abonnement Unibet Coolblue
pi_77626072
Post hier de verlovingsaankondigingen en trouwfoto's

vorige topic: Celebrity bruiloften
pi_77626098
vorige post:
quote:
Acteur Ian Ziering verloofd
Uitgegeven: 3 februari 2010 20:06
Laatst gewijzigd: 3 februari 2010 22:55

AMSTERDAM - Ian Ziering stapt binnenkort voor de tweede keer in het huwelijksbootje. De acteur, vooral bekend van 'Beverly Hills, 90210', is op zijn knieën gegaan voor een verpleegkundige.
"Haar naam is Erin Kristine Ludwig", liet de 45-jarige Ziering het Amerikaanse blad People weten.

"Ze is een verpleegkundige. We zijn van plan in het voorjaar te trouwen." De blonde acteur laat bovendien weten dat hij al vier maanden gelukkig is met Erin.

Ziering zal voor de tweede keer eeuwige trouw beloven. In 1997 trouwde hij met model en actrice Nikki Schieler. Het huwelijk liep in 2002 op de klippen.
is hij al 45?!
pi_77640306
een tvp met een plaatsgevonden huwelijk
quote:
Jordan And Cagefighter Marry In Vegas!


When we reported they were getting married, we had no clue it was gonna be that day!

Katie Price and Alex Reid tied the knot in Vegas on Tuesday in a wedding almost as tacky as their relationship.

The newlyweds had a 22-minute ceremony at the Wynn Hotel, then went strip club hopping to celebrate at the Spearmint Rhino and Sapphire Gentlemen's Club.

clASSy!

Katie wore black Latex trousers and a faux fur vest, yet she was not seen with the wedding ring. Alex was in a t-shirt and jeans because who cares?! It's just your wedding!

In a shocking turn of events, there were no photogs at the ceremony and it's been said that the two wanted to prove they were truly in love. The only witnesses were the crew for her reality show, What Katie Did Next.

So romantic.

"We are very much in love and look forward to the future together. We can’t wait to get back and celebrate our marriage with our friends and family who we know fully support our wishes," said the couple.

And what about your kids?!

Their spokesman added, "Their decision to marry has not been made with any pre-conceived commercial plan or media deal in place, and their reason for getting married is purely down to their love for each other."

Riiiiight.

Then, the two returned to their $10,000-a-night penthouse honeymoon suite to plot their next movie.

Up next?! An underwater annulment.
pi_77752021
quote:
Andrew Shue en Amy Robach in huwelijksbootje
'Melrose Place'-acteur Andrew Shue is zaterdag in het huwelijksbootje gestapt met Amy Robach. Zij vierden hiermee meteen haar zevenendertigste verjaardag.

(Novum) - 'Melrose Place'-acteur Andrew Shue is zaterdag in het huwelijksbootje gestapt met Amy Robach. De nieuwspresentatrice van Weekend Today vierde hiermee op wel erg speciale wijze haar zevenendertigste verjaardag.

Op de ceremonie waren zo'n 120 gasten aanwezig, schrijft People. Zij hadden geen cadeaus meegenomen voor de bruid en bruidegom. Hen was gevraagd hun twee favoriete liedjes, eentje over liefde en eentje om goed op te dansen, door te geven aan het paar. Deze liedjes werden gedurende de avond gedraaid.

Het paar had sowieso gekozen voor een sobere aangelegenheid. Zo werd er niet gekozen voor een luxe bruidstaart, maar voor een simpele verjaardagstaart, en had Robach haar trouwjurk niet speciaal laten maken, maar gewoon van het rek gehaald, zij het bij de chique winkel Saks aan de Fifth Avenue in New York.

Onder deze gasten was ook de zus van Andrew, actrice Elizabeth Shue, en haar man, regisseur Davis Guggenheim aanwezig. Daarnaast waren de ex-vrouw van Shue en de ex-man van Robach aanwezig, alsook de kinderen uit hun beider vorige huwelijken.
pi_77755264
Deze was ook nog niet gemeld, toch?
quote:
Barbara Barend gaat trouwen

AMSTERDAM - Barbara Barend belooft binnenkort eeuwige trouw aan haar vriendin. Tijdens een vakantie in Zuid-Amerika vroeg Barbara haar vriendin ten huwelijk.

"Ik ben vergeten te knielen", biechtte Barbara donderdag op in RTL Boulevard. "Ik heb haar gewoon het doosje gegeven en gevraagd of ze voor altijd bij me wil zijn."

De presentatrice moest wel toegeven dat ze met knikkende knieën voor haar vriendin stond. "Ik ben nog nooit in mijn leven zo nerveus geweest."

Gelukkig

Barbara wil haar relatie niet perfect noemen, maar is wel erg gelukkig. "Ik kan me op dit moment niets leukers voorstellen", glundert de 35-jarige. "Ze is echt een leuke, intelligente en onwijs stoere vrouw."
Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*
pi_77766967
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 12:48 schreef Rianne84 het volgende:
vorige post:
[..]

is hij al 45?!
Ze zijn ook al 4 hele maanden gelukkig? Wow!
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_77768498
quote:
Op maandag 8 februari 2010 13:52 schreef rena het volgende:

[..]

Ze zijn ook al 4 hele maanden gelukkig? Wow!
Tjonge, ik had 3 jaar langer getrouwd kunnen zijn!
Don't you love her madly?
pi_77793230
Een foto van Andrew Shue en Amy Robach tijdens hun huwelijk
pi_77857678
Zie, niet iedereen trouwt na 4 maanden
quote:
AMSTERDAM - Dries Roelvink stapt op 8 september 2010 in het huwelijksbootje met zijn nieuwe liefde Honoria.


Dries laat weten dat het eigenlijk niet de bedoeling was dat het nieuws al naar buiten kwam, maar hij heeft geen zin om het te ontkennen. "Het klopt inderdaad. Ik ben dolgelukkig", twittert de zanger.

In juni 2009 scheidde Dries van Luciënne, met wie hij twee kinderen heeft. Twee maanden later maakte hij zijn relatie met Honoria, manager bij pakkengigant Oger, bekend.
Don't you love her madly?
pi_78050775
quote:
Nicole Richie gaat trouwen

Uitgegeven: 16 februari 2010 11:10
Laatst gewijzigd: 16 februari 2010 11:10

AMSTERDAM - Socialite Nicole Richie gaat binnenkort trouwen met rocker Joel Madden. Richie maakte haar verloving wereldkundig in de 'Late Show with David Letterman', schrijven verschillende Amerikaanse media.

De aflevering wordt vrijdagavond uitgezonden in de Verenigde Staten.
Richie en Madden zijn al ruim drie jaar bij elkaar. Het stel heeft twee kinderen, dochter Harlow van 2 en zoon Sparrow van vijf maanden.

Geruchten over een huwelijk tussen de twee doen al maanden de ronde, maar werden altijd ontkend. In oktober zei Richie nog dat ze voorlopig geen trouwplannen had.
"Ik zou het geweldig vinden om ooit te trouwen, maar we hebben het nu niet over een huwelijk."
Kinderen
De 28-jarige socialite zei toen ook dat ze alleen zou trouwen als haar kinderen dat zouden vragen, maar daar zijn ze nog wat jong voor.
Woordvoerders van het stel hebben nog niet gereageerd op het nieuws. Voor de geboorte van Harlow maakten Richie en de 30-jarige Madden zich op voor een huwelijk, maar dat werd destijds uitgesteld.
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
pi_78177067
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 11:37 schreef Felixa het volgende:

[..]


leukkk
"Sans toi, les émotions d'aujourd'hui ne seraient que la peau morte des émotions d'autrefois.."
pi_78296365
quote:
'Daniel Craig getrouwd' van onze redactie
AMSTERDAM - FOTO- James Bond-acteur Daniel Craig zou in het geheim zijn getrouwd met zijn vriendin.

Daniel en vriendin Satsuki Mitchell, met wie hij al zes jaar een relatie heeft, werden gespot met ringen om hun ringvinger.

Dat voedt geruchten dat de twee in het geheim zijn getrouwd, meldt Daily Mail. Daniel heeft altijd gezegd dat Satsuki de ware voor hem is, maar deed geruchten over een eventuele verloving eerder af als onzin. Volgens bronnen hebben de twee elkaar wel degelijk het jawoord gegeven, maar wilden ze het niet aan de grote 'Hollywood'-klok hangen.
Een foto van de ringen
pi_78369391
Hillary Duff gaat trouwen.
quote:
AMSTERDAM - Hilary Duff had geen enkel idee dat haar vriend een huwelijksaanzoek in gedachten had. De 22-jarige zangeres en actrice stond dan ook perplex toen ijshockeyer Mike Comrie op zijn knieën ging.

"Ze was compleet verrast", zegt Hilary's oudere zus tegen People.

"Ik denk niet dat het vaak lukt om je vriendin te overrompelen met een aanzoek", zegt Hilary's zus Haylie. "Meestal hebben ze toch wel in de gaten dat er iets gaat gebeuren." Zij vindt het 'geweldig' dat hij haar zo heeft weten te verrassen.

De 29-jarige Mike vroeg Hilary tijdens een vakantie op Hawaï ten huwelijk. De verlovingsring die de sporter om Hilary's vinger schoof, kostte naar verluidt een miljoen dollar.

Volgens Haylie was niet alleen Hilary verrast, maar had haar hele familie geen idee dat Mike een aanzoek voorbereidde. Wel zijn ze blij dat de ijshockeyer familie wordt. "Ik ben dol op hem", zegt Haylie. "Hij is geweldig."

Hoe Mike haar zus ten huwelijk heeft gevraagd, weet Haylie niet precies. "Ik heb alleen gehoord dat het heel romantisch was."

Of Haylie als bruidsmeisje naast het altaar staat, weet ze nog niet. "Ze zijn net een paar dagen verloofd. Ik heb geen idee of Hilary al bezig is met de bruiloft."
Over 5 jaar het scheidingsbericht wegens te jong getrouwd
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_78470401
quote:
Sander Lantinga stapt in het huwelijksbootje
Uitgegeven: 26 februari 2010 06:57
Laatst gewijzigd: 26 februari 2010 09:30

AMSTERDAM – 3FM-dj Sander Lantinga gaat trouwen. De radiopresentator ging tijdens een vakantie in Nieuw-Zeeland op de knieën voor zijn vriendin.

De omroep meldt dat Lantinga zijn partner al op oudjaarsdag vroeg.

In zijn eigen programma zei hij: ‘’Ik hou van haar en ik vind haar de leukste van de hele wereld. En ze heeft natuurlijk ja gezegd.’’
  dinsdag 2 maart 2010 @ 22:43:09 #15
265713 LenaKatinaFann
Lena Katina: Hot
pi_78660748
quote:
di 02 mrt 2010, 21:06

'Kathleen Aerts gaat trouwen'
AMSTERDAM - Ex K3 Kathleen Aerts zou deze lente gaan trouwen met haar politieagent Steven.
Het tweetal zouop 12 juni in het huwelijksbootje stappen, meldt Shownieuws. De bruiloft zou plaatsvinden in de tuin van Kathleen.

Kathleen en Steven hebben bijna een jaar een relatie met elkaar.
pi_78670696
In dat bericht over Kathleen staat zoveel "zou" dat ik haast denk dat het niet meer doorgaat.
Don't you love her madly?
pi_79158776
David Schwimmer gaat trouwen.
quote:
AMSTERDAM – Voormalig Friends-acteur David Schwimmer stapt binnenkort in het huwelijksbootje. Hij gaat trouwen met zijn 24-jarige vriendin, de fotografe Zoe Buckman.

Dit bevestigt het paar tegenover Entertainment Weekly.

De acteur, die zelf 43 is, ontmoette zijn vriendin toen hij in 2007 in Londen de film Run Fatboy Run regisseerde. Het stel is sindsdien bij elkaar.

Het is het eerste huwelijk voor Schwimmer.
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_79449772
Borat is getrouwd.
quote:
AMSTERDAM - Sacha Baron Cohen is vorige week maandag in Parijs getrouwd. De komiek, bekend van typetjes als Ali G, Borat en Brüno, beloofde eeuwige trouw aan actrice Isla Fisher.

Dat schrijven verschillende media, waaronder de Britse krant The Times. In juni zei de 38-jarige komiek nog dat hij het veel te druk had voor een bruiloft.

"We hebben het gedaan! We zijn getrouwd", schreef Fisher in een e-mail die ze dinsdag naar vrienden en familie stuurde. Baron Cohen en de 34-jarige actrice trouwden terwijl de zon in Parijs onderging.

De komiek en Fisher trouwden in het bijzijn van slechts een paar familieleden en vrienden, maar de actrice lijkt daar een beetje spijt van te hebben. "Het was absoluut de mooiste dag van mijn leven. Ik heb jullie op heel veel mooie momenten ontzettend gemist."

De tortelduifjes kozen bewust voor een klein feestje. "Sacha en ik wilden geen grote bruiloft", legt Isla uit in haar mailtje. "Ik heb de hele dag aan jullie gedacht."

Baron Cohen en Fisher leerden elkaar in 2002 in Sydney kennen. Sacha zou in 2004 op zijn knieën zijn gegaan in Los Angeles. Het stel heeft een dochter van 2 jaar, Olivia.
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_79523274
er is bekend wanneer er getrouwd gaat worden
quote:
Italiaanse bruiloft voor Yolanthe en Wesley
Uitgegeven: 24 maart 2010 09:10
Laatst gewijzigd: 24 maart 2010 09:10

AMSTERDAM - Yolanthe Cabau van Kasbergen en Wesley Sneijder trouwen in juli. De tortelduifjes wisselen de huwelijksgeloften uit in het 'superromantische' Toscane. Dat verklapt Yolanthe woensdag aan De Telegraaf.

"Het wordt het derde weekend van juli", vertelt de aanstaande bruid. "En we geven elkaar het jawoord op een superromantische plaats in Toscane." Meer laat de voetbalvrouw niet los over wat haar mooiste dag moet worden.

Wesley en Yolanthe trouwen vlak na het WK voetbal, een week na de bruiloft van voetballer John Heitinga. Heitinga belooft deze zomer eeuwige trouw aan Charlotte Zenden.

Volgens De Telegraaf maken Wesley en Yolanthe meer details over hun bruiloft bekend als hun weddingplanners alle zaken geregeld hebben. De tortelduifjes zouden al op een Italiaans castillo zijn gaan kijken.
Gaat wel snel allemaal, of ben ik de enige die daar zo over denkt?
  woensdag 24 maart 2010 @ 11:18:30 #20
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_79524286
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 10:54 schreef kvd het volgende:
er is bekend wanneer er getrouwd gaat worden
[..]

Gaat wel snel allemaal, of ben ik de enige die daar zo over denkt?
Niets nieuws toch.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_79525055
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 11:18 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Niets nieuws toch.
Op zich niets nieuws, maar had alleen de kleine hoop dat het een lange verloving zou worden
pi_79737760
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 10:54 schreef kvd het volgende:
er is bekend wanneer er getrouwd gaat worden
[..]

Gaat wel snel allemaal, of ben ik de enige die daar zo over denkt?
Nee hoor.
Maar anders hebben we niets meer voor het "scheidingen"-topic
pi_80146012
quote:
Dame Elizabeth Taylor may soon be walking down the aisle ... for the ninth time.

A source close to the Oscar-winning actress, 78, tells UsMagazine.com exclusively that Taylor recently got engaged to Jason Winters, 49, of Sterling Winters Management.

Taylor -- who now predominantly uses a wheelchair -- and Winters -- who recently became Janet Jackson's new manager -- have yet to confirm the news.

Says another insider: "It's no secret that they've been together forever and are in love, so it wouldn't be a surprise if they were engaged. Right now they are keeping it between them."
!
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_80282896
quote:
Stephanie Tanner Got Hitched!!
Filed under: Exclusives! > Love Line > Z List


A little quick, don't you think??

PerezHilton.com has learned exclusively that actress Jodie Sweetin, who played that little sass machine Stephanie Tanner on Full House, has gotten married to Hollywood DJ Morty Coyle after just three months of dating!!

Hmm. They certainly do look very happy together!

Here's hoping it lasts!!

Congratulations, you two!!


pi_80327802
quote:
Renzo en Mara trouwen over een maand
Uitgegeven: 14 april 2010 10:12
Laatst gewijzigd: 14 april 2010 10:12

AMSTERDAM - Renzo Kazàn en Mara van Olst beloven elkaar op 14 mei eeuwige trouw. Het Magic Unlimited-koppel trouwt in Spanje, waar de familie Kazàn al enkele jaren woont.

Renzo en zijn blonde schone Mara van Olst zijn al ruim twee jaar verloofd en hebben ook al een zoontje.

"We geven elkaar het jawoord in een gemeentehuis op een berg", zegt Renzo woensdag in De Telegraaf. "We vielen voor de romantische plek, die ongetwijfeld prachtige plaatjes zal opleveren."

Over een huwelijksreis wil het aanstaand echtpaar nog eventjes niet nadenken. Zoontje Kian is vijf maanden oud, en de twee zijn bovendien nog volop aan het werk.

Daarnaast bleek het lastig kiezen. "We zijn voor ons werk al op zoveel plekken geweest", vertelt Renzo. "Bovendien wonen we in Spanje, onze favoriete vakantieplek, dus ja, wat willen we nog meer?"


Nederland

Overigens zijn Renzo en Mara vast van plan binnenkort weer naar Nederland terug te keren met hun goochelact, weet broer Oscar Kazàn.

"We zijn nog steeds aan het groeien. Volgend jaar gaan we in Nederland een theatertoer in het najaar doen", vertelt het derde lid van Magic Unlimited.
pi_80341795
quote:
Paul Weller (51) vraagt vriendin (24) ten huwelijk

Rocker Paul Weller heeft zich verloofd met zijn piepjonge vriendin Hannah.
Paul, die inmiddels vijf kinderen heeft bij drie vrouwen, gaf eerder al toe zijn 'soulmate' te hebben gevonden in de 24-jarige Hannah. "Het is grappig dat ik na al die jaren eindelijk mijn zielsverwant heb gevonden. Het enige dat ik kan zeggen is dat ik erg verliefd ben. Iedereen maakt mij uit voor oude snoeperd, maar dat maakt me niet uit. Ik hou van die vrouw."

Volgens de Daily Mail is zijn aanzoek opmerkelijk, omdat hij weigerde met zijn vorige vriendin te trouwen. Die relatie ging in 2008 uit, na maar liefst dertien jaar samenzijn.
Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*
pi_80372408
quote:
AMSTERDAM - Jelka van Houten stapt in het huwelijksbootje met haar vriend Koppe Koppeschaar. Dat meldt 'RTL Boulevard' op zijn website.

De 31-jarige actrice zou haar zus Carice van Houten als getuige hebben gevraagd. Het aanstaande echtpaar zou op 24 juli, in het bijzijn van vrienden en familie, elkaar het ja-woord geven.

Van Houten en Koppeschaar kregen in maart 2009 hun eerste zoontje, dat ze Walt noemden.

Jelka van Houten speelde onder meer in de televisieserie 'Shouf! Shouf!' en de musical 'Turks Fruit'.
Wat een humor hebben die ouders van haar vriend trouwens
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_80427085
quote:
AMSTERDAM - Christina Applegate, vooral bekend om haar rol als Kelly Bundy in Married... with Children, stapt binnenkort in het huwelijksbootje met Martyn Lenoble, een Nederlandse bassist.

Dit heeft de woordvoerder van de actrice laten weten aan het tijdschrift People. Christina en Martyn hebben sinds twee jaar een relatie. Op Valentijnsdag besloten de twee om te gaan trouwen.

Christina heeft een zware tijd achter de rug. In 2008 onderging ze een dubbele borstamputatie, omdat ze aan borstkanker leed. Niet veel later ging ze onder het mes voor een borstreconstructie.
Don't you love her madly?
pi_80568467
quote:
Op dinsdag 13 april 2010 21:52 schreef kvd het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik trek het bericht dat Jodie Sweetin is getrouwd terug, lees net dat ze net pas is gescheiden van haar vorige man, kan dus niet al zijn getrouwd met deze man
pi_80959009
Seth Green is getrouwd:
quote:
Actor Seth Green married actress Clare Grant in Northern California on Saturday. The wedding took place at George Lucas’s Skywalker Ranch in Nacasio.

Guests included Weird Al Yankovic who Tweeted about the wedding saying,

“Just watched my buddy Seth Green get married. Beautiful wedding. Much love to him and his lovely bride Clare.”

Green and Grant got engaged on New Year’s Eve.
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_81511771
Als dat maar goed gaat!
quote:
Jude Law and Sienna Miller 'plan secret summer wedding'

Last updated at 11:50 PM on 15th May 2010

Following my news that Jude Law and Sienna Miller have got engaged, I hear the couple are planning a wedding in Gloucestershire this summer.
Sienna, 28, wants a ‘bohemian-style’ marriage near her country bolthole and has asked her sister Savannah to design the dress.
‘They don’t want to jinx things by talking about it, but they have told their nearest and dearest that they would like to get married in the summer,’ says a chum.

‘Sienna is also saying that she has some other really exciting news, but she is not saying anything to anyone at the moment.’
According to my source, the couple are also planning to have a ‘second’ wedding in New York, which they now consider their home, shortly afterwards.
Jude, 37, and Sienna were engaged before but she broke it off in 2006 after he had an affair with the nanny of his children – he has two sons and a daughter from his marriage to Sadie Frost.

He also has a love child with U.S. mode Samantha Burke following a brief fling together.
She gave birth to a baby girl, Sophia, last September in New York.
‘They have put the past behind them and want to move on,’ the source said.
At last week’s New York Met Ball Jude and Sienna made their first official appearance since rekindling their relationship.
Bron

Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
  maandag 17 mei 2010 @ 10:20:40 #32
229810 hexje
Surfboard, surfboard
pi_81525228
Lara Stone is getrouwd.
quote:
David Walliams couldn't keep his hands off his glittery new bride Lara Stone as the couple celebrated their nuptials last night.
After a very traditional wedding at Claridges, the young supermodel slipped into a metallic gold minidress and the comedian put on a dinner jacket and bow tie to party with friends at Shoreditch House.
Bron

  maandag 17 mei 2010 @ 10:29:06 #33
229810 hexje
Surfboard, surfboard
pi_81525478
Nog 1 plaatje

pi_81525578
Ik dacht altijd dat David Walliams homo was.
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
  maandag 17 mei 2010 @ 10:46:14 #35
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_81525908
quote:
Op maandag 17 mei 2010 10:33 schreef Felixa het volgende:
Ik dacht altijd dat David Walliams homo was.
Wie weet doet ie wel een Copperfieldje .
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_81531519
quote:
Op maandag 17 mei 2010 10:33 schreef Felixa het volgende:
Ik dacht altijd dat David Walliams homo was.
Dat dacht ik ook al n.a.v. sommige karakters in Little Britain Briljante serie overigens.
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_82106436
quote:
Simply Red-zanger getrouwd
Uitgegeven: 30 mei 2010 13:51
Laatst gewijzigd: 30 mei 2010 13:51

AMSTERDAM - Simply Red-zanger Mick Hucknall is donderdag getrouwd met zijn tien jaar jongere vriendin.

Volgens verschillende Britse media waren slechts een handjevol mensen aanwezig bij de ceremonie.

Hucknall trouwde in een Schots kasteel, schrijft de Britse krant Daily Mail. Onder toeziend oog van acht genodigden beloofde de 49-jarige zanger eeuwige trouw aan de 39-jarige voormalig kunstverkoopster.



De tortelduifjes hebben een kind. Dochter Romy True zag twee jaar geleden het levenslicht.


Levensstijl

Het stel was in de jaren negentig al samen, maar ging toen uit elkaar. Hucknall vond zijn levensstijl niet bij een vaste relatie passen. Na de breuk zou de Simply Red-zanger met sterren als Catherine Zeta-Jones hebben gescharreld.
pi_82107031
quote:
Op maandag 17 mei 2010 10:20 schreef hexje het volgende:
Lara Stone is getrouwd.
[..]

Bron

[ afbeelding ]
Zij lijkt net 16
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zondag 30 mei 2010 @ 18:20:30 #39
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_82109109
quote:
Op zondag 30 mei 2010 17:24 schreef mootie het volgende:

[..]

Zij lijkt net 16
En op die foto is d'r hoofd behoorlijk uit proportie, .
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_82182794
quote:
AMSTERDAM - Het eerste voetbalhuwelijk van het seizoen is gesloten. Real Madrid-topper Royston Drenthe en zijn Daisy zeiden in de Rotterdamse Laurenskerk ja tegen elkaar. En dit weekend beleefden ze een bruisende afterparty in Madrid.
En voor wie wil een nogal over the top verslag van de dag door voetbalvrouw Magali Gorré
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Don't you love her madly?
pi_82343384
Een verloving
quote:
'Kim Feenstra verloofd'


AMSTERDAM - Kim Feenstra stapt binnenkort in het huwelijksbootje. Het 23-jarige Nederlandse model is verloofd met dj Michael Mendoza, weet RTL Boulevard vrijdag te melden.

Chris HeijmansHet modellenbureau van Feenstra was vrijdagavond niet bereikbaar voor commentaar op het nieuws.

De 23-jarige heeft sinds vorig jaar een relatie met de 22-jarige dj.

In augustus 2008 verloor Feenstra haar toenmalige vriend Joshua Bathoorn die om het leven kwam bij een steekpartij in Groningen
pi_82508493
quote:
Alanis Morissette getrouwd

AMSTERDAM - Alanis Morissette is in het huwelijksbootje gestapt. De zangeres maakte het blijde nieuws zelf bekend via Facebook. De 36-jarige Morissette trouwde met de 30-jarige rapper Souleye, oftewel Mario Treadway.

De ceremonie vond plaats op 22 mei bij het koppel thuis in Los Angeles.

"Ik ben zo blij om met jullie te kunnen delen dat mijn man Souleye en ik getrouwd zijn", schreef de zangeres op Facebook. "We zijn zo verheugd om deze reis met elkaar aan te gaan."

Morissette en Treadway zijn samen sinds 2009. Eerder was Morissette nog verloofd met acteur Ryan Reynolds.
  maandag 14 juni 2010 @ 22:33:45 #43
124373 Ireth
Sjongejongejonge....
pi_82811878
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 09:35 schreef Lovechild het volgende:
In dat bericht over Kathleen staat zoveel "zou" dat ik haast denk dat het niet meer doorgaat.






Filmpje is hier te vinden!
🥳"Als de kijker alles ziet, dan komt dat helemaal goed"🥳
  maandag 14 juni 2010 @ 23:09:22 #44
158978 Sk00p
Ayumi Hamasaki
pi_82813795
Tweede foto (Kathleen) is mooi
Ayumi+Utada+DBSK+Epik High+M-Flo+Super Junior+2PM+2AM+F(X)+Teen Top+BlockB+
BiG Bang+Beast+MBLAQ+2NE1+KARA+BEG+SNSD+SHINee+Rain+U-KISS=my life!
pi_82814221
Jezus. Die jurk. Ze is net een lopende slagroomtoef.
pi_82850982
quote:
Op maandag 14 juni 2010 23:16 schreef clumsy_clown het volgende:
Jezus. Die jurk. Ze is net een lopende slagroomtoef.
Ik vind het mooier dan menig bruid van tegenwoordig die eruit ziet alsof ze een laken van haar bed heeft gehaald en geen tijd had voor de kapper. Hoe sommige vrouwen tegenwoordig trouwen, dat kan ik geen bruid meer noemen. Op een gewoon feest zien ze er nog beter uit
pi_82918097
quote:
AMSTERDAM – Acteur Harrison Ford is dinsdag getrouwd met Calista Flockhart. Het stel is al ruim acht jaar samen.

De Amerikaanse website People meldt dat Ford en zijn vrouw de ringen hebben omgeschoven in Santa Fe (New Mexico), waar Ford momenteel bezig is met de opnames van zijn nieuwste film Cowboys and Aliens.

De 67-jarige acteur vroeg zijn Calista vorig jaar op Valentijnsdag ten huwelijk. De bruiloft in Santa Fe vond in een kleine kring plaats. Liam, de zoon van het stel, was bij de plechtigheid aanwezig.

Gouverneur

De tortelduifjes legden de huwelijkse geloften af in de villa van de gouverneur van New Mexico. De gouverneur heeft bevestigd dat de acteurs elkaar het jawoord gaven, maar wil geen details prijsgeven.

De gouverneur heeft al vaker zijn huis ter beschikking gesteld voor bruiloften. Leden van het Spaanse vorstenhuis, diplomaten uit Noord-Korea en Hollywoodsterren traden op de locatie in Santa Fe in het huwelijk.

Het is voor Ford zijn derde huwelijk. Met Mary Marquardt was hij 15 jaar getrouwd. Melissa Mathison mocht zich 21 jaar lang Miss Ford noemen.

Indiana Jones

Ford speelde in zijn carrière in ruim zestig films. Hij vertolkte onder anderen het karakter van Indiana Jones. De 45-jarige actrice Calista Flockhart is bij het grote publiek bekend van haar hoofdrol in de televisieserie 'Ally McBeal'.
quote:
Megan Fox opnieuw verloofd
Uitgegeven: 16 juni 2010 19:53
Laatst gewijzigd: 16 juni 2010 19:53

AMSTERDAM - Megan Fox is opnieuw verloofd met Beverly Hills-acteur Brian Austin Green. Het is de tweede keer dat het acteurskoppel zich voorneemt om te gaan trouwen. Een eerdere verloving werd om onduidelijke reden verbroken.

"Ja, ze is verloofd", bevestigt een woordvoerder van Fox aan het Amerikaanse tijdschrift People. De 24-jarige Fox en de 36-jarige Green vormen sinds 2004 een stel.

In november 2006 kondigden ze hun verloving aan, maar ruim twee jaar later werd die weer verbroken. De beslissing zou destijds in goed overleg zijn genomen.

Van een echte breuk bleek geen sprake, de acteurs werden nog vaak samen gezien. Details over hun bruiloft zijn nog niet bekend. Bij de vorige verloving liet Green weten een kleine ceremonie te willen.

Gefluisterd wordt dat Fox haar verlovingsring vlak na het aanzoek van Green op 1 juni al kwijtraakte. Ooggetuigen zagen volgens de website van entertainmentmagazine UsWeekly hoe het personeel van een hotel op Hawaii het strand afzocht naar de verlovingsring met een diamant van twee karaat. Het juweel werd niet meer gevonden.
pi_82991271
quote:
America Ferrera is verloofd
Uitgegeven: 18 juni 2010 09:30
Laatst gewijzigd: 18 juni 2010 09:33

AMSTERDAM - America Ferrera stapt in het huwelijksbootje. De Amerikaanse actrice, bekend van de populaire serie 'Ugly Betty', geeft binnenkort haar jawoord aan Ryan Piers Williams.
America Ferreraslideshow Dat heeft haar woordvoerder vrijdag bevestigd aan het Amerikaanse entertainmenttijdschrift People.

De 26-jarige Ferrera ontmoette haar vriend op de universiteit in het zuiden van Californië. Hij bood haar destijds een rolletje aan in zijn studentenfilm, waarna de vonk tussen de twee oversloeg.

Woensdag werd Ferrera gespot met haar diamanten verlovingsring op de rode loper van het Film Festival in het Schotse Edinburgh.

De actrice werd in 2002 bekend vanwege haar rol in 'Real Women Have Curves'. Daarna speelde ze rollen in films als 'Lords of Dogtown' en 'The Sisterhood of the Traveling Pants'. Sinds 2006 speelt ze de hoofdrol in 'Ugly Betty'.
pi_83118586
En weer een verloving
quote:
Orlando Bloom And Miranda Kerr Officially Engaged!
Filed under: Orlando Bloom

It's about time!

Entertainment Tonight has confirmed that Orlando Bloom and model Miranda Kerr are getting married, according to the actor's rep.

Congrats to the happy couple!
pi_83139522
Niks over kroonprinses Victoria?
Noot noot.
pi_83200094
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 13:04 schreef Jojoortje het volgende:
Niks over kroonprinses Victoria?
Nee, maar wel eentje over een kroonprins

[quotePrins Albert gaat trouwen
Uitgegeven: 23 juni 2010 12:42
Laatst gewijzigd: 23 juni 2010 15:51

AMSTERDAM - Prins Albert II van Monaco (52) gaat trouwen met zijn vriendin Charlene Wittstock (32). Een woordvoerster van het prinsdom heeft woensdag bekendgemaakt dat de twee verloofd zijn. Ze gaf niet aan of en wanneer de trouwerij gepland staat.
Al tijden gonst het van de geruchten over een op handen zijnde verloving. Zo meldden Franse media in 2008 al eens dat de prins zou gaan trouwen. Dit bleek toen niet te kloppen.

Prins Albert en Charlene Wittstock, een olympisch zwemster uit Zuid-Afrika, hebben sinds 2006 een relatie. In datzelfde jaar liet de prins nog in een interview weten niets in een huwelijk te zien. "Ik heb geen trouwplannen. Niet nu en ook niet in de verre toekomst", zo zei hij toen tegen het Amerikaanse ABC.


Overlijden

Albert regeert Monaco sinds het overlijden van zijn vader, Rainier III, in 2005. Rainier trouwde ook in functie, in 1956 met de Amerikaanse filmster Grace Kelly. Ze kregen drie kinderen. Albert is de oudste zoon, die lange tijd een leven van een playboy leidde en uitging met onder anderen beroemdheden.

Albert toonde nooit enige belangstelling voor een huwelijk en gezin tot na de dood van zijn vader en zijn kennismaking met Wittstock. Albert heeft bij eerdere vriendinnen zeker twee kinderen.


Zus

Albert heeft een zus die een jaar ouder is, prinses Caroline. Zij trad in 1999 voor de derde maal in het huwelijk. Ze heeft vier kinderen, van wie een van haar huidige echtgenoot, prins Ernst August van Hannover. Alberts jongere zus Stéphanie (1965) is twee keer kort getrouwd geweest en heeft drie kinderen.

Alberts familie, de Grimaldi's, domineert Monaco vrijwel ononderbroken sinds 1297. In 1863 openden er het casino en het Hotel de Paris. Daarmee verwierf het vorstendommetje een prominente positie in het destijds ontluikende toerisme aan de Franse Rivièra.
][/quote]
pi_83200115
quote:
Op woensdag 23 juni 2010 17:14 schreef kvd het volgende:

[..]

Nee, maar wel eentje over een kroonprins

[quote]Prins Albert gaat trouwen
Uitgegeven: 23 juni 2010 12:42
Laatst gewijzigd: 23 juni 2010 15:51

AMSTERDAM - Prins Albert II van Monaco (52) gaat trouwen met zijn vriendin Charlene Wittstock (32). Een woordvoerster van het prinsdom heeft woensdag bekendgemaakt dat de twee verloofd zijn. Ze gaf niet aan of en wanneer de trouwerij gepland staat.
Al tijden gonst het van de geruchten over een op handen zijnde verloving. Zo meldden Franse media in 2008 al eens dat de prins zou gaan trouwen. Dit bleek toen niet te kloppen.

Prins Albert en Charlene Wittstock, een olympisch zwemster uit Zuid-Afrika, hebben sinds 2006 een relatie. In datzelfde jaar liet de prins nog in een interview weten niets in een huwelijk te zien. "Ik heb geen trouwplannen. Niet nu en ook niet in de verre toekomst", zo zei hij toen tegen het Amerikaanse ABC.


Overlijden

Albert regeert Monaco sinds het overlijden van zijn vader, Rainier III, in 2005. Rainier trouwde ook in functie, in 1956 met de Amerikaanse filmster Grace Kelly. Ze kregen drie kinderen. Albert is de oudste zoon, die lange tijd een leven van een playboy leidde en uitging met onder anderen beroemdheden.

Albert toonde nooit enige belangstelling voor een huwelijk en gezin tot na de dood van zijn vader en zijn kennismaking met Wittstock. Albert heeft bij eerdere vriendinnen zeker twee kinderen.


Zus

Albert heeft een zus die een jaar ouder is, prinses Caroline. Zij trad in 1999 voor de derde maal in het huwelijk. Ze heeft vier kinderen, van wie een van haar huidige echtgenoot, prins Ernst August van Hannover. Alberts jongere zus Stéphanie (1965) is twee keer kort getrouwd geweest en heeft drie kinderen.

Alberts familie, de Grimaldi's, domineert Monaco vrijwel ononderbroken sinds 1297. In 1863 openden er het casino en het Hotel de Paris. Daarmee verwierf het vorstendommetje een prominente positie in het destijds ontluikende toerisme aan de Franse Rivièra.
pi_83200150
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 13:04 schreef Jojoortje het volgende:
Niks over kroonprinses Victoria?
Nee, maar wel eentje over een kroonprins
quote:
Prins Albert gaat trouwen
Uitgegeven: 23 juni 2010 12:42
Laatst gewijzigd: 23 juni 2010 15:51

AMSTERDAM - Prins Albert II van Monaco (52) gaat trouwen met zijn vriendin Charlene Wittstock (32). Een woordvoerster van het prinsdom heeft woensdag bekendgemaakt dat de twee verloofd zijn. Ze gaf niet aan of en wanneer de trouwerij gepland staat.
Al tijden gonst het van de geruchten over een op handen zijnde verloving. Zo meldden Franse media in 2008 al eens dat de prins zou gaan trouwen. Dit bleek toen niet te kloppen.

Prins Albert en Charlene Wittstock, een olympisch zwemster uit Zuid-Afrika, hebben sinds 2006 een relatie. In datzelfde jaar liet de prins nog in een interview weten niets in een huwelijk te zien. "Ik heb geen trouwplannen. Niet nu en ook niet in de verre toekomst", zo zei hij toen tegen het Amerikaanse ABC.


Overlijden

Albert regeert Monaco sinds het overlijden van zijn vader, Rainier III, in 2005. Rainier trouwde ook in functie, in 1956 met de Amerikaanse filmster Grace Kelly. Ze kregen drie kinderen. Albert is de oudste zoon, die lange tijd een leven van een playboy leidde en uitging met onder anderen beroemdheden.

Albert toonde nooit enige belangstelling voor een huwelijk en gezin tot na de dood van zijn vader en zijn kennismaking met Wittstock. Albert heeft bij eerdere vriendinnen zeker twee kinderen.


Zus

Albert heeft een zus die een jaar ouder is, prinses Caroline. Zij trad in 1999 voor de derde maal in het huwelijk. Ze heeft vier kinderen, van wie een van haar huidige echtgenoot, prins Ernst August van Hannover. Alberts jongere zus Stéphanie (1965) is twee keer kort getrouwd geweest en heeft drie kinderen.

Alberts familie, de Grimaldi's, domineert Monaco vrijwel ononderbroken sinds 1297. In 1863 openden er het casino en het Hotel de Paris. Daarmee verwierf het vorstendommetje een prominente positie in het destijds ontluikende toerisme aan de Franse Rivièra.
pi_83260359
quote:
Piers Morgan Marries Celia Walden

Piers Morgan looks ecstatic after his wedding to writer Celia Walden on Thursday (June 24) in the U.K.

The 45-year-old Britain’s Got Talent judge - and future CNN host - celebrated with his new wife in a very low-key ceremony - his fellow judges, Simon Cowell and Amanda Holden, weren’t even at the wedding!

Piers proposed to Celia back in late last year and summed up the proposal on her birthday. Took her to Paris for the weekend. Gave her the present. She opens the present.It's a first edition of Marry Me by her favorite author. There were tears.

Congratulations to the happy couple!!
pi_83304389
quote:
Katy And Russell Already Secretly Married?!
Filed under: Love Line > Katy Perry > Russell Brand



During an interview on the UK's Graham Norton Show on Thursday, Katy Perry let some info slip that she may have already married her alleged fiance Russell Brand.

She said, "Life's never dull with him - that's why I married him!"

WHAT?!

Katy was quick to correct herself after the audience gasped, adding, "That's why I'm marrying him!"

Do you have something you need to tell us, Miz Perry?!
pi_83318888
Sophie trouwt vandaag voor de wet met hem

Xander zegt twee keer JA!

AMSTERDAM - Xander de Buisonjé geeft twee keer zijn jawoord aan Sophie. Vandaag trouwt ze hem voor de wet in een prachtig groen mantelpakje. Pas donderdag draagt ze haar adembenemende bruidsjurk. „Dan wisselen we in onze eigen tuin de ringen uit.”

Het huwelijk tussen de zanger en zijn frêle blonde Sophie was bijna opnieuw uitgesteld. De angst om de gezondheid van hun pasgeboren zoontje Dex en alle rompslomp die ziekenhuisonderzoeken met zich meebrachten, zorgden dat het bruidspaar bepaald niet in de stemming was voor sluiers.

Xander: „Maar alles blijkt gelukkig goed te zijn. Geen van de enge scenario’s die we hadden bedacht is van toepassing. De MRI-scans van zijn hoofdje zijn prima. Het schele kijken dat hij soms doet, gaan we, als hij ouder is, verder laten onderzoeken. Nu hebben we zelf eindelijk tijd om een beetje zenuwachtig te worden voor de bruiloft, en aan het idee te wennen. Het is toch een heel belangrijke stap.”

Beklemtoont: „Sophie heeft mij wezenlijk veranderd. Door haar ben ik een stuk nuchterder geworden, en door haar heb ik ook geleerd om ’nee’ te zeggen in het leven. Ik besef dat ik niet iedereen gelukkig kan maken. Dat ik alles maar deed uit angst dat mensen me anders over het paard getild vonden, heb ik overboord kunnen zetten. Ik ben mezelf. Daar hoort ook bij dat je af en toe dingen weigert. En Sophie is puur en redelijk. Ze zal me nooit met woorden proberen te treffen.”

Overspel


Xander, die acht jaar geleden op het laatste moment niet trouwde met Wendy van Dijk nadat hij overspel had opgebiecht, zegt bedachtzaam: „Ik ben zo veel volwassener geworden. Ik beschouw dit jawoord ook als een definitief einde aan die ellendige tijd. Wendy en ik gaan prima met elkaar om en hebben samen zoontje Sem.”

Xander en Sophie zijn vanmiddag met familie in een restaurant waar ook getrouwd kan worden. „Het is een prachtige locatie aan het water. Als we binnenkomen, is de ambtenaar van de burgerlijke stand er meteen en dan is er een intiem dineetje.”

Sophie: „We wilden eigenlijk het officiële gedeelte ook thuis in de tuin doen. Maar je kunt in Nederland niet in de openlucht trouwen. En om met alle gasten in ons huis te gaan staan wordt een beetje krap. Bovendien is daar een podium voor de band.”

Xander beschouwt de huwelijksdag donderdag „als de kroon op zijn liefde” voor Sophie. „Ik ben zo geland bij haar. Die dag vieren we met al onze vrienden de liefde. Ik had behoefte aan dit bezegelen. Sem en Dex overhandigen ons de ringen.” Sophie: „Toen we bij de notaris zaten vorige week voelde ik hoe serieus dit allemaal is. We gaan onze levens in elkaar vlechten. We worden een echt paar.”

Als Sophie aan de arm van haar vader in een prachtig trouwgewaad van de beroemde ontwerper Elie Saab de tuin binnenschrijdt, zit Xander achter de vleugel. „Ik hoop dat ik het dan droog houd. Sophie heeft dan mijn zoontje Sem bij de hand. En haar vader heeft onze Dex op de arm. Ik speel mijn hele gezinnetje toe. Het is een liedje wat op mijn nieuwe album komt: Ga je mee verdwalen, ik weet de weg. Dat heb ik eigenlijk ook voor Sophie gemaakt. Als je het toneeltje, zoals ik het in gedachten heb, zou filmen, heb je meteen de clip. Hoewel de platenmaatschappij dat misschien wel wil, denk ik toch dat we het los moeten zien. Dit is zoveel echt gevoel, het is ons eigen intieme moment.”

Sophie zegt dat ze van Xander geniet „omdat hij grenzeloos optimistisch is. En hij is een fantastische vader. Ik ben van staal geworden, zoveel ellende we met Dex hebben moeten doorstaan. Dat was een hele beproeving voor mijn moederhart. Xander heeft me overal doorheen gesleept. Maar het belangrijkste is dat ik van hem houd zoals hij is. Ook van zijn eventuele mindere kanten.”

Kriebels

Xander glimlacht: „Ik houd van spannend, en met Sophie ga ik ook wel eens lachen in clubs. Maar ik waardeer ook de meer gewone kant van het leven. Samen met de kinderen op de bank en zo.” Sophie: „De relatie mag niet gaan kabbelen. Ik merk dat als we samen uitgaan, ik de kriebels weer kan opwekken. Dan wil ik me weer mooi maken. Dat soort dingen.”

Xander draagt op zijn trouwdag een maatjacket van een heuse taylor in Londen. „Zo geweldig. Ik ben al twee keer op bezoek geweest bij een 81-jarige kleermaker. Wat een vakman! En die sfeer, hè. Zo’n coupeusetafel, spelden, meetlinten, een ouderwetse typemachine. En ik weet nu dat mijn ene arm langer is dan mijn andere.”

Xander vervolgt: „De avond voor het trouwen slaap ik alleen in dit huis.” Sophie: „Ik ga naar mijn moeder en daar zijn mijn twee oudere zusjes. We vinden het grappig om het traditioneel te doen. Xander heeft al een vrijgezellendag gehad. Ik ga ná de bruiloft een leuke dag met mijn vriendinnen beleven. Mijn hoofd stond er nog niet naar. Behalve de problemen met Dex was ik na de bevalling ook nog niet helemaal op krachten. Zo’n zwangerschap is toch een aanslag op je lijf.”

De zwager van Sophie vervult de huwelijksceremonie: „Hij is rechter en kan dat mooi. We zeggen in onze tuin pas echt ’ja’ tegen elkaar.” Xander: „Berget Lewis komt zingen. Een nummer van Whitney Houston: I believe in you and me. Vervolgens begint het feest.”

Xander pakt de hand van Sophie: „We gaan niet meteen op huwelijksreis. Pas twee weken geleden hoorden we dat alles eigenlijk goed is met Dex. We gaan deze zomer eerst lekker met het gezin weg, en doen in december misschien een echte huwelijksreis.” Sophie: „We zijn tegenpolen, maar we lijken ook erg op elkaar. We zijn alle twee gevoelsmensen. En ons gevoel zegt dat we het zo moeten doen.”
Don't you love her madly?
pi_83349602
quote:
Mena Suvari: Wedding in Italy!

Mena Suvari tied the knot with concert producer Simone Sestito on Saturday (June 26) in a private church in Vatican City, Italy.

“The ceremony was truly unique and Mena looked breathtaking,” a guest tells People from Rome. “They are very much in love.”

Mena, 31, and Simone, 25, met at the 2007 Toronto Film Festival and became engaged the year after. She recently told JustJared.com that she was going to have alice + olivia’s Stacey Bendet design her wedding gown.

Congrats to the happy couple
pi_83412520
quote:
Brigitte Nijman is getrouwd
Uitgegeven: 28 juni 2010 08:56
Laatst gewijzigd: 28 juni 2010 08:56

AMSTERDAM - Brigitte Nijman is zaterdag getrouwd. De musicalster leerde haar echtgenoot Robert Veuger pas zeven maanden geleden kennen. "Wat goed is, komt snel", vertelt de 39-jarige aan De Telegraaf.

© ANP"Ik heb precies de trouwdag gehad die ik me als klein meisje had voorgesteld."

Op de grote dag was Nijman 'knap zenuwachtig'. "We zijn getrouwd door een hele lieve vrouwelijke ambtenaar van de burgerlijke stand." Daarna ging de bruidsstoet naar een restaurant, waar Tony Neef en Rolf Koster 'Een Hart, Een Ziel' uit 'West Side Story' zongen.


Prinsessenjurk

Nijman droeg naar eigen zeggen de jurk van haar dromen. Op een dag liepen het stel laat in de middag langs een bruidswinkel. "Ze hadden één jurk hangen in mijn maatje 36. Een prinsessenjurk die me ook nog als gegoten zat", zo zegt ze in de krant.

Brigitte Nijman is een musicalspeelster, acteur en zangeres. Ze vertolkte onder andere rollen in 'Evita', 'Grease' en 'The Sound of Music'.

Nijman staat regelmatig op de planken met Cor Bakker. Ze wil dit jaar gaan werken aan een Nederlandstalig album
pi_83458134
Benieuwd of het echt zo is
quote:
Megan Fox Married!
Filed under: Megan Fox



That engagement didn't last very long!

Former Transformers actress and the star of the unfortunate Jonah Hex, Megan Fox, has married her longtime boyfriend, 90210 alum Brian Austin Green.

The pair wed in a secret ceremony in Hawaii late last week.

Hope they got a good prenup!
al een snelle edit--> de foto van de trouwringen, het zal dus echt zo zijn
pi_83508695
Foto van Mena Suvari
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_83776603
Foto's van Megan en Brian


pi_84034864
quote:
Penelope Cruz in het geheim getrouwd

van onze redactie
AMSTERDAM - Penelope Cruz is eerder deze maand in het huwelijksbootje gestapt met Javier Bardem.
wo 14 jul 2010, 10:13

De acteur en de actrice hebben elkaar het jawoord gegeven op de Bahama's. Dit meldt het Amerikaanse tijdschrift People. De ceremonie was klein en intiem en werd gehouden in het huis van een gezamenlijke vriend. De Spaanse filmster droeg een jurk van ontwerper John Galliano.
Penelope (36) en Javier (41) kennen elkaar sinds 1992, maar pas in 2007 sloeg de vonk over. De twee laten niet veel los over hun privéleven.
bron
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
pi_84047799
quote:
AMSTERDAM - 3FM-dj Annemieke Schollaardt ontpopte zich vlak voor haar bruiloft tot een ware 'bridezilla'.

Gelukkig is de trouwdag goed verlopen en heeft Annemieke in Moke-gitarist Phil Tilli de ware gevonden.

"Phil is uitgesproken over wat hij leuk vindt en kan ook goed luisteren", vertelt de blondine in Cosmopolitan. "Behalve een goede, integere gast is hij een enorm lekker ding. We zitten elkaar nooit in de weg."

Annemieke en Phil hebben sinds twee jaar een relatie.
De trouwdag was 19 juni.
Don't you love her madly?
  † In Memoriam † woensdag 14 juli 2010 @ 16:25:29 #64
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_84050859
Johnny Heitinga treed overigens morgenavond in het huwelijk met zijn Charlotte-Sophie.
Fat bikers bounce better.
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
  woensdag 14 juli 2010 @ 20:06:42 #65
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_84061616


.
My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
pi_84061742
Is hij wel de papa van haar kindje of heeft ze al een ander gestrikt?
Don't you love her madly?
pi_84062282
Hij is de vader van het kind ja.
  woensdag 14 juli 2010 @ 20:35:36 #68
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_84063044
2 mensen met bruine ogen/ donker haar kunnen nog steeds een blond kind krijgen met blauwe ogen, dat is niet onmogelijk hoor.
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_84064987
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 20:06 schreef Marble het volgende:
[ afbeelding ]

.
Ben benieuwd hoe lang dat goed gaat, want vorig jaar vochten ze elkaar de tent nog uit via de media..
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_84103851
quote:
Doutzen Kroes gaat trouwen
Uitgegeven: 15 juli 2010 15:05
Laatst gewijzigd: 15 juli 2010 15:05

AMSTERDAM - Doutzen Kroes is niet alleen zwanger, ze gaat ook trouwen. Haar vriend Sunnery James ging in januari op de knieën voor het model.

© Getty ImagesDat heeft Kroes verteld aan de Amerikaanse New York Post. Het stel trouwt nog dit jaar.

In januari wordt het kindje verwacht. "We kijken ernaar uit om een gezin te starten. Dit is een heel spannende tijd voor ons", vertelt de 25-jarige Friezin.


Kroes wil haar baby graag in Nederland laten opgroeien, maar dat weerhoudt haar er niet van om na de geboorte haar modellencarrière voor te zetten.

Kroes en James, die dj van beroep is, hebben sinds augustus een relatie. Hoewel de geliefden voor hun werk veel reizen, proberen ze elkaar zo veel mogelijk te zien. De afgelopen tijd brachten ze in Zuid-Afrika door om Nederland aan te moedigen tijdens het WK.
  † In Memoriam † donderdag 15 juli 2010 @ 20:25:47 #71
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_84105371
American Idol (2005) Carrie Underwood is afgelopen zaterdag 10 juli in het huwelijk getreden met ijshockeyspeler Mike Fisher. Aww



Fat bikers bounce better.
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
pi_84110853
Johnny Heitenga's bruiloft is op dit moment aan de gang. Ik vind die Charlotte Sophie zo'n tof wijf he. Niet dat ik gister nog met haar heb geknikkerd ofzo maar ze komt zo leuk, spontaan en oprecht over, totaal anders dan niet nader te noemen personen!
Dat zou jij wel willen weten.
pi_84127995


pi_84130527
Dresscode voor die bruiloft "nude of sand"...

Zei trouwens tijdens het WK tegen mijn wederhelft dat John Heitinga er echt uitziet alsof hij toevallig de goeie afslag heeft genomen op de kruising voetballer/hooligan.
Don't you love her madly?
  vrijdag 16 juli 2010 @ 20:55:02 #75
125420 Starlie
a dirty mind is a joy forever
pi_84147007
quote:
Op vrijdag 16 juli 2010 13:30 schreef Lovechild het volgende:
Dresscode voor die bruiloft "nude of sand"...

Zei trouwens tijdens het WK tegen mijn wederhelft dat John Heitinga er echt uitziet alsof hij toevallig de goeie afslag heeft genomen op de kruising voetballer/hooligan.
Neuh valt wel mee hoor met hem! Het is eigenlijk best een nette jongen.. maar die uitstraling van hooligan komt misschien door zijn kalle kop, ik ken hem van vroeger nog met haar. Ik vind Charlotte er trouwens echt prachtig uit zien hele mooie jurk! Ben ook erg benieuwd naar de jurk van Yolanthe al gok ik zo dat ik die van Charlotte mooier blijf vinden.
pi_84161745
mooi plaatje!
Dat zou jij wel willen weten.
  zaterdag 17 juli 2010 @ 16:06:14 #77
11458 ivetje
To infinity...and beyond!!
pi_84170690
Alleen jammer van dat witte handje...ziet er echt niet uit zo! En die jurk vsn kathleen vind ik een beetje overdreven. Een sleep is mooi, maar dit vind ik persoonlijk too much. Haar haar zit wel heel mooi, moet ik onthouden voor mijn eigen bruioft want zoiets wil ik ook wel
To infinity…and beyond!
  zaterdag 17 juli 2010 @ 18:48:15 #78
125420 Starlie
a dirty mind is a joy forever
pi_84174908
quote:
Op zaterdag 17 juli 2010 16:06 schreef ivetje het volgende:
Alleen jammer van dat witte handje...ziet er echt niet uit zo! En die jurk vsn kathleen vind ik een beetje overdreven. Een sleep is mooi, maar dit vind ik persoonlijk too much. Haar haar zit wel heel mooi, moet ik onthouden voor mijn eigen bruioft want zoiets wil ik ook wel
Ja dat witte handje viel mij ook al op (uhm... hoe kun je er ook eigenlijk omheen.. ) Zou bijna denken dat ze overdag een soort handschoentje aan heeft gehad ofzo en teveel in de zon heeft gestaan... of dat ze een soort brede armband heeft gedragen...
pi_84242795
quote:
Kim Feenstra trouwt woensdag
Uitgegeven: 19 juli 2010 16:53
Laatst gewijzigd: 19 juli 2010 17:46

AMSTERDAM - Na de showbizzhuwelijken van dit weekeinde is Kim Feenstra de volgende die richting het altaar loopt.

© NU.nl/Chris HeijmansHet 23-jarige model trouwt woensdag met dj Michael Mendoza, onthulde stylist Bastiaan van Schaik maandag via Twitter. Feenstra's modellenbureau bevestigt de trouwdatum.

Van Schaik brak via Twitter zijn hoofd over de kledingsvoorschriften. "Dresscode voor Kim Feenstra haar bruiloft woensdag is 'James Bond'… eens kijken hoe we die gaan tackelen", schreef de stylist.


Later maakte Van Schaik bekend dat hij ook plaatjes gaat draaien tijdens het huwelijksfeest. "Ik ga dj'en op de bruiloft van Kim Feenstra."


Gasten

Feenstra's modellenbureau Max Models wil niet al te veel kwijt. Wel laat een woordvoerder los dat Kim en dj Michael Mendoza zo'n tweehonderd gasten verwachten. Familie, vrienden en kennissen uit het modevak zijn van de partij.

Wie Kims jurk ontworpen heeft, blijft nog een geheim. Wel laat Max Models weten dat de bruidsjurk 'traditioneel' is.

Ook is nog niet duidelijk of Feenstra voor de kerk trouwt, maar wel is bekend dat ze haar jawoord uitwisselt in Amsterdam. Na de bruiloft vertrekken Kim en haar kersverse echtgenoot op huwelijksreis.
pi_84244122
En hoelang hebben Kim en Michael al verkering?
Don't you love her madly?
  † In Memoriam † maandag 19 juli 2010 @ 19:06:04 #81
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_84244686
Sinds september 2009.
Fat bikers bounce better.
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
pi_84248931
quote:
Op maandag 19 juli 2010 19:06 schreef Skaai het volgende:
Sinds september 2009.
dan wordt het ook wel tijd!
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
pi_84337299
foto's

pi_84337402
Wauw, wat is Kim een mooi bruidje!
  donderdag 22 juli 2010 @ 08:42:10 #85
11458 ivetje
To infinity...and beyond!!
pi_84344694
Ik snap alleen niet dat ze in de kerk is getrouwd. En dat het mag! Ze heeft nogal een verleden en ik denk dat de paus zich dood zou schamen als ie wist dat zo iemand in de kerk is getrouwd. Bovendien hoor ik haar ook nooit over het geloof ofzo, dus ik vind dat echt een beetje raar.
Wel prachtige jurk zeg! Maar ja, monique collignon...dat zegt genoeg. Ik vind haar jurken altijd erg mooi.
To infinity…and beyond!
pi_84344991
quote:
Op donderdag 22 juli 2010 08:42 schreef ivetje het volgende:
Ik snap alleen niet dat ze in de kerk is getrouwd. En dat het mag! Ze heeft nogal een verleden en ik denk dat de paus zich dood zou schamen als ie wist dat zo iemand in de kerk is getrouwd. Bovendien hoor ik haar ook nooit over het geloof ofzo, dus ik vind dat echt een beetje raar.
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
  donderdag 22 juli 2010 @ 09:14:25 #87
11458 ivetje
To infinity...and beyond!!
pi_84345218
quote:
Op donderdag 22 juli 2010 09:01 schreef rena het volgende:

[..]

Is het zo gek dat ik me dat afvraag? Naar mijn idee moet je toch aangesloten zijn bij de kerk om er te mogen trouwen. Oke, die paus is wat overdreven maar was bij wijze van spreken natuurlijk Ik kan me bij haar gewoon geen connectie met de kerk voorstellen...jij wel dan?
To infinity…and beyond!
pi_84345455
quote:
Op donderdag 22 juli 2010 09:14 schreef ivetje het volgende:

[..]

Is het zo gek dat ik me dat afvraag? Naar mijn idee moet je toch aangesloten zijn bij de kerk om er te mogen trouwen. Oke, die paus is wat overdreven maar was bij wijze van spreken natuurlijk Ik kan me bij haar gewoon geen connectie met de kerk voorstellen...jij wel dan?


Het is niet zo gek dat je je dit afvraagt, maar een eventuele weigering van een dominee/pastoor om een stel te trouwen in zijn kerk, zal niet zozeer afhangen van wat iemand in het verleden heeft gedaan, maar of men in het verleden verbonden is geweest aan die (katholieke) kerk.
Ook zal een katholieke kerk, en veel protestantse kerken, stellen van dezelfde sekse niet willen trouwen.
pi_84345670
De kerk is op dit moment maar al te blij als er mensen binnen zitten!
Die gaan niemand weigeren....
pi_84345927
quote:
Op donderdag 22 juli 2010 09:35 schreef Koningin het volgende:
De kerk is op dit moment maar al te blij als er mensen binnen zitten!
Die gaan niemand weigeren....


Ik ben er niet zo zeker van..het huwelijk is een heilig sacrament (ik heb het nu alleen over de Katholieke kerk!) en de dominee/pastoor is echt niet happig op mensen die de kerk niet zo serieus nemen en voor de kerk trouwen alleen maar willen vanwege het 'sfeertje' of om een eventueel schuldgevoel van het nooit meer naar de kerk gaan te willen afkopen.
Je ziet het ook in dat geval met die 'Oranje-pastoor' Paul Vlaar, die God in zijn hempie liet staan volgens de bisschop en daarom ook is geschorst...
  † In Memoriam † donderdag 22 juli 2010 @ 10:57:28 #91
43556 miss_dynastie
pi_84347918
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 23:38 schreef kvd het volgende:
foto's
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik vind dit echt geen mooie jurk De bovenkant is zo kaal, er zit een heel groot stuk tussen haar hals en waar de stof begint. Ook vind ik het er aan de linkerkant (voor ons rechts) zo raar uitzien, alsof het dubbel is gevouwen of zo. Een ketting had al heel erg gescheeld, misschien.
pi_84348073
quote:
Op donderdag 22 juli 2010 10:57 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Ik vind dit echt geen mooie jurk De bovenkant is zo kaal, er zit een heel groot stuk tussen haar hals en waar de stof begint. Ook vind ik het er aan de linkerkant (voor ons rechts) zo raar uitzien, alsof het dubbel is gevouwen of zo. Een ketting had al heel erg gescheeld, misschien.
ik vind het ook geen mooie jurk, ik mis ook iets aan het totaal plaatje
oorbellen of een ketting? of iets anders met haar haren
  donderdag 22 juli 2010 @ 11:30:02 #93
125420 Starlie
a dirty mind is a joy forever
pi_84349025
quote:
Op donderdag 22 juli 2010 11:02 schreef sherezade het volgende:

[..]

ik vind het ook geen mooie jurk, ik mis ook iets aan het totaal plaatje
oorbellen of een ketting? of iets anders met haar haren
Ze had natuurlijk in het begin een sluier om/op! Dat scheelde wel....
pi_84349085
aha die pic heb ik dan gemist
pi_84349250
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 23:38 schreef kvd het volgende:
foto's
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Wow, wat prachtig allebei Daar kan Yo nog een puntje aan zuigen
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_84349502
quote:
Op donderdag 22 juli 2010 11:35 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Wow, wat prachtig allebei Daar kan Yo nog een puntje aan zuigen
  donderdag 22 juli 2010 @ 11:43:07 #97
11458 ivetje
To infinity...and beyond!!
pi_84349511
quote:
Op donderdag 22 juli 2010 09:46 schreef cinnamongirl het volgende:

[..]



Ik ben er niet zo zeker van..het huwelijk is een heilig sacrament (ik heb het nu alleen over de Katholieke kerk!) en de dominee/pastoor is echt niet happig op mensen die de kerk niet zo serieus nemen en voor de kerk trouwen alleen maar willen vanwege het 'sfeertje' of om een eventueel schuldgevoel van het nooit meer naar de kerk gaan te willen afkopen.
Je ziet het ook in dat geval met die 'Oranje-pastoor' Paul Vlaar, die God in zijn hempie liet staan volgens de bisschop en daarom ook is geschorst...
Daarom vind ik het van haar zo vreemd. Ik kreeg echt het idee dat het alleen maar was omdat het zo sfeervol is. Ik heb haar gewoon nooit over het geloof gehoord, en gezien haar verleden leek ze me ook niet echt een aanhanger zeg maar Ik vond het gewoon raar toen ik hoorde dat het een kerkelijk huwelijk zou worden. Vind het niet bij haar passen op de een of andere manier
To infinity…and beyond!
pi_84349681
quote:
Op donderdag 22 juli 2010 11:43 schreef ivetje het volgende:

[..]

Daarom vind ik het van haar zo vreemd. Ik kreeg echt het idee dat het alleen maar was omdat het zo sfeervol is. Ik heb haar gewoon nooit over het geloof gehoord, en gezien haar verleden leek ze me ook niet echt een aanhanger zeg maar Ik vond het gewoon raar toen ik hoorde dat het een kerkelijk huwelijk zou worden. Vind het niet bij haar passen op de een of andere manier

Er zijn genoeg mensen die nooit naar een kerk gaan maar die toch voor een kerkelijk huwelijk kiezen....gewoon omdat ze het erbij vinden horen.....
Ja ieder het zijne he
  donderdag 22 juli 2010 @ 11:55:40 #99
11458 ivetje
To infinity...and beyond!!
pi_84349973
Ik vind het hypocriet om dat te doen. Heb zelf ook mijn communie en zelfs nog vormsel gedaan. Maar kom nooit in de kerk en heb er ook niet zoveel meer mee. Om dan wel in de kerk te trouwen vind ik persoonlijk gewoon niet kunnen.
To infinity…and beyond!
pi_84350053
quote:
Op donderdag 22 juli 2010 11:55 schreef ivetje het volgende:
Ik vind het hypocriet om dat te doen. Heb zelf ook mijn communie en zelfs nog vormsel gedaan. Maar kom nooit in de kerk en heb er ook niet zoveel meer mee. Om dan wel in de kerk te trouwen vind ik persoonlijk gewoon niet kunnen.
ja vind ik zelf ook maarja wat doe je eraan, de grootste criminelen trouwen bij wijze van spreken nog voor de kerk....dan zou ieder koppel gescreend moeten worden voordat een kerkelijk huwelijk voltrokken mag worden....je houdt het toch niet tegen
  donderdag 22 juli 2010 @ 12:02:34 #101
11458 ivetje
To infinity...and beyond!!
pi_84350231
Da's waar. Dat screenen doet me denken aan die film met Mandy Moore, License to wed
http://www.imdb.com/title/tt0762114/

Als het nou zo zou gaan in het echt
To infinity…and beyond!
pi_84365897
quote:
Op donderdag 22 juli 2010 11:58 schreef sherezade het volgende:

[..]
dan zou ieder koppel gescreend moeten worden voordat een kerkelijk huwelijk voltrokken mag worden....je houdt het toch niet tegen
Dat worden ze ook wel d.m.v. voorbereidende gesprekken met de dominee. Ligt er ook wel aan in wat voor kerk je trouwt denk ik. In protestantse kringen zijn ze er best streng in, heb geen idee hoe dat bij katholieken gaat.
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_84365976
quote:
Op donderdag 22 juli 2010 11:43 schreef ivetje het volgende:

[..]

Ik kreeg echt het idee dat het alleen maar was omdat het zo sfeervol is. Ik heb haar gewoon nooit over het geloof gehoord, en gezien haar verleden leek ze me ook niet echt een aanhanger zeg maar
Maar wanneer is iemand voor jou een goed christen/katholiek dan? Als je als heilige leeft en constant preekt hoe goed God is? Want ik vind het een verademing dat niet alle mensen zo nodig hun geloof uit moeten spreken

En laten we nu maar weer ontopic gaan
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_84370182
Net bij shownieuws. Kim is 'getrouwd' in 'de Duif' (de kerk waar Jos Brink ook voorganger is geweest). Je kan daar ook alleen maar voor de burgerlijke stand trouwen, wat Kim blijkt te hebben gedaan.
Alleen gaan nu de geruchten dat ze helemaal niet getrouwd is, er zijn geen handtekeningen gezet......
pi_84383266
quote:
Just Married!
Filed under: Orlando Bloom



They are now officially husband and wife!

Actor Orlando Bloom and Miranda Kerr married in a secret ceremony in America on Wednesday night, a publicist for the Victoria's Secret model has confirmed.

Congrats to the happy couple!
pi_84394949
quote:
Kim Feenstra niet getrouwd

van onze redactie
AMSTERDAM - Kim Feenstra trouwde afgelopen woensdag, maar nog niet helemaal...

Het stel is wel gewoon op huwelijksreis, maar trouwt in oktober nog een keer. Dit omdat Kim en Michael Mendoza voor de wet dus nog niet getrouwd zijn. Ze zijn van plan dit in Weesp te doen, in bijzijn van familie en vrienden, zo meldt Novum.
Michael en Kim zijn zó in hun nopjes met elkaar dat ze gewoon niet konden wachten tot oktober, verklaart Kims woordvoerder. "Hoewel het wettelijk huwelijk pas later dit jaar plaatsvindt, hebben Kim en Michael besloten toch nu al de liefde aan elkaar te verklaren."
Kim en Michael zijn inmiddels bijna een jaar een stel en 'trouwden' woensdag in de Amsterdamse kerk De Duif.
Bron
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
  vrijdag 23 juli 2010 @ 13:11:46 #107
11458 ivetje
To infinity...and beyond!!
pi_84395148
Wat een onzin allemaal zeg. Ik heb bij dit soort dingen altijd het idee dat het meer om de bruiloft gaat dan om het trouwen zelf. Net zoals bij Yo en Wes. Daar kwamen nu ook de krantenkoppen voorbij van "yo en wes nu echt getrouwd". Pleur toch op, die waren in april al echt getrouwd! Ik vind dat trouwen op 1 dag en dan nogmaals op een andere dag met feest zo'n onzin. Waar doe je het dan voor vraag ik me af?
To infinity…and beyond!
pi_84395412
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 13:06 schreef Felixa het volgende:

[..]

Bron

wat is dan weer voor een crap?? zijn we dus allemaal in de maling genomen?
pi_84398462
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 13:19 schreef sherezade het volgende:
wat is dan weer voor een crap?? zijn we dus allemaal in de maling genomen?
wel heel raar . Bij een officieel kerkelijk huwelijk is het toch de bedoeling dat je al het burgelijk huwelijk achter de rug hebt?
Ze is natuurlijk een mooi meiske, maar de bovenkant van haar jurk is niet zo mooi. Ze is te plat voor strapless denk ik.
'Bruidegom' ziet er ook nog heel jong uit
pi_84402433
Ernstig dat mensen zich verlagen tot houden van een bruiloft-voor-de-buitenwereld.
Natuurlijk is elke trouwpartij tot op zekere hoogte een soort show, maar daarbij wordt het stel dan tenminste ook in de echt verbonden.
pi_84404131
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 14:34 schreef computergirl het volgende:

[..]

wel heel raar . Bij een officieel kerkelijk huwelijk is het toch de bedoeling dat je al het burgelijk huwelijk achter de rug hebt?
Ze is natuurlijk een mooi meiske, maar de bovenkant van haar jurk is niet zo mooi. Ze is te plat voor strapless denk ik.
'Bruidegom' ziet er ook nog heel jong uit
zoals ik gister al schreef (waarbij ik troouwens ook al aangaf dat ze niet getrouwd zijn), ze zijn wel IN een kerk getrouwd, maar niet VOOR de kerk. Bij de Duif kan je ook alleen maar trouwen voor de burgerlijke stand, wat ze hebben gedaan, alleen niet de handtekeningen gezet...
pi_84427864
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 16:57 schreef kvd het volgende:

zoals ik gister al schreef (waarbij ik troouwens ook al aangaf dat ze niet getrouwd zijn), ze zijn wel IN een kerk getrouwd, maar niet VOOR de kerk. Bij de Duif kan je ook alleen maar trouwen voor de burgerlijke stand, wat ze hebben gedaan, alleen niet de handtekeningen gezet...


echt nep dus 8)7
  zaterdag 24 juli 2010 @ 08:04:27 #113
11458 ivetje
To infinity...and beyond!!
pi_84427877
Dat een ambtenaar daaraan meewerkt eigenlijk. Of was die er ook niet eens :D Ik zou echt zoiets hebben van, bekijk het maar met je onzin.
To infinity…and beyond!
pi_84427988
misschien was er wel geen 'echte' ambtenaar, ik heb Kim toch echt iets horen zeggen over 'de pastoor' :?
pi_84428001
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 14:34 schreef computergirl het volgende:

Ze is natuurlijk een mooi meiske, maar de bovenkant van haar jurk is niet zo mooi. Ze is te plat voor strapless denk ik.



Ik vind het juist heel mooi, dat hele smalle lijf van haar en niet zo'n ordi corset waar de borsten weer in gepropt zitten en bijna uitvallen. Heel stijlvol :) Verder ook subtiele make-up en heel klassiek haar, mooi :)


Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  zaterdag 24 juli 2010 @ 08:31:20 #116
11458 ivetje
To infinity...and beyond!!
pi_84428015
Dat zal idd ook wel weer, want er was eigenlijk niets echt aan die bruiloft :P

Ik hoorde overigens ook afgelopen dinsdag nog die Bastiaan van Schaijk over de bruoloft. Hij had het over Yo en Wes en dan die van Kim als tegenhanger. Kwan ie aan dat het een mode-bruiloft werd en blablabla en dat daar dus een hoop minder mode-blunders bij zouden komen kijken. Nou serieus! Als er iets altijd al een mode-blunder bijloopt is hij het wel :') En dat was nu dus ook weer zo...geen mode-blunder mijn ass!

To infinity…and beyond!
pi_84428327
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 08:29 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Ik vind het juist heel mooi, dat hele smalle lijf van haar en niet zo'n ordi corset waar de borsten weer in gepropt zitten en bijna uitvallen. Heel stijlvol :) Verder ook subtiele make-up en heel klassiek haar, mooi :)


[ afbeelding ]


alleen jammer dat het huwelijk niet officieel voltrokken is :') :') :')
pi_84428399
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 09:12 schreef sherezade het volgende:

[..]

alleen jammer dat het huwelijk niet officieel voltrokken is :') :') :')



Weet ik, dat is nu al 4 keer gezegd ;)
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_84428442
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 08:29 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Ik vind het juist heel mooi, dat hele smalle lijf van haar en niet zo'n ordi corset waar de borsten weer in gepropt zitten en bijna uitvallen. Heel stijlvol :) Verder ook subtiele make-up en heel klassiek haar, mooi :)


[ afbeelding ]


oh, begrijp me niet verkeerd, ik vind smalle ranke Kim veel mooier dan de d-cup on display van Yo. Maar het bovenlijfje van die jurk sluit gewoon niet goed aan. De jurk lijkt af te zakken, alleen dankzij de baleinen staat ze niet in haar blootje
pi_84495930
quote:
ma 26 jul 2010, 06:00
Jelka van Houten getrouwd

door Mariët Oosterwijk
AMSTERDAM - Jelka van Houten is zaterdag in Frankrijk getrouwd. De 31-jarige musicalster (o.a. Dromen zijn bedrog, Turks Fruit) gaf ten overstaan van een klein clubje haar jawoord aan Koppe Koppeschaar.

De twee kregen zestien maanden geleden al zoontje Walt, en hebben hun liefde nu met een huwelijk bekroond. Eerder vertelde de bruid op deze pagina: "Ik wil graag een écht gezin zijn. Al zeg ik altijd al ’mijn man’."
Haar zus Carice, die getuige was, stond vlak voor de bruiloft nog doodsangsten uit. Tijdens de vlucht naar Parijs kampte het vliegtuig met ’extreme turbulentie’. Phew... dit was vooralsnog mijn engste vlucht ooit. Schreeuwende mensen, dat soort werk twitterde de actrice zaterdagochtend in alle vroegte.
bron: Telegraaf
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
pi_84495967
En een gerucht:

quote:
ma 26 jul 2010, 09:55
'George Clooney gaat trouwen'

van onze redactie
AMSTERDAM - Er gaan geruchten dat George Clooney in het huwelijksbootje wil stappen met Elisabetta Canalis.

George is in de wolken. Hij schijnt smoorverliefd te zijn op Elisabetta, meldt de Daily Mirror. Vrienden zeggen dat George haar ten huwelijk gaat vragen. Assistenten van de acteur zouden nu een altaar hebben aangeschaft. De altaar zou in de buurt van het huis van George staan.
Ook Elisabetta is in de zevende hemel. "Door hem heb ik rust gevonden. Ik ben veranderd en dat komt door George", zegt de Italiaanse actrice. Ze ziet zichzelf niet als een typisch prinsesje. "Ik heb nooit gedroomd van moederschap, maar ik geloof wel in trouwen."
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
  Licht Ontvlambaar maandag 26 juli 2010 @ 10:24:04 #122
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_84496014
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 08:29 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Ik vind het juist heel mooi, dat hele smalle lijf van haar en niet zo'n ordi corset waar de borsten weer in gepropt zitten en bijna uitvallen. Heel stijlvol :) Verder ook subtiele make-up en heel klassiek haar, mooi :)


Ze heeft geen borsten dus daar valt sowieso weinig aan te proppen... Haar en make-up vind ik mooi, maar de jurk staat/zit niet. En op de foto is het helemaal een drama, veel te laag en uit het midden. Best jammer zo.
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_84496285
quote:
Op maandag 26 juli 2010 10:22 schreef Felixa het volgende:
En een gerucht:
[..]


Geloof ik helemaal niks van. Hij heeft al vaker aangegeven nooit meer te willen trouwen.
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_84521920
:')

quote:
ma 26 jul 2010, 20:02
Linda Hogan (50) verloofd met 21-jarige

van onze redactie
AMSTERDAM - Linda Hogan, de ex van worstelaar Hulk, zou zich hebben verloofd met de 21-jarige Charlie Hill.

Dit meldt Perez Hilton. De Amerikaanse 'cougar' is wel zo netjes geweest om te wachten met haar verloving totdat de jonge Charlie officieel een biertje mag drinken... Charlie is trouwens een jaar jonger dan Linda's zoon Nick.
Het huwelijk zou volgens Amerikaanse media volgend jaar op een jacht plaatsvinden. Hulk Hogan heeft zich nog niet uitgelaten over het huwelijk van zijn ex-vrouw.
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
pi_84522325
quote:
Op maandag 26 juli 2010 21:24 schreef Felixa het volgende:
:')
[..]

[ afbeelding ]
Boh het zal je moeder maar zijn :{
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_84522374
quote:
Op maandag 26 juli 2010 10:20 schreef Felixa het volgende:

[..]

bron: Telegraaf
Ben wel benieuwd naar de jurk van Jelka, verwacht wel iets aparts eik. :) Geen idee of het klopt :D
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_84662616
Voor de tweede keer trouwen op de 21e. Succes meid! :')

quote:
'Peaches Geldof trouwt opnieuw'

Uitgegeven: 30 juli 2010 12:06
Laatst gewijzigd: 30 juli 2010 12:06

AMSTERDAM - Peaches Geldof stapt binnenkort voor de tweede keer in haar jonge leven in het huwelijksbootje. Dat schrijft de Britse tabloid The Sun op basis van uitspraken van een vriend van Geldof.

De 21-jarige socialite trouwt met Eli Roth, de 38-jarige horrorregisseur en acteur met wie ze sinds maart samen is.
Geldof trouwde op 19-jarige leeftijd met de Amerikaanse muzikant Max Drummey. Het koppel kende elkaar toen slechts een paar weken.

Peaches liet al snel weten dat het huwelijk niet per se voor eeuwig bedoeld was. De scheiding werd na zes maanden aangevraagd.
Vertrouwen
De bruiloft van Geldof en Roth zou plaatsvinden in New York. De ceremonie wordt traditioneel Joods vanwege Roths achtergrond en er zijn slechts vijftig gasten uitgenodigd. "Ze hebben er vertrouwen in dat het helemaal goed zit", aldus de bron.
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
pi_84695897
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 12:57 schreef Felixa het volgende:
Voor de tweede keer trouwen op de 21e. Succes meid! :')
[..]


Er is nog hoop dat het niet gebeurd, het wordt ontkend
quote:
Eli Roth Denies Engagement!
Filed under: Love Line > Peaches Geldof > Twitter


It did seem fast — even for them!

Eli Roth took to his Twitter to deny the rumors that he's engaged to girlfriend Peaches Geldof.

He Tweeted:

"It's a good thing I follow myself on Twitter or I'd have never known I was engaged. I had no idea. Congrats? #FunniestFollowFridayEver"

Ha!

pi_84695936
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 20:06 schreef Marble het volgende:
[ afbeelding ]

|:(.
:N

quote:
Engagement Off! Bristol Splits From Levi AGAIN!
Filed under: Baby Blabber > Politik > Love Line > Sarah Palin > Levi Johnston



Well that fizzled right as it was getting good again!

It's like a real life, white trash soap opera up there!

Bristol Palin is reportedly devastated by the news that her fiance douchey baby daddy, Levi Johnston, was stoopid enough to impregnate his ex-girlfriend, Lanesia Garcia, during their time apart, and will only communicate with him via text message!

Ha!

A source claims:

“Levi insists the baby isn’t his, but no one really knows for sure. Levi is one of three possible fathers who were with Lanesia during the probable week of conception. The Palins recognize [Bristol’s decision to take Levi back] was the ultimate act of forgiveness, but they themselves are not ready to practice it. They remember the harsh words and the hurtful actions of just a few months ago. In their minds, Levi has spent the last year and a half trying to hurt Bristol and the family."

We wonder if Sexy Sarah will still welcome that dumbass at their table for Thanksgiving dinner!

And when the fuck is Levi's elegant, aspiring model/blogger sister Mercede going to weigh in on the situation on her website? We can't WAIT to hear what she has to say about this mess!

Bwa ha ha!

pi_84696105
Bezig bijtje, die Lanesia! _O- ;(
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
pi_84736511
Chelsea Clinton is getrouwd:





Grotere foto's hier
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_84746096
quote:
Op zondag 1 augustus 2010 14:37 schreef rena het volgende:
Chelsea Clinton is getrouwd:
stralende bruid, mooie jurk ^O^
pi_84746692
Alicia Keys is ook getrouwd:

quote:
Mother-to-be Alicia Keys has tied the knot with her rap producer boyfriend in France.

The singer, who is due to give birth in November, walked down the aisle yesterday in front of a host of celebrity guests, including U2 rocker Bono and Queen Latifah.

Keys reportedly wore a flowing white gown and headband, while her partner, Swizz Beatz, donned a white tuxedo and bow tie for the big day.

The pair arrived at their venue in Corsica several days ago and have been spotted relaxing and sunbathing together ahead of the celebrations.

Keys, 29, is a seasoned performer. At the age of seven she started performing classical music on the piano.

Her debut album, Songs In A Minor, sold over 12 million copies worldwide and earned her five Grammy Awards in 2002, including Best New Artist and Song of the Year for Fallin'.

Keys and Beatz, whose real name is Kaseem Dean, have been dating since 2008.

Beatz has just finalised his divorce from his first wife of four years, Mishonda Tifrere, who is also the mother of one of his two children.

Last month Keys confirmed on Good Morning America that she is pregnant and due in November.
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_84746772
En rappertje T.I. is ook getrouwd.
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_84749873
quote:
Op zondag 1 augustus 2010 20:05 schreef rena het volgende:
Alicia Keys is ook getrouwd:
[ afbeelding ]
[..]


jammer van dat ding op haar hoofd
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zondag 1 augustus 2010 @ 21:22:24 #136
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_84750098
quote:
Op zondag 1 augustus 2010 21:18 schreef sherezade het volgende:

[..]

jammer van dat ding op haar hoofd
Die zonnebril van hem vind ik er ook niet echt bij passen, :') .
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_84750134
quote:
Op zondag 1 augustus 2010 21:22 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]

Die zonnebril van hem vind ik er ook niet echt bij passen, :') .
nee idd en die schoenen ook niet
pi_84765364
Altijd grappig om te zien.
  maandag 2 augustus 2010 @ 11:41:00 #139
229810 hexje
Surfboard, surfboard
pi_84767197
quote:
James van der Beek weer getrouwd
Uitgegeven: 2 augustus 2010 09:59
Laatst gewijzigd: 2 augustus 2010 09:59

AMSTERDAM - James van der Beek is zondag voor de tweede keer getrouwd. De 33-jarige acteur beloofde eeuwige trouw aan zijn vriendin Kimberly Brook tijdens een joodse ceremonie in Tel Aviv. "Dit is tot nu toe de beste dag van mijn leven", jubelde Van der Beek op Twitter.

© Wenn.com"De vrouw van wie ik houd is vandaag mijn vrouw geworden", schreef Van der Beek. "Ik kijk ernaar uit de rest van mijn leven met haar door te brengen."

Van der Beek brak door dankzij zijn rol in de tv-serie 'Dawson's Creek'. Tegenwoordig speelt hij een arts in de ziekenhuisserie 'Mercy'.


Scheiding

De 33-jarige heeft ervaring met bruiloften. In de zomer van 2003 trouwde hij met actrice Heather McComb. Dat huwelijk liep na bijna zeven jaar op de klippen, in maart werd de scheiding geregeld.

Van der Beek leerde Kimberly Brook vorig jaar zomer kennen. Het kersverse echtpaar verwacht later dit jaar hun eerste kind.

"Ik ervaar momenteel een blijdschap op een niveau waarvan ik niet wist dat het bestond", twitterde de acteur in april. Het meisje is het eerste kind voor Van der Beek.
  maandag 2 augustus 2010 @ 13:20:58 #141
125420 Starlie
a dirty mind is a joy forever
pi_84769655
quote:
Op maandag 2 augustus 2010 11:41 schreef hexje het volgende:
Alicia Keys

[ afbeelding ]

voor meer foto's: http://terrellvanity.com/(...)dding-pictures/news/
Die klimop in haar handen vind ik wat minder.... maar ja als zij het maar mooi vindt!
pi_84933381
quote:
'Robbie Williams trouwt zaterdag'
Uitgegeven: 6 augustus 2010 10:06
Laatst gewijzigd: 6 augustus 2010 10:05

AMSTERDAM - Robbie Williams stapt zaterdag in het huwelijksbootje met actrice Ayda Field. Dat schrijft Daily Mail vrijdag.

Williams en Field trouwen volgens de Britse krant op een eiland bij Californië. De ceremonie is intiem en de Take That-leden zijn niet aanwezig.

Het aanstaande bruidspaar zou hechte vrienden en familie slechts een week geleden op de hoogte hebben gebracht van hun plannen.

De mannen van Take That hadden allemaal al een vakantie met het gezin geboekt en kunnen om die reden niet aanwezig zijn. Gasten zouden zich moeten verzamelen in een kleine haven, waarna ze naar het paradijselijke Santa Catalina worden gevaren.


Feestje

Williams en Field leerden elkaar in 2007 kennen op een feestje in Los Angeles. In november vroeg de zanger zijn vriendin live op de Australische radio ten huwelijk. De 31-jarige Field zei volmonding 'ja', maar diezelfde dag nog beweerde Williams dat het om een grap ging.

Na de ceremonie zou er een huwelijksreis van twee weken gepland staan. Daarna moet de 36-jarige Williams terug naar Engeland om de nieuwe single van Take That, 'Shame', te promoten.
pi_85061458
En de eerste kiekjes van Robbie



pi_85062140
Ayda


Robbie met best man Jonathan Wilkes
Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*
pi_85143692
De cover van Hello magazine, waarin een 35-pagina tellende reportage staat van het huwelijk.
Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*
pi_85144410
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 15:49 schreef ChatGirl het volgende:
De cover van Hello magazine, waarin een 35-pagina tellende reportage staat van het huwelijk.
[ afbeelding ]
Ik zat net te kijken of zij nou veel ouder dan Robbie is, maar ze is 31, had haar toch wel in de eind 30 geschat eigenlijk...


Robbie ziet er geweldig uit ;)
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  † In Memoriam † woensdag 11 augustus 2010 @ 16:15:13 #147
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_85144919
Wat een mooie vrouw O+
Fat bikers bounce better.
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
  woensdag 11 augustus 2010 @ 16:43:34 #148
125420 Starlie
a dirty mind is a joy forever
pi_85146293
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 16:15 schreef Skaai het volgende:
Wat een mooie vrouw O+
Ze lijkt een beetje op Coleen Rooney! Wat ik ook een mooie vrouw vind.
pi_85149912
een foto van James van der Beek en Kimberly Brook
  woensdag 11 augustus 2010 @ 20:34:43 #150
229810 hexje
Surfboard, surfboard
pi_85155288
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 16:15 schreef Skaai het volgende:
Wat een mooie vrouw bruid
pi_85281762
Ik heb de Hello net gehaald. Mooie fotoreportage!
Kan m wel proberen in te scannen voor de liefhebbers.

Ayda ziet er prachtig uit. En Rob :9~
damn... Wat ziet hij er lekker uit zeg!!

maar dat zeg ik al snel als Rob-fan
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_85283348
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 18:20 schreef kvd het volgende:
een foto van James van der Beek en Kimberly Brook
[ afbeelding ]
Wát een lelijke jurk.
Tenminste, wat er van te zien is.
Die mouwtjes... dat sluiertje. Het huwelijk is in snel geregeld omdat de bruid zwanger is?
Liej
pi_85303494
Hilary Duff is getrouwd.
quote:
Congratulations to newlyweds Hilary Duff and Mike Comrie!

A rep for the 22-year-old singer-actress confirms exclusively to OK! that the couple were wed on Saturday in Santa Barbara, California.

Hilary, in a mermaid gown by Vera Wang, and NHL hockey player Mike Comrie, 29, said their ?I do?s? in front of a breathtaking sunset and 100 of their closest family and friends.

Hilary was escorted down the aisle by her mother Susan Duff, who was dressed in Badgley Mischka.

Sister Haylie Duff acted as maid of honor with four additional bridesmaids.

OK! Magazine will have all the exclusive photos and details of the nuptials in the new issue on sale Thursday!
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_85341611
En de eerste foto's:

And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_85418300
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 17:39 schreef Leigh het volgende:

[..]

Wát een lelijke jurk.
Tenminste, wat er van te zien is.
Die mouwtjes... dat sluiertje. Het huwelijk is in snel geregeld omdat de bruid zwanger is?
Ik vind het wel een aardige jurk - zo op het eerste gezicht. Júist de mouwtjes vind ik er mooi aan, tegenwoordig zijn bijna alle trouwjurken strapless en lijkt het allemaal op elkaar, vaak neem ik niet eens de moeite meer om te kijken. Dit vind ik een soort kleine terugkeer naar oudere tijden, toen de bruid nog meer of tenminste evenveel kleding droeg als de bruidegom.

Ze draagt volgens mij geen sluier, maar voile. Hmm, volgens Wikipedia betekent dat hetzelfde.
  woensdag 18 augustus 2010 @ 09:32:29 #156
124373 Ireth
Sjongejongejonge....
pi_85425811
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 17:39 schreef Leigh het volgende:

[..]

Wát een lelijke jurk.
Tenminste, wat er van te zien is.
Die mouwtjes... dat sluiertje. Het huwelijk is in snel geregeld omdat de bruid zwanger is?
Dat floddertje op haar hoofd vind ik ook niet mooi, maar die jurk (de bovenkant dan ;) ) vind ik wel heel mooi! Heel fijntjes! O+
🥳"Als de kijker alles ziet, dan komt dat helemaal goed"🥳
pi_85703879
een snelle beslissing

quote:
Sara Kroos gaat trouwen
Uitgegeven: 25 augustus 2010 20:24
Laatst gewijzigd: 25 augustus 2010 20:24

AMSTERDAM - Sara Kroos heeft zich verloofd met haar vriendin. Dat heeft de cabaretière woensdag laten weten aan RTL Boulevard. Kroos en haar vriendin zijn pas sinds deze zomer samen. Kroos heeft een dochter uit een eerdere relatie.

"Ja, dat is vrij snel gegaan", geeft de 29-jarige Kroos toe. "Maar als je haar ziet dan snap je dat wel. Het is gewoon de leukste vrouw van de wereld." Volgens Kroos was er sprake van liefde op het eerste gezicht.

"We hebben elkaar leren kennen via het werk en toen is dat opgebloeid", vertelt Kroos.

"Het is zo'n onzettend leuke, mooie vrouw, daar kun je geen nee tegen zeggen. Ik hou deze de komende honderdvijftig jaar, dat kun je zwart op wit zetten." Een datum voor de bruiloft is nog niet geprikt, maar Kroos verwacht dat dat nog even zal duren
pi_85703957
pfoe.. dat is wel heel snel zeg...
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
pi_85975958
Wat een leuk verhaal! :)

quote:
do 02 sep 2010, 06:00

René van Kooten getrouwd

door Patricia Cortie
AMSTERDAM - Na een reis van vier weken per fiets zijn in Rome musicalster René van Kooten en zijn Tanya getrouwd. "We hebben een hele zware tocht achter de rug", vertelt de bruid. "We legden negentig kilometer af per dag, en hebben onderweg alles meegemaakt wat je in een relatie kunt meemaken. Stress, tegenslag, ruzie... Ook elkaar erdoorheen slepen… En we wisten dus zeker dat het tussen ons helemaal goed zit."

In het kerkje Santa Maria il Tempulo gaf de 37-jarige René in tranen zijn jawoord aan zijn grote liefde, met wie hij vijf jaar samen is. "Ik moest huilen, want het leek wel alsof ik nog nooit zo’n mooie vrouw had gezien. Het mooie aan Tanya vind ik dat ze dromerig is, en ze mij door haar fantasie steeds weer naar andere plekken brengt. Na vier weken in fietskleding had ze een metamorfose ondergaan. Bij de plechtigheid door een priester waren twee officiële ambtenaren van de gemeente Rome en een tolk. Alles wat werd gezegd, moest letterlijk worden vertaald, anders was ons huwelijk niet rechtsgeldig geweest."
Bar
Na de huwelijksvoltrekking ’s ochtends ging het kleine gezelschap met onder anderen René’s eveneens pas getrouwde collega Brigitte Nijman – die tijdens de dienst nog had gezongen – lekker uit eten en de stad in. De bruidegom: "We hadden voor ’s avonds verder eigenlijk niks geregeld. Maar een bar in Rome is speciaal voor ons de hele nacht open gebleven. Dit was een nog mooiere bruiloft dan ik me had kunnen dromen, juist door de onverwachte dingen.
bron: Telegraaf
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
pi_86137681
quote:
Sportjournaliste Barbara Barend is vrijdag in het huwelijksbootje gestapt met haar verloofde Alette Bastiaansen. De twee hebben elkaar om ongeveer 18.00 uur het jawoord gegeven.

Barbara en Arlette zijn afgelopen april in ondertrouw gegaan. De twee zijn al vier jaar samen. Barend is ook in blijde verwachting van een zoon. De spruit wordt in januari verwacht.
Bron: shownieuws.tv

Jammer genoeg kan ik geen foto's vinden op internet, bij RTL Boulevard zag ik dat ze beiden prachtige jurken droegen. Beetje Romeinse stijl.
pi_86212180
quote:
Dries Roelvink weer getrouwd man
Uitgegeven: 8 september 2010 12:33
Laatst gewijzigd: 8 september 2010 13:55

AMSTERDAM - Dries Roelvink heeft weer een trouwring om zijn vinger. De 51-jarige volkszanger gaf zijn jawoord woensdag aan Honoria, met wie hij zich in februari verloofde. Eerder beloofde Dries eeuwige trouw aan Luciënne Kenter, de moeder van zijn twee zoons.

© ANPDries en Honoria trouwden in het West-Indisch Huis in Amsterdam.

In het Fashion Hotel wordt woensdagmiddag de eerste toast op het echtpaar uitgebracht. "Ik had alleen gehoopt op beter weer", zei Roelvink woensdagochtend, toen hij ontdekte dat het een druilerige dag zou worden.


De bruid trouwde in een traditionele, witte jurk, terwijl de bruidegom koos voor een klassiek donker pak.

Roelvink haalde zijn bruid op in een klassieke, witte bruidswagen. In de trouwringen die Dries en Honoria uitwisselden, staat Alleen Door Jou gegraveerd. De tekst verwijst naar Dries' eerste nummer 1-hit in zijn ruim 25-jarige carrière.
  † In Memoriam † donderdag 9 september 2010 @ 17:49:26 #162
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_86249002
True Blood acteurs Stephen Moyer en Anna Paquin zijn op 21 augustus getrouwd.


Carrie Underwood en Mike Fisher op 10 juli, was al bekend maar hier even een plaatje O+
Fat bikers bounce better.
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
pi_86474359
AMSTERDAM -
quote:
Cabaretier Jan Jaap van der Wal is in het uiterste geniep in het huwelijksbootje gestapt met actrice Eva Duijvestein.

Begin dit jaar verklapte de actrice in een radioprogramma dat ze ging trouwen. En ook dat nieuws wist het stel lange tijd geheim te houden: Jan Jaap ging namelijk al in juni 2009 op zijn knieën.

Het stel heeft aan RTL Boulevard laten weten dolgelukkig te zijn.
Don't you love her madly?
pi_86474435
quote:
Op woensdag 15 september 2010 20:45 schreef Lovechild het volgende:
AMSTERDAM -
[..]


Oeh dat wordt wachten op een zwangere Eva :D
En leuk dat ze zijn getrouwd! :Y
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_86608857
quote:
Top Gun actress Kelly McGillis has married longtime girlfriend Melanie Leis in a civil union in Collingswood, New Jersey.

The two met 10 years ago when Leis was a bartender at a restaurant owned by McGillis and her husband at the time, Fred Tillman.

You may remember, McGillis came out back in 2009, saying, "That was one of those moments when somebody asked me a question, my kids had gone from home, so I really didn't have to protect anyone by skirting the question, and I just decided to be absolutely honest."

We're so happy she found the courage to come out!

Congratulations to the happy couple!
De dames
  maandag 20 september 2010 @ 10:28:33 #166
1571 marky
Heerlijk.... sleur
  maandag 20 september 2010 @ 11:25:40 #167
148689 Muis006
Unrustle thy jimmies, wench!
pi_86630084
quote:
Ja dus :Y

quote:
AMSTERDAM - Jim Bakkum en Bettina Holwerda gaan trouwen. Dat heeft de 23-jarige zanger bekendgemaakt via Twitter. Jim ging vorige week op zijn knieën voor de 31-jarige musicalactrice tijdens hun vakantie op Hawaii. Het huwelijk vindt volgend jaar plaats.

"Volgend jaar wordt een mooi jaar. Ze heeft 'ja' gezegd. Zo blij...", schrijft Bakkum op Twitter. Zijn manager bevestigt dat Jim voor Bettina op de knieën is gegaan. Het koppel heeft nog geen trouwdatum geprikt.

Jim leerde zijn acht jaar oudere vriendin kennen tijdens de repetities voor de musical Grease. De vonk sloeg later op het toneel over tussen de hoofdrolspelers.

In 2008 gingen de twee samenwonen.

© Novum
Op zaterdag 4 juni 2016 21:46 schreef KaBuf het volgende:
Ik word graag nog #viezerdik voor jou.
pi_86630202
Wat leuk voor Jim en Bettina :) Ik vind het een leuk stel!
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  maandag 20 september 2010 @ 14:00:45 #169
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_86635122
Meende ik net ook te plaatsen is zij mij voor.Ontopic: Wel leuk voor Jim en Bettina ^)
pi_86647805
quote:
Congratulations to Eddie Vedder and Jill McCormick! The longtime couple tied the knot this weekend in Hawaii.

The Pearl Jam frontman, 45, and his model bride said their "I dos" in front of 70 friends and family, including actor Sean Penn and musician Jack Johnson.

The couple, who are parents to daughters Olivia, 6, and Harper Moon, almost 2, were engaged last year at the Kennedy Center Honors gala in Washington, DC.

This is Jill’s first marriage and the second for Eddie, who split from his ex Beth Liebling in 2000.

  maandag 20 september 2010 @ 19:48:04 #171
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_86648666
Jeetje Jim en Bettina lijken wel broer en zus :o


en idd een leuk stel
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
pi_86665730
quote:
Kings Of Leon Lead Singer Engaged To Someone Way More Attractive
Filed under: Music Minute > Kings Of Leon



The Lead Singer of Kings Of Leon, Caleb Followill, has hit the HAWTness jackpot!

A rep for the band has just announced that Followill is engaged to gorgeous model Lily Aldridge.

Wow Caleb! She must really like your music…or maybe she thinks you're funny or something.

Congrats on the engagement, bbs!

pi_86860606
Die actrice uit Bones is getrouwd:
quote:
Actress Emily Deschanel,33, and writer-actor David Hornsby tied the knot in a quiet evening ceremony in front of family and friends in the Pacific Palisades area of Los Angeles on Saturday, her rep confirms to PEOPLE.

Deschanel is currently starring in the sixth season of Bones, while Hornsby is best known for his work on FX's It's Always Sunny in Philadelphia.
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_86985686
Seth Rogen is verloofd.
quote:
It's a happy ending for this funnyman! Life & Style can exclusively reveal that actor and writer Seth Rogen, 28, has proposed to his longtime girlfriend, writer and actress Lauren Miller, also 28.

"He surprised her with the proposal," a friend of Seth's tells Life & Style. "She'd started giving up hope that he would ever pop the question."

Seth asked Lauren - whom he's been dating since 2004 - to be his bride just last week, after the two returned from visiting family in Boston.

"Her family adores him; everyone is thrilled to plan a wedding," the friend adds. As for Seth, there's no doubt as to how he feels about Lauren: "I have a girlfriend who is far prettier than I should have," he's said.
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_87274244
quote:
Heather Locklear trouwt weer

van onze redactie
AMSTERDAM - Actrice Heather Locklear stapt voor de derde keer het huwelijksbootje in.

Heather zal het ja-woord geven aan Jack Wagner. De acteur ging tijdens Heather's verjaardag op de knieën, meldt de Daily Express.

"Ze was er eerst niet klaar voor, maar nu wel", zegt een bron.

De Melrose Place-ster was in het verleden getrouwd met rockers Tommy Lee en Richie Sambora.


[ Bericht 1% gewijzigd door kvd op 07-10-2010 09:37:50 ]
pi_87465327
quote:
David Schwimmer getrouwd

Uitgegeven: 12 oktober 2010 16:38
Laatst gewijzigd: 12 oktober 2010 16:38

AMSTERDAM - David Schwimmer is afgelopen zomer in het huwelijk getreden. Hij is begin juni getrouwd met Zoe Buckman, maakte de manager van de Friends-acteur bekend aan het Amerikaanse tijdschrift Entertainment Weekly.

Schwimmer en Buckman leerden elkaar drie jaar geleden kennen in Londen, waar de acteur zijn regiedebuut Run Fatboy Run opnam. Begin dit jaar werd bekend dat de Amerikaan op zijn knieën was gegaan voor de Britse fotografe.
De 43-jarige Schwimmer en de 25-jarige Buckman beloofden elkaar trouw tijdens een kleine, besloten ceremonie. Het is voor beiden het eerste huwelijk.

Het nieuws dat Schwimmer is getrouwd kwam naar buiten op dezelfde dag dat zijn Friends-tegenspeelster Courteney Cox aankondigde te gaan scheiden.
De actrice was elf jaar getrouwd met David Arquette. Volgens verschillende Amerikaanse media hadden beiden de afgelopen tijd buitenechtelijke avontuurtjes.
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
pi_87567352
quote:
'Kate Moss in het geheim getrouwd'
Uitgegeven: 15 oktober 2010 12:26
Laatst gewijzigd: 15 oktober 2010 12:26

AMSTERDAM - Kate Moss is stiekem getrouwd. Het 36-jarige model trad afgelopen zomer in het huwelijk met haar vriend Jamie Hince, onthult de Britse krant The Mirror. Het tweetal gaf elkaar het jawoord op het Italiaanse eiland Sicilië.

Volgens bronnen wilden Moss en Hince een rustig huwelijk buiten de schijnwerpers. Alleen de beste vrienden van het stel woonden de ceremonie bij.

Moss' 8-jarige dochter Lila Grace, geboren uit een eerdere relatie, droeg de ringen.

Het model leerde de 40-jarige Hince, gitarist van The Kills, in september 2007 kennen. Ze had toen net een turbulente verhouding met rocker Pete Doherty achter de rug.

Moss was sinds januari verloofd met Hince. Voor haar 36e verjaardag kreeg ze van hem een verlovingsring cadeau.

pi_87587001
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2010 12:47 schreef kvd het volgende:

[..]


Mais non, het is niet waar zegt ze nu:
quote:
Kate Moss ontkent geheim huwelijk
Uitgegeven: 15 oktober 2010 12:26
Laatst gewijzigd: 15 oktober 2010 15:17

AMSTERDAM - Kate Moss ontkent dat ze is getrouwd met haar vriend Jamie Hince. De Britse krant Daily Mirror meldde dat het Britse model afgelopen zomer op Sicilië in het huwelijk is getreden. Een medewerker van de 36-jarige Moss spreekt dit bericht nu tegen.
Kate Moss en Jamie HinceFotoserie "Ze is zeker niet getrouwd", zei de bron tegen een andere Britse krant, de Daily Mail.

Moss vierde afgelopen zomer samen met Hince twee weken vakantie in Italië. Geruchten ontstonden waarschijnlijk omdat op foto's te zien was dat ze dezelfde bandjes om hun ringvinger droegen en ook dezelfde tatoeage hadden op hun pols.

Kate Moss is sinds januari verloofd met The Kills-gitarist Hince. Voor haar 36e verjaardag kreeg ze van hem een verlovingsring cadeau.
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_87885616
quote:
Probably one of the most anticipated weddings of the year has finally happened!

Katy Perry and Russell Brand tied the knot at a luxury resort Saturday night in India.

The couple released a statement saying:

"[Russell and Katy] were pronounced Mr. and Mrs. Brand on Saturday, October 23. The very private and spiritual ceremony, attended by the couples' closest family and friends was performed by a Christian minister and longtime friend of the Hudson Family. The backdrop was the inspirational and majestic countryside of Northern India."

The ceremony was said to be extravagant as two elephants named Laxmi and Mala walked down the couple's red carpet during the wedding procession, known as the "bharat." Traditional Rajasthani folk musicians performed using Indian instruments, including the sitar, santoor, the tabla, and kettle drums.

The couple also treated their guests to many live performances, shopping trips, and even a safari on days leading up to the wedding.

Their wedding sounds so exotic and absolutely lovely! Congrats to the newlyweds!
pi_88442214
quote:
Doutzen Kroes in geheim getrouwd

AMSTERDAM - Doutzen Kroes zou zondagmiddag in het geheim getrouwd zijn met haar vriend DJ Sunnery James.

Volgens AT5 hebben de twee elkaar het ja-woord gegeven op een geheime locatie in Amsterdam. Sunnery ging in januari voor de Friese schone op de knieën. De twee zeiden destijds dat ze van plan waren om dit jaar nog in het huwelijksbootje te stappen.

Doutzen en Sunnery zijn nu ruim een jaar samen en verwachten in januari een baby.
  maandag 8 november 2010 @ 00:55:11 #181
229810 hexje
Surfboard, surfboard
pi_88462889
Het lijkt meer een begrafenis, boot zwart, paraplu zwart, bijna alle kleding zwart.
All good things are wild and free.
pi_88463908
quote:
10s.gif Op maandag 8 november 2010 08:52 schreef tliciouz het volgende:
Het lijkt meer een begrafenis, boot zwart, paraplu zwart, bijna alle kleding zwart.
Het is dan ook een beetje het einde van je leven toch :P ?
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_88465443
quote:
1s.gif Op maandag 8 november 2010 00:55 schreef hexje het volgende:
vage foto's van de bruid Doutzen.

http://www.at5.nl/gespot/(...)etrouwd-in-amsterdam
zie ik het goed, staat Sven Kramer helemaal rechts?
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
pi_88486326
quote:
10s.gif Op maandag 8 november 2010 08:52 schreef tliciouz het volgende:
Het lijkt meer een begrafenis, boot zwart, paraplu zwart, bijna alle kleding zwart.
Nou inderdaad, bovendien vind ik er helemaal niks aan en die paraplu's overdreven.
  dinsdag 9 november 2010 @ 22:27:20 #187
229810 hexje
Surfboard, surfboard
pi_88535993
quote:
Hij ziet er lekker uit :9
  dinsdag 9 november 2010 @ 22:32:08 #188
125420 Starlie
a dirty mind is a joy forever
pi_88536277
Doutzen ziet er wat mij betreft prachtig uit, zo zie je maar hoe mooi eenvoudig kan zijn.
En misschien moest alles wel zwart zijn zodat zij mooi zou opvallen in haar witte jurk. En ze zijn samen natuurlijk ook Duo-Penotti ;)
pi_88589026
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 22:32 schreef Starlie het volgende:
Doutzen ziet er wat mij betreft prachtig uit, zo zie je maar hoe mooi eenvoudig kan zijn.
En misschien moest alles wel zwart zijn zodat zij mooi zou opvallen in haar witte jurk. En ze zijn samen natuurlijk ook Duo-Penotti ;)
Daar heb je een punt, maar ik vind dat je ook tè eenvoudig kan gaan en bovendien hou ik niet van strapless jurken. Ik vind het te kaal.
Sinds wanneer is dat eigenlijk 'in' en waaróm vindt het gros van de tegenwoordige bruid het mooi?
pi_88713818
Grappig. Een week nadat bekend word dat Jessica Simpson's ex gaat trouwen, komt zij ook met het nieuws:
quote:
She showed off her sparkly new accessory during a mall appearance for the Jessica Simpson Collection in Kansas yesterday. Jessica and Eric have been inseparable since they began dating in May and they've been all about flaunting their love and traveling together, even celebrating Jessica's 30th with a PDA-filled trip to Italy in July. The news comes just a week after her ex Nick Lachey announced his engagement to longtime girlfriend Vanessa Minnillo, though Jessica has been public about showing her support for Nick, and now she has her own exciting news to celebrate. The "thrilled" singer also just released her holiday single and will be on the road with Eric to promoter her album in the coming weeks. Congratulations to Jessica and Eric!
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_88737453
Heidi Montag trouwt weer met de grootste debiel op aarde, en nu voor het eerst zegt ze zelf:
quote:
Nothing like rushing a marriage to keep your name in the press!

Sitting with curlers in her hair, Heidi Montag revealed to Sydney's 2Day FM radio station in Australia that she and Spencer Pratt are getting married today, Sunday.

Even though the couple has been married before and this ceremony was considered a renewal of the vows, Heidi insists that this is actually their first wedding. She said:

"(Last time) I had Lauren Conrad telling me to leave, the producers telling Spencer to leave me at the altar and it was just really awful. I had my mom yelling at me, telling I needed my stepdad to walk me down the aisle, not my real dad.

It was just so awful and everyone was just so mean, and no one there wanted us to get married. They just wanted a show, so now this is real.

We had a lot of voodoo on the last one so Im ready for a new marriage."

We hope it works out this time! Congratulations!
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
  † In Memoriam † maandag 15 november 2010 @ 14:34:31 #192
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_88738038
Geen cent te makken maar wél trouwen :'). The plot thickens!
Fat bikers bounce better.
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
  maandag 15 november 2010 @ 21:01:26 #193
11458 ivetje
To infinity...and beyond!!
pi_88754724
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 11:48 schreef Jumping-Skippy het volgende:

[..]



Daar heb je een punt, maar ik vind dat je ook tè eenvoudig kan gaan en bovendien hou ik niet van strapless jurken. Ik vind het te kaal.
Sinds wanneer is dat eigenlijk 'in' en waaróm vindt het gros van de tegenwoordige bruid het mooi?
Grappig dat je dat zegt over die strapless jurken. Ik ga zelf trouwen volgend jaar en echt alles was strapless in de winkel. Ik vind het bij mezelf ook niet mooi en te kaal. Daarnaast wil ik niet lopen hijsen de hele dag. Ik heb er dus een halter aan laten zetten, maar dat is vrin ongebruikelijk tegenwoordig idd. Ik vind het dus ook wel heel leuk dat ik juist net iets anders heb dan het gros.
Overigens zat fiona hering bij boulevard te vertellen over doutzen. Ze had een jurk van pronovias en fiona verteld doodleuk dat ze er nog nooit van had gehoord! Echt, sorry hoor :') ik begrijp dat je het niet kent als je niet in fashion zit en/of nog nooit bent getrouwd. Maar fiona had dit merk toch echt wel moeten kennen! Het is een onwijs groot merk in bruidsjurken, elke winkel heeft het hangen.
To infinity…and beyond!
  dinsdag 16 november 2010 @ 12:29:45 #194
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_88773981
Een koninklijk huwelijk
http://www.bbc.co.uk/news/uk-11765422
pi_88774976
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 12:29 schreef marky het volgende:
Een koninklijk huwelijk
http://www.bbc.co.uk/news/uk-11765422
Leuk! Het is zelfs breaking news op BBC :D
  dinsdag 16 november 2010 @ 13:29:49 #196
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_88775962
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 13:02 schreef Miracle_Drug het volgende:



Leuk! Het is zelfs breaking news op BBC :D
Je hoort elke uur op het nieuws radio :) Maar wel leuk voor ze.
pi_89313334
twee voorgenomen huwelijken

quote:
Michael Bublé trouwt in april.
Michael Bublé stapt volgend jaar april in het huwelijksbootje, al moest hij de geplande datum wel verschuiven voor een zekere prins...

"We wilden eerst op 29 april trouwen, maar ik gokte erop dat we dan geen aandacht in de media zouden krijgen", zo grapt de zanger, verwijzen naar het huwelijk van de Britse Prins William en Kate Middleton, in de Today Show.

Michael en zijn verloofde Luisana Lopilato hebben er daarom 'maar' voor gekozen om het feestje op 6 april te houden..

quote:
Jeroen van der Boom gaat trouwen.
Zanger Jeroen van der Boom stapt volgend jaar in het huwelijksbootje met zijn vriendin Dany de Wit.

Dit heeft Jeroen zondag onthuld tijdens een winterfeestje in zijn tuin. De Jij bent zo-zanger verraste de aanwezige gasten met het fantastische nieuws.

Jeroen en Dani hebben twee zoons: Daan (9) en Luuk (4). Het stel heeft bewust gewacht met een huwelijk omdat ze het leuk vinden dat hun twee kinderen de bruiloft bewust zullen meemaken.

Het stel zal komende zomer trouwen.
pi_89882415
2 verse huwelijken

quote:
Nicole Richie getrouwd
Nicole Richie en Joel Madden hebben groots uitgepakt tijdens hun bruiloft afgelopen weekend.

En dat terwijl de meeste mensen in de veronderstelling waren dat ze elkaar al lang het jawoord hadden gegeven. Bij de trouwlocatie werd een versierde olifant gespot, meldt TMZ. Het is niet duidelijk hoe het beest heeft bijgedragen aan de festiviteiten.

De dochter van Lionel Richie en de zanger van de band Good Charlotte zijn al sinds 2006 bij elkaar. Ze hebben twee kinderen: dochter Harlow (2) en zoon Sparrow (1).

Beroemdheden Christina Aguilera, Jessica Alba, Quincy Jones, Khloe Kardashian, Samantha Ronson, Ashlee Simpson-Wentz en Pete Wentz waren aanwezig.
quote:
Martina Hingis getrouwd
Voormalig proftennisster Martina Hingis is afgelopen vrijdag in het huwelijksbootje gestapt.

Dit meldt People.com. De voormalig nummer één van de wereld trouwde haar Franse vriend Thibault Hutin (24) in een gesloten ceremonie in Parijs.

Het koppel ontmoette elkaar op een springshow in Sant Tropez afgelopen april. Martina benadrukt: "Onze bruiloft komt voor sommige mensen misschien als een verassing, maar het staat al lange tijd gepland.”

Martina (30) won maar liefst vijf Grand Slamtoernooien in haar carrière, die al op 22-jarige leeftijd beëindigd werd. In 2005 probeerde de Zwitserse het opnieuw, maar twee jaar na haar comeback stopte ze definitief.
  woensdag 15 december 2010 @ 15:51:33 #199
229810 hexje
Surfboard, surfboard
pi_89961103
Een foto van Nicole Richie en Joel Madden

pi_89964953
Hulk Hogan is gister getrouwd, maar het was een beetje roerig om de bruiloft heen
quote:
Onrust op huwelijk Hulk Hogan
Uitgegeven: 15 december 2010 17:15
Laatst gewijzigd: 15 december 2010 17:15

AMSTERDAM - De bruiloft van Hulk Hogan is niet zonder slag of stoot verlopen. Een ongewenste fotograaf probeerde het feestje te verstoren.
De 57-jarige spierbundel trouwde dinsdag met zijn verloofde Jennifer McDaniel in Florida.

De paparazzo probeerde het bruidspaar vast te leggen tijdens de ceremonie, die op het strand achter het huis van het koppel plaatsvond.

Toen de man een verzoek van een familielid om het terrein te verlaten negeerde, ontstond er duw- en trekwerk tussen de fotograaf en de beveiligers.

Aangifte

De politie kwam opdagen, maar niemand werd gearresteerd omdat er geen aangifte is gedaan. Volgens een bron is de fotograaf dat nog wel van plan wegens fysieke, financiële en emotionele schade, schrijft de entertainmentwebsite Radar Online.

Hogan en McDaniel gaven elkaar ondanks alle commotie het jawoord. De worstelaar was al eerder getrouwd met Linda, met wie hij een zoon en een dochter kreeg. Het gezin was te zien in de realitysoap Hogan Knows Best. Linda en Terry Bollea, zoals de worstelaar echt heet, scheidden in 2007
pi_89973581
quote:
'Aukje van Ginneken gaat trouwen'

Aukje van Ginneken gaat trouwen met haar vriend Sander Jansen.Dit meldt RTL Boulevard. Aukje en haar partner zijn al vijf jaar bij elkaar.

De 28-jarige actrice, die bekend werd door haar rol in Goede Tijden, Slechte Tijden, heeft al twee kinderen: Josje (2) en Fedde, die 17 december 4 jaar wordt.

Op dit moment speelt Aukje in het toneelstuk Ontboezemingen, over vrouwen met borstkanker.
pi_89977611
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 15:51 schreef hexje het volgende:
Een foto van Nicole Richie en Joel Madden

[ afbeelding ]
Wat een afschuwelijke jurk :o :X Net een slagroomtaart..
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_89994160
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 20:41 schreef kvd het volgende:

[..]

Aukje .. :')
pi_90000523
quote:
13s.gif Op woensdag 15 december 2010 21:49 schreef rena het volgende:

[..]

Wat een afschuwelijke jurk :o :X Net een slagroomtaart..
Ik vind hem prachtig. :@
All good things are wild and free.
  donderdag 16 december 2010 @ 15:08:15 #205
229810 hexje
Surfboard, surfboard
pi_90000750
quote:
1s.gif Op donderdag 16 december 2010 15:02 schreef tliciouz het volgende:

[..]

Ik vind hem prachtig. :@
Ik ook. :@
pi_90071592
Meer Nicole foto's






Ik ben er niet echt helemaal weg van...
pi_90071669
En een twijfelgevalletje

quote:
We're not buying it, but reports are coming out that Brad Pitt and Angelina Jolie are planning an Indian wedding to take place next month.

Sources say that the couple plan to have the ceremony in Jodhpur, Rajasthan and will be blessed by the same Hindu priest who reportedly "saved their relationship through 'couples' yoga."

Taking care of six kids, the source added that "They've been practicing his Siddha yoga and they start and end the day by chanting a sacred word he's given them. It's transformed their relationship they've both cut back on drinking and no longer argue."

Officials say that Brad and Angie will celebrate New Year's Eve in the city and will stay to have their ceremony at the Guru's Adhyatm Vigyan Satsang Kendra ashram in Jodhpur on January 14th.

A disciple of the guru couldn't confirm or deny the rumors, however he did say, "Guruji is a humble and simple person; he never aspires to have celebrities around him and even if has celebrity followers, he never boasts about it."

Rajasthan is the same location of many other celebrity weddings, including Katy Perry and Elizabeth Hurley.

It's possible, but we're still not entirely convinced.

What do U think? Will Brangelina be married by next month??

  † In Memoriam † zaterdag 18 december 2010 @ 08:41:33 #208
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_90077828
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 december 2010 00:18 schreef kvd het volgende:
Meer Nicole foto's
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Ik ben er niet echt helemaal weg van...
Ik vind het prachtig, juist omdat ik die sjieke poeha niet verwacht van dit stel. Mooi O+
Fat bikers bounce better.
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
pi_90078125
Ik heb het niet zo op de bovenstuk van de jurk, onderkant vind ik wel mooi (op de eerste foto dan, op tweede foto mist de rok, dan vind ik hem al helemaal niet leuk meer...)
pi_90078233
Jemig, leuk zeg zo zonder beha _O-
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_90082578
ff inbrekend: Mijn vrouw zat laatst te kijken naar dat sbs showsnieuws waar ze dus beelden lieten zien van die bruiloft van Yolanthe en Wesley. Ik zag ook een stukje en eerlijk is eerlijk, erg leuk gedaan en zij zag er geweldig uit alleen toen ze de dansvloer opgingen met al die dansers vond ik het weer TE en meer als een aflevering van BBC's dancing with the stars uitzien. :Y :s)
Yvonne schreef op maandag 31 oktober 2011 @
13:59:43 in DEF SC #282 aan AchJa & Co
Vanaf hier en nu stopt het in DEF én op FOK!
Ik wil hier een normale SC zonder gebitch!
pi_90157078
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 december 2010 09:31 schreef kvd het volgende:
Ik heb het niet zo op de bovenstuk van de jurk, onderkant vind ik wel mooi (op de eerste foto dan, op tweede foto mist de rok, dan vind ik hem al helemaal niet leuk meer...)
Ik vind het juist net andersom; het bovenstuk vind ik wel mooi - alleen een beetje bloot van voren; maar de rok vind ik veel te pompeus voor Nicoles gestalte. Ze heeft zo'n tenger lijfje en draagt dan zo'n wolk van tule. Ze valt er helemaal in weg.
Als de jurk van zichzelf zonder al die tule ook lang is (dat kunnen we op de tweede foto niet zien), dan had ik het op die manier met sluier en al wél een stuk mooier gevonden. Denk ik. Alhowel een beha niet had misstaan, maar dat paste zeker niet bij de jurk. Dat ontbreekt er eigenlijk ook aan, het ziet er nu zo plat uit.

Ik moet haar wel nagaven dat ik haar een verfrissing vind in vergelijking met al die strapless bruiden - ik vind het fijn om eindelijk eens een bruid met mouwen te zien. Lange mouwen nog wel.
pi_90410409
quote:
Annette Barlo in het huwelijk getreden

Uitgegeven: 24 december 2010 20:19
Laatst gewijzigd: 24 december 2010 20:19

AMSTERDAM - Annette Barlo is vrijdag in het huwelijk getreden met Frank Timmer. De actrice en de televisieproducent zijn al meer dan tien jaar samen en hebben twee zoons: de 6-jarige Sjoerd en de 3-jarige Guus.

"We willen onze liefde vieren door te gaan trouwen", laat het paar weten.
"Kerst is een mooi moment met de ouders erbij, onze kinderen en lieve familie en vrienden. We hebben nooit uitgesloten te gaan trouwen, alleen het moment wisten we eerder niet te bepalen."

Vrijdagmiddag gaf het stel elkaar het jawoord. De feestelijkheden vinden plaats op Ameland.
"We hebben ervoor gekozen om in alle rust met een intieme club mensen ons huwelijk te bezegelen op een van de prachtigste eilanden van ons land."
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
pi_90426973
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 december 2010 21:09 schreef Felixa het volgende:

[..]

En de foto:
pi_90432098
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 december 2010 11:58 schreef bloempje-moi het volgende:

[..]

En de foto:
[ afbeelding ]
Hoe oud is die man?
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_90446398
Jason Mraz gaat trouwen

quote:
Jason Mraz celebrates engagement to 'speechless' Tristan Prettyman
By Daily Mail Reporter

The pair used Twitter to let their fans know their happy news, tweeting their excitement.
'SHE SAID YES,' he tweeted excitedly at midnight last night.

Tristan, 28, also took to the social networking site to add: 'For Once. I Am Speechless.....i did good! holy crap! man of my dreams!!! for the rest of my life!!!'

Read more: http://www.dailymail.co.u(...)n.html#ixzz19ATUA1Qq
A representative for Mraz, 33, confirmed the news to website JustJared.com.
And it seems the proposal wasn't a rushed job.
Last year Mraz told E!Online: ''I'm not married yet, but I think I may have found the one.'
Earlier this week Mraz surprised organisers and the audience at a benefit concert in San Diego, California, when he unexpectedly performed.
The two times Grammy winner took to the stage with Tristan to perform a duet of All I want For Christmas.
The concert raised more than $10,000 for a leukaemia charity
pi_90452966
quote:
Op zaterdag 25 december 2010 14:51 schreef rena het volgende:

[..]

Hoe oud is die man?
Stuk ouder dan zij :Y Jaar of tien geloof ik.
Don't you love her madly?
pi_90455088
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 december 2010 11:58 schreef bloempje-moi het volgende:

[..]

En de foto:
[ afbeelding ]
Beetje bloot zomerjurkje. Wel mooi, maar jammer dat ze niet een mooie winterjurk heeft gekozen.
pi_90461761
quote:
1s.gif Op zondag 26 december 2010 12:39 schreef Blossom86 het volgende:

[..]

Beetje bloot zomerjurkje. Wel mooi, maar jammer dat ze niet een mooie winterjurk heeft gekozen.
Veel te bloot. Kale boel, ik vind er niks aan.
pi_90464280
Hugh Hefner: ja ik ga trouwen

quote:
De 84-jarige Playboy-baas geeft toe zijn 61 jaar jongere vriendin inderdaad ten huwelijk gevraagd te hebben.

Hugh liet vrijdagavond via Twitter weten dat hij playmate Crystal Harris (23) op kerstavond een ring cadeau had gedaan, waarmee hij het startsein voor speculaties een mogelijk huwelijksaanzoek gaf. Ik wil graag de verwarring rond die ring ophelderen, twittert hij vandaag. De ring die ik aan Crystal gaf was niet zomaar een kerstcadeau. Het is inderdaad een verlovingsring. Ik wilde er geen geheim van maken, we gaan trouwen! Fijne Kerst iedereen!

Crystal noemt het op haar Twitterpagina 'een kerst om nooit meer te vergeten.' Hugh sloot zich daarbij aan. Volgens de Playboyman barstte zijn vriendin in tranen uit toen hij op zijn knieën ging.

Hugh is in zijn leven twee keer eerder getrouwd geweest. In 1949 trouwde hij met Mildred Williams, van wie hij in 1958 scheidde. Met haar kreeg hij een zoon en een dochter. In 1989 trouwde Hugh met Kimberley Conrad en kreeg twee zoons. Hoewel ze al 11 jaar uit elkaar zijn, werd de scheiding pas dit jaar officieel.
pi_90536922
quote:
Lily Allen gaat trouwen
Lily Allen gaat trouwen. Haar vriend Sam Cooper ging voor de zangeres op zijn knieën tijdens een vakantie op het Indonesische eiland Bali.

Volgens de Daily Mail barstte de 25-jarige zangeres uit in tranen van geluk. Lily, die in november een tweede miskraam te verduren kreeg, nam samen met haar vriend een paar dagen vrij voor een romantische vakantie.

Op het balkon, met de ondergaande zon op de achtergrond stelde Sam haar de trouwvraag, waarop Lily volmondig ja zei. “Lily en sam hebben een moeilijke tijd achter de rug, maar ze zijn helemaal gek op elkaar," vertelt een vriend van het koppel. "Lily was blij verrast door het aanzoek. Ze kunnen weer naar de toekomst kijken. “

In de hotelbar heeft het koppel vervolgens het dak eraf gefeest met champagne en cocktails. “Lily vertelde aan iedereen die het maar wilde horen dat ze verloofd zijn. Ze konden niet stoppen met lachen.”
pi_90580657
quote:
Acteur Mike Weerts (Voetbalvrouwen en de musical Petticoat) is op zijn knieën gegaan. De 28-jarige Mike heeft zijn Willemijn op eerste kerstdag ten huwelijk gevraagd.

Op een volgesneeuwd dakterras bij restaurant Sodafine in Den Haag vroeg ik haar. Bij kaarslicht met glühwein, rozen en een mooie ring. Gelukkig zei ze ja!, vertelt de acteur.

De twee ontmoetten elkaar negen jaar geleden. Ze trouwen in de zomer van 2012. Mike: Het is een te gekke fase in onze relatie en we kijken er met veel plezier naar uit.
en

quote:
Actrice Reese Witherspoon stapt binnenkort in het huwelijksbootje met haar zaakwaarnemer Jim Toth.

Na een relatie van bijna twee jaar is Jim (40) op zijn knieën gegaan voor Reese (34). "Ze zijn dolgelukkig met elkaar", vertelt een bron aan het tijdschrift US Weekly.

De Legally Blonde-ster is zeven jaar getrouwd geweest met acteur Ryan Phillippe. In 2008 ging het stel uit elkaar. Samen hebben ze twee kinderen. Onlangs vertelde een bron dat Reese een derde kindje wel ziet zitten. "Ze wil het heel graag en denkt dat Jim een perfecte vader zal zijn."
Don't you love her madly?
pi_90716333
quote:
za 01 jan 2011, 17:38
Roel van Velzen getrouwd

Roel van Velzen is in het grootste geheim getrouwd. Roel en zijn vriendin Marloes stapten vannacht, direct na de jaarwisseling, in het huwelijksbootje.

"Gelukkig Nieuwjaar. Leuke oud en nieuw gehad? Wij wel: in de eerste minuut van 2011 zijn m'n meisje en ik getrouwd. Proost!", twittert de 32-jarige zanger en coach bij TVOH.
Roel en Marloes trouwden op Landgoed Altembrouck in België. Bij het huwelijk waren alleen naaste familie en vrienden aanwezig. In december trouwden de twee al voor de wet.
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
pi_90716670
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 januari 2011 18:41 schreef Felixa het volgende:

[..]

een foto erbij
  zaterdag 1 januari 2011 @ 21:32:16 #225
125420 Starlie
a dirty mind is a joy forever
pi_90722443
quote:
Op zaterdag 1 januari 2011 18:52 schreef kvd het volgende:

[..]

een foto erbij
[ afbeelding ]
Wat leuk!!! En zie ik een klein buikje bij d'r..?
  zaterdag 1 januari 2011 @ 21:37:20 #226
229810 hexje
Surfboard, surfboard
pi_90722660
Dat kleine buikje bij haar is Roel van Velzen. :P
  Moderator / Miss SHO zaterdag 1 januari 2011 @ 22:52:25 #227
22592 crew  Ole
pi_90726483
Ziet er toch wel uit als behoorlijk zwanger :Y
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_90726633
ik vraag het me af...bericht van 3 december 2010....lijkt me niet dat je dit gaat roepen als je vriendin dan al zwanger is

quote:
vr 03 dec 2010, 16:32

Roel van Velzen niet toe aan kinderen

The Voice of Holland-coach Roel van Velzen heeft nog geen zin om een kleine versie van hem op aarde te zetten.

Dit heeft Roel, die heel erg gelukkig is met zijn vriendin Marloes, gezegd in een interview met 100%NL Magazine.

"Marloes gedijt goed bij het chaotische leven dat wij leiden. Dat is voor mij echt een bevestiging dat dit het is. Een huwelijk? Een baby? We willen zeker ooit kinderen, maar nu nog niet. Daar ben je op een gegeven moment aan toe denk ik."

Voorlopig heeft Roel het erg druk met The Voice Of Holland en optredens door het land. Hij zal volgende week weer in het TVOH te zien zijn. Roel heeft Joan Franka, Esther Nijhove, Lenny Keylard en Ben Saunders onder zijn hoede.
  Moderator / Miss SHO zaterdag 1 januari 2011 @ 22:57:37 #229
22592 crew  Ole
pi_90726780
quote:
The Voice of Holland-coach Roel van Velzen heeft nog geen zin om een kleine versie van hem op aarde te zetten.
Dan is het gewoon een lekkere Hollandse meid ^O^
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_90726903
Dat zei Roel ook al een keer uitgebreid in dat programma van Peter van der Vorst :Y
Kinderen niet nu.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_90726923
quote:
10s.gif Op zaterdag 1 januari 2011 22:57 schreef Ole het volgende:

[..]

Dan is het gewoon een lekkere Hollandse meid ^O^
_O-

Is het niet een wijde jurk? :@ Of een huge borstpartij waardoor de losse stof daar naar beneden loopt _O-
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_90736927
quote:
Shania Twain Gets Married!
1/1/2011 5:55 PM PST by TMZ Staff

Shania Twain got married to Frederic Thiebaud in Puerto Rico today ... TMZ has learned.

The pair were married at a private mansion in Rincon, PR. Last night, the guests were treated to a private fireworks show. After the couple exchanged their vows, the entire wedding sang the song, "All You Need Is Love." We're told Shania sang at the reception afterward.

The photo above was taken moments after the ceremony ended.

Here's the thing about these two ... Shania's first husband, Robert Lange, allegedly left Twain for Thiebauld's wife back in 2008. Weird, right?
  zondag 2 januari 2011 @ 11:11:54 #233
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_90737911
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 januari 2011 21:32 schreef Starlie het volgende:

Wat leuk!!! En zie ik een klein buikje bij d'r..?
Roel had een foto geplaatst op twitter..wel leuk voor ze.
pi_90769214
ik zie alleen gigantische lappen stof..maar geen buikje...
pi_90861278
Shania Twain


pi_90877849
mooie jurk van shania..en wat zien ze er gelukkig uit :Y
pi_90877904
Kijk hem lief haar schoenen dragen O+
Don't you love her madly?
pi_90878195
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 13:14 schreef Lovechild het volgende:
Kijk hem lief haar schoenen dragen O+
ja maar was het niet zo dat haar nieuwe man de ex was waarmee haar ex man mee was vreemd gegaan??
pi_90878597
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 13:22 schreef sherezade het volgende:

[..]

ja maar was het niet zo dat haar nieuwe man de ex was waarmee haar ex man mee was vreemd gegaan??
say whut? :D
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
  Moderator / Miss SHO woensdag 5 januari 2011 @ 13:39:06 #240
22592 crew  Ole
pi_90878798
De ex van de nieuwe liefde van haar ex man?
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_90879313
ja sorry _O- _O- _O- is ook een rare zin

ik bedoel dat shania tijdens haar eerste huwelijk door haar man is bedrogen met een andere vrouw, en dat shania nu vervolgens met de man samen is...van die vrouw waar haar man haar dus mee bedrogen heeft

zo dan?? _O- _O- ik weet het ook niet meer 8)7
pi_90881484
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 13:22 schreef sherezade het volgende:

[..]

ja maar was het niet zo dat haar nieuwe man de ex was waarmee haar ex man mee was vreemd gegaan??
Ja, hun exen zijn er met elkaar vandoor gegaan.
Don't you love her madly?
  woensdag 5 januari 2011 @ 15:10:25 #243
298713 SemperSenseo
Een geniale ramp
pi_90882696
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 13:51 schreef sherezade het volgende:
ja sorry _O- _O- _O- is ook een rare zin

ik bedoel dat shania tijdens haar eerste huwelijk door haar man is bedrogen met een andere vrouw, en dat shania nu vervolgens met de man samen is...van die vrouw waar haar man haar dus mee bedrogen heeft

zo dan?? _O- _O- ik weet het ook niet meer 8)7
Meer nog, de beste (voormalige) vriendin van Shania ging jaren vreemd met Shanias nu ex-man. Op een gegeven moment kwam Shania hierachter en wat resulteerde in en scheiding natuurlijk. Hoe wreed om zowel door je geliefde als je beste vriend(in) bedrogen te worden.

Later ontmoeten Shania en de ex-man van die Shania's voormalige vriendin elkaar om steun bijelkaar te vinden. En dit is uitgeroeid tot een nieuwe liefde.

Hoe stom kun je trouwens als man zijn om zo'n lekker ding als Shania te bedriegen. Dan ben je wel heel erg arrogant dat je alles voor taken granted neemt en denkt dat de hele wereld voor het grijpen ligt 8)7
"Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein (1879 - 1955)
"A fool thinks himself to be wise, but a wise man knows himself to be a fool." - William Shakespeare (1564 - 1616)
pi_90882714
@ lovechild: thanx _O- _O- _O-
zo kan het dus ook

* sherezade feeling stupid right now :@ :@
pi_90900587
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 15:10 schreef SemperSenseo het volgende:

[..]

Meer nog, de beste (voormalige) vriendin van Shania ging jaren vreemd met Shanias nu ex-man. Op een gegeven moment kwam Shania hierachter en wat resulteerde in en scheiding natuurlijk. Hoe wreed om zowel door je geliefde als je beste vriend(in) bedrogen te worden.

Later ontmoeten Shania en de ex-man van die Shania's voormalige vriendin elkaar om steun bijelkaar te vinden. En dit is uitgeroeid tot een nieuwe liefde.

Hoe stom kun je trouwens als man zijn om zo'n lekker ding als Shania te bedriegen. Dan ben je wel heel erg arrogant dat je alles voor taken granted neemt en denkt dat de hele wereld voor het grijpen ligt 8)7
Misschien vond Shania's ex-man haar qua persoonlijkheid niet (meer) zo lekker, er zal wel sprake zijn geweest van de overbekende 'onverzoenbare meningsverschillen'. Ik vind het wel een merkwaardige gang van zaken - Partner Swap. Maar goed, ze heeft in ieder geval blijkbaar niet lang hoeven zoeken.

Ik vind haar sluier wel mooi, die is lekker aanwezig, maar ook zij draagt weer zo'n saaie strapless jurk.
pi_90921911
ik vind de jurk wel bij haar passen ondanks dat deze wat saai oogt
ik kan me voorstellen op het moment dat je al wat ouder bent en voor de 2e keer in het huwelijksbootje stapt dat je geen zin meer hebt in die poespas
pi_91209024
quote:
Simon Keizer gaat trouwen
Uitgegeven: 12 januari 2011 12:18
Laatst gewijzigd: 12 januari 2011 12:48

AMSTERDAM - Simon Keizer heeft zijn vriendin Annemarie ten huwelijk gevraagd. De 26-jarige Volendamse zanger ging tijdens hun vakantie op Bali op zijn knieën. Simon en Annemarie zijn al zeven jaar samen.

Het aanzoek vond plaats rond kerst, bevestigt de manager van Nick & Simon. "Ze heeft ja gezegd", vertelt hij. Details over een trouwdatum of locatie zijn nog niet bekend.

Eerder zei Simon de komst van kinderen nog even te willen uitstellen. Zijn collega Nick kan wel elk moment vader worden.

Hij en zijn vriendin Kirsten verwachten deze maand hun eerste kind. Collega en goede vriend Jan Smit werd in november voor het eerst vader.
pi_91330501
Menno Buch is afgelopen week getrouwd
pi_91640313
quote:
Ex Sandra Bullock verloofd
AMSTERDAM - Jesse James is op zijn knieën gegaan voor zijn vriendin, tatoeagekoningin Kat von D.

Ondanks de nogal pijnlijke breuk met Sandra, kijkt Jesse met een goed gevoel terug op 2010. "Het was het beste jaar van mijn leven omdat ik verliefd werd op mijn beste vriend", laat hij weten in een schriftelijke verklaring.

"Een fantastische vrouw die me bleef steunen toen niemand dat deed."

Ook lijkt Jesse in de verklaring aan people.com een kleine sneer te doen naar zijn ex-vrouw. "Ik heb nog nooit iemand ontmoet die zo aardig en liefdevol is en zo vastbesloten is om van de wereld een betere plek te maken. Oud worden met haar wordt f*****ing fantastisch!"

Jesse en Kat hebben sinds de zomer van 2010 een relatie met elkaar. Zijn scheiding van Sandra werd in juni definitief.
pi_91781461
kwartet
quote:
Emma Bunton gaat trouwen

AMSTERDAM - Ex-Spice Girl Emma Bunton en haar vriend Jade Jones zijn verloofd. Emma maakte tijdens de Engelse versie van Dancing on Ice de verloving bekend.
Emma maakte tijdens de opnames van Dancing On Ice aan het publiek bekend dat zij verloofd is, door haar verlovingsring met grote steen aan het publiek te showen.

Op haar Twitter liet de dolgelukkig Emma (35) daarna weten: "Ik ben verloofd! Ik hou van je, Jade. Ik ben heel erg gelukkig!"

Jade vroeg haar vrijdag ten huwelijk terwijl het koppel de 35e verjaardag van Emma vierde.

Emma en Jade (31) zijn al elf jaar samen en hebben samen zoontje Beau (3). In november maakte Emma bekend dat ze zwanger is van hun tweede kindje
pi_92401582
quote:
za 05 feb 2011, 21:56
Michael Buble getrouwd?

van onze redactie
AMSTERDAM - Er wordt gefluisterd dat Michael Bublé en zijn verloofde Luisana Lopliato in het diepste geheim in het huwelijksbootje zijn gestapt.

De populaire zanger is volgens de Britse krant The Sun gespot met een trouwring om zijn vinger.
Het koppel is sinds 2008 samen en ze verloofden zich in 2009. Michael maakte eerder bekend dat het huwelijk gepland staat voor april, maar het lijkt erop dat zij elkaar het ja-woord al hebben gegeven.
bron
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
pi_92779699
quote:
Jan Smit gaat trouwen

Uitgegeven: 14 februari 2011 13:03
Laatst gewijzigd: 14 februari 2011 15:52
AMSTERDAM - Jan Smit stapt in het huwelijksbootje met zijn vriendin Liza. De Volendamse zanger is op Valentijnsdag op zijn knieën gegaan voor zijn geliefde. Hij deed dat onder de Eiffeltoren in Parijs, bevestigt zijn manager maandag.

Naar verluidt vroeg Smit zijn vriendin om klokslag twaalf uur 's nachts ten huwelijk.
De twee zijn sinds mei 2009 samen, kort nadat Smits relatie met Yolanthe Cabau van Kasbergen strandde.

In november kregen Jan en Liza samen hun eerste kindje, dochtertje Emma. Liza heeft daarnaast nog een dochter uit een eerdere relatie.
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
pi_93364468
Kelsey Grammer (Frasier) is twee weken na zijn scheiding opnieuw getrouwd:
quote:
A mere two weeks after Kelsey Grammer was granted a divorce from Camille Grammer, the actor tied the knot with Kayte Walsh on Friday in New York City.

Grammer, 55, and Walsh, 29, exchanged vows during an afternoon ceremony at the Longacre Theater in New York City, where the five-time Emmy Award-winner recently starred in the Tony-winning revival of the musical La Cage aux Folles.

"Kelsey Grammer and Kayte Walsh were married today at a private ceremony for family and friends," his rep said in a statement.

Following the ceremony, the newlyweds and their guests headed to the reception at the Plaza Hotel, where celebrity event designer Ed Libby transformed the Grand Ballroom into a mix of Hollywood glamour and uptown sophistication, with hundreds of candles, lavish floral arrangements of blush pink and white roses and tulips and a long, regal table where the newlyweds were seated.

The four-course dinner menu accommodated the vegetarian bride and also included king oyster mushroom carpaccio, wild mushroom risotto, grilled filet mignon with blue potato gratin and bittersweet chocolate tart.

The celebration is scheduled to go late into the night at the Plaza, where Libby planned to transform the ballroom into a stylish club with gold lounge furniture, cocktail tables, a dance floor – and a buffet to include braised beef short ribs, poached shrimp and a wedding cake by Sylvia Weinstock.
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
  zondag 27 februari 2011 @ 10:17:08 #254
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_93381522
Wtf :D
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_93410845
quote:
10s.gif Op zaterdag 26 februari 2011 21:02 schreef rena het volgende:
Kelsey Grammer (Frasier) is twee weken na zijn scheiding opnieuw getrouwd:

[..]

[ afbeelding ]
kon zijn dochter wel zijn :N
pi_93410985
quote:
1s.gif Op zondag 27 februari 2011 21:07 schreef sherezade het volgende:

[..]

kon zijn dochter wel zijn :N
sterker nog, zijn dochter is een week of 3 geleden zelf getrouwd
pi_93653928
quote:
Mike Myers al vijf maanden getrouwd
Uitgegeven: 4 maart 2011 15:31
Laatst gewijzigd: 4 maart 2011 15:31

AMSTERDAM - Mike Myers gaat al vijf maanden als getrouwd man door het leven. De 47-jarige acteur en zijn vriendin Kelly Tisdale stapten bijna een half jaar geleden in het geniep in het huwelijksbootje.

Het was een schitterende ceremonie", vertelt een woordvoerder van Myers aan de Amerikaanse krant New York Post.

Myers, bekend van de drie Austin Powers-films, leerde Tisdale kennen in 2006. Het jaar daarvoor vroeg de acteur een scheiding aan, hij was twaalf jaar getrouwd met schrijfster en actrice Robin Ruzan.

Privéleven

Myers houdt zijn privéleven liever buiten de schijnwerpers. "Het verbaast ons dat jullie niet eerder op de hoogte waren van onze relatie", zei Tisdale in 2006 toen paparazzi het stel tijdens een vakantie fotografeerden.

Tisdale had in de jaren negentig een relatie met muziekproducent Moby.
pi_94220898
Froukje de Both gaat trouwen.
quote:
AMSTERDAM - Froukje de Both is door haar vriend ten huwelijk gevraagd. Jeroen te Rehorst ging op eerste kerstdag op zijn knieën voor de 38-jarige presentatrice en actrice, meldt RTL Boulevard.

Froukje heeft sinds 2007 een relatie met Te Rehorst, die beter bekendstaat als Dj Dekky. De blondine leerde hem kennen tijdens de opnamen van het programma Wie Wordt de Nieuwe Man van Froukje? Het tweetal werd ruim twee jaar geleden ouders van dochter Emma.

Het is niet bekend wanneer het stel gaat trouwen.
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_94224278
Leuk voor Froukje :Y
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_94302479
Reese gaat trouwen

quote:
RadarOnline reports that Oscar winning actress Reese Witherspoon and her beau, Jim Toth, are set to tie the knot next weekend (March 26) at Witherspoon's Ojai Valley estate, The Libbey Ranch!

The wedding will be an intimate affair with 100 of the couple's closest family and friends, including Reese's two children - Ava, 11, and Deacon, 7.

Witherspoon has reportedly enlisted the help of celebrity event planner, Yifat Oren, to work out the details of her big day, which a source reveals will include lots of candles and flowers in white and pastels.

The couple has been dating since early 2010 and were engaged by December.

This is the first marriage for Jim Toth. Reese Witherspoon and Ryan Phillipe ended their 7-year marriage in 2007.
pi_94703421
en ze is getrouwd
quote:
Reese Witherspoon voor tweede keer getrouwd

AMSTERDAM - Reese Witherspoon is weer in het huwelijksbootje gestapt. De 35-jarige actrice gaf zaterdag haar jawoord aan de vijf jaar oudere Jim Toth.

De ceremonie vond plaats in de achtertuin van haar optrekje in Ojai in Californië, zegt een woordvoerder van het stel tegen People.

Onder de genodigden bevonden zich bevriende acteurs als Renée Zellweger, Salma Hayek, Scarlett Johansson en Tobey Maguire.

Ook Witherspoons kinderen, de 11-jarige Ava en de 7-jarige Deacon, waren aanwezig. De twee komen voort uit haar eerdere huwelijk met acteur Ryan Phillippe.

Toth en Witherspoon leerden elkaar vorig jaar maart kennen. In december vroeg Toth de Oscarwinnares ten huwelijk. Ze is zijn eerste echtgenote
pi_94811031
De uitnodiging voor de bruiloft van Lily Allen is uitgelekt

pi_94811122
quote:
1s.gif Op maandag 28 maart 2011 09:31 schreef kvd het volgende:
en ze is getrouwd

[..]

Zou Reese nog kinderen willen bij haar nieuwe man? :Y)
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_94830665
quote:
Kelly van der Veer verloofd! van onze redactie
AMSTERDAM - Kelly van der Veer (31) stapt binnenkort in het huwelijksbootje

Dit laat haar verloofde, de 21-jarige Dave Vosmeer uit Hilversum, weten op zijn Facebookpagina. Ook op de Facebookpagina van Kelly (31), die vroeger als Ferry door het leven ging, zijn zoete foto's van haar en Dave te zien.

Kelly van der Veer werd in eén klap beroemd door haar deelname aan de derde Big Brother-serie in 2001. Sindsdien hield de transseksuele Kelly zich bezig met gastoptredens in verschillende tv-programma's, zoals De nationale IQ test, Hotel Big Brother, Dancing on Ice.

Ook was ze vaak de vaste gast in de talkshow van Robert Jensen
pi_94843162
quote:
1s.gif Op woensdag 30 maart 2011 15:33 schreef kvd het volgende:
De uitnodiging voor de bruiloft van Lily Allen is uitgelekt

[ afbeelding ]
Een mooie gele kikker? Wat origineel!
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_94866215
quote:
12s.gif Op donderdag 31 maart 2011 08:35 schreef rena het volgende:

[..]

Een mooie gele kikker? Wat origineel!
vreemd, ik nu ook.Maar gelukkig staat het er vol mee op internet, hopelijk doet deze het wel...
pi_94867730
enne....Michael Bubble is getrouwd

quote:
Just Married! Michael Buble Weds Luisana Lopilato!

Congratulations! We're so happy for you both!

Michael Buble has just gotten hitched to his Argentine sweetheart, TV star Luisana Lopilato! The couple made things official just this morning in Buenos Aires with a simple civil ceremony.

Check out this exclusive pic we've received of their nuptials! Look at that smile! Doesn't he just look so blissfully happy?! Brings a tear to our eye!

Gorgeous! Here's to happy life together!!!
foto van de ceremonie
pi_95081038
quote:
'Noel Gallagher trouwt in zomer'

Uitgegeven: 5 april 2011 16:21
Laatst gewijzigd: 5 april 2011 16:21

AMSTERDAM - Noel Gallagher heeft zijn vriendin Sara MacDonald ten huwelijk gevraagd.

De voormalige rocker van Oasis en zijn verloofde willen elkaar deze zomer hun jawoord geven, vertelt een ingewijde aan de Britse boulevardkrant The Sun.
"Noel ging op Sara's verjaardag in oktober in het geheim op zijn knieën. Hij is niet erg uit op publiciteit", zegt de bron.

"Ze woonden sowieso al jaren samen alsof ze getrouwd zijn, maar nu ze een gezinnetje hebben, vond Noel het tijd om zoiets romantisch te doen."
Diamanten ring
De 43-jarige gitarist en zanger zou een enorme diamanten ring gekocht hebben voor de vrouw waar hij ruim tien jaar een relatie mee heeft. "Noel en Sara zijn ontzettend verliefd en maken nooit ruzie. Ze zijn een perfect paar."
MacDonald is volgens de bron druk bezig met het voorbereiden van het huwelijk, waaronder het opstellen van de gastenlijst. Op deze lijst zouden bekende namen staan, zoals Russell Brand en Katy Perry. Gallagher is ondertussen bezig met het afronden van zijn eerste soloalbum.
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
  dinsdag 5 april 2011 @ 23:55:02 #270
300082 roos85
JUICHEN!
pi_95100691
quote:
Huwelijk Milika Peterzon weer uitgesteld
Uitgegeven: 5 april 2011 21:41
Laatst gewijzigd: 5 april 2011 21:40
AMSTERDAM - Milika Peterzon stapt nog niet in het huwelijksbootje. De SBS-presentatrice zou in juli trouwen met televisietuinman Jurgen Smit, maar hun speciale dag is voor de tweede keer uitgesteld.

De ex-vrouw van Smit stierf vorige week op 42-jarige leeftijd. Zij is de moeder van zijn tweeling, waardoor de man met groene vingers nu veel moet regelen.
"Je kunt op dit moment niet vrolijk naar een huwelijk toeleven", heeft Peterzon dinsdag laten weten in RTL Boulevard. Het huwelijk is opgeschoven naar later dit jaar, maar de twee gaan in juli wel in ondertrouw.

Eerder werd de dag waarop ze elkaar het jawoord geven uitgesteld omdat ze samen een bedrijf begonnen.
Peterzon legde vorig jaar september uit dat ze met het bedrijf eigenlijk een kindje kregen waar de nodige tijd in zou gaan zitten.
© Novum
wat heftig, ontzettend mooi gebaar dat ze het huwelijk onder deze omstandigheden het huwelijk willen uitstellen.
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
pi_95887266
quote:
LeAnn Rimes and Eddie Cibrian marry in surprise ceremony at their Los Angeles home
Country music star LeAnn Rimes married Eddie Cibrian in a surprise wedding ceremony today.
Friends and family of the couple were expecting to attend an engagement party at the the couple's home in California, only to discover the pair were actually tying the knot.

The 28-year-old singer and 37-year-old actor exchanged personalised vows in front of a small party, consisting of just their closest family and friends.

Rimes's spokesperson Rhett Usry confirmed the happy news to People magazine.

'LeAnn and Eddie were happily married today surrounded by their closest family and friends,' he told the publication. 'They thank everyone for their well wishes.'
The bride wore a Reem Acra gown as the couple exchanged wedding bands by jeweller Brent Polacheck, who also designed LeAnn's five-carat diamond engagement ring, given to her in December when Cibrian proposed.

The party of 40 people, included Cibrian's sons Mason, seven, and four-year-old Jake, from his previous marriage Brandi Glanville.
The couple met on the set of their film Northern Lights in 2009, but were both married at the time.

They began an extra-marital affair, which later surfaced, leading to Cibrian and his then wife of seven years Glanville, with whom he has two children, to seek divorce.
Rimes also divorced her former husband Dean Sheremet in 2009 after falling in love with her Northern Lights co-star.
Just days ago in an interview with Great American Country channel, Rimes admitted that she ‘knows why’ she cheated on her former husband Sheremet with Cibrian.

She revealed that having an extramarital affair while being married to Sheremet was wrong, but says she didn’t have the tools to deal with their problems the right way.
Rimes said: ‘I know I didn’t do it the right way.
‘I didn’t have the tools to know how to do it the right way, how to let go the right way. I’d never been taught that,’ she said.
'I think I felt really abandoned - I think abandoned is a really good word - because of our divorce.

Not only that, our divorce became so much bigger because it was so publicised.'
In the interview, Rimes said she had learned from her mistakes.
‘I have the strength [now] but I didn’t at the time… So, it got really messy, but I have learned a lot from that.
‘And I’m not glad it happened, but I know why it did.’

She went on to vent her anger about the ‘double standard’ within the country music business, saying that it seems to be more acceptable for men to cheat.
[Country music] has such a double standard. You know, Willie Nelson and Johnny Cash and all these guys.
‘God knows what they did back in the day? And if a woman did it, you never were accepted or forgiven.
‘But if it was a guy, it was just their life… It’s quite interesting to have to navigate those waters as a woman in this business.’
The singer spoke out about the affair scandal last year too, saying she understood why people were disappointed in her.
She told Shape Magazine: ‘I’m sure some people are thinking that I was totally selfish, but the truth is, there are times in your life when you have to be selfish in order to find out what truly makes you happy.’

She then said of her marriage with Sheremet: ‘My relationship with Dean was great, but ultimately it wasn’t a fulfilling marriage for either of us.
‘We got married so young. I was 19 and he was 21, so as we got older, we grew apart
.’
pi_96053739
quote:
Kate Hudson en Matthew Bellamy verloofd

Uitgegeven: 27 april 2011 16:14
Laatst gewijzigd: 27 april 2011 16:26

AMSTERDAM - Ondanks dat Kate Hudson onlangs nog verkondigde absoluut geen trouwplannen te hebben, zijn zij en haar vriend Matthew Bellamy toch verloofd. De actrice, die hoogzwanger is, en de Muse-zanger hebben nog geen datum geprikt.

Hudson (32), die zoon Ryder (7) heeft uit een eerder huwelijk met ex-man Chris Robinson, onthult in de Today Show dat Bellamy voor haar op de knieën is gegaan. Ze droeg een enorme diamanten ring, die door presentator Matt Lauer werd opgemerkt.
“Het is een week geleden gebeurd, ik ben zo blij dat je ‘m ziet. Ik heb het nog niet echt bekendgemaakt, het voelde zo gek om het officieel aan te kondigen. Ik wachtte gewoon tot iemand het zou opmerken”, aldus de blondine. “Het is een prachtige man en ik heb er heel veel zin in.”

Zeer romantisch
De actrice wilde niet in detail treden over het aanzoek, dat plaatsvond in New York, maar gaf toe dat het “erg lief en zeer romantisch” was. Het koppel, dat binnenkort hun eerste kindje verwacht, weet nog niet wanneer ze in het huwelijksbootje zullen stappen.
Trouwen
Hudson, bekend van onder meer de films ‘Fool’s Gold’ en ‘How To Lose a Guy In Ten Days’, is nu ruim een jaar samen met de zanger van de rockband Muse. Onlangs verkondigde ze nog stellig dat ze geen plannen had om opnieuw te trouwen.

“Ik hou er niet van zo’n druk op mijn relatie te leggen, ik vind het niet nodig om te trouwen. Ik heb al een kind en ook al een scheiding achter de rug, dus een huwelijk is niet automatisch een garantie dat het goed blijft. Ik wil gewoon gelukkig zijn”, zei ze destijds.
Hudson en ex-man Robinson scheidden in 2006 na een huwelijk van zes jaar.
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
pi_97688774
Robine van der Meer & Mark vanderloo zijn getrouwd:



quote:
Congratulations to the gorgeous couple!

Dutch models Mark Vanderloo and Robine van der Meer wed among friends and family, including their two children - daughter Emma, 7, and son Mark, 5 - on the island of Ibiza, Spain today (June 3).

Vanderloo has been the primary model for Hugo Boss since 2005. For the past three years, van der Meer has hosted the Dutch TV program Model in 1 dag (Model in 1 day).
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
  zaterdag 4 juni 2011 @ 13:16:42 #274
229810 hexje
Surfboard, surfboard
pi_97693853
quote:
7s.gif Op zaterdag 4 juni 2011 08:39 schreef rena het volgende:
Robine van der Meer & Mark vanderloo zijn getrouwd:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

[..]

Ik vind haar jurk niet flateus voor haar borsten.
  zaterdag 4 juni 2011 @ 13:49:29 #275
125420 Starlie
a dirty mind is a joy forever
pi_97694852
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2011 13:16 schreef hexje het volgende:

[..]

Ik vind haar jurk niet flateus voor haar borsten.
Dat vond ik ook maar ja het moest natuurlijk een ongedwongen sfeertje zijn dus die borsten mochten ook lekker los!
pi_97727209
quote:
Lodewijk Hoekstra getrouwd
AMSTERDAM - FOTO - Eigen Huis & Tuin- tuinman Lodewijk Hoekstra is zaterdag in het huwelijksbootje gestapt met zijn Kristel.

Lodewijk en Kristel gaven elkaar het ja-woord op Ibiza, het eiland waar Lodewijk zijn liefje ook ten huwelijk vroeg.

Eerder liet Lodewijk in Koffietijd weten dat het stel na de huwelijksvoltrekking drie dagen lang feest zal vieren met vrienden en familie.

De tuinman en zijn vrouw zijn al bijna vier jaar samen en hebben twee kinderen: Diese Madelief (2) en Mels Flores (1).

Addy van den Krommenacker, de ontwerper van Kristel's trouwjurk plaatste zaterdag een foto van het kersverse bruidspaar op zijn Twitter
pi_97735200
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2011 13:49 schreef Starlie het volgende:

[..]

Dat vond ik ook maar ja het moest
natuurlijk een ongedwongen sfeertje zijn dus die borsten mochten ook lekker los!
Maar ze heeft te weinig borsten voor de jurk.
  zondag 5 juni 2011 @ 17:12:03 #278
300082 roos85
JUICHEN!
pi_97743511
quote:
Daan Schuurmans en Bracha van Doesburgh getrouwd

van onze redactie
AMSTERDAM - Daan Schuurmans en Bracha van Doesburgh hebben elkaar zaterdag het ja-woord gegeven.

Daan en Bracha trouwden zaterdag in de Amsterdamse Obrechtkerk, meldt TVEnschedeFM.
De vonk tussen Daan en de uit Enschede afkomstige Bracha sprong ongeveer vier jaar geleden over toen zij samen schitterden in het toneelstuk Closer.
Daan verliet, toen hij verliefd werd op ’Monameisje’ Bracha, de vrouw die hij ten huwelijk had gevraagd, Jennifer Hoffman. Eerder vertelde hij aan De Telegraaf: "Toen ik merkte dat mijn toneelspel met Bracha in het liefdesstuk Closer serieus werd en ik echt gevoelens voor haar kreeg, heb ik dat direct aan Jennifer opgebiecht. ”
blijf het een raar stel vinden..
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
pi_97744144
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2011 17:12 schreef roos85 het volgende:

[..]

blijf het een raar stel vinden..
Oeh, het is wachten op de zwangerschap! :Y)
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_97744152
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2011 13:49 schreef Starlie het volgende:

[..]

Dat vond ik ook maar ja het moest natuurlijk een ongedwongen sfeertje zijn dus die borsten mochten ook lekker los!
_O-
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  zondag 5 juni 2011 @ 17:59:04 #281
125420 Starlie
a dirty mind is a joy forever
pi_97745683
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2011 14:14 schreef Koningin het volgende:

[..]

Maar ze heeft te weinig borsten voor de jurk.
Wat ik me van haar GTST tijd kan herinneren is dat ze juist flinke boobies heeft/had maar ja zonder bh doet de zwaartekracht zijn werk goed!
pi_97897450
quote:
0s.gif Op zondag 26 december 2010 00:11 schreef kvd het volgende:
Jason Mraz gaat trouwen

[..]

[ afbeelding ]
quote:
Jason Mraz & Tristan Prettyman Break Off Engagement

Jason Mraz and his fiancee, Tristan Prettyman, have broken off their engagement.

The 33-year-old “I’m Yours” singer told The Daily Beast, “My greatest mistake right now is, I’ve been clinging to my art. In that, I have victory for my art and a great loss for my heart. At the moment, my beautiful fiancee is no longer my beautiful fiancee.”

“In my relationship, I was giving myself away to make the relationship better, but in actuality, wasn’t doing better by doing that. I became less of a man,” Jason said.

“We are still super friends, we go to yoga together, we surf together. We acknowledge the journey that each of us is on. We certainly want each of us to feel whole and complete. And it’s when you’re whole and complete that that attraction exists and it really thrives,” Jason concluded.

Jason proposed to Tristan back in December of 2010
pi_98017834
Jim en Bettina zijn dus gister getrouwd

filmpje
http://www.zie.nl/video/a(...)olwerda/m1gz6q4fwx98
  zaterdag 11 juni 2011 @ 16:11:57 #284
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_98027628
Lily Allen en man {vind dat hoofd dekje echt heel weird...)

In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
  zaterdag 11 juni 2011 @ 16:43:05 #285
125420 Starlie
a dirty mind is a joy forever
pi_98028829
Mooie jurk maar had hem zonder mouwtjes en sluier mooier gevonden, is nu allemaal iets TE!!
  † In Memoriam † zaterdag 11 juni 2011 @ 16:53:15 #286
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_98029231
Wat bolt die jurk gek op bij haar buik, zou ze zwanger zijn of valt de jurk gewoon gek?

Oh hier een fotootje van Jim en Bettina :)



[ Bericht 61% gewijzigd door Skaai op 11-06-2011 17:01:49 ]
Fat bikers bounce better.
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
pi_98029477
Nondeju, die Mark Vanderloo is creepy geworden, zeg. :o
  zaterdag 11 juni 2011 @ 17:42:36 #288
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_98031169
quote:
7s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 16:53 schreef Skaai het volgende:
Wat bolt die jurk gek op bij haar buik, zou ze zwanger zijn of valt de jurk gewoon gek?

Oh hier een fotootje van Jim en Bettina :)

[ afbeelding ]
Mooie jurk en hoofdsluier had ze. Een stuk mooier dan die van Lily Allen!
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
pi_98035762
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 16:11 schreef SEMTEX het volgende:
Lily Allen en man {vind dat hoofd dekje echt heel weird...)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
wat een gruwelijk lelijke jurk :X
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
pi_98039055
quote:
7s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 16:53 schreef Skaai het volgende:
Wat bolt die jurk gek op bij haar buik, zou ze zwanger zijn of valt de jurk gewoon gek?

Oh hier een fotootje van Jim en Bettina :)

[ afbeelding ]
Ja, ze is zwanger. 16 weken, haar man maakte dat bekend op de bruiloft.
Net gelezen in het Beroemd en zwanger topic O-)
Don't you love her madly?
  zondag 12 juni 2011 @ 09:05:06 #291
11458 ivetje
To infinity...and beyond!!
pi_98055219
De jurk van Bettina vond ik persoonlijk te laag hangen. Je zag erg veel borst en dat vind ik op een bruiloft niet netjes.
Die van Lily, tja. Die sluier is echt lelijk. De jurk zelf vind ik aan de bovenkant wel mooi, maar die onderkant met die rand erin is weer heel raar. Nee, het zou niet mijn keus zijn :)
To infinity…and beyond!
pi_98070777
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 16:11 schreef SEMTEX het volgende:
Lily Allen en man {vind dat hoofd dekje echt heel weird...)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat een armzalig haar, wat een jurk, wat een ding op haar hoofd, wat een boeket _O-
Gelukkig kijkt ze wél heel gelukkig ;)
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  † In Memoriam † vrijdag 17 juni 2011 @ 10:48:35 #293
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_98285612
quote:
Sylvie en Rafael van der Vaart opnieuw getrouwd

Laatste update: 17 juni 2011 10:17 info

AMSTERDAM - Sylvie en Rafael van der Vaart hebben elkaar opnieuw eeuwige trouw beloofd. De twee stapten donderdag in Las Vegas nogmaals in het huwelijksbootje, blijkt uit twitterberichten van Rafael.

"We hebben onze huwelijksbeloften hernieuwd", twittert de voetballer. "Ik ben dol op mijn vrouw."
In een huwelijkskapel in de Amerikaanse gokstad liepen Sylvie en Rafael wederom richting het altaar. De voetballer droeg een zwart pak, zijn echtgenote een kort wit strapless jurkje. Rafael heeft meerdere foto's van de huwelijksvoltrekking op Twitter geplaatst.


Fat bikers bounce better.
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
pi_98285967
quote:
17s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 10:48 schreef Skaai het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Leuk jurkje heeft Sylvie aan :)

Toch vraag ik me wel eens af wanneer zij ooit samen met z'n drietjes zijn. Maar dat is weer een ander topic :Y)
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  vrijdag 17 juni 2011 @ 11:03:54 #295
229810 hexje
Surfboard, surfboard
pi_98286084
Sylvie ziet er hier beter uit dan op haar echte bruiloft.
pi_98286418
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 11:03 schreef hexje het volgende:
Sylvie ziet er hier beter uit dan op haar echte bruiloft.
Daar had ze zo enorm veel make-up op :D , althans de foundation was zo glanzend en maakte haar huid haast van plastic.

Dit jurkje vind ik wel echt wat voor Vegas, zo kort vind ik niks voor een echte bruiloft. Zou echt ordi zijn in een kerk.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_98449852
Ik ken hem verder niet maar:
quote:
reen Mile-acteur (51) trouwt 16-jarig meisje

AMSTERDAM - Acteur Doug Hutchinson, vooral bekend van zijn rol als de sadistische gevangenisbewaker Percy Wetmore in The Green Mile, is in Las Vegas getrouwd met zijn 16-jarige vriendin.

Dat heeft Hutchinson maandag bevestigd op zijn website. De acteur plaatste daarop een trouwfoto en liet weten dat hij en zijn jonge geliefde Courtney Alexis Stodden op 20 mei getrouwd zijn in de Little Chapel of the Flowers in Las Vegas.

Het nieuws bracht vanwege het grote leeftijdsverschil direct een hoop ophef teweeg in het Amerika, hoewel hun huwelijk legaal is.

"We zijn ons ervan bewust dat ons enorme leeftijdsverschil extreem controversieel is", zo liet het stel weten in een verklaring aan E! Online. "Maar we zijn erg verliefd en willen hiermee duidelijk maken dat ware liefde niets met leeftijd te maken hoeft te hebben."

  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie dinsdag 21 juni 2011 @ 08:58:36 #298
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_98450150
Lijkt net of zij de volwassene is en hij de 16jarige, :') .
Dat lijkt me niet goed :D .
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_98450596
Nou, inderdaad!! Hij ziet eruit als een puberventje en zij alsof ze de 30 allang gepasseerd is :')
Tralalalaaa
pi_98451580
Het is overigens zijn favoriete 'standje' gezien deze foto:

  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie dinsdag 21 juni 2011 @ 10:36:26 #301
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_98452771
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 10:00 schreef bloempje-moi het volgende:
Het is overigens zijn favoriete 'standje' gezien deze foto:

[ afbeelding ]
Ahaha :') . Haar mond is ook precies hetzelfde :D
@ Take_A_Picture: inderdaad, dat is wat ik ook dacht :') .
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')