abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_77811874
Vonden jullie de stem van Sayid ook niet raar toen hij weer tot leven kwam en 'what happened?' zei. Heb dat stukje al meerdere malen teruggekeken en vind het niet echt op zijn stem lijken.
pi_77812125
Misschien verloor hij even zijn Irakese accent. Hij is een Brits acteur. Het viel mij niet op, trouwens.
Unbowed, Unbent, Unbroken.
pi_77812281
Ik vond hem klinken als iemand die net verdronken was.
pi_77813319
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 16:13 schreef MarsellusWallace het volgende:
Vonden jullie de stem van Sayid ook niet raar toen hij weer tot leven kwam en 'what happened?' zei. Heb dat stukje al meerdere malen teruggekeken en vind het niet echt op zijn stem lijken.
Als ik net wakker ben klink ik ook anders.
pi_77813374
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 13:57 schreef Bragi het volgende:
Misschien... is MIB nu wel ín Sayid, en úít Locke gegaan/gehaald.
Hij zat niet in Locke, Locke ligt op dat strand, dood.
  dinsdag 9 februari 2010 @ 17:00:01 #231
162388 Bragi
GOD-VER-DOMME!
pi_77813693
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 16:52 schreef JohnLocke het volgende:

[..]

Hij zat niet in Locke, Locke ligt op dat strand, dood.
Ja, euh, ik bedoel de verschijning van Locke.
Dat hij nu dus niet meer fake Locke is, maar in Sayid zit.
Because I am so handsome and I am so bored
So entertain me, tell me a joke
Make it long, make it last
Make it cruel just make me laugh
pi_77813740
Met MiB wordt gewoon Smokey bedoelt neem ik aan of heb ik iets gemist afgelopen week. Lostpedia al gechecked ondertussen

Morgen gelukkig weer een Lost aflevering

[ Bericht 8% gewijzigd door Darkzell op 09-02-2010 17:09:27 ]
pi_77813801
Hij had de gedaante van Locke aangenomen maar het lichaam van Locke was er nog wel. Dus als hij nu de gedaante van Sayid heeft overgenomen moet er ergens het dode lichaam van Sayid zijn en dat lijkt me sterk. Ze zijn Sayid geen moment uit het oog verloren.
pi_77813882
Vette easteregg Symer
lekker faxen heel de dag echt genot
  dinsdag 9 februari 2010 @ 17:11:16 #235
162388 Bragi
GOD-VER-DOMME!
pi_77814081
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 17:01 schreef Darkzell het volgende:
Met MiB wordt gewoon Smokey bedoelt neem ik aan of heb ik iets gemist afgelopen week.

Morgen gelukkig weer een Lost aflevering
Yup.

Heb maar even wat vaak gebruikte namen in de OP gezet, OP-makers, scheelt weer een aantal dezelfde vragen elke keer.
quote:
Veelgebruikte namen en afkortingen:
MiB/MIB = Man in Black, oftewel de nog naamloze man die tijdens S05E16 'The Incident' een gesprek heeft met Jacob op het strand, vlak voordat een schip het eiland bereikt.
Smokey = Het Smoke Monster. In S06E01 'LA X' werd bekend dat Smokey en MIB een en dezelfde zijn.
Flocke/Fake Locke/Not Locke/UnLocke = MIB in de gedaante van Locke, die sinds seizoen 5 te zien is.
ALT = Alternate reality/alternatieve tijdslijn.
Because I am so handsome and I am so bored
So entertain me, tell me a joke
Make it long, make it last
Make it cruel just make me laugh
pi_77814267
Je seizoensboxen al binnen Bragi?
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_77814395
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 17:00 schreef Bragi het volgende:

[..]

Ja, euh, ik bedoel de verschijning van Locke.
Dat hij nu dus niet meer fake Locke is, maar in Sayid zit.
Dat vind ik nergens op slaan, er is niets dat er op duidt dat Smokey in mensen kan gaan zitten.
  dinsdag 9 februari 2010 @ 17:21:21 #238
162388 Bragi
GOD-VER-DOMME!
pi_77814488
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 17:15 schreef wolfrolf het volgende:
Je seizoensboxen al binnen Bragi?
Nee. Maar dat duurt hopelijk niet lang.
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 17:19 schreef JohnLocke het volgende:

[..]

Dat vind ik nergens op slaan, er is niets dat er op duidt dat Smokey in mensen kan gaan zitten.
Ja, nee, nou ja, ik vond het goed klinken toen ik het typte.
Because I am so handsome and I am so bored
So entertain me, tell me a joke
Make it long, make it last
Make it cruel just make me laugh
pi_77815269
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 10:51 schreef Bragi het volgende:
[ afbeelding ]
Meer.


deze is ook leuk
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
pi_77815485
Ik heb het idee dat deze aflevering een 'filler' zal gaan worden.
Ik krijg nog geld van je.
pi_77815990
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 17:51 schreef Rnie het volgende:
Ik heb het idee dat deze aflevering een 'filler' zal gaan worden.
ik ook
Anybody seen in a bus over the age of thirty has been a failure in life.
pi_77816600
Ik betwijfel of er nog echt ruimte is voor filler in dit laatste seizoen, vorige twee seizoenen nadat ze van het '24-afleveringen seizoen' waren afgestapt was dat er ook al nauwelijks.
pi_77816655
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 17:19 schreef JohnLocke het volgende:

[..]

Dat vind ik nergens op slaan, er is niets dat er op duidt dat Smokey in mensen kan gaan zitten.
Er lag maar 1 lijk in de tunnel onder de muur rond de tempel, dat van Montand. Toch was het gehele team van Rousseau bezeten (behalve Rousseau zelf).

Als Smokey niet in die mensen was gaan zitten en slechts hun verschijningsvorm aannam, waarom zou hij dan de moeite hebben genomen om die andere lijken op te ruimen maar dat van Montand te laten liggen?

Bovendien losten de leden van dat team niet op in zwarte rook nadat Rousseau ze doodschoot, hun lijken bleven gewoon liggen rotten op het strand.
  dinsdag 9 februari 2010 @ 18:36:45 #244
162388 Bragi
GOD-VER-DOMME!
pi_77817133
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 18:24 schreef Symer het volgende:

[..]

Er lag maar 1 lijk in de tunnel onder de muur rond de tempel, dat van Montand. Toch was het gehele team van Rousseau bezeten (behalve Rousseau zelf).

Als Smokey niet in die mensen was gaan zitten en slechts hun verschijningsvorm aannam, waarom zou hij dan de moeite hebben genomen om die andere lijken op te ruimen maar dat van Montand te laten liggen?

Bovendien losten de leden van dat team niet op in zwarte rook nadat Rousseau ze doodschoot, hun lijken bleven gewoon liggen rotten op het strand.
Wie zegt dat Smokey hun verschijningsvorm heeft aangenomen?

Misschien had 'ie ze wel gescand of iets dergelijks, waardoor zij opeens geloofden in Smokey (als beveiligingssysteem).
Because I am so handsome and I am so bored
So entertain me, tell me a joke
Make it long, make it last
Make it cruel just make me laugh
pi_77817680
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 14:10 schreef Symer het volgende:

[..]

Hier nog een kekke easteregg van de seizoen 5 blu-ray ter bevestiging (naast/boven Damons linkerschouder):

[ afbeelding ]
quote:
Alpert POV : Sees explosion from distance
Ben benieuwd of dat ook nog komt in de serie Moet denk ik bijna wel al is het maar om de uitspraak "I watched them all die" te verklaren
  dinsdag 9 februari 2010 @ 18:51:43 #246
162388 Bragi
GOD-VER-DOMME!
pi_77817793
Ik ben benieuwd naar de CGI.
Because I am so handsome and I am so bored
So entertain me, tell me a joke
Make it long, make it last
Make it cruel just make me laugh
  dinsdag 9 februari 2010 @ 18:54:22 #247
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_77817891
OMG, die CGI in het begin van de episode. Wat was dat? Een reclame voor Lost: The Game voor de Nintendo 64 ofzo? Zeer triest iig.

Seizoensopener vond ik niet echt spannend maar heb me niet echt verveeld geloof ik. Vind het allemaal maar een beetje gezapig met parallele tijdlijnen(?). .
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_77817980
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 18:24 schreef Symer het volgende:

[..]

Er lag maar 1 lijk in de tunnel onder de muur rond de tempel, dat van Montand. Toch was het gehele team van Rousseau bezeten (behalve Rousseau zelf).

Als Smokey niet in die mensen was gaan zitten en slechts hun verschijningsvorm aannam, waarom zou hij dan de moeite hebben genomen om die andere lijken op te ruimen maar dat van Montand te laten liggen?

Bovendien losten de leden van dat team niet op in zwarte rook nadat Rousseau ze doodschoot, hun lijken bleven gewoon liggen rotten op het strand.
Ik denk niet zozeer dat zij bezeten waren, ik denk dat zij gehersenspoeld waren ofzo.
pi_77818835
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 18:36 schreef Bragi het volgende:

[..]

Wie zegt dat Smokey hun verschijningsvorm heeft aangenomen?

Misschien had 'ie ze wel gescand of iets dergelijks, waardoor zij opeens geloofden in Smokey (als beveiligingssysteem).
Waardoor Robert z'n zwangere vriendin dood wil schieten?
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 18:56 schreef JohnLocke het volgende:

[..]

Ik denk niet zozeer dat zij bezeten waren, ik denk dat zij gehersenspoeld waren ofzo.
Maar als hersenspoelen ook in het arsenaal van Smokey zit, waarom zou Locke dan dood hebben moeten gaan? Smokey had hem dan gewoon kunnen hersenspoelen en had zich zo heel wat moeite kunnen besparen.
pi_77818945
Anyway, ik ga even mijn kennis van het levensverhaal van een bepaald personage dat morgen centraal staat opfrissen.

Sowieso ga ik straks even een seizoen 2 aflevering kijken die mij van redelijk belang lijkt voor morgen.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')