abonnement Unibet Coolblue
pi_77854261
Aangezien ik het vorig topic eindigde met de beste post ooit *kuch kuch*
hier dus het nieuwe deel over the great city...

Vorige deel is hier te vinden: Stockholm #3



Laatste post:
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 18:16 schreef Schadenfreude het volgende:
Dat ik dit topic nu pas zie. Woon inmiddes ruim 6 maanden in Stockholm en heb het geweldig naar mijn zin. Zal misschien later eens wat foto's posten.

Het is hier momenteel vrij warm (qua gevoelstemperatuur, de thermometer schommelt rond de 0 graden).
hey, wat voor werk doe je daar?

Ik heb ook sterkte plannen om te verhuizen maar voorlopig nog geen geluk gehad met werk te vinden...
** Uw tekst hier voor slechts 5 euro per maand **
pi_77855138
Stockholm .
Toch weer es een keer naartoe
pi_77865057
quote:
hey, wat voor werk doe je daar?

Ik heb ook sterkte plannen om te verhuizen maar voorlopig nog geen geluk gehad met werk te vinden...
Ik studeer aan de Tekniska Högskolan, maar voor komend semester ben ik op zoek naar een stage. Studeer architectuur en op dat gebied heeft NL meer te bieden dan Stockholm, maar wil eigenlijk wel graag blijven...
Is het zo lastig om werk te vinden hier?
"I can accept failure. I can not accept not trying."
pi_77865389
tvp

Om deze post nog enigszins nuttig te maken: http://www.flickr.com/photos/malter/ , deze user op Flickr heeft vaak erg mooie foto's van Stockholm
  Moderator donderdag 11 februari 2010 @ 10:02:28 #5
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_77874298
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 19:07 schreef Roel_Jewel het volgende:
Stockholm .
Toch weer es een keer naartoe
Moet ook nodig weer eens gaan.
Als niets meer baat kan een worst geen kwaad.
Op dinsdag 7 december 2010 12:50 schreef yvonne het volgende:
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
  donderdag 11 februari 2010 @ 10:07:23 #6
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_77874416
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 19:07 schreef Roel_Jewel het volgende:
Stockholm .