abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 4 april 2000 @ 20:22:00 #1
2710 Lafayette
Wat ben jij ziek bezig!
pi_257419
Een avond om verliefd te worden (zie de bus site)..
SBS heeft het schijnbaar bijna voor elkaar; 3 stellies en je hebt een een heuse soap. Kerels willen allemaal een extra kerel als passagier. De vrouwtjes liever een vrouw. SBS liever ook een vrouw (liefst een lekker ding) zodat de heertjes voor nieuwe spanningen kunnen zorgen.
Zou kunnen toch?


Groet,

Lafayette

pi_257420
ja dat zou goed kunnen. maar ik geloof niet dat de heren zich daartoe zouden laten verleiden. want jop heeft antonette. bullent zal dat niet doen volgens mij. omdat hij ook van esmeralda afblijft (het is niets serieus' tenminste) en iwan zal het volgens mij ook niet doen. volgens mij zijn de rollen dus wel aardig verdeelt in de bus
Ik ben best wel blij nu
pi_257421
Vlgs. mij is Büllent, door zijn 'serieusheid' de meest kwetsbare voor de komst van een mannelijke nieuweling, die rechtstreeks tegen hem in de aanval zou gaan, gegrond of niet gegrond. Jop heeft zich goed verschanst in zijn barkeeper-rol, en Iwan kan bij aardbevingen nog gapen.
Bovendien heeft Büllent eergevoel, en de andere twee zegt dit nauwelijks iets meer, als ze voor hun hachie moeten vechten.(Jop die zich door Iwan laat 'aftroggelen' van z'n maatje Aziz als voorbeeld).
Zodra een nieuweling Büllent zou aanvallen, krijgt hij van Tessa bijval, (of geen solidariteit), en als Büllent zich dan gaat verschansen bij Esmeralda, kan dat makkelijk weer 'verranzigd' worden.
Enige wijze optie voor Büllent (plus flinke spaak in 't wiel naar SBS6/JdM) is NU vertrekken, nu deze 'zorgvuldig opgebouwde' 3-stellies-verhouding nog bestaat. Wachten tot het sowieso verstoord wordt, kan Büllent wel eens fataal worden..
pi_257422
<even weggehaald uit 'doodlopende' topic:>

Van Moor - 04 April 2000 @ 16:17.
quote:

op 04-04-2000 om 04:06 PM schreef Sniper het volgende:
Inderdaad dat hoef ik dus absoluut niet te zien: de sexuele escapades van die SBS-slachtoffers. Toch denkt SBS schijnbaar - gezien de nominatie manipulaties die uitdraaien op de huidige aanwezigheid van 3 'stelletjes' (yuk!) - dat de kijker daar op zit te wachten. Ik niet dus..
Unquote Sniper.


Is ook niet helemaal zo, Sniper. Tanjalies (met dank, Tanjalies) 'wijdt ons inmiddels in' in het produktie-standpunt:

de 'gameshow' zit zo in elkaar, omdat:
- (met name de nederlandse) kijkers zó geprikkeld moeten worden, om nog
kijkcijfers 'op te hoesten' en te gaan bellen, omdat hun natuurlijke gezonde weerzin
moet worden overwonnen door hun lagere instincten tot ongekende hoogte op te zwepen,
- (met name nederlandse) deelnemers zó 'gemodelleerd/bijgeschaafd/geamputeerd'
moeten worden, dat ze genoeg "freaks" worden, om aan voorgenoemde kijkers weer de allerlaagste instinten te ontlokken van voyeurisme en negatieve projektie van hun
eigen schaduwkanten.

Dààrom dus. Kijk morgen weer!

SBS6/JdM dénkt niet, ze doet, opdat anderen zo gaan denken, als hààr (financieel) uitkomt.

abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')