abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 6 april 2000 @ 09:57:00 #1
2909 Pissed Off
I'm like totally Pissed O
pi_257544
Leuk..om te lezen dat die bus de gemoederen aardig bezig houden..de een schrijft nog een langer verhaal dan de ander...mooie gedachtes over dit programma..maar ook verwijten en verwensingen...Wat zo'n programma allemaal niet los kan maken..he...
Nou dit is nu juist de bedoeling van de makers..of het nu een goed of slecht programma is doet er helemaal niet toe...het is hoe de kijker reageert en dat wordt massaal gedaan...in dat opzicht is het de makers dus gelukt om publiciteit te krijgen..
en de nodige pegels op te strijken....
En dat dit tenkoste gaat van deelnemers aan dat programma...tja...programma's worden nu eenmaal door, met en voor mensen gemaakt..

Sterkte allemaal in deze moeilijke tijden

Pissed Off
  donderdag 6 april 2000 @ 10:44:00 #2
2705 cynix
is verdwaald
pi_257545
Ja, maar ik heb ondertussen toch maar mooi geen tuinhuissie en/of schommelbank bij de Formido gekocht, geen GSM-toestel van Ericsson, een ook ben ik nog niet van plan te bellen via One.Tel.

Dat ik SBS6 niet bel om door te geven wie ik in De Bus wil houden, spreekt voor zich.

Dus: Wat heeft SBS6 nu precies bereikt?

  donderdag 6 april 2000 @ 11:19:00 #3
2909 Pissed Off
I'm like totally Pissed O
pi_257546
Mooi..ik ook niet...!!!
Zouden wij dan de enige zijn die niet in deze madness trappen..
Pissed Off
  donderdag 6 april 2000 @ 11:55:00 #4
2946 femfatale
Lets party!!!!
pi_257547
Ik heb (gelukkig) wel KPN aandelen, dus wat dat bellen betreft: Ga zo door!
Alleen werk ik er niet aan mee om de kas van SBS6 te spekken.
never play games........
  donderdag 6 april 2000 @ 15:39:00 #5
2928 Dendroaspis Angusticeps
'Would you like some veno
pi_257548
quote:
op 04-06-2000 om 11:19 AM schreef Pissed Off het volgende:
Mooi..ik ook niet...!!!
Zouden wij dan de enige zijn die niet in deze madness trappen..

Dat dacht ik dus niet!!!

VAMOS!!!

The only reason some people get lost in thought is because it's an
unfamiliar territory...


  zaterdag 8 april 2000 @ 21:07:00 #6
2909 Pissed Off
I'm like totally Pissed O
pi_257549
GOED GEDACHT..KNUL..GA ZO DOOR...
Pissed Off
  zaterdag 8 april 2000 @ 21:38:00 #7
572 Sniper
Gull Catcher
pi_257550
quote:
op 04-06-2000 om 10:44 AM schreef cynix het volgende:

Dus: Wat heeft SBS6 nu precies bereikt?


Dat de naam SBS in het nieuws is. Ook al dankzij "Geboeid" ('Schande!'). Wanneer beginnen ze nou met Live Kooigevechten?

Ze kijken misschien een beetje naar de Japanse situatie waar de meest bizarre show de meeste exposure en kijkers trekt. En waarbij deelnemers 'grondstoffen' zijn die 'geprocessed' worden. Zoals in de show waar deelnemers aan de voeten gebonden op de kop hangend zoveel mogelijk Spaanse pepers in hun neus krijgen. Of de dating show waar ongelukkigen die een blauwtje lopen in een meertje gecatapulteerd worden.

De meeste publiciteit trek je door net over de onzichtbare grens te gaan, niet te ver natuurlijk, maar wel er overheen.

Ik lach me overigens Kapot! Ga zo door SBS. En vertoon in het volgend seizoen die Live KooiGevechten. Bel nu indien u de Winnaar weet tussen het gevecht van vanavond tussen Eef Hoos en Seki.

pi_257551

Iemand van jullie wel eens in Japan naar de TV gekeken???

Over een paar jaar vinden we de Bus maar een slap programma.

Hoe lang is het geleden dat de eerste blote vrouw(Phill Bloom) te zien was op TV???

  zondag 9 april 2000 @ 00:13:00 #9
2928 Dendroaspis Angusticeps
'Would you like some veno
pi_257552
quote:
op 04-08-2000 om 10:58 PM schreef tanjalies het volgende:
<knip>

Hoe lang is het geleden dat de eerste blote vrouw(Phill Bloom) te zien was op TV???


euhhhh.....1968?


VAMOS!!!

The only reason some people get lost in thought is because it's an
unfamiliar territory...


  zondag 9 april 2000 @ 21:02:00 #10
3051 chuckie
woont nu in Leidsche Rijn
pi_257553
ik snap niet dat er nog mensen zijn die het medium televisie uberhaupt nog serieus nemen en dan natuurlijk al helemaal een omroep die een programma als Jerry Springer rond etenstijd uitzendt.gezellig met de hele familie met het bord op schoot naar mensen kijken die elkaar zowat de hersens inslaan, goed voor de moraal van onze kinderen. De kinderen zijn de toekomst. nou ik hou mijn hart vast voor mijn toekomst. Mijn kinderen (9 en 13 jaar) mogen er in ieder geval niet naar kijken. Kortom dat hele sbs is fake
wanna play?
  zondag 9 april 2000 @ 21:09:00 #11
2705 cynix
is verdwaald
pi_257554
quote:
op 04-08-2000 om 10:58 PM schreef tanjalies het volgende:
Over een paar jaar vinden we de Bus maar een slap programma.

Ik vindt De Bus nu al een slap programma.
Maar..., de eerlijkheid en integriteit van SBS vinden we dan vast vertederend, snappuwahkbedoel?

  zondag 9 april 2000 @ 22:46:00 #12
2965 dilbert
wie weet 'n tekst voor hi
pi_257555
wat is er nu schande aan geboeid, sniper?
da is toch een gewoon datingprogramma, maar dan tenminste eens op een leuke manier en niet zoals met die robert ten brink ze'n all you need is love! en als die mensen die daar aan meedoen dat nou leuk vinden, laat ze dan. oh ja, en de bus manipuleert volgens mij helemaal niet zooo veel. jop moest er gewoon uit omdat dat de regels zijn en seki is zelf opgestapt omdat hij het lef niet had om te antwoorden op de vraag:"heb je een crimineel verleden".
da wou ik effe kwijt

dilbert
http://leden.tref.nl/~geijn [voor de echte debus site!!!]

http://www.geijnsite.com [dé debussite]
  zondag 9 april 2000 @ 23:23:00 #13
572 Sniper
Gull Catcher
pi_257556
quote:
op 04-09-2000 om 10:46 PM schreef dilbert het volgende:
wat is er nu schande aan geboeid, sniper?
dilbert
http://leden.tref.nl/~geijn [voor de echte debus site!!!]

He Dilbert,
Ik zelf heb geen oordeel uitgesproken over Geboeid. "Schande!", tussen haakjes dus is meer de algemene teneur van de berichtgeving in de diverse media.
Zelf vind ik de ontwikkeling zoals die nu plaatsvind interessant omdat er de grenzen van het ogenschijnlijk toelaatbare telkens wat opgerekt worden en wel door SBS. Vandaar ook de vermelding van de Japanse TV programma's (ook nog genoemd door Tanjalies) die qua ontmenselijking van de 'kandidaten' (die daar gewoon beschouwd worden als 'gronstoffen' voor het eindprodukt : het TV programma) nog even wat treetjes verder gaan dan wat er nu op de Nederlandse TV wordt vertoond...

  zondag 9 april 2000 @ 23:32:00 #14
2965 dilbert
wie weet 'n tekst voor hi
pi_257557
oh ok, sniper,

binnenkort komt:"who wants to marry a miljonair"(of hoe schrijf je dat ook al weer?)
als de bus al zoveel teweeg brengt, wat moet dit programma dan wel niet gaan teweeg brengen!

dilbert
http://leden.tref.nl/~geijn [voor de echte debus site!!!]

http://www.geijnsite.com [dé debussite]
  zondag 9 april 2000 @ 23:58:00 #15
2946 femfatale
Lets party!!!!
pi_257558
quote:
op 04-09-2000 om 10:46 PM schreef dilbert het volgende:
oh ja, en de bus manipuleert volgens mij helemaal niet zooo veel.
dilbert

Waarschijnlijk heb jij dan een hele ander kijk op DE Bus dan de meesten hier op het Fok.
Gelukkig dat er nog van die naieve personen naar de Bus kijken en die zich waarschijnlijk ook suf bellen. (da's alleen maar goed voor mijn KPN aandelen)

never play games........
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')