index       klaagbaak
PI RTL Ontbijtnieuws en hun Hyves
bekijk topic op één pagina  |  pagina: 1 2
Topicgallery™ :
classpc
I don't like change
dinsdag 9 februari 2010 @ 13:12 (#26) 

Ik vind het eigenlijk wel leuk hoor.

Het geeft het RTL Ontbijtnieuws een wat persoonlijk tintje. Iets wat andere programma's op dat tijdstip niet hebben.

Op zaterdag 9 mei 2009 19:21 schreef HuHu het volgende:
Jaren later zul je waarschijnlijk pas begrijpen dat het totaal geen nut heeft om je druk te maken over dingen op het internet.

Salinero
dinsdag 9 februari 2010 @ 15:40 (#27) 
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 13:12 schreef classpc het volgende:
Ik vind het eigenlijk wel leuk hoor.

Het geeft het RTL Ontbijtnieuws een wat persoonlijk tintje. Iets wat andere programma's op dat tijdstip niet hebben.
sven kokkelman

Sapstengel
dinsdag 9 februari 2010 @ 16:06 (#28) 

Omg ze bestaan gelukkig , studentes die hyves crap vinden. Kwiwi je bent mijn heldin .

Cheiron
Ho ho ho...
dinsdag 9 februari 2010 @ 16:12 (#29) 

quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 12:58 schreef Adelante het volgende:
RTL wordt langzaam SBS?
Daar lijkt het wel op inderdaad. Dat ze wat luchtigere items door het nieuws gooien kan ik wel mee leven, maar dit soort geneuzel.. pff. Wie verzint dat nou, de mening van een willekeurige Hyves topic in je ochtendjournaal. Wat kan mij het nou flikkeren wat "altijd in voor een neutje" Mien vindt van het buitenlandbeleid?!

Als ik waardeloze meningen wil horen/lezen van mensen die ik niet ken ga ik wel naar Fok ja

Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl

FlinkeNaam
Ja.
dinsdag 9 februari 2010 @ 16:18 (#30) 

Binnen vijf jaar kunnen we niet meer met contant geld betalen

Dat vind ik niks. In vele beroepen is het contante geld noodzakelijk dus dat betekent dat na het afschaffen van het contante betalen er vele banen zulle verdwijnen en er meer werkloosheid ontstaat.

Het is niet handig want kinderen op mijn leeftijd tussen de 11-12-13 die geen pinpas hebben en willen wat kopen en geen geld meer is dat slaat nergens op

warom gaan die mensen zoo dom doen het is dood dom je raakt in de schulde en kinderen kunnen niet gewoon ff wat kopen bij de supermark dat is toch belachelijk voor woorden!!! groetjes uit hoorn

als we over gaan op pinnen, dan gaan we massaal de schulden in, want het overzicht ben je kwijt dan, ik vind het een kwalijke zaak, wie verzind zoiets??? zeker weer zo'n ambtenaartje achter een stoffig bureautje, die denkt het licht uitgevonden te hebben, daar hebben we er helaas teveel van in nederland pfffffffff

ik vind dat we gewoon met los geld moeten en kunnen blijven betalen.
want als dat pasje het dan niet doet en je hebt veel spullen gekocht dan heb je een probleem.
en je ziet ook niet hoeveel geld er nog op staat!<

Amen!

En Un Momento Dado

arnold-d
Evolution
dinsdag 9 februari 2010 @ 16:45 (#31) 

Viel mij een tijdje terug ook op.
En kijk ook op onze hyves site

Hyves is net 2jaar uit, en nu pas komt rtl ermee aan zetten

Back to the 70's

wise
Echoes - KL/B/
dinsdag 9 februari 2010 @ 16:53 (#32) 

quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 09:01 schreef kwiwi het volgende:
Zit je dus lekker het ontbijtnieuws te kijken met Jan de Hoop Wordt er ineens gezegd wat de rtlontbijtnieuws-hyvers als reactie hebben gegeven op een bepaalde vraag of onderwerp Marcel vond '......' en Kim zei '........'
Wat is dat nou weer voor onzin?! Het past totaal niet tussen de rest van de uitzending en het ontbijtnieuws wordt er ineens een stuk onprofessioneler en ongeloofwaardiger van
Daarbij is hyves natuurlijk gewoon

Klacht: Jan de Hoop, wat doe je?? M'n ontbijtnieuws verpesten met een hyves onderdeel
dat is al 1,5 maand zo. Blijkbaar ben je geen trouwe kijker

I had a splitting headache.From which the future's made.
And I am you and what I see is me
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.

Socios
dinsdag 9 februari 2010 @ 19:32 (#33) 

TS is een mooie meid en wordt daarom niet gebasht.

RTL
Ontbijtnieuws
Jan de Hoop

En inderdaad, Hyves !!1___

bekijk topic op één pagina  |  pagina: 1 2
index       klaagbaak
RTL Ontbijtnieuws en hun Hyves
nieuwe topics | actieve topics | online users | top 500