Niet eens over nagedacht joh. T'is ook niet van die 50 Cent-achtige muziek die erop staat (vind ik vreselijk), en daar associeer ik hetgene wat jij zegt toch wat meer mee. Het is wat 'klassieker' spul.quote:Op donderdag 4 februari 2010 11:13 schreef Garisson72 het volgende:
Nou weet ik verder niks van hiphop, maar die doorsnee RenB-troela die jij op jouw hoesje hebt gezet heeft natuurlijk helemaal niets met hiphop te maken. Dat zie ik dus zelfs nog wel. Je moet er booskijknegers op zetten, met kogelgaten en honderddollarbiljetten en gouden kettingen en een linke hond met diamanten riem. En een Phantom op verchroomde 24" wielen.
Slechte hiphop die vroeger ook niet populair was, waar je alleen maar stoer mee wil doen in de trant van "Kijk mij deze old skool shit luisteren"?quote:Op donderdag 4 februari 2010 11:17 schreef female81 het volgende:
[..]
Niet eens over nagedacht joh. T'is ook niet van die 50 Cent-achtige muziek die erop staat (vind ik vreselijk), en daar associeer ik hetgene wat jij zegt toch wat meer mee. Het is wat 'klassieker' spul.
Hoe moet ik CD's afspelen op mijn telefoon dan?quote:Op donderdag 4 februari 2010 11:18 schreef geelkuikentje het volgende:
[..]
Goeie muziek koop ik zekerVind een originele CD gewoon wat hebben.
Ik luister veel CD's in de auto. Die heb ik geript naar m'n pc als MP3 of FLAC. Die kan je dan op je gsm doen eventueelquote:Op donderdag 4 februari 2010 11:19 schreef Skonk het volgende:
[..]
Hoe moet ik CD's afspelen op mijn telefoon dan?
Da's toch niet handig?quote:Op donderdag 4 februari 2010 11:20 schreef geelkuikentje het volgende:
[..]
Ik luister veel CD's in de auto. Die heb ik geript naar m'n pc als MP3 of FLAC. Die kan je dan op je gsm doen eventueel
Nou enquote:
Dat is toch wel het meest vreemdste argument om een CD niet te kopen dat ik ooit gehoord heb.quote:Maar ik heb er in het verleden ook aardig wat in de winkel laten liggen om deze reden. Met pijn in het hart.
Inderdaad. Muziek die ik echt leuk vind koop ik gewoon. Andere downloadt ik dan weer, betaald of niet, hoewel ze tegenwoordig weer iets nieuws hebben dat je muziek niet kan kopen als je niet in een bepaald land woont. Ja, dan vraag je er gewoon om.quote:Op donderdag 4 februari 2010 11:21 schreef geelkuikentje het volgende:
[..]
Nou en![]()
Ik download ook gewoon muziek, ben geen heilig boontje hoor. Maar vind het gewoon leuk originele CD's te hebben.
Elke keer weer gaan knutselen... Ik ben heel erg artwork-gevoelig, om het zo maar te zeggen. En het haalt toch een stukje 'gevoel' weg als je min of meer gedwongen wordt om aan de originele verpakking gaan zitten prutsen. Maar soms kan het niet anders.quote:Op donderdag 4 februari 2010 11:25 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat is toch wel het meest vreemdste argument om een CD niet te kopen dat ik ooit gehoord heb.
quote:Op donderdag 4 februari 2010 11:13 schreef DutchErrorist het volgende:
Waar men zich al niet druk over kan maken...
Ja het was ook meer gangstarap wat ik beschreef geloof ik. Zoals ik al zei: ik weet er weinig van.quote:Op donderdag 4 februari 2010 11:17 schreef female81 het volgende:
Niet eens over nagedacht joh. T'is ook niet van die 50 Cent-achtige muziek die erop staat (vind ik vreselijk), en daar associeer ik hetgene wat jij zegt toch wat meer mee. Het is wat 'klassieker' spul.
De La Soul is tof!quote:Maar een foto van wat De La Soul-achtige types (van rond 1990) was op zich wel passender geweest dan dat meisje, dat wel. Bij nader inzien.
Nou, ik kom ook niet uit het MP3 tijdperk maar ik laat geen CD's liggen vanwege de (slechte) artwork of überhaupt in wat voor een verpakking het zit. Sterker nog, een speciale verpakking die afwijkt van het standaard saaie plastic doosje zoals jij in de OP beschrijft kan ik eigenlijk zelfs wel waarderen.quote:Op donderdag 4 februari 2010 11:51 schreef female81 het volgende:
[..]
Elke keer weer gaan knutselen... Ik ben heel erg artwork-gevoelig, om het zo maar te zeggen. En het haalt toch een stukje 'gevoel' weg als je min of meer gedwongen wordt om aan de originele verpakking gaan zitten prutsen. Maar soms kan het niet anders.
Maar de kans is groot dat veel mensen die pas in het mp3-tijdperk muziek zijn gaan luisteren, waarvoor muziek niets anders is dan een hoop bytes op de pc/in de iPod, hier niks van begrijpen...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |