abonnement Unibet Coolblue
pi_257347
gezien de 2 zits bank zoals die in een ander topic is beschreven
de jas van jop waar de reclame op de rug van was afgeplakt
de jas van tessa is niet afgeplakt(miracle planet)
miracle planet is de plaats waar ze nu staan ,maar is ook de sponsor voor de 6 mille
van tessa
tessa gifkikker en geen blad voor de mond type is, ze heeft niks te vrezen sbs zorgt voor haar

VOLGENS MIJ IS ZE DE SBS SPION

  dinsdag 4 april 2000 @ 12:23:00 #2
1535 Hawkwind
Rory fan....
pi_257348
Dat dacht ik nou altijd van Seki, een soort aangever van het spelletje, een derde rangs acteur.
Ik ben online
  dinsdag 4 april 2000 @ 12:23:00 #3
2796 Rocket Ride
Na regen komt prijzenregen
pi_257349
Als er een 'spion' is, dan kan er nu geen misverstand meer over bestaan dat dit TeSS moet zijn.
pi_257350
Waarom geloven we op dit forum de ene keer SBS niet (tweezitsbankje omdat Seki vrijwillig is weggegaan) en de andere keer wel (dit is de tussenstand: Es 11%, Tessa 10%).

Esmeralda had de vorige week al aangegeven dat ze zich niet echt druk maakte over de gevarenzone. Dus daar heeft SBS niks aan, niet spannend. Tessa dan maar, dan gaat iedereen haar aankijken met een blik van 'eigenlijk had jij op het bankje moeten zitten'. Misschien levert dat wat spanningen op.

Dat tweezitsbankje heeft niets met Tessa te maken maar was verzonnen om Aziz eruit te werken, zijn tijd was blijkbaar gekomen volgens het draaiboek.

Het lijkt me het verstandigst om vanaf nu niets meer te geloven en iedere vorm van informatie te analyseren. Met name de tussenstanden.

  dinsdag 4 april 2000 @ 13:03:00 #5
2722 Quenda®
*Poison for You.
pi_257351
Het grappige vannacht was dat zelfs de passagiers tot de conclusie kwamen (nu pas?) dat er van de stemmingen nix klopt.
Jop,Iwan en Antoinet rekenden zich suf vannacht, maar kwamen er niet uit.
(als we zo gaan praten "zou"tessa een "mol"zijn want die bemoeide zich er niet mee, of Esmeralda die na haar 1e (afgebroken) jaar MBo SPH nu een jaartje MBO AB (activiteiten begeleiding) doet, en zelfs opdrachtjes krijgt van haar "mentor coach " om "leuke spelletjes"te gaan maken om de anderen te vermaken, of Jop (de beste toneelspeler van de bus, zijn 1 april grap heeft bewezen dat hij kan liegen zonder dat er een spier vertrekt op z'n gezicht)...kom nou...ik denk zelf nog steeds dat Büllent gaat winnen, en de passagiers weten ook echt wel dat ze gebruikt worden, gezien de diverse gesprekken onderling.
Ze weten alleen niet wie er als winnaar/winnares uit de bus gaat komen.

[Dit bericht is gewijzigd door Quenda® (Datum 04 April 2000).]

pi_257352
Quenda, ik twijfel nog steeds aan het bestaan van een mol, maar ben zeker van het gerotzooi met de uitslagen.

Heb je het antwoord van Tanjalies op mijn bericht in de topic 'De week: NA SEKI AZIZ' gelezen?

  dinsdag 4 april 2000 @ 14:14:00 #7
2722 Quenda®
*Poison for You.
pi_257353
Ik probeerde hiermee ook te zeggen dat ik absoluut niet geloof in een mol

Alleen, net als bij BB, hebben de programmamakers, wel degelijk van te voren in hun hoofd wie er gaat winnen!

pi_257354
Sterker nog, ze weten ook al wie tweede wordt, en derde ..., en vierde ..., etc ..., en dan Aziz en dan Seki en dan Willeke en dan Bart en dan Esmee.
  dinsdag 4 april 2000 @ 14:49:00 #9
2796 Rocket Ride
Na regen komt prijzenregen
pi_257355
Ik zou graag het script willen inzien.
Hoewel echt verrassend zal het wel niet zijn.
Dit zal de volgorde van vertrekken worden:
1 nieuwe passagier
2 Bullent 'vrijwillig'
3 Jop

Winnaar: Iwan
2e met een 'banddikte' Antonette
3e Tessa (omdat zij een medewerkster van SBS blijkt te zijn, mag ze op het laatste moment niet meedoen voor de hoofdprijs)

pi_257356
Rocket Ride: namen kloppen niet, de rest (banddikte enzo) wel.
Jop bijvoorbeeld zit voorlopig goed en haalt waarschijnlijk de laatste drie omdat noch Iwan noch Ant op hem zullen stemmen.

[Dit bericht is gewijzigd door Sorrow (Datum 04 April 2000).]

abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')