abonnement Unibet Coolblue
pi_257717
Ik heb ff wat artikeltjes verzameld, want ik was zo verbijsterd omtrent het nieuws van Jop's vertrek, dat ik niets anders wist te doen dan maar wat nieuwsgaring te ondernemen.
Opvallend was, dat op de internet pagina van de Telegraaf met geen woord over Jop of "de bus" wordt gerept.


Trouwens de ziekelijk vermakelijke manier, waarop SBS6 van e.e.a. melding maakt (zie o.a. artiek "De Clown") doet me kotsen. In goed Nederlands heet zo iets "iemand over z'n bol aaien en dan een schop onder z'n kloten geven".

Hieronder het verzamelde.


Weer LIVE in de BUS kijken datum: Donderdag 6 april 23:00 bron: Internetredactie in de Ardennen Voor een aantal uur is de BUS LIVE uit de lucht geweest. Het ging hier niet om een technische storing maar om een bewuste beslissing van de programmamakers en de Internetredactie. Deze keus is gemaakt uit respect voor de passagiers. Wil je weten wat er zich in de BUS allemaal zich heeft afgespeeld de afgelopen uren? Hou de site in de gaten!
DS

Stemmen, hoe zit het precies? datum: Donderdag 6 april 22:40 bron: Internetredactie Er komen op de redactie nog veel vragen binnen over het stemmen op de passagiers. Daarom nogmaals een korte uitleg. Bovenaan deze webpagina zie je de actuele cijfers van de internetstemming. Deze percentages geven dus uitsluitend aan hoe vaak via het internet op een passagier gestemd is. De voorkeursstemmen die via de normale telefoonlijnen zijn afgegeven worden in het TV-programma de BUS opgeteld bij de internetcijfers. Zo ontstaat de totaalstand. Deze eindstand bepaald wie er het populairst is en wie er in de gevarenzone staat.


Ondergoed goed onder de BUS datum: Vrijdag 7 april 00:30 bron: Internetredactie aan de Ourthe Als Jop de andere passagiers over de reden van zijn vertrek vertelt, moet hij nog iets opbiechten. Met een wrange lach verklapt hij zijn laatste goede grap. Tegen de dames zegt hij: "Ik heb jullie ondergoed verstopt. En ik zal het maar meteen teruggeven want anders vinden jullie het nooit meer." De bh´s en slipjes heeft Jop vakkundig onder de BUS weggewerkt. De dames hadden hun ondergoed nog niet gemist. Esmeralda: "Ik dacht al, wat heb ik nog weinig." "Maak je geen zorgen het is nog schoon", grijnst Jop.
DS

Motivatie Jop uitgebreid in de uitzending datum: Vrijdag 7 april 00:05 bron: Internetredactie langs de Ourthe Waarom is Jop vertrokken? Zie de verbaasde gezichten en de reacties van de andere passagiers. Wat vinden zij van de situatie en hoe was het afscheid? Kijk vrijdagavond naar een speciale uitzending van de BUS vanaf 18.45 uur.
DS

Leegte in bed datum: Vrijdag 7 april 00:35 bron: Internetredactie zonder grenzen Voor de tweede avond kruipen de passagiers vroeg in de slaapzakken. Het is een bevlogen avond geweest. Op het grote bed zijn de mannen nu in de minderheid. Op het matras liggen alleen nog Esmeralda, Tessa, Bullent, Iwan en Antonette. Bullent en Esmeralda vallen snel in slaap tegen elkaar aan. Alles lijkt al gezegd. Aan de andere kant van het bed liggen Iwan en Tessa onder de dekens. Ze fluisteren en rommelen wat in het donker. In het midden, met een grote leegte aan beide zijden naast haar, ligt Antonette op haar rug. Ze staart naar het plafond met een rood gezicht van het huilen. Zelfs met vijf passagiers in bed kan het leven in de BUS knap eenzaam zijn.
DS

Jop naar huis, dit is geen grap datum: Vrijdag 7 april 01:00 bron: Internetredactie In de geest van de man zelf houden we het kort en eerlijk: Jop heeft de BUS verlaten. Naar aanleiding van een artikel dat morgen in een groot ochtendblad zal verschijnen, heeft hij de thuisreis naar Zaandam om zeven uur donderdagavond aanvaard. In het artikel valt te lezen dat hij enkele jaren geleden tot 100 uur dienstverlening is veroordeeld wegens mishandeling. Om de BUS en haar bewoners niet mee te slepen in de negatieve aandacht van de media gaat de clown weer in zijn eigen bed slapen. Het afscheid is kort maar hevig. Met name Antonette is stuk van het plotselinge vertrek van haar BUSvriendje. Ze kan maar niet geloven dat hij er niet meer is.
MS

Hij was maar een clown... datum: Vrijdag 7 april 02:15 bron: Internetredactie op locatie Na het vertrek van Jop willen de passagiers graag een ode aan hem brengen. Ze vragen de programmamakers om de tekst van het nummer ´Hij was maar een clown´. Het nummer doet hen aan Jop denken vanwege zijn grappen en vanwege zijn werk in de gelijknamige kroeg. Even later komt een A4-tje met de tekst de BUS en klinkt er vanuit het zwarte gevaarte de aloude smartlap.
DS

Het is stil in de BUS datum: Vrijdag 7 april 03:00 bron: Internetredactie over de grens Verslagenheid heerst donderdagavond in de BUS. Er wordt veel gehuild en weinig gezegd. Antonette is ontroostbaar, haar gezicht is rood, maar ze houdt zich groot. Dat heeft ze immers aan Jop beloofd. Ze is erg stil en trekt zich terug. De rest van de avond horen we haar niet meer. Ook Bullent heeft het er moeilijk mee. Hij staart voor zich uit. Esmeralda zegt: "Wie haalt er dan de grappen uit?" Het blijft stil in de BUS.
DS

Jop is onmiddellijk uit de Internet-Poll genomen (7/4/2000 - 3.30u)
Stand: Es 17%, Iwan 15%, Ant 17%, Tessa 11%, Büllent 18%.
Wat inhoudt voor Jop bij vertrek 22%!!!!
JACKPOT 284.067
(Fondaco)

Consequenties voor de clown
datum: Vrijdag 7 april 02:15
bron: Internetredactie zonder grenzen
"Jullie kunnen het beste op de bank gaan zitten." Jop heeft het er moeilijk mee. Hij is vijf minuten terug van de mental-coach en heeft net een huilende Antonette proberen te troosten. Ook zij was aanwezig bij het gesprek en heeft gehoord wat er aan de hand is. Ze probeert zich groot te houden als de passagiers zich schoorvoetend op de bank verzamelen.


Vier dagen geleden zaten Jop en zijn makker Aziz op dezelfde bank in afwachting van het oordeel van hun medepassagiers. Nu zitten de mensen die ten gunste van hem stemden tegenover hem en kijken afwachtend naar zijn serieuze gezicht. Jop schraapt zijn keel. Zijn laatste half uur in de BUS is begonnen.
"Ik begin maar bij het begin", slikt Jop. "Vijf jaar geleden waren er twee jongens die vaak kwamen in de tent waar ik ook regelmatig uitging. Nu wist ik dat ze een meisje dat ik kende, in elkaar geslagen hadden. Ze waren altijd uit op rottigheid, altijd hetzelfde." Jop vertelt het verhaal in een waterval, alsof hij niet kan stoppen voor het er helemaal uit is. Hij vertelt van een vechtpartij die op een avond buiten ontstond. "Ik wilde het afdoen met een grapje, weet je. Je weet hoe ik ben. Maar ze stonden meteen klaar, met kettingen." Jop vertelt hoe het gevecht even oplaait, maar dan weer gesust wordt. Nadat de groep weer naar binnen is gegaan, blijkt dat de gemoederen in het geheel niet gekalmeerd zijn. Al ruziend verlaten de raddraaiers weer het pand. Buiten slaat dan eindelijk de vlam in de pan. Na een laatste woordenwisseling breekt het gevecht los. "Voor ik het wist, deed ik mee. Na drie of vier klappen dacht ik ook 'okee', weet je."
Jop zucht diep. Hij heeft sinds die tijd met niemand meer over het incident gepraat en het valt hem zwaar om het verhaal weer op te rakelen. "Drie dagen later heb ik mezelf aangegeven. We hebben onze excuses gemaakt en zelfs nog een cadeau gekocht voor een van die jongens. Was ik het wel niet helemaal mee eens, maar toch." Iwan gaapt hem aan. Ook Bullent weet wat er gaat komen. "Tijdens de rechtszaak ben ik aangewezen als hoofddader, omdat ik er steeds tussen stond. Maar we hebben allemaal honderd uur dienstverlening gekregen." Op zijn eigen verzoek werd hij aan het werk gezet tussen geestelijk gehandicapten. Dan breekt Jop's stem en hij moet voor de eerste keer zijn betoog staken. Er woedt een storm van emoties in zijn hoofd. Maar hij gooit zijn kop in de wind en vertelt door.
"Ik heb het jullie en de programmaleiding niet verteld omdat ik me schaam voor wat er gebeurd is." Hij kan zijn tranen niet meer tegenhouden. "Ik heb de rekening al betaald, dacht ik. De rechter heeft me verzekerd dat dit niet op mijn strafblad terecht zou komen. Ik heb er alles aan gedaan om dit goed te maken, maar toc

pi_257718
pi_257719
Ik ben ook nog maar eventjes langs de fansites gegaan op wat stemmingen te peilen.


Fanclub ANTONETTE

JOP UIT DE BUS!!!!!!! [6/4/2000 |
Vandaag kregen onze dochters van Nora een berichtje dat we niet moesten schrikken van wat ze in het forum zou zetten. Jullie hebben dit bericht ongewijfeld allemaal al gelezen. Jop moest de bus verlaten.Dit bericht staat ook op de fanclub van Jop. Als dit echt waar is, laat dan alle passagiers maar uitstappen. Hier klopt werkelijk niks meer van. Hoe verklaart SBS dit nu weer? Wat is er nog geloofwaardig aan dit programma? Ik hoop dat ze dat nu eens een keer aan ons uitleggen.

Fanclub AZIZ
Dit is niet te geloven Jop moet de bus verlaten!
Doordat een vrouw de Prive heeft gebeld en verteld heeft dat Jop 5 jaar geleden met 3 vrienden een jongen in elkaar hebben geslagen. Dit is niet te geloven zijn ze helemaal gek geworden!

Heeft iedereen niet vroeger eens een fiets gejat of geknokt?

Nu Jop moet hiervoor de bus uit!
Is op het moment helemaal overstuur en in tranen en vertelt het nu zijn medepasagiers.

Nou Aziz jullie hebben elkaar niet lang hoeven missen, maar zullen elkaar heel wat te vertellen hebben!!!


Fanclub Bart

JOP UIT DE BUS, WAT EEN DRAMA.......... [6/4/2000 |
(door Bart Zelf)
Mag ik even van me afschrijven.
Ik doe dit niet om een primeurtje te hebben, maar ik ben gewoon pissed-off.
Het ging net zo lekker in de bus, de sfeer werd beter en iedereen kwam beter in zijn vel.
Hoe kan dit gebeuren.
Wat blijft er op deze manier van het programma over.
Toen ik het nieuws officieel hoorde ging ik echt over de rooie!
Waarom Jop?
Waarom juist diegene die een beetje sfeer in de bus bracht, een beetje lol.
Lekker dollen met iedereen, en dan vooral met Antonette.
Hoe zal zij zich voelen, en wat te denken van zijn familie en vrienden.
Dit is gewoon een drama!
Ik zal proberen Jop en zijn familie aan alle kanten te steunen.
Dat is wel het minste wat ik kan doen.
Afwachten op zijn thuiskomst.
Ik weet het, het is geen leuk bericht, maar ik moest het even kwijt.
Bedankt, en bedankt Joppie!
Je blijft een toppertje!

Fanclub Büllent
IEDEREEN UIT DE BUS .....
DAT ZOU DE ENIGE EN JUISTE BESLISSING ZIJN WAARMEE MEN SBS TERUGPAKT VOOR ALLE ROTZOOI..ALS ÉÉN MAN/VROUW DE BUS UITSTAPPEN...DAN GEEF JE AAN DAT JE NIET MEER WENST MEE TE DOEN MET DE MACHTSPELLETJES VAN SBS..HOE ZUUR VOOR SOMMIGEN DAT OOK IS..MAAR JE EIGENWAARDE EN GEWETEN TELT LIJKT ME ZWAARDER DAN GELD EN KIJKCIJFERS...OF ZIE IK DAT VERKEERD?

Fanclub Esmee
Geen reaktie

Fanclub Esmeralda
Geen reaktie

Fanclub Iwan
Einde Bus
Als het verhaal klopt, dat Jop verplicht moet vertrekken, dan kunnen ze wat mij Bus wel in zijn achteruit zetten! Over het hele Internet gonst het van de geruchten, vooral op Jop zijn fanclub gaan de alarmbellen af!!! Het lijkt dus waar te zijn, ben heel benieuwd hoe SBS6 hier mee wegkomt!?!?!
Big Brother

Fanclub Jop

Hallo fooks!!!

Het is toch echt zo ik heb helaas de bus moeten verlaten!!!!
Door wat ik 5 jaar geleden heb meegemaakt en alleen uit verdediging van een meisje moet ik nu NOG EEN KEER!!! boeten!!!
Doordat een persoon er geld aan wil verdienen!!
Ik snap niet waarom sommige mensen zo slecht kunnen zijn en ook nog met zichzelf kunnen leven!!
Ik heb afscheid genomen en iedereen aan het lachen gemaakt!!
iedereen wou er uit stappen maar dat heb ik kunnen voorkomen door te zeggen: als jullie eruit gaan beledigen jullie mij!!!
Steun Antonette en de rest binnenkort meer!!!

BROKEN DREAMS!!!
JOP


Fanclub Jop
sbs hypocriet ??? echt wel
Als je de afgelopen weken goed dit forum had doorgelezen, dan had je kunnen lezen dat de fans van Seki dit reeds veel eerder aan de kaak hadden gesteld.
Daar waren wij al over uit!


Fanclub Tessa
Geen reaktie


Fanclub Willeke
Geen reaktie

De officiële Bus club

JOP ERUIT
Zaterdagmiddag om 14.00 uur worden alle fans van Jop verwacht op de Plantage Middenlaan 14 in Amsterdam voor een grote demonstratie, onder het motto: Niemand mag twee keer
gestraft worden!!!!!!!!

Dit wordt een boeiend(!!!!!!) weekend. Hoe gaat SBS6 dit probleem ontknopen???
Indien de fans de boeien beginnen los te gooien, blijft er voor de overblijvers in de bus weinig anders meer over. Büllent, zou nu na al zijn dreigementen de eerste moeten zijn om het voorbeeld van Seki te volgen.

pi_257720
Jop om strafblad Bus uit
door John van den Heuvel, Telegraaf on line

AMSTERDAM - SBS heeft passagier Jop gisteravond uit het televisieprogramma De Bus gezet omdat hij een strafblad blijkt te hebben.

Na Seki, die twee weken geleden vrijwillig het veld ruimde, is Jop de tweede deelnemer die vanwege zijn strafrechtelijk verleden in opspraak is geraakt. In tegenstelling tot wat hij de programmamakers wilde laten geloven, heeft de Noord-Hollander allerminst een blanco strafblad.

Jop is in 1995 in aanraking geweest met justitie wegens openlijke geweldpleging (artikel 141 van het Wetboek van Strafrecht), zo blijkt uit politiegegevens waarop deze krant gisteren de hand wist te leggen.

De SBS-directie, die na Seki's vertrek volhield dat de kandidaten goed waren gescreend, zit behoorlijk met de nieuwe affaire in de maag. Toen de omroep gisteren om commentaar werd gevraagd, kwam programmadirecteur Bart in 't Hout met de mededeling dat Jop uit de bus zou worden gezet.

"Voor die jongen vinden we het dramatisch", aldus In 't Hout. "Hij heeft het incident verzwegen omdat hij zich er verschrikkelijk voor schaamt. Jop had tijdens de rechtszaak de indruk gekregen dat hij geen vermelding in het strafregister zou krijgen. Hij kreeg ook een verklaring van goed gedrag, waar wel bij stond dat die alleen geldig was voor deelname aan een televisie-uitzending. Dat was voor ons voldoende. Maar nu we dit weten, is er geen andere beslissing mogelijk, omdat we alleen kandidaten van onbesproken gedrag willen."

Nu de ene na de andere passagier in opspraak raakt [ook de deze week opgestapte Aziz zou in Lelystad wegens (poging tot) inbraak met de politie in aanraking zijn geweest] is de Amsterdamse politie allerminst gelukkig met het feit dat de hoofdstedelijke politieagent Büllent nog steeds aan boord van de 'crimi-bus' verblijft.

"Dit is vervelend, maar Büllent mocht ervan uit gaan dat de programmaleiding de kandidaten naar behoren had gescreend", stelt politiewoordvoerder K. Wilting. "De huidige situatie is de schuld van SBS. Ik vind overigens dat onze collega met kop en schouders boven de andere kandidaten uitsteekt."



I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
  vrijdag 7 april 2000 @ 08:49:00 #5
2722 Quenda®
*Poison for You.
pi_257721
Hardstikke tof hoor al die berichtjes op diverse fansites, alleen de meeste "boze 'berichtjes komen van de zus van Jop . Deze dame was ook de afgelopen weken "gezellig"bezig (kijk naar de forum's ) om overal een vuurtje op te stoken .
(Fondaco, misschien de volgende keer haar naam er even bijzetten?)

Fanclub Iwan (forum)
Bericht van Nora op 6 april als antwoord op de stelling: Wat een K*t-aflevering!!!.

citaat:
"Re: Wat een K*t aflevering!!! Bullent blueueueeeeee

Bullent, ik wordt kots misselijk van je, al 2 keer loop je te zeggen ik ga weg! Wil je aandacht of zo?

Wees een vent en verlaat de tent, want hier wordt ik niet lekker van, en tussen die 4 daar kom je niet in.

Je weet ook als je op dat bankje komt dan ben je:
Vamos!!! en niet mijn familie dit of dat je bent gewoon bang om je eer te verliezen.

En ik vind het heel knap van Jop dat hij naar je toe kwam en zei, als je weggaat "schop ik persoonlijk je benen onder je lijf vandaan" want je gaat niet weg! heel knap Jop, maar dat had ik nooit gedaan!"
einde citaat.

tolle schrijft:Yilmaz,
wordt het niet tijd voor een reactie van jouw kant op dit soort puberaal geschrijf?

Yilmaz schrijft:Tolle, hier een reactie van Yilmaz. Ik heb inmiddels begrepen dat Jop de bus heeft moeten verlaten. Vind het sneu dat het op deze manier heeft moeten gebeuren.

Ik heb de zus van Jop leren kennen tijdens de avond van het vertrek van de bus. Zoals zij toen overkwam, zo zou ik haar willen kennen. Niet zoals zij nu over Büllent schrijft. Dat doet mij namelijk alleen maar pijn.

Voor de rest hoop ik dat het allemaal goed afloopt voor Jop en zijn familie en dat de resterende acht weken maar snel om zullen gaan voor iedereen !!!!!!!

Borgia schrijft:

Dat jullie daar nog verbaasd over zijn. Hebben we niet zelf gezien hoe haar Jopje de huid van Aziz verwierf voor zijn nieuwe billemaatje Robowan? Hoe hij zijn 'pikkie' verkwanselde voor de gunst van die nimmer lachende, kille, berekenende Apeldoornse Bal, die keurig de gelegenheid krijgt zijn complotjes door te voeren?
Jopje is dus een hielenlikker, een meeloper, een matennaaier, die het ene moment op iwan scheldt en hem het volgende in zijn kont kruipt.
Wat wil je dan in godshemelsnaam van zijn zus Noortje verwachten. Van hetzelfde laken een pak, met hetzelfde soppie overgoten, behept met hetzelfde intriganten-gen.
Ze heeft zich bij ons op de Seki-site ook schandelijk gedragen. Kwam een potje slijmen, dacht - nu Seki eruit was - dat ze onze zieltjes kon winnen ten faveure van een van de andere zwakbegaafden uit haar familie.
Nee dus! Wij kiezen voor integriteit en daarom staan wij nu achter Bullent! Seki zei nog dat Bullent de enige fatsoenlijke van het stel is.
En trek je niets aan van Noor of een andere Bore.
----------------
nora schreef(aziz fansite)Lieve Aziz,

Ik zal je gelach, je grapjes, je gegiechel, je dansjes met Jop, je geintjes met Jop missen!

Maar Jop nog veel meer!

Groetjes,

Nerko schreef:Wat ben jij schijnheilig !!!!!!!
Denk jij nou echt dat wij niet op de andere fanclub-sites kijken, om maar een voorbeeld te noemen, op die van Jop!!??
Wij hebben jou door hoor!!!!!!!
Je hoopt hiermee dat Aziz-fans vanaf nu op Jop gaan stemmen, maar daar zal ik toch mooi een stokje voor steken, mevrouwtje Schijnheilig.

Aziz-fans, let op!
Nora, de zus van Jop, heeft in het verleden veel negatieve dingen geschreven over Aziz. Zie hiervoor ook de fanclub-site van Jop. Een aantal voorbeelden zijn als volgt:

'Een paar keer maar ze zoontje gezien, nou als je echt wilt dan doe je er van alles aan om hem te zien dat heeft hij voor de bus dus nooit gedaan!'

'Aziz is stront jaloers dat Jop het ook goed kan vinden met Iwan en loopt gewoon te stoken!
'

'Aziz volgens mij, ben jij zielig aan het doen en laat je mensen hierdoor zich schuldig voelen! laten we hopen dat Tessa en Iwan het karakter hebben door op jouw te stemmen'

...en zo kan ik nog wel een tijdje doorgaan.

De enige in de bus die niet schijnheilig is en nog altijd eerlijk blijft is Büllent. Büllent wilde Aziz ook in de bus houden. Hij heeft er nu moeite mee dat Aziz eruit is.

Dus mensen, stem op Büllent!!!

---------------



  vrijdag 7 april 2000 @ 09:00:00 #6
2722 Quenda®
*Poison for You.
pi_257722
Wat oudere berichtjes van Nora:Je moet niet vergeten hoe dit is gekomen ontstaan.
Aziz is het maatje van Jop en andersom hoop ik!
Jop komt op voor Aziz, Aziz loopt maar te zeuren en e janken over hoe Tessa en vooral Iwan op hem gestemt hebben! Terwijl hij dit niet durft te zeggen of namen noemt. Jop beschermt zijn maatje (geloof mij kom niet aan Jop zijn vrienden, want hij gaat voor ze door het vuur) en reageert voor Aziz zo (het bekende meepraten) uit solidariteit, medeleven! Maar eigenlijk is Aziz (dit niet waard) hij is stront jarlours dat Jop het ook goed kan vinden met Iwan en loopt gewoon te stoken!
Dag Struikje,

Ik ben blij dat je niet meer twijvelt!

Lachen dat ze de uitbraakauto nog eens eventjes gezellig moesten schoonmaken met zijn tweeen!

Tot de volgende uitbraak van Iwan en Jop of Jop en Iwan.

En duimen dat Aziz het veld moet ruimen.

Groetjes,


Nora

en over SekiNou daar ben ik wel eventjes van geschrokken!! Het eerste wat in mij opkomt is: dit is niet goed voor het programma! het tweede: grote mond een hoop bla! bla! maar toch wegrennen! lafaard!
Maar ik denk dat hij wel aanvoelde dat als hij volgende week maandag niet op die bank zou zitten er over 3 weken wel op zou zitten en hij dan van iedereen een preek van 10 minuten zou krijgen, omdat hij altijd klaagde over geen gegronde reden!
Maar ik vind het toch zielig voor hem!, waarom worden eerlijke mensen in deze wereld altijd terechtgesteld!
99% van de mensen zijn schijnheilig en achterbaks en durven niet de waarheid te zeggen of hun mening te geven. Nu waren die van Seki wel wat overdreven: aluminiumfolie, haarlak, sokken! Maar er waren toch ook een hoop dingen waar hij wel gelijk in had!

Het programma zal nu een stuk rustiger worden, we gaan nu meer naar een Big Brother rust toe (niet zo rustig hoop ik, maar daar zorgt Jop wel voor!). Twee weken terug op een vrijdag is er een aflevering geweest waarin voor het eerst geen ruzie's of hevige discussies waren en ik moet zeggen dat was best lekker rustig!!

Maar eerlijk is eerlijk, Seki ik zal je missen,

Leonora

--------------

* Quenda® vind Leonora aka Nora een vreemd mens.

[Dit bericht is gewijzigd door Quenda® (Datum 07 April 2000).]

  vrijdag 7 april 2000 @ 09:12:00 #7
2722 Quenda®
*Poison for You.
pi_257723
Af en toe post Nora ook onder de naam van haar vader flapuit Jop!!!

door eerlijkheid in de fout!

Wat had ik medelijden met Jop gisteren! doordat hij iets van een ander had gehoord en het er in alle eerlijkheid (opgefokt door de jarloerse Aziz ten opzichte van de relatie die Jop en Iwan nu hebben) en uitgooide, en het bleek dat Bullent die in zijn bed lag, gewoon de boel lag af te luisteren en daardoor een hele comotie ontstond of Bullent gezoend had met Esmeralda?
Nu ben ik de zus van Jop, ook geboren op 03.01 in 1967 en niet in 1977 zoals Jop, maar hij en ik lijken erg op elkaar! Wat gisteren gebeurde heb ik ook wel meegemaakt. Wij zijn namelijk, heel eerlijk, recht door zee en flapuits, houden niet van schijnheiligheid, draaien nergens omheen, rechtop de man (behalve met 10 camera's dan)
Na het voorval van gisteren moest ik meteen denken aan wat mij is ovekomen:
Een aantal jaren terug moest ik een tenniswedstrijd spelen tegen ene Wil, diversen mensen kwamen afzonderlijk naar mij toe om mij te waarschuwen omdat Wil ballen uit called als ze in zijn en let op! Op een gegeven moment tijdens de wedstrijd, is er een dubieuze bal en reageer ik hier heel fel op! De wedstrijd is afgelopen, heerlijk gespeeld, geen rare dingen verder, we geven elkaar een hand en (daar komt het) ik zeg: "sorry hoor, Wil dat ik zo fel reageerde, maar iedereen loopt aan mijn kop te zuren dat jij ballen uit called als ze in zijn" Nou dat had ik dus ook nooit moeten zeggen. Wil in tranen en wilde natuurlijk weten wie dat gezegd hadden, wat ik weer niet kon vertellen omdat ik die mensen niet wilde veraden! Vreselijke situatie, waarbij ik letterlijk heb overwogen om mijzelf te gaan veranderen. Dat gebeurde Jop ook gisteren! Ik heb mijzelf niet veranderd na lang nadenken, want ik was niet degene die fout was, dat waren die andere mensen, alleen zei ik het in mijn eerlijkheid en vanuit een goed hart. Nu lees ik dat Jop zich volledig afzijdig houdt tijdens het werken met Iwan en Antonette die over Aziz met Katja lopen te discuseren, omdat hij geen 2de keer zijn hoofd wil stoten! Vind ik jammer, en hoop daarom dat hij gauw gaat inzien, dat eerlijkheid, solidariteit en het hebben van een goed hart het langste leeft!
Dus hopelijk is het vamos voor Aziz maandag, hoewel als Tessa op de bank komt te zitten zij het nog heel moeilijk krijgt!

En tussen Wil en mij is het na een paar maanden helemaal goed gekomen, ze is poeslief, omdat ook zij heeft ingezien, dat andere mensen over haar praten en was mij uiteindelijk dankbaar voor mijn eerlijkheid.

Groetjes,

De zus van Jop,

Leonora
gepost op de Iwan site



pi_257724
slik,gloep,?????, jeemig, hoopt dat Jop's zus i.p.v. Jop aan dit bus-drama geen emotionele schade overhoudt. Mischien had SBS ook haar achtergrond (en van alle andere bus-famillieleden en vrienden)moeten controleren
Op meerdere internet-fanclubsites surfen er inderdaad nogal rare leden en beheerders rond (Het FokForum asociaal,aggressie,domheids- en "gekheids"-gehalte is er niets bij, hoewel...).
Alleen is het voor de beheerders byzonder lullig dat ze onder eigen naam bekend zijn
Heeft de rest van ons gelukkig geen last van

[Dit bericht is gewijzigd door dom_is_leuk (Datum 08 April 2000).]

  zaterdag 8 april 2000 @ 13:34:00 #9
2722 Quenda®
*Poison for You.
pi_257725
dom_is_leuk?
kijk maar uit wat je zegt, anders valt men op Fok strax ook over jou uitspraken heen
Over Jop + familie mag je geen kwaad woord schrijven...(dat doen ze zelf wel

[Dit bericht is gewijzigd door Quenda® (Datum 08 April 2000).]

pi_257726
Als ik misschien ook nog heel even mag relativeren? Men doet inderdaad of die Job bijna dood is geslagen of 20 jaar gevangenis heeft gehad. Het is misschien wel even flippen als je uit die bus gekicked wordt ongeacht voor welke reden, maar er is toch niemand dood of verminkt voor het leven? (alleen geestelijk misschien) Dus waar hebben we het nu over ? Niet huilen of zeuren, gewoon pech gehad, op naar ´t volgende. Dat gejank om niets !!!!

Dingen waar je je echt druk om moet maken:

-Jorg Haider
-Joegoslavie Tribunaal
-Overstromingen in Afrika
-Massa moorden in Afrika
etc., etc.

Sorry hoor, ik snap best dat sommige dingen niet tof zijn maar laten we alles wel vanuit het juiste perpectief blijven zien!

Don´t believe the Hype!!!
  zaterdag 8 april 2000 @ 18:55:00 #11
2928 Dendroaspis Angusticeps
'Would you like some veno
pi_257727
quote:
op 04-08-2000 om 02:30 PM schreef Superbinky het volgende:
Als ik misschien ook nog heel even mag relativeren?

<knip>

Dingen waar je je echt druk om moet maken:

-Jorg Haider
-Joegoslavie Tribunaal
-Overstromingen in Afrika
-Massa moorden in Afrika
etc., etc.

<knip>


Superbinky, in principe heb je natuurlijk gelijk, maar dit is het BUS-Forum en dus is het vertrek van Joppie hier groot nieuws.
De door jou aangedragen topics zijn dat ook, maar dan op de desbetreffende forums.

Snappiewah'kbedoel?

VAMOS!!!

The only reason some people get lost in thought is because it's an
unfamiliar territory...


pi_257728
Dendroaspis,

Natuurlijk heb jij daar weer gelijk, maar dan nog steeds.

En een Vamos terug naar jou, want ik heb niemand beledigd of aangevallen alleen maar netjes mijn mening verkondigd !!!!

Don´t believe the Hype!!!
pi_257729
quote:
op 04-07-2000 om 08:49 AM schreef Quenda® het volgende:
Borgia schrijft:

Dat jullie daar nog verbaasd over zijn. Hebben we niet zelf gezien hoe haar Jopje de huid van Aziz verwierf voor zijn nieuwe billemaatje Robowan? Hoe hij zijn 'pikkie' verkwanselde voor de gunst van die nimmer lachende, kille, berekenende Apeldoornse Bal, die keurig de gelegenheid krijgt zijn complotjes door te voeren?
Jopje is dus een hielenlikker, een meeloper, een matennaaier, die het ene moment op iwan scheldt en hem het volgende in zijn kont kruipt.
Wat wil je dan in godshemelsnaam van zijn zus Noortje verwachten. Van hetzelfde laken een pak, met hetzelfde soppie overgoten, behept met hetzelfde intriganten-gen.
Ze heeft zich bij ons op de Seki-site ook schandelijk gedragen. Kwam een potje slijmen, dacht - nu Seki eruit was - dat ze onze zieltjes kon winnen ten faveure van een van de andere zwakbegaafden uit haar familie.
Nee dus! Wij kiezen voor integriteit en daarom staan wij nu achter Bullent! Seki zei nog dat Bullent de enige fatsoenlijke van het stel is.
En trek je niets aan van Noor of een andere Bore.


Heerlijk, weer een verhaal van Borgia...Het springt er weer uit. Borgia, kom toch terug, ik verveel me, kom me inspireren

gratis en voor niet
  zondag 9 april 2000 @ 00:08:00 #14
2928 Dendroaspis Angusticeps
'Would you like some veno
pi_257730
quote:
op 04-08-2000 om 11:52 PM schreef Superbinky het volgende:
Dendroaspis,

Natuurlijk heb jij daar weer gelijk, maar dan nog steeds.

En een Vamos terug naar jou, want ik heb niemand beledigd of aangevallen alleen maar netjes mijn mening verkondigd !!!!


He Superbinky!
Zo sluit ik al mijn posts af hoor.
Was zeker niet persoonlijk bedoeld dus trek het je niet aan....


VAMOS!!!

The only reason some people get lost in thought is because it's an
unfamiliar territory...


pi_257731
Geeft niet, ik heb het even verkeerd opgevat
Don´t believe the Hype!!!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')