abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 4 april 2000 @ 13:46:00 #1
1835 Jangalene
From the Twilight zone
pi_257368
Kan iemand mij vertellen waarom er twee nieuwe bussagiers komen? Of is er door SBS weer een nieuwe regel toegevoegd, wat me overigens niet onwaarschijnlijk voorkomt.

Door weinig te zeggen vertel je vaak meer dan door veel te zeggen.
  dinsdag 4 april 2000 @ 13:47:00 #2
2734 THE BORG
Houston, we have a problem....
pi_257369
Mogen de passagiers eentje van kiezen.....

  dinsdag 4 april 2000 @ 14:56:00 #3
1835 Jangalene
From the Twilight zone
pi_257370
Om een weg te stemmen in de volgende stemronde, of mogen ze dan beide weer wegstemmen. Ik ben niet blond maar ik voel me wel zo.....
Door weinig te zeggen vertel je vaak meer dan door veel te zeggen.
  dinsdag 4 april 2000 @ 16:14:00 #4
2645 Isabel
.. yes it's her!
pi_257371
Op de site http://www.busjekomtzo.com las ik het volgende bericht:

04/4: Nieuwe deelnemers in plaats van Seki

Er is meer bekend over eventuele nieuwe busbewoners. Maandagavond komen er 1 jongen en 1 meisje in de bus. De jongen heet Sander, dat is in ieder geval zeker. Hij moet een beetje de concurrent van Iwan gaan worden.

Bij de dames moest verder een keus gemaakt worden tussen een dame tegen de veertig en een jongere vrouw van ongeveer 24 jaar oud.
--------------------------

Ik vraag me af wie hun bron is en wat er van deze speculatie waar is???

Wie u beledigt, beledigt eigenlijk slechts het beeld dat hij van u heeft.
  dinsdag 4 april 2000 @ 16:33:00 #5
2796 Rocket Ride
Na regen komt prijzenregen
pi_257372
he ja, nog een Iwan. Daar zitten we op te wachten.
pi_257373
Ze schijnen vanavond toch echt te komen

(dat dachten de passagiers zelf, het was op de streams te horen)

[Dit bericht is gewijzigd door Hunter (Datum 05 April 2000).]

I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
pi_257374
Dus niet!!!!!!!
Volgens de commentaarstem komen de nieuwe passagiers eind deze week en zal er een weggestemd moeten worden.

Het zou me trouwens wel leuk lijken als de nieuwe passagier op het eind van het programma met de buit naar huis gaat

En de anderen hebben dan heerlijk het nakijken; voor niets in de bus gezeten

  dinsdag 4 april 2000 @ 22:13:00 #8
2835 Sweetheart
Still beating on..
pi_257375
quote:
op 04-04-2000 om 10:05 PM schreef santorini het volgende:
...Het zou me trouwens wel leuk lijken als de nieuwe passagier op het eind van het programma met de buit naar huis gaat

En de anderen hebben dan heerlijk het nakijken; voor niets in de bus gezeten...


Ik neem toch aan dat mocht onverhoopt één van die twee nieuwe winnen dat hij of zij dan maar 10/16e van het totale prijzengeld wint en niet het totale bedrag.

We never listen. . .when we are eager to speak. . .
  dinsdag 4 april 2000 @ 22:18:00 #9
2705 cynix
is verdwaald
pi_257376
quote:
op 04-04-2000 om 10:13 PM schreef Sweetheart het volgende:
Ik neem toch aan dat mocht onverhoopt één van die twee nieuwe winnen dat hij of zij dan maar 10/16e van het totale prijzengeld wint en niet het totale bedrag.

Eeuhh es ff rekene: 10/16e van 5 ton is eeuh ongeveer 3 ton. Hou je netto ongeveer 1 ton aan over. Hmmm niet slecht, maar bepaald geen MILJOEN! Daarvoor zou je dan dus 10x halverwege mee moeten doen aan De Bus. Of zo'n 50x aan Geboeid (bruto).

  dinsdag 4 april 2000 @ 22:40:00 #10
3050 hannus
says hi ...
pi_257377
Een vriend van me heet Sander en hij heeft zich verleden week via een eenvoudige e-mail aangemeld als nieuwe bussagier. Deze Sander (en ik weet dus niet of het over dezelfde gaat) heeft niet meegedaan aan de voorselectie. Hij bood 6001,50 voor die plek. In eerste instantie werd hij afgewezen. Vanavond meldde hij in het forum van de Iwan fanclub dat hij vanmiddag door JdM is gebeld of hij alsnog in de bus wil. Hij zou zich dan vanavond moeten melden voor een gesprekje en eventueel morgen de bus in kunnen?!?!? Aangezien deze Sander dus een vriend van Iwan is koos hij eieren voor zijn geld en besloot niet mee te doen aangezien hij, als dit uitkwam, z'n maatje wel eens in gevaar zou kunnen brengen. Ik heb S. gebeld en hij wist mij te overtuigen van dit verhaal (ik was verleden week al op de hoogte van zijn aanmelding)!!!
Raar maar waar, volgens mij hebben ze gewoon nog niemand en als dat wel zo is zijn ze in ieder geval niet grondig gescreend ... kan leuk worden! Voor meer details check het forum van de Iwan fanclub die ik overigens zelf beheer (You can hate me now).
sommiche passahiers drijven wel euns over!
  dinsdag 4 april 2000 @ 22:49:00 #11
2705 cynix
is verdwaald
pi_257378
quote:
op 04-04-2000 om 10:40 PM schreef hannus het volgende:
Een vriend van me heet Sander....ik weet dus niet of het over dezelfde gaat....

Zeg, hoeveel Sanders komen er nu in De Bus? Die vriend waar je wel het adres en telefoonnummer van hebt of die andere vriend?

  dinsdag 4 april 2000 @ 22:59:00 #12
2550 Vleermuis
Brian Van Nazareth
pi_257379
Stop sylvana maar in de bus
pi_257380
Geen enkele Sander dus!!!
Hebben ze nog steeds niemand!!!
Vergeef het Hannus, (mijn oudste kloon) maar als 'ie weer "busnieuws" heeft. wil 'ie het AAN DE WERELD VERKONDIGEN...
Hij staat ook met regelmaat op een kratje in Speakers Corner (Hyde Park)...
Daar kent OOK niemand hem
Big Brother (de ANDERE beheerder van die "foute" site)
<a href="http://www.tweakers.net/gallery/8" rel="nofollow" target="_blank">About me</a>
  woensdag 5 april 2000 @ 01:37:00 #14
2946 femfatale
Lets party!!!!
pi_257381
quote:
op 04-04-2000 om 10:49 PM schreef cynix het volgende:
Zeg, hoeveel Sanders komen er nu in De Bus? Die vriend waar je wel het adres en telefoonnummer van hebt of die andere vriend?


Er wordt dus gewoon bedoeld dat die Sander die volgens een eerder bericht (zie bericht van Isabel) de bus in zou gaan
,dezelfde is als de vriend (van Hannus)die een email had gestuurd om zich aan te melden als nieuwe buspassagier.
Het zou namelijk wel heel erg toevallig zijn dat er meerdere Sanders zijn geweest die zich zouden hebben aangemeld.

Ik ga er van uit dat we over 1 en dezelfde persoon praten, want waarom wordt er anders gesproken over een concurrent van Iwan?

never play games........
pi_257382
Oppleuren met al die idioten. We zitten godverdegodveredomme net op een gemiddeld iq van 67 en dat willen we graag zo houden....
Je weet het vaak soms nooit

  woensdag 5 april 2000 @ 10:49:00 #16
2946 femfatale
Lets party!!!!
pi_257383
quote:
op 04-05-2000 om 03:37 AM schreef Ericsson het volgende:
Oppleuren met al die idioten. We zitten godverdegodveredomme net op een gemiddeld iq van 67 en dat willen we graag zo houden....

Over welke idioten heb jij het hier?


never play games........
  woensdag 5 april 2000 @ 11:40:00 #17
2909 Pissed Off
I'm like totally Pissed O
pi_257384
Over welke IDIOTEN heeft hij het NIET....
....
Pissed Off
pi_257385
quote:
op 04-05-2000 om 10:49 AM schreef femfatale het volgende:
Over welke idioten heb jij het hier?


Over eventuele nieuwkomers. Als deze kandidaten bijvoorbeeld kunnen lezen & schrijven dan dreigt het breekbare evenwicht verstoord te worden door te veel intelectuele input. En dat zou zonde zijn.

Je weet het vaak soms nooit

  woensdag 5 april 2000 @ 22:58:00 #19
2946 femfatale
Lets party!!!!
pi_257386
Aangezien de Bus nu in Belgie staat, proberen ze nu miscchien wel of er soms potentiele belgen zijn die graag mee zouden willen doen.
Op zich denk ik dat ze een grote kans maken bij Manneke Pis (en voor de vrouwelijke kandidaat: Janneke Pis).

(sorry voor mijn melige bui, maar dat krijg je met die programma's die je tegenwoordig voorgeschoteld krijgt. Ik kan ze tenminste niet serieus nemen)

never play games........
pi_257387
NIEUWS!!!!! De nieuwe bussagiers zijn al gearriveerd en komen inderdaad uit België. De meid heet Goedele Befse en de bink heet Sjonnie Hardenbroecke.... Ze zullen al hun wapens in de strijd gooien om in de bus te kunnen blijven


[Dit bericht is gewijzigd door Brok (Datum 06 April 2000).]

pi_257388
Krijgen we nu *vier* nieuwe passagiers? Wanneer zal SBS het aandurven de nieuwen te introduceren?

Overigens maken de nieuwen nu natuurlijk geen enkele kans om de hoofdprijs te winnen. Als ze het vol kan houden verdient Anto het om het geld te winnen. Kan ze een kappers-café met Jop opzetten!

I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
  zondag 9 april 2000 @ 20:47:00 #22
3051 chuckie
woont nu in Leidsche Rijn
pi_257389
ik hoop ook dat Antonette wint, is tenminste een eerlijke en normale meid. Maar jullie weten hoe klein de kans voor haar is. Ik weet voor 100% zeker dat de winnaar weer een man zal zijn. Het blijft gewoon een mannenwereld, de vrouwen zijn er alleen puur voor het vermaak van de mannen.

wanna play?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')