abonnement Unibet Coolblue
pi_78748674
Op de Franse televisie wordt de HOAX openlijk besproken:

http://www.dailymotion.com/video/xce605_micka
  vrijdag 5 maart 2010 @ 06:27:26 #52
262978 Moonwalk
Ik zeg ook maar wat ik vind
pi_78760521
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 21:04 schreef piepie het volgende:

[..]

Joe Jackson heeft zover ik weet nog niets over dat rapport gezegd ...
Het autopsierapport zit vol met oningevulde vakjes, die wel ingevuld horen te zijn.
Iemand heeft er al een filmpje van gemaakt, maar er is pas 1 deel. Ik wacht nog even met het volgende deel voordat ik het hier zal plaatsen.
[..]

ja zoiets, vaag hè!
[..]

Er zijn 2 filmpjes onlangs gemaakt over de Yellow Brick Road.
Een beetje langdradig als je het verhaal van The Wiz al kent, maar je kunt er ook even snel doorheen gaan.
In deel 2 op 7.37 min. zie je een foto van de rechter aan zijn desk met het speelgoed
[..]

Heb je het al gezien (en vooral dat twitterbericht ... !)
[..]

L.O.V.E. ...







Ik heb ze bekeken Hoewel ik sommige dingen echt heel opvallend vind zoals die berichten op twitter en myspace enzo, weet ik nog niet of ik bijvoorbeeld geloof dat die auto echt in die rechtzaal stond. Zou ook goed met photoshop gedaan kunnen zijn. Waarom ik dat denk is omdat we aan de ene kant kwaad op Murray lopen te zijn en aan de andere kant dus zeggen dat hij in het HOAX complot zit.
Iedereen weet wat de geschiedenis van DaveDave en MJ is, dus ik vind het echt heel merkwaardig dat hij zulke dingen zegt als er idd niet het 1 of ander achter zit
Je hoeft niet te schreeuwen als je je punt niet kan onderbouwen. Ik hoor je namelijk toch niet. O+
pi_78777091
quote:
Op vrijdag 5 maart 2010 06:27 schreef Moonwalk het volgende:

[..]

Ik heb ze bekeken Hoewel ik sommige dingen echt heel opvallend vind zoals die berichten op twitter en myspace enzo, weet ik nog niet of ik bijvoorbeeld geloof dat die auto echt in die rechtzaal stond. Zou ook goed met photoshop gedaan kunnen zijn. Waarom ik dat denk is omdat we aan de ene kant kwaad op Murray lopen te zijn en aan de andere kant dus zeggen dat hij in het HOAX complot zit.
Iedereen weet wat de geschiedenis van DaveDave en MJ is, dus ik vind het echt heel merkwaardig dat hij zulke dingen zegt als er idd niet het 1 of ander achter zit
Het speelgoed stond er echt Moonwalk, kijk maar even naar het filmpje hier:



Allemaal acteurs Moonwalk, ik krijg soms het gevoel dat we in de Twilight Zone zitten ....
Een van die bewakers leek ook sprekend op iemand van de helicoptervlucht, maar die foto's kan ik zo een twee drie niet meer terugvinden. Volgens mij was het ook dezelfde ...

[ Bericht 13% gewijzigd door piepie op 05-03-2010 19:46:36 ]
  maandag 8 maart 2010 @ 00:07:02 #54
262978 Moonwalk
Ik zeg ook maar wat ik vind
pi_78871986
quote:
Op vrijdag 5 maart 2010 15:38 schreef piepie het volgende:

[..]

Het speelgoed stond er echt Moonwalk, kijk maar even naar het filmpje hier:



Allemaal acteurs Moonwalk, ik krijg soms het gevoel dat we in de Twilight Zone zitten ....
Een van die bewakers leek ook sprekend op iemand van de helicoptervlucht, maar die foto's kan ik zo een twee drie niet meer terugvinden. Volgens mij was het ook dezelfde ...

Die auto en die bloem zijn echt idioot in deze setting
Ben ook wel benieuwd naar die personen die vaker terug komen zoals jij zegt
Je hoeft niet te schreeuwen als je je punt niet kan onderbouwen. Ik hoor je namelijk toch niet. O+
pi_78872636
Moonwalk, heb jij de film V for Vendetta wel eens gezien?
Ik deze week voor het eerst. Er zitten veel gelijkenissen met Michael in ook. Hij was denk ik geïnspireerd door die film (ik las ergens dat hij de film geweldig vond en dat was ook zo, een dijk van een film. Prince staat ook op een foto met dat masker op van V).
Verder hield Michael ook erg van de film Edward Scissorhands (hij had zelfs de schaarhanden gekocht later) en die film toont helemaal veel gelijkenissen met Michael, echt bizar, vooral het einde. Die film heb ik zelf helaas nooit gezien.
Maar ik heb hier een video n.a.v. die Eward Scissorhands ...





En V for Vendetta



[ Bericht 11% gewijzigd door piepie op 08-03-2010 21:34:07 ]
pi_78999582
Vanavond zouden nog extra stukjes van het interview komen met de bodyguards van Michael en er werd ook steeds reclame voor gemaakt op ABC. Maar toen puntje bij paaltje kwam werd er iets heel anders uitgezonden.
Ik heb even een reactie gekopieëerd erover van een amerikaanse:

ALL DAY LONG IT WAS ADVERTISED THAT TONIGHT WOULD INCLUDE MORE OF THE THREE STOOGES (THE THREE BODYGUARDS) INTERVIEW ON NIGHTLINE! BUT...instead they showed a segment called R.I.P. ME about people going through the ritual of "pretending to be dead" in order to get a new lease on life!

Hier is de link en het RIP Me item wat in plaats van het interview werd uitgezonden staat rechts. Daar kun je het zien.
Martin Bashir (of all people) is de host ...
http://abcnews.go.com/nightline

Schiet mij maar lek ....

[ Bericht 1% gewijzigd door piepie op 11-03-2010 15:53:24 ]
pi_79211219
Nog een doordenkertje ...

Op het net circuleert nl ook een video waarop zogezegd te zien is dat MJ uit een Coroner-wagen stapt.
Hier te zien : Sounds Whacko But Vid Shows Jacko Backo

Ik heb me ff beziggehouden met screenshots te nemen van deze video om de nummer plaat van deze wagen te kunnen ontcijferen, en volgens mij is dit 1276020. Kan spijtig genoeg mn pic niet online krijgen maar je kan het altijd zelf proberen.

Volgens mij komt deze nummerplaat toch overeen met 1 van de "officiele" foto's :

http://midfield.files.wor(...)mbulance-montage.jpg

I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  dinsdag 16 maart 2010 @ 15:24:30 #58
194833 Hanoying
vereert Zeus, zoals het hoort.
pi_79212466
Te sneu voor woorden gewoon dat er nog hele drommen mensen zijn die simpelweg niet kunnen accepteren dat MJ dood is en dus maar blijven grijpen naar lachwekkende strohalmen die het tegendeel bewijzen.

MJ is dood, punt. Dat jullie dat niet kunnen accepteren laat zien hoe geobsedeerd jullie nog altijd zijn met een ooit brilliant maar in zijn laatste jaren lichamelijk en psychisch volledig de weg zijnde artiest.

MJ was op, het was over.. Hij was een lichamelijk en geestelijk wrak, een junk en het heeft nog lang geduurd. Waarom kan je niet accepteren dat hij dood is? Glij je dan zelf in een depressie of zo?

Dieptriest... Accepteer dat MJ dood is en ga zelf leven
Laat ons Δωδεκάθεον's lied'ren zingen!
pi_79212635
quote:
Op dinsdag 16 maart 2010 15:00 schreef UncleScorp het volgende:
Nog een doordenkertje ...

Op het net circuleert nl ook een video waarop zogezegd te zien is dat MJ uit een Coroner-wagen stapt.
Hier te zien : Sounds Whacko But Vid Shows Jacko Backo

Ik heb me ff beziggehouden met screenshots te nemen van deze video om de nummer plaat van deze wagen te kunnen ontcijferen, en volgens mij is dit 1276020. Kan spijtig genoeg mn pic niet online krijgen maar je kan het altijd zelf proberen.

Volgens mij komt deze nummerplaat toch overeen met 1 van de "officiele" foto's :

http://midfield.files.wor(...)mbulance-montage.jpg


Klopt, er is veel discussie over deze video geweest.
Later bleek het een stunt van een duitse RTL te zijn geweest, die alles in scène zouden hebben gezet.
Maar is dit wel zo is de vraag (of een afleidingsmanoeuvre?).
Op het hoax-forum zijn daar uitgebreide discussies over met vergelijkingen.
Mijn conclusie na het volgen van dit hele verhaal is dat het Michael echt wel kan zijn geweest.
pi_79212789
quote:
Op dinsdag 16 maart 2010 15:24 schreef Hanoying het volgende:
Te sneu voor woorden gewoon dat er nog hele drommen mensen zijn die simpelweg niet kunnen accepteren dat MJ dood is en dus maar blijven grijpen naar lachwekkende strohalmen die het tegendeel bewijzen.

MJ is dood, punt. Dat jullie dat niet kunnen accepteren laat zien hoe geobsedeerd jullie nog altijd zijn met een ooit brilliant maar in zijn laatste jaren lichamelijk en psychisch volledig de weg zijnde artiest.

MJ was op, het was over.. Hij was een lichamelijk en geestelijk wrak, een junk en het heeft nog lang geduurd. Waarom kan je niet accepteren dat hij dood is? Glij je dan zelf in een depressie of zo?

Dieptriest... Accepteer dat MJ dood is en ga zelf leven
Eigenlijk vind ik jouw verhaal diep triest.
Er zijn ook mensen die verder kijken en niet alles wat de media ons voorschotelt zo maar slikt.
Heeft niets met wel of niet accepteren te maken, maar met waarheidsvinding. En in een depressie ben ik nog nooit gezakt.
  dinsdag 16 maart 2010 @ 15:34:21 #61
194833 Hanoying
vereert Zeus, zoals het hoort.
pi_79212908
quote:
Op dinsdag 16 maart 2010 15:31 schreef piepie het volgende:

[..]

Eigenlijk vind ik jouw verhaal diep triest.
Er zijn ook mensen die verder kijken en niet alles wat de media ons voorschotelt zo maar slikt.
Heeft niets met wel of niet accepteren te maken, maar met waarheidsvinding. En in een depressie ben ik nog nooit gezakt.
Laat ons Δωδεκάθεον's lied'ren zingen!
pi_79213150
Haha, vechten tegen windmolentjes kan ook heel bevredigend zijn ...

The truth will prevail!
pi_79213759
quote:
Op dinsdag 16 maart 2010 15:28 schreef piepie het volgende:
Klopt, er is veel discussie over deze video geweest.
Later bleek het een stunt van een duitse RTL te zijn geweest, die alles in scène zouden hebben gezet.
Maar is dit wel zo is de vraag (of een afleidingsmanoeuvre?).
Op het hoax-forum zijn daar uitgebreide discussies over met vergelijkingen.
Mijn conclusie na het volgen van dit hele verhaal is dat het Michael echt wel kan zijn geweest.
Oeps, dat van de duitse RTL wist ik nog niet, ben nog maar pas ingestapt in dit ganse verhaal/onderzoek
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_79226643
quote:
Op dinsdag 16 maart 2010 15:52 schreef UncleScorp het volgende:

[..]

Oeps, dat van de duitse RTL wist ik nog niet, ben nog maar pas ingestapt in dit ganse verhaal/onderzoek
Zou een geintje van de duitse RTL zijn, maar wel een heel raar geintje dan vind je ook niet?
Geeft dus te denken en het verhaal rammelt ook ...

Als je er nog maar pas bent ingestapt is het best heel moeilijk om door de bomen het bos nog te zien UncleScorp.
Ik ben er sinds begin oktober ingestapt (toen ik ging beseffen dat er veel niet klopte) en was het al heel veel wat op mij af kwam en sindsdien is het meer en meer geworden.
In deel 1 van The Plot still thickens heb ik aardig wat video's geplaatst, maar op het engelstalige hoax-forum staat alles in categorieën en dat is een stuk overzichtelijker.

[ Bericht 5% gewijzigd door piepie op 17-03-2010 00:26:48 ]
pi_80322105
quote:
Op dinsdag 16 maart 2010 20:57 schreef piepie het volgende:

[..]

Zou een geintje van de duitse RTL zijn, maar wel een heel raar geintje dan vind je ook niet?
Geeft dus te denken en het verhaal rammelt ook ...

Afgezien van hun bekentenis dat het een grap was dus kun je ook zien dat het niet hetzelfde busje is.

Die Pijl is bijvoorbeeld heel anders, net als het lettertype/grootte wat ook net wat anders is.

Maar dat doet er niet echt toe want,

(8:20)
pi_80329608
Hij is leuk ...
pi_80786015
Ja, geinig filmpje..maar ik kan de debaceles niet vergelijken met Elvis of die van iemand anders..
Tijd om dit topic weer eventjes op te 'Piepen'..wat jij @Piepie..;)
  dinsdag 27 april 2010 @ 23:29:09 #68
13132 Core.
schizo eend
pi_80789153
Dit is nog altijd het beste filmpje: MJ himself over wat hem is overkomen.



Tevens bevestigd dit dat er werkelijk een Global Conspiracy gaande is, en dat we dus allemaal eigenlijk in 'DisneyWorld' leven.
Sommige mensen worden nu spontaan spiritueel wakkergeschud en doorzien dan eenvoudig deze Global Conspiracy. Het gevolg daarvan is dat ze door omstanders/familie niet worden begrepen en daardoor via de door de TPTB/Global Elite gecontroleerde Psychiatrie opgesloten en gelabeld worden met 'Paranoïde Schizofrenie'. Met het gevolg dat door het toedienen van de dan verplichte zware Medicijnen(=Drugs) een natuurlijk evolutieproces onderdrukt wordt.
Vertel me eens, wie is er hier nou op Aarde de Boeman?

In mijn mening heeft David Icke het met zijn boeken "And The Truth Shall Set You Free" en "The Robots' Rebellion" volkomen bij het rechte eind. (er komen in deze boeken geen Reptielen voor! )
Hij laat je zien wat er nou werkelijk aan de hand is. Daardoor kan je ook beter begrijpen wat er nou met MJ is gebeurd.
Tevens zijn er naast Icke vele onderzoekers/schrijvers bezig die je hetzelfde kunnen vertellen (Global Conspiracy/Illuminatie/TPTB/Massa-manipulatie) om de rest van de mensheid, die wel oren en ogen heeft, wakker te schudden. Hulde!
Blessed are the pure in heart: for they shall see God
Blessed are the weird people (poets, misfits, writers, mystics, painters, troubadours) for they teach us to see the world through different eyes
pi_80791377
quote:
Op dinsdag 27 april 2010 22:23 schreef Maron het volgende:
Ja, geinig filmpje..maar ik kan de debaceles niet vergelijken met Elvis of die van iemand anders..
Tijd om dit topic weer eventjes op te 'Piepen'..wat jij @Piepie..;)
Op te piepen ....

Toen ik door bepaalde leden naar BNW werd verbannen (vanuit SHO) had ik eigenlijk niet in de gaten dat het hier meer over NWO ging. Als het dus over NWO/Illuminatie gaat dan mis ik gewoon te veel kennis om daarover mee te discussiëren.
Ik heb wel een poging gedaan me erin te verdiepen, maar het is zoveel info.
Dat het bestaat ben ik wel redelijk van overtuigd en MJ was ook zeker op de hoogte.

De reden waarom ik het gevoel heb dat Michael nog in leven kan zijn zit voor mij meer in heel andere aanwijzingen.



[ Bericht 5% gewijzigd door piepie op 28-04-2010 00:46:18 ]
pi_80822957
Ik zou er niet van staan te kijken als Michael op de eerste verjaardag van zijn sterfdag opeens springlevend zou blijken te zijn..(maar ik houd er nog steeds rekening mee dat hij toch ècht dood is)..
Dat zou me een stunt zijn..en van zijn kant uit gezien wel heel begrijpelijk..
Zoals het topic luidt.....The plot still thickens..
pi_80823945
Ik moet toch eerlijk The plot thinners... zeggen met alle tijd die verstrijkt zonder nieuwe info.
pi_80825835
quote:
Op woensdag 28 april 2010 22:31 schreef Dynd het volgende:
Ik moet toch eerlijk The plot thinners... zeggen met alle tijd die verstrijkt zonder nieuwe info.
Als je van de officieële info uitgaat idd..
pi_80826294
quote:
Op woensdag 28 april 2010 23:04 schreef Maron het volgende:

[..]

Als je van de officieële info uitgaat idd..
Noem dan eens wat nieuw aanstootgevend bewijs.
pi_80828115
Er zijn toch geregeld nieuwe aanwijzingen te vinden, maar wegens gebrek aan belangstelling hier heb ik die niet geplaatst.

Even een voorbeeld:
TMZ kwam een paar weken geleden met het verhaal dat Michael aan Coca Cola verslaafd zou zijn geweest (wat dan weer een slechte combinatie met de drugs zou zijn geweest).
Echter in zijn omgeving had niemand hem ooit cola zien drinken.
Dezelfde dag doken er foto's op van Conrad Murray met zijn advocaat, vrolijk in het zonnetje met een grote Coca Cola parasol achter ze. Uiteraard waren ook deze foto's weer gemaakt door dezelde fotograaf als de foto's van Murray bij Forrest Lawn en Murray in een koffietent kort voor de 2e rechtszitting. Coca Cola blijkt nu ook mede-sponsor te zijn geweest van This is It.

Vreemd? Ja ik vind dat heeeel vreemd ...

En dan is er een groot contract getekend met Cirque du Soleil die 2 shows gaan doen met Michael-songs. 1 eind 2010 (rondreizend) en 1 in 2012 (in Las Vegas).
De connectie van Michael met Chris Angel (Cirque du Soleil) was al snel gelegd 10 maanden geleden.
beLIEve van Chris Angel heeft zoveel gemeen met Michael.

Er is nog meer, maar dit schoot me zo even te binnen.
Ik lees gewoon dagelijks even op het hoax-forum en ben dan weer bij ...
pi_80828683
quote:
Op donderdag 29 april 2010 00:00 schreef piepie het volgende:
Er zijn toch geregeld nieuwe aanwijzingen te vinden, maar wegens gebrek aan belangstelling hier heb ik die niet geplaatst.

Even een voorbeeld:
TMZ kwam een paar weken geleden met het verhaal dat Michael aan Coca Cola verslaafd zou zijn geweest (wat dan weer een slechte combinatie met de drugs zou zijn geweest).
Echter in zijn omgeving had niemand hem ooit cola zien drinken.
Ok, regular tabloid junk dus.
quote:
Dezelfde dag doken er foto's op van Conrad Murray met zijn advocaat, vrolijk in het zonnetje met een grote Coca Cola parasol achter ze.
Dus ze gingen naar een restaurant dat een parasol had met Coca Cola? Wat vreemd en uniek. En stel er is sprake van een Coca-Cola complot, kregen ze dan gratis drankjes aangeboden als ze Michael zouden ombrengen oid? Of dachten ze van, ''hmm, coca-cola doet mee met het complot, laten we dan maar wel een terrasje vinden met Coca-Cola sponsoring, anders worden ze boos.''
quote:
Uiteraard waren ook deze foto's weer gemaakt door dezelde fotograaf als de foto's van Murray bij Forrest Lawn en Murray in een koffietent kort voor de 2e rechtszitting.
Dat kan, mensen hebben vaak eenzelfde fotograaf. Zie sowieso niet wat dit te maken kan hebben met een complot. Dezelfde fotograaf, dan moet het wel een complot zijn!
quote:
Coca Cola blijkt nu ook mede-sponsor te zijn geweest van This is It.
Oftewel Coca Cola did it? En je legt dit verband met Murray doormate van een foto met een parasol?
Coca-cola is een merk wat je overal ziet, dan is het niet heel gek als je dat meerdere keren vindt. Kan ik net zo goed zeggen dat Michael in een Mercedes ree, Murray in een Mercedes rijdt en de bazen van AEG. OMG, Mercedes heeft hiermee te maken!
quote:
Vreemd? Ja ik vind dat heeeel vreemd ...

En dan is er een groot contract getekend met Cirque du Soleil die 2 shows gaan doen met Michael-songs. 1 eind 2010 (rondreizend) en 1 in 2012 (in Las Vegas).
De connectie van Michael met Chris Angel (Cirque du Soleil) was al snel gelegd 10 maanden geleden.
beLIEve van Chris Angel heeft zoveel gemeen met Michael.
Dit stukje snap ik helaas niet echt Maar zo vreemd vind ik je eerste alinea dus niet echt.
quote:
Er is nog meer, maar dit schoot me zo even te binnen.
Ik lees gewoon dagelijks even op het hoax-forum en ben dan weer bij ...
En opnieuw, dit is gewoon mijn mening, op deze manier komt er wat meer objectiviteit in dit topic. Er zitten heel wat goede detectives op het hoax-forum, alleen mist er naar mijn mening soms wat logica. Ik kan het gewoon niet geloven, hoe graag ik het misschien zou willen.
Net als met de hemel ^^

abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')