abonnement Unibet Coolblue
pi_257977
22.05

Ving niet een gesprek op tussen Tessa en Ant. Tessa voelt zich Leeg. Ik ben blij dat we morgen weer eens een beetje opgekrikt worden door de nieuwe mensen in de bus!!!

Dus zou het morgen Gebeuren??

En Wie???

Info info info..........

  vrijdag 7 april 2000 @ 22:14:00 #2
2928 Dendroaspis Angusticeps
'Would you like some veno
pi_257978
quote:
Info, Info, Info!


Nou mij kan het werkelijk niets meer schelen.
Ik kijk al een week niet meer naar de streams en de TV staat al twee weken op iets anders.
Ik heb het wel gezien......


VAMOS!!!

The only reason some people get lost in thought is because it's an
unfamiliar territory...


  vrijdag 7 april 2000 @ 22:20:00 #3
2965 dilbert
wie weet 'n tekst voor hi
pi_257979
ik blijf nog wel kijken, maar dan moet er wel snel een nieuwe in anders wordt het saai met dat mens met er zere teen(tessa) en prettyboy, altijd serieuse bullent .
ok, esmeralda, en antonette zijkn dan noig de enige leuke

dag

http://www.geijnsite.com [dé debussite]
  vrijdag 7 april 2000 @ 22:29:00 #4
2705 cynix
is verdwaald
pi_257980
Zal nu nog wel langer duren voordat er nieuwe inkomen. Screeningsprocedure schijnt beetje herzien te moeten worden.

Ik ga volgende week de vuilniszak lekker een dag te vroeg langs de straat zetten, met natuurlijk een aantal getuigen. Door 'verlinkings-risoco' weet ik dan in ieder geval zeker dat ik NOOIT in een vlaag van verstandsverbijstering mee zal doen aan TV-spelletjes. Zelfbeschermingsconstructie.

pi_257981
quote:
op 04-07-2000 om 10:05 PM schreef Coos het volgende:
22.05

Ving niet een gesprek op tussen Tessa en Ant. Tessa voelt zich Leeg. Ik ben blij dat we morgen weer eens een beetje opgekrikt worden door de nieuwe mensen in de bus!!!

Dus zou het morgen Gebeuren??


Je hebt het goed gehoord Coos. Maar om dit gebeuren nou met een hoofdletter te omschrijven gaat wel erg ver.


bron: Internetredactie over de grens
Morgen wordt een spannende dag voor Tessa, Iwan, Antonette, Bullent en Esmeralda. We hebben er geruime tijd op gewacht maar het is eindelijk zo ver: de twee nieuwe BUSsagiers doen hun intrede in het zwarte gevaarte. Uit ruim tweeduizend telefoontjes, die naar aanleiding van het vertrek van Seki binnenkwamen bij de programmaleiding, zijn na een zeer gedegen screening twee mensen geselecteerd. Zij hebben tot maandagavond de tijd om een vaste plek in het brede bed te bemachtigen. De passagiers zelf zijn vanavond op de hoogte gebracht van het heugelijke feit. Wat zij niet weten, is dat de nieuwe aanwinsten morgenmiddag al voet zetten in de tuin. Hou de BUS LIVE dan ook goed in de gaten voor de eerste beelden van de nieuwe passagiers.


-------

[Dit bericht is gewijzigd door Buss (Datum 07 April 2000).]

de Bus....Je zal er maar in zitten!
  zaterdag 8 april 2000 @ 00:10:00 #6
2946 femfatale
Lets party!!!!
pi_257982
quote:
op 04-07-2000 om 11:05 PM schreef Buss het volgende:

Uit ruim tweeduizend telefoontjes, die naar aanleiding van het vertrek van Seki binnenkwamen bij de programmaleiding

een zeer gedegen screening

Hou de BUS LIVE dan ook goed in de gaten voor de eerste beelden van de nieuwe passagiers.


-------


Tweeduizend telefoontjes?????

Tuurlijk.
Ik wist al dat ze niet konden rekenen bij SBS6.

Een zeer gedegen screening??

Alles wat ik hier over zeg is toch al te veel.


En de Bus live in de gaten houden???

Dat ken ik ik, die stream ligt er dan zogenaamd weer uit wegen technische storing

dat moet ik ervan

never play games........
  zaterdag 8 april 2000 @ 00:26:00 #7
3930 killer tweety
oldbie uit het stof
pi_257983
dan blijft nog de vraag, wordt van de twee nieuwe passagiers er nog steeds eentje weggestemd na 24 uur, of blijven ze alletwee in de bus nu Jop is opgestapt en volgt over ruim een week de volgende wegstemronde?

  zaterdag 8 april 2000 @ 01:14:00 #8
2710 Lafayette
Wat ben jij ziek bezig!
pi_257984
Wat er met die nieuwe passagiers gaat gebeuren blijft een raadsel tot SBS/JdM de regels weer op het laatste moment verandert.

Zoiets als: De nieuwe passagiers mogen stemmen welke 4 passagiers er uit gaan. Rara wie er over blijft.

Lafayette

pi_257985
Of er komen er (verrassing) drie in en mogen er twee blijven.
  zaterdag 8 april 2000 @ 03:00:00 #10
1593 Perico
Serpent Rouge
pi_257986
Maar ho eens even dan moet SBS ook consequent zijn... Bij de volgende Uitstem ronde mogen er door het vrijwillige vertrek van Jop dan ook maar 2 mensen op de bank zitten... Zo niet, word je als rechtschapen kijker weer bedrogen...
  zaterdag 8 april 2000 @ 08:23:00 #11
2928 Dendroaspis Angusticeps
'Would you like some veno
pi_257987
Uit de Televaag van vanmorgen:

Bus krijgt vier
nieuwe bewoners

AMSTERDAM - SBS 6 komt de komende drie dagen met maar liefst vier nieuwe kandidaten die weer wat leven in De Bus moeten brengen na het gedwongen vertrek van passagiers van het eerste uur, Seki en Jop.

De vijf overgebleven deelnemers aan het omstreden tv-programma zullen maandag tijdens de live-uitzending hun keus maken uit de nieuwe lichting, die bestaat uit twee mannen en twee vrouwen.

Volgens een woordvoerder van SBS 6 heeft men aan de screening van de nieuwe kandidaten uitermate veel aandacht besteed om herhaling van uitsluiting wegens een strafblad te voorkomen. De door schandalen geplaagde De Bus-passagiers, die naast het gedwongen vertrek van deelnemers ook werden bekogeld met stenen en werden beschoten met lawinepijlen, zijn pas halverwege de rit die in totaal 112 dagen duurt.


Ja, ja..........

En toch kijk ik niet meer!


VAMOS!!!


------------------
The only reason some people get lost in thought is because it's an
unfamiliar territory...

[Dit bericht is gewijzigd door Dendroaspis Angusticeps (Datum 08 April 2000).]

The only reason some people get lost in thought is because it's an
unfamiliar territory...


  zaterdag 8 april 2000 @ 12:23:00 #12
2705 cynix
is verdwaald
pi_257988
Quenda in de streamverslagen:

"een van de mannen lacht als Iwan...."

Had-ie een gek hoedje op en een opgeplakte snor?
Dan is het IWAN 2.0a, de vebeterde versie, nu met 32-bits 'bonding-software' en de extended set 'giechels'.

abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')