abonnement Unibet Coolblue
pi_257578
Dit is niet te geloven. Was net op fanpage van Jop. Krijg van zijn zus te horen dat Jop er uit moet.
HIj moet eruit vanwege ook een telefoontje omtrent heel veel jaren geleden schijnt hij een jongen in elkaar geslagen te hebben.
Ik sta echt paf, ze hebben de streams uit gezet en ik heb geen zin meer om te kijken wanneer Jop eruit is. Wat een stelletje mafketels.
pi_257579
Nog even ter aanvulling. Er schijnt een vrouw naar prive gebeld te hebben met het verhaal dat hij 5 jaar geleden samen met 3 andere jongens een jongen in elkaar heeft geslagen.
pi_257580
Dit stukje vond ik net, een voorstuk van wat er
deze week in prive staat.
Heeft sbs het zorgvuldige antecedenten onderzoek wel goed uitgevoerd toen de bus passagiers onder de loep werden genomen?
Twee van hen blijken een strafblad te hebben!

Wie zijn dat en wat hebben ze op hun geweten?
En waarom was de vriendschap tussen Bullent en Sheki oorzaak v.h vertrek van de laatste.

  donderdag 6 april 2000 @ 21:42:00 #4
272 R@b
No-nonsens
pi_257581
Mocht het waar zijn dat Jop ook moet vertrekken uit de Bus stel ik voor om er dan maar mee te stoppen.

Want stel:
Dat Esmeralda wel eens geld heeft gestolen uit de portemonnee van haar moeder.

Tessa wel eens een buurmeisje een klap heeft gegeven

Búllent wel eens buiten zijn boekje is gegaan bij het arresteren van een hooligan

Antonette wel eens een klant expres verkeerd heeft geknipt

Mijn God wie hou je dan nog over

Inderdaad Iwan....daar kan ik niets bij verzinnen

Laat die fatsoenrakkers bij SBS6 in godsnaam eerst eens naar zichzelf kijken

R@b is inderdaad één van de verschrikkelijkste personen die ik ken.
  donderdag 6 april 2000 @ 21:46:00 #5
2722 Quenda®
*Poison for You.
pi_257582
dit schrijft z'n zus:
JOP MOET VERPLICHT DE BUS VERLATEN!!!! OVERSTUUR EN HUILEND!!!

IK WEET NIET WIE DIT GELOOFT! MAAR HELAAS IS HET WAAR!
VANAF OM 19.00 UUR HEEFT JOP TE HOREN GEKREGEN DAT HIJ DE BUS MOET VERLATEN OMDAT EEN VROUW NAAR HET BLAD DE PRIVE HEEFT GEBELD EN VERTELD HEEFT DAT JOP 5 JAAR GELEDEN MET 3 VRIENDEN EEN JONGEN IN ELKAAR HEBBEN GESLAGEN! (HIJ LEEFT HOOR)
Dit is niet te geloven zijn ze helemaal gek geworden!
Heeft iederen niet vroeger eens een fiets gejat of geknokt!
Nu Jop moet de bus uit hiervoor! Is op het moment helemaal overstuur en in tranen. Vertelt het nu aan zijn medepasagiers.

Wat een stelletje domme mensen om dit te doen, straks over 2 dagen blijkt het een sisser te zijn, mag hij dan weer terug!

Big mistake, programmamakers!
Nora
---------------------
en de vader van Jop:Ik en nog honderd duizenden zijn het volkomen met je eens.
Dit is een grote misser van SBS6.
Jop is de smaakmaker !


van de Jop Fansite.

[Dit bericht is gewijzigd door Quenda® (Datum 06 April 2000).]

  donderdag 6 april 2000 @ 21:49:00 #6
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_257583
Pffffff.... als die bus ooit nog eens van rechts komt geef ik 'm geen voorrang Mpfmffffffff........ Wat een stierenpoep........
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
  donderdag 6 april 2000 @ 21:50:00 #7
272 R@b
No-nonsens
pi_257584
IK WEET NIET WIE DIT GELOOFT! MAAR HELAAS IS HET WAAR!
VANAF OM 19.00 UUR HEEFT JOP TE HOREN GEKREGEN DAT HIJ DE BUS MOET VERLATEN OMDAT EEN VROUW NAAR HET BLAD DE PRIVE HEEFT GEBELD EN VERTELD HEEFT DAT JOP 5 JAAR GELEDEN MET 3 VRIENDEN EEN JONGEN IN ELKAAR HEBBEN GESLAGEN! (HIJ LEEFT HOOR)
Dit is niet te geloven zijn ze helemaal gek geworden!
Heeft iederen niet vroeger eens een fiets gejat of geknokt!
Nu Jop moet de bus uit hiervoor! Is op het moment helemaal overstuur en in tranen. Vertelt het nu aan zijn medepasagiers.

Wat een stelletje domme mensen om dit te doen, straks over 2 dagen blijkt het een sisser te zijn, mag hij dan weer terug!

Big mistake, programmamakers!

__________________________________________

Werd gepost door de zus van Jop en staat op Jop zijn eigen fan site http://debus.clubs.nl/community/default.asp?club=Fanclub+Jop

R@b is inderdaad één van de verschrikkelijkste personen die ik ken.
pi_257585
Nou -- voor als het waar is !! -- met een aantal vrienden iemand in mekaar rammen lijkt me nou niet iets om gemakzuchtig over te doen. Dat lijkt op aftuigen enne daar is Ome Ericsson zwaar op tegen hoor.


Je weet het vaak soms nooit

  donderdag 6 april 2000 @ 21:52:00 #9
2722 Quenda®
*Poison for You.
pi_257586
ook van de Jop siteDit is toch niet te geloven ik hoor net van mn buren die marco hebben gesproken Dat jop uit de bus moet ???
als dat zo is dan hoop ik voor de bus dat ze niet in de buurt van Zaandam komen te staan want dan zie je pas hoeveel vrienden jop pas echt heeft

Dus redactie als dit waar is Pas maar op

afz : Stukadoortje !!!!!!!!!!!!

Dit is een van de grootste fout die sbs6 en john van ellende ooit heeft kunnen maken
wij horeca ondernemers van Zaandam staan achter Jop

afz Stukadoortje !!!!!! en crossroads Zaandam

  donderdag 6 april 2000 @ 22:00:00 #10
2957 Meister
Food & Beverage Consumer
pi_257587
Als dit echt waar is....dan mogen ze wat mij betreft STOPPEN MET DE BUS. NU. Er is na alle farces van de laatste tijd toch niets meer van over.
pi_257588
Jop en friends hebben dat gedaan omdat die gozer na enkele waarschuwingen toch een meisje bleef lastig vallen?
pi_257589
Je verzint het ter plekke; ik doe d'r niet aan meeeeeeeeeee


Je weet het vaak soms nooit

  donderdag 6 april 2000 @ 22:07:00 #13
2928 Dendroaspis Angusticeps
'Would you like some veno
pi_257590
quote:
op 04-06-2000 om 10:00 PM schreef Meister het volgende:
Als dit echt waar is....dan mogen ze wat mij betreft STOPPEN MET DE BUS. NU. Er is na alle farces van de laatste tijd toch niets meer van over.


Dat hadden ze al veel eerder moeten doen!
Volgens mij proberen ze hiermee juist een voortijdig einde te forceren, omdat ze wel weten dat de Bus de eindbestemming toch niet gaat halen!

"Okay boys! it's a wrap! Let's take our losses and go home"

Ach ja, morgen weer een dag..........

VAMOS!!!

The only reason some people get lost in thought is because it's an
unfamiliar territory...


pi_257591
Ik heb net een bericht van Klaas vriend van Jop gehad en hij zegt dat het helaas waar is en bezig is om het op het nieuws te zetten (jopfanpag.)KUT
pi_257592
Nou ja een bus vol heiligen, dat hoeft vor mij nou ook weer niet. Moi legt de grens bij onberedeneerd geweld en onethisch redeneren.

Errug strak is dat niet en dat hoeft ook niet. Wie weet een betere begrenzing zonder te lopen domineeen enzo...

Geef toe... Tis moeilijk

Je weet het vaak soms nooit

  donderdag 6 april 2000 @ 22:20:00 #16
2722 Quenda®
*Poison for You.
pi_257593
gut, hebben ze tijdens de vergadering zeker niet echt goed opgelet
i/s/Forum12/HTML/000740.html
  donderdag 6 april 2000 @ 22:22:00 #17
272 R@b
No-nonsens
pi_257594
Voorlopig zwijgt de officiele site van SBS6 nog in alle talen.....even afwachten maar

Zou Antonette ook mee gaan of wordt iedereen door de mental-coach weer omgeluld ?

R@b is inderdaad één van de verschrikkelijkste personen die ik ken.
pi_257595
quote:
op 03-24-2000 om 08:44 PM schreef Hunter het volgende:

LOSER 2
AKTUEEL 13

Lennart van der Ham uit Wassenaar had net als Katja Colpa een grote hoofdrol in de promotiefilm voor de BUS. Achteraf bleek het een figurantenrol en hij is daar nog boos over. Lennart: 'Als je mijn echte mening wilt hebben, dan kun je die krijgen.

[....]

Jop is nu de populairste. Niet slecht voor iemand met een strafblad.'

Strafblad?
'Ja, Jop heeft voor zover ik weet een strafblad, en dat is nu precies wat mij zo verbaast: hoe kun je een verklaring van onbesproken gedrag overleggen als je een strafblad hebt?'


Zou dat dan toch waar geweest zijn? Maar waarom durft Privé er wel over te schrijven en Aktueel niet?

I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
pi_257596
Gelukkig maar dat Jop op 1 april al geoefend heeft. Je zou die beelden nu kunnen uitzenden en iedereen zou het geloven.

"Ik wist dat dit kon gebeuren"

I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
pi_257597
Van de fan-site van Jop:

Jop is door programmaleiding naar huis gestuurd!!!!!!! [6/4/2000 | vriend-Klaas | nieuw! ]
Gister bereikte ons reeds het bericht dat de moeder van een jongen uit de Zaanstreek contact heeft gezocht met weekblad privé. Haar zoon zou 4,5 jaar geleden door Jop in elkaar zijn geslagen. Die avond is er inderdaad gevochten door Jop en wat vrienden van Jop met een jongen die de hele avond de vriendin van Jop had lopen sarren in een uitgaansgelegenheid. Hiervoor hebben ze destijds een veroordeling gekregen van een geldboete en een werkstraf. Hierdoor hebben ze geen strafblad gekregen, en omdat het de eerste en enige keer was dat Jop met justitie in aanraking is geweest. Maar aangezien de moeder van die jongen nu geld rook, omdat Jop zo populair in de bus is geworden, moest ze privé bellen. Zij hebben een interview met de dame in kwestie afgenomen en de redactie en ons hiervan op de hoogte gesteld. Hierdoor zag de redactie van SBS 6 zich gedwongen jop hierover opheldering te vragen en dus naar huis te sturen. Het begin van het einde van het programma? De laatste sfeermaker en gezelligheidbrenger in de bus is naar huisgestuurd. Het zal nu helemaal moeilijk worden voor SBS 6 om nog nieuwe kandidaten te vinden voor het programma. Er werd afgelopen maandag namelijk gezegd dat ze zouden wachten met de nieuwe kandidaten om de passagiers rust te geven; het probleem is ze kunnen geen geschikte kandidaten vinden!! En nu moeten ze voor Jop ook nog een nieuwe kandidaat gaan zoeken. Er wil toch nu niemand meer die bus in! De redactie doet nu nog roomser dan de paus, want als deze gebeurtenis van 4,5 jaar geleden al de aanleiding is om iemand naar huis te sturen, dan kunnen ze abslouut geen geschikte kandidaat meer vinden en komt er niemand meer in aanmerking! Jop heeft net nog weer huilend contact gezocht met z'n ouders. hij is helemaal overstuur. Hij was om 21.00 uur bij Maastricht en wordt nu naar Oostknallendam gebracht. Niemand maar dan ook helemaal niemand kan dit begrijpen. De redactie heeft de ondergang van de bus vanavond in gang gezet. Iedereen maar dan ook iedereen die Jop de afgelopen weken heeft gesteund en een warm hart heeft toegedragen wil ik bij deze, namens de familie en Jop heel erg bedanken. De fanclub is nog lang niet dood, het programma is alleen zeer veel kijkers kwijt geraakt. Het is zonde, er zijn geen woorden voor.
Namens de fanclub Jop bedankt voor de geweldige tijd die we hebben gehad met jou op tv. We kunnen vanaf nu weer rustig eten, want kijken naar de bus hoeven we niet meer. Klaas


------------------
Have fun, take a Smoke!

[Dit bericht is gewijzigd door ALTER-EGO (Datum 06 April 2000).]

Freestyle
  donderdag 6 april 2000 @ 22:34:00 #21
2722 Quenda®
*Poison for You.
pi_257598
.

[Dit bericht is gewijzigd door Quenda® (Datum 06 April 2000).]

  donderdag 6 april 2000 @ 22:39:00 #22
272 R@b
No-nonsens
pi_257599
Wat een schande wat een aanfluiting

Het schijnt dat de chauffeur Ad Rombouts wel eens een boete heeft gehad voor te hard rijden.....Ook naar huis gestuurd....hij neemt de bus mee

R@b is inderdaad één van de verschrikkelijkste personen die ik ken.
pi_257600
quote:
op 04-06-2000 om 10:28 PM schreef ALTER-EGO het volgende:
Van de fan-site van Jop:

Jop is door programmaleiding naar huis gestuurd!!!!!!! [6/4/2000 | vriend-Klaas | nieuw! ]


SBS zwijgt nog steeds. Je zou bijna gaan denken dat ze de zoveelste spoedvergadering bij elkaar hebben geroepen om een verhaaltje te verzinnen.

Ik heb nog steeds moeite het te geloven.

  donderdag 6 april 2000 @ 22:46:00 #24
2965 dilbert
wie weet 'n tekst voor hi
pi_257601
is dit echt waar???
http://www.geijnsite.com [dé debussite]
  donderdag 6 april 2000 @ 22:46:00 #25
2965 dilbert
wie weet 'n tekst voor hi
pi_257602
is dit echt waar???
http://www.geijnsite.com [dé debussite]
  donderdag 6 april 2000 @ 22:46:00 #26
2965 dilbert
wie weet 'n tekst voor hi
pi_257603
is dit echt waar???
http://www.geijnsite.com [dé debussite]
pi_257604
Nou ja joh,

Kan die weer naar z´n "tijgertje" toe of Aziz helpen met het opknappen van z´n huis.
Misschien krijgen ze nog wel een beetje korting bij de Formido.

Don´t believe the Hype!!!
  donderdag 6 april 2000 @ 22:48:00 #28
2722 Quenda®
*Poison for You.
pi_257605
Hunter???

graag de notulen van de spoedvergadering
i/s/Forum12/HTML/000740.html

pi_257606
Kierewiet snapt het niet.

Keek vanavond naar de bus, en zag een onschuldig Joppie. (Tja, heeft ooit geknokt)

Keek nog eens om 8 uur naar SBS en zag knokpartijen bij explosief.

Waarom kan het 1 wel, en het ander niet ?

Blijft zich verbazen
pi_257607
Ach ja, met drie vrienden EEN andere jongen in elkaar slaan, waar praten we over! Is toch normaal.. krijg ik hier de indruk.
dat ik dit nog mag meemaken!
pi_257608
Ja, je wilt als aankomend wereldleider (Vote Ericsson) niet te snel klaar staan met je mening. Maar dat bericht van Alter-Ego zet je wel aan het denken. Waarom voert dat moedertje van die inmekaargeslagen kabouter nu pas actie en niet eerdeerrrrrrrrrr.

Je weet het vaak soms nooit

pi_257609
Het is wel verschrikkelijk paniekvoetbal van de redactie. Als alles waar is wat ik lees is Jop al lang gestraft voor wat hij gedaan heeft.
Ze hadden daarom dit feit ook als een "het spijt me"-item in het programma op kunnen nemen en er zo een positieve draai aan kunnen geven. Een steunbetuiging tegen zinloos geweld. Had meteen het programma interessanter gemaakt.

Zijn ware 'misdaad' is waarschijnlijk dat hij dit allemaal verzwegen heeft voor de programmaleiding.


I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
pi_257610
Denk dat ze er beter mee kunnen stoppen. Of dit hebben ze gedaan om er mee KUNNEN stoppen met mooi smoesje. ja we hebben zo veel problemen, blablabla edat we er maar beter mee kunnen ophouden. Van mij mag het. Sbs heeft duidelijk te veel hooi op haar zwakke vorkje genomen. Esmeralda heeft mijn vriendje afgepakt! dan moet zij er ook uit! dat is niet eerlijk.
En Bullent is op mijn tenen gaan staan.
Oke ik probeer wat Jop schijnbaar heeft gedaan niet te vergoeilijken maar sbs is nu wel erg schijnheilig. een knokpartij zie ik dagelijks op jerry springer en dat is niet 5 jaar geleden. (nu ja bij hun weet je het nooit)
  donderdag 6 april 2000 @ 23:05:00 #34
2722 Quenda®
*Poison for You.
pi_257611
Ahum, dit zou "paniekvoetbal" zijn?
op de site van Jop hopen ze dat de overgebleven passagiers Jop steunen.
Wat is het verschil tussen Jop en Seki?

De berichtgevingen over Seki kloppen helemaal niet(volgens de familie en Seki_Zelf) en bij dit Jop verhaal zit er nog een kern van waarheid in.

Ik vind het trouwens persoonlijk belachelijk dat mensen afgerekend worden op grond van een incident uit hun leven voor zo'n onzinnig "spel"programma, (op grond van hun verleden) terwijl Hr.Oliver en Steve Brown, tonnen kregen om een programma te maken voor de commercieele omroepen.

[Dit bericht is gewijzigd door Quenda® (Datum 06 April 2000).]

pi_257612
Ah, een levensteken van SBS...

Eens even kijken: 2 berichten.

"Durbuy, het kleinste stadje van de wereld"
en
"Stemmen, hoe zit het precies?"

Is er nou echt niks te melden vanavond over de passagiers (Jop?)?

  donderdag 6 april 2000 @ 23:08:00 #36
272 R@b
No-nonsens
pi_257613
Een update om 22:00 van de officiele site meldt de volgende spannende zaken

de internetstemming... uitleg
Durbuy...een leuk klein stadje

Het zal toch wel waar zijn allemaal geen rare publiciteitsstunt van een rare fanclub beheerder (ik ga helemaal als SBS6 denken)

En stoppen doen ze niet, heeft het veel te veel voor gekost

R@b is inderdaad één van de verschrikkelijkste personen die ik ken.
pi_257614
En ja hoor...
Een derde bericht.
Er staat niks in, behalve dat we 'de site moeten volgen'.

(ik tel maar even tot 10...het schijnt te helpen als je boos bent)

  donderdag 6 april 2000 @ 23:27:00 #38
272 R@b
No-nonsens
pi_257615
Voor een aantal uur is de BUS LIVE uit de lucht geweest. Het ging hier niet om een technische storing maar om een bewuste beslissing van de programmamakers en de Internetredactie. Deze keus is gemaakt uit respect voor de passagiers. Wil je weten wat er zich in de BUS allemaal zich heeft afgespeeld de afgelopen uren? Hou de site in de gaten!
DS
www.debusop6.nl
--------------------------

Respect voor de passagiers............ Do I have to say more ??

R@b is inderdaad één van de verschrikkelijkste personen die ik ken.
  donderdag 6 april 2000 @ 23:36:00 #39
2131 Reinier
Ach, laat ook maar
pi_257616
De officiele site meldt het nu dus ook: om 19.00 uur heeft Job de bus verlaten n.a.v. een morgen te verschijnen artikel in een landelijk ochtendblad
pi_257617
Jop naar huis
datum: Donderdag 6 april 23:10
bron: Internetredactie
In de geest van de man zelf houden we het kort en eerlijk: Jop heeft de BUS verlaten. Naar aanleiding van een artikel dat morgen in een groot ochtendblad zal verschijnen, heeft hij de thuisreis naar Zaandam om zeven uur vanavond aanvaard. In het artikel valt te lezen dat hij enkele jaren geleden tot 100 uur dienstverlening is veroordeeld wegens mishandeling. Om de BUS en haar bewoners niet mee te slepen in de negatieve aandacht van de media gaat de clown weer in zijn eigen bed slapen. Het afscheid is kort maar hevig. Met name Antonette is stuk van het plotselinge vertrek van haar BUSvriendje. Ze kan maar niet geloven dat hij er niet meer is.
MS

(Bron: www.debusop6.nl/SBS6)

Don´t believe the Hype!!!
  donderdag 6 april 2000 @ 23:43:00 #41
2946 femfatale
Lets party!!!!
pi_257618
Om 23.10 heeft SBS eindelijk bekend gemaakt dat Jop inderdaad de Bus heeft verlaten

"In de geest van de man zelf houden we het kort en eerlijk: Jop heeft de Bus verlaten. Naar aanleiding van een artikel dat morgen in een groot ochtendblad zal verschijnen, heeft hij de thuisreis naar Zaandam om 7 uur aanvaard. In het artikel valt te lezen dat hij enkele jaren geleden tot 100 uur dienstverlening is veroordeeld wegens mishandeling. Om de Bus en haar bewoners niet mee te slepen in de negatieve aandacht van de media gaat de clown weer in zijn eigen bed slapen. Het afscheid is kort maar hevig. Met name Antonette is stuk van het plotselinge vertrek van haar Busvriendje. Ze kan maar niet geloven dat hij er niet meer is.
MS"

bron: internetredactie

Zelfs een zware crimineel cq misdadiger wordt nog niet zo gestraft. Uiteindelijk heeft Jop zijn straf al gehad, maar om hem dan nog even op zo'n manier na te trappen....

Ik vraag me af wie de volgende is, die er door dat K@tprogramma uit wordt gezet.
Ze worden steeds minder subtiel.

never play games........
  donderdag 6 april 2000 @ 23:45:00 #42
2946 femfatale
Lets party!!!!
pi_257619
Sorry superbinkie, je was me net even voor.
never play games........
pi_257620
Maakt niet uit, je intentie was goed en daar draait het om in het leven

(in tegenstelling tot sommige commercieele omroepen)

Don´t believe the Hype!!!
  donderdag 6 april 2000 @ 23:56:00 #44
2722 Quenda®
*Poison for You.
pi_257621
komt er plots weer een jop-woord bij mij naar boven:as-cedanten-onderzoek
pi_257622
De Beatles zongen al:

Job la die Job la da ha
Life goes on..........Etc.


Maar toch, de grapes of wrath....

Je weet het vaak soms nooit

pi_257623
Geloof mij nou maar, er zullen poppetjes gaan rollen in die bus. En in een mum van tien minuten is Job de bus uit. Want voor je het weet ga je er onderdoorkapot aan.

Vraag anders maar aan Seki

Don´t believe the Hype!!!
pi_257624
quote:
op 04-06-2000 om 10:52 PM schreef Kierewiet! het volgende:
Kierewiet snapt het niet.
Keek vanavond naar de bus, en zag een onschuldig Joppie. (Tja, heeft ooit geknokt)
Keek nog eens om 8 uur naar SBS en zag knokpartijen bij explosief.
Waarom kan het 1 wel, en het ander niet ?

Quote Bus-site:

Jop naar huis
datum: Donderdag 6 april 23:10
bron: Internetredactie
<snip>
Om de BUS en haar bewoners niet mee te slepen in de negatieve aandacht van de media gaat de clown weer in zijn eigen bed slapen. Het afscheid is kort maar hevig. Met name Antonette is stuk van het plotselinge vertrek van haar BUSvriendje. Ze kan maar niet geloven dat hij er niet meer is.
MS
(Bron: www.debusop6.nl/SBS6). Unquote.


<mode: advocaat v.d. duivel ON>
Conclusie: SbS6/JdM tolereert in haar programma alléén geweld wat zij zelf onder controle heeft. Een Jop die een 'strafblad/justitieel verleden heeft' is voor JdM niet beheersbaar geweld: want vogelvrij nieuws-voer voor de pers.
Een Antonette, rest buspassagiers, en familie/vrienden die ondersteboven/geschokt en een Jop die getraumatiseerd is, zijn voor JdM beheersbaar geweld, want: door JdM zelf teweeggebracht, en jegens personen die nog steeds onder haar contractuele invloed staan.

<mode: advocaat v.d. duivel OFF>

pi_257625
Nooit naar Explosief gekeken?
Wordt gepresenteerd door mensen die ook niet in hun eerste lijn of blow gestikt zijn. Zoals trouwens >50% van SBS/JdM medewerkers/'sterren'.
Gisteren met de coke nog onder zijn neus kondigde hij een spectaculaire achtervolging aan. Een (uiteraard zwarte) man werd gemaand te stoppen voor de patrouillewagen en omdat de arme ziel 1.2 gram weed in zijn auto had was hij gevlucht. Hij pakte het pistool (!!) van de agent af en ging er van door. De agent had gelukkig nog zijn reserve pistool.
Schoot de banden lek en vervolgens botste de vluchteling tegen een ander aan aan lag flink gewond naast de auto.
De presentator en het mutsje wat naast hem stond meldde doodleuk dat hij voor het bezit van drugs en zijn vlucht in totaal 16 jaar had gekregen.

Die lui weten absoluut niet wat zij zeggen.

  vrijdag 7 april 2000 @ 03:14:00 #49
2710 Lafayette
Wat ben jij ziek bezig!
pi_257626
Mmmm...
Nu zal Iwan snel volgen. Die boer in Gelderland zal dat voorval met zijn lievelingsschaap niet vergeten zijn.

Lafayette

pi_257627
Er staat nu ook een bericht van Jop op zijn fansite.
Hallo fooks
Het is toch echt zo ik heb helaas de bus moeten verlaten!!!!
Door wat ik 5 jaar geleden heb meegemaakt en alleen uit verdediging van een meisje moet ik nu NOG EEN KEER!!!!boeten!!!!
Doordat een persoon er geld aan wil verdienen!!
Ik snap niet waarom sommige mensen zo slecht kunnen zijn en ook nog met hun zelf kunnen leven!!
Ik heb afscheid genomen en iedereen aan het lachen gemaakt!!
Iedereen wou er uitstappen maar dat heb ik kunnen voorkomen door te zeggen: als jullie er uit gaan beledigen jullie mij!!!!!
Steun Antoinette en de rest, binnenkort meer

BROKEN DREAMS JOP

Hij word inderdaad dubbel gestrafd, oke zoiets is niet goed te keuren maar moet je voor iets uit je jeugd je hele leven boeten???
Ik vind toch dat de andere met Jop uit de bus hadden moeten stappen, ondanks Jop zijn woorden. Kom op zeg, een beetje solidair, Jop was de gangmaker daar, zul je zien hoe saai het zal zijn daar. BAH.

  vrijdag 7 april 2000 @ 09:21:00 #51
2722 Quenda®
*Poison for You.
pi_257628
quote:
op 04-06-2000 om 10:52 PM schreef Oudjong het volgende:
Ach ja, met drie vrienden EEN andere jongen in elkaar slaan, waar praten we over! Is toch normaal.. krijg ik hier de indruk.


Je hebt volkomen gelijk Oudjong!!!!!!

pi_257629
Job heeft dus toendertijd een grote fout begaan,had het natuurlijk beter kunnen zeggen
nadat sekki de bus uit werd gestuurd.
Er is natuurlijk wel degelijk verschil tussen het gedrag IN de bus tussen de twee.
Ik geloof niet dat job echt agressief is geweest,dus de fout ligt bij sbs 6
Ik denk dat diegene die de kandidaten uitgekozenheeft wel naar een andere baan uit kan kijken.
  vrijdag 7 april 2000 @ 10:39:00 #53
1542 Ludo
Still YF&S
pi_257630
terecht dat 'ie weg is. Kijk als hij in z'n eentje die vent gepakt had o.k., maar met 3 tegen 1 is erg laf.

Eindelijk is 'ie weg.

Hulde SBS!

&lt;a href="http://www.clinicantwerp.com/movie.htm" rel="nofollow" target="_blank"&gt;&lt;a href="http://www.clinicantwerp.com/movie.htm&lt;" rel="nofollow" target="_blank"&gt;http://www.clinicantwerp.com/movie.htm&lt;&lt;/a&gt;;/a&gt;
pi_257631
1) SBS6 kan het niet maken Jop erin te laten, terwijl Seki er volgens sommige bronnen om vergelijkbare redenen uit moest. Seki is (blijkbaar) al bezig met een advocaat, en ze moeten dus wel 1 lijn trekken om nog een beetje geloofwaardig over te komen. Waarschijnlijk vinden ze het zelf ook jammer dat Jop eruit moet, maar na het eruit bonjouren van Seki konden ze hiermee niet achter blijven.

2) de Telegraaf en de Privé zijn van dezelfde makers. De Telegraaf is een grote aandeelhouder van SBS6. SBS6 brengt als reden voor het vertrek van Jop "wegens een artikel dat morgen (lees vandaag) in een groot ochtendblad zal verschijnen) . Wat klopt hier niet?"

3) Waarschijnlijk heeft Jop wel een strafblad, als je 100 uur dienstverlening krijgt is dat niet niks en dat soort dingen wordt bijgehouden. Daar is zo'n strafregister tenslotte voor, als je bijvoorbeeld een baan bij justitie wil, word jij (en je familie) volledig nagetrokken. Dan willen ze niet dat dit soort dingen daarin ontbreken hoor!

4) Het blijft natuurlijk een flauwe streek van SBS6 waaruit weer eens een slechte, overhaaste en goedkope manier van het maken van een programma blijkt. Jop heeft iets gedaan wat ZEKER niet te tolereren is, of het nou op "nobele gronden" was of niet. Hij schaamt zich er zelf dan ook gelukkig diep voor. Desalniettemin heeft hij zijn straf uitgediend en daarmee zou de kous af moeten zijn.

5) Ookal vindt Jop dat de rest moet blijven, als ze ook maar enig statement willen maken stappen ze met zijn ALLEN uit de bus. Dat betekent het einde van een slecht programma dat te veel aan rotzooit met mensen als ware het schaakstukken.

MiepMiep

Ik ga morgen gewoon de kippen voeren
pi_257632
Blue Thunder sets mode: +b ludo@*!*@*

*** Ludo was kicked from forum by Blue Thunder (damn, ga eens weg!)


Greetinx

BT

  vrijdag 7 april 2000 @ 11:04:00 #56
1542 Ludo
Still YF&S
pi_257633
quote:
op 04-07-2000 om 11:00 AM schreef Blue Thunder het volgende:
Blue Thunder sets happy happy joy joy-mode

kijk ook hier


&lt;a href="http://www.clinicantwerp.com/movie.htm" rel="nofollow" target="_blank"&gt;&lt;a href="http://www.clinicantwerp.com/movie.htm&lt;" rel="nofollow" target="_blank"&gt;http://www.clinicantwerp.com/movie.htm&lt;&lt;/a&gt;;/a&gt;
  vrijdag 7 april 2000 @ 11:08:00 #57
1535 Hawkwind
Rory fan....
pi_257634
quote:
op 04-07-2000 om 10:39 AM schreef Ludo het volgende:
terecht dat 'ie weg is. Kijk als hij in z'n eentje die vent gepakt had o.k., maar met 3 tegen 1 is erg laf.

Eindelijk is 'ie weg.

Hulde SBS!


Je weet niet wat je zegt man, had sbs de screentest niet wat beter kunnen uitvoeren, en aan de hand van die gegevens richtlijnen kunnen bepalen voor de deelnemers.

P.S. als je het verhaal niet kent, en moet afgaan op de geruchtenstroom die gaande is, hoe kun je dan zo iets zeggen, ik zou jou uitspraak dan ook willen omschrijven als zinloos verbaal geweld!

Ik ben online
  vrijdag 7 april 2000 @ 11:13:00 #58
1542 Ludo
Still YF&S
pi_257635
quote:
op 04-07-2000 om 11:08 AM schreef Hawkwind het volgende:
Je weet niet wat je zegt man

ja hoor, Ludo schreef: "terecht dat 'ie weg is. Kijk als hij in z'n eentje die vent gepakt had o.k., maar met 3 tegen 1 is erg laf.
Eindelijk is 'ie weg.
Hulde SBS!"


&lt;a href="http://www.clinicantwerp.com/movie.htm" rel="nofollow" target="_blank"&gt;&lt;a href="http://www.clinicantwerp.com/movie.htm&lt;" rel="nofollow" target="_blank"&gt;http://www.clinicantwerp.com/movie.htm&lt;&lt;/a&gt;;/a&gt;
  vrijdag 7 april 2000 @ 11:24:00 #59
1535 Hawkwind
Rory fan....
pi_257636
O ik zie dat je nog steeds niet weet waar je het over hebt, nekzwetser.
Ik ben online
  vrijdag 7 april 2000 @ 11:26:00 #60
2722 Quenda®
*Poison for You.
pi_257637
quote:
op 04-07-2000 om 11:08 AM schreef Hawkwind het volgende:
.

P.S. als je het verhaal niet kent, en moet afgaan op de geruchtenstroom die gaande is, hoe kun je dan zo iets zeggen, ik zou jou uitspraak dan ook willen omschrijven als zinloos verbaal geweld!


Die "geruchtenstroom"= feiten, bevestigd door Jop zelf

(en Joppie was ook nogal intimiderend jegens Aziz in die nachtelijk ruzie onlangs)
kun je nagaan hoe gezellig het had geworden als er nog meer drank in de bus zou komen, en er een woordenwisseling ontstond

  vrijdag 7 april 2000 @ 11:29:00 #61
1535 Hawkwind
Rory fan....
pi_257638
quote:
op 04-07-2000 om 11:26 AM schreef Quenda® het volgende:
Die "geruchtenstroom"= feiten, bevestigd door Jop zelf

(en Joppie was ook nogal intimiderend jegens Aziz in die nachtelijk ruzie onlangs)
kun je nagaan hoe gezellig het had geworden als er nog meer drank in de bus zou komen, en er een woordenwisseling ontstond



Jaja zweep het maar op, ik wil jou wel eens zien als je kwaad bent, dan kom je vast niet bedreigend over.

Ik ben online
  vrijdag 7 april 2000 @ 11:30:00 #62
2946 femfatale
Lets party!!!!
pi_257639

quote:
op 04-07-2000 om 11:13 AM schreef Ludo het volgende:
ja hoor, Ludo schreef: "terecht dat 'ie weg is. Kijk als hij in z'n eentje die vent gepakt had o.k., maar met 3 tegen 1 is erg laf.
Eindelijk is 'ie weg.
Hulde SBS!"


Ludo mag ik je er even op wijzen dat Jop volgens de berichten is getraft voor mishandeling en niet voor openlijke geweldpleging.
(even ter uitleg voor jou: openlijke geweldpleging houdt in dat meerdere personen met verenigde krachten geweld plegen tegen personen of goederen)
En aangezien jij of wij niet helemaal op de hoogte zijn wat er werkelijk gebeurd is, moet je toch wel even indimmen.
Want er zit een duidelijk verschil in het plegen, medeplegen of het doen plegen.

never play games........
pi_257640
* hobbes is zwaar teleurgesteld in het fokforum.

een voorwaarde om deel te kunnen nemen aan de bus, is een blanco strafblad. jop heeft ONTKENT dattie een strafblad had.

bovendien is hij veróórdeeld wegens geweldpleging. dat gebeurt niet als je iemand over zijn voorhoofd aait. als de klap verkeerd was aangekomen, zoals bij daniël, had die jongen hartstikke dood kunnen zijn!
begrijpelijk dus dat die moeder er mee zit dat jop opeens de populaire randdebiel loopt uit te hangen.

dat het in elkaar slaan van iemand, wie dan ook en waarom dan ook, wordt vergeleken met op iemands tenen staan of andere onbetekenende misstappen maakt me diep droevig.

nogmaals: er is gevraagd of jop een veroordeling had en daar heeft ie nee op gezegd. dat is inderdaad geen strenge screening, maar jop heeft gelogen en had dus niet in de bus moeten zitten. terecht dat hij eruit moet!

dag jop! leer er maar wat van: handjes thuis voortaan

* hobbes is tegen zinloos geweld.

  vrijdag 7 april 2000 @ 11:33:00 #64
1542 Ludo
Still YF&S
pi_257641
&lt;a href="http://www.clinicantwerp.com/movie.htm" rel="nofollow" target="_blank"&gt;&lt;a href="http://www.clinicantwerp.com/movie.htm&lt;" rel="nofollow" target="_blank"&gt;http://www.clinicantwerp.com/movie.htm&lt;&lt;/a&gt;;/a&gt;
pi_257642
Doet dat er uberhaupt toe? Dit vechtpartijtje was al vijf jaar geleden. We hebben allemaal kunnen zien dat jop geen aggressieve figuur is. Daar gaat het om. Hoe hij zich nu gedraagt.; Volgens mij is het Nederlandse rechtssysteem zo ingericht dat mensen niet twee keer voor hetzelfde voorval kunnen worden veroordeeld. Jop is veroordeeld en heeft zij straf gehad. Voorzover we nu weten heeft hij daarna nooit meer rare dingen uitgehaald. Wat zou de werkelijke reden van sbs zijn om jop eruit te gooien? Volgens mij omdat hij een grote kans zou maken om te winnen. En dat mag niet. Alles is namelijk geregisseerd. Ik voorspel nu al: Iwan gaat winnen. Dat heeft sb allang besloten. Hij ziet er goed uit e is gemakkelijk te beinvloeden. Een betere winaar is er voor sbs niet!
de Bus....Je zal er maar in zitten!
  vrijdag 7 april 2000 @ 17:55:00 #66
2909 Pissed Off
I'm like totally Pissed O
pi_257643
Weten jullie wel wat een Strafblad is.
Dit is een document wat door Justitie is opgemaakt naar aanleiding van een Rechterlijke veroordeling.
Dit document kan ten alle tijden tegen een veroordeelde gebruikt worden. Het maakt niet uit of je een moord begaan hebt of iemand alleen maar heeft geslagen. Dit is nu eenmaal het nadeel van het hebben van een Strafblad...Helaas..Pindakaas...

I'm like really PISSED OFF now..dudes..

Pissed Off
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')