abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 24 februari 2010 @ 21:09:29 #126
209973 Slickk
Flügeldrinkprivéles
pi_78409256
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 20:08 schreef Bart het volgende:

[..]

Wat is daar fout aan? Je koopt een blad voor 3,45 en krijgt daar gratis stickers bij.
Of je koopt het blad voor 2 euro en krijgt daar 'gratis' stickers bij voor maar 3,45.

Slechte tvp
pi_78414595
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 20:05 schreef banapples het volgende:

[..]

Beetje gratis dan...
Nee dat is begrijpend lezen
het tijdschrift is 3 nogwat de stickers zijn gratis
Muslims are the only people who make a lesbian feminist look moderate.
pi_78418565
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 20:08 schreef Bart het volgende:

[..]

Wat is daar fout aan? Je koopt een blad voor 3,45 en krijgt daar gratis stickers bij.
Zul je zien dat dat blad de volgende keer ¤3,25 kost
pi_78470279
quote:
Op maandag 22 februari 2010 02:22 schreef egeltje1985 het volgende:

[..]

Ik weet niet van wie die is, maar diegene googelt wel zijn eigen site geregeld:

[ afbeelding ]

Al vraag ik me af of deze reeks langer loopt of hun site.

Wel de donutsen worden genoemd, pluspunt.
In elk geval is de Hyve van mij. Dit is gewoon te leuk en grappig om niet met anderen te delen. Wie er gaat kijken vindt daar de leukste, ergste en meest tenenkromende fouten van dit topic.

http://vaut.hyves.nl/

Voor het geval er hier nog een en ander verloren gaat dat eigenlijk leuk is om terug te zien hebben we daar nog een refuge....

lalalala ik kan je niet horen lalalalaa
  vrijdag 26 februari 2010 @ 10:05:28 #130
65252 Bart
Slecht voor de gezondheid
pi_78470389
quote:
Op vrijdag 26 februari 2010 10:01 schreef Nerrick het volgende:

[..]

In elk geval is de Hyve van mij. Dit is gewoon te leuk en grappig om niet met anderen te delen. Wie er gaat kijken vindt daar de leukste, ergste en meest tenenkromende fouten van dit topic.

http://vaut.hyves.nl/

Voor het geval er hier nog een en ander verloren gaat dat eigenlijk leuk is om terug te zien hebben we daar nog een refuge....

Wat doen al mijn copyrighted foto's op die hyve
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
  vrijdag 26 februari 2010 @ 10:07:23 #131
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_78470452
quote:
Op vrijdag 26 februari 2010 10:01 schreef Nerrick het volgende:

In elk geval is de Hyve van mij. Dit is gewoon te leuk en grappig om niet met anderen te delen. Wie er gaat kijken vindt daar de leukste, ergste en meest tenenkromende fouten van dit topic.

http://vaut.hyves.nl/

Voor het geval er hier nog een en ander verloren gaat dat eigenlijk leuk is om terug te zien hebben we daar nog een refuge....


Wat ben je sneu met je Hyves
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
  vrijdag 26 februari 2010 @ 10:07:59 #132
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_78470466
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 22:32 schreef SummerBreeze het volgende:
Het enige dat er op dit stukje aan te merken valt is de manier waarop de beste man onderaan wordt omschreven. Of ik zie iets gruwelijk over het hoofd in het stukje zelf.
Vaak soevereine landen staat ook ongelukkig. Alsof die landen niet altijd, maar wel vaak soeverein zijn.
Soevereine landen vaak is voor minder uitleg vatbaar.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_78470574
Zucht... gelukkig zijn er nog mensen zoals jij Zapper, volmaakt en niet zo (ver)oordelend over andere mensen.

Bart als je echt daar bezwaar tegen hebt, laat het me even weten. Eerlijk is eerlijk: ik haal ze er natuurlijk dan weer af.
Geen probleem!
lalalala ik kan je niet horen lalalalaa
  vrijdag 26 februari 2010 @ 10:13:29 #134
65252 Bart
Slecht voor de gezondheid
pi_78470616
quote:
Op vrijdag 26 februari 2010 10:11 schreef Nerrick het volgende:
Zucht... gelukkig zijn er nog mensen zoals jij Zapper, volmaakt en niet zo (ver)oordelend over andere mensen.

Bart als je echt daar bezwaar tegen hebt, laat het me even weten. Eerlijk is eerlijk: ik haal ze er natuurlijk dan weer af.
Geen probleem!
Oh nee hoor, gewoon plaatsen hoor
Maar plaats dan wel leuke foto's die mensen op jouw hyves plaatsen dan ook weer hier, zodat ik ook weer kan lachen
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
pi_78470880
@Nerrick: je kan het wel gezeik vinden, maar de normale manier bij het plaatsen van materiaal van anderen, is om eerst toestemming te vragen, en pas na die toestemming te plaatsen. Niet om het eerst te plaatsen en bij bezwaar te verwijderen. Anders hebben zaken als auteursrecht en copyright ook weinig zin he... Als je zelf het hele internet moet afstruinen om te kijken waar jouw dingen staan.
Geluk is een richting,
geen punt
---Loesje---
pi_78476230
Deze stond ook op een ander forum:

door een vertaalmachine gehaald, Franse menukaart
pi_78476297
Er is een site waar ook heel veel van dit soort grappige fouten opstaan, vooral uit landen als China en Japan.
www.engrish.com
pi_78483405
quote:
Op vrijdag 26 februari 2010 12:38 schreef Frannhere het volgende:
Deze stond ook op een ander forum:
[ afbeelding ]
door een vertaalmachine gehaald, Franse menukaart
Wel een bar slechte vertaalmachine dan... En dan vervolgens ook nog erg slordig overgetikt (Zoep? Kasskroketten? Taost? Enzovoorts)
Geluk is een richting,
geen punt
---Loesje---
pi_78485609
Uit de nieuwsbrief van het televisieprogramma Radar:
quote:
Oproep: Sierraden verkopen via internet
Om snel aan geld te komen, kunt u uw sierraden verkopen. Steeds vaker kan dat via internet. Ook op televisie wordt reclame hiervoor gemaakt.
We zijn op zoek naar mensen die ervaringen hebben met het verkopen van met name gouden sierraden via internet.
Heeft u deze ervaringen vul dan dit formulier in.
Vervolgens wordt verwezen naar deze site:
http://www.trosradar.nl/index.php?id=529
waar dezelfde tekst staat.
Ik begin toch echt aan mezelf te twijfelen hoor... Sierraden?? Dat klopt toch niet? Maar als Radar het zo vaak en zo consequent fout doet... Zou het dan toch??? Neeee!
Geluk is een richting,
geen punt
---Loesje---
pi_78486372
quote:
Op vrijdag 26 februari 2010 10:22 schreef Pandora73 het volgende:
@Nerrick: je kan het wel gezeik vinden, maar de normale manier bij het plaatsen van materiaal van anderen, is om eerst toestemming te vragen, en pas na die toestemming te plaatsen. Niet om het eerst te plaatsen en bij bezwaar te verwijderen. Anders hebben zaken als auteursrecht en copyright ook weinig zin he... Als je zelf het hele internet moet afstruinen om te kijken waar jouw dingen staan.
Nee echt ik vind het geen gezeik...
Als je foto's hier plaatst maak je die dingen ook openbaar daardoor ben ik ervan uit gegaan dat dat wel okee was gezien de inhoud van die artikelen, maar je hebt wel gelijk. "I stand corrected".

Op mijn beurt zal ik zeker niet zeiken als er wat van mij ergens anders geplaatst word. Wie dit topic al lang genoeg volgt weet dat uitgerekend een foto van mij , hier geplaatst, op een andere site terecht is gekomen... (Jumbo was me achteraf dankbaar ervoor)...Hoe dan ook moet iedereen sowieso uitkijken met wat ie op internet plaatst.
Bijvoorbeeld: Wat ik niet wil dat door anderen gezien of gekopieerd wordt staat dan ook niet op internet, OF met een copyright.

Het grapje dat Bart maakte, maakte me wel even wakker hierin... (bedankt nog!)

Veel plezier verder allemaal.
lalalala ik kan je niet horen lalalalaa
pi_78486612
@ Bart:
Dank je wel, dat zal ik zeker doen! Ze zijn helaas niet heel erg fanatiek hierin, maar er staat daar natuurlijk ook een link naar hier en niet alle foto's die ik hier zie zet ik erop....

Ik hoop wat dat betreft op meer respons.
lalalala ik kan je niet horen lalalalaa
pi_78486812
Deze had toevallig mijn dochter een tijdje geleden op die Hyve geplaatst.
Die vond het volgende kaartje in de folie van het meidenmagazine "Girlz!".


[ Bericht 25% gewijzigd door Nerrick op 26-02-2010 17:18:41 ]
lalalala ik kan je niet horen lalalalaa
pi_78486951
Alsof het nog niet erg genoeg is dat ze niet zeker weten of het nou een ketting of een armband is....
lalalala ik kan je niet horen lalalalaa
pi_78487244
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 23:42 schreef MaxMark het volgende:

[..]

Zul je zien dat dat blad de volgende keer ¤3,25 kost
Ja of ze doen er weer iets "gratis"bij natuurlijk...Dit is net zo gratis als een GSM bij een telefoonabonnement.
lalalala ik kan je niet horen lalalalaa
  vrijdag 26 februari 2010 @ 17:32:29 #145
65252 Bart
Slecht voor de gezondheid
pi_78487606
quote:
Op vrijdag 26 februari 2010 16:56 schreef Nerrick het volgende:
Het grapje dat Bart maakte, maakte me wel even wakker hierin... (bedankt nog!)
Dat was ook de bedoeling, graag gedaan
Ik heb er zelf geen probleem mee, maar anderen misschien wel. Alhoewel ik dat wel een beetje sneu zou vinden, je plaatst het tenslotte al op een openbaar forum, en het zijn nou niet echt hoog-kwalitatieve studioshots waar je geld mee zou kunnen verdienen
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
pi_78580859
Ja dat zei ik ook al...
lalalala ik kan je niet horen lalalalaa
  maandag 1 maart 2010 @ 14:39:12 #147
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_78591188



En in Arnhem (waar anders?) kwam ik langs de snackbar gelopen en daar stond het volgende op het bord

Gehaktbal
Uit de jus met saus

edit:
ow ja: op mijn (sinds net voormalige *snik*) werk hadden ze vorige week in de kantine chamignonsoep. Gelukkig hadden ze het in de gaten, op het weekmenu voor deze week stond er: champinonsoep.
pi_78591550
quote:
Op maandag 1 maart 2010 14:39 schreef GimmeGore het volgende:

ow ja: op mijn (sinds net voormalige *snik*) werk

Onverwacht?
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
  maandag 1 maart 2010 @ 14:54:12 #149
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_78591835
quote:
Op maandag 1 maart 2010 14:47 schreef Felixa het volgende:

[..]

Onverwacht?
Dat wel, ik ben net gebeld dat mijn contract niet verlengd wordt, maar ik was het er stiekem ook best wel zat. Beetje schandalig alleen dat ze vandaag bellen... Mijn contract liep tot zaterdag.
En ik heb nog een bijbaantje, dus ik hoef niet bang te zijn dat ik verhonger ofzo.
pi_78592068
quote:
Op maandag 1 maart 2010 14:54 schreef GimmeGore het volgende:

[..]

Dat wel, ik ben net gebeld dat mijn contract niet verlengd wordt, maar ik was het er stiekem ook best wel zat. Beetje schandalig alleen dat ze vandaag bellen... Mijn contract liep tot zaterdag.
En ik heb nog een bijbaantje, dus ik hoef niet bang te zijn dat ik verhonger ofzo.
Erg lullig van ze, ja.
Sterkte ermee!
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')