abonnement Unibet Coolblue
pi_77658430
Ik zit bij de ING en heb een nieuwe pas ontvangen, maar ben de pincode vergeten (pas is nog niet geblokkeerd) De pincode is natuurlijk gelijk aan de oude, maar dan moet je hem wel weten...

Nu is dat niet zo'n prolbeem, echter sta ik op mijn werk en heb ik nog 4 liter benzine in de auto en daarmee kom ik niet thuis

Ik kan toch naar het postkantoor of ing bank en daar met mijn rijbewijs en ing pas geld ophalen zonder dat ik de code weet?
  vrijdag 5 februari 2010 @ 09:04:59 #2
155016 Pien85
Manipulatief kutwijf
pi_77658455
Paspoort en pinpas mee nemen naar de bank inderdaad, dan kun je daar geld opnemen
En ze leefde nog lang en... Nou gewoon met ups en downs.
pi_77658467
Waarom bel je niet even naar de ING om te vargen wat je mogelijkheden zijn?
pi_77658505
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 09:05 schreef ruud.nl het volgende:
Waarom bel je niet even naar de ING om te vargen wat je mogelijkheden zijn?
ik ben inderdaad niet zo wakker
pi_77658521
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 09:04 schreef Pien85 het volgende:
Paspoort en pinpas mee nemen naar de bank inderdaad, dan kun je daar geld opnemen
Zonder pinpas mag dat ook hoor.

en TS als je tankt bij Shell oid vooraf even melden, dan krijg je een schuldbekentenis die je mag tekenen. Later krijg je een acceptgiro binnen welke je netjes mag voldoen.
Hee. Zeg nou zelf, ik ben toch gewoon een hartstikke lekker ding? TOch?
  vrijdag 5 februari 2010 @ 09:08:31 #6
155016 Pien85
Manipulatief kutwijf
pi_77658534
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 09:07 schreef Chinless het volgende:

[..]

Zonder pinpas mag dat ook hoor.

en TS als je tankt bij Shell oid vooraf even melden, dan krijg je een schuldbekentenis die je mag tekenen. Later krijg je een acceptgiro binnen welke je netjes mag voldoen.
I know, maar tis handiger om 'm wel mee te nemen Over het algemeen gaan ze dan minder zeuren
En ze leefde nog lang en... Nou gewoon met ups en downs.
pi_77658579
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 09:07 schreef Chinless het volgende:

[..]

Zonder pinpas mag dat ook hoor.

en TS als je tankt bij Shell oid vooraf even melden, dan krijg je een schuldbekentenis die je mag tekenen. Later krijg je een acceptgiro binnen welke je netjes mag voldoen.
Zonder pinpas moet je bij de ing iets van 12 euro betalen om geld op te nemen.
pi_77658609
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 09:10 schreef VaderVanJezus het volgende:

[..]

Zonder pinpas moet je bij de ing iets van 12 euro betalen om geld op te nemen.
Dat denk ik toch niet. Is je pinpas kapot of kwijt, moet je dokken om je eigen geld op te nemen .
Die vriendelijke bankmedewerkers hebben een GZB pas, daarmee kunnen ze geld pinnen van elke rekening.
Hee. Zeg nou zelf, ik ben toch gewoon een hartstikke lekker ding? TOch?
pi_77658648
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 09:10 schreef VaderVanJezus het volgende:

[..]

Zonder pinpas moet je bij de ing iets van 12 euro betalen om geld op te nemen.
Bij de rabobank nog niet meegemaakt.
  vrijdag 5 februari 2010 @ 09:13:09 #10
283868 ImaSoHigh
"Wanna get high?"
pi_77658655
bij de rabo is het gewoon gratis. maar omdat rabobank eigenlijk geen 1 bank is moesten ze bij mij de hele tijd MIJN bank bellen, regio achterhoek / noord-oorst gelderland ofzo, als ik in deventer wou pinnen. pffff....
"Oh man. I have no idea what's going on."
pi_77658668
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 09:11 schreef Chinless het volgende:

[..]

Dat denk ik toch niet. Is je pinpas kapot of kwijt, moet je dokken om je eigen geld op te nemen .
Die vriendelijke bankmedewerkers hebben een GZB pas, daarmee kunnen ze geld pinnen van elke rekening.
Ik heb het zelf moeten ervaren, dus het klopt
  vrijdag 5 februari 2010 @ 09:15:02 #12
177580 maffemuts
Maf en mutsig
pi_77658696
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 09:10 schreef VaderVanJezus het volgende:

[..]

Zonder pinpas moet je bij de ing iets van 12 euro betalen om geld op te nemen.
Helaas is dit waar
Stelletje oplichters inderdaad.
Anyhow, bellen met de ing maakt je wijzer, en misschien heb je nog een 2e rekening met pas waar je wel de pin van weet en kun je een overboeking via internetbankieren doen ?
Gewoon n stuiterballetje
http://youtu.be/JI-o25K6B-E
pi_77658750
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 09:03 schreef willempjewever het volgende:


Ik kan toch naar het postkantoor of ing bank en daar met mijn rijbewijs en ing pas geld ophalen zonder dat ik de code weet?
je kunt gewoom geld halen bij de bank met je pspoort of id-kaart/rijbewijs hoor., no problemo.
pi_77658843
Van collega geld lenen voor wat benzine, ben je eerst ff gered?
pi_77658951
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 09:15 schreef maffemuts het volgende:

[..]

Helaas is dit waar
Stelletje oplichters inderdaad.
Anyhow, bellen met de ing maakt je wijzer, en misschien heb je nog een 2e rekening met pas waar je wel de pin van weet en kun je een overboeking via internetbankieren doen ?
Onzin schatje.


Geld opnemen: 2 manieren

ING-kantoor of postkantoor
Bij een ING-kantoor of postkantoor kunt u zonder kosten maximaal ¤ 12.000 per dag opnemen. Wilt u meer opnemen? Dan kunt u het gewenste bedrag zonder kosten tot maximaal ¤ 50.000 bestellen. 3 werkdagen nadat u besteld heeft, kunt u uw geld afhalen. Bedragen boven ¤ 12.000 kunt u alleen bij een ING-kantoor afhalen. Om geld op te nemen heeft u een Betaalpas van de ING nodig. Heeft u geen Betaalpas? Met een geldig identiteitsbewijs kunt u aan de balie van een ING-kantoor bij uitzondering toch geld opnemen. Bij bedragen hoger dan ¤ 1.000 moet u zich altijd identificeren.

Bron: http://www.ing.nl/particu(...)en/geld-opnemen.aspx


Oh ja: nu niet boos naar het kantoor rennen om je 12 euro terug te krijgen
Hee. Zeg nou zelf, ik ben toch gewoon een hartstikke lekker ding? TOch?
pi_77659013
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 09:13 schreef ImaSoHigh het volgende:
bij de rabo is het gewoon gratis. maar omdat rabobank eigenlijk geen 1 bank is moesten ze bij mij de hele tijd MIJN bank bellen, regio achterhoek / noord-oorst gelderland ofzo, als ik in deventer wou pinnen. pffff....
Dan moet je je rekening over laten zetten naar je nieuwe woonplaats.
Cool story, Hansel.
pi_77659063
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 09:21 schreef gebrokenglas het volgende:
Van collega geld lenen voor wat benzine, ben je eerst ff gered?
dat kan ook, maar het liefst betaal ik het zelf. Dan kan ik gelijk voor 50 euro ofzo tanken.

ik hoop maar dat het niet 12 euro kost, ik ga toch even bellen. Ik heb wel die pas namelijk, maar 12 euro ga ik niet betalen. Dan leen ik het liever even.
pi_77659165
Toch maar even gebeld, ik schrok van die 12 euro

Maar het ing kantoor moet mij geld geven als ik met mijn pinpas en legitimatiebewijs kom en mijn pincode niet meer weet en deze service is gratis. Gelukkig maar, 12 euro betalen om je eigen geld op te nemen Belachelijk zeg, gelukkig heb ik mijn pas bij me.

heb trouwens wel meer passen van de ing waarvan ik de pincodes wel weet, maar ik heb geen overboekingscodes mee (tan codes) en ik kan wel tan via sms instellen, maar dan heb ik nog een tancode van papier nodig om dat te bevestigen en die liggen thuis.

Wat een kneus ben ik ook. Ben ik een keer vroeg op het werk, vergeet ik naast de lunch het contante geld en heb ik een lege tank... volgende keer maar weer normale tijd opstaan
pi_77659284
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 09:32 schreef willempjewever het volgende:
Toch maar even gebeld, ik schrok van die 12 euro

Maar het ing kantoor moet mij geld geven als ik met mijn pinpas en legitimatiebewijs kom en mijn pincode niet meer weet en deze service is gratis. Gelukkig maar, 12 euro betalen om je eigen geld op te nemen Belachelijk zeg, gelukkig heb ik mijn pas bij me.

heb trouwens wel meer passen van de ing waarvan ik de pincodes wel weet, maar ik heb geen overboekingscodes mee (tan codes) en ik kan wel tan via sms instellen, maar dan heb ik nog een tancode van papier nodig om dat te bevestigen en die liggen thuis.

Wat een kneus ben ik ook. Ben ik een keer vroeg op het werk, vergeet ik naast de lunch het contante geld en heb ik een lege tank... volgende keer maar weer normale tijd opstaan
Als ik bij m'n bank aan zou komen om geld te halen, en daarvoor 12 euro zou moeten betalen, zou ik m'n rekening gewoon opzeggen en naar de concurrent gaan, tenzij je meer dan de bovengenoemde 12000 euro op je rekening hebt staan moeten ze je geld gewoon teruggeven lijkt me..
pi_77659523
Tan-codes _!
Cool story, Hansel.
  vrijdag 5 februari 2010 @ 09:53:43 #21
283868 ImaSoHigh
"Wanna get high?"
pi_77659747
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 09:27 schreef wikwakka2 het volgende:

[..]

Dan moet je je rekening over laten zetten naar je nieuwe woonplaats.
ik ga naar deventer naar school, ik woon wel in noord-oost Gelderland.
"Oh man. I have no idea what's going on."
pi_77660086
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 09:45 schreef wikwakka2 het volgende:
Tan-codes _!
ja, computer boven en mobiele telefoonoplader beneden. Ik was het zo zat om elke keer als ik moest betalen eerst de telefoon te zoeken dat ik het nu weer lekker met tancodes doe

En naar een andere bank ga ik niet, 250 meter van mijn huis zit een ing kantoor en dat is van 10:00 in de ochtend tot 20:00 in de avond open en ook op zaterdag, andere banken zijn alleen tijdens kantooruren open en dan kan ik er noot langs als dat moet.
  vrijdag 5 februari 2010 @ 11:22:45 #23
152525 Knuffelzacht
Pathologische leugenaar
pi_77662652
Laatste keer dat ik mijn pinpas kwijt was ben ik met paspoort naar ING kantoor gegaan.... Mooi niet dat ik geld meekreeg (was half jaar geleden ofzo)

gewoon geld overmaken naar collega en aan hem vragen of hij geld voor je wilt pinnen
Ik ben tenminste niet bang voor broccoli!!
Arrogantie is een ander woord voor zelfkennis
Hoe langer ik Bi ben hoe lesbischer ik word
Life: Highly overrated but you still gotta play the game
pi_77664870
De ING heeft er bij mij 8 weken overgedaan om mijn pincode op te sturen. 8wekenlang niet pinnen en elke dag treinkaartjes nodig hebben, dat was echt een loodzware portomonee en elke keer alleen met papier betalen en elke week naar de ING om te klagen en geen excuses oid. Houd je hart vast TS!
pi_77668818
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 12:24 schreef piepkuiken21 het volgende:
De ING heeft er bij mij 8 weken overgedaan om mijn pincode op te sturen. 8wekenlang niet pinnen en elke dag treinkaartjes nodig hebben, dat was echt een loodzware portomonee en elke keer alleen met papier betalen en elke week naar de ING om te klagen en geen excuses oid. Houd je hart vast TS!
tip: uit de automaat kun je wel 20 kaartjes tegelijkertijd kopen zonder datum. Stempelen per dag en klaar.
pi_77672386
klopt maar als je kaarte 2,50 is en je er 20 moet kopen zou je 50 euro aan kleingeld moeten hebben laat de NS automaat nu net even geen 30 munten of meer slikken (echtwaar stond er een keer bij bij een vrouw en dat hele apparaat spuugde alles uit, ik heb haar bedrag gepind en het geld aangenomen)
pi_77672788
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 15:43 schreef piepkuiken21 het volgende:
klopt maar als je kaarte 2,50 is en je er 20 moet kopen zou je 50 euro aan kleingeld moeten hebben laat de NS automaat nu net even geen 30 munten of meer slikken (echtwaar stond er een keer bij bij een vrouw en dat hele apparaat spuugde alles uit, ik heb haar bedrag gepind en het geld aangenomen)
Je zal er op die manier maar achter komen
Hee. Zeg nou zelf, ik ben toch gewoon een hartstikke lekker ding? TOch?
pi_77761495
Afgelopen vrijdag bij het ING kantoor geweest. Ondanks toezegging van de klantensevice weigerde in 1e instantie het baliepersoneel mij geld te laten opnemen. Er werd letterlijk gezegd dat ik maar 65 km naar huis moest rijden om de pincode op te halen

Na veel aandringen zouden ze gaan overleggen met de managers. Na minutenlang wachten was de manager op hoge uitzondering akkoord en mocht ik 50 euro opnemen van mijn eigen rekening.

Het opnemen van contant geld mocht niet meer op dat kantoor kennelijk. Vervolgens heb ik de klantenservice gebeld en een klacht ingediend. Die is inmiddels gegrond verklaard en er wordt verdere actie op ondernomen. Inmiddels ook een excuus van de ING gekregen.

Al met al een boel gedoe om 50 euro op te nemen, pfffff. Lekkere service weer van de ING.
pi_77762672
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 10:06 schreef willempjewever het volgende:
En naar een andere bank ga ik niet, 250 meter van mijn huis zit een ing kantoor en dat is van 10:00 in de ochtend tot 20:00 in de avond open en ook op zaterdag, andere banken zijn alleen tijdens kantooruren open en dan kan ik er noot langs als dat moet.
Kom je zo vaak op dat kantoor dan? Ik kan me amper meer herinneren wanneer ik er voor het laatst ben geweest.. Zal wel ergens eerste helft 2008 geweest zijn...
pi_77762936
quote:
Op maandag 8 februari 2010 11:33 schreef anboni het volgende:
Kom je zo vaak op dat kantoor dan? Ik kan me amper meer herinneren wanneer ik er voor het laatst ben geweest.. Zal wel ergens eerste helft 2008 geweest zijn...
De enige pinautomaat van de ing zit in het kantoor, vandaar

En er staat een koffieautomat met gratis koffie
pi_77763120
quote:
Op maandag 8 februari 2010 11:33 schreef anboni het volgende:

[..]

Kom je zo vaak op dat kantoor dan? Ik kan me amper meer herinneren wanneer ik er voor het laatst ben geweest.. Zal wel ergens eerste helft 2008 geweest zijn...
Ik kom er ook nooit.. Mijn laatste keer was ergens 2006 geloof ik om me limiet te verhogen
  maandag 8 februari 2010 @ 13:01:44 #32
152525 Knuffelzacht
Pathologische leugenaar
pi_77765418
quote:
Op maandag 8 februari 2010 10:53 schreef willempjewever het volgende:
Afgelopen vrijdag bij het ING kantoor geweest. Ondanks toezegging van de klantensevice weigerde in 1e instantie het baliepersoneel mij geld te laten opnemen. Er werd letterlijk gezegd dat ik maar 65 km naar huis moest rijden om de pincode op te halen

Na veel aandringen zouden ze gaan overleggen met de managers. Na minutenlang wachten was de manager op hoge uitzondering akkoord en mocht ik 50 euro opnemen van mijn eigen rekening.

Het opnemen van contant geld mocht niet meer op dat kantoor kennelijk. Vervolgens heb ik de klantenservice gebeld en een klacht ingediend. Die is inmiddels gegrond verklaard en er wordt verdere actie op ondernomen. Inmiddels ook een excuus van de ING gekregen.

Al met al een boel gedoe om 50 euro op te nemen, pfffff. Lekkere service weer van de ING.
denk dat er te veel fraude is geweest en dat ze met die service gestopt zijn.
Ik ben tenminste niet bang voor broccoli!!
Arrogantie is een ander woord voor zelfkennis
Hoe langer ik Bi ben hoe lesbischer ik word
Life: Highly overrated but you still gotta play the game
pi_77765760
quote:
Op maandag 8 februari 2010 13:01 schreef Knuffelzacht het volgende:
denk dat er te veel fraude is geweest en dat ze met die service gestopt zijn.
De ing is niet zo blij als 1 van haar kantoren opeens een service stopt

Maar hoe kan je nu frauderen? Je moet een id bewijs tonen en daarvan maken ze een copy en je moet een pinpas laten zien waarop dezelfde naam staat als op het id bewijs. Aardig wat werk om zo te frauderen.
  maandag 8 februari 2010 @ 13:21:47 #34
152525 Knuffelzacht
Pathologische leugenaar
pi_77765980
quote:
Op maandag 8 februari 2010 13:14 schreef willempjewever het volgende:

[..]

De ing is niet zo blij als 1 van haar kantoren opeens een service stopt

Maar hoe kan je nu frauderen? Je moet een id bewijs tonen en daarvan maken ze een copy en je moet een pinpas laten zien waarop dezelfde naam staat als op het id bewijs. Aardig wat werk om zo te frauderen.
uhu... want skimmen kunnen we niet, dus ook geen valse pasjes maken en ID's maken kunnen we ook niet
Ik ben tenminste niet bang voor broccoli!!
Arrogantie is een ander woord voor zelfkennis
Hoe langer ik Bi ben hoe lesbischer ik word
Life: Highly overrated but you still gotta play the game
  maandag 8 februari 2010 @ 13:29:47 #35
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_77766228
quote:
Op maandag 8 februari 2010 13:21 schreef Knuffelzacht het volgende:

[..]

uhu... want skimmen kunnen we niet, dus ook geen valse pasjes maken en ID's maken kunnen we ook niet
Ja leuk, maar op die manier kun je dus helemaal niets meer, want, misschien, wellicht, je weet maar nooit ect....
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
  maandag 8 februari 2010 @ 13:33:14 #36
152525 Knuffelzacht
Pathologische leugenaar
pi_77766328
quote:
Op maandag 8 februari 2010 13:29 schreef GreatWhiteSilence het volgende:

[..]

Ja leuk, maar op die manier kun je dus helemaal niets meer, want, misschien, wellicht, je weet maar nooit ect....
ik snap wel dat ze daarom gestopt zijn met die service bij de ing.... puur ter berscherming voor ons dat onze rekeningen niet leeg geplunderd worden e.d.

volgens mij doen meerdere banken dit al niet meer.
Ik ben tenminste niet bang voor broccoli!!
Arrogantie is een ander woord voor zelfkennis
Hoe langer ik Bi ben hoe lesbischer ik word
Life: Highly overrated but you still gotta play the game
  maandag 8 februari 2010 @ 13:37:57 #37
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_77766476
Volgens mij doen ze dat eerder omdat ze geen contant geld in de filialen willen hebben. Het lijkt mij dat het meer moeite kost om een paspoort en een pas na te maken, dan alleen een pas na te maken en de pincode af te kijken...
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
pi_77766878
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 09:04 schreef Pien85 het volgende:
Paspoort en pinpas mee nemen naar de bank inderdaad, dan kun je daar geld opnemen
Dat dus

En mocht je dit ooit overkomen buiten je eigen regio met een rabo pas: Sterkte
  maandag 8 februari 2010 @ 14:51:09 #39
152525 Knuffelzacht
Pathologische leugenaar
pi_77768959
quote:
Op maandag 8 februari 2010 13:37 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Volgens mij doen ze dat eerder omdat ze geen contant geld in de filialen willen hebben. Het lijkt mij dat het meer moeite kost om een paspoort en een pas na te maken, dan alleen een pas na te maken en de pincode af te kijken...
en jij denkt dat dat moeite kost? leuke docu gezien op mijn werk over nameken van eu paspoorten.... ze heeft in 3 weken tijd 7 paspoorten weten te bemachtigen die er erg goed uitzagen (kan je doen in griekenland, polen en andere oostblok landen) degene die het meest authentiek uitzag van de namaak?? was de nederlandse paspoort dat vrouwtje is er mee door controle gekomen in engeland
Ik ben tenminste niet bang voor broccoli!!
Arrogantie is een ander woord voor zelfkennis
Hoe langer ik Bi ben hoe lesbischer ik word
Life: Highly overrated but you still gotta play the game
pi_77769174
Met het saldo op mijn rekening loont het niet om een paspoort na te maken

Maar er was gewoon een balie om geld op te nemen, geld kwam ook uit een soort machine. Volgens mij had mevrouw er gewoon geen zin in.

En ze had een snor, een grotere snor dan ik als man heb na 2 weken niet scheren
Eigenlijk wel een topic in klaagbak waard.

Maar het is gewoon ruk. Als ik van de klantenservice gewoon hoor dat het kan moet je niet moeilijk doen. En het is van de zotte dat ik moeite moet doen om mijn geld op te nemen van de bank. Maarja, voor overstappen ben ik ook te lui en alle banken zijn ruk.
pi_77771387
quote:
Op maandag 8 februari 2010 14:57 schreef willempjewever het volgende:
Met het saldo op mijn rekening loont het niet om een paspoort na te maken

Maar er was gewoon een balie om geld op te nemen, geld kwam ook uit een soort machine. Volgens mij had mevrouw er gewoon geen zin in.

En ze had een snor, een grotere snor dan ik als man heb na 2 weken niet scheren
Eigenlijk wel een topic in klaagbak waard.

Maar het is gewoon ruk. Als ik van de klantenservice gewoon hoor dat het kan moet je niet moeilijk doen. En het is van de zotte dat ik moeite moet doen om mijn geld op te nemen van de bank. Maarja, voor overstappen ben ik ook te lui en alle banken zijn ruk.
Nog een nadeel bij overstappen, je krijgt ook weer een nieuw pasje met pincode die weer kan vergeten
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')