abonnement Unibet Coolblue
pi_77720591
Mijn vraag is het volgende: Ik zoek ervaring over autorijscholen in Den Haag en omstreken. Dit om mijn zoon op zijn 18e verjaardag zijn autorijlessen cadeau te kunnen doen. Over 3 maanden dus.

Welke wel en welke niet dus ???

Heb informatie gehad bij van buuren maar die zeiden dat ik minimaal 40 uur moest inkopen voordat mijn zoon uberhaupt examen mag aanvragen. Is dit overal zo ?
  † In Memoriam † zondag 7 februari 2010 @ 01:03:51 #2
25682 2cv
Niet subtiel
pi_77720984
Voor dit soort vragen hebben we een centraal topic.

[Centraal] Rijbewijs/Rijlestopic #125: :r SNEEUW :r

Daar mag je je vraag stellen. Deze gaat op slot.
Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
pi_77765796
En weer open, zie hieronder:
quote:
Op zondag 7 februari 2010 09:42 schreef singlemetkids het volgende:

[..]

dan moet u van Buuren maar gauw overslaan, want niet iedereen heeft 40 uur nodig !
Kijk eens op www.rijschoolgegegevens.nl daar staan de rijscholen allemaal op , daarnaast staat er ook het slagingspercentage op, niet altijd representatief omdat sommige rijscholen maar een paar leerlingen hebben laten afrijden. Maar bij grotere rijscholen zegt het wel iets. Al staat er nergens bij hoeveel lessen ze gem. nodig hebben bij elke rijschool.
quote:
Op zondag 7 februari 2010 11:55 schreef Charina het volgende:
Vraag vrienden/klasgenoten om hun ervaringen met de rijscholen, dat is ook n goede manier. Ik ben donderdag trouwens geslaagd! Ging slecht voor m'n gevoel maar de examinator vond dat ik t verdiend had.
quote:
Op maandag 8 februari 2010 11:51 schreef pluissebol het volgende:
dat is nou het punt juist

mijn zoon heeft geen vrienden die al 18 jaar zijn of zoiets dergelijke vandaar dat ik het vraag op dit forum.

Bij welke rijscholen rijden jullie af ??

Ik ben opzoek naar een rijschool die gewoon goed les kan geven en niet oplicht d.m.v extra lessen die hij niet nodig heeft. Het prijskaartje van vanbuuren vond ik erg duur mijn zoon zou rond de 20 a 30 lessen nodig hebben volgens hun en daar zit al gauw een prijskaartje aan van rond de 2600 euro.
quote:
Op maandag 8 februari 2010 13:14 schreef Anne het volgende:

[..]

Ik zal uw topic weer even openmaken, want ik denk dat u dan toch meer reacties zult krijgen.
pi_77765961
Ik heb goede dingen gehoord over Falke (Rijswijk) en zelf goede ervaringen bij Martien Don.

Bij MD geen minimaal aantal lessen of verplichte tussentijdse toets, wel prijzig met 67 euro voor anderhalf uur.
Pluspunt is dan weer dat ze 30+ auto's en instructeurs hebben dus zelfs als je instucteur langdurig ziek is of je rijdt je lesauto in de prak, je kan altijd doorlessen.
pi_77766085
Ik heb zelf goede ervaringen met METRO Heb daar mijn motorrijbewijs gehaald en ben voor alles in 1 keer netjes geslaagd. Persoonlijke aandacht en ook nog een gezellig.
Ja doei.
pi_77779074
De Ridder in Scheveningen. Aardige lui en je kan kiezen uit een pakket of losse lessen (nouja toen ik ging afrijden iig).
pi_77779179
Blommers Zoetermeer, hoog slagingspercentage (op veel leerlingen). Relaxe vent.
Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
:{²
pi_77780040
Rijschool Charisma?
Rijschool Philippo?

Beiden kwalitatief goed, van de prijs kan ik niet oordelen.
pi_77781558
zoals ik al in de rijles topic zei rijschool fly-over. En dan vooral instructeur bert. Een rustige man die echt de tijd neemt om het je te leren. Blijft rustig als je een fout maakt (van al dat geschreeuw wordt je alleen maar zenuwachtig).

Wel wat aan de dure kant maar kwalitatief perfect
Herinder mij,
maar niet in sobere dagen.
Herinder mij, als de stralende zon,
hoe ik was, toen alles nog kon
pi_80384994
- spam -

[ Bericht 94% gewijzigd door Anne op 16-04-2010 18:48:35 ]
pi_80391567
Ik heb zelf bij Falke les gereden. Goede ervaring mee. (Maar das wel al 10 jaar geleden.)
pi_106280633
- probeer het eens ergens anders, zwartmaken doen we hier niet aan -

[ Bericht 92% gewijzigd door Sounddragon op 01-01-2012 19:07:12 ]
pi_106280876
Geweldig, je alleen aanmelden om een negatief berichtje over Falke te plaatsen! Het lijkt Trosradar.nl wel :')
Ja doei.
  zondag 1 januari 2012 @ 19:08:36 #14
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_106283306
quote:
0s.gif Op zondag 1 januari 2012 17:45 schreef motorbloempje het volgende:
Geweldig, je alleen aanmelden om een negatief berichtje over Falke te plaatsen! Het lijkt Trosradar.nl wel :')
Dat 'ie het effe daar gaat proberen, voor dat soort praktijken lenen wij ons toffe forum niet :)
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_106283342
ANWB ^O^
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')