abonnement Unibet Coolblue
  maandag 8 februari 2010 @ 17:07:04 #101
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_77774447
Ik vind het geen briljant nummer, ik koop er ook geen cd van. Maar Pierre Kartner krijgt nu bakken met stront over zich heen.

Hij heeft alleen maar de tekst en de demo gemaakt. Verder mocht alles anders, muzikaal etc., maar de TROS heeft dat belabberd aangepakt. Zangers die nog te slecht zijn voor X-factor, totaal geen mooie arrangementen. Eigenlijk 5 dezelfde nummers. Nou ja, Loekz was dan iets anders, maar dat was eigenlijk ook dramatisch. Verder was de productie afschuwelijk, de uitzending een totale klucht. Johnny Logan die zich duidelijk dood zat te vervelen, amateurisme ten top. Maar iedereen rekent het Pierre Kartner aan, omdat hij zichtbaar op tv is, en niet de Jan Doedels binnen de TROS die het NSF op deze manier compleet verneuken. Dat vind ik oneerlijk.
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
  maandag 8 februari 2010 @ 17:16:06 #102
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_77774845
Die reactie van Youtube. :
quote:
als je tussen twee culturen opgroeit, dan ga je op een gegeven moment twijfelen aan je afkomst, daar ben ik voorbeeld van. wat ben ik nou, ben ik een nederlander, een marokkaan, een marokkaanse nederlander misschien? de twijfel was groot bij, totdat ik deze inzending zag. ik weet het nu zeker, ik ben een 100 % pure marokkaan, dankjewel sieneke! hahahahhaha, wat een triest volk, wat een trieste smaak, hahahaha
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
pi_77775348
quote:
Op maandag 8 februari 2010 17:07 schreef Andromache het volgende:
Ik vind het geen briljant nummer, ik koop er ook geen cd van. Maar Pierre Kartner krijgt nu bakken met stront over zich heen.

Hij heeft alleen maar de tekst en de demo gemaakt. Verder mocht alles anders, muzikaal etc., maar de TROS heeft dat belabberd aangepakt. Zangers die nog te slecht zijn voor X-factor, totaal geen mooie arrangementen. Eigenlijk 5 dezelfde nummers. Nou ja, Loekz was dan iets anders, maar dat was eigenlijk ook dramatisch. Verder was de productie afschuwelijk, de uitzending een totale klucht. Johnny Logan die zich duidelijk dood zat te vervelen, amateurisme ten top. Maar iedereen rekent het Pierre Kartner aan, omdat hij zichtbaar op tv is, en niet de Jan Doedels binnen de TROS die het NSF op deze manier compleet verneuken. Dat vind ik oneerlijk.
True, de grootste fouten zijn gemaakt door de mensen die het uberhaupt in hun bol hebben gehaald om vader Arbraham een liedje te laten schrijven en die van het Nationaal Songfestival een lokaal braderie-festijn hebben gemaakt

Schijt TROS
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  maandag 8 februari 2010 @ 17:34:50 #104
123170 alors
zlata1234
pi_77775512
Een gozer heeft het in het Engels gezet en een beetje veranderd.



Dit klinkt gewoon puick!
know'm sayin?
×
word? word.
  maandag 8 februari 2010 @ 17:46:29 #105
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_77775915
Ja, leuk he? Ook geen hoogvlieger verder, maar wel... leuk
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
  maandag 8 februari 2010 @ 17:49:11 #106
123170 alors
zlata1234
pi_77776023
Iig prima aan te horen en niets om je voor te schamen
know'm sayin?
×
word? word.
pi_77778776
quote:
Op maandag 8 februari 2010 17:30 schreef TheVulture het volgende:

[..]

True, de grootste fouten zijn gemaakt door de mensen die het uberhaupt in hun bol hebben gehaald om vader Arbraham een liedje te laten schrijven en die van het Nationaal Songfestival een lokaal braderie-festijn hebben gemaakt

Schijt TROS
Dat sowieso natuurlijk. Deze artiest, dit nummer, deze vertolkers en dit NSF zijn van een bedroevend niveau gebleken.
De Sahara is zonder meer erg droog.
  maandag 8 februari 2010 @ 19:03:15 #108
16874 creno
born this way
pi_77779048
quote:
Op maandag 8 februari 2010 17:34 schreef alors het volgende:
Een gozer heeft het in het Engels gezet en een beetje veranderd.



Dit klinkt gewoon puick!
<a href="http://www.pantsman.nl" rel="nofollow" target="_blank">www.pantsman.nl</a>
fanserie voor en door fans van WIDM
pi_77779302
quote:
Op maandag 8 februari 2010 17:34 schreef alors het volgende:
Een gozer heeft het in het Engels gezet en een beetje veranderd.



Dit klinkt gewoon puick!
Doet mij denken aan platen van begin jaren 70.
Schattig, leuk, maar net zo goed gedateerd.
Het voordeel is, dat je de tekst niet verstaat. Die belachelijke tekst valt weg.
pi_77780434
Ik vraag het mijn vrouw "waar doet dit jou aan denken", en ze roept zonder aarzelen "The Cats!!".
  maandag 8 februari 2010 @ 19:57:17 #111
3185 Adelante
To let it go now
pi_77781722
Mooie woorden

Ze zat in DWDD hoor
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  maandag 8 februari 2010 @ 20:24:06 #112
2742 Bolletje...
Dare to be different
pi_77782941
zie ook de confeti en slingers bij loekz vallen en niet bij de winnares!! (appelsieneke)
doei
pi_77783292
quote:
Op maandag 8 februari 2010 20:24 schreef Bolletje... het volgende:
zie ook de confeti en slingers bij loekz vallen en niet bij de winnares!! (appelsieneke)
Dat lieten ze bij Boulevard ook zien ja... ik denk ook echt dat het de bedoeling was dat die zouden winnen maar dat een brainwave van Seniele Abraham de boel heeft vernaggeld
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_77783344
quote:
Op maandag 8 februari 2010 20:31 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Dat lieten ze bij Boulevard ook zien ja... ik denk ook echt dat het de bedoeling was dat die zouden winnen maar dat een brainwave van Seniele Abraham de boel heeft vernaggeld
Kudos voor Pierre dan
pi_77783550
quote:
Op maandag 8 februari 2010 20:31 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Dat lieten ze bij Boulevard ook zien ja... ik denk ook echt dat het de bedoeling was dat die zouden winnen maar dat een brainwave van Seniele Abraham de boel heeft vernaggeld
Dan heeft Vader Abraham nog 1 ding goed gedaan
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_77784946
Hoppa en we hebben de volgende rel te pakken... de arrogantie van die Pierre kent geen grenzen:

http://www.telegraaf.nl/p(...)_Cornald_Maas__.html
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_77785678
quote:
Op maandag 8 februari 2010 20:31 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Dat lieten ze bij Boulevard ook zien ja... ik denk ook echt dat het de bedoeling was dat die zouden winnen maar dat een brainwave van Seniele Abraham de boel heeft vernaggeld
Godzijdank

Je zou Loekz hebben gestuurd met die John Marks Arabische riedeltjes
  † In Memoriam † maandag 8 februari 2010 @ 21:21:19 #118
43556 miss_dynastie
pi_77785927
quote:
Op maandag 8 februari 2010 21:03 schreef TheVulture het volgende:
Hoppa en we hebben de volgende rel te pakken... de arrogantie van die Pierre kent geen grenzen:

http://www.telegraaf.nl/p(...)_Cornald_Maas__.html
Huh, arrogantie van Pierre? Persoonlijk kan ik Kwalmans Maas al jaren niet uitstaan, wordt tijd dat hij een keer thuis blijft
pi_77786012
quote:
Op maandag 8 februari 2010 21:21 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Huh, arrogantie van Pierre? Persoonlijk kan ik Kwalmans Maas al jaren niet uitstaan, wordt tijd dat hij een keer thuis blijft
De opmerking: ""Áls hij nog mee mag. Ik moet me daar nog over beraden wat ik hiermee ga doen. Ik hoor dit niet graag."

Dan ben je echt al het gevoel voor realiteit kwijt
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_77786276
Nou ja, het gaat om het liedje he, niet om de uitvoerende.
Eigenlijk is Pierre Kartner onze inzending
pi_77786288
Ik weet nou niet of ik zat te huilen van het lachen, of gewoon van pure schaamte...
Wat een amateuristische vertoning was het NSF, en dan zal ik maar niets over het liedje zelf zeggen...

Poor Johnny Logan....
Juin uit Eigen Tuin!
  † In Memoriam † maandag 8 februari 2010 @ 21:38:10 #122
43556 miss_dynastie
pi_77786784
quote:
Op maandag 8 februari 2010 21:23 schreef TheVulture het volgende:

[..]

De opmerking: ""Áls hij nog mee mag. Ik moet me daar nog over beraden wat ik hiermee ga doen. Ik hoor dit niet graag."

Dan ben je echt al het gevoel voor realiteit kwijt
Nou ja, hoezo? Die Maas verpest het festival al jaren met zijn stupide gedram, gezaag en gezeik. Als je hem dan thuis kan laten, waarom niet? Kan me voorstellen dat je een positief team mee wil hebben.
pi_77787002
quote:
Op maandag 8 februari 2010 21:38 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Nou ja, hoezo? Die Maas verpest het festival al jaren met zijn stupide gedram, gezaag en gezeik. Als je hem dan thuis kan laten, waarom niet? Kan me voorstellen dat je een positief team mee wil hebben.
Pierre Kartner doet net alsof ie god zelf is... hij heeft alleen maar een liedje geschreven... een kutnummer ook nog eens
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_77787008
Gouden greep om die Maas te lozen idd
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 8 februari 2010 @ 22:00:32 #125
163650 Greys
pi_77787869
Ik heb nog een verslagje van gisteravond, ietwat laat maar ik moest vandaag werken.
Voor de geïnteresseerden

FOK! went EurovisionNSF

Na een voorspoedig ritje bij Baarn te zijn aangekomen, werden we door heuse parkeerwachten naar een parkeerplaatsen gedirigeerd. Daar vandaan was het een klein stukje lopen naar de studio. Bij de ingang kwamen we twee nerveus rokende Belgische jongemannen tegen, die zich enorm stonden te verheugen op wat komen ging. Ze waren speciaal uit België gekomen om dit festijn mee te maken en hadden een hoge pet op van de Nederlandse inzending. Shalalie shalala, ze hadden er zin in!

Eenmaal binnen kwamen we in een wachtruimte waar vast wat Songfestivalhits werden gedraaid om ons in de stemming te brengen. Net toen we daar een drankje hadden gekocht kwam de publieksbegeleider ons toespreken. Eén van de instructies luidde 'Wanneer u straks naar de studio loopt, komt u langs de toiletten. Maak hier vooral gebruik van, aangezien u straks tot tien voor elf niet naar het toilet zult kunnen gaan'.
Zo'n opmerking werkt natuurlijk acuut op je blaas, dus hebben we snel onze drankjes nog half vol weggezet...

Na de jassen te hebben afgegeven betraden we de studio. Het decor was mooi, de sfeer was uitgelaten en we zochten onze plaatsen. Yvonne en Dirkh zaten er al met hun gezelschap. Leuk om de gezichten achter de FOK! nicks te zien! We hebben ons vergaapt aan het overige publiek, het was een bont gezelschap.
Door de publieksbegeleider - door Dirkh tot 'de fluffer' gedoopt - werd er geschoven in het publiek dat vlak aan het podium zat en we zagen de twee Belgische heren al wild met de uitgedeelde Nederlandse vlaggetjes wapperen.

Yolanthe kwam onder (niet bepaald vrijwillige) staande ovatie het podium op en repeteerde kort een en ander, daarna werden de stemkastjes uitgedeeld. Eentje per twee personen. De 'stemles' volgde, want stel je voor dat je straks op het verkeerde knopje zou drukken...
Ondertussen ging de jury op hun plek zitten, ze zagen er uit alsof ze zich enorm verheugden op het komende muzikale spektakel. Maar dan anders. Dirkh zat ondertussen driftig te tweeten en we kwamen steeds meer in de vlaggenwapperstemming.

We ontdekten Wesley "de tuinkabouter" Sneijder in het publiek, die bloednerveus leek over deze presentatieklus van zijn Yo. Ook zagen we Cornald Maas rondscharrelen, Mari van de Ven die ijverig met getuite lipjes met zijn poederdoosje achter Yolanthe aan rende en ook Ben Cramer vond klaarblijkelijk dat zonder hem deze avond geen succes zou zijn.
Saskia (van Serge) zag er uit alsof ze al vier nachten niet geslapen had en Serge (van Saskia) keek wat meewarig om zich heen. Hij moest waarschijnlijk plassen. Helaas Serge, even tot tien voor elf ophouden nog...

Pierre Kartner (...dé... Pierre!) werd aan ons voorgesteld evenals de coaches van de kandidaten. Frans Bauer had goede zin en hoorde je overal bovenuit giechelen. We kregen nog wat laatste instructies en de show ging van start.
Eigenlijk waren alle kandidaten aan bod geweest voor we er erg in hadden. Het geluid was goed in de studio en na vijf versies van SHALALIE ga je het gewoon een leuk nummervlaggenwapperwaardig liedje vinden. Behalve de slaapverwekkende versie van Peggy Mays, de protegé van Albert West die volgens mij zelf ook regelmatig wakker gepord moest worden gedurende de avond.

Het stemmoment was daar. De kastjes werden tevoorschijn gehaald en nadat persoon 1 had gestemd moest je kastje snel aan je buurman/-vrouw geven zodat die ook zijn of haar keuze kon maken. Het groene lampje ging echter niet nogmaals branden, Johnny Logan begon al te zingen en tijdens het optreden kon er ineens toch nog gestemd worden door persoon 2, wat volgens mij een flink deel van de zaal vergeten is.

Voordat we het in de gaten hadden had de jury hun keuze al bekend gemaakt en werd Pierre Kartner tegenstribbelend het podium opgetrokken om het beslissende oordeel te vellen. Plaatsvervangende schaamte, kromme tenen en toch ook wel een tikkie medelijden overvielen me. Er werd niet meer met vlaggetjes gewapperd, de gouden confetti kwam boven Loekz naar beneden terwijl Sieneke won, bij Yolanthe schoten de vlekken in haar nek en de chaos was compleet. Frans B. keek als een boer met kiespijn, zijn tot gedoodverfde winnaar uitgeroepen damesgroepje had niet gewonnen en hij zag het tripje Oslo met Marisssh en de kidsssh aan zijn neus voorbij gaan. Een vreemd einde van een toch al gekke show.

Na nog een half uur op de jassen te hebben gewacht slenterden we weer richting parkeerplaats in de kou.
We namen ons voor volgend jaar weer te gaan, want ondanks alles was het een heel leuke avond, is het een belevenis op zich en de vlaggenwapperskills die zijn opgedaan kunnen we uiteraard niet verwaarlozen. Dat zou zonde zijn.

Oslo zou eigenlijk ook wel leuk zijn....

[ Bericht 0% gewijzigd door Greys op 08-02-2010 23:13:39 ]
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_77787920
De dingen die Pierre dan ook zegt in interviews: "Dit vind ik niet aardig." Alsof het een aangedane, zielige, oude man is. Hij zet ons land straks internationaal voor lul, godverdomme!
pi_77787942
quote:
Op maandag 8 februari 2010 21:16 schreef Urquhart het volgende:

[..]

Godzijdank

Je zou Loekz hebben gestuurd met die John Marks Arabische riedeltjes

Wat hij zegt
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_77788086
Wesley heet Sneijder met zijn achternaam

Maar verder leuk stukje Greys
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 8 februari 2010 @ 22:07:59 #129
163650 Greys
pi_77788156
quote:
Op maandag 8 februari 2010 22:06 schreef TheVulture het volgende:
Wesley heet Sneijder met zijn achternaam

Maar verder leuk stukje Greys
Oh, voetbalfan ik!
Ga het even veranderen. Dank je!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_77788228
Leuk verslag Greys.

Ik weet nog dat ik erheen zapte en toen net die Sieneke nogmaals het nummer zong (ze lijkt trouwens eerder 35 dan 17), en daarna ze schakelden naar Studio Sport waar Jack van Gelder zat te stamelen dat ze een half uur eerder waren gestopt en ze zouden proberen om een kwartiertje eerder met Studio Sport te starten
pi_77788232
Leuk Greys! Ik ben jaloers, had er ook wel bij willen zijn (alleen al om het vlaggenwappersfeertje....)
Alleen met zelfspot kun je overleven...
  maandag 8 februari 2010 @ 22:11:31 #132
202014 JJH
Knetter. O+
pi_77788331
Leuk stukje.
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 8 februari 2010 @ 22:14:05 #133
163650 Greys
pi_77788462
quote:
Op maandag 8 februari 2010 22:09 schreef Tezz het volgende:
Leuk Greys! Ik ben jaloers, had er ook wel bij willen zijn (alleen al om het vlaggenwappersfeertje....)
Ik had van te voren echt niet gedacht dat het zó leuk zou zijn! Denk dat zelfs mensen die het Songfestival verafschuwen nog wel een gezellige avond daar zouden hebben gehad.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_77788510
quote:
Op maandag 8 februari 2010 22:14 schreef Greys het volgende:

[..]

Ik had van te voren echt niet gedacht dat het zó leuk zou zijn! Denk dat zelfs mensen die het Songfestival verafschuwen nog wel een gezellige avond daar zouden hebben gehad.
Dat is denk ik vaak met dat soort dingen.

Zelfde als iets als de Toppers, hoop mensen vinden het maar niks en achterlijk, maar ik denk als je er staat dat je vanzelf staat te swingen en meezingen
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 8 februari 2010 @ 22:16:10 #135
163650 Greys
pi_77788566
quote:
Op maandag 8 februari 2010 22:15 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Dat is denk ik vaak met dat soort dingen.

Zelfde als iets als de Toppers, hoop mensen vinden het maar niks en achterlijk, maar ik denk als je er staat dat je vanzelf staat te swingen en meezingen
Daar ben ik ook een keer geweest terwijl ik altijd riep dat het niets voor mij was En een lol dat ik heb gehad!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  maandag 8 februari 2010 @ 22:16:39 #136
202014 JJH
Knetter. O+
pi_77788594
quote:
Op maandag 8 februari 2010 22:15 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Dat is denk ik vaak met dat soort dingen.

Zelfde als iets als de Toppers, hoop mensen vinden het maar niks en achterlijk, maar ik denk als je er staat dat je vanzelf staat te swingen en meezingen
Daarom wil ik ook nog wel eens naar de Toppers toe. Je weet van te voren dat je toch wel een leuke avond gaat hebben.
pi_77788633
quote:
Op maandag 8 februari 2010 22:14 schreef Greys het volgende:

[..]

Ik had van te voren echt niet gedacht dat het zó leuk zou zijn! Denk dat zelfs mensen die het Songfestival verafschuwen nog wel een gezellige avond daar zouden hebben gehad.
Ik ben twee keer naar het NSF geweest. Een keertje in Ahoy (Linda Wagemakers won) en een keer een voorronde van de voorronde in de Heineken Music Hall (volgens mij was het 2005). Heerlijk sfeertje!

Ik wil zo graag een keertje naar het ESC...... Ik heb met mijn songfestival-buddy's afgesproken dat we gaan als Belgie, Nederland ( ), Duitsland, Luxemburg of Frankrijk wint....
In 2003 waren we zooooo dichtbij met Urban Tred.....
Alleen met zelfspot kun je overleven...
pi_77788687
quote:
Op maandag 8 februari 2010 22:16 schreef Greys het volgende:

[..]

Daar ben ik ook een keer geweest terwijl ik altijd riep dat het niets voor mij was En een lol dat ik heb gehad!
Ik moet er ook niks van hebben, maar vroegah ( ) in m'n hometown bij onze stamkroeg was er ook een keer per jaar Hollandse avond. 's Avonds hele winkelcentrum aan de kant, podiumpje, wat artiesten (Marianne Weber, en verder dan wat van die B- en C-artiesten) en zeker na een paar biertjes hadden we een lol
pi_77788980
Vanavond bij Pauw & Witteman:
quote:
Eric van Tijn over het Songfestival

Eric van Tijn produceerde meerdere inzendingen voor het Eurovisie Songfestival. Wat vindt hij van Sieneke die met 'Ik ben verliefd' naar Noorwegen gaat?
pi_77789161
quote:
Op maandag 8 februari 2010 22:14 schreef Greys het volgende:

[..]

Ik had van te voren echt niet gedacht dat het zó leuk zou zijn!
Ik dacht steeds dat je een grapje maakte dat je geen zin had om te gaan, nou ja half dan
Volgens mij vermaakt iedereen zich daar, op de achtergrond meekijken hoe een programma gemaakt wordt en hoe de camera's draaien is echt voor veel mensen leuk. Maakt geen bal uit wat er dan op het programma staat (nou ja een beetje dan wel ), dat is gewoon geinig.
Ik riep het ook van te voren al En leuk verslagje Greys, samen met je Dirkfoto
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_77789216
Al die 'BN'ers' die nu ineens gaan afgeven vind ik ook wel erg sneu trouwens

Wie bepaalt eigenlijk welke omroep het mag organiseren?
pi_77789331
quote:
Op maandag 8 februari 2010 22:28 schreef Loveless85 het volgende:
Al die 'BN'ers' die nu ineens gaan afgeven vind ik ook wel erg sneu trouwens

Wie bepaalt eigenlijk welke omroep het mag organiseren?
Eerst deed de NOS het dus ik neem aan dat die het verkocht hebben aan de TROS.
pi_77789381
quote:
Op maandag 8 februari 2010 22:28 schreef Loveless85 het volgende:

Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_77789448
quote:
Op maandag 8 februari 2010 22:31 schreef Pisces29 het volgende:

[..]


Ik kon het niet laten toen ik je zag posten

Loveless85
pi_77789456
quote:
Op maandag 8 februari 2010 22:16 schreef Greys het volgende:

[..]

Daar ben ik ook een keer geweest terwijl ik altijd riep dat het niets voor mij was En een lol dat ik heb gehad!
Dat had ik met een concert van Marco Borsato!
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_77789552
quote:
Op maandag 8 februari 2010 22:33 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Dat had ik met een concert van Marco Borsato!
Same here, kaartjes gewoon voor in de Kuip 4 of 5 jaar terug. Met vooraf eten in Maasgebouw enzo, plekjes op de verwarmde tribune en gratis drank.

Was me toch een feestje
pi_77789634
quote:
Op maandag 8 februari 2010 22:33 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Ik kon het niet laten toen ik je zag posten

Loveless85




Ik zeg vandaag; Albert Verlinde
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_77789661
quote:
Op maandag 8 februari 2010 22:33 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Dat had ik met een concert van Marco Borsato!
quote:
Op maandag 8 februari 2010 22:35 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Same here, kaartjes gewoon voor in de Kuip 4 of 5 jaar terug. Met vooraf eten in Maasgebouw enzo, plekjes op de verwarmde tribune en gratis drank.

Was me toch een feestje
Kunnen we niet een NSF-feestje organiseren?
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_77789676
Jensen is enthousiast
quote:
IK HOU VAN SIENEKE!!

Paul de Leeuw noemt haar een ’kermisattractie’, Kwalbert noemt het ’een aanfluiting’ en zo hebben nog meer nichten hun mening gegeven....



Maar laten wij duidelijk zijn: WIJ STAAN 100% achter Sieneke en Vader Abraham!!



Het moet gezegd worden: die Songfestival nichten hebben Nederland internationaal voor SCHUT gezet!!



Jaar na jaar moest het maar sensationeler, camper, meer glitter, glamour en meer veren in de reet!! En het heeft ons tot NIKS geleid!! Met als dieptepunt vorig jaar de 3 zogenaamd ’goeie vrienden’ van de Flikkers! Wat een KUT nummer was dat Shine!



Terecht dat ze niet verder kwamen dan het verbouwen van hotelkamers en een beetje onderling ruzie maken!!



De macht van het songfestival moet terug naar waar die hoort....weg bij de songfestivalnichten en terug naar...... de domme TROS kijker!!



Die voelen precies aan hoe Nederland vertegenwoordigd dient te worden bij zo’n achterhaald evenement als het Songfestival!



Sieneke en Pierre...gefeliciteerd, laat alle kritiek maar van jullie afglijden! Dit nummer is precies goed/slecht genoeg om het HEEL goed te doen Oslo!



Voor het eerst ben ik weer geinteresseerd in het Songfestival!!
pi_77789811
quote:
Op maandag 8 februari 2010 22:35 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Same here, kaartjes gewoon voor in de Kuip 4 of 5 jaar terug. Met vooraf eten in Maasgebouw enzo, plekjes op de verwarmde tribune en gratis drank.

Was me toch een feestje
Ja dat was ook het concert waar ik bij was!

Al ben ik nog steeds boos over het feit dat ie "wereld zonder jou" niet gedaan heeft terwijl Trijntje er wel was
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')