abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 7 april 2000 @ 19:52:00 #1
982 Cairon
More than meets the Eye
pi_257942
Iemand gemerkt dat SBS6 op het nieuws probeerde de meningen in hun voordeel te doen uitkeren door een eenzijdig verhaal over jop te vertellen...ze lieten jop alleen maar "toegeven" en niet zijn kant van het verhaal vertellen.

Trouwens Jop vertelde dat de vriendin waar het allemaal mee is begonnen, in elkaar is geramt en er niet zo goed aan toe was...

Wat zou jij doen als je nichtje/zusje/goede vriendin halfdood wordt gemept...mijn ouders hebben mij al toestemming gegeven om "wraak" te nemen, ja ook met behulp van vrienden.

Dat zou namelijk iedereen die eer in zich had doen.
Waarom belichtten we niet eens de kant van jop?
Waarom deed hij het nu? Voor eer en rechtvaardigheid. Als dat niet mag, dan mag zelfs superman niet bestaan.

Hunger I want it so bad I can taste it.
it drives me mad to see it wasted,
when I need it so bad that it's burning me.
I'm hungry!
pi_257943

Zijn wij het nu die achteraf een oordeel moeten geven over een uitspaak van een rechter??

Of is onze rechtelijke macht nog steeds in staat om via de daarvoor in het leven geroepen weg zelf een oordeel te vormen en uitspraak te doen.

100 uur dienst verlening krijg je in vergelijkbare gevalen alleen als er sprake is van ernstige mishandeling.

Of krijg je tegenwoordig ook al zo'n straf als je alleen maar heb gekeken.

  vrijdag 7 april 2000 @ 20:03:00 #3
982 Cairon
More than meets the Eye
pi_257944
Dan nog iets.....zei jop niet dat ze *allemaal* voor de rechter moesten komen? Aangezien er wel sprake was van uitlokking in zekere mate?

Ik zeg niet dat ik het niet eens ben met de rechter, ik zeg alleen dat een verhaal twee kanten heeft.
Niet alles is aleen goed of slecht, niet iedereen is zwart of wit, iedereen is anders, anders dan je verwacht.....uuuhm you get the point

En wat denk je van die moeder? Waarom wachtte ze zolang? Waarom naar prive? Zij slaat een belachelijk figuur onder degene die in de realiteit leven.
(de mensen die weten dat goed en slecht in elkaar overlopen, dat niet alles of het een of het ander is, de mensen die beseffen dat een verhal twee kanten heeft)

Jop ik steun je!

Hunger I want it so bad I can taste it.
it drives me mad to see it wasted,
when I need it so bad that it's burning me.
I'm hungry!
pi_257945
Quenda is opgehouden het gezond verstand hoog te houden, gelukkig hou jij nog vol Tanjalies! Jongens, een vechtpartij mag niet hoor, en dat geldt ook voor superman. De lik zit vol met criminelen die het allemaal heel lief bedoelden. Jop hoort daar niet tussen hoor, hij kreeg alternatieve straf.
Cairon moet wel het verschil weten dus bloedwraak en rechtstaat. Hier te lande wreekt de politie justitie een in elkaar getremde vriendin. Al het geweld is zinloos toch?
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
pi_257946
wat een kwijlebal die van het hout op het nieuws. 'Nee wij hebben niks fout gedaan het is allemaal jop's schuld. Had ie maar niet moeten slaan.' Wat een ongelooflijke lul man die van het hout maar zo te zien vreet hij er goed van aan de kop te zien.
  vrijdag 7 april 2000 @ 20:28:00 #6
572 Sniper
Gull Catcher
pi_257947
Haha. Wat een genot om de uitzending van vanavond te zien. Heerlijk! Complimenten voor de scenario schrijver.

pi_257948
Dank je sniper. Ik was zelf ook heel tevreden.
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
  vrijdag 7 april 2000 @ 21:50:00 #8
2734 THE BORG
Houston, we have a problem....
pi_257949
Ondanks alles geloof ik nog steeds in het nederlandse rechtsysteem.
Jop heeft een voor hem passende straf gekregen. Deze straf is een gevolg op een handeling die niet in onze samenleving getolereerd wordt. Jop kan lullen wat hij kan, hij zat hartstikke fout.
Hij heeft ook niet verteld hoe hij die gast heeft geraakt maar ik ben bang dat onze Joppie hem behoorlijk heeft afgetuigd.
Hij is hiervoor ook behoorlijk gestraft.

Ik heb zelf 8 jaar achter een bar gewerkt en heb een aantal keren bij de politie moeten komen om te getuigen naar aanleiding van een vechtpartij.
De situatie die Jop schets is kenmerkend. Een etterbak begint met etteren tot dat de gemoederen zo verhit raken dat deze klappen krijgt. Het gevolg is dat deze etterbak verliest en vervolgens aangifte doet om alsnog via het rechtsysteem te straffen.

Het is nu vijf jaar verder en hij wordt hierop nog eens flink nagetrapt door een gefrustreerde moeder van het slachtoffer.Die gast lijkt mijzelf ook geen lieverdje en zal zelf ook wel een behoorlijks scheve schaats hebben gereden.
Alleen jammer voor Jop dat hij aangifte heeft gedaan. Die aangifte zal wel in opdracht van z'n moeder geweest zijn.

Jammer dat dit allemaal zo voor Jop heeft moeten verlopen. Jammer dat hij eruit is. Ik vondt het een erg grappige personage. Hij deed me wel wat denken aan Ruud(BB.

De rechter heeft Jop destijds volgens het nederlands strafrecht gestraft en Jop is reglementair uit de bus verwijderd.
Helaas pindakaas.

Toch heb ik bij hem hetzelfde gevoel als bij Seki dat hij behoorlijk genaaid is door het programma.

[Dit bericht is gewijzigd door THE BORG (Datum 07 April 2000).]

pi_257950
OOK ZO BOOS ?

Stuur de volgende email:
Het adres van sbs is info@sbs6.nl
Adres van de busredactie: redactie@debusop6.nl

KNIP HIER
---------------------------
Hallo,

Ik wil even mijn afgrijzen uitspreken op de manier waarop JOP de bus is uitgewerkt !
De SMAKELOOSHEID waarmee deze jongen voor het oog van de natie wordt BESCHULDIGD is werkelijk ongelofelijk !
Wie zijn jullie om een jongen ZO TE BESCHADIGEN !!!!!

HAckerZ liggen op de loer ! MINIMAAL een excuus mag JOP toch wel verwachten en ook de kijkers.
KWAADHEID en WALGING zijn de woorden die ik op dit moment nog even kwijt wil !

Ik hoop dat jullie te rade gaan voor jullie "grensoverschrijdende sensatielust" WALGELIJK !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Een zeer kwade en teleurgestelde kijker !

--------------------------------------------------------------

quote:
op 04-07-2000 om 09:50 PM schreef THE BORG het volgende:
Ondanks alles geloof ik nog steeds in het nederlandse rechtsysteem.
Jop heeft een voor hem passende straf gekregen. Deze straf is een gevolg op een handeling die niet in onze samenleving getolereerd wordt. Jop kan lullen wat hij kan, hij zat hartstikke fout.
Hij heeft ook niet verteld hoe hij die gast heeft geraakt maar ik ben bang dat onze Joppie hem behoorlijk heeft afgetuigd.
Hij is hiervoor ook behoorlijk gestraft.

Ik heb zelf 8 jaar achter een bar gewerkt en heb een aantal keren bij de politie moeten komen om te getuigen naar aanleiding van een vechtpartij.
De situatie die Jop schets is kenmerkend. Een etterbak begint met etteren tot dat de gemoederen zo verhit raken dat deze klappen krijgt. Het gevolg is dat deze etterbak verliest en vervolgens aangifte doet om alsnog via het rechtsysteem te straffen.

Het is nu vijf jaar verder en hij wordt hierop nog eens flink nagetrapt door een gefrustreerde moeder van het slachtoffer.Die gast lijkt mijzelf ook geen lieverdje en zal zelf ook wel een behoorlijks scheve schaats hebben gereden.
Alleen jammer voor Jop dat hij aangifte heeft gedaan. Die aangifte zal wel in opdracht van z'n moeder geweest zijn.

Jammer dat dit allemaal zo voor Jop heeft moeten verlopen. Jammer dat hij eruit is. Ik vondt het een erg grappige personage. Hij deed me wel wat denken aan Ruud(BB.

De rechter heeft Jop destijds volgens het nederlands strafrecht gestraft en Jop is reglementair uit de bus verwijderd.
Helaas pindakaas.

Toch heb ik bij hem hetzelfde gevoel als bij Seki dat hij behoorlijk genaaid is door het programma.



Check ook eens: www.spiderstat.com , www.video-2-dvd.nl , www.bassmentality.com
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')