abonnement Unibet Coolblue
pi_78400760
Soooooo we benne d'r hoor! Wat is verhuizen toch een stress! Het verhuisbedrijf had zich vergist in het volume van de verhuizing dus op zaterdag waren ze tot half 5 aan het laden! <@@> Toen nog naar Duitsland en tot half 12 's avonds uitladen. Sjonge.
Wat heeft een mens toch veel troep. Er is nog e.e.a. achter gebleven ook. Dat moeten we morgen opruimen.

Het huis is wel gelijk verhuurd, dat is een opluchting!

PS er volgt nog een topicje in klussen & wonen met foto's VOOR EN NA.

[ Bericht 16% gewijzigd door elvhenk op 24-02-2010 18:29:41 ]
Mooie edelsteenkralen, zoetwaterparels, zilver en swarovski bij Kralenkwarts * Armande.net
pi_78404458
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 13:39 schreef FB14 het volgende:

[..]

een last van iemands schouders nemen
(figuurlijk) jemandem eine Last abnehmen, jemandem eine Last
von den Schultern nehmen

Je zou bv kunnen zeggen:
Da ist eine Last von meinen Schultern abgenohmen (o.i.d.)
iets beters kan ik zo niet vinden
Thanks.
  woensdag 24 februari 2010 @ 19:59:12 #203
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_78405935
Elvhenk Super!
Jullie hebben geen kinderen of wel?
Wij iig wel......En dat speelgoed en kleding ed moet allemaal mee.......

Alles bij mekaar zal ook wel een vrachtwagen vol zijn vrees ik
pi_78406135
Nee geen kinderen, alleen harige kids, maar hun speeltjes konden wel in één zak.
De verhuizers hadden zich verkeken op de inhoud van de zolder van de garage. Dat is nog best een grote lap en mijn schoonvader had het enorm efficient ingeruimd en gestapeld. Daar kwam me een zooi uit!
Mooie edelsteenkralen, zoetwaterparels, zilver en swarovski bij Kralenkwarts * Armande.net
  woensdag 24 februari 2010 @ 20:15:15 #205
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_78406633
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 11:19 schreef ReWout het volgende:
"valt er toch spanning van je shouders af"

hoe zouden jullie dit vertalen naar het duits?
mir fällt ein Stein vom Herzen
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
pi_78413554
quote:
Op zondag 21 februari 2010 19:43 schreef Waldheini het volgende:

[..]

Ja, moet je dat voormalig fabrieksterrein in het noord-oosten even opzoeken, weet ff niet zo gauw het heet. Liggen heeeel veel kroegen bij elkaar, en dan moet je die Kölsche tent opzoeken! 100% zeker weten dikke party daar!!

//edit: volgens mij is dat de Kult fabrik zoals hierboven beschreven. Of anders dat terrein direct ernaast.
Ja Kultfabrik en Optimalwerke, bij Ostbahnhof is dat. Ik loop daar overdag altijd langs/doorheen naar m'n werk en het ziet er uitermate ongezellig uit Maar misschien is het er 's avonds/'s nachts wel heel leuk

Oh en m'n stamkroeg heeft afgedaan Agressieve barman die zomaar lustig om zich heen begin te slaan op een rustige maandag avond Dus maar even op zoek naar een nieuwe pub...

En het wordt ook hoog tijd dat de s-bahn weer fatsoenlijk rijdt! De hele week komen ze al te laat of niet Maar het is in ieder geval wel lente in München!!
pi_78445110
Oh, hier moet ik even posten. Ik vertrek zondag voor een paar maanden naar Berlijn. In Augustus kom ik weer terug. Ik ga er een tijdje werken, wonen en gewoon... leven
Iemand hier die ook tijdelijk in Duitsland zit? Hoe bevalt het? Ik twijfel nog steeds of het nodig is een duitse bankrekening te openen etc. Omdat het maar voor zo kort is.
Na de taart met chocolade volgt de lepeltjesparade.
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 25 februari 2010 @ 18:37:49 #208
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_78446029
Als je kunt internetbankieren is het niet echt nodig denk ik. Pinnen kun je overal tegenwoordig. Veel plezier in Berlijn!
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
&lt;a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow"&gt;http://bijenzonderzorgen.nl/&lt;/a&gt; beslist geen BIJ-zaak!
pi_78447491
Ja precies dat dacht ik ook al. Thanks!
En gaat zeker goed komen, zit in de hipste wijk van Berlijn, alles op loopafstand. Kan niet wachten De dozen zijn al ingepakt.
Na de taart met chocolade volgt de lepeltjesparade.
  donderdag 25 februari 2010 @ 22:09:00 #210
63722 z80
I fink you freaky
pi_78456092
de winterstop in de bouw is ook afgelopen.
al een paar dagen herrie hier achter.
bij het nieuwe huis dat ze aan het bouwen zijn (tegen mijn tuin en naast siemi) zijn ze nu bezig met de isolatie aan de buitenkant.
ook zit er achter de woning nu een groot gat, volgens de bouwvakker komt hier een zwembad.
gaat leuk worden, geen tuin maar wel een groot bad achter je huis.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_78458428
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 18:12 schreef Cupcake. het volgende:
Oh, hier moet ik even posten. Ik vertrek zondag voor een paar maanden naar Berlijn. In Augustus kom ik weer terug. Ik ga er een tijdje werken, wonen en gewoon... leven
Iemand hier die ook tijdelijk in Duitsland zit? Hoe bevalt het? Ik twijfel nog steeds of het nodig is een duitse bankrekening te openen etc. Omdat het maar voor zo kort is.
Ik woon ook in Berlijn tijdelijk! T/m juli omdat ik er stage loop nu. Het bevalt natuurlijk super hier, altijd wat te doen, winkelen is geweldig, veel buitenlanders. Maar je gaat dus in de hipste wijk van Berlijn wonen, wat is de hipste wijk voor jou? Bedoel je Kreuzberg? Er zijn hier in Berlijn veel meningen over de hipste wijk haha. Kreuzberg zit sowieso vol studenten, maar Friedrichshain is ook booming!

Je hoeft trouwens geen rekening te openen idd, heb ik ook niet gedaan. Het lukt gewoon allemaal met je IBAN en BIC code. Je hoeft je ook niet in te schrijven bij de gemeente in Berlijn. Als je gaat werken heb je wel een Lohnsteuerkarte nodig, die kun je bij de gemeente halen. Ik moet die nog halen maar mij is verteld dat ik die krijg als ik mijn huurcontract laat zien.
To be yourself in a world that is constantly trying to make you something else is the greatest accomplishment.
pi_78460222
Ik ga naar Prenzlauer Berg
Na de taart met chocolade volgt de lepeltjesparade.
pi_78460781
over Berlijn gesproken...in de lente maar een weekend prikken om het nachtleven daar te ontdekken


Momenteel heb ik de zaakjes aardig voor elkaar in Aachen, alleen de auto ontbreekt nog. Nu twijfel ik enorm tussen diesel en benzine :S Zeker omdat ik maar relatief weinig woonwerk km's maak, namelijk zo'n 23 km enkele reis. Dus ik ben eens benieuwd wat jullie zouden doen.
  vrijdag 26 februari 2010 @ 08:39:12 #214
26777 MrTorture
Welcome to the torture chamber
pi_78468466
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 17:45 schreef XL het volgende:
Ik heb mijn Duits rijbewijs vandaag geregeld! Nooit meer verlengen
Ow! Dat moet ik ook binnenkort. Makkelijke procedure?
No fear, no pain.Nobody left to blame. I'll try alone. Make destiny my own.
Dave: Al draagt een mod een blauwe kleur, het is en blijft een oude zeur.
yvonne says: nee hoor die Danny is gewoon een werknemer
Vis een optie?
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 26 februari 2010 @ 09:58:22 #215
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_78470204
quote:
Op vrijdag 26 februari 2010 08:39 schreef MrTorture het volgende:
Ow! Dat moet ik ook binnenkort. Makkelijke procedure?
Op zich niet ingewikkeld maar begin er bijtijds mee (een maand of 2 vantevoren)! Gaat allemaal niet zo snel.

Eerst naar het gemeentehuis (met je ID en je oude rijbewijs) om een formulier in te laten vullen. Na een tijdje krijg je bericht van het Strassenverkehrsamt dat je daar je nieuwe rijbewijs kunt ophalen, alweer met je ID en je oude rijbewijs.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
&lt;a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow"&gt;http://bijenzonderzorgen.nl/&lt;/a&gt; beslist geen BIJ-zaak!
  vrijdag 26 februari 2010 @ 10:07:34 #216
26777 MrTorture
Welcome to the torture chamber
pi_78470455
Ah kee valt inderdaad mee. Neem aan dat ze ook een pasfotootje nodig hebben?
No fear, no pain.Nobody left to blame. I'll try alone. Make destiny my own.
Dave: Al draagt een mod een blauwe kleur, het is en blijft een oude zeur.
yvonne says: nee hoor die Danny is gewoon een werknemer
Vis een optie?
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 26 februari 2010 @ 10:29:17 #217
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_78471099
Eh ja, dat geloof ik wel
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
&lt;a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow"&gt;http://bijenzonderzorgen.nl/&lt;/a&gt; beslist geen BIJ-zaak!
  vrijdag 26 februari 2010 @ 10:35:22 #218
245087 ueberduitser
grootgrondbezitter
pi_78471320
en vooral geld meenemen, liefst gepast!

p.s.

Lenthe ohne gips!!!


  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 26 februari 2010 @ 11:18:54 #219
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_78472843
Hoera voor gipsloze Lenthe!
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
&lt;a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow"&gt;http://bijenzonderzorgen.nl/&lt;/a&gt; beslist geen BIJ-zaak!
  vrijdag 26 februari 2010 @ 11:22:40 #220
279126 anjelieren
wees blij met alles wat je heb
pi_78473000
wat heerlijk voor Lenthe, is alles goed gekomen? Ik hoop het zo. In ieder geval is ze die zware last kwijt en kan ze zich weer lekker bewegen.
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 26 februari 2010 @ 11:30:06 #221
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_78473304
Mail uit Den Haag:
quote:
Geachte,

Ik heb uw aanmelding als Kiezer Buiten Nederland verwerkt, u ontvangt binnenkort het registratie formulier voor de Tweede Kamer verkiezing. Voor alle toekomstige verkiezingen ontvangt u automatisch een uitnodiging.

Uw registratienummer is: XXXXXX qltel
YYYYYY Rewimo

Ik hoop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.


Met vriendelijke groet,
Mevrouw ZZZZZZ

Medewerker Bureau Verkiezingen
Dus dat werkt zo te zien
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
&lt;a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow"&gt;http://bijenzonderzorgen.nl/&lt;/a&gt; beslist geen BIJ-zaak!
  Moderator / FOK!Fotograaf vrijdag 26 februari 2010 @ 11:33:49 #222
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_78473441
quote:
Op vrijdag 26 februari 2010 11:30 schreef Rewimo het volgende:
Mail uit Den Haag:
[..]

Dus dat werkt zo te zien
Ik begrijp dat ik niets meer hoef te doen..
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 26 februari 2010 @ 11:40:03 #223
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_78473687
Als je het topic had bijgehouden had je dat al geweten
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
&lt;a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow"&gt;http://bijenzonderzorgen.nl/&lt;/a&gt; beslist geen BIJ-zaak!
  vrijdag 26 februari 2010 @ 11:58:13 #224
63722 z80
I fink you freaky
pi_78474565
en nu afwachten of de postboden de benodigde formulieren komt brengen, of dat deze naast die van mij komen te liggen.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 26 februari 2010 @ 12:05:42 #225
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_78474887
Post uit Nederland... daar zeg je zo wat

Met een beetje mazzel volgende week zaterdag. We zullen zien
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
&lt;a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow"&gt;http://bijenzonderzorgen.nl/&lt;/a&gt; beslist geen BIJ-zaak!
pi_78488818
Het voordeel als je in Aken woont, is dat je kunt tanken in Nederland, Duitsland of België. Dat kan echt enorm veel schelen. Diesel is in Duitsland duurder dan in NL en B, bij benzine weet ik het niet.

Dus gewoon ff uitrekenen hoeveel je droomauto kwijt is aan benzine cq. diesel per jaar bij de huidige literprijzen.

Uitrekenen wat je kwijt bent aan belasting doe je hier
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 23:28 schreef Waldheini het volgende:
over Berlijn gesproken...in de lente maar een weekend prikken om het nachtleven daar te ontdekken


Momenteel heb ik de zaakjes aardig voor elkaar in Aachen, alleen de auto ontbreekt nog. Nu twijfel ik enorm tussen diesel en benzine :S Zeker omdat ik maar relatief weinig woonwerk km's maak, namelijk zo'n 23 km enkele reis. Dus ik ben eens benieuwd wat jullie zouden doen.
Modern technology has its origins in an altogether non-practical search for useless knowledge.
http://www.gibburt.com
  vrijdag 26 februari 2010 @ 18:53:56 #227
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_78489870
Rijbewijs duurt lang maar gaat eenvoudig! Foto, strassenverkehrsamt, gemeente en ongeveer 40 euro.

Mbt auto: het omslagpunt ligt voor diesels erg laag als je in nl kunt tanken
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
pi_78491367
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 23:28 schreef Waldheini het volgende:Nu twijfel ik enorm tussen diesel en benzine :S Dus ik ben eens benieuwd wat jullie zouden doen.
Ik heb inmiddels in Duitsland meerdere diesels gehad, maar ook al wat benzineauto's. De meerkosten van een diesel zijn eigenlijk maar vrij klein. Als je in Nederland kunt tanken, dan is diesel eigenlijk altijd voordeliger. Wat je het prettigst vind rijden, is persoonlijk. Voor mij gaat er niks boven een dikke diesel (en dat zeg ik terwijl er 2 benzine auto's naast het huis staan....)
pi_78532154
Zo, voor de nieuwsgierigen: Voors en naas van ons Duitsche huisch...
Mooie edelsteenkralen, zoetwaterparels, zilver en swarovski bij Kralenkwarts * Armande.net
pi_78552328
Even een tvp naar aanleiding van een tip van Rewimo.

Werk al meer dan 2 jaar (gedetacheerd) bij een betonfabriek in de buurt Leer als constrcuteur voor de Nederlandse markt. Elke dag op en neer in de leasebak vanuit Assen.

Nu ik in een scheiding lig (en m'n woonplaats weinig meer zegt: ik reis nu vanuit Heerenveen naar Dld) wordt een overweging om direct voor dat bedrijf aan de slag te gaan aantrekkelijker.

Hoe zit dat eigenlijk: is het voordeliger om in Duitsland te werken? Gekoppeld met wonen? En hoe zit het dan met eventuele alimentatie voor een partner die dan dus "in het buitenland" zit?
MIO DIOS!!! ESTA CIENCIA ES DIABOLICO!!!
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 28 februari 2010 @ 14:47:49 #231
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_78552474
Ik doe het andersom: werken in NL, wonen in DLD. Dat bevalt goed. Het grootste verschil is denk ik dat je, als je in DLD woont en werkt, je daar belastingplichtig wordt. Dat betekent o.a. dat je geen hypotheekrenteaftrek (meer) krijgt. Ook moet je je in DLD voor ziektekosten verzekeren.

Dingen als verzekeringen en dergelijke moet je in DLD regelen, wegenbelasting is een stuk minder, autoverzekering is dan weer wat duurder over het algemeen.

Over alimentatie kan ik je niets vertellen.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
&lt;a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow"&gt;http://bijenzonderzorgen.nl/&lt;/a&gt; beslist geen BIJ-zaak!
  zondag 28 februari 2010 @ 16:51:09 #232
63722 z80
I fink you freaky
pi_78556735
net via ebay een buiten voeler voor mijn verwarming gekocht voor het verschrikkelijk hoog bedrag van 15,20 ¤ incl. verzenden.
alleen de ptc (die zeer moeilijk) te verkrijgen is dit al waard.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
  zondag 28 februari 2010 @ 18:10:14 #233
291167 OMGitsNoelle
Globally known :)
pi_78559397
Over precies een maand verhuizen mijn spullen naar Duitsland. Ik ga wonen in Herzogenrath (gem. Aachen). Blijf voorlopig wel werken in NL. Stukje makkelijker met de taal. Uiteindelijk wil ik wel in DE gaan werken. Meerderen hier die hier in de buurt wonen??
Geek is the new Chique
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 28 februari 2010 @ 18:14:54 #234
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_78559538
Wij waaien momenteel zowat met huis en al weg De stroom hapert af en toe even. Wat een storm zeg!
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
&lt;a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow"&gt;http://bijenzonderzorgen.nl/&lt;/a&gt; beslist geen BIJ-zaak!
  zondag 28 februari 2010 @ 18:26:22 #235
208846 FB14
Lijpe shit ouwe!
pi_78559896
quote:
Op zondag 28 februari 2010 18:14 schreef Rewimo het volgende:
Wij waaien momenteel zowat met huis en al weg De stroom hapert af en toe even. Wat een storm zeg!
Ja had het gelezen op gmx.de. Was ook een dode gevallen in het westerwald en omgewaaide bomen e.d..
Een troll is een troll is nooit zomaar een troll
  zondag 28 februari 2010 @ 18:27:15 #236
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_78559922
quote:
Op zondag 28 februari 2010 18:10 schreef OMGitsNoelle het volgende:
Over precies een maand verhuizen mijn spullen naar Duitsland. Ik ga wonen in Herzogenrath (gem. Aachen). Blijf voorlopig wel werken in NL. Stukje makkelijker met de taal. Uiteindelijk wil ik wel in DE gaan werken. Meerderen hier die hier in de buurt wonen??
waldheini
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
pi_78560232
quote:
Op zondag 28 februari 2010 18:14 schreef Rewimo het volgende:
Wij waaien momenteel zowat met huis en al weg De stroom hapert af en toe even. Wat een storm zeg!
Ja wij voelen de winderige testronde ook! Huis is geslaagd qua non-tochtigheid. En lang leve de rollo's natuurlijk!
Mooie edelsteenkralen, zoetwaterparels, zilver en swarovski bij Kralenkwarts * Armande.net
  zondag 28 februari 2010 @ 18:51:46 #238
63722 z80
I fink you freaky
pi_78560685
het waait hier ook behoorlijk.
maar is nog niets in vergelijking met de storm van een paar jaar terug.
stoom storingen heb ik gelukkig nog niet gehad.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_78560916
Wij hebben ook geen wakkel contactjes in de stroom...
Mooie edelsteenkralen, zoetwaterparels, zilver en swarovski bij Kralenkwarts * Armande.net
  Moderator / FOK!Fotograaf zondag 28 februari 2010 @ 19:09:10 #240
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_78561278
quote:
Op zondag 28 februari 2010 18:51 schreef z80 het volgende:
het waait hier ook behoorlijk.
maar is nog niets in vergelijking met de storm van een paar jaar terug.
stoom storingen heb ik gelukkig nog niet gehad.
Als dat de storm van begin 2007 was.. We waren onlangs in de buurt van Hagen en daar was een complete berg van alle bomen ontdaan door die storm. Er stond echt niets meer op en alle bomen lagen beneden. Intussen groeien er daar weer kleine boompjes.
pi_78561804
Belangrijke vraag voor de locale fokkers: waar bestellen jullie je Öl? En hoe lang duurt het gemiddeld voor het er is?
Ik vind het hele ding nog steeds een beetje eng en we doorgronden de thermostaat ook nog niet echt...
Mooie edelsteenkralen, zoetwaterparels, zilver en swarovski bij Kralenkwarts * Armande.net
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 28 februari 2010 @ 19:26:51 #242
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_78561984
Wij bestellen bij Stoffmehl, www.stoffmehl-gmbh.de

Meestal kunnen ze vrij snel leveren. D.w.z. 1 à 2 weken. Het scheelt of je in een drukke tijd bestelt of in de zomer
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
&lt;a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow"&gt;http://bijenzonderzorgen.nl/&lt;/a&gt; beslist geen BIJ-zaak!
pi_78562314
Ah, een locaal bedrijf. Maar er staat niet bij op de site wat hun prijzen zijn. Moet je dat aanvragen?
Mooie edelsteenkralen, zoetwaterparels, zilver en swarovski bij Kralenkwarts * Armande.net
  Moderator / FOK!Fotograaf zondag 28 februari 2010 @ 19:49:11 #244
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_78562864
quote:
Op zondag 28 februari 2010 19:35 schreef elvhenk het volgende:
Ah, een locaal bedrijf. Maar er staat niet bij op de site wat hun prijzen zijn. Moet je dat aanvragen?
De tabel op deze pagina geeft al een aardige indicatie. Maar het zijn dagprijzen, dus de actuele prijs elke dag aanpassen zal te lastig zijn voor ze.
pi_78567986
Ja ik zie dat het wild fluctueert. Het zijn natuurlijk wereldprijzen. Ik zag dat je bij veel sites wel gelijk meer betaald zodra je het snel wilt hebben...
Mooie edelsteenkralen, zoetwaterparels, zilver en swarovski bij Kralenkwarts * Armande.net
  maandag 1 maart 2010 @ 10:28:07 #246
291167 OMGitsNoelle
Globally known :)
pi_78582122
Bomen waaiden gisteren zowat uit de grond... Nu is het rustig, maar toch maar wachten op de zon
Geek is the new Chique
pi_78587688
quote:
Op zondag 28 februari 2010 19:49 schreef qltel het volgende:

[..]

De tabel op deze pagina geeft al een aardige indicatie. Maar het zijn dagprijzen, dus de actuele prijs elke dag aanpassen zal te lastig zijn voor ze.
Ik bestel altijd op http://www.esyoil.com/
Na bestelling krijg je de levering via stoffmehl.
Eerste keer bestellen bij stofmeh = contant betalen, volgende bestellingen kunnen op rekening.

Zorg ook ff dat de vrachtwagen dichtbij kan komen, en de werking van de automatische afslag werkt. (stekker vlakbij de aansluiting).
pi_78590340
Bedankt voor de tip. Dus eigenlijk ook via Stoffmehl. De slang moet door de voortuin zo te zien maar dat was altijd zo. Automatische afslag zegt me niks.

We moeten ook zo'n elektronische peilstok hebben want nu moet je er een duimstok in steken en dat is wel heel irritant.
Mooie edelsteenkralen, zoetwaterparels, zilver en swarovski bij Kralenkwarts * Armande.net
  Moderator / FOK!Fotograaf maandag 1 maart 2010 @ 14:31:38 #249
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_78590886
quote:
Op maandag 1 maart 2010 14:20 schreef elvhenk het volgende:
We moeten ook zo'n elektronische peilstok hebben want nu moet je er een duimstok in steken en dat is wel heel irritant.
Ondergrondse tank?

Wij hebben kunststoftanks in de kelder staan. We kunnen dus zien hoeveel er nog in zit.
pi_78597282
Nee ook een kunststof tank in de kelder maar hij is tamelijk ondoorzichtig. We gaan vanavond bestellen want ik vind het maar eng dat het op kan!
We zijn erachter dat we zo'n 2 cm per week opmaken en dat is bij heel ongunstig verbruik want dat ding stookt maar door. We hebben een Vitotrol thermosthaat besteld (in de wandelgangen wordt dat natuurlijk: de trol) en daarmee moet het in één keer kunnen ingesteld i.p.v. steeds alle knoppen aflopen.
Mooie edelsteenkralen, zoetwaterparels, zilver en swarovski bij Kralenkwarts * Armande.net
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')