abonnement Unibet Coolblue
pi_257475
Sorry hoor, maar moeten we Büllent nou nog serieus nemen, nu hij voor de 2e maal verkondigt dat hij de bus zal verlaten en het wederom niet doet?
Denkt hij soms dat dit goed is voor z'n reputatie ofzo? (goh goh, kijk eens hoe sterk ik ben dat ik toch weer blijf)
Have fun!
pi_257476
Jammer dat je misschien veel van Büllents andere uitspraken gemist hebt, MinnieMouse.
Althans, zo lijkt het, want anders zou je ook weten dat Büllent al dagen lang gesprekken met Seki had, vóór diens vertrek, over het 'onechte gedrag' van sommige mede-buspassagiers. Vanavond kwam daar in de uitzending (dus alweer enkele etmalen geleden in werkelijkheid) nog bij, dat Büllent zich begint te verwonderen over zichzelf en zijn stemmingen. Voor iets meer bekenden met dit verschijnsel, is het eenvoudig terug te voeren op de setting van de Bus. Nl. die van een voortdurend aanwezige, psychologisch werkende "zachte" dwang (soms niet bepaald 'zacht') waardoor het geheel 'als een kudde' geleid wordt in één, maar wel steeds wisselende, richting. Kortom: de onmogelijkheid om wérkelijk jezelf te zijn, tenzij door de beslissing, om vrijwillig uit die 'invloed' te stappen, dus uit het "spel".

En zelfs als Büllent dàt ooit probeert, zal hij nog zeer merkwaardige obstakels ontmoeten.
Voor de rest moge ik je verwijzen naar wat andere topics alhier - misschien brengen ze je op ideeën ?

[Dit bericht is gewijzigd door Moor (Datum 04 April 2000).]

pi_257477
Uit de uitzending van vandaag bleek duidelijk dat Bullent het gedrag hekelde van mensen die ooit op de bank hebben gezeten en dan toenadering tot je zoeken, en dat die toenadering minder wordt als ze niet meer op de bank zitten. Ik meen daaruit op te maken dat hij hiermee met name Iwan bedoelt.

Opvallend vandaag was toch wel de terugrit van Aziz. Hij lijkt de afgelopen week behoorlijk bijgedraaid te zijn. Inderdaad leek het weer meer op de lachbek van voordat hij de bus inging. En de lachbek op de eerste avonden, me name het strippoker festival. Toen was het een komiek van eerste orde.

Scherpe Analyse ook van hem over Bullent: Bulent ging het conflict altijd uit de weg, probeerde altijd te sussen, spuwde nooit zijn gal. Jammer dat SBS niet zijn oordeel van hem over ALLE buspassagiers liet zien.

Joppie had het niet gemakkelijk met het vertrek van Aziz. Vond het wel mooi van hem dat ie aan Bullent kwam vertellen dat er NIEMAND meer mag weg gaan. En dat hij zelf aangaf dat hij het einde niet zal halen. (In verband met wegstemmen)

[Dit bericht is gewijzigd door Kierewiet! (Datum 05 April 2000).]

Blijft zich verbazen
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')