abonnement Unibet Coolblue
  maandag 3 april 2000 @ 22:38:00 #1
2543 Quocy
Altijd eerlijk en objectief
pi_257162
What the hardgenaaide fuck bedoelt Sylvana hier mee?
pi_257163
Volgens mij gaan ze survivelen of zo, dus geen live streams meer?, ach het is toch te saai voor woorden.
oke
pi_257164
De negen dagen gaan morgen in (SBS-site). Vandaar dat ze in Enschede zijn blijven staan, ze vertrekken morgen. Bullent denkt aan survival in de Ardennen (ze moesten aan hun conditie werken). Goed moment ook voor 'bonding' met de nieuwen. En in de Ardennen worden ze niet bekogeld.
I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
pi_257165
quote:
op 04-03-2000 om 10:47 PM schreef Hunter het volgende:
De negen dagen gaan morgen in (SBS-site). Vandaar dat ze in Enschede zijn blijven staan, ze vertrekken morgen. Bullent denkt aan survival in de Ardennen (ze moesten aan hun conditie werken). Goed moment ook voor 'bonding' met de nieuwen. En in de Ardennen worden ze niet bekogeld.

Dat meen je niet! Waar heb je dat vandaan? Oops, sorry, van de SBS site dus, schaam, schaam

[Dit bericht is gewijzigd door Brok (Datum 03 April 2000).]

pi_257166
Streams! (Kirk Olsen)
I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
pi_257167
quote:
op 04-03-2000 om 10:47 PM schreef Hunter het volgende:
De negen dagen gaan morgen in (SBS-site). Vandaar dat ze in Enschede zijn blijven staan, ze vertrekken morgen. Bullent denkt aan survival in de Ardennen (ze moesten aan hun conditie werken). Goed moment ook voor 'bonding' met de nieuwen. En in de Ardennen worden ze niet bekogeld.

Aangezien mijn browser onmiddelijk vastloopt als ik de sbs6 site laadt nog een vraagje,
stond er iets op over de nieuwe passagiers dan, gaan ze morgen gelijk mee, of worden ze later naar de lokatie toe gebracht, of was dat een toevoeging van jezelf??
Er zit zoiets tegenstrijdigs in het optreden van sbs6, we weten hier allemaal op het forum dat er vanavond gemanipuleerd werd bij het leven, als we er dan van uitgaan dat ze de nieuwe passagiers niet vandaag maar op een andere dag de bus in laten stappen omdat ze dan nog een keer verzekerd zijn van een grotere kijkersgroep als bij de normale uitzending, zouden we toch mogen verwachten dat dit gebeuren groots zou worden aangekondigd, anders is immers het effekt weg? Om die reden vind ik het dan ook nogal eigenaardig dat Sylvana na de aankondiging in het begin van de uitzending, geen woord meer heeft gesproken over de nieuwe passagiers dan wel over de vakantie die in het vooruitzicht werd gesteld.

pi_257168
Aangezien de twee nieuwen inderdaad vandaag komen, zullen ze wel mee gaan naar de Ardennen.
Alleen vraag ik me af hoe ze het met wegstemmen doen, lijkt me toch wel dat ze daar eerst gezamelijk voor moeten afzien. En intussen moeten ze eerst nog steeds gaan rijden.
Dus dat zal toch vast niet eerder dan donderdag gebeuren, denk ik.

Zouden ze vakantiegeld krijgen? Hoe hebben ze anders die BBQ betaald?

I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')