abonnement bol.com Unibet Coolblue
  zaterdag 13 februari 2010 @ 18:28:03 #226
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_77960504
Ehm nou...
***
  Hoofdredactie Fotografie zaterdag 13 februari 2010 @ 18:46:48 #227
95752 crew  Chell
Kluns
pi_77961049
On topic maar weer?

Ik probeer een babyschoentje te haken, maar mijn garen splijt enorm
pi_77964077
Ik zag een heel lief konijntje, een hippe telefoonhoes, superschattige schoentjes en een uberleuk schildpadje!! Nice work ladies

Ik ben extreem verwend door mijn moeder: gisteren kreeg ik al vier bollen wol in een leuke wolwinkel, ze had wat patronen voor me gekopieerd en een boekje met haaksteken voor me opgezocht. Ik wist niet dat er zoveel steken (of meer patroonachtige dingen) bestonden!!
Vandaag kwamen gelukkig de drie haakboekjes ook binnen, en ze zijn leeeuuuk!! Happy Hooker in het Engels, heel tof, Tasty Crochet met 33 patronen van bijvoorbeeld drumsticks, groente en fruit, sushi. allerlei eten dus. En dan nog Super Happy Crochet Cute, ook erg leuk. Vervolgens kreeg ik nog een hele hoeveekheid wol mee waar ik weer allerlei leuke dingen van kan maken, en een haaknaald 4, 6 en 7

Gisteren met de nieuwe wol en het leuke stekenboekje gelijk een muts gehaakt. Met kabels, ik wist niet dat dat kon met haken, maar het is niet heel moeilijk:

De kleuren zijn frisser en feller in werkelijkheid, ben er echt blij mee!

En nu nestel ik me met haakboeken, wol en dekentje op de bank, lekker schaatsen kijken en haken
Wat niet kan is nog nooit gebeurd..
pi_77964321
Die speldjes zijn leuk!! Die zou Amber maar al te graag in haar haar willen hebben!!

BE, wat is je schildpadje lief!!

Chell, mooi hoesje!

Mijn mormel is ook klaar



het zou een chihuahua moeten zijn.. Ik moet nog veul oefenen zo te zie ..
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_77964835
Tijd geleden dat ik hier gepost heb.. Veel leuke haaksels erbij gekomen !

Heb ook niet stil gezeten.. 2 babymutsjes, een minipoppetje, haaknaaldenmapje, hamster en ben nu bezig aan babyschoentjes...


M'n haaknaaldenmapje..


Babymutsjes.. (2x vanwege 2 kraam cadeaus die gemaakt worden.. En weet van beide geen geslacht... En vind het dan zoo moeilijk goede neutrale kleuren te verzinnen.. Dus dan maar lichtgroen.. )
  zaterdag 13 februari 2010 @ 21:38:28 #231
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_77966393
Vick Wat goed man

En die schildpad is , dat telefoonhoesje, die mutsjes en dat haaknaaldenmapje en die schoentjes. Wat wordt er fanatiek gehaakt
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
pi_77967571
wow, wat een leuke lieve dingen zijn er gehaakt! super hoor!!!
maar de chihuahua vind ik echt een staande ovatie waard hoor als ik je bolletje van een paar weken terug ernaast zie, dan is dit geweldig Vicky!!!
en de schildpad , mutsjes en het haaknaaldenmapje vind ik ook erg leuk/lief om te zien!
pi_77967652
M heeft al meteen een ander hondje uitgezocht: een husky
helaas geen grijs/wit/zwart in huis dus dat moet ik dan maar gaan kopen

benet een teckel begonnen. Moet alleen een leeslampje hebben want het is te schemerig in huis.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_77967696
Ik vind het echt leuk om te zien hoe snel je gegroeid bent met het haken!
pi_77967765
Dankje!!
Ik ben ook trots op mezelf. Ik doe het alleen niet zo snel als jullie en ik heb ook niet altijd zin/tijd

ik ga gestaag vooruit
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  zaterdag 13 februari 2010 @ 22:16:56 #236
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_77967975
vicky, ik vind 't een echte chihuahua hoor!

verder ook weer superleuke dingen allemaal zeg!

ik had deze week weer nulkommanul haaktijd ivm verjaardag dochter, drukte op m'n werk, en ook nog eens een paar avonden moeten collecterenvooramnesty, blehgk, wat een vervelend klusje is dat toch... . maar als 't goed is kan ik komende week af en toe eindelijk weer eens even m'n haaknaald ter hand nemen!
in de haak.
pi_77968728
Vicky hij is leuk!

Ik ben begonnen met de babyschoentjes die lijnloos gemaakt heeft, maar heb ruzie met het patroon. Ben tekening gewend en dit is alleen tekst en nu bezig met zelf tekening te maken, maar ik krijg hem niet goed.
  † In Memoriam † zaterdag 13 februari 2010 @ 22:40:12 #238
37843 lady-wrb
kortaf
pi_77968817
is het patroon van dat haaknaaldenmapje ergens te vinden?

ik heb tot mijn schaamte al dagen niet gehaakt.
te druk met werken enzo.
  zaterdag 13 februari 2010 @ 23:02:25 #239
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_77969972
quote:
Op zaterdag 13 februari 2010 22:40 schreef lady-wrb het volgende:
is het patroon van dat haaknaaldenmapje ergens te vinden?

ik heb tot mijn schaamte al dagen niet gehaakt.
te druk met werken enzo.
Kijk eens aan: http://www.ravelry.com/patterns/library/crochet-hook-case
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
pi_77970122
Met patronen van babyschoentjes heb ik ook altijd ruzie
Knowing is better than wondering, waking is better than sleeping, and even the biggest failure, even the worst, beat the hell out of never trying.
pi_77970982
Deze week hooguit 8 steken gehaakt, en verder alleen naar jullie mooie haaksels gekeken en vandaag nieuwe bolletjes gehaakt. Maar aangezien ik deze week al 60uur gewerkt heb en morgen ook nog moet en me 's avonds voor een cursus ook weer in de boeken moet storten ben ik een beetje bweuh...

Vicky, wat een topchihuahua!!!! van een ongedefinieerde (vergeef me het waarde oordeel ) drol naar een echter hond, zie je wel dat je het hebt! En nu met je nieuwe boek komt het helemaal goed!

En oh ja, Mijsje, door jouw tip heb ik nu hele mooie zachtgrijze garen gehaald voor mijn sloppy beanie, ik hoop die binnenkort te showen!
[i]Als je iets loslaat heb je 2 handen om iets aan te pakken[/i]
  zondag 14 februari 2010 @ 10:57:04 #242
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_77977564
Toffe dingen zie ik voorbij komen!

Ben met een muts voor Sasha bezig, maar bij mij wordt het op de een of andere manier altijd wat stijvig, hoe losjes ik ook haak...
***
pi_77977577
leuk Ilske, ik ben heel benieuwd naar het resultaat! (en hoop dat ik het goede advies gegeven heb )
pi_77977865
quote:
Op zondag 14 februari 2010 10:57 schreef Brighteyes het volgende:
Toffe dingen zie ik voorbij komen!

Ben met een muts voor Sasha bezig, maar bij mij wordt het op de een of andere manier altijd wat stijvig, hoe losjes ik ook haak...
grotere haaknaald nemen? even n klein stukje proberen of dat wel zacht wordt.. was bij mijn muts wel zo iig, ik dacht met 5 te kunnen haken, maar met 7 werd t pas een fijn zacht 'stofje'
Wat niet kan is nog nooit gebeurd..
pi_77977910
vicky, je chihuahua is echt suuupergoed gelukt man! als dat je eerste echte haaksel is, dan belooft het nog wat .
Wat niet kan is nog nooit gebeurd..
  zondag 14 februari 2010 @ 11:19:37 #246
286089 TearsOfJoy
Fabulous, flawed, feminine
pi_77978002
Oh wat een leuke dingen weer! Ik zat ook al te denken dat ik meer klein grut in mijn omgeving "nodig" heb om knuffels enzo voor te maken

Eindelijk een foto van mijn allereerste frummel:


En de muts/baret/ding die ik vandaag af hoop te krijgen:
Common sense is not so common
  Hoofdredactie Fotografie zondag 14 februari 2010 @ 11:49:30 #247
95752 crew  Chell
Kluns
pi_77978745
Wow Vicky, goed zeg!
  FOK!fotograaf zondag 14 februari 2010 @ 12:22:55 #248
287763 SP22
pi_77979632
wat een leuke lieve beestje allemaal! Ik wilde gisteren ff naar de pipoos maar kwam mn vriendin met haar nieuwe vriend (die tevens mijn collega is.. Ja ja ik heb voor cupido gespeeld) tegen. En we hebben de rest van de middag in de kroeg aan een warm kopje thee gezeten.

Ik ga ook maar eens zo'n hookcase maken. Schept wat orde in de chaos hier.

Chell en vicky.. Jullie gaan echt met sprongen vooruit zeg!

Gisteren nog wel ff bij de bieb geweest hier maar daar hebben ze bijna geen haakboeken! Ben dus ook nog geen lid geworden.. Hahaha
  FOK!fotograaf zondag 14 februari 2010 @ 12:33:55 #249
287763 SP22
pi_77979964
neeeeeee!

Die link van de hook case doet het niet (naar ravelry wel maar die link daar niet). Gisteren deed ie het nog wel!

Heeft iemand misschien nog een makkelijk patroon voor een hookcase?

(kan zelf moeilijk googlen/ravelry afstruinen omdat ik online ben op mn telefoon. Maar een linkje doet wonderen!)
pi_77980312
quote:
Op zondag 14 februari 2010 12:33 schreef SP22 het volgende:
neeeeeee!

Die link van de hook case doet het niet (naar ravelry wel maar die link daar niet). Gisteren deed ie het nog wel!

Heeft iemand misschien nog een makkelijk patroon voor een hookcase?

(kan zelf moeilijk googlen/ravelry afstruinen omdat ik online ben op mn telefoon. Maar een linkje doet wonderen!)
Bij mij doet de link het wel, hij laadt wel langzaam.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')