abonnement Unibet Coolblue
  maandag 1 februari 2010 @ 16:25:59 #1
130412 Katth
I wanna do bad things with you
pi_77516682

An ancient evil lies dormant within Deepholm, the domain of earth in the Elemental Plane.
Hidden away in a secluded sanctuary, the corrupted Dragon Aspect Deathwing has waited, recovering from the wounds of his last battle against Azeroth and biding his time until he can reforge the world in molten fire.
Soon, Deathwing the Destroyer will return to Azeroth, and his eruption from Deepholm will sunder the world, leaving a festering wound across the continents. As the Horde and Alliance race to the epicenter of the cataclysm, the kingdoms of Azeroth will witness seismic shifts in power, the kindling of a war of the elements, and the emergence of unlikely heroes who will rise up to protect their scarred and broken world from utter devastation.

Realm: Aggramar
quote:
stbabylon Babylon-(H)- Hunter (80) Dakylon-(H)- Death Knight Nolybab-(H)- Paladin Doeland-(H)- Bank
quote:
Ps2K Kabar-(A)- Shaman (80) Gilfin-(A)- Hunter
quote:
Avotar Warlockrick-(A)- Warlock (80) Amandus-(A)- Death Knight Grubleddim-(A)- Hunter
Realm: Auchindoun
quote:
Brutus.nl Brutaluc-(A)- Holy Paladin (80) Brutala-(A)- Feral Druid Bruticus-(A)- Marksman Hunter Brutalii-(A)- Frost Mage
Realm: Anachronos
quote:
Sanakthe Sanakthe-(H)- Warlock (80)
Realm: Aszune
quote:
Blistering Nevada-(A)- Deathknight Servenia-(A)- Shaman
quote:
Windigo Ijzel-(A)- Deathknight
Realm: Azjol-Nerub
quote:
Murloc Phalanx -(A)- Warlock (80) Giverne-(A)- Rogue Hyva-(A)- Hunter Tailz-(A)- Shaman
Realm: Balnazzar
quote:
MarkyB. Xtype-(A)- Death Knight (80)
Realm: Bladefist
quote:
Rauw. Vladje - ?? - ?? Malati - ?? - ??
Realm: Blade's Edge
quote:
Maraca Dolera - ?? - ??
quote:
Hypertje Uxormortuus - ?? - ??
Realm: Boulderfist
quote:
Metonae Metonae-(H)- Paladin (80) Tenaya-(H)- Priest (80) Menique-(H)- Rogue (80)
quote:
AlwaysHappy Alwayshappy - ?? - ??
Realm: Chromaggus
quote:
Katth Katth-(A)- Mage (80) Neuqfaut-(A)- Priest (80) Esmereé-(A)- Death Knight (80) Missery-(A)- Rogue (80)
Realm: Darksorrow
quote:
Dikke_donder Iktankniet - (H) - Paladin (80) - Mashocka (H) - Shaman - (80)
Realm: Draenor
quote:
Nachtraaf Nachtschaduw-(H)- Warlock (80) Nachtraaf-(H)- Rogue (80) Nachtgier-(H)- Warrior (80) Nachtarend-(H)- Death Knight (80) Nachtwinter-(H)- Mage (80) Nachtvalk-(H)- Hunter (80) Nachthavik-(H)- Priest (76) Nachtbuizerd-(H)- Paladin (80)
Realm: Executus
quote:
Hanstin Éládor -(A)- Fury Warrior (80)
quote:
Atreidez Djudaz -(A)- Priest (80) Atreidez -(A)- Warrior
Realm: Emeriss
quote:
Merkowitz Lynalea-(A)- Warlock (80) Naiya-(A)- Warrior (80) Healyn-(A)- Priest Shato-(A)- Rogue
Realm: Frostmane
quote:
Fir3fly Aliya-(A)- Priest Avey-(A)- Paladin Scorchess-(A)- Hunter Executia-(A)- Death Knight
quote:
Knoflook Runetusk -(H)- Shaman
Realm: Grim Batol
quote:
DjNivek Divyan-(A)- Warrior (80) Yanagi-(A)- Priest (80)
Realm: Hellfire
quote:
Civilian Civilian-(A)- Shaman (80) Kevorkian-(A)- Paladin Phrenesis-(A)- Hunter Reneuh-(A)- Rogue
Realm: Karazhan
quote:
Thrilled Carpo-(H)- Mage
Realm: Khadgar
quote:
Drizzt_DoUrden Naschtokh-(H)- Warrior Orzhov-(H)- Rogue Razedhel-(H)- Priest
quote:
Hansch Kaenargh-(H)- Paladin (80) Kadavúrial-(H)- Death Knight Tharsolas-(H)- Rogue Morbithos-(H)- Priest
quote:
Black-Hole Jileen-(A)- Druid (80) Anwell-(A)- Paladin
Realm: Nordrassil
quote:
Webbyplus Mioo-(A)- Hunter (80) Miopally-(A)- Paladin (80) Maraudeus-(A)- Warrior (70) Braindeath-(A)- Rogue (70) Snol-(A)- Mage (64) Nijntje-(A)- Warlock(40)
Realm: Ragnaros
quote:
Thormodo Glonius-(A)- Priest (80) Thormodo-(A)- Death Knight (80) Rhulath-(A)- Shaman
Realm: Spinebreaker
quote:
HSG-BOMBER Hiir-(H)- Shaman
Realm: Tarren Mill
quote:
MarkyB. Megamíndy-(A)- Death Knight
Realm: Turalyon
quote:
Sapstengel Ceylin-(H)- Mage (80) Serap- (H) - Druid (80) Telka- (H) - Rogue (80) Fadiyah- (H) - Warlock (80) Katarzyna- (H) - Paladin (80) Charo- (H) - Death Knight
Wil je zelf ook in de openingspost? Voeg je zelf dan toe: De openingspost is hier te vinden.

[ Bericht 1% gewijzigd door Katth op 01-02-2010 16:41:44 ]
History will be made, history will be red - Russian Machine Never Breaks
pi_77516835
fipo, tvp
pi_77516973
tvp

Authenticator gebruiken, zonder twijfel!
pi_77517152
als iemand mijn characters ook in de lijst wil plaatsen, graag.

ik zit op Darksorrow

Dikke_donder Iktankniet - (H) - Paladin (80) - Mashocka (H) - Shaman - (80)
  maandag 1 februari 2010 @ 16:37:45 #5
130412 Katth
I wanna do bad things with you
pi_77517208
quote:
Op maandag 1 februari 2010 16:36 schreef dikke_donder het volgende:
als iemand mijn character ook in de lijst wil plaatsen, graag

Dikke_donder Iktankniet - (H) - Paladin (80) Mashocka (H) - Shaman - (80)
server?
History will be made, history will be red - Russian Machine Never Breaks
pi_77517242
quote:
Op maandag 1 februari 2010 16:37 schreef Katth het volgende:

[..]

server?
Darksorrow. net post ge-edit
  maandag 1 februari 2010 @ 16:42:55 #7
130412 Katth
I wanna do bad things with you
pi_77517399
Done
History will be made, history will be red - Russian Machine Never Breaks
pi_77517445
quote:
Op maandag 1 februari 2010 16:36 schreef dikke_donder het volgende:
als iemand mijn characters ook in de lijst wil plaatsen, graag.

ik zit op Darksorrow

Dikke_donder Iktankniet - (H) - Paladin (80) - Mashocka (H) - Shaman - (80)
Hoi mod van mmo-champ pala section
  maandag 1 februari 2010 @ 16:47:07 #9
168992 jagga
Stel je niet aan
pi_77517560
tvp
mensen moeten zich niet zo aanstellen, janken doe je thuis maar. Hier op internet is het niets anders dan bigboys.
pi_77517945
tvp
pi_77518459
Goed, derde keer dat ik een GDKP run ga proberen te organizeren. Eerste twee keer hadden we nog 4 a 5 mensen te kort voor TotC25 in december. Hopen dat de run van komende zondag naar ICC25 wel door gaat, alhoewel de raid times niet helemaal optimaal zijn (16:00-19:00) ivm raidtijden van een top-end guild hier en etenstijden.
pi_77518489
Wel
pi_77518493
quote:
Op maandag 1 februari 2010 17:08 schreef SharQueDo het volgende:
Goed, derde keer dat ik een GDKP run ga proberen te organizeren. Eerste twee keer hadden we nog 4 a 5 mensen te kort voor TotC25 in december. Hopen dat de run van komende zondag naar ICC25 wel door gaat, alhoewel de raid times niet helemaal optimaal zijn (16:00-19:00) ivm raidtijden van een top-end guild hier en etenstijden.
GDKP

DKP
pi_77518763
tvp.
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_77518874
quote:
Op maandag 1 februari 2010 16:36 schreef dikke_donder het volgende:
als iemand mijn characters ook in de lijst wil plaatsen, graag.

ik zit op Darksorrow

Dikke_donder Iktankniet - (H) - Paladin (80) - Mashocka (H) - Shaman - (80)
MMO-champ mod?

Overigens, kan iemand de layout weer goed doen?
pi_77518891
quote:
Op maandag 1 februari 2010 17:08 schreef STING het volgende:

[..]

GDKP

DKP
Gold DKP
pi_77519445
Maar dan moet je wel een vaste tijd hebben waarop je het callt, waarna alles wordt verdeeld. En je moet de raidleader kunnen vertrouwen. Als er 50k+ in de pot zit kan ik mij voorstellen dat de raidleader de benen neemt, en desnoods voor 6 euro even z'n naam verandert.

En tja, als je weinig gold hebt kan je ook wel naar loot fluiten, maar dan is het wel lekker verdienen. Wel een goed idee, maar zonder een betrouwbare leader zou ik het nooit wagen.
pi_77519623
pi_77519748
quote:
I cant see these runs working. Pots being Ninja'd. People not trusting the Leader etc.

Once people adopt the idea, you might be surprised how much this is all a nonissue. If the pot is ninjaed, Blizzard GM's actually will intervene and split them to the raid, if there was a written agreement at the start of the run. This is why i'm highly recommending all Raid Leaders paste the rules at the start, and Raid Members refuse to go on any run where this isn't done. Here are two sourced Blizzard quotes detailing their policy on intervention (which applies to GDKP runs).


World of Warcraft - English (NA) Forums -> GDKP Will GM Help When Ninja strikes

Blizzard Response: The Game Master staff does not frequently intervene in looting disputes; however, we may provide assistance if a player blatantly attempts to scam others by promising a loot method that is not upheld. Accordingly, I encourage you to speak with raid leaders and master looters before participating in a raid; if they choose a looting method counter to your desires, please respectfully decline the invitation to join their raid. If the looting method is not upheld, open an in-game petition so that our Game Master staff may review the issue further and take appropriate action in accordance with our policies.

World of Warcraft (en) Forums -> Policy on GDKP intervention

Blizzard Response: In an incident where a Master Looter fails to maintain such a "cash for drops" agreement and disappears with money belonging to players, we would investigate such an incident as a scam. We would of course recommend that players don't get involved in this kind of scheme and instead attend raids and instances with their friends, guildmates and other trusted players who will not organise such a scheme.
Bron: http://elitistjerks.com/f(...)_spread_your_server/
  Redactie Frontpage maandag 1 februari 2010 @ 17:43:31 #20
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_77519817
Kan er ook eens worden besloten of dit topic thuishoort in Games & Consoles of in Online?
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
pi_77520001
Tja, dan moet je wel 25 man laten 'ondertekenen' etc.. Allemaal teveel moeite lijkt me. Op mijn realm sowieso, low pop dus niet zoveel animo. Forum is ook zo goed als dood.
pi_77520132
Met:

"If the pot is ninjaed, Blizzard GM's actually will intervene and split them to the raid, if there was a written agreement at the start of the run."

Bedoelen ze dat de RL voor aanvang van de raid in raidchat moet zeggen dat alle drops geauctioned worden, en dat alle auction-gold na de raid evenly gesplit wordt. Dat is het.
pi_77521179
topic reeks hoort in Online
pi_77521246
quote:
Op maandag 1 februari 2010 17:52 schreef SharQueDo het volgende:
Met:

"If the pot is ninjaed, Blizzard GM's actually will intervene and split them to the raid, if there was a written agreement at the start of the run."

Bedoelen ze dat de RL voor aanvang van de raid in raidchat moet zeggen dat alle drops geauctioned worden, en dat alle auction-gold na de raid evenly gesplit wordt. Dat is het.
Toch vreemd dat ze het na een statement wel als een scam beschouwen, maar de 'normale ninja-methoden' niet. Het is daar toch ook wel duidelijk dat 24 man niet bedoelden dat de loot master onyxia's mount kreeg zonder roll
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  Redactie Frontpage maandag 1 februari 2010 @ 18:27:08 #25
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_77521303
quote:
Op maandag 1 februari 2010 18:23 schreef Evertjan het volgende:
topic reeks hoort in Online
Ja dat weet ik, maar hij verandert wel eens van locatie
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
pi_77522322
quote:
Op maandag 1 februari 2010 18:25 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Toch vreemd dat ze het na een statement wel als een scam beschouwen, maar de 'normale ninja-methoden' niet. Het is daar toch ook wel duidelijk dat 24 man niet bedoelden dat de loot master onyxia's mount kreeg zonder roll
Precies. Ik ga er iig niet op gokken als ik 5000 gold doneer aan een item.
pi_77523847
Daarom zal ik ook zorgen dat ik de regels in raid chat gooi, voordat we starten.
pi_77524796
quote:
Op maandag 1 februari 2010 16:44 schreef Bryze het volgende:

[..]

Hoi mod van mmo-champ pala section
quote:
Op maandag 1 februari 2010 17:18 schreef Nachtraaf het volgende:

[..]

MMO-champ mod?

jup
pi_77525618
van het pally forum

ook meteen het meest gay gedeelte van een forum
hardcoholic
pi_77527106
quote:
Op maandag 1 februari 2010 19:58 schreef Ferdii het volgende:
van het pally forum

ook meteen het meest gay gedeelte van een forum
het is zogenaamd 'gay' omdat er van die trieste figuren opkomen en paladins belachelijk maken vanwege de talents die ze hebben. kan je het niet winnen? QQ moar!
pi_77530150
quote:
Op maandag 1 februari 2010 20:26 schreef dikke_donder het volgende:

[..]

het is zogenaamd 'gay' omdat er van die trieste figuren opkomen en paladins belachelijk maken vanwege de talents die ze hebben. kan je het niet winnen? QQ moar!
To be fair, Paladin is dan ook een belachelijke class met een bijzonder lage skillcap in de meeste gevallen, dus veel van die QQ is wel terecht.
Op woensdag 20 mei 2020 20:27 schreef epicbeardman het volgende:
Ik kom terug in november wanneer Trump weer elected wordt hier speciaal voor jou.
pi_77531171
druid blijft nog altijd het leukste

sinds gister bezig met inscription te verkopen op ah etc. Tot nu toe rond de 1k pure winst

gaat sneller dan verwacht
hardcoholic
pi_77534507
Een IRL maat van me staat erom bekend dat hij tijdens instances onaangekondigd AFK gaat wat soms tot wipes leidt (hij is healer)

Net rij ik hem rond dalaran in mijn bike, merk ik dat hij weer afk is Zo'n hekel aan he.

Dus naar underbelly gereden, naar buiten gesprongen en weg geparachuteerd
Op woensdag 20 mei 2020 20:27 schreef epicbeardman het volgende:
Ik kom terug in november wanneer Trump weer elected wordt hier speciaal voor jou.
  maandag 1 februari 2010 @ 23:02:44 #34
248821 Rauw.
op je bord.
pi_77534867
Ik zit altijd te zeiken op mensen met meer dan 1 lvl 80 dat ze zo kansloos zijn

En nu heb ik er zelf een lvl 79 priest bij.
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
  maandag 1 februari 2010 @ 23:04:41 #35
130412 Katth
I wanna do bad things with you
pi_77534971
quote:
Op maandag 1 februari 2010 23:02 schreef Rauw. het volgende:
Ik zit altijd te zeiken op mensen met meer dan 1 lvl 80 dat ze zo kansloos zijn

En nu heb ik er zelf een lvl 79 priest bij.
Kansloos :p
History will be made, history will be red - Russian Machine Never Breaks
  maandag 1 februari 2010 @ 23:06:29 #36
248821 Rauw.
op je bord.
pi_77535078
quote:
Op maandag 1 februari 2010 23:04 schreef Katth het volgende:

[..]

Kansloos :p
I'm not addicted yet.
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
pi_77535233
quote:
Op maandag 1 februari 2010 23:06 schreef Rauw. het volgende:

[..]

I'm not addicted yet.
Denial.
Op woensdag 20 mei 2020 20:27 schreef epicbeardman het volgende:
Ik kom terug in november wanneer Trump weer elected wordt hier speciaal voor jou.
  Redactie Frontpage maandag 1 februari 2010 @ 23:38:01 #38
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_77536718
quote:
Op maandag 1 februari 2010 23:09 schreef Ezio het volgende:

[..]

Denial.
Not only a river in Egypt

Ben vanavond eens met m'n Warlock verder gegaan, die toch wel al eventjes level 15 is Die start-gebieden beginnen me nou wel een beetje de keel uit te hangen trouwens.
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
pi_77537723
quote:
Op maandag 1 februari 2010 23:02 schreef Rauw. het volgende:
Ik zit altijd te zeiken op mensen met meer dan 1 lvl 80 dat ze zo kansloos zijn

En nu heb ik er zelf een lvl 79 priest bij.
Je bent pas kansloos als je nu je priest leveled
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  dinsdag 2 februari 2010 @ 00:14:27 #40
248821 Rauw.
op je bord.
pi_77537898
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 00:07 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Je bent pas kansloos als je nu je priest leveled
Zou ik het maar niet doen dan
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
pi_77539240
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 00:14 schreef Rauw. het volgende:

[..]

Zou ik het maar niet doen dan
79 twink!
Op woensdag 20 mei 2020 20:27 schreef epicbeardman het volgende:
Ik kom terug in november wanneer Trump weer elected wordt hier speciaal voor jou.
pi_77539880
Lmao, net ff daily heroic gedaan. Echt een overmoedige tank. AN was de instance in kwestie. Meneer pullde eerst alle packs en toen de 1ste boss = wipe. Alhoewel we het bijna haalde (18k dps ftw). Daarna alle trash richting Hadronox en toen de boss.

Wel awesome tbh , zulke tanks moeten er meer zijn.
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_77540195
quote:
Op maandag 1 februari 2010 21:31 schreef Ezio het volgende:

[..]

To be fair, Paladin is dan ook een belachelijke class met een bijzonder lage skillcap in de meeste gevallen, dus veel van die QQ is wel terecht.
ooit arcane mage gespeeld?muti rogue? fury warrior?demo warlock? arcane mages drukken 2 knoppen voor single target. rogues hoeven tegenwoordig maar iets van 2/3 buttons te gebruiken. fury warriors hetzelfde.

de skillcap voor veel classes is gewoon veel lager. alleen dat van paladins was al eerder dan de rest en dat is bij de meeste spelers blijven hangen.

afaik is de rotatie van feral druid 1 van de moeilijkere nu.

ik praat over pve, niet pvp
  dinsdag 2 februari 2010 @ 09:55:26 #44
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_77541710
tvp
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_77543290
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 08:21 schreef dikke_donder het volgende:

[..]

ooit arcane mage gespeeld?muti rogue? fury warrior?demo warlock? arcane mages drukken 2 knoppen voor single target. rogues hoeven tegenwoordig maar iets van 2/3 buttons te gebruiken. fury warriors hetzelfde.

de skillcap voor veel classes is gewoon veel lager. alleen dat van paladins was al eerder dan de rest en dat is bij de meeste spelers blijven hangen.

afaik is de rotatie van feral druid 1 van de moeilijkere nu.

ik praat over pve, niet pvp
Ik had het wel over pvp
Op woensdag 20 mei 2020 20:27 schreef epicbeardman het volgende:
Ik kom terug in november wanneer Trump weer elected wordt hier speciaal voor jou.
  dinsdag 2 februari 2010 @ 10:59:39 #46
177079 incognitoomuch
Kin op je borst!
pi_77543433
Shaman Resto specc lvl 55 opgepakt.
Iemand met handige tips kwa addons? Ik gebruik op dit moment Healbot.
[ tribute to Fedor ]
[ tribute to Jon Jones ]
Casual MMA fan :')
pi_77543746
Gisteren toch een paar idioten meegemaakt

ToC25, ik ging mee als dps. Het was een run van een guild en ze zaten er met 15 man ongeveer in. De raid ging echt lekker, en alles oneshot tot en met Anub. Toch wel bijzonder voor een pug. Maar toen kwamen we dus bij Anub, en ik werd achtervolgt door spikes. Ik rende naar de zijkant van de ruimte om zoveel mogelijk tijd te rekken. De raidleader begon al te spammen in raid warnings: 'WTF, OMG! PALA! TO ICE! OMFG WTF!' etc. Dus vlak voordat de spikes bij mij zijn, gooi ik een hand of protection op mijzelf. Nu ging de hele guild uit hun panty. 'NO LOOT PALA! WTF! FAIL! OMG! TARD! NO BUBBLE!!'

Maargoed, ik heb een bubble op me, en de spikes staan recht onder mij op mij in te hakken, terwijl het geschreeuw van die hele guild maar doorgaat (hoezo focus?). Ik ren op mijn gemakje in naar een ice patch toe, en op het moment dat mijn bubble bijna afloopt spring ik op de ice patch. Toen zagen ze pas blijkbaar waar ik nou echt mee bezig was en hoe ik mooi tijd heb kunnen rekken (tijd waarin zij alleen mij op mij schelden in plaats van adds te killen ), en toen was het plotseling stil.

Op het eind maar gezegd dat ze dit moeten onthouden als ze met de guild lopen te kutten in ToC Heroic Onwetende kneuzen die gelijk helemaal losgaan met gescheld terwijl ze geen fuck ervan af weten.

Daarbij werd ik ook weer zo ontzettend kwaad over de loot. We hadden 2 spelers (niet uit die guild) die alles wonnen. Een fury warrior met 3,5k dps overall, en een rogue met 2,6k dps. Allebei wonnen ze een trophy, de rogue had nog eens 2 items, en de warrior had een dps belt+wrist+death's verdict trinket. Echt SCHIJTziek word ik daar van! Iedereen loopt zich uit te sloven, maar de 2 teringkneuzen die hun achievement faken gaan met alle loot mee naar huis.

Ik rollde ook nog eens 98 op een trophy, toen rollde diezelfde rogue 100. Toen werd ik helemaal gek Heb dat wel allemaal voor mijzelf gehouden om nerdrage in de chat te voorkomen .. Maar op zulke momenten is zo'n Gold DKP run geen slecht idee. Vooral omdat je ook weet dat zulke kutnoobs geen geld hebben
pi_77543931
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 10:54 schreef Ezio het volgende:

[..]

Ik had het wel over pvp
paladins zijn vooral een suppport class.

alle "hands" die ze kunnen gebruiken om iemand af te schermen of bewegingsvrijheid te geven kan handig zijn. een goed getimede stun kan iemands leven redden of juist afmaken. dat is wat de class voornamelijk moet brengen in pvp. net zoals kings, might en wisdom buffs of sanctuary als het een tank is.
pi_77546077
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 11:18 schreef dikke_donder het volgende:

[..]

paladins zijn vooral een suppport class.

alle "hands" die ze kunnen gebruiken om iemand af te schermen of bewegingsvrijheid te geven kan handig zijn. een goed getimede stun kan iemands leven redden of juist afmaken. dat is wat de class voornamelijk moet brengen in pvp. net zoals kings, might en wisdom buffs of sanctuary als het een tank is.
Juist. Niet hand of freedom op zichzelf zodat ik heb bijna niet kan CCen, en zodat hij me in 3 seconden ongehinderd tegen de vlakte kan slaan, daar is hand of freedom niet inderdaad handig voor

Je kunt veel zeggen, maar retri paladins zijn absoluut niet als support bedoeld.
Op woensdag 20 mei 2020 20:27 schreef epicbeardman het volgende:
Ik kom terug in november wanneer Trump weer elected wordt hier speciaal voor jou.
  dinsdag 2 februari 2010 @ 12:39:12 #50
168992 jagga
Stel je niet aan
pi_77546755
Godver..

Net wat rommel nagelezen over de komende patch + de lang aangekondigde nerfs mbt warriors.

Diverse nerfs en 1 buff werden er beloofd.

Eind van het liedje lijkt het erop dat waarschijnlijk alleen de nerfs erdoor komen.

De tering ermee, ik reroll een puur dps class en dat tanken mogen ze in hun hol steken, als dit echt waar blijkt te zijn
mensen moeten zich niet zo aanstellen, janken doe je thuis maar. Hier op internet is het niets anders dan bigboys.
pi_77547373
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 12:39 schreef jagga het volgende:
Godver..

Net wat rommel nagelezen over de komende patch + de lang aangekondigde nerfs mbt warriors.

Diverse nerfs en 1 buff werden er beloofd.

Eind van het liedje lijkt het erop dat waarschijnlijk alleen de nerfs erdoor komen.

De tering ermee, ik reroll een puur dps class en dat tanken mogen ze in hun hol steken, als dit echt waar blijkt te zijn
Welke nerfs dan?
Op woensdag 20 mei 2020 20:27 schreef epicbeardman het volgende:
Ik kom terug in november wanneer Trump weer elected wordt hier speciaal voor jou.
pi_77547428
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 12:55 schreef Ezio het volgende:

[..]

Welke nerfs dan?
http://www.wow.com/2010/02/02/official-patch-3-3-2-patch-notes

o.a.:

Concussion Blow: The damage done by this ability has been reduced by 50%, but its threat generation will remain approximately the same.

Warbringer: This talent no longer allows Charge and Intercept to break roots or snares. Intervene remains unaffected.

All healing abilities (including items such as potions) will be decreased in effectiveness by 10% when in Battlegrounds, Arenas, or Wintergrasp.
  dinsdag 2 februari 2010 @ 12:59:23 #53
168992 jagga
Stel je niet aan
pi_77547531
Protection

* Shield Slam: The damage scaling from block value for this ability now diminishes faster and diminishes starting at a lower block value. The difference should be negligible for players in high-end tanking armor. In addition, the threat caused by Shield Slam has been increased by 30%.
* Warbringer: This talent no longer allows Charge and Intercept to break roots or snares. Intervene remains unaffected.


What happened with the devastate buff? Did the devs watch swiftys arp-crit video and got scared?
I thought they would buff our already low raid dps instead of nerfing it further.

Edit:


--------------------------------------------------------------------------------
Q u o t e:
We'll buff sustained damage in the same patch where we nerf Warbringer and the block conversion to Shield Slam. It probably won't end up being a 2000 dps increase for anyone, but it should help close the gap.
--------------------------------------------------------------------------------

Dit hierboven, de qoute is een directe qoute van onze geliefde dev ghostcrawler.

De rest is een post op wow/warrior forums die het direct van mmochampion geplukt schijnt te hebben

Congratz aan alle pvp huilies, ze hebben het weer voor elkaar dat pvp bepaald wat er gebeurd in pve.
mensen moeten zich niet zo aanstellen, janken doe je thuis maar. Hier op internet is het niets anders dan bigboys.
pi_77547647
PVP Al interesseert het mij verder toch geen zak, paladins blijven toch wel goed
pi_77547896
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 12:19 schreef Ezio het volgende:

[..]

Juist. Niet hand of freedom op zichzelf zodat ik heb bijna niet kan CCen, en zodat hij me in 3 seconden ongehinderd tegen de vlakte kan slaan, daar is hand of freedom niet inderdaad handig voor

Je kunt veel zeggen, maar retri paladins zijn absoluut niet als support bedoeld.
hand of freedom werkt niet tegen concussion shot afaik. daarmee kan je een ret pala dazen. hand of freedom had eerst geen cd, toen wel en daarna nog eens de cd vergroot. dus wees blij

ik weet niet of jij resilience gebruikt, maar het is mij als ret paladin niet gelukt om welke class dan ook in een HoJ stun af te maken. zonder resilience is het een ander verhaal. maar dat kan ik ook zeggen over hunters die mij bijna instant afmaken
  dinsdag 2 februari 2010 @ 13:19:16 #56
248821 Rauw.
op je bord.
pi_77548216
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 01:45 schreef Ezio het volgende:

[..]

79 twink!
Te laat

Nu op zoek naar een Tailor die wat 245 voor me mag gaan craften.
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
pi_77548218
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 13:10 schreef dikke_donder het volgende:

[..]

hand of freedom werkt niet tegen concussion shot afaik.
Jawel.
quote:
daarmee kan je een ret pala dazen. hand of freedom had eerst geen cd, toen wel en daarna nog eens de cd vergroot. dus wees blij


Met talents is hij nog vrij kort
quote:
ik weet niet of jij resilience gebruikt, maar het is mij als ret paladin niet gelukt om welke class dan ook in een HoJ stun af te maken. zonder resilience is het een ander verhaal. maar dat kan ik ook zeggen over hunters die mij bijna instant afmaken
Ik heb meer dan 800 resilience in pvp gear en 25k hp en het gebeurt nog regelmatig.
Op woensdag 20 mei 2020 20:27 schreef epicbeardman het volgende:
Ik kom terug in november wanneer Trump weer elected wordt hier speciaal voor jou.
pi_77548544
Zijn de warriornerfs niet puur PvP-wise?

De warrior blijft gewoon net zo veel aggro houden in PvE ? Meer zelfs?
  dinsdag 2 februari 2010 @ 13:38:16 #59
168992 jagga
Stel je niet aan
pi_77548958
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 13:28 schreef Bryze het volgende:
Zijn de warriornerfs niet puur PvP-wise?

De warrior blijft gewoon net zo veel aggro houden in PvE ? Meer zelfs?
ik geef geen zak om aggro. Die houd ik wel. dat is echt niet het probleem

Het is gewoon waar dat van alle tanks warriors er het meest bescheten afkomen qua dps van alle tanks.

En dan kun je zeggen dat boeit niet want je houd threat. Maar het boeit dus wel. Ik noem een Festergut?

Wordt helemaal lachen straks met de Hardmodes. Waar elke beetje dps wat je eruit perst nodig is.

Wij als tanks (warriors) worden naar de achtergrond generfed omdat een pally straks de voorkeur geniet door zijn dps (en mitigation ook maar das een andere qqwtf-rant)
Dit geld ook voor dk's en bears btw... beide doen meer dmg dan warriors.
mensen moeten zich niet zo aanstellen, janken doe je thuis maar. Hier op internet is het niets anders dan bigboys.
  dinsdag 2 februari 2010 @ 13:44:35 #60
168992 jagga
Stel je niet aan
pi_77549179
en niet te vergeten de buff van devastate van 100%naar 120% weapondmg.

Leuk!

met de conc blow nerf, vallen zowel revenge als conc blow van de rotation af vanwege het feit dat devastate dan beter is qua dps/threat.

Ja, maar het nog makkelijker. Straks wordt warrior tanken nog een paladin-aangelegenheid
(no offense natuurlijk)

1, 1+2, 1,5, 1+2, 1, 1, 1+2,5.

Leuke rotation (dit is effe een snel voorbeeldje dan, maar hier komt het wel op neer straks )
mensen moeten zich niet zo aanstellen, janken doe je thuis maar. Hier op internet is het niets anders dan bigboys.
pi_77549518
geweldig
naar wat reroll je?
pi_77549693
Iemand nog een leuke DK dps-rotation? Ik word er gek van niet boven de 2500 uit te komen met deze gear en talents:

http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Balnazzar&cn=Xtype&gn=ultimateslayers

Wat ik doe is Death en Decay neerleggen, icy touch en plague strike en dan pestilence om te verspreiden. (runestrike tijdens cooldown). Daarna 2x death coil en dan heb ik er nog 2 over waar ik de naam niet van weet (deathstrike en een paarse..). Hierna ga ik nog een keer death coil en dan begin ik weer van voor af aan als het slachtoffer nog niet dood is.

Dit allen terwijl mijn pet uit hakken heb

Ik weet dat mijn schoenen, ring en wapen niet helemaal perfect zijn, maar 3k moet ik wel kunnen halen toch met T9 gegemd en enchant?
  dinsdag 2 februari 2010 @ 14:04:20 #63
168992 jagga
Stel je niet aan
pi_77549847
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 13:55 schreef Bryze het volgende:
geweldig
naar wat reroll je?
oi doe es niet vrolijk over mijn rant.. Haalt alle frustratie eruit

Weet ik nog niet. Misschien rogue of warlock
mensen moeten zich niet zo aanstellen, janken doe je thuis maar. Hier op internet is het niets anders dan bigboys.
pi_77551287
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 14:04 schreef jagga het volgende:

[..]

oi doe es niet vrolijk over mijn rant.. Haalt alle frustratie eruit

Weet ik nog niet. Misschien rogue of warlock
Vind zulke dingen altijd leuk

Dan zie ik je binnenkort wel ranten over de warlock PvE dmg, de Rogue vanish of dat er maar 1 tree viable is voor raiding (nonsense)
  Redactie Frontpage dinsdag 2 februari 2010 @ 14:43:04 #65
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_77551405
Rogue FTW
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
pi_77551591
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 13:59 schreef MarkyB het volgende:
Iemand nog een leuke DK dps-rotation? Ik word er gek van niet boven de 2500 uit te komen met deze gear en talents:

http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Balnazzar&cn=Xtype&gn=ultimateslayers

Wat ik doe is Death en Decay neerleggen, icy touch en plague strike en dan pestilence om te verspreiden. (runestrike tijdens cooldown). Daarna 2x death coil en dan heb ik er nog 2 over waar ik de naam niet van weet (deathstrike en een paarse..). Hierna ga ik nog een keer death coil en dan begin ik weer van voor af aan als het slachtoffer nog niet dood is.

Dit allen terwijl mijn pet uit hakken heb

Ik weet dat mijn schoenen, ring en wapen niet helemaal perfect zijn, maar 3k moet ik wel kunnen halen toch met T9 gegemd en enchant?
Met die gear moet je makkelijk 3,5k kunnen halen ja. En volgens mij dit zo'n beetje dé dps build:

http://eu.wowarmory.com/talent-calc.xml?cid=6&tal=2305020200000000000000000000000000000000000000000000000002302003350032152003150003133151

Daar heb ik dan glyph of ghoul bij en glyph of icy touch. Nou is mijn DK nog een newbie maar afaik moet je met die gear echt wel beter kunnen dan 2500 dps. 2500 dps kan je in heroics al doen met blue i200 gear als je je best doet.
  dinsdag 2 februari 2010 @ 14:49:41 #67
168992 jagga
Stel je niet aan
pi_77551647
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 14:40 schreef Bryze het volgende:

[..]

Vind zulke dingen altijd leuk

Dan zie ik je binnenkort wel ranten over de warlock PvE dmg, de Rogue vanish of dat er maar 1 tree viable is voor raiding (nonsense)
whehe

Ik rant over het algemeen niet zo snel. Maar afgezien van de shieldslam nerf, is het logischerwijs compleet onverdiend en oneerlijk. En alleen maar omdat de almachtige pvp-frostmages massaal zijn gaan huilen omdat ze warriors niet meer makkelijk neerkrijgen.

Te zielig voor woorden, maar niet geheel onverwacht, gezien de buff/nerf historie van Blizzard.
mensen moeten zich niet zo aanstellen, janken doe je thuis maar. Hier op internet is het niets anders dan bigboys.
  dinsdag 2 februari 2010 @ 15:28:00 #68
69357 R-Mon
jong en dynamisch
pi_77553198
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 13:59 schreef MarkyB het volgende:
Iemand nog een leuke DK dps-rotation? Ik word er gek van niet boven de 2500 uit te komen met deze gear en talents:

http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Balnazzar&cn=Xtype&gn=ultimateslayers

Wat ik doe is Death en Decay neerleggen, icy touch en plague strike en dan pestilence om te verspreiden. (runestrike tijdens cooldown). Daarna 2x death coil en dan heb ik er nog 2 over waar ik de naam niet van weet (deathstrike en een paarse..). Hierna ga ik nog een keer death coil en dan begin ik weer van voor af aan als het slachtoffer nog niet dood is.

Dit allen terwijl mijn pet uit hakken heb

Ik weet dat mijn schoenen, ring en wapen niet helemaal perfect zijn, maar 3k moet ik wel kunnen halen toch met T9 gegemd en enchant?
Gebruik Death and Decay pas bij 3+ mobs en laat Rune Strike zitten, dat is voor tanks om aggro te houden. Hier staat voorbeelden van rotaties en nog meer nuttige informatie voor unholy dps: http://elitistjerks.com/f(...)Generalized_Rotation
<tsjsieb> maarja, jij bent ook gewoon cool R-Mon :p
pi_77553286
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 14:48 schreef ufopiloot het volgende:

[..]

Met die gear moet je makkelijk 3,5k kunnen halen ja. En volgens mij dit zo'n beetje dé dps build:

http://eu.wowarmory.com/talent-calc.xml?cid=6&tal=2305020200000000000000000000000000000000000000000000000002302003350032152003150003133151

Daar heb ik dan glyph of ghoul bij en glyph of icy touch. Nou is mijn DK nog een newbie maar afaik moet je met die gear echt wel beter kunnen dan 2500 dps. 2500 dps kan je in heroics al doen met blue i200 gear als je je best doet.
Heb m ff door zitten nemen, ik lever mijn death en decay in (15 seconden cooldown erbij) en 15% movement speed (oke, zou ik kunnen missen). Hiervoor krijg ik 2H specialisation en een beetje crit terug. Scheeld dat 1000 dps of doe ik iets verkeerd met mijn rotation?
pi_77553323
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 15:28 schreef R-Mon het volgende:

[..]

Gebruik Death and Decay pas bij 3+ mobs en laat Rune Strike zitten, dat is voor tanks om aggro te houden. Hier staat voorbeelden van rotaties en nog meer nuttige informatie voor unholy dps: http://elitistjerks.com/f(...)Generalized_Rotation
Runestrike is toch om een gekleurde rune om te zetten naar een random rune? Of heet die blood tap?

Die bedoel ik in ieder geval, niet om aggro te trekken.

En wel bedankt voor je link, maar waar ik al bang voor was is waar, alleen afkortingen

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 02-02-2010 15:31:55 ]
pi_77554589
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 14:49 schreef jagga het volgende:

[..]

whehe

Ik rant over het algemeen niet zo snel. Maar afgezien van de shieldslam nerf, is het logischerwijs compleet onverdiend en oneerlijk. En alleen maar omdat de almachtige pvp-frostmages massaal zijn gaan huilen omdat ze warriors niet meer makkelijk neerkrijgen.

Te zielig voor woorden, maar niet geheel onverwacht, gezien de buff/nerf historie van Blizzard.
melee dps vs tank in pvp.. tank wint 99% van de tijd en in een rap tempo ook nog is. soms zijn er in pvp 3vs3 teams met 3 tanks en die komen dan nog best hoog in de ranking.
pi_77554682
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 15:30 schreef MarkyB het volgende:

[..]

Runestrike is toch om een gekleurde rune om te zetten naar een random rune? Of heet die blood tap?

Die bedoel ik in ieder geval, niet om aggro te trekken.

En wel bedankt voor je link, maar waar ik al bang voor was is waar, alleen afkortingen
Dat is blood tap.
Rune strike - Only usable after the Death Knight dodges or parries. Can't be dodged, blocked, or parried. This attack causes a high amount of threat.
pi_77554693
Prot Warriors zijn voor mij als DK nps hoor. Paladins daarentegen
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_77555355
met welke class doe je dat?
pi_77558771
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 15:29 schreef MarkyB het volgende:

[..]

Heb m ff door zitten nemen, ik lever mijn death en decay in (15 seconden cooldown erbij) en 15% movement speed (oke, zou ik kunnen missen). Hiervoor krijg ik 2H specialisation en een beetje crit terug. Scheeld dat 1000 dps of doe ik iets verkeerd met mijn rotation?
Elke beetjes helpen. Wat moet je nou met een beetje runspeed als dps? En D&D 15 seconden stelt ook niet zoveel voor. Dat is veel leuker voor tanks oid.
pi_77568639
quote:
Since the launch of the World of Warcraft Armory, we've been regularly releasing updates and new features designed to help players stay connected to the game even when they're not logged in. Today, we wanted to give you a heads-up about a new service now in development that will let players access the Auction House directly through the Armory website or Armory App for iPhone or iPod touch.
Woot
quote:
It's important to note here that certain elements of the service will be premium-based, which we'll go into more detail on once the service functionality is finalized.

Wat !?
pi_77569466
What-the-fuck. Dat is GEWELDIG nieuws . Heb net een Ipod Touch gekocht vandaag
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
  Redactie Frontpage dinsdag 2 februari 2010 @ 21:37:33 #78
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_77569691
het zal wel aan mij liggen, maar wáárom zou je dat willen
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
pi_77571022
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 21:37 schreef Etcetera het volgende:
het zal wel aan mij liggen, maar wáárom zou je dat willen
Omdat ik op mijn werk niet op wow kan, maar wel op de armory (veilingen doen vanaf je werk, hoezee )
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  Redactie Frontpage dinsdag 2 februari 2010 @ 23:06:05 #80
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_77574280
You're addicted

Ik kan eindelijk Glyphs maken met m'n Warlock
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
  woensdag 3 februari 2010 @ 01:28:13 #81
248821 Rauw.
op je bord.
pi_77578746
Vandaag Priest naar lvl 80 gelvld. Beetje begonnen met upgearen...
Heb de 245 head binnen en de TOTC bracers.
Moet alleen nog 8 spellweaves & 8 crusader orbs voor TOTC chest, alleen die spellweaves zijn vies duur. dus die laat ik nog even zitten.
Morgen eens kijken of ik de 245 shoulders bij elkaar kan krijgen.
bedoeling is om de legs en de hands van de Zabra set te kopen voor de 6 seconden Vampiric touch verlenging.

Vandaag ook wat met rotations zitten kloten, kom in m'n groen/blauwe kloffie niet verder dan 2,5k single target. Ben benieuwd wat het straks gaat worden met een shitload aan meer Spellpower, Haste en Crit.
Iemand nog cruciale tips om het maximale er uit te halen?
Geen DoT's clippen, Mindflay niet clippen? Prioriteit van SW:D tov MB?

Tot zover mijn dagboek.
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
pi_77580485
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 21:16 schreef Hanstin het volgende:

[..]

Woot
[..]


Wat !?
Betaal service om je auctions te checken ?
  woensdag 3 februari 2010 @ 08:46:59 #83
168992 jagga
Stel je niet aan
pi_77580494
Gisteren aangekondigd dat ik stop met warriortanken in mijn guild zodra patch 3.3.2 live gaat en het echt zo beroerd lijkt te zijn als ik verwacht.

Officers meteen huilie doen

Guildleader gaf me wel gelijk trouwens toen ik uitgelegd had waarom en zulks.

T grappige.

Ik mocht niet mee met toc25, kwas wel invited maar kreeg geen invite van de raidleader/officer.

een half uur lang zijn ze bezig geweest een MT te zoeken
Kregen ze niet gevonden, mocht ik ineens toch mee

Beetje triest vond ik dat, en heb declined.

Ik vermoed dat ik zeer binnenkort zonder guild zit
mensen moeten zich niet zo aanstellen, janken doe je thuis maar. Hier op internet is het niets anders dan bigboys.
pi_77580515
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 08:46 schreef jagga het volgende:
Gisteren aangekondigd dat ik stop met warriortanken in mijn guild zodra patch 3.3.2 live gaat en het echt zo beroerd lijkt te zijn als ik verwacht.

Officers meteen huilie doen

Guildleader gaf me wel gelijk trouwens toen ik uitgelegd had waarom en zulks.

T grappige.

Ik mocht niet mee met toc25, kwas wel invited maar kreeg geen invite van de raidleader/officer.

een half uur lang zijn ze bezig geweest een MT te zoeken
Kregen ze niet gevonden, mocht ik ineens toch mee

Beetje triest vond ik dat, en heb declined.

Ik vermoed dat ik zeer binnenkort zonder guild zit
Gooooooooo Jagga
pi_77580582
sinds icc 'cleared' is, zijn we naar togc gegaan..wat een trieste bende was dat!

na 5 tries kwamen we nog steeds niet verder dan icehowl omdat mensen faalde op de massive crash rush.
daarna callde de RL het omdat mensen bleven falen

oja, en ik ging dood op icehowl omdat ik teveel threat had nadat hij uit de stun kwam van de crash (de keer dat mensen wel wegrende)

dat is me nog nooit gebeurt
  woensdag 3 februari 2010 @ 08:56:51 #86
168992 jagga
Stel je niet aan
pi_77580629
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 08:48 schreef Bryze het volgende:

[..]

Gooooooooo Jagga


Mjah ik denk dat een confrontatie er sowieso aan zat te komen.

Afgelopen zaterdag was er een icc10 raid. In eerste instantie leek het erop dat ik niet meekon ivm familietroep.
Bleek toch te kunnen, maar ze hadden liever de pally en een DK.

Maandag wipen ze stuk of 6 x op saurfang. En voila! ineens mocht ik wel komen omdat ik saurfang "kende" _!

Yeah right. En dan saved raken, niet kunnen puggen voor de andere bosses (loot die ik nodig heb) dus niet

Ik ben geen gebruiksvoorwerp, wat naar inzicht van anderen gebruikt kan worden, kom op zeg
mensen moeten zich niet zo aanstellen, janken doe je thuis maar. Hier op internet is het niets anders dan bigboys.
  woensdag 3 februari 2010 @ 09:58:25 #87
248821 Rauw.
op je bord.
pi_77581736
3.3.2 aan het downloaden nu, net de patch notes gelezen.

Vind het allemaal wel meevallen. Alles HC's generfd (vind m'n priest nu al leuk).
Straks even neuzen in de season 8 gear...
En kijken of ik weer arena ga spelen dit seizoen, denk dat m'n priest de eerste tijd prioriteit heeft.
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
pi_77581760
servers down

vergeet elke woensdag dat er weer maintenance/patchdag is
hardcoholic
pi_77581799
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 09:59 schreef Ferdii het volgende:
servers down

vergeet elke woensdag dat er weer maintenance/patchdag is
Same. Sta je epic vroeg op om daily heroic te doen, servers down
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_77581866
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 10:01 schreef Blistering het volgende:

[..]

Same. Sta je epic vroeg op om daily heroic te doen, servers down
mja ik dacht, ff mijn winst binnen grabbelen uit de mailbox, server down
hardcoholic
pi_77581964
Wat is dat trouwens, dat je in WotLK alles kan puggen. Je moest in BC echt niet proberen om SSC of BT te puggen hoor
Op woensdag 20 mei 2020 20:27 schreef epicbeardman het volgende:
Ik kom terug in november wanneer Trump weer elected wordt hier speciaal voor jou.
pi_77581967
Lich King 10-man schijnt al gedowned te zijn in de US.

Casual content.

* lekker PvPen gaat
pi_77582002
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 10:08 schreef SharQueDo het volgende:
Lich King 10-man schijnt al gedowned te zijn in de US.

Casual content.

* lekker PvPen gaat
das wel erg snel

idd in vanilla wow was raiden echt iets voor guilds, en de rest had gewoon pech en deed het met wat blauwe items
hardcoholic
pi_77582015
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 10:08 schreef Ezio het volgende:
Wat is dat trouwens, dat je in WotLK alles kan puggen. Je moest in BC echt niet proberen om SSC of BT te puggen hoor
ICC Upper Spire is toch al wat lastiger dan ToC en Naxx, of ligt dat aan de raids waar ik in zit?
pi_77582176
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 10:10 schreef STING het volgende:

[..]

ICC Upper Spire is toch al wat lastiger dan ToC en Naxx, of ligt dat aan de raids waar ik in zit?
Jawel, maar tot en met Putricide is goed te puggen bijvoorbeeld
Op woensdag 20 mei 2020 20:27 schreef epicbeardman het volgende:
Ik kom terug in november wanneer Trump weer elected wordt hier speciaal voor jou.
pi_77582245
hardcoholic
pi_77582728
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 10:18 schreef Ferdii het volgende:
http://www.mmo-champion.c(...)st-lich-king-(10)/30

idd lich king al down op 10 man
11 attempts
pi_77582795
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 10:15 schreef Ezio het volgende:

[..]

Jawel, maar tot en met Putricide is goed te puggen bijvoorbeeld
Zit in een nieuwe raiding guild en het lukt ons al niet eens om Rotface down te krjigen
Aan de gear ligt het iig niet
pi_77582848
Zijn de servers alweer up?
pi_77582864
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 10:35 schreef Leintjeuh het volgende:
Zijn de servers alweer up?
Ik schat in vanmiddag pas weer.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')