quote:Op woensdag 3 februari 2010 22:03 schreef alors het volgende:
Wat gebeurt er bij FC Grunn?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze probeerden wel net iemand uit Apperloo te bereiken.. was niet thuisquote:Op woensdag 3 februari 2010 22:19 schreef ApperlooDude het volgende:
Ik val net binnen, zijn de muse kaarten van vanavond er al uit?
To bad, 1 gemiste oproep; onbekend.quote:Op woensdag 3 februari 2010 22:20 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ze probeerden wel net iemand uit Apperloo te bereiken.. was niet thuis.
Dat is balen ! zij bellen volgens mij anoniem..quote:Op woensdag 3 februari 2010 22:23 schreef ApperlooDude het volgende:
[..]
To bad, 1 gemiste oproep; onbekend.
Hehe, ik weet. Helaas grapte ik maar wat.. maar weet nu wel dat ik vanavond nog kans maak op kaarten! Nog meer mensen die plannen om naar muse te gaan hier?quote:Op woensdag 3 februari 2010 22:23 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Dat is balen ! zij bellen volgens mij anoniem..
Geen plannen, maar lijkt mij trouwens wel tof om mee te makenquote:Op woensdag 3 februari 2010 22:29 schreef ApperlooDude het volgende:
[..]
Hehe, ik weet. Helaas grapte ik maar wat.. maar weet nu wel dat ik vanavond nog kans maak op kaarten! Nog meer mensen die plannen om naar muse te gaan hier?
Hehe, zo dacht ik ook toen ik 'the resistance' voor de zoveelste keer opzette. Maar afblijven van de kaartjes van zometeen, die ga ik al winnenquote:Op woensdag 3 februari 2010 22:31 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Geen plannen, maar lijkt mij trouwens wel tof om mee te maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |