abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_77798120
Weer fris en fruitig aan het werk...
pi_77798772
Cool, ze sturen een bomhond per helikopter langs!
.---,.,,,--,---,.,-..,.,.-.
Ook niet zo stille wateren kunnen diepe gronden hebben.
pi_77798890
Ik las het net
pi_77798962
De verslaggever van radio 1 vertelde net wel dat de helikopter land om de hond eruit te laten. Toch beetje teleurstellend, geen parachuterende hond
.---,.,,,--,---,.,-..,.,.-.
Ook niet zo stille wateren kunnen diepe gronden hebben.
pi_77798987
Ooh Ik vind ook dat het hondje gewoon met parachute naar beneden moet
  dinsdag 9 februari 2010 @ 10:25:22 #81
260098 Codiac
Back in business
pi_77799145
Paratroop Dog xD

Nog steeds geen bom ontploft. Wss weer een paar arrestaties van 14 jarige kinderen die dachten grappig te zijn
pi_77799275
Nee, zat een verwarde man in een witte jurk, witte jas, joggingbroek en sneakers in de trein. De man zei dat hij een bom had. Maar hij riep ook dat hij een hekel had aan Bin Laden en dat hij van Hollanders hield.
UPDATE: De heli met de hond is nog niet geland.
.---,.,,,--,---,.,-..,.,.-.
Ook niet zo stille wateren kunnen diepe gronden hebben.
  dinsdag 9 februari 2010 @ 10:33:47 #83
202014 JJH
Knetter. O+
pi_77799414
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 10:18 schreef Spoon85 het volgende:
De verslaggever van radio 1 vertelde net wel dat de helikopter land om de hond eruit te laten. Toch beetje teleurstellend, geen parachuterende hond
En dan met z'n bek aan het touwtje trekken.

Het lijkt allemaal mee te vallen. Geen explosieven gevonden volgens mij.
Wel bizar om als eerste te horen als je wakker word.
  dinsdag 9 februari 2010 @ 10:33:52 #84
260098 Codiac
Back in business
pi_77799416
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 10:29 schreef Spoon85 het volgende:
Nee, zat een verwarde man in een witte jurk, witte jas, joggingbroek en sneakers in de trein. De man zei dat hij een bom had. Maar hij riep ook dat hij een hekel had aan Bin Laden en dat hij van Hollanders hield.
UPDATE: De heli met de hond is nog niet geland.
Momenten als deze, baal ik dat ik geen telefoon met internet heb. Ik ga, zo snel de trein vertrekt op station zwolle staan voor een korte reportage over de bommelding denk ik.
  dinsdag 9 februari 2010 @ 10:36:05 #85
202014 JJH
Knetter. O+
pi_77799478
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 10:33 schreef Codiac het volgende:

[..]

Momenten als deze, baal ik dat ik geen telefoon met internet heb. Ik ga, zo snel de trein vertrekt op station zwolle staan voor een korte reportage over de bommelding denk ik.
Voorlopig ligt het station daar in 't zuiden nog helemaal plat.
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 10:33 schreef Codiac het volgende:

[..]

Momenten als deze, baal ik dat ik geen telefoon met internet heb. Ik ga, zo snel de trein vertrekt op station zwolle staan voor een korte reportage over de bommelding denk ik.
pi_77799501
Ik denk ook dat het meevalt. Het viel ook wel op dat geen van de mensen die bij de man in de trein zaten dacht dat hij een tas of iets dergelijks bij zich had.

Conan ik ben rond 1230 op school. Als je er dan bent, rookpauze?
.---,.,,,--,---,.,-..,.,.-.
Ook niet zo stille wateren kunnen diepe gronden hebben.
  dinsdag 9 februari 2010 @ 10:43:58 #87
260098 Codiac
Back in business
pi_77799683
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 10:37 schreef Spoon85 het volgende:
Ik denk ook dat het meevalt. Het viel ook wel op dat geen van de mensen die bij de man in de trein zaten dacht dat hij een tas of iets dergelijks bij zich had.

Conan ik ben rond 1230 op school. Als je er dan bent, rookpauze?
Prima, Ik ga sowieso naar station Zwolle zo (mss wil je even mee?). Korte mee maak reportage maken. Dus heel dramatisch vertellen wat er gebeurd is en dan aan NS medewerkers vragen: komt de trein al? hoe laat wordt die verwacht enzo. Lekker melodramatisch
pi_77799767
Wil wel mee maar ben te druk aan het schrijven. 1230 is Renske er ook. Dat is even een pauze daarna weer naar huis om verder te typen. Wil wel op school werken maar merk dat twee monitoren ideaal werkt bij het beschrijven van methode en materiaal.

UPDATE: De hond is aan het werk in de trein.
.---,.,,,--,---,.,-..,.,.-.
Ook niet zo stille wateren kunnen diepe gronden hebben.
  dinsdag 9 februari 2010 @ 10:49:15 #89
260098 Codiac
Back in business
pi_77799825
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 10:46 schreef Spoon85 het volgende:
Wil wel mee maar ben te druk aan het schrijven. 1230 is Renske er ook. Dat is even een pauze daarna weer naar huis om verder te typen. Wil wel op school werken maar merk dat twee monitoren ideaal werkt bij het beschrijven van methode en materiaal.

UPDATE: De hond is aan het werk in de trein.
Oke ik ben dan een naar het station Zwolle om een dramatisch verslag te schrijven, Tom als er iets interessants gebeurd, wil je me dan sms'en?
pi_77799896
Doe ik.

UPDATE: De EOD (Explosieven Opruimings Dienst) had de trein al voor de hond doorzocht. Hebben niets gevonden. De hond is een extra controle. Als hij niet aanslaat kunnen ze het station waarschijnlijk snel vrijgeven.
.---,.,,,--,---,.,-..,.,.-.
Ook niet zo stille wateren kunnen diepe gronden hebben.
pi_77800137
Wat spannend allemaal

Oja, goedemorgen jongens, ik ga ook maar eens aan den slag denk ik.
pi_77801339
UPDATE: Burgemeester Den Bosch zegt: 'toestand serieuzer dan eerst gedacht.' Niet bekend wat hij daarmee bedoeld.
.---,.,,,--,---,.,-..,.,.-.
Ook niet zo stille wateren kunnen diepe gronden hebben.
pi_77801353
En en en???

Pfff parkeerkaart voor bezoekers aanvragen duurt 3 weken... stom!
pi_77801573
Lang leve de gemeente Zwolle. Wow een ontopic post
.---,.,,,--,---,.,-..,.,.-.
Ook niet zo stille wateren kunnen diepe gronden hebben.
pi_77801715
Ik mag niet eens een parkeervergunning aanvragen op mijn adres. Daarvoor moet je hoofdbewoner van het pand zijn Lekker elke vrijdag en maandag naar de Leliestraat lopen..


Vandaag wil ik even niet zoveel doen.. Mag ik onze stagiaire mee laten kijken bij mijn werkzaamheden
pi_77801815
Hoe is de voortgang meneer spoon???
Al een boem gehoord?
pi_77801881
Een van mijn huisgenotes was anesthesist bij isala. Moest voor spoedoperaties binnen 15 min. in het ziekenhuis (sofia) kunnen zijn. Kon ook geen parkeervergunning krijgen omdat ze de hoofdbewoner niet was. Je zou bijna hopen dat een van de kinderen van de beleidsmakers eens op de operatietafel belandden.
.---,.,,,--,---,.,-..,.,.-.
Ook niet zo stille wateren kunnen diepe gronden hebben.
pi_77802005
Inderdaad, belachelijk zulke regels! Onze hoofdbewoner heeft niet eens een rijbewijs.. Dus dan maar lekker elke keer de wandeling maken.
pi_77802139
Ach, wandelen is gezond!
.---,.,,,--,---,.,-..,.,.-.
Ook niet zo stille wateren kunnen diepe gronden hebben.
pi_77802172
Ik liep ook weg daar... Mevrouw, bent u wel hoofdbewoner? Ja...(kunt u het formulier niet lezen, dat heb ik toch net ingevuld?)
Dan is het geen probleem.

En dan hopelijk binnen nu en een jaar ook eentje voor mezelf aanvragen
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')