abonnement Unibet Coolblue
pi_87972045
quote:
Op dinsdag 26 oktober 2010 11:13 schreef 1-of-6Billion het volgende:
Ongenadige kick, want ik ga er over 1,5wk heen w/ *O*

Zaterdagavond aankomst. Tips? :9
Zondag vrije tijd. Tips? c_/
Ma-Vr werken.... (8>
Heel weekend vrij. Tips? :7

'k Ga alleen. Misschien dat het 2e weekend er een vriend langs komt. Heb je in een bar een beetje makkelijk aanspraak? :@
Er is hier genoeg te doen. :D
Zuipen, bier, Guinness, wijven, zuipen :Y
pi_87972070
quote:
Op woensdag 5 mei 2010 14:01 schreef Hawaii_Tim het volgende:

[..]

Stel je neemt deze vrijdag een vlucht heen en zondag weer terug. Dan kost dat je bij Aer Lingus ongeveer 400 euro. Ga je vrijdag 4 juni heen en zondag 6 juni terug, dan is het rond de 170. Scheelt nogal dus.
Vlieg nog wel goedkoper met Aer Lingus hoor :Y
  dinsdag 26 oktober 2010 @ 12:43:32 #53
49558 1-of-6Billion
Up the shut fuck you must
pi_87973814
quote:
Op dinsdag 26 oktober 2010 11:50 schreef laforest het volgende:

[..]

Er is hier genoeg te doen. :D
Zuipen, bier, Guinness, wijven, zuipen :Y
Sjeez, dan blijft er dronken worden over :P
[me=1-of-6Billion]is getrouwd[/me]

Maar goed, de TT heeft het over méér dan bier en schaargeklede vrouwen :P

Net Deel2 doorgelezen. Hoewel die 2,5jaar geleden begon zal er toch wel niet zo veel verandert zijn :?

[ Bericht 11% gewijzigd door 1-of-6Billion op 26-10-2010 20:23:29 ]
I follow you......but not on Twitter
pi_87979408
quote:
Op dinsdag 26 oktober 2010 12:43 schreef 1-of-6Billion het volgende:

[..]

Sjeez, dan blijft er dronken worden over :P
[me=1-of-6Billion] is getrouwd [/me]

Maar goed, de TT heeft het over méér dan bier en schaargeklede vrouwen :P

Net Deel2 doorgelezen. Hoewel die 2,5jaar geleden begon zal er toch wel niet zo veel verandert zijn :?
Jep dat is wat we hier elk weekend doen en vaak doordeweeks ook: Dronken worden. :Y

Wat zoek je precies? Ik woon hier bijna 5 jaar nu, dus ik weet wel het 1 en ander. :Y
  dinsdag 26 oktober 2010 @ 20:22:27 #55
49558 1-of-6Billion
Up the shut fuck you must
pi_87995333
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 oktober 2010 14:49 schreef laforest het volgende:

[..]

Jep dat is wat we hier elk weekend doen en vaak doordeweeks ook: Dronken worden. :Y

Wat zoek je precies? Ik woon hier bijna 5 jaar nu, dus ik weet wel het 1 en ander. :Y
Haha, je bent lekker ingeburgerd dus? :D De Ieren hebben wel een imago wat drank betreft. Ik ben benieuwd. Ben er ook niet vies van.

'k Zoek niet iets specifieks. Leuke dingen om te doen in een half en een heel weekend en eventueel een tip waar het het leukste uitgaan is als je alleen gaat. (Heb ik nooit gedaan, zou het in NL nooit doen) :')
I follow you......but not on Twitter
pi_87995765
quote:
Op dinsdag 26 oktober 2010 11:13 schreef 1-of-6Billion het volgende:
Ongenadige kick, want ik ga er over 1,5wk heen w/ *O*

Zaterdagavond aankomst. Tips? :9
Zondag vrije tijd. Tips? c_/
Ma-Vr werken.... (8>
Heel weekend vrij. Tips? :7

'k Ga alleen. Misschien dat het 2e weekend er een vriend langs komt. Heb je in een bar een beetje makkelijk aanspraak? :@
Lees ook dit en eerdere topics door.
O.a. wandeling van Bray naar Greystones (ten zuiden van Dublin prachtig langs de kust!) en rond Howth Head (ten noorden van Dublin) zijn aanraders. Allebei in een aantal uren te doen en beide plekken zijn goed te bereiken met de DART (trein). Dan pik je wat echt Ierland mee. Dublin is een hoofdstad als andere hoofdsteden en door de vele nationaliteiten niet echt meer authentiek Iers te noemen....
pi_87995860
Dublin staat, net als veel meer Engelse / Britse, bestemmingen nog hoog op het verlanglijstje. Leuk om zo de ervaringen alvast wat te lezen. Wie weet in hoeverre je hier nog sporen terugvindt van de Ira? Niet dat ik er bang voor ben, juist geïnteresseerd..
pi_87996281
quote:
Op dinsdag 26 oktober 2010 20:32 schreef Roel_Jewel het volgende:

[..]

Lees ook dit en eerdere topics door.
O.a. wandeling van Bray naar Greystones (ten zuiden van Dublin prachtig langs de kust!) en rond Howth Head (ten noorden van Dublin) zijn aanraders. Allebei in een aantal uren te doen en beide plekken zijn goed te bereiken met de DART (trein). Dan pik je wat echt Ierland mee. Dublin is een hoofdstad als andere hoofdsteden en door de vele nationaliteiten niet echt meer authentiek Iers te noemen....
Sluit ik me bij aan, ik heb ook een half jaar in Dublin gewoond en een ongelofelijk vette tijd gehad.

Je kan daarnaast nog een dagje wat toeristische dingen doen zoals de Guiness Factory, Trinity College en Kilmainham Gaol zijn wat mij betreft dan wel de hoogtepunten. Mischien zelfs na honden of paardenrennen alleen is dat niet echt leuk in je eentje.

Tot slot is het een voordeel als je een beetje van sport houdt want dan kan je jezelf in het weekend prima vermaken in je eentje in de pubs.

Ik zou als je een vriendin hebt niet snel alleen gaan stappen in de clubs (rond harcourt street mocht je toch geinteresseerd zijn) en het 's avonds ook lekker bij de pubs houden. Maar dat is persoonlijk.
pi_87996353
quote:
Op dinsdag 26 oktober 2010 20:34 schreef WoutG het volgende:
Dublin staat, net als veel meer Engelse / Britse, bestemmingen nog hoog op het verlanglijstje. Leuk om zo de ervaringen alvast wat te lezen. Wie weet in hoeverre je hier nog sporen terugvindt van de Ira? Niet dat ik er bang voor ben, juist geïnteresseerd..
Da's vooral richting en in Noord-Ierland. Tip: begin nooit zelf een discussie daarover in een pub ofzo :)
  dinsdag 26 oktober 2010 @ 20:47:43 #60
49558 1-of-6Billion
Up the shut fuck you must
pi_87996491
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 oktober 2010 20:43 schreef Opgezwollenlever het volgende:

[..]

Sluit ik me bij aan, ik heb ook een half jaar in Dublin gewoond en een ongelofelijk vette tijd gehad.

Je kan daarnaast nog een dagje wat toeristische dingen doen zoals de Guiness Factory, Trinity College en Kilmainham Gaol zijn wat mij betreft dan wel de hoogtepunten. Mischien zelfs na honden of paardenrennen alleen is dat niet echt leuk in je eentje.

@Roel: Wandelen is niet echt mijn ding, maar wie weet als het mooi weer is...

Tot slot is het een voordeel als je een beetje van sport houdt want dan kan je jezelf in het weekend prima vermaken in je eentje in de pubs.

Ik zou als je een vriendin hebt niet snel alleen gaan stappen in de clubs (rond harcourt street mocht je toch geinteresseerd zijn) en het 's avonds ook lekker bij de pubs houden. Maar dat is persoonlijk.
Geen vriendin wel getrouwd ^)
Owkee, pubs, geen clubs. Guinnessbrouwerij, is wel een zekere ja. Dat soort dingen zijn "gewoon" open op zondag?
I follow you......but not on Twitter
pi_87996533
quote:
Op dinsdag 26 oktober 2010 20:47 schreef 1-of-6Billion het volgende:

[..]


Geen vriendin wel getrouwd ^)
Owkee, pubs, geen clubs. Guinnessbrouwerij, is wel een zekere ja. Dat soort dingen zijn "gewoon" open op zondag?
Ja hoor geen probleem.
  dinsdag 26 oktober 2010 @ 20:49:19 #62
49558 1-of-6Billion
Up the shut fuck you must
pi_87996562
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 oktober 2010 20:32 schreef Roel_Jewel het volgende:

[..]

Lees ook dit en eerdere topics door.
O.a. wandeling van Bray naar Greystones (ten zuiden van Dublin prachtig langs de kust!) en rond Howth Head (ten noorden van Dublin) zijn aanraders. Allebei in een aantal uren te doen en beide plekken zijn goed te bereiken met de DART (trein). Dan pik je wat echt Ierland mee. Dublin is een hoofdstad als andere hoofdsteden en door de vele nationaliteiten niet echt meer authentiek Iers te noemen....
Wandelen is niet zo mijn ding. Maar wie weet als het mooi weer is... :)
I follow you......but not on Twitter
pi_87997496
quote:
Op dinsdag 26 oktober 2010 20:44 schreef Roel_Jewel het volgende:

[..]

Da's vooral richting en in Noord-Ierland. Tip: begin nooit zelf een discussie daarover in een pub ofzo :)
Waarom niet, als ik vragen mag? Ben stiekem wel geïnteresseerd namelijk. Ligt het te gevoelig bij ze?
pi_87997738
quote:
Op dinsdag 26 oktober 2010 21:09 schreef WoutG het volgende:

[..]

Waarom niet, als ik vragen mag? Ben stiekem wel geïnteresseerd namelijk. Ligt het te gevoelig bij ze?
Yup. Zeer waarschijnlijk weet je er zelf te weinig vanaf om 100% mee te discussiëren. Blijft gevoelig onderwerp daar.
  dinsdag 26 oktober 2010 @ 21:20:37 #65
49641 Individual
Meet John Doe...
pi_87998063
quote:
Op dinsdag 26 oktober 2010 20:44 schreef Roel_Jewel het volgende:

[..]

Da's vooral richting en in Noord-Ierland. Tip: begin nooit zelf een discussie daarover in een pub ofzo :)
Noord-Ierland inderdaad. Ben dit jaar in Belfast en Dublin geweest en ben juist discussies over the troubles begonnen. Het is wel handig als je weet waar je bent en met wie je praat natuurlijk. We hebben op Sandy Row (Unionist heartland) met de regulars in de Ranger's Pub een paar biertjes gedronken en natuurlijk over the troubles gehad. Heel vriendelijke en open lui. Mag ook wel met descendants van King Billy! :P (in Dublin of Nationalist NI pub is dat minder goed iig)
reset
pi_88002466
quote:
14s.gif Op dinsdag 26 oktober 2010 20:22 schreef 1-of-6Billion het volgende:

[..]



Haha, je bent lekker ingeburgerd dus? :D De Ieren hebben wel een imago wat drank betreft. Ik ben benieuwd. Ben er ook niet vies van.

'k Zoek niet iets specifieks. Leuke dingen om te doen in een half en een heel weekend en eventueel een tip waar het het leukste uitgaan is als je alleen gaat. (Heb ik nooit gedaan, zou het in NL nooit doen) :')
:@

Ik vind dat als je hier voor zo'n tijd bent dat je zeker dat je even langs Glendalough moet. :Y
Uitgaan? Mja ik ga naar specifieke uitgaansgelegenheden zoals de nieuwe Gypsy Rose bar, Bruxelles en Fibbers of The Pint. :Y
In Swords ga ik ook regelmatig uit naar o.a. The Slaughtered Lamb en The Old Boro. :)
pi_88002833
quote:
7s.gif Op dinsdag 26 oktober 2010 20:44 schreef Roel_Jewel het volgende:

[..]

Da's vooral richting en in Noord-Ierland. Tip: begin nooit zelf een discussie daarover in een pub ofzo :)
De laatste tijd is het weer flink bezig in het Noorden: Bomaanslagen, moorden, rellen, etc

http://www.bbc.co.uk/news/uk-northern-ireland-11626422
Dat was deze week nog. :{

http://www.rte.ie/news/2010/1026/antrim.html
  Moderator / KerstCrewQuizWinner woensdag 27 oktober 2010 @ 10:34:06 #68
39237 crew  H_T
2733
pi_88014499
quote:
14s.gif Op dinsdag 26 oktober 2010 20:47 schreef 1-of-6Billion het volgende:

[..]


Geen vriendin wel getrouwd ^)
Owkee, pubs, geen clubs. Guinnessbrouwerij, is wel een zekere ja. Dat soort dingen zijn "gewoon" open op zondag?
Als je toeristische dingen leuk vindt kan je ook een dagje mee met een van die toeristenbussen die door de stad rijden. Probeer dan wel een bus te krijgen met live commentaar, want dat is aanmerkelijk leuker dan de opgenomen tour. Ik was zelf met de groene bussen, maar die concurrent heeft het waarschijnlijk ook wel.

Hou je van speciale bieren dan zijn er in Dublin ook een paar brouwpubs. Zo heb je Messrs Maguire en The Porterhouse. De eerste is bij O'Connell Bridge, de tweede in Temple Bar.
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
pi_88022627
Messrs Maguire is wel een aanrader, goed betaalbaar bier in een mooie pub. Ook leuk om daar sport te volgen. Iets minder vol dan de pubs in temple bar.
pi_88060530
quote:
1s.gif Op woensdag 27 oktober 2010 14:33 schreef Opgezwollenlever het volgende:
Messrs Maguire is wel een aanrader, goed betaalbaar bier in een mooie pub. Ook leuk om daar sport te volgen. Iets minder vol dan de pubs in temple bar.
Ik vind het maar een vieze pub :) Zo daar niet uit een glas drinken. :N
Wel mooie locatie :)
  zaterdag 30 oktober 2010 @ 11:21:36 #71
49558 1-of-6Billion
Up the shut fuck you must
pi_88135461
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 oktober 2010 22:29 schreef laforest het volgende:

[..]


:@

Ik vind dat als je hier voor zo'n tijd bent dat je zeker dat je even langs Glendalough moet. :Y
Uitgaan? Mja ik ga naar specifieke uitgaansgelegenheden zoals de nieuwe Gypsy Rose bar, Bruxelles en Fibbers of The Pint. :Y
In Swords ga ik ook regelmatig uit naar o.a. The Slaughtered Lamb en The Old Boro. :)
* 1-of-6Billion papier pakt en opschrijft ;)
I follow you......but not on Twitter
pi_88137456
Cafe en Seine is ook nog wel een aanrader. Mooie tent vind ik dat.
  dinsdag 2 november 2010 @ 13:45:41 #73
49558 1-of-6Billion
Up the shut fuck you must
pi_88245780
Nog even een vraagje: Ik ga met een huurautootje van het vliegveld naar m'n hotel (in de buurt van St.Stephen's Green Park). Het hotel heeft zelf geen parking en nu lees ik dat parkeren in de buurt of zelfs in heel Dublin een dure en onplezierige aangelegenheid is...
Klopt dat?!?! :{ Of zijn er nog suggesties? :s)
I follow you......but not on Twitter
pi_88245931
quote:
11s.gif Op dinsdag 2 november 2010 13:45 schreef 1-of-6Billion het volgende:
Nog even een vraagje: Ik ga met een huurautootje van het vliegveld naar m'n hotel (in de buurt van St.Stephen's Green Park). Het hotel heeft zelf geen parking en nu lees ik dat parkeren in de buurt of zelfs in heel Dublin een dure en onplezierige aangelegenheid is...
Klopt dat?!?! :{ Of zijn er nog suggesties? :s)
Met je auto in Dublin is ws niet geweldig :P.
Toen ik één van m'n trips door Ierland met een paar dagen in Dublin afsloot, heb ik de huurauto eerst naar het vliegveld teruggebracht (kreeg ook nog geld terug omdat ik de auto eerder terugbracht) en ben ik per bus weer teruggegaan naar Dublin city..

Zoiets een suggestie voor je?
  dinsdag 2 november 2010 @ 13:53:52 #75
49558 1-of-6Billion
Up the shut fuck you must
pi_88246075
quote:
7s.gif Op dinsdag 2 november 2010 13:50 schreef Roel_Jewel het volgende:

[..]


Met je auto in Dublin is ws niet geweldig :P.
Toen ik één van m'n trips door Ierland met een paar dagen in Dublin afsloot, heb ik de huurauto eerst naar het vliegveld teruggebracht (kreeg ook nog geld terug omdat ik de auto eerder terugbracht) en ben ik per bus weer teruggegaan naar Dublin city..

Zoiets een suggestie voor je?
Ja, dat is voor de eerste zaterdag en zondag wel een idee.
Ik ben daarna doordeweeks buiten Dublin, maar daarna een heel weekend wél in de stad... :{
I follow you......but not on Twitter
  vrijdag 12 november 2010 @ 23:31:31 #76
49558 1-of-6Billion
Up the shut fuck you must
pi_88656422
Whooeoee! Week gewerkt @ Cooley Distillery. Nice. ;)
Auto geparkeerd bij Sandyford P+R en met de tram naar Harcourt St. *O* Alleen moet ik elke 24u terug om te verlengen _O_

Morgen naar Ierland v Samoa.

Zijn er morgen nog Fok!ers in Temple Bar of omstreken :?
I follow you......but not on Twitter
pi_88708173
Supertof, ben je naar Crokepark geweest?
  zondag 14 november 2010 @ 20:21:52 #78
49558 1-of-6Billion
Up the shut fuck you must
pi_88711357
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 19:10 schreef Opgezwollenlever het volgende:
Supertof, ben je naar Crokepark geweest?
Eeh..... Nee. :{
Heb het vorig weekend geprobeerd. Alleen in een pub. Maar het is niet my cup of tea, zogezegd. ;)
Gisteravond Skyline gezien in de Savoy. Popcorn-baggerfilm :')
Vandaag Guinness en Jameson. :9
I follow you......but not on Twitter
  zondag 12 december 2010 @ 18:22:14 #79
180015 Aryon
bla die bla die bla
pi_89841093
Wij gaan waarschijnlijk in de voorjaarsvakantie(zondag t/m donderdag) naar Dublin. We zijn met tweetjes en het hoeft niet heel luxe te zijn opzich. Wat is een beetje betaalbaar en leuk hostel/hotel? En welke buurt is dan een beetje geschikt of hoef je daar niet echt op te letten?
Slay the dragon in your dreams!
pi_89841883
quote:
Op zondag 12 december 2010 18:22 schreef Aryon het volgende:
Wij gaan waarschijnlijk in de voorjaarsvakantie(zondag t/m donderdag) naar Dublin. We zijn met tweetjes en het hoeft niet heel luxe te zijn opzich. Wat is een beetje betaalbaar en leuk hostel/hotel? En welke buurt is dan een beetje geschikt of hoef je daar niet echt op te letten?
Check hostelworld.com voor recente reviews. Gebruik ik ook meestal als ik in grote steden verblijf :).
pi_92722014
Morgen richting Dublin! Ben benieuwd :)
People live to learn things, and I learn to live...
pi_92764110
quote:
1s.gif Op maandag 1 februari 2010 23:49 schreef PLAE@ het volgende:





Dit weekend geweest. Bij Bray de berg opgeklommen, mooie natuur....dat smaakt naar meer (ik moet het binnenland in!!)

En my god....die vrouwen.....die moeten daar toch chronisch blaasontsteking hebben daar kunnen de Engelse dames zelfs nog een puntje aan zuigen.

Vriendelijke mensen, leuke kroegen met een relaxed sfeertje. Goeie live muziek!

Doen zou ik zeggen mensen!

vorige deel Dublin #2

Meer Ierland Éireann (oftewel Ierland) #5

Klinkt erg goed,maar klopt het dan ook dat ierse meisjes/vrouwen allemaal een bleke en hele natuurlijk voorkomen hebben(knap dus) zoals onderstaande foto? >:) Of meer hippo? }) \
*;
Yvonne schreef op maandag 31 oktober 2011 @
13:59:43 in DEF SC #282 aan AchJa & Co
Vanaf hier en nu stopt het in DEF én op FOK!
Ik wil hier een normale SC zonder gebitch!
pi_92863371
Over het algemeen gebruiken ze volgens mij juist meer make-up dan in Nederland. Echt gebruind zijn ze idd niet :)
  zondag 6 maart 2011 @ 15:03:12 #84
257041 Editeur
I LOVE MUDKIP K?
pi_93727117
Net aangekomen met studiereis. Mooiere stad dan verwacht! Nog goede uitgaansgelegenheden aan te raden? Zit in een hotel voor een brug met een heineken gebouw :P
Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music.
pi_97057604
Excuses voor de kick, maar volgensmij is dit het relevante Dublin topic.

Na het doorlezen van dit topic ben ik er iig wel al uit dat ik in het Temple bar-gebied hoor te zijn voor het feesten, zelf heb ik hier ook een hotel niet zo heel ver vandaan. Of zijn er ook gewone discotheken naast de local pubs welke ik ook zeker eens wil gaan bezoeken?
Verder vroeg ik mij af of het vervoer vanaf het vliegveld richting de stad goed geregeld is(Ik land rond 10 uur 's avonds), of zijn de taxi's niet extreem duur en is het mogelijk hiermee naar de stad te gaan?
  donderdag 19 mei 2011 @ 23:44:23 #86
229513 Blurred86
Live Positive
pi_97057860
aircoach rijdt in ieder geval 24u per dag ('s nachts iedere 20 minuten geloof ik?) en kost 7 euro enkele reis naar het centrum.
but I am broken too, and spoken for, do not tempt me
  donderdag 19 mei 2011 @ 23:45:02 #87
229513 Blurred86
Live Positive
pi_97057891
en temple bar zou ik persoonlijk zoveel mogelijk vermijden, maar het is maar net waar je van houdt natuurlijk ;)
but I am broken too, and spoken for, do not tempt me
  vrijdag 20 mei 2011 @ 16:32:14 #88
257041 Editeur
I LOVE MUDKIP K?
pi_97079978
Ben al een tijdje terug. Templebar is leuk voor 1-2 keer. Je moet op zoek gaan naar de nachtclub's. Club 21 of 24, weet de naam niet meer precies, maar daar moet je heen! ^O^ Zoek het even op zou ik zeggen ;)
Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music.
pi_97092701
ff gezocht, Twentyone inderdaad, ziet er goed uit:) bedankt! Ik ga eens kijken voor meerdere clubs, toch wel leuker dan bas jah=o
pi_97104924
Twenty one is wel prima, vond het verder niet heel bijzonder. Andere clubs kun je ook in harcourt street vinden.
pi_97112718
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2011 23:44 schreef Blurred86 het volgende:
aircoach rijdt in ieder geval 24u per dag ('s nachts iedere 20 minuten geloof ik?) en kost 7 euro enkele reis naar het centrum.
Airlink is goedkoper dan Aircoach, bus 747, kan niet missen eigenlijk.
http://www.dublinbus.ie/e(...)/All-Timetables/747/

Er zijn ook lokale bussen die (met meer stops) naar het centrum gaan, maar die konden wij zo 1-2-3 niet vinden, en de 747 staat vlakbij de uitgang van de luchthaven.
pi_97113450
Straks even examen doen bij RIAM en dan lekker een biertje in temple bar doen, wellicht even naar Fibbers of Bruxelles daarna. O+
pi_97123262
Wij zijn toen een avondje wezen stappen in McGruders, net buiten het centrum. Zeer lekkere techno, maar alleen geschikt als je een beetje van een underground sfeertje houdt.
^ To je nesmysl ^
  zaterdag 21 mei 2011 @ 19:04:54 #94
229513 Blurred86
Live Positive
pi_97126616
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 mei 2011 12:12 schreef Jape het volgende:

[..]

Airlink is goedkoper dan Aircoach, bus 747, kan niet missen eigenlijk.
http://www.dublinbus.ie/e(...)/All-Timetables/747/

Er zijn ook lokale bussen die (met meer stops) naar het centrum gaan, maar die konden wij zo 1-2-3 niet vinden, en de 747 staat vlakbij de uitgang van de luchthaven.
airlink is idd 1 euro goedkoper dan aircoach, maar gaat niet 24u/dag en gaat niet verder dan het centrum (al is dat voor toeristen meestal ver genoeg natuurlijk).
but I am broken too, and spoken for, do not tempt me
pi_97153678
Zou dit een probleem kunnen gaan vormen: http://www.icelandreview.(...)l_0_378076.news.aspx
Voor de vlucht aangezien ik a.s woensdag heenga en zondag terug? Of geen ideeën ook hier?
pi_97153786
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 14:27 schreef Elmostyle het volgende:
Zou dit een probleem kunnen gaan vormen: http://www.icelandreview.(...)l_0_378076.news.aspx
Voor de vlucht aangezien ik a.s woensdag heenga en zondag terug? Of geen ideeën ook hier?
Zover bekend nog geen problemen. Ik moet op 2 Juni naar Oostenrijk vliegen en hoop ook dat het bij deze uitbarsting blijft daar Ierland wel dichter bij Ijsland ligt dan mainland Europe. :{
pi_97154017
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 14:30 schreef laforest het volgende:

[..]

Zover bekend nog geen problemen. Ik moet op 2 Juni naar Oostenrijk vliegen en hoop ook dat het bij deze uitbarsting blijft daar Ierland wel dichter bij Ijsland ligt dan mainland Europe. :{
Hmm oke dan maar afwachten :{ ben benieuwd..
pi_97154150
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 14:36 schreef Elmostyle het volgende:

[..]

Hmm oke dan maar afwachten :{ ben benieuwd..
Als er niet meedere uitbarstingen komen en de wind is gunstig dan zou het geen problemen moeten opleveren. :N

Europe's air traffic control organisation has said it expected no impact on European or transatlantic flights for at least 24 hours.
pi_97157508
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 14:40 schreef laforest het volgende:

[..]

Als er niet meedere uitbarstingen komen en de wind is gunstig dan zou het geen problemen moeten opleveren. :N

Europe's air traffic control organisation has said it expected no impact on European or transatlantic flights for at least 24 hours.
Oke dan maar afwachten inderdaad, bedankt voor je info :)
pi_97160186
Update'je:
http://www.nrc.nl/nieuws/(...)-week-westen-europa/

"Gebaseerd op vijfdaagse voorspellingen zal de aswolk van de IJslandse vulkaan (kaart) dinsdag het noorden van Schotland en op donderdag of vrijdag delen van Groot-Brittannië, Frankrijk en Spanje bereiken."
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')