abonnement Unibet Coolblue
pi_257531
Ik lees net
een stukje van esmee dat ze op haar
eigen fansite heeft geplaatst (woensdag op
donderdag 02.45).
Ze schrijft hierin dat ze terug komt in de bus(??) Ze kan en mag nog niet zeggen wanneer.
het staat in het forum. Het kan ook een grap zijn ik weet het niet, ik vind het in ieder
geval leuk als ze terug zou komen. Het was
een leuke meid.
  donderdag 6 april 2000 @ 08:39:00 #2
2796 Rocket Ride
Na regen komt prijzenregen
pi_257532
Ze had in ieder geval een (eigen) mening.
Maar het zou mij verbazen, ze is er immers niet voor niets uitgestemd.
pi_257533
quote:


Wie wordt de nieuwe passagier?? [8:11:04 uur|5/4/2000|Peers | nieuw! ]
Heeft iemand al enig idee???


Re: Wie wordt de nieuwe passagier?? [2:46:36 uur|6/4/2000|Esmee-zelf | nieuw! ]
IK!!!!!!!

Hadden jullie niet verwacht, toch?
Maar hou de bus in de gaten want......
Es is back!
Wanneer kan en mag ik nog niet zeggen.


Re: Wie wordt de nieuwe passagier?? [8:40:07 uur|6/4/2000|Peers Weten de passagiers dit al? En als het zo is, dan wens ik je veel succes in de ardennen!!!! Ik heb wel gelezen op andere sites dat jullie niet terug mochten. Dus ik ben benieuwd.


Bron: Esmee's Fansite

I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
  donderdag 6 april 2000 @ 11:59:00 #4
930 Kimmie
mikro-zacht
pi_257534
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE, alsjeblieft niiiiiiiiiiiiiiiiieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeet!!!
fake a dream
pi_257535
quote:
op 04-06-2000 om 09:41 AM schreef Hunter het volgende:
Bron: Esmee's Fansite

Nou daar trappen we dus niet nog eens in. Bij BB was het verhaal iedere keer dat Mona vast en zeker terug ging keren als de gelegenheid daar was. No Way! Bovendien, wat een muts die Esmee. Gaan we zeker weer “modeshow lope“ (waar heb 'ie haarlak voar nodug? ).

pi_257536
Coos wil Esmee wel terug in de bus.
Het is een lekkere lellebel. (goed bedoeld hoor!!!!)
  donderdag 6 april 2000 @ 13:54:00 #7
3050 hannus
says hi ...
pi_257537
Heb even wat navraag gedaan bij Bart die daarop met JdM prod. heeft gebeld en het blijkt niet te kloppen. Esmee vond dit zelf wel een leuk geintje om te melden!
sommiche passahiers drijven wel euns over!
pi_257538
quote:
op 04-06-2000 om 01:54 PM schreef hannus het volgende:
Heb even wat navraag gedaan bij Bart die daarop met JdM prod. heeft gebeld en het blijkt niet te kloppen. Esmee vond dit zelf wel een leuk geintje om te melden!



Ontzettend leuk geintje!!! Hoop dat het hierbij blijft. Ach, je moet toch wat doen om in the picture te blijven......


Sad but true....
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')