abonnement Unibet Coolblue
pi_77747619
quote:
Op zondag 7 februari 2010 19:00 schreef Morpheus2002 het volgende:

[..]

!!!!!!!

De Kuip ademt gewoon sfeer, algemeen bekend. Waarschijnlijk weet jij niet dat er wereldberoemde artiesten in de Kuip hebben gespeeld zoals Bruce Springsteen & Pink Floyd. De ArenA is gewoon een galmbak met een slechte grasmat en sfeer.
Ik vind datzelfde van een "avondje NAC" in Breda... Bedoel te zeggen dat het erg subjectief is en persoonlijk. Ik heb weinig met de kuip en zie enkel een enorme hoeveelheid aan regelrecht tuig daar rondlopen. Maar dat is ook weer door mijn ogen en daar ben jij het ook vast niet mee eens.

Maar goed.. dat Ajax-Feyenoord gebash loopt toch redelijk tegen het kinderachtige aan moet ik zeggen.
  zondag 7 februari 2010 @ 22:15:25 #252
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_77748058
quote:
Op zondag 7 februari 2010 22:09 schreef jpjedi het volgende:

[..]

Ik vind datzelfde van een "avondje NAC" in Breda... Bedoel te zeggen dat het erg subjectief is en persoonlijk. Ik heb weinig met de kuip en zie enkel een enorme hoeveelheid aan regelrecht tuig daar rondlopen. Maar dat is ook weer door mijn ogen en daar ben jij het ook vast niet mee eens.

Maar goed.. dat Ajax-Feyenoord gebash loopt toch redelijk tegen het kinderachtige aan moet ik zeggen.
Ik doelde vooral op het feit dat er volgens Diamond alleen dancefeesten in de Kuip zijn, volgens mij zijn die er namelijk nooit geweest en hebben er zoals ik al postte wel wereldberoemde artiesten opgetreden.

Ajax / Feyenoord gedoe is ook vrij kinderachtig. Ik vind dat Fer en ik nog redelijk kunnen relativeren maar vooral Diamond en in mindere mate Sickert vinden het blijkbaar leuk...
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
pi_77752180
quote:
Op zondag 7 februari 2010 22:09 schreef jpjedi het volgende:
Ik vind datzelfde van een "avondje NAC" in Breda... Bedoel te zeggen dat het erg subjectief is en persoonlijk. Ik heb weinig met de kuip en zie enkel een enorme hoeveelheid aan regelrecht tuig daar rondlopen. Maar dat is ook weer door mijn ogen en daar ben jij het ook vast niet mee eens.
Ik hoor "m'n" business consultant daar ook steeds over Lijkt me wel eens gaaf om naar toe te gaan. In kleine stadions heb je denk ik eerder een ons-kent-ons gevoel. Meer het idee dat je met een kleinere groep een mooi feestje bouwt en aanwezig bent bij iets speciaals, bijna een besloten feest (met 10.000 man ). Dat gevoel had ik bij Excelsior (terwijl dat een van de minst sfeervolle ploegen schijnt te zijn volgens de Dordrecht-zwager van Frank) veel meer dan in de Kuip. Aan de andere kant staat er geen maat op een volle Kuip die een strijdende ploeg steunt zoals een tijd geleden tegen Groningen. Dat was echt kippevel

Qua tuig gebeurt overal wel wat maar de concentratie tuig zal in de Kuip wel hoger zijn. Het blijft toch een havenstad en Feyenoord een club van het volk. Ajax is meer een zakelijke club waar het gemiddelde niveau hoger ligt. Bij NAC was het trouwens tegen GA ook flink raak hoorde ik, dat opeens de harde kern door het stadion ging lopen op weg naar een paar verdwaalde GA fans

-edit-
Rondwinnaar 10 punten uitgelopen op Kevin z'n pa en Ursel is echt zwaar onderuit gegaan Jorrit, vul jij het uberhaupt nog in Ben wel benieuwd hoeveel punten jij hebt

[ Bericht 6% gewijzigd door FJD op 07-02-2010 23:31:17 ]
Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
[b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
pi_77753726
quote:
Op zondag 7 februari 2010 22:15 schreef Morpheus2002 het volgende:

[..]

Ik doelde vooral op het feit dat er volgens Diamond alleen dancefeesten in de Kuip zijn, volgens mij zijn die er namelijk nooit geweest en hebben er zoals ik al postte wel wereldberoemde artiesten opgetreden.

Ajax / Feyenoord gedoe is ook vrij kinderachtig. Ik vind dat Fer en ik nog redelijk kunnen relativeren maar vooral Diamond en in mindere mate Sickert vinden het blijkbaar leuk...
Och god

ik heb me een keer misdragen in een Fey-Ajax topic en ik heb een stempel
Relativeren? met een Feyenoord bril? nee dat gaat niet
Narf!
  maandag 8 februari 2010 @ 06:49:00 #255
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_77758191
quote:
Op zondag 7 februari 2010 11:29 schreef jpjedi het volgende:

[..]

Waar ga je heen? Tja vallen... ik had pas drie keer een uurtje geskied op een indoor baan dus wat mag je verwachten?

Dat je les neemt?
  maandag 8 februari 2010 @ 06:53:17 #256
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_77758210
quote:
Op zondag 7 februari 2010 19:13 schreef Diamond3d het volgende:

[..]

Komtie weer met zn geweldige muziek


Als ik de kuip zie, zie ik gefrustreerde ventjes die hun ongenoegen op een zeer rare manier uitten. Thuis mag dit niet ofzo waardoor het er op zondag allemaal uitgegooid wordt. Daarnaast hoor je regelmatig het woordje kanker door de kuip galmen.
Agh gut, het is me wat hey
quote:
Bovendien heb ik een neef die totaal geen verstand van voetbal heeft met zijn opmerkingen en zo ken ik ook nog wat collega's... Wellicht geeft mij dat zo'n raar beeld van de feyenoordsupporters.
Verstand hebben van voetbal
quote:
Ach het zal aan mij liggen maar elke keer lach ik er weer om.

Overal heb je mongolen natuurlijk maar sommige springen erbovenuit.
Het lukt je iedere week weer aardig jah
  maandag 8 februari 2010 @ 06:58:12 #257
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_77758227
quote:
Op zondag 7 februari 2010 23:14 schreef FJD het volgende:

[..]

Ik hoor "m'n" business consultant daar ook steeds over Lijkt me wel eens gaaf om naar toe te gaan. In kleine stadions heb je denk ik eerder een ons-kent-ons gevoel. Meer het idee dat je met een kleinere groep een mooi feestje bouwt en aanwezig bent bij iets speciaals, bijna een besloten feest (met 10.000 man ).
Ken je ook naar Vitesse gaan
quote:
Dat gevoel had ik bij Excelsior (terwijl dat een van de minst sfeervolle ploegen schijnt te zijn volgens de Dordrecht-zwager van Frank) veel meer dan in de Kuip.
Club zonder ziel....
quote:
Aan de andere kant staat er geen maat op een volle Kuip die een strijdende ploeg steunt zoals een tijd geleden tegen Groningen. Dat was echt kippevel

Qua tuig gebeurt overal wel wat maar de concentratie tuig zal in de Kuip wel hoger zijn. Het blijft toch een havenstad en Feyenoord een club van het volk.
Neuh. Het "tuig gehalte" is overal wel overal even hoog, het ziet er overal alleen anders uit
Bij Feijenoord zijn het wat meer de "ongure personen" en bij FC Utreg zien ze eruit als studenten
quote:
Ajax is meer een zakelijke club waar het gemiddelde niveau hoger ligt.
Blijft een beetje een elitaire club.
quote:
Bij NAC was het trouwens tegen GA ook flink raak hoorde ik, dat opeens de harde kern door het stadion ging lopen op weg naar een paar verdwaalde GA fans

-edit-
Rondwinnaar 10 punten uitgelopen op Kevin z'n pa en Ursel is echt zwaar onderuit gegaan Jorrit, vul jij het uberhaupt nog in Ben wel benieuwd hoeveel punten jij hebt
pi_77758240
quote:
Op maandag 8 februari 2010 06:53 schreef Keltie het volgende:

[..]

Agh gut, het is me wat hey
[..]

Verstand hebben van voetbal
[..]

Het lukt je iedere week weer aardig jah
Jij bent er vast ook zo een... Het boeit me niet of er met kanker gescholden wordt maar er zitten hier mensen die er een hekel aan hebben waardoor er nog net geen mod wordt ingeroepen als het woordje kanker op het forum staat maar zodra ze in de kuip zitten zijn ze er blijkbaar doof voor.

Iets over selectief enzo..........

Verder zitten er over het algemeen veel tokkies in de kuip. Dat is een feit.
pi_77758299
quote:
Op maandag 8 februari 2010 07:00 schreef Diamond3d het volgende:

[..]

Jij bent er vast ook zo een... Het boeit me niet of er met kanker gescholden wordt maar er zitten hier mensen die er een hekel aan hebben waardoor er nog net geen mod wordt ingeroepen als het woordje kanker op het forum staat maar zodra ze in de kuip zitten zijn ze er blijkbaar doof voor.

Iets over selectief enzo..........

Verder zitten er over het algemeen veel tokkies in de kuip. Dat is een feit.
Duidelijk te zien wie jouw broertje imiteert
Die was destijds bezig op de BoF bf2 server met zijn hack progjes en wanneer je dan over xfire zei dat er een hacker was begon hij het af te schuiven op de server, lag of zijn pc.
  maandag 8 februari 2010 @ 07:25:01 #260
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_77758335
quote:
Op maandag 8 februari 2010 07:00 schreef Diamond3d het volgende:

[..]

Jij bent er vast ook zo een...
Een wat?
quote:
Het boeit me niet of er met kanker gescholden wordt maar er zitten hier mensen die er een hekel aan hebben waardoor er nog net geen mod wordt ingeroepen als het woordje kanker op het forum staat maar zodra ze in de kuip zitten zijn ze er blijkbaar doof voor.
Nee hoor, dat is 1 van de redenen dat Frank niet op Vak T wil staan
quote:
Iets over selectief enzo..........

Verder zitten er over het algemeen veel tokkies in de kuip. Dat is een feit.
En die zitten ook bij Ajax, FC Utrecht, ADO, Twente, NAC en ga zo maar door.
Het is waarschijnlijk moeilijk te verteren voor je maar de weerspiegeling van de maatschappij heb je in ieder stadion.
pi_77758400
Mogguh

Weer een hele week met koffie, zonder voetbal
Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
[b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
pi_77758418
quote:
Op zondag 7 februari 2010 17:28 schreef Sickert het volgende:

[..]

Ik vind het verre van sfeer.. mischien dat Frank je dat een keer kan uitleggen?

Feyenoord/Kuip - Dance feest. (met pillen wsch gezien de kut koppen )

Ajax/Arena - Muziek gemaakt door artiesten met een instrument. (Bier!)
ik kies elke keer voor een dancefeest dan, de sfeer is 10 keer beter dan op een feest waar gedronken wordt
pi_77758424
quote:
Op maandag 8 februari 2010 07:40 schreef FJD het volgende:
Mogguh

Weer een hele week met koffie, zonder voetbal
Eerste zou geweldig zijn, tweede een droom die uit komt
pi_77758611
Mogguh
pi_77758760
quote:
Op maandag 8 februari 2010 07:25 schreef Keltie het volgende:

[..]

Een wat?
[..]

Nee hoor, dat is 1 van de redenen dat Frank niet op Vak T wil staan
[..]

En die zitten ook bij Ajax, FC Utrecht, ADO, Twente, NAC en ga zo maar door.
Het is waarschijnlijk moeilijk te verteren voor je maar de weerspiegeling van de maatschappij heb je in ieder stadion.
Ja en op alle vakken buiten vak T hoor je het natuurlijk niet als het 'hele' stadion met KANKER scheld.

Overal zitten ze, klopt. Alleen het tokkie gehalte bij jullie is net wat hoger.
  maandag 8 februari 2010 @ 08:31:58 #266
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_77758794
quote:
Op maandag 8 februari 2010 08:28 schreef Diamond3d het volgende:

[..]

Ja en op alle vakken buiten vak T hoor je het natuurlijk niet als het 'hele' stadion met KANKER scheld.
Te vermoeiend.
quote:
Overal zitten ze, klopt. Alleen het tokkie gehalte bij jullie is net wat hoger.
Ik heb genoeg Nederlandse clubs bezocht om te weten dat dit niet zo is
  maandag 8 februari 2010 @ 08:33:58 #267
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_77758817
Voetbal
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
pi_77758911
Weet je wat vermoeiend is? Fietsen!
Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
[b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
pi_77759111
Voetbal
Koffie
  maandag 8 februari 2010 @ 09:09:36 #270
63192 ursel
"Het Is Hier Fantastisch!
pi_77759248
Voetbaldiscussies.
een feyenoorder die een ajaxied probeerd te overtuigen.
een ajaxied die een feyenorder probeerd te overtuigen.
fietsen
koffie
ursel
werken
pi_77759304
quote:
Op maandag 8 februari 2010 09:09 schreef ursel het volgende:
Voetbaldiscussies.
een feyenoorder die een ajaxied probeerd te overtuigen.
een ajaxied die een feyenorder probeerd te overtuigen.
fietsen
koffie
ursel
werken
geef nou maar toe, Heracles is gewoon het beste, zeker wat betreft begroting en de prestaties dit jaar
pi_77759374
quote:
Op maandag 8 februari 2010 09:09 schreef ursel het volgende:
fietsen
koffie
Lukt t fietsen niet?
Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
[b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
  maandag 8 februari 2010 @ 09:27:59 #273
63192 ursel
"Het Is Hier Fantastisch!
pi_77759505
quote:
Op maandag 8 februari 2010 09:13 schreef Incolumis het volgende:

[..]

geef nou maar toe, Heracles is gewoon het beste, zeker wat betreft begroting en de prestaties dit jaar
dat valt moeilijk te ontkennen. Al ligt vvv niet ver bij jullie vandaan in die verhouding.
pi_77759611
quote:
Op maandag 8 februari 2010 06:49 schreef Keltie het volgende:

[..]

Dat je les neemt?
1 uurtje genomen maar 100 Swiss/uur was me iets teveel van het goede.

Ik ga 10 lesjes nemen op de indoor baan voordat we een tweede keer vertrekken. Al gaat het me niet slecht af als ik maar op en echte blauwe piste blijf.
  maandag 8 februari 2010 @ 09:37:21 #275
63192 ursel
"Het Is Hier Fantastisch!
pi_77759690
quote:
Op maandag 8 februari 2010 09:19 schreef FJD het volgende:

[..]

Lukt t fietsen niet?
jawel, maar zoals je al zei, tis zwaar.
en ik wil weer naar buiten.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')