abonnement Unibet Coolblue
pi_77430848
London baby!



De hoofdstad van de Britten is een populaire plek voor vakantie, weekendjes weg en werken voor veel FOK!kers.

Reizen naar London:
  • KLM
  • British Airways
  • BMI
  • Transavia
  • RyanAir
  • EasyJet
  • VLM
  • Aer Lingus
  • Eurostar
  • GoLondon (Stena Line)

    Reizen in London:
    Veel discussie hier altijd over. De korte versie komt op het volgende neer.

    1) De Oyster kaart is de goedkoopste en makkelijkste manier om voor een paar dagen met he openbaar vervoer (bus, metro, DLR, etc) door Londen te reizen. Je kunt de kaart voor £3 borg ophalen bij elke metro-station en er altijd geld bijstorten via een van de automaten met munten, papiergeld, PIN pas of credit card. Na afloop van je trip kun je hem weer inleveren en je overgebleven tegoed en borg terug krijgen. Zorg dat je tegoed niet meer dan £5 is, dan krijg je het direct cash terug en dat is makkelijker. Als je hem wilt houden, blijft het tegoed geldig zonder einddatum.

    2) De tweede opties is een Travel Card voor 1, 3 of 7 dagen. De travelcard voor 1 dagen is altijd duurder dan de Oyster card, aangezien de Oyster kaart zelf een maximum heeft per dag (daarna reis je dus gratis) en dat maximum ligt onder de prijs van een Travel Card voor 1 dag. De Travel Card voor 3 dagen is slecht een paar cent goedkoper als je er vol gebruik van maakt, maar indien je een van de dagen maar 4-6 keer met de metro gaat, is de Oyster wederom goedkoper. Voor mensen die 4-7 dagen blijven wordt een 7-daagse Travel Card aantrekkelijk.

    Overzicht kosten 1-daagse Travel Card (vergeleken met Oyster)


    Overzicht kosten 1&3-daagse Travel Card (zelf even vergelijken met 3 x Daily Cap op Oyster)


    Overzicht kosten 7-daagse / maand Travel Card


    3) Als laatste is er de optie van cash enkele tickets kopen. Dit is vele malen duurder en na 2 ritjes heb je de borg van een Oyster Card al terug verdiend.

    Overzicht van prijzen enkele reis met de metro:


    Overzicht van prijzen enkele reis met de bus:


    Overzicht van zone systeem


    Verder kun je op de volgende sites meer zoeken over kortings-kaarten (voor kinderen, etc.).

  • Transport for London (Al het openbaar vervoer)
  • Goeie site over Oyster kaart versus Travel Card
  • Tube map (pfd)
  • Oystercard

    Things to do in London:
  • LondonTown
  • Visit London
  • Time Out London
  • Events in Westminster
  • TKTS (voorheen \'Official Half-Price Ticket Booth\')

    Vervoer van en naar het vliegveld:
    Er zijn veelal twee opties, namelijk per rail (express/trein/DLR/metro) of bus. De rail opties zijn eigenlijk altijd sneller en makkelijker, bussen zijn vaak enkel handig als het toevallig goed uitkomt met de lokatie van de accomodatie. Voor de Gatwick en Heathrow Express hoef je niet van tevoren een kaartje te kopen, dat kan zonder extra kosten in de trein zelf. Voor de Express treinen moet je verder even Google-n naar de versie voor Easyjet/Ryanair/etc, waar vaak 10-20% korting op gegeven wordt (dan moet je wel van tevoren kopen). Bijvoorbeeld: www.gatwickexpress.com/easyjet/

    Rail-vervoer
  • Heathrow (goedkoopst): Piccadilly Line (~45 min tot centrum, enkeltje max £4)
  • Heathrow: Heathrow Connect (25 min tot Paddington, enkeltje £7.40)
  • Heathrow (snelst): Heathrow Express (15 min tot Paddington, enkeltje £16.50)
  • Gatwick (goedkoop, West-Londen): Southern Trains (35-40 min tot Victoria, enkeltje £10.90, maar varieert met tijdstip)
  • Gatwick (snelst, West-Londen): Gatwick Express (30 min tot Victoria, enkeltje £16.90)
  • Gatwick (goedkoop, Oost-Londen): Thameslink (30 min tot London Bridge, enkeltje £8.90, maar varieert met tijdstip)
  • Stansted: Stansted Express (45 min tot Liverpool Street, enkeltje £18.00)
  • City Airport: DLR metro (24 min tot Bank, enkeltje £2.00)
  • Luton: Thameslink of East Midlands, je kunt het hier opzoeken (25-35 min, enkeltje £11.90, maar varieert met tijdstip)
    (eerst shuttle nemen naar Luton Airport Parkway, je kunt een trein ticket inclusief shuttle kopen)

    Bussen
  • Heathrow: Overzicht van bussen (Neem de metro - makkelijk en goedkoper)
  • Gatwick, Luton & Stansted: Easybus
  • Gatwick: National Express
  • Stansted: PDF met alle vervoers opties
  • Luton: Overzicht van bussen

    Overig:
  • BBC Weather

    FOK!kers in London (permanent):
  • Drive-R
  • Stuart
  • MrOrange
  • lushfemke
  • Monopoly_Man

    London #20 | Ready for a Christmas Shopping Spree?
    London #21
    London #22

    Openingspost *klik*
  • Travelling in 2015: Parijs // Luxemburg // Verenigde Staten // Frankfurt (?)
    pi_77430867
    Laatste post in het vorige topic:
    quote:
    Op vrijdag 29 januari 2010 21:20 schreef Jaguarized het volgende:

    [..]

    24 uur? Aanmeldingsformulier wat ik eens per post toegestuurd heb gekregen heeft het over 20. Daarvoor krijg je dan accommodatie, ontbijt en diner. Minimum verblijf is 2 maand.
    Travelling in 2015: Parijs // Luxemburg // Verenigde Staten // Frankfurt (?)
      vrijdag 29 januari 2010 @ 22:40:16 #3
    258616 Mr.DD
    Yes, it is me.
    pi_77433807
    quote:
    Op vrijdag 29 januari 2010 21:15 schreef Niek. het volgende:
    Maar je moet dus voor 5 dagen naar Engeland om te werken?
    Ja. En ik ben 16. Het hoeft dus niet al te serieus werk te zijn. Gewoon een work experience.
    Bovenstaande is in geheel voorzien van een Gooise r, gaarne deze meenemen bij het lezen.
    pi_77435249
    quote:
    Op vrijdag 29 januari 2010 21:25 schreef Jaguarized het volgende:
    Laatste post in het vorige topic:
    [..]


    Mja, sorry. Zat daarin mis. Ze zijn daarin nogal wisselend namelijk. Ik ken er aardig wat mensen inmiddels omdat ik een .. vaste bezoeker ben dus dan is het wat soepeler. (ik werk er overigens niet, moet er niet aan denken)

    Maja tvp voor deze stad waarmee ik een haat/liefde verhouding mee heb. 8 Februari moet ik weer naar Londen tot ruwweg eind van de maand.
    People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
    Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
      vrijdag 29 januari 2010 @ 23:29:37 #5
    222903 monsterd.
    fine, beautiful, lovely
    pi_77435781
    Ik ga over 2 weken al!
    baby you're not here
    but I can feel you there
    think I better body up
    ooo, it's that magic touch.
    pi_77435965
    quote:
    Op vrijdag 29 januari 2010 23:29 schreef monsterd. het volgende:
    Ik ga over 2 weken al!
    Al? Wauw ik al binnen 10 dagen ( ) Weer met de eurostar
    People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
    Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
    pi_77436365
    quote:
    Op vrijdag 29 januari 2010 22:40 schreef Mr.DD het volgende:

    [..]

    Ja. En ik ben 16. Het hoeft dus niet al te serieus werk te zijn. Gewoon een work experience.
    Ik denk eerlijk gezegd dat het lastig gaat worden, 5 dagen is wel heel erg kort, inwerken is dan eigenlijk niet mogelijk.
    pi_77438363
    Half maart met de Eurostar vijf dagen weer es naar Londen. Ik lees mee.
    pi_77443314
    quote:
    Op vrijdag 29 januari 2010 23:45 schreef Niek. het volgende:

    [..]

    Ik denk eerlijk gezegd dat het lastig gaat worden, 5 dagen is wel heel erg kort, inwerken is dan eigenlijk niet mogelijk.
    Inderdaad, kun je niet gewoon in Nederland blijven? Dat is waarschijnlijk makkelijker te regelen en er zijn ook genoeg plekken waar Engels gesproken wordt.
      zaterdag 30 januari 2010 @ 11:54:35 #10
    258616 Mr.DD
    Yes, it is me.
    pi_77444469
    quote:
    Op zaterdag 30 januari 2010 11:07 schreef Helly het volgende:

    [..]

    Inderdaad, kun je niet gewoon in Nederland blijven? Dat is waarschijnlijk makkelijker te regelen en er zijn ook genoeg plekken waar Engels gesproken wordt.
    tja. Mn lerares zal niet echt content zijn
    quote:
    Op vrijdag 29 januari 2010 23:45 schreef Niek. het volgende:

    [..]

    Ik denk eerlijk gezegd dat het lastig gaat worden, 5 dagen is wel heel erg kort, inwerken is dan eigenlijk niet mogelijk.
    Inwerken duurt 1 dagje, aangezien je voor koffie halen, spullen verslepen en dat soort troep niet veel hoeft te leren.
    Bovenstaande is in geheel voorzien van een Gooise r, gaarne deze meenemen bij het lezen.
    pi_77446324
    quote:
    Op zaterdag 30 januari 2010 11:07 schreef Helly het volgende:

    [..]

    Inderdaad, kun je niet gewoon in Nederland blijven? Dat is waarschijnlijk makkelijker te regelen en er zijn ook genoeg plekken waar Engels gesproken wordt.
    Denk idd dat het in NL een stuk makkelijker is, krijg je geen hulp van je school dan????
    pi_77447442
    * Stuart gaat morgen weer naar drama hier in Islington
    "If you see someone without a smile, give them one of yours.”
    pi_77449389
    quote:
    Op zaterdag 30 januari 2010 11:54 schreef Mr.DD het volgende:

    [..]

    tja. Mn lerares zal niet echt content zijn
    [..]

    Inwerken duurt 1 dagje, aangezien je voor koffie halen, spullen verslepen en dat soort troep niet veel hoeft te leren.
    Wat is het doel van de 5 dagen? Veel Engels praten? Want dan zou ik gewoon een hostel boeken voor 5 dagen, overdag de stad in en in de avond socializen met andere mensen (in Engels). Lijkt me voor jou stuk leuker!
    pi_77450079
    quote:
    Op zaterdag 30 januari 2010 13:49 schreef Stuart het volgende:
    * Stuart] gaat morgen weer naar drama [url=http://www.yati.org.uk/]hier[/url in Islington
    Is dat wat?

    En kan iemand me vertellen waar ik het beste musical tickets kan krijgen? Ik wil met een aantal vrienden die in Juni langskomen naar een musical omdat het typisch Londens is (lees: vrienden willen in Juli langskomen en zien een musical als een vereiste van de trip naar Londen)
    People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
    Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
    pi_77451263
    quote:
    Op zaterdag 30 januari 2010 15:23 schreef sitting_elfling het volgende:

    [..]

    Is dat wat?

    En kan iemand me vertellen waar ik het beste musical tickets kan krijgen? Ik wil met een aantal vrienden die in Juni langskomen naar een musical omdat het typisch Londens is (lees: vrienden willen in Juli langskomen en zien een musical als een vereiste van de trip naar Londen)
    TKTS op Leicester Square. Als je zeker wilt zijn van tickets kan je altijd bestellen via seetickets.com
    pi_77451582
    quote:
    Op zaterdag 30 januari 2010 16:01 schreef Niek. het volgende:

    [..]

    TKTS op Leicester Square. Als je zeker wilt zijn van tickets kan je altijd bestellen via seetickets.com
    Ik kijk het nu even door, ziet er wel leuk uit. Prijzen als 60 pond per kaartje zijn vrij normaal? Heb echt geen idee, nul verstand van musicals
    People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
    Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
    pi_77453892
    quote:
    Op zaterdag 30 januari 2010 16:09 schreef sitting_elfling het volgende:

    [..]

    Ik kijk het nu even door, ziet er wel leuk uit. Prijzen als 60 pond per kaartje zijn vrij normaal? Heb echt geen idee, nul verstand van musicals
    TKTS is over het algemeen helft van de prijs (met soms nog goedkoper kaarten, ben voor 10pond naar Chicago geweest).

    Je kan ook altijd naar het theater gaan, al paar keer gehad dat ik op dezelfde dag daar kaarten kocht en veel korting kreeg.

    60pond is wel normaal voor de beste plaatsen.
    pi_77454025
    quote:
    Op zaterdag 30 januari 2010 15:23 schreef sitting_elfling het volgende:

    [..]

    Is dat wat?

    En kan iemand me vertellen waar ik het beste musical tickets kan krijgen? Ik wil met een aantal vrienden die in Juni langskomen naar een musical omdat het typisch Londens is (lees: vrienden willen in Juli langskomen en zien een musical als een vereiste van de trip naar Londen)
    Als je acteren leuk vind en een beetje kunt dan is het een heel leuke drama school
    Het is wel gericht op jongeren, dus mensen tot en met 25 jaar. Er is ook een agency aan het theater verbonden en films waarin leden hebben gespeeld zijn onder meer 'The Boy in the Striped Pyjamas' and 'Nanny McPhee 2'
    "If you see someone without a smile, give them one of yours.”
      zaterdag 30 januari 2010 @ 18:32:40 #19
    258616 Mr.DD
    Yes, it is me.
    pi_77455957
    quote:
    Op zaterdag 30 januari 2010 13:07 schreef soapie het volgende:

    [..]

    Denk idd dat het in NL een stuk makkelijker is, krijg je geen hulp van je school dan????
    Nee. Als het écht niet lukt krijg je een plaatsje toegewezen op een internationale school in Den Haag.
    En heel veel mensen op school krijgen het via 'papa's vriendjes in het buitenland'. Is mn vader toch nét even ambtenaar...
    quote:
    Op zaterdag 30 januari 2010 15:02 schreef Niek. het volgende:

    [..]

    Wat is het doel van de 5 dagen? Veel Engels praten? Want dan zou ik gewoon een hostel boeken voor 5 dagen, overdag de stad in en in de avond socializen met andere mensen (in Engels). Lijkt me voor jou stuk leuker!
    Ja lijkt me ook geweldig tof, maar er moet dus wel gewerkt worden bij iets. Daarom zoek ik ook iets bij iets kleins, lokaals (zwart werk). Heeft een van jullie expats geen leuk adresje?
    Bovenstaande is in geheel voorzien van een Gooise r, gaarne deze meenemen bij het lezen.
    pi_77457381
    Morgen met de auto London in, ben benieuwd.

    [ Bericht 62% gewijzigd door #ANONIEM op 30-01-2010 19:20:53 ]
    pi_77458262
    quote:
    Op zaterdag 30 januari 2010 19:20 schreef Blue_note het volgende:
    Morgen met de auto London in, ben benieuwd.
    Geniet ervan Moet je echt het centrum in of blijf je daar nog enigzins buiten?
    pi_77460974
    SW11, dus niet héél erg druk hopelijk.
    pi_77461674
    quote:
    Op zaterdag 30 januari 2010 21:09 schreef Blue_note het volgende:
    SW11, dus niet héél erg druk hopelijk.
    Battersea, nee, dat valt inderdaad wel mee al heb je daar wel heel vervelend smalle straatjes rondom de 'Northcote Road'
    "If you see someone without a smile, give them one of yours.”
    pi_77468772
    quote:
    Op zaterdag 30 januari 2010 16:09 schreef sitting_elfling het volgende:

    [..]

    Ik kijk het nu even door, ziet er wel leuk uit. Prijzen als 60 pond per kaartje zijn vrij normaal? Heb echt geen idee, nul verstand van musicals
    Gewoon vooraf bestellen op lastminute.com. De naam van die website gewoon niet al te letterlijk opvatten ... tickets zijn daar vaak ook net goedkoper als je vroeg vantevoren besteld. Reken op een 30-40 pond per persoon voor een goede zitplek.
      zondag 31 januari 2010 @ 11:59:23 #25
    208890 June.
    Seriously?
    pi_77472833
    Eind april ook voor een paar dagen naar Londen, dus lees ook even mee voor tips!
    Shine bright like a diamond.
    pi_77481753
    vanuit londen nearby easton station! gisteren west ham-blackburn gezien, vandaag al een aardige wandeling door de stad gemaakt om het e.e.a. te bekijken. vanavond maar eens zien wat de gps tracking allemaal voor ons heeft opgenomen als het gaat om e looproute en afstand...
    Hooray for boobies!
    pi_77483778
    wederom een tvptje...mag in maart weer een paar dagen naar Londen
      zondag 31 januari 2010 @ 21:34:11 #28
    167419 Leinonlein
    Exit AMS, Enter BLN
    pi_77491295
    quote:
    Op zaterdag 30 januari 2010 00:52 schreef Roel_Jewel het volgende:
    Half maart met de Eurostar vijf dagen weer es naar Londen. Ik lees mee.
    Bevalt dat een beetje, zo met de trein naar Londen? Ben wel benieuwd want ik ben gewoon nog nooit in Londen geweest, best wel beschamend... Wil binnenkort een keertje gaan en gelijk combineren met een congres aldaar .
    Levenswerk: Berlijn Blog.
    pi_77503434
    quote:
    Op zondag 31 januari 2010 21:34 schreef Leinonlein het volgende:

    [..]

    Bevalt dat een beetje, zo met de trein naar Londen? Ben wel benieuwd want ik ben gewoon nog nooit in Londen geweest, best wel beschamend... Wil binnenkort een keertje gaan en gelijk combineren met een congres aldaar .
    Ik heb 't ook nog niet eerder gedaan, maar kan haast niet minder relaxed zijn dan met het vliegtuig. Ik woon in Maastricht en kan dus zo op de trein stappen. Hoef niet naar vliegveld te rijden, te parkeren (en daarvoor te betalen), niet in te checken met al het gestress van anderen om je heen, te wachten bij de bagageband en nog met ander vervoer naar de binnenstad te gaan (want de trein komt al heel centraal in de stad aan).
    pi_77504602
    Over een paar weken gaan ook wij met de Eurostar richting deze leuke stad. Puur recreatief overigens.
    I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
    [i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
    pi_77511569
    Een paar heerlijke dagen gehad in London. Veel gezien...

    Eerste dag koffers gedumpt bij Bed and Breakfast, daarna lekker de stad in gegaan. Oxford street, Regent street. Lekker gegeten en savonds naar Priscilla, Queen of the Desert the musical.
    Echt helemaal geweldig, nog grappiger dan de film En met Jason Donovan...
    Donderdag zijn we naar ABBA World geweest. Erg leuk museum met alles over ABBA, incl. diverse quizzes, karaoke en zo. Daarna weer een beetje wezen shoppen. Gegeten en lekker rustige avond.
    Vrijdag zijn we begonnen bij het Tate Modern. Heb er wel eens betere tentoonstellingen gezien. Ze waren ook weer net een nieuwe tentoonstelling aan het opbouwen over Mondriaan. Daarna zijn we naar The War rooms geweest. De 'ondergrondse bunker' waar Churchill en kabinet zaten in WW2. Was interessant. Tevens was er een tentoonstelling over Churchill zelf. Savonds ben ik naar de bioscoop geweest en heb Nine gezien.
    Zaterdag naar Camden Town geweest. Leuke markt (een grote versie van de Waterlooplein markt).
    En rond half 4 richting Stansted... waar bleek dat we twee uur vertraging hadden
    pi_77537915
    quote:
    Op zaterdag 30 januari 2010 18:32 schreef Mr.DD het volgende:

    [..]

    Nee. Als het écht niet lukt krijg je een plaatsje toegewezen op een internationale school in Den Haag.
    En heel veel mensen op school krijgen het via 'papa's vriendjes in het buitenland'. Is mn vader toch nét even ambtenaar...
    [..]

    Ja lijkt me ook geweldig tof, maar er moet dus wel gewerkt worden bij iets. Daarom zoek ik ook iets bij iets kleins, lokaals (zwart werk). Heeft een van jullie expats geen leuk adresje?
    Je mag m'n huis wel poetsen Als je met een schaartje het gras gaat knippen kom je wel aan die 5 dagen
    pi_77538779
    quote:
    Op zondag 31 januari 2010 21:34 schreef Leinonlein het volgende:

    [..]

    Bevalt dat een beetje, zo met de trein naar Londen? Ben wel benieuwd want ik ben gewoon nog nooit in Londen geweest, best wel beschamend... Wil binnenkort een keertje gaan en gelijk combineren met een congres aldaar .
    Ik reis denk ik, 2 keer in de maand met de eurostar van Londen naar Nederland en terug gemiddeld genomen. En ja, ik ben vaak nogal het klagende type maar de trein is toch best relax! Inchecken uitchecken is allemaal pico bello geregeld. Geen gedoe met douanes en andere onzin. Koffers continu bij je. En alles op relatief korte termijn, er staat wel 30 minuten van te voren in checken maar boarding begint 20 minuten van te voren en als je niks bij je hebt ( en dat is nog wel eens het geval ) kan ik zo doorlopen, snel even krantje meepikken en de trein in

    En de ochtend trein, die van 6 in de ochtend (londen - brussel) is ook heeerlijk
    People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
    Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
      dinsdag 2 februari 2010 @ 00:57:29 #34
    49641 Individual
    Meet John Doe...
    pi_77538788
    quote:
    Op zaterdag 30 januari 2010 18:32 schreef Mr.DD het volgende:

    [..]

    Nee. Als het écht niet lukt krijg je een plaatsje toegewezen op een internationale school in Den Haag.
    En heel veel mensen op school krijgen het via 'papa's vriendjes in het buitenland'. Is mn vader toch nét even ambtenaar...
    [..]

    Ja lijkt me ook geweldig tof, maar er moet dus wel gewerkt worden bij iets. Daarom zoek ik ook iets bij iets kleins, lokaals (zwart werk). Heeft een van jullie expats geen leuk adresje?
    Er zijn hier lokaal veel 'work experience' programma's, maar ik weet niet of ze banden met NL hebben. Ik zag hier veel sites om eens op onderzoek te gaan: google.co.uk-work experience
    reset
    pi_77538942
    quote:
    Op dinsdag 2 februari 2010 00:56 schreef sitting_elfling het volgende:

    [..]

    Ik reis denk ik, 2 keer in de maand met de eurostar van Londen naar Nederland en terug gemiddeld genomen. En ja, ik ben vaak nogal het klagende type maar de trein is toch best relax! Inchecken uitchecken is allemaal pico bello geregeld. Geen gedoe met douanes en andere onzin. Koffers continu bij je. En alles op relatief korte termijn, er staat wel 30 minuten van te voren in checken maar boarding begint 20 minuten van te voren en als je niks bij je hebt ( en dat is nog wel eens het geval ) kan ik zo doorlopen, snel even krantje meepikken en de trein in

    En de ochtend trein, die van 6 in de ochtend (londen - brussel) is ook heeerlijk
    Ik ga 'm morgen eindelijk 's uitproberen (letterlijk nadat ik al 150x jouw promotieposts heb gelezen ) omdat ik weer 's toe ben aan een goed Hollands maal (ehh frikandel speciaal en pannekoeken) en omgeving . Morgenvroeg maar even boeken voor de 12.57 (net zo duur als de 6'o clock). En op terugweg maar even dagje stoppen in Brussel. Heb ik dat ook maar meteen gehad

    't zal me benieuwen. Zag dat ze geen stopcontacten hadden (itt tot veel treinen hier) vind ik dan weer minder. Werk graag door in de tijd dat ik reis.
    pi_77538999
    quote:
    Op dinsdag 2 februari 2010 01:10 schreef zeebeschuit het volgende:

    [..]

    Ik ga 'm morgen eindelijk 's uitproberen (letterlijk nadat ik al 150x jouw promotieposts heb gelezen ) omdat ik weer 's toe ben aan een goed Hollands maal (ehh frikandel speciaal en pannekoeken) en omgeving . Morgenvroeg maar even boeken voor de 12.57 (net zo duur als de 6'o clock). En op terugweg maar even dagje stoppen in Brussel. Heb ik dat ook maar meteen gehad

    't zal me benieuwen. Zag dat ze geen stopcontacten hadden (itt tot veel treinen hier) vind ik dan weer minder. Werk graag door in de tijd dat ik reis.
    Hehe ow boi. Straks komt een dik pagina lang verslag wat er allemaal aan mankeert Ik neem aan dat je ook de open tickets hebt geboekt? London - any trainstation in Nederland?

    Ik had ze daar nog eens op aangesproken, ze zeiden dat op de website ze alleen de thalys kaarten aanbieden (voor londen naar nederland ) en die zijn ook geldig in de andere treinen nadat je de thalys hebt gebruikt vanaf brussel. Maarja om open te staan voor alle klanten bieden ze dus ook de 'open' tickets aan voor de klanten die dat niet willen en daarmee kunnen ze goed concurreren met de NS die daar schandalige prijzen voor vraagt. Kat in't bakkie voor de Eurostar.

    Wat betreft de geen stopcontacten, ik zorg er altijd voor dat alles opgeladen is. En die 2 uur redt hij wel
    People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
    Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
      woensdag 3 februari 2010 @ 14:05:02 #37
    258616 Mr.DD
    Yes, it is me.
    pi_77590198
    quote:
    Op dinsdag 2 februari 2010 00:15 schreef zeebeschuit het volgende:

    [..]

    Je mag m'n huis wel poetsen Als je met een schaartje het gras gaat knippen kom je wel aan die 5 dagen
    No thanks
    quote:
    Op dinsdag 2 februari 2010 00:57 schreef Individual het volgende:

    [..]

    Er zijn hier lokaal veel 'work experience' programma's, maar ik weet niet of ze banden met NL hebben. Ik zag hier veel sites om eens op onderzoek te gaan: google.co.uk-work experience
    Ja daar heb ik ook al op gegoogled
    Het wil niet echt opschieten.
    Bovenstaande is in geheel voorzien van een Gooise r, gaarne deze meenemen bij het lezen.
    pi_77623129
    26 maart naar Noel Gallagher in de Royal Albert Hall Wordt de eerste keer in Londen voor mij
    We vliegen waarschijnlijk de 25e heen en de 29e weer terug met RyanAir (Eindhoven > Stansted)

    Heb even wat rondgekeken op wat links in de TS, ik kan denk ik het beste vanuit Stansted Airport met zo'n easyBus naar Londen centrum? En dan daar zo'n Oyster card kopen. Deze werkt hetzelfde als de OV-Chipkaart hier? Dus ff opladen en dan gewoon ergens inchecken?

    Hotel moet ik nog voor kijken, ik had iets voor £150 gezien voor 4 nachten, 2 personen. Iemand anders nog tips? (geen hartje londen, dat is veel te duur voor een arme student als ik )

    Ik heb ook ergens vernomen dat gewoon daar pinnen het makkelijkste is?
    pi_77626032
    quote:
    Op donderdag 4 februari 2010 11:19 schreef Spelvout het volgende:
    26 maart naar Noel Gallagher in de Royal Albert Hall Wordt de eerste keer in Londen voor mij
    We vliegen waarschijnlijk de 25e heen en de 29e weer terug met RyanAir (Eindhoven > Stansted)

    Heb even wat rondgekeken op wat links in de TS, ik kan denk ik het beste vanuit Stansted Airport met zo'n easyBus naar Londen centrum? En dan daar zo'n Oyster card kopen. Deze werkt hetzelfde als de OV-Chipkaart hier? Dus ff opladen en dan gewoon ergens inchecken?
    Hetzelfde principe, maar beter in mijn ogen.
    quote:
    Hotel moet ik nog voor kijken, ik had iets voor £150 gezien voor 4 nachten, 2 personen. Iemand anders nog tips? (geen hartje londen, dat is veel te duur voor een arme student als ik )

    Ik heb ook ergens vernomen dat gewoon daar pinnen het makkelijkste is?
    Als je een hostel wilt overwegen, zou ik de YHA in Earls Court proberen. Ligt bij mij in de straat en da's een vrij mooie buurt voor een hostel. Soms kun je er volgens mij ook private rooms krijgen, maar anders is het ook niet echt duur?
    "Winners never quit, 'cause quitters never win"
    "Greedy people get rich, but pigs get slaughtered"
    pi_77631285
    afgelopen weekend geweest. oystercard werkt perfect inclusief het opladen. Eurostar terug is ook erg relaxed, aanrader!!
    Hooray for boobies!
    pi_77635816
    Net terug van een paar dagen Londen. Even wat inkopen gedaan bij Primark in Oxford street Wat een gekkenhuis en prijzen daar.
      donderdag 4 februari 2010 @ 22:59:00 #42
    222903 monsterd.
    fine, beautiful, lovely
    pi_77650368
    Trouwens, als je in london stansted aankomt. Dan kun je dan toch wel kaartjes voor de bus kopen richting londen?
    quote:
    Op donderdag 4 februari 2010 17:25 schreef Ludacriss het volgende:
    Net terug van een paar dagen Londen. Even wat inkopen gedaan bij Primark in Oxford street Wat een gekkenhuis en prijzen daar.
    Het is ook voornamelijk mijn doel om me daar in de rondte te shoppen
    baby you're not here
    but I can feel you there
    think I better body up
    ooo, it's that magic touch.
    pi_77650647
    quote:
    Op donderdag 4 februari 2010 22:59 schreef monsterd. het volgende:
    Trouwens, als je in london stansted aankomt. Dan kun je dan toch wel kaartjes voor de bus kopen richting londen?

    Natuurlijk.
    pi_77658325
    over shoppen gesproken.... aan oxford street zit een mega speelgoedshop. zaterdag 12.00 uur ging deze open met een rij mensen voor de deur!! 10 seconden voor opening gaat er ineens een piraat aftellen en stormt de meute naar binnen. wij natuurlijk nieuwsgierig en ook maar even naar binnen gegaan....
    Hooray for boobies!
    pi_77658832
    quote:
    Op vrijdag 5 februari 2010 08:57 schreef Spockjuh_ het volgende:
    over shoppen gesproken.... aan oxford street zit een mega speelgoedshop. zaterdag 12.00 uur ging deze open met een rij mensen voor de deur!! 10 seconden voor opening gaat er ineens een piraat aftellen en stormt de meute naar binnen. wij natuurlijk nieuwsgierig en ook maar even naar binnen gegaan....
    Je bedoelt waarschijnlijk Regent Street, waar je Hamleys hebt zitten. Da's inderdaad een vrij bekende, grote speelgoedzaak. Altijd vol, vorig jaar de grote fout gemaakt om rond de Kerst wat cadeautje te halen voor neefjes en nichtjes van mijn vriendin - nooit meer.
    "Winners never quit, 'cause quitters never win"
    "Greedy people get rich, but pigs get slaughtered"
    pi_77658903
    quote:
    Op vrijdag 5 februari 2010 08:57 schreef Spockjuh_ het volgende:
    over shoppen gesproken.... aan oxford street zit een mega speelgoedshop. zaterdag 12.00 uur ging deze open met een rij mensen voor de deur!! 10 seconden voor opening gaat er ineens een piraat aftellen en stormt de meute naar binnen. wij natuurlijk nieuwsgierig en ook maar even naar binnen gegaan....
    Een nieuwe zaak? Ben er in maart met wat vrienden. Wellicht vindt één van hen daar nog wat leuks voor z'n kinderen .
    pi_77662515
    quote:
    Op vrijdag 5 februari 2010 09:23 schreef Roel_Jewel het volgende:

    [..]

    Een nieuwe zaak? Ben er in maart met wat vrienden. Wellicht vindt één van hen daar nog wat leuks voor z'n kinderen .
    Hamleys is niet nieuw...

    [ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 05-02-2010 11:19:34 ]
    pi_77669710
    regent indeed!! mijn fout...
    Hooray for boobies!
    pi_77669909
    quote:
    Op vrijdag 5 februari 2010 11:18 schreef Blue_note het volgende:

    [..]

    Hamleys is niet nieuw...
    Ah, dacht dat ie 't over een nieuwe zaak had omdat ie schreef over opening om 12:00
    pi_77670031
    quote:
    Op vrijdag 5 februari 2010 14:45 schreef Roel_Jewel het volgende:

    [..]

    Ah, dacht dat ie 't over een nieuwe zaak had omdat ie schreef over opening om 12:00
    Ja is wel een aparte tijd om op zaterdag te openen inderdaad.
    pi_77670844
    ik heb nog wel een tip voor de budget city tour liefhebbers.
    alternatief voor de Generator

    http://www.travelstay.com/pages/RoseberyHall.htm

    voor het ontbijt mag je maximaal 6 "items" nuttigen. (excl toast en jus d'orange (wat er voor doorgaat)).
    Tip: leg de plakjes kaas precies op elkaar, zodat het 1 plakje lijkt/ doe de plakjes kaas in je borstzakje.
    "Oh, dat is makkelijk, zo'n doe-het-zelf-zaak, als ik jou vraag om een boor te pakken, zeg jij gewoon: doe het zelf"
    pi_77671185
    Dude
    pi_77674417
    quote:
    Op vrijdag 5 februari 2010 15:07 schreef paaskannekoekje het volgende:
    voor het ontbijt mag je maximaal 6 "items" nuttigen. (excl toast en jus d'orange (wat er voor doorgaat)).
    Tip: leg de plakjes kaas precies op elkaar, zodat het 1 plakje lijkt/ doe de plakjes kaas in je borstzakje.
    Nee toch ?
    pi_77674508
    quote:
    Op vrijdag 5 februari 2010 15:07 schreef paaskannekoekje het volgende:
    ik heb nog wel een tip voor de budget city tour liefhebbers.
    alternatief voor de Generator

    http://www.travelstay.com/pages/RoseberyHall.htm

    voor het ontbijt mag je maximaal 6 "items" nuttigen. (excl toast en jus d'orange (wat er voor doorgaat)).
    Tip: leg de plakjes kaas precies op elkaar, zodat het 1 plakje lijkt/ doe de plakjes kaas in je borstzakje.
    Ik hoop echt dat je dit niet serieus meent
    "If you see someone without a smile, give them one of yours.”
    pi_77685329
    quote:
    Op vrijdag 5 februari 2010 15:07 schreef paaskannekoekje het volgende:
    ik heb nog wel een tip voor de budget city tour liefhebbers.
    alternatief voor de Generator

    http://www.travelstay.com/pages/RoseberyHall.htm

    voor het ontbijt mag je maximaal 6 "items" nuttigen. (excl toast en jus d'orange (wat er voor doorgaat)).
    Tip: leg de plakjes kaas precies op elkaar, zodat het 1 plakje lijkt/ doe de plakjes kaas in je borstzakje.
    pi_77685385
    Dagje uit naar twickenham
    It took God six days to create the earth, and Monty Python just 90 minutes to screw it up.
    pi_77685435
    quote:
    Op vrijdag 5 februari 2010 21:43 schreef Mr. Orange het volgende:
    Dagje uit naar twickenham
    Je gaat naar rugby kijken
    "If you see someone without a smile, give them one of yours.”
    pi_77686113
    quote:
    Op vrijdag 5 februari 2010 21:44 schreef Stuart het volgende:

    [..]

    Je gaat naar rugby kijken
    Ik heb kaarten voor England - Wales. Volgens mij hebben we kaarten voor onde de post! We gaan eral vroeg naartoe om de eerste wedstrijd te kijken. Rugby
    It took God six days to create the earth, and Monty Python just 90 minutes to screw it up.
    pi_77686153
    quote:
    Op vrijdag 5 februari 2010 21:59 schreef Mr. Orange het volgende:

    [..]

    Ik heb kaarten voor England - Wales. Volgens mij hebben we kaarten voor onde de post! We gaan eral vroeg naartoe om de eerste wedstrijd te kijken. Rugby
    Cool
    Die wedstrijd kijk ik morgenmiddag in de pub hier in Islington
    Have fun
    "If you see someone without a smile, give them one of yours.”
    pi_77686252
    quote:
    Op vrijdag 5 februari 2010 22:00 schreef Stuart het volgende:

    [..]

    Cool
    Die wedstrijd kijk ik morgenmiddag in de pub hier in Islington
    Have fun


    Ik moet van oost naar west... En alles ligt eruit qua openbaar vervoer, geen district lijn Dan maar C2C
    It took God six days to create the earth, and Monty Python just 90 minutes to screw it up.
    pi_77686315
    quote:
    Op vrijdag 5 februari 2010 22:02 schreef Mr. Orange het volgende:

    [..]



    Ik moet van oost naar west... En alles ligt eruit qua openbaar vervoer, geen district lijn Dan maar C2C
    Ik blijf het klote vinden dat in de weekenden de tube zo ontzettend ongeregeld is
    Eigenlijk mag ik niet klagen, want waar ik woon kan ik kiezen uit Northern, Victoria en Piccadilly. Maar lastig inderdaad als je geen gebruik kunt maken van de District line als je die kant uit moet.
    "If you see someone without a smile, give them one of yours.”
    pi_77686364
    quote:
    Op vrijdag 5 februari 2010 22:03 schreef Stuart het volgende:

    [..]

    Ik blijf het klote vinden dat in de weekenden de tube zo ontzettend ongeregeld is
    Behoorlijk vervelend
    It took God six days to create the earth, and Monty Python just 90 minutes to screw it up.
    pi_77690644
    Oeh, schitterende wedstrijd zeg. Het is altijd zo'n opgave daar kaarten voor te krijgen. Heel veel plezier
    pi_77719187
    quote:
    Op zaterdag 6 februari 2010 00:17 schreef zeebeschuit het volgende:
    Oeh, schitterende wedstrijd zeg. Het is altijd zo'n opgave daar kaarten voor te krijgen. Heel veel plezier
    We hadden geluk met kaarten te krijgen! We zaten onder de goalpost
    It took God six days to create the earth, and Monty Python just 90 minutes to screw it up.
      zondag 7 februari 2010 @ 15:24:38 #65
    16570 Thijz
    Ignorance Is Bliss
    pi_77730945
    als ik voor een weekendje weg vervoer van en naar Heathrow, en 3 dagen in het centrum wil, ben ik dan het beste uit met een 3day travel card en 2 enkeltjes van Heathrow naar Londen en weer terug?

    tevens verkapte tvp
    Na einai kalitero anthropo apo ton patera tou.
    Op vrijdag 18 juni 2010 23:17 schreef Catwoman1986 het volgende:
    Held :D
    pi_77737108
    quote:
    Op zondag 7 februari 2010 15:24 schreef Thijz het volgende:
    als ik voor een weekendje weg vervoer van en naar Heathrow, en 3 dagen in het centrum wil, ben ik dan het beste uit met een 3day travel card en 2 enkeltjes van Heathrow naar Londen en weer terug?

    tevens verkapte tvp
    Check de OP. Waarschijnlijk is een gewone Oystercard makkelijker en goedkoper.
    "Winners never quit, 'cause quitters never win"
    "Greedy people get rich, but pigs get slaughtered"
      zondag 7 februari 2010 @ 20:49:14 #67
    267323 Agapimou
    Morgen gratis bier
    pi_77742391
    20 t/m 27 feb. zit ik weer in Londen
    Ik ga voor het eerst naar de Zoo
    Weet iemand misschien waar het leuk is om uit te gaan (bar/club) door de weeks?
    aa-gap-ie-moe
    Not your average newbie :h
    pi_77751569
    ik zit er van 21 t/m 26 februari :-) voornamelijk om een kamer te zoeken voor mijn stage in maart. zit te focussen op kensington/bayswater, maar ik hoorde ook goede verhalen over clapham, heeft iemand daar ervaring mee? voor leuke kroegen hou ik me ook aanbevolen Agapimou !
    pi_77752265
    quote:
    Op zondag 7 februari 2010 23:01 schreef sierrayankee het volgende:
    ik zit er van 21 t/m 26 februari :-) voornamelijk om een kamer te zoeken voor mijn stage in maart. zit te focussen op kensington/bayswater, maar ik hoorde ook goede verhalen over clapham, heeft iemand daar ervaring mee? voor leuke kroegen hou ik me ook aanbevolen Agapimou !
    Islington, obviously
    Kensington is mooi en heeft veel musea maar is ook absurd duur en het uitgaansleven daar is niet super
    "If you see someone without a smile, give them one of yours.”
    pi_77752454
    Wat is een beetje hét uitgaansgebied tegenwoordig? Niet zo zeer gigantische discotheken ofzo, maar leuke pubs/clubs etc.?
    pi_77752638
    quote:
    Op zondag 7 februari 2010 23:19 schreef Roel_Jewel het volgende:
    Wat is een beetje hét uitgaansgebied tegenwoordig? Niet zo zeer gigantische discotheken ofzo, maar leuke pubs/clubs etc.?
    Ligt er aan wat je wilt, heb niet het idee dat er 1 mega populair gebied is, elke plek heeft juist een beetje zijn eigen sfeer qua pubs/clubs.
    pi_77752732
    quote:
    Op zondag 7 februari 2010 23:23 schreef Niek. het volgende:

    [..]

    Ligt er aan wat je wilt, heb niet het idee dat er 1 mega populair gebied is, elke plek heeft juist een beetje zijn eigen sfeer qua pubs/clubs.
    Klopt, maar Camden, Islington en zelfs Clapham zijn altijd best wel leuk al kom ik zelf nagenoeg nooit in laatstgenoemde omdat ik het tever weg vind
    "If you see someone without a smile, give them one of yours.”
    pi_77752955
    quote:
    Op zondag 7 februari 2010 23:23 schreef Niek. het volgende:

    [..]

    Ligt er aan wat je wilt, heb niet het idee dat er 1 mega populair gebied is, elke plek heeft juist een beetje zijn eigen sfeer qua pubs/clubs.
    Ah, owkee. Ben er half maart met wat vrienden. Hebben hostel zo ongeveer naast St Pancras Station (komen daar met de trein aan). Daar in de buurt maar es kijken .
    pi_77775117
    Wij hebben dus hostel geboekt voor de 19e, maar nu komen we er achter dat we toch liever een hotel dan wel net hostel willen.

    Dus weet 1 van jullie een redelijk hotel of goed hostel waar het schoon is, eigen badkamer etc?
    Liefst in het centrum.

    We komen aan op Standsted
    pi_77787562
    terugvindprijzen via easyjet
    pi_77787836
    quote:
    Op zondag 7 februari 2010 23:29 schreef Roel_Jewel het volgende:

    [..]

    Ah, owkee. Ben er half maart met wat vrienden. Hebben hostel zo ongeveer naast St Pancras Station (komen daar met de trein aan). Daar in de buurt maar es kijken .
    Niet te ver van Islington dus dat gaat wel goed komen
    "If you see someone without a smile, give them one of yours.”
    pi_77788382
    quote:
    Op maandag 8 februari 2010 21:59 schreef Stuart het volgende:

    [..]

    Niet te ver van Islington dus dat gaat wel goed komen
    Klinkt goed .
    pi_77821529
    Ik zat vandaag in de Eurostar en het viel me op dat er wel de mogelijkheid was om je laptop te laden
    People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
    Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
    pi_77825296
    quote:
    Op dinsdag 9 februari 2010 20:22 schreef sitting_elfling het volgende:
    Ik zat vandaag in de Eurostar en het viel me op dat er wel de mogelijkheid was om je laptop te laden
    Waar dan? Ik ga d'r overmorgen weer mee en ik liep me te zoeken de vorige keer maar kon 't nergens vinden (alleen in de 'business class').

    Voor de hollandse comedy-fans:
    http://www.sohotheatre.com/pl1866.html
    pi_77827029
    precies, heb alleen oplaadpunten weten te vinden in de wat duurdere wagons.
    Hooray for boobies!
    pi_77830598
    quote:
    Op dinsdag 9 februari 2010 21:42 schreef zeebeschuit het volgende:

    [..]

    Waar dan? Ik ga d'r overmorgen weer mee en ik liep me te zoeken de vorige keer maar kon 't nergens vinden (alleen in de 'business class').

    Voor de hollandse comedy-fans:
    http://www.sohotheatre.com/pl1866.html
    Overal! Ik zat in wagen 5, en daar was bij elke stoel zo'n aansluiting En dat was gewoon '2nd class '
    People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
    Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
    pi_77835596
    damn, heb ik me daar zitten woekeren met de batterijtijd van mijn laptop terwijl er dus een stopcaontact aanwezig was. beetje jammer....
    Hooray for boobies!
      woensdag 10 februari 2010 @ 10:02:05 #83
    50936 The_Hives
    Is nu tripple oom Hives O+ !!!
    pi_77836926
    tvp volgende week die kant op
    AFC AJAX Kampioen 2012-2013
    Fok! Federatie
    1918,1919,1931,1932,1934,1937,1939,1947,1957,1960,1966,1967,1968,1970,1972,1973,1977,1979,1980 1982,1983,1985,1990,1994,1995,1996,1998,2002,2004,2011,2012,2013
    pi_77838249
    quote:
    Op woensdag 10 februari 2010 10:02 schreef The_Hives het volgende:
    tvp volgende week die kant op
    Grappig, ik ga juist volgende week (half term) een weekje naar Nederland
    "If you see someone without a smile, give them one of yours.”
      woensdag 10 februari 2010 @ 11:10:40 #85
    50936 The_Hives
    Is nu tripple oom Hives O+ !!!
    pi_77838700
    quote:
    Op woensdag 10 februari 2010 10:54 schreef Stuart het volgende:

    [..]

    Grappig, ik ga juist volgende week (half term) een weekje naar Nederland
    appartement-swap voor een paar dagen
    AFC AJAX Kampioen 2012-2013
    Fok! Federatie
    1918,1919,1931,1932,1934,1937,1939,1947,1957,1960,1966,1967,1968,1970,1972,1973,1977,1979,1980 1982,1983,1985,1990,1994,1995,1996,1998,2002,2004,2011,2012,2013
    pi_77838735
    quote:
    Op woensdag 10 februari 2010 11:10 schreef The_Hives het volgende:

    [..]

    appartement-swap voor een paar dagen
    Ha, ik ben (helaas) niet de enige bewoner in dit huis hier
    "If you see someone without a smile, give them one of yours.”
    pi_77844949
    Je moet geluk hebben wat betreft aansluitingen in de Eurostar. Volgens mij zijn ze nog bezig met het toevoegen en hebben dus niet alle wagons stopcontacten op dit moment.
    pi_77885578
    Volgende week dinsdag voor een paar dagen naar London. Nu zit ik eventjes met een vraag over het wisselen van geld.

    Kheb thuis ongeveer 50 pond liggen, maar qua cash vind ik dat een beetje weinig. We hebben wel een CC ter beschikking voor aankopen in winkel, resto etc... Maar de kleine dingen kan je niet altijd met een CC betalen.

    Waar kan ik het beste geld inwisselen?
    Heb verschillende dingen gelezen wat het beste is.

    Daar pinnen uit de automaten, heb je een transactiekost van 2,5 euro (wat heel gunstig is bij een hoog bedrag) en dat tegen een "gunstige" koers. Sommige zeggen dan weer dat je daar geld moet wisselen bij zo'n wisselkantoor (http://www.travelex.co.uk/uk/default.aspx), vind ik ook voordelig.

    Maar als ik bv hier bij de bank ponden laat bestellen. Heb 2 verschillende banken gebeld (in Belgie)
    Bij de ene kwam 200 pond op 236 euro (koers van 1,18), de andere op 234 euro (koers van 1,17). En als het goed is, kwamen daar geen extra kosten meer bij.
    Ik delf het onderspit. Ik dolf het onderspit. Ik heb het onderspit gedolven. Ik heb Dolf ondergespoten.
    Citaat Rik De Leeuw over wissel Robben "Ik zie toch TWEE benen!!!"
    10C9H8O4
    pi_77886088
    quote:
    Op donderdag 11 februari 2010 15:27 schreef ASSpirine het volgende:
    Volgende week dinsdag voor een paar dagen naar London. Nu zit ik eventjes met een vraag over het wisselen van geld.

    Kheb thuis ongeveer 50 pond liggen, maar qua cash vind ik dat een beetje weinig. We hebben wel een CC ter beschikking voor aankopen in winkel, resto etc... Maar de kleine dingen kan je niet altijd met een CC betalen.

    Waar kan ik het beste geld inwisselen?
    Heb verschillende dingen gelezen wat het beste is.

    Daar pinnen uit de automaten, heb je een transactiekost van 2,5 euro (wat heel gunstig is bij een hoog bedrag) en dat tegen een "gunstige" koers. Sommige zeggen dan weer dat je daar geld moet wisselen bij zo'n wisselkantoor (http://www.travelex.co.uk/uk/default.aspx), vind ik ook voordelig.

    Maar als ik bv hier bij de bank ponden laat bestellen. Heb 2 verschillende banken gebeld (in Belgie)
    Bij de ene kwam 200 pond op 236 euro (koers van 1,18), de andere op 234 euro (koers van 1,17). En als het goed is, kwamen daar geen extra kosten meer bij.
    Gewoon lekker uit de muur trekken. Daarbij kun je ook alles gewoon met PIN afrekenen, mocht je dat graag willen. CC gebruik ik hier al voor een kop koffie, zijn iets makkelijker dan in Nederland.
    "Winners never quit, 'cause quitters never win"
    "Greedy people get rich, but pigs get slaughtered"
    pi_77886365
    Thanks, gelukkig heb ik ook een rabop europas
    Kan best zijn dat Belgische banken dan weer meer vragen voor transactie

    Kga trouwens voor 4 dagen met mijn vriendin, en als ik het goed heb begrepen, kan ik beter een gewone oyster card kopen ipv een visitor oyster card.. Achteraf mijn kaart terug inwisselen en ik krijg het geld en mijn borg terug?
    Ik delf het onderspit. Ik dolf het onderspit. Ik heb het onderspit gedolven. Ik heb Dolf ondergespoten.
    Citaat Rik De Leeuw over wissel Robben "Ik zie toch TWEE benen!!!"
    10C9H8O4
    pi_77886486
    quote:
    Op donderdag 11 februari 2010 15:48 schreef ASSpirine het volgende:
    Thanks, gelukkig heb ik ook een rabop europas
    Kan best zijn dat Belgische banken dan weer meer vragen voor transactie

    Kga trouwens voor 4 dagen met mijn vriendin, en als ik het goed heb begrepen, kan ik beter een gewone oyster card kopen ipv een visitor oyster card.. Achteraf mijn kaart terug inwisselen en ik krijg het geld en mijn borg terug?
    Inderdaad. Alleen niet teveel op die kaart zetten, dan moet je het geld terugvragen via allemaal omwegen. Zet er gewoon maximaal 10 pond per keer op, dan krijg je het gewoon cash terug bij inlevering. Ik weet even niet meer waar de grens ligt.
    "Winners never quit, 'cause quitters never win"
    "Greedy people get rich, but pigs get slaughtered"
    pi_77887197
    quote:
    Op woensdag 10 februari 2010 14:27 schreef Monopoly_Man het volgende:
    Je moet geluk hebben wat betreft aansluitingen in de Eurostar. Volgens mij zijn ze nog bezig met het toevoegen en hebben dus niet alle wagons stopcontacten op dit moment.
    Klopt, had er zojuist geen (wel vertraging ). Zal over jaartje wel overal ingevoerd zijn hopelijk
    pi_77889630
    quote:
    Op donderdag 11 februari 2010 16:12 schreef zeebeschuit het volgende:

    [..]

    Klopt, had er zojuist geen (wel vertraging ). Zal over jaartje wel overal ingevoerd zijn hopelijk
    Vertraging met de eurostar? In de afgelopen 26 keer dat ik ben geweest vorig jaar heb ik slechts 2 keer vertraging gehad, 1 van een half uur en 10 minuten. (ja ik houd dat soort shit bij )
    People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
    Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
    pi_77889803
    quote:
    Op donderdag 11 februari 2010 17:24 schreef sitting_elfling het volgende:

    [..]

    Vertraging met de eurostar? In de afgelopen 26 keer dat ik ben geweest vorig jaar heb ik slechts 2 keer vertraging gehad, 1 van een half uur en 10 minuten. (ja ik houd dat soort shit bij )
    Damn, ik in mijn 6 retourtjes Brussels al twee keer, waarvan een keer 4 uur op de laatste trein vanuit Brussel. Stonden we ergens in een weiland, zonder electriciteit. Gelukkig wel als enige (met collega) in een business coupe, dus van de "stewardess" de hele trolley drank gekregen en gewoon maar ter plekke mijn vrijdagmiddag borrel begonnen. Pas om 12 uur terug in Brussel (konden niet verder) en dus maar een leuk avondje van gemaakt.

    Eurostar
    "Winners never quit, 'cause quitters never win"
    "Greedy people get rich, but pigs get slaughtered"
    pi_77890150
    quote:
    Op donderdag 11 februari 2010 17:28 schreef Drive-r het volgende:

    [..]

    Damn, ik in mijn 6 retourtjes Brussels al twee keer, waarvan een keer 4 uur op de laatste trein vanuit Brussel. Stonden we ergens in een weiland, zonder electriciteit. Gelukkig wel als enige (met collega) in een business coupe, dus van de "stewardess" de hele trolley drank gekregen en gewoon maar ter plekke mijn vrijdagmiddag borrel begonnen. Pas om 12 uur terug in Brussel (konden niet verder) en dus maar een leuk avondje van gemaakt.

    Eurostar
    Het zal ook afhangen van de tijd en periode die je gaat. De ochtend trein (5.56) uit Londen heeft nooit vertraging bijvoorbeeld en is in sommige gevallen zelfs eerder dan op het ticket staat. De 2 keer vertraging was met 1 van de laatste treinen. Maarja, ik zou toch echt zeggen dat in jouw situatie vliegen misschien toch sneller is? Mits je voor iets specifiek in Brussel moet zijn . En ja Eurostar

    Stond er ook verbaasd van dat ik 26 keer tussen 2009 - 2010 de eurostar heb gebruikt. En dan te bedenken dat ik Juni, Juli, Augustus en September de trein maar 2 keer heb gebruikt
    People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
    Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
    pi_77890207
    quote:
    Op donderdag 11 februari 2010 17:37 schreef sitting_elfling het volgende:

    [..]

    Het zal ook afhangen van de tijd en periode die je gaat. De ochtend trein (5.56) uit Londen heeft nooit vertraging bijvoorbeeld en is in sommige gevallen zelfs eerder dan op het ticket staat. De 2 keer vertraging was met 1 van de laatste treinen. Maarja, ik zou toch echt zeggen dat in jouw situatie vliegen misschien toch sneller is? Mits je voor iets specifiek in Brussel moet zijn . En ja Eurostar

    Stond er ook verbaasd van dat ik 26 keer tussen 2009 - 2010 de eurostar heb gebruikt. En dan te bedenken dat ik Juni, Juli, Augustus en September de trein maar 2 keer heb gebruikt
    Eurostar is alleen voor meetings in Brussel, dan is het sneller. Of Parijs natuurlijk, dan vind ik het ook wel makkelijker.
    "Winners never quit, 'cause quitters never win"
    "Greedy people get rich, but pigs get slaughtered"
      donderdag 11 februari 2010 @ 20:11:15 #97
    16570 Thijz
    Ignorance Is Bliss
    pi_77895483
    quote:
    Op zondag 7 februari 2010 18:40 schreef Drive-r het volgende:

    [..]

    Check de OP. Waarschijnlijk is een gewone Oystercard makkelijker en goedkoper.
    thnx, oystercard it is. Zit me alleen te bedenken of het nu makkelijker is om ze online te bestellen of daar op Heathrow te halen. Wel verwarrend dat iedere site (over Londen) een andere mening heeft over welke kaart je moet halen voor het OV. Kloppen de prijzen in de OP nog wel? Volgens mij kom ik hier andere prijzen tegen.
    Na einai kalitero anthropo apo ton patera tou.
    Op vrijdag 18 juni 2010 23:17 schreef Catwoman1986 het volgende:
    Held :D
    pi_77903375
    Gewoon lekker op Heathrow halen. Ik heb er nog nooit een rij zien staan bij het loket. Bij terminal 4 dan. Bij T1 was het nogal druk en was ik blij dat ik nog wat op m'n Oyster Card had staan.
    Travelling in 2015: Parijs // Luxemburg // Verenigde Staten // Frankfurt (?)
    pi_78013225
    Volgende week donderdag ga ik naar London
    En ik heb nog een oyster card van de vorige keer.
    Kan ik die zo opladen?
    Is het ook mogelijk om bv een 3 dagen "abbo" te nemen?
    pi_78013251
    Vrijdag naar Londen
    pi_78013437
    quote:
    Op maandag 15 februari 2010 11:37 schreef Brici het volgende:
    Volgende week donderdag ga ik naar London
    En ik heb nog een oyster card van de vorige keer.
    Kan ik die zo opladen?
    Is het ook mogelijk om bv een 3 dagen "abbo" te nemen?
    Voor drie dagen is gewoon de Oyster Card gebruiken eigenlijk altijd het goedkoopste. Je kunt je kaart zo weer opladen. Mocht hij niet werken, dan kun je hem zo omruilen voor een nieuwe (geen kosten) aan de balie.
    "Winners never quit, 'cause quitters never win"
    "Greedy people get rich, but pigs get slaughtered"
    pi_78014075
    quote:
    Op maandag 15 februari 2010 11:48 schreef Drive-r het volgende:

    [..]

    Voor drie dagen is gewoon de Oyster Card gebruiken eigenlijk altijd het goedkoopste. Je kunt je kaart zo weer opladen. Mocht hij niet werken, dan kun je hem zo omruilen voor een nieuwe (geen kosten) aan de balie.
    Maar ik zet er dan bijvoorbeeld 10 pond op? Is dat dan genoeg?
    De vorige x dat ik er was 6 dagen volgens mij, betaalde ik bij de bali 30 pond en kon ik onbeperkt reizen die dagen...
    pi_78014128
    quote:
    Op maandag 15 februari 2010 12:11 schreef Brici het volgende:

    [..]

    Maar ik zet er dan bijvoorbeeld 10 pond op? Is dat dan genoeg?
    De vorige x dat ik er was 6 dagen volgens mij, betaalde ik bij de bali 30 pond en kon ik onbeperkt reizen die dagen...
    Voor drie dagen is 10 pond een prima start, je kunt altijd meer erop zetten. De dagelijkse "max" zorgt ervoor dat je uiteindelijk minder kwijt bent dan met een 3-dagen kaart.
    "Winners never quit, 'cause quitters never win"
    "Greedy people get rich, but pigs get slaughtered"
      maandag 15 februari 2010 @ 14:00:51 #104
    10524 ASSpirine
    I say goodday
    pi_78017321
    Oh boy, heb ik dat weer. Morgen met eurostar naar London. Moet nu kijken hoe het morgen zal verlopen...

    Mijn ouders hadden ook problemen met eurostar vorig jaar, hebben wel hun geld terug gekregen, maar de plannen zijn wel zodanig in de war. Hopen dat de problemen rondom Brussel tegen morgen zijn verholpen.
    Ik delf het onderspit. Ik dolf het onderspit. Ik heb het onderspit gedolven. Ik heb Dolf ondergespoten.
    Citaat Rik De Leeuw over wissel Robben "Ik zie toch TWEE benen!!!"
    10C9H8O4
    pi_78017347
    quote:
    Op maandag 15 februari 2010 14:00 schreef ASSpirine het volgende:
    Oh boy, heb ik dat weer. Morgen met eurostar naar London. Moet nu kijken hoe het morgen zal verlopen...

    Mijn ouders hadden ook problemen met eurostar vorig jaar, hebben wel hun geld terug gekregen, maar de plannen zijn wel zodanig in de war. Hopen dat de problemen rondom Brussel tegen morgen zijn verholpen.
    Begrijp best dat je daar van baalt als je plannen hebt om naar Londen te gaan dus ik help het je meehopen
    "If you see someone without a smile, give them one of yours.”
      maandag 15 februari 2010 @ 14:09:44 #106
    16570 Thijz
    Ignorance Is Bliss
    pi_78017623
    quote:
    Op maandag 15 februari 2010 12:14 schreef Drive-r het volgende:

    [..]

    Voor drie dagen is 10 pond een prima start, je kunt altijd meer erop zetten. De dagelijkse "max" zorgt ervoor dat je uiteindelijk minder kwijt bent dan met een 3-dagen kaart.
    Kun je ook ergens zien hoeveel tegoed er nog op staat? Dat je niet moet opwaarderen terwijl de nood hoog is.
    Na einai kalitero anthropo apo ton patera tou.
    Op vrijdag 18 juni 2010 23:17 schreef Catwoman1986 het volgende:
    Held :D
    pi_78017653
    quote:
    Op maandag 15 februari 2010 12:14 schreef Drive-r het volgende:

    [..]

    Voor drie dagen is 10 pond een prima start, je kunt altijd meer erop zetten. De dagelijkse "max" zorgt ervoor dat je uiteindelijk minder kwijt bent dan met een 3-dagen kaart.
    Vind 10 pond wel erg weinig voor 3 dagen. Zou er zelf 18,90 opzetten voor 3 dagen
    "If you see someone without a smile, give them one of yours.”
    pi_78017663
    quote:
    Op maandag 15 februari 2010 14:09 schreef Thijz het volgende:

    [..]

    Kun je ook ergens zien hoeveel tegoed er nog op staat? Dat je niet moet opwaarderen terwijl de nood hoog is.
    Bij alle automaten waar je ook kunt opwaarderen kun je het saldo zien als je je kaart erlangs haalt
    Je kunt je kaart zelfs online registreren
    "If you see someone without a smile, give them one of yours.”
      maandag 15 februari 2010 @ 15:15:59 #109
    50936 The_Hives
    Is nu tripple oom Hives O+ !!!
    pi_78019874
    quote:
    Op maandag 15 februari 2010 11:38 schreef Grunner het volgende:
    Vrijdag naar Londen
    AFC AJAX Kampioen 2012-2013
    Fok! Federatie
    1918,1919,1931,1932,1934,1937,1939,1947,1957,1960,1966,1967,1968,1970,1972,1973,1977,1979,1980 1982,1983,1985,1990,1994,1995,1996,1998,2002,2004,2011,2012,2013
      maandag 15 februari 2010 @ 15:19:45 #110
    50936 The_Hives
    Is nu tripple oom Hives O+ !!!
    pi_78019986
    Vraagje over de 3-day travelcard, even voor de zekerheid controleren



    Betekent dit nou dat ik voor 18,40 pond van zone 1 tm 5 kan reizen en pas als ik zone 6 of verder wil die 42 pond kwijt ben, of betaal ik dan na zone 1-2 voor elke extra zone 18,40 voor die 3 dagen?
    AFC AJAX Kampioen 2012-2013
    Fok! Federatie
    1918,1919,1931,1932,1934,1937,1939,1947,1957,1960,1966,1967,1968,1970,1972,1973,1977,1979,1980 1982,1983,1985,1990,1994,1995,1996,1998,2002,2004,2011,2012,2013
    pi_78020181
    Ik weet het niet zeker, maar het zou kunnen dat die 3-daagse kaarten geschrapt zijn? Anders betekende het bovenstaande tabelletje dat je £42.40 kan betalen voor zones 1-6. Met een zone 1-2 kaart kom je natuurlijk niet verder dan zonde 2 en een 1-5 kaart bestaat niet, dus enkel de optie tot het nemen van de 1-6 kaart.

    Zoals ik al zei, Oyster is op 3 dagen altijd het goedkoopst.
    "Winners never quit, 'cause quitters never win"
    "Greedy people get rich, but pigs get slaughtered"
      maandag 15 februari 2010 @ 15:33:35 #112
    50936 The_Hives
    Is nu tripple oom Hives O+ !!!
    pi_78020443
    quote:
    Op maandag 15 februari 2010 15:25 schreef Drive-r het volgende:
    Ik weet het niet zeker, maar het zou kunnen dat die 3-daagse kaarten geschrapt zijn? Anders betekende het bovenstaande tabelletje dat je £42.40 kan betalen voor zones 1-6. Met een zone 1-2 kaart kom je natuurlijk niet verder dan zonde 2 en een 1-5 kaart bestaat niet, dus enkel de optie tot het nemen van de 1-6 kaart.

    Zoals ik al zei, Oyster is op 3 dagen altijd het goedkoopst.
    ja, weet ik Maar mn vriendin en ik zijn een beetje 'lui' om in de gaten te houden of je de Oyster moet bijladen enzo . Vandaar dus dat we overwegen om een 3 dagen kaart te halen.
    AFC AJAX Kampioen 2012-2013
    Fok! Federatie
    1918,1919,1931,1932,1934,1937,1939,1947,1957,1960,1966,1967,1968,1970,1972,1973,1977,1979,1980 1982,1983,1985,1990,1994,1995,1996,1998,2002,2004,2011,2012,2013
    pi_78020654
    quote:
    Op maandag 15 februari 2010 15:33 schreef The_Hives het volgende:

    [..]

    ja, weet ik Maar mn vriendin en ik zijn een beetje 'lui' om in de gaten te houden of je de Oyster moet bijladen enzo . Vandaar dus dat we overwegen om een 3 dagen kaart te halen.
    Punt is juist dat een Oyster card ook daar niet zo lastig mee is. Je laadt gewoon 15 pond op die kaart en hij laat het wel weten wanneer hij leeg is. Het is niet alsof je je saldo bij moet houden, ik doe dat zelf ook echt nooit. Ik merk het wel als ie leeg is.
    "Winners never quit, 'cause quitters never win"
    "Greedy people get rich, but pigs get slaughtered"
      maandag 15 februari 2010 @ 15:57:10 #114
    50936 The_Hives
    Is nu tripple oom Hives O+ !!!
    pi_78021233
    hmm, misschien toch maar plannen wijzigen . Oyster is ook voor al het openbaar vervoer binnen de stad (niet alleen metro)?
    AFC AJAX Kampioen 2012-2013
    Fok! Federatie
    1918,1919,1931,1932,1934,1937,1939,1947,1957,1960,1966,1967,1968,1970,1972,1973,1977,1979,1980 1982,1983,1985,1990,1994,1995,1996,1998,2002,2004,2011,2012,2013
    pi_78021443
    quote:
    Op maandag 15 februari 2010 15:57 schreef The_Hives het volgende:
    hmm, misschien toch maar plannen wijzigen . Oyster is ook voor al het openbaar vervoer binnen de stad (niet alleen metro)?
    Yup, werkt ook op bussen en DLR bijvoorbeeld. Veel meer heb je ook niet nodig eigenlijk.
    "Winners never quit, 'cause quitters never win"
    "Greedy people get rich, but pigs get slaughtered"
      maandag 15 februari 2010 @ 19:00:20 #116
    74976 JDude
    groetjes, veldmuis
    pi_78026422
    quote:
    Op maandag 15 februari 2010 14:00 schreef ASSpirine het volgende:
    Oh boy, heb ik dat weer. Morgen met eurostar naar London. Moet nu kijken hoe het morgen zal verlopen...

    Mijn ouders hadden ook problemen met eurostar vorig jaar, hebben wel hun geld terug gekregen, maar de plannen zijn wel zodanig in de war. Hopen dat de problemen rondom Brussel tegen morgen zijn verholpen.
    Ik las net op nu.nl dat de Thalys morgen in ieder geval nog niet rijdt. Voor zover ik weet maakt de Eurostar gebruik van hetzelfde tracé, dus ik vermoed dat die ook niet zal rijden.
    De Eurostar rijdt wel tussen Lille en Londen (vandaag zelf van Londen naar Lille gereisd en daar met de auto opgehaald). Als je op een of andere manier in Lille weet te komen kun je dus 'gewoon' naar de overkant.
    It's always around me, all this noise
    But not nearly as loud as the voice saying
    "Let it happen, let it happen (It's gonna feel so good)
    Just let it happen, let it happen"
      maandag 15 februari 2010 @ 20:48:16 #117
    10524 ASSpirine
    I say goodday
    pi_78031120
    Ik kan proberen met de reguliere trein naar Lille Flanders gaan, dan een 10 minuten wandel naar Lille Europe en dan kan ik de Eurostar nemen naar London...
    Het probleem is, we hebben al een musical geboekt, totale kosten 51 pond...
    Ik vind het zelf een beetje veel om te verspillen.

    En ook is Eurostar niet duidelijk of de hotelboeking ook door hen wordt aangepast? Ik ga er wel van uit, maar kan niet met 100% zekerheid zeggen natuurlijk... Je zou denken dat ze de telefoonlijnen vandaag langer openhouden vanwege de vele vragen. Pas om 7 uur werd er bekend gemaakt dat er morgen ook geen trein rijdt vanuit Brussel naar London, en de klantendienst sluit rond dat uur...

    Kben er niet echt al te blij mee, maar mijn vriendin wil heel erg graag gaan. Ik ook wel, maar dat wordt wel een lange reis. 1:15 min naar Brussel vanuit mij thuis. Daarna 1:45 naar Lille Flanders en dan nog wachttijden erbij, en dan nog de reis naar London.
    Ik delf het onderspit. Ik dolf het onderspit. Ik heb het onderspit gedolven. Ik heb Dolf ondergespoten.
    Citaat Rik De Leeuw over wissel Robben "Ik zie toch TWEE benen!!!"
    10C9H8O4
    pi_78039827
    Nog drie dagen geen treinen daar.
    http://tinyurl.com/y8hncgo
    pi_78039928
    ik ga zondag, gelukkig met het vliegtuig weet iemand meer over hammersmith? (om te wonen) stuckinlondon.com is in ieder geval erg positief
    pi_78042374
    quote:
    Op maandag 15 februari 2010 23:37 schreef sierrayankee het volgende:
    ik ga zondag, gelukkig met het vliegtuig weet iemand meer over hammersmith? (om te wonen) stuckinlondon.com is in ieder geval erg positief
    Waar in Hammersmith
    "If you see someone without a smile, give them one of yours.”
    pi_78044774
    hammersmith grove, vlakbij station hammersmith
    pi_78050582
    Shitweer! Bah!
    People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
    Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
    pi_78050731
    quote:
    Op dinsdag 16 februari 2010 11:30 schreef sitting_elfling het volgende:
    Shitweer! Bah!
    Same here. Wordt depri als ik naar buiten kijk.
    "Winners never quit, 'cause quitters never win"
    "Greedy people get rich, but pigs get slaughtered"
    pi_78061955
    quote:
    Op maandag 15 februari 2010 23:37 schreef sierrayankee het volgende:
    ik ga zondag, gelukkig met het vliegtuig weet iemand meer over hammersmith? (om te wonen) stuckinlondon.com is in ieder geval erg positief
    Hammersmith Grove is een lange straat maar het ziet er wel best oke uit! Kijk zelf even rond op Google Maps. Ten noorden van Hammersmith Road is een leuke resedentiele wijk.

    Hammersmith zelf is op zich niks mis mee... het heeft goede metroverbindingen met drie lijnen die daar aankomen en goede bussen... maar aan de andere kant is er ook wel heel veel verkeer, vooral met de flyover die daar ligt.
    Op zich is Hammersmith rond de metro niet al te leuk... veel grijze kantoren en veel verkeer, maar je kunt wel makkelijk naar leukere delen van de stad toe zoals Fulham / Chiswick / Kew of uiteraard het centrum in.

    Ik fiets er iedere dag doorheen zo'n beetje... Hammersmith Roundabout is verschrikkelijk druk, heh.
    pi_78063977
    quote:
    Op dinsdag 16 februari 2010 16:35 schreef Monopoly_Man het volgende:

    [..]

    Hammersmith Grove is een lange straat maar het ziet er wel best oke uit! Kijk zelf even rond op Google Maps. Ten noorden van Hammersmith Road is een leuke resedentiele wijk.

    Hammersmith zelf is op zich niks mis mee... het heeft goede metroverbindingen met drie lijnen die daar aankomen en goede bussen... maar aan de andere kant is er ook wel heel veel verkeer, vooral met de flyover die daar ligt.
    Op zich is Hammersmith rond de metro niet al te leuk... veel grijze kantoren en veel verkeer, maar je kunt wel makkelijk naar leukere delen van de stad toe zoals Fulham / Chiswick / Kew of uiteraard het centrum in.

    Ik fiets er iedere dag doorheen zo'n beetje... Hammersmith Roundabout is verschrikkelijk druk, heh.
    bedankt! ziet er inderdaad leuk uit en ik ga er maandag wat kamers bekijken. wil op zich wel in de buurt van een metrostation zitten omdat ik er iedere dag gebruik van moet gaan maken...
      dinsdag 16 februari 2010 @ 20:30:04 #126
    208890 June.
    Seriously?
    pi_78072167
    Misschien ten overvloede, maar weet iemand nog een leuk hotel/hostel? We komen aan op Stansted, liefst in zone 1, prijsklasse zo rond 50 euro pp per nacht?
    Shine bright like a diamond.
    pi_78072478
    quote:
    Op dinsdag 16 februari 2010 20:30 schreef June. het volgende:
    Misschien ten overvloede, maar weet iemand nog een leuk hotel/hostel? We komen aan op Stansted, liefst in zone 1, prijsklasse zo rond 50 euro pp per nacht?
    Volgens mij heb ik hem al eens genoemd, maar hier in de buurt zit een hostel (www.yha.org.uk) dat er goed uitziet. Even zoeken naar London Earls Court. Zit je randje zone 1, maar in een mooie, rustige buurt. Ben namelijk benieuwd hoe die echt is!
    "Winners never quit, 'cause quitters never win"
    "Greedy people get rich, but pigs get slaughtered"
    pi_78072679
    Drive-r, nog iets meegekregen van The Brits, wat vanavond is?
    pi_78072787
    quote:
    Op dinsdag 16 februari 2010 20:39 schreef Niek. het volgende:
    Drive-r, nog iets meegekregen van The Brits, wat vanavond is?
    Nee, zit nog op werk
    "Winners never quit, 'cause quitters never win"
    "Greedy people get rich, but pigs get slaughtered"
    pi_78074865
    quote:
    Op dinsdag 16 februari 2010 20:41 schreef Drive-r het volgende:

    [..]

    Nee, zit nog op werk
    ..waar het nog steeds regent
    People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
    Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
    pi_78075648
    quote:
    Op dinsdag 16 februari 2010 21:18 schreef sitting_elfling het volgende:

    [..]

    ..waar het nog steeds regent
    Klopt. Net weer heel lief de dame van de bewaking aangekeken voor een paraplu. Ga natuurlijk geen maaltijd halen om zeiknat weer terug te komen

    En ik kan best lief zijn...
    "Winners never quit, 'cause quitters never win"
    "Greedy people get rich, but pigs get slaughtered"
    pi_78075676
    quote:
    Op dinsdag 16 februari 2010 21:18 schreef sitting_elfling het volgende:

    [..]

    ..waar het nog steeds regent
    Ben je nu toch wel gewend onderhand.

    Ik blijf lekker binnen voetbal en olympics kijken Alleen even eruit voor kant-en-klare chicken Masala van de M&S
    pi_78076002
    quote:
    Op dinsdag 16 februari 2010 21:31 schreef jmac het volgende:

    [..]

    Ben je nu toch wel gewend onderhand.

    Ik blijf lekker binnen voetbal en olympics kijken Alleen even eruit voor kant-en-klare chicken Masala van de M&S
    M&S

    Ik weet het niet, ben er sinds een jaar of twee helemaal vanaf. Vond het vroeger wel ok, maar heb het geahd met die winkel. Wellicht omdat ik de Waitrose echt heb leren kennen, die hier om de hoek is briljant
    "Winners never quit, 'cause quitters never win"
    "Greedy people get rich, but pigs get slaughtered"
    pi_78076587
    quote:
    Op dinsdag 16 februari 2010 21:31 schreef jmac het volgende:

    [..]

    Ben je nu toch wel gewend onderhand.

    Ik blijf lekker binnen voetbal en olympics kijken Alleen even eruit voor kant-en-klare chicken Masala van de M&S
    In de 1.5 jaar dat ik nu in Londen zit vind ik de regendagen echt meevallen ! Alleen wanneer er regen valt, dan valt het vaak ook goed.

    Maar heb serieus het gevoel dat ik meer regen in Nederland gewent ben dan in Londen
    People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
    Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
    pi_78077874
    quote:
    Op dinsdag 16 februari 2010 21:36 schreef Drive-r het volgende:

    [..]

    M&S

    Ik weet het niet, ben er sinds een jaar of twee helemaal vanaf. Vond het vroeger wel ok, maar heb het geahd met die winkel. Wellicht omdat ik de Waitrose echt heb leren kennen, die hier om de hoek is briljant
    Heb ook een ($)*()$* hekel aan die winkel eigenlijk omdat ze er niets hebben en bijna alleen maar eigen merk. Maar de volgende supermarkt (opposite chalk farm) is veels te ver weg. Moet ik weer met bus/taxi/fiets en dat trek ik niet dus ga soms maar voor 't gemak naar de M&S.

    Sitting: moet ik je eigenlijk wel gelijk in geven ja.

    Iemand ook kaarten geregeld voor het gratis RATM concert?

    [ Bericht 3% gewijzigd door jmac op 16-02-2010 22:48:45 ]
    pi_78078314
    quote:
    Op dinsdag 16 februari 2010 22:12 schreef jmac het volgende:

    [..]

    Heb ook een ($)*()$* hekel aan die winkel eigenlijk omdat ze er niets hebben en bijna alleen maar eigen merk. Maar de volgende supermarkt (opposite chalk farm) is veels te ver weg. Moet ik weer met bus/taxi/fiets en dat trek ik niet dus ga soms maar voor 't gemak naar de M&S.

    Sitting: moet ik je eigenlijk wel gelijk in geven ja.
    M&S is troep. Ik vind alleen de paprika pringle bussen te vreten bij de M&S. En ze zijn nog steeds duur

    Tesco is ook troep maar jammer genoeg waar ik woon is alleen een kleine M&S en een grote Tesco te vinden. Een Waitrose is niet echt op loopafstand in de buurt. Pre-made sandwiches eet ik nog steeds niet en zal ik ook nooit doen Al geven ze me geld toe ( ). Alleen het tonijn-komkommer baquette broodje bij de Pret a Manger is lekker

    En hopen dat de regen morgen opgehouden is (en de eurostar treinen weer spoedig rijden )
    People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
    Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
    pi_78085200
    M&S is best oke hoor, het is alleen geen 'echte' supermarkt maar bedoeld voor kant en klare maaltijden om mee te nemen naar huis zo'n beetje. En Percy Pigs!

    Om een of andere reden heb ik overal waar ik in Londen gewoont heb het dichtst bij een Sainsbury's gezeten, en daar ben ik blij mee... over het algemeen een goede prijs/kwaliteitsverhouding! Tesco/Morissons zijn net ietsje minder, Waitrose ga ik wel eens heen - vooral een goede wijnselectie daar. Coop / Somerfield zie je gewoon niet al te veel hier...
      woensdag 17 februari 2010 @ 08:49:56 #138
    50936 The_Hives
    Is nu tripple oom Hives O+ !!!
    pi_78088688
    quote:
    Op dinsdag 16 februari 2010 20:30 schreef June. het volgende:
    Misschien ten overvloede, maar weet iemand nog een leuk hotel/hostel? We komen aan op Stansted, liefst in zone 1, prijsklasse zo rond 50 euro pp per nacht?
    Central Park Hotel

    we zitten met 2 personen 3 nachten voor iets van 240 euro ofzo in totaal. Daar zit geen ontbijt bij. Of het wat is weet ik niet. Kan ik je na het weekend vertellen
    AFC AJAX Kampioen 2012-2013
    Fok! Federatie
    1918,1919,1931,1932,1934,1937,1939,1947,1957,1960,1966,1967,1968,1970,1972,1973,1977,1979,1980 1982,1983,1985,1990,1994,1995,1996,1998,2002,2004,2011,2012,2013
    pi_78089865
    Treinverkeer rondom Halle pas begin maart weer normaal. Ze verwachten tien dagen nodig te hebben om die treinstellen weg te halen en daarna drie dagen voor herstel van het spoor. Ik snap dat het bergen van die treinstellen voorzichtig moet gebeuren, maar tien dagen.... kom op zeg.

    Benieuwd hoe ze het met de Thalys en Eurostar gaan doen. Check dus ff voordat je richting Londen vertrekt .
    pi_78089899
    quote:
    Op woensdag 17 februari 2010 01:11 schreef Monopoly_Man het volgende:
    M&S is best oke hoor, het is alleen geen 'echte' supermarkt maar bedoeld voor kant en klare maaltijden om mee te nemen naar huis zo'n beetje. En Percy Pigs!

    Om een of andere reden heb ik overal waar ik in Londen gewoont heb het dichtst bij een Sainsbury's gezeten, en daar ben ik blij mee... over het algemeen een goede prijs/kwaliteitsverhouding! Tesco/Morissons zijn net ietsje minder, Waitrose ga ik wel eens heen - vooral een goede wijnselectie daar. Coop / Somerfield zie je gewoon niet al te veel hier...
    M&S is ook geen ramp, maar ik zie niet in waarom ik erheen zou gaan als ik vervolgens toch nog een andere supermarkt moet zoeken voor de rest van de boodschappen.
    "Winners never quit, 'cause quitters never win"
    "Greedy people get rich, but pigs get slaughtered"
      woensdag 17 februari 2010 @ 09:58:52 #141
    74976 JDude
    groetjes, veldmuis
    pi_78090102
    quote:
    Op woensdag 17 februari 2010 09:49 schreef Roel_Jewel het volgende:
    Treinverkeer rondom Halle pas begin maart weer normaal. Ze verwachten tien dagen nodig te hebben om die treinstellen weg te halen en daarna drie dagen voor herstel van het spoor. Ik snap dat het bergen van die treinstellen voorzichtig moet gebeuren, maar tien dagen.... kom op zeg.

    Benieuwd hoe ze het met de Thalys en Eurostar gaan doen. Check dus ff voordat je richting Londen vertrekt .
    Eurostar meldt op hun eigen website alleen dat ze vandaag niet 'in and out of Brussels' rijden.
    Ik kan me voorstellen dat er gaandeweg een paar sporen vrij gaan komen en een aantal treinen kunnen gaan rijden. Maar goed, welke dan als eerste weer mogen is dan nog de vraag. Van dag tot dag in de gaten houden dus .
    It's always around me, all this noise
    But not nearly as loud as the voice saying
    "Let it happen, let it happen (It's gonna feel so good)
    Just let it happen, let it happen"
    pi_78104156
    quote:
    Op woensdag 17 februari 2010 09:50 schreef Drive-r het volgende:

    [..]

    M&S is ook geen ramp, maar ik zie niet in waarom ik erheen zou gaan als ik vervolgens toch nog een andere supermarkt moet zoeken voor de rest van de boodschappen.
    Begrijp ik... ik ga er ook eigenlijk alleen naartoe als ik 's avonds vrij laat naar huis moet en weinig zin heb in koken. Daarom ook dat de M&Sen op de grote stations als Victoria en Waterloo zo ontzettend druk zijn, vooral rond een uur of 7 's avonds.
    pi_78106607
    Vraagje voor de eckte Londen kenners.

    Ik vertrek vrijdag naar Londen en neem een travelcard voor een week. Kan ik met die travelcard ook van Stansted naar mijn hotel in Londen?

    De travelcard is neem ik aan te koop op Standsted?
    pi_78108312
    quote:
    Op dinsdag 16 februari 2010 20:30 schreef June. het volgende:
    Misschien ten overvloede, maar weet iemand nog een leuk hotel/hostel? We komen aan op Stansted, liefst in zone 1, prijsklasse zo rond 50 euro pp per nacht?
    Wij zitten in een 4 sterren hotel in Londen, 8km van t centrum. Kosten waren 100eur per kamer, we zijn met ons 4en
    pi_78109061
    quote:
    Op woensdag 17 februari 2010 18:12 schreef Fakkeltje het volgende:

    [..]

    Wij zitten in een 4 sterren hotel in Londen, 8km van t centrum. Kosten waren 100eur per kamer, we zijn met ons 4en
    Hm, die 100 euro is per nacht neem ik aan of niet? Hoe heet het hotel? Kan ik eens even kijken
    Shine bright like a diamond.
    pi_78109165
    quote:
    Op woensdag 17 februari 2010 18:12 schreef Fakkeltje het volgende:

    [..]

    Wij zitten in een 4 sterren hotel in Londen, 8km van t centrum. Kosten waren 100eur per kamer, we zijn met ons 4en
    Ja, maar je zit wel 8km van het centrum..


    Het was vandaag mooi (zonnig) weer in Londen No more schijtregen
    People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
    Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
    pi_78109241
    quote:
    Op woensdag 17 februari 2010 17:25 schreef Fakkeltje het volgende:
    Vraagje voor de eckte Londen kenners.

    Ik vertrek vrijdag naar Londen en neem een travelcard voor een week. Kan ik met die travelcard ook van Stansted naar mijn hotel in Londen?

    De travelcard is neem ik aan te koop op Standsted?
    Nee. Volgens mij in ieder geval niet. Je kent een bus nemen, dat is goedkoop. Anders de trein, da's duurder, zie OP.
    "Winners never quit, 'cause quitters never win"
    "Greedy people get rich, but pigs get slaughtered"
      woensdag 17 februari 2010 @ 19:23:27 #148
    50936 The_Hives
    Is nu tripple oom Hives O+ !!!
    pi_78110920
    quote:
    Op woensdag 17 februari 2010 18:37 schreef sitting_elfling het volgende:

    [..]

    Ja, maar je zit wel 8km van het centrum..


    Het was vandaag mooi (zonnig) weer in Londen No more schijtregen
    voorspelling voor vrijdag en zaterdag ook droog en hopelijk valt zondag ook mee
    AFC AJAX Kampioen 2012-2013
    Fok! Federatie
    1918,1919,1931,1932,1934,1937,1939,1947,1957,1960,1966,1967,1968,1970,1972,1973,1977,1979,1980 1982,1983,1985,1990,1994,1995,1996,1998,2002,2004,2011,2012,2013
    pi_78113377
    Eurostar services between the UK and Brussels will remain suspended until Monday following the fatal train crash in Belgium, the company has announced.

    Leek idd wel lente vandaag

    [ Bericht 30% gewijzigd door jmac op 17-02-2010 20:23:51 ]
    pi_78113908
    quote:
    Op woensdag 17 februari 2010 01:11 schreef Monopoly_Man het volgende:
    M&S is best oke hoor, het is alleen geen 'echte' supermarkt maar bedoeld voor kant en klare maaltijden om mee te nemen naar huis zo'n beetje. En Percy Pigs!

    Om een of andere reden heb ik overal waar ik in Londen gewoont heb het dichtst bij een Sainsbury's gezeten, en daar ben ik blij mee... over het algemeen een goede prijs/kwaliteitsverhouding! Tesco/Morissons zijn net ietsje minder, Waitrose ga ik wel eens heen - vooral een goede wijnselectie daar. Coop / Somerfield zie je gewoon niet al te veel hier...
    Tesco heeft de beste lippenbalsem ooit. Voor maar 63 p ofzo. Ik heb er van de zomer vier gekocht (ik raak die dingen altijd kwijt), ze werken stukken beter dan labello's.

    Tesco
    Tap tap tap
    pi_78113984
    quote:
    Op woensdag 17 februari 2010 20:23 schreef CherryLips het volgende:

    [..]

    Tesco heeft de beste lippenbalsem ooit. Voor maar 63 p ofzo. Ik heb er van de zomer vier gekocht (ik raak die dingen altijd kwijt), ze werken stukken beter dan labello's.

    Tesco
    Nee, die hebben ze al bij de Walmart



    Dr Pepper Lipsmacker
    pi_78114022
    quote:
    Op maandag 15 februari 2010 15:40 schreef Drive-r het volgende:

    [..]

    Punt is juist dat een Oyster card ook daar niet zo lastig mee is. Je laadt gewoon 15 pond op die kaart en hij laat het wel weten wanneer hij leeg is. Het is niet alsof je je saldo bij moet houden, ik doe dat zelf ook echt nooit. Ik merk het wel als ie leeg is.
    Hoe merk je het als hij leeg is eigenlijk? Ik heb er de vorige keer 20 pond op gegooid, geen idee hoeveel er nog op staat, maar kom je bij een bepaald bedrag de metro uberhaupt niet in oid?
    Tap tap tap
    pi_78114088
    quote:
    Op woensdag 17 februari 2010 20:25 schreef jmac het volgende:

    [..]

    Nee, die hebben ze al bij de Walmart

    [ afbeelding ]

    Dr Pepper Lipsmacker
    Gatver, die had ik vroeger ook. Met vanille- en popcornsmaak . Die van de Tesco heeft eucalyptus . Hij lijkt een beetje op het blauwe potje van de blistex, maar dan een stuk goedkoper (en je hoeft er niet met je vieze vingers in te peuren).
    Tap tap tap
    pi_78114147
    quote:
    Op woensdag 17 februari 2010 20:25 schreef CherryLips het volgende:

    [..]

    Hoe merk je het als hij leeg is eigenlijk? Ik heb er de vorige keer 20 pond op gegooid, geen idee hoeveel er nog op staat, maar kom je bij een bepaald bedrag de metro uberhaupt niet in oid?
    Inderdaad, dan weigert hij gewoon. Je kunt op het internet je kaart ook registreren en checken wat er nog op staat.
    "Winners never quit, 'cause quitters never win"
    "Greedy people get rich, but pigs get slaughtered"
    pi_78114263
    quote:
    Op woensdag 17 februari 2010 20:28 schreef Drive-r het volgende:

    [..]

    Inderdaad, dan weigert hij gewoon. Je kunt op het internet je kaart ook registreren en checken wat er nog op staat.
    Ah, da's handig . Ik vind het een stuk handiger dan de travelcard. Werkte de OV-chip hier maar zo.
    Nu heb ik zin om naar Londen te gaan .
    Tap tap tap
    pi_78114313
    quote:
    Op woensdag 17 februari 2010 20:28 schreef Drive-r het volgende:

    [..]

    Inderdaad, dan weigert hij gewoon. Je kunt op het internet je kaart ook registreren en checken wat er nog op staat.
    .. en checken of je nog ergens genaaid bent tijdens het in of uitchecken. Dubbel bedrag afgehaald of iets in die geest ..

    Altijd handig als je wat op de centen bent of de metro poortjes niet vertrouwd of dat je niet goed met je Oyster over de scanner gaat.
    People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
    Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
    pi_78122563
    quote:
    Op woensdag 17 februari 2010 18:37 schreef sitting_elfling het volgende:

    [..]

    Ja, maar je zit wel 8km van het centrum..


    Het was vandaag mooi (zonnig) weer in Londen No more schijtregen
    Foutje, volgens Google maps is het slechts 3 mijl naar de Big Ben. En we hebben een travelcard dus dat maakt ook niet zoveel uit.
    pi_78122849
    Het gaat niet eens om de rechstreekse afstand, dicht bij metro of goede busverbinding is over het algemeen beter, zelfs als je dan bijv. iets verder weg zit maar niet 10min. naar een station hoeft te lopen.
    pi_78123900
    Het hotel ligt op 300 meter van Swiss Cottage station. Dat is dus wel te doen
    pi_78124495
    quote:
    Op woensdag 17 februari 2010 20:30 schreef CherryLips het volgende:

    [..]

    Ah, da's handig . Ik vind het een stuk handiger dan de travelcard. Werkte de OV-chip hier maar zo.
    Nu heb ik zin om naar Londen te gaan .
    Sommige poortjes hebben ook schermpjes met saldo informatie.
    pi_78125405
    Nog 1 vraag, kan ik de travelcard kopen op Stansted?
    pi_78125406
    quote:
    Op donderdag 18 februari 2010 00:10 schreef MCH het volgende:

    [..]

    Sommige poortjes hebben ook schermpjes met saldo informatie.
    Waar?
    People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
    Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
    pi_78125452
    quote:
    Op donderdag 18 februari 2010 00:48 schreef sitting_elfling het volgende:

    [..]

    Waar?
    De poortjes die ze steeds meer neerzetten voor mensen met bagage bijvoorbeeld. Je ziet er steeds meer eentje per station, op Heathrow T5 staan er echter alleen nog maar dit soort poortjes. Je kunt het ook zien op plekken waar geen poortje is, maar waar je zelf moet uittikken. En in de bus natuurlijk, daar zit ook een schermpje.
    "Winners never quit, 'cause quitters never win"
    "Greedy people get rich, but pigs get slaughtered"
    pi_78125560
    tvp, wil misschien in Londen stage lopen

    misschien kom ik hier nog leuke info tegen
    Londen trekt mij op een 1 of andere manier wel
    pi_78129002
    quote:
    Op woensdag 17 februari 2010 20:25 schreef CherryLips het volgende:

    [..]

    Hoe merk je het als hij leeg is eigenlijk? Ik heb er de vorige keer 20 pond op gegooid, geen idee hoeveel er nog op staat, maar kom je bij een bepaald bedrag de metro uberhaupt niet in oid?
    Je kunt checken op iedere ticketmachine, in ieder Oyster winkeltje of online. Maar je ziet het ook gewoon bij het in/uitchecken: je huidige bedrag staat er altijd vermeld, en bij het uitchecken staat er ook het bedrag dat is afgetrokken.
      donderdag 18 februari 2010 @ 08:46:47 #166
    74976 JDude
    groetjes, veldmuis
    pi_78129194
    quote:
    Op woensdag 17 februari 2010 20:30 schreef CherryLips het volgende:

    Ah, da's handig . Ik vind het een stuk handiger dan de travelcard. Werkte de OV-chip hier maar zo.
    Nu heb ik zin om naar Londen te gaan .
    Voor drie dagen vond ik zo'n papieren travelcard eigenlijk net zo gemakkelijk... Wel meteen de kracht van het Londense systeem, beide systemen kunnen blijven gebruiken met één poortje. Niet zo'n halfbakken chipcard zoals we hier hebben, die zo ongeveer per buslijn moet worden ingevoerd .
    It's always around me, all this noise
    But not nearly as loud as the voice saying
    "Let it happen, let it happen (It's gonna feel so good)
    Just let it happen, let it happen"
      donderdag 18 februari 2010 @ 08:49:03 #167
    74976 JDude
    groetjes, veldmuis
    pi_78129215
    Eurostar meldt inmiddels dat ze tot en met zondag niet van/naar Brussel zullen rijden. Ik hoor die vent op St. Pancras het maandag nog zeggen, "maybe later today"... maar goed, toen was de ernst van het ongeluk ook nog niet zo duidelijk.
    It's always around me, all this noise
    But not nearly as loud as the voice saying
    "Let it happen, let it happen (It's gonna feel so good)
    Just let it happen, let it happen"
    pi_78129702
    quote:
    Op donderdag 18 februari 2010 00:10 schreef MCH het volgende:

    [..]

    Sommige poortjes hebben ook schermpjes met saldo informatie.
    Als je de metro verlaat verschijnt op het schermpje hoeveel er nog op staat, maar dat is leesbaarder voor de persoon achter je .
    Tap tap tap
    pi_78129771
    quote:
    Op donderdag 18 februari 2010 08:49 schreef JDude het volgende:
    Eurostar meldt inmiddels dat ze tot en met zondag niet van/naar Brussel zullen rijden. Ik hoor die vent op St. Pancras het maandag nog zeggen, "maybe later today"... maar goed, toen was de ernst van het ongeluk ook nog niet zo duidelijk.
    Yup, zie http://www.nshispeed.nl/n(...)n-ns-hispeed-treinen voor de uitgebreidere info.
      donderdag 18 februari 2010 @ 09:35:24 #170
    50936 The_Hives
    Is nu tripple oom Hives O+ !!!
    pi_78129940
    zo, de boardingpassen zijn geprint over 24 uur ben ik op mn koffer aan het wachten
    AFC AJAX Kampioen 2012-2013
    Fok! Federatie
    1918,1919,1931,1932,1934,1937,1939,1947,1957,1960,1966,1967,1968,1970,1972,1973,1977,1979,1980 1982,1983,1985,1990,1994,1995,1996,1998,2002,2004,2011,2012,2013
    pi_78130024
    quote:
    Op donderdag 18 februari 2010 09:35 schreef The_Hives het volgende:
    zo, de boardingpassen zijn geprint over 24 uur ben ik op mn koffer aan het wachten
    Lege koffer heen, volle terug
    "Winners never quit, 'cause quitters never win"
    "Greedy people get rich, but pigs get slaughtered"
      donderdag 18 februari 2010 @ 09:44:31 #172
    50936 The_Hives
    Is nu tripple oom Hives O+ !!!
    pi_78130168
    quote:
    Op donderdag 18 februari 2010 09:38 schreef Drive-r het volgende:

    [..]

    Lege koffer heen, volle terug


    2 personen met 1 koffer heen en 2 koffers terug
    AFC AJAX Kampioen 2012-2013
    Fok! Federatie
    1918,1919,1931,1932,1934,1937,1939,1947,1957,1960,1966,1967,1968,1970,1972,1973,1977,1979,1980 1982,1983,1985,1990,1994,1995,1996,1998,2002,2004,2011,2012,2013
    pi_78172046
    Vraagje, ik zag op Youtube een aantal filmpjes van pelikanen die duiven opeten in St James Park.
    Is dat nou dagelijkse kost aldaar? is de kans groot zoiets te zien of was dat wellicht toeval?
    pi_78173926
    quote:
    Op vrijdag 19 februari 2010 08:20 schreef WammesWaggel het volgende:
    Vraagje, ik zag op Youtube een aantal filmpjes van pelikanen die duiven opeten in St James Park.
    Is dat nou dagelijkse kost aldaar? is de kans groot zoiets te zien of was dat wellicht toeval?
    De pelikanen zelfs zitten daar wel meestal, maar ik neem aan dat ze niet de hele dag duiven zitten weg te werken?
    "Winners never quit, 'cause quitters never win"
    "Greedy people get rich, but pigs get slaughtered"
    pi_78173959
    quote:
    Op vrijdag 19 februari 2010 09:59 schreef Drive-r het volgende:

    [..]

    De pelikanen zelfs zitten daar wel meestal, maar ik neem aan dat ze niet de hele dag duiven zitten weg te werken?
    pi_78182810
    quote:
    Op donderdag 18 februari 2010 09:35 schreef The_Hives het volgende:
    zo, de boardingpassen zijn geprint over 24 uur ben ik op mn koffer aan het wachten
    Ook die takkevroege vlucht vanuit weeze?
    Ik ga zaterdag dus ook naar londen! Weet er of er ergens nog vette feesten zijn zaterdagavond? Of wat zijn vette tenten om heen te gaan?
    pi_78183178
    quote:
    Op vrijdag 19 februari 2010 13:44 schreef littlefrankie het volgende:

    [..]

    Ook die takkevroege vlucht vanuit weeze?
    Ik ga zaterdag dus ook naar londen! Weet er of er ergens nog vette feesten zijn zaterdagavond? Of wat zijn vette tenten om heen te gaan?
    Nahh. London is op zaterdagavond vrijwel uitgestorven. Niks te doen.

    Edit: Check hier maar http://www.timeout.com/london/clubs/

    Zondagmiddag ook groot Chinees Nieuwjaar feest op Trafalgar. ( http://www.london.gov.uk/(...)ebrations-year-tiger )
      zaterdag 20 februari 2010 @ 01:37:32 #178
    10524 ASSpirine
    I say goodday
    pi_78214443
    Ben terug van mijn trip naar London.
    Tijdens de heenreis wist ik niet wat er me te wachten stond.

    Dus maar vroeger vertrokken richting Brussel zuid, hopend op een shuttlebus naar Lille Europe (stond op de eurostar website). Tijdens de reis naar Brussel waren er maar 4 wagons ipv de gebruikelijke 8 (riep de conducteur om), daarna zei hij dat er spontane stakingen uitbraken in Wallonië... En dat mensen die via Wallonië gingen moesten opletten.

    Op dat moment had ik gedacht om met de trein van Brussel-Zuid naar Gent St Pieter te gaan, en van daaruit naar Lille Flanders, en van daaruit te voet (+/- 10 min wandelen) naar Lille Europe.
    Aangekomen in Brussel-Zuid, naar Eurostar balie gegaan, even snel gevraagd hoe het zit met de shuttle bus. Vrouw: Shuttlebus? Huh, owjah, heb je je tickets al uitgeprint? Eerst doen...
    Begon nog beter. Tickets uitgeprint, weer in de rij, man komt langs met stickers. Jullie gaan naar London? Hier, bus 11.
    Wel weinig mensen op de trein.

    Ipv 30 min met de eurostar naar Lille Europe, 1,5 uur gereden. Hebben nog onze reguliere trein kunnen halen. Dus zonder vertraging aangekomen in London, maar wel minsten 1 a 2 uur eerder opgestaan.

    Kutweer op dinsdag... Ongelofelijk... Woensdag fantastisch weer zeg + Wicked gezien. Wel ok. Donderdag veel motregen, was wel ok. Vandaag ook goed, alleen winderig.

    Had wel gehoopt dat de eurostar weer normaal reed, dus niet. Weer in Lille Europe de bus genomen naar Brussel-Zuid. Maar de trein was bomvol, dus was het haasten naar de bussen. Gelukkig waren we als één van de eersten erbij

    Ook nog extra problemen gehad, omdat we boeking hadden met hotel. Konden we onze tickets niet thuis uitprinten, dus hadden wij geen tickets van onze station naar Brussel-Zuid (Eurostar tickets zijn geldig van elke Belgische station tot Brussel-Zuid). Wij moesten zelf tickets kopen en konden het bedrag terug claimen. Maar vanwege de hectiek in Brussel-Zuid besloten we dat maar in Kings Cross te doen (werd via de telefoon verteld dat het ook ging). Daar zeiden ze weer van niet, je moet dat in je eigen station doen
    Vandaag in Brussel-Zuid bij Eurostar balie gevraagd, loket was dicht voor restitutie. Dus moet het per post doen.

    Al met al, een drukke 4-daagse gehad.

    Beetje lange post geworden
    Ik delf het onderspit. Ik dolf het onderspit. Ik heb het onderspit gedolven. Ik heb Dolf ondergespoten.
    Citaat Rik De Leeuw over wissel Robben "Ik zie toch TWEE benen!!!"
    10C9H8O4
    pi_78250621
    quote:
    Op zaterdag 20 februari 2010 01:37 schreef ASSpirine het volgende:
    Ben terug van mijn trip naar London.
    Tijdens de heenreis wist ik niet wat er me te wachten stond.

    Dus maar vroeger vertrokken richting Brussel zuid, hopend op een shuttlebus naar Lille Europe (stond op de eurostar website). Tijdens de reis naar Brussel waren er maar 4 wagons ipv de gebruikelijke 8 (riep de conducteur om), daarna zei hij dat er spontane stakingen uitbraken in Wallonië... En dat mensen die via Wallonië gingen moesten opletten.

    Op dat moment had ik gedacht om met de trein van Brussel-Zuid naar Gent St Pieter te gaan, en van daaruit naar Lille Flanders, en van daaruit te voet (+/- 10 min wandelen) naar Lille Europe.
    Aangekomen in Brussel-Zuid, naar Eurostar balie gegaan, even snel gevraagd hoe het zit met de shuttle bus. Vrouw: Shuttlebus? Huh, owjah, heb je je tickets al uitgeprint? Eerst doen...
    Begon nog beter. Tickets uitgeprint, weer in de rij, man komt langs met stickers. Jullie gaan naar London? Hier, bus 11.
    Wel weinig mensen op de trein.

    Ipv 30 min met de eurostar naar Lille Europe, 1,5 uur gereden. Hebben nog onze reguliere trein kunnen halen. Dus zonder vertraging aangekomen in London, maar wel minsten 1 a 2 uur eerder opgestaan.

    Kutweer op dinsdag... Ongelofelijk... Woensdag fantastisch weer zeg + Wicked gezien. Wel ok. Donderdag veel motregen, was wel ok. Vandaag ook goed, alleen winderig.

    Had wel gehoopt dat de eurostar weer normaal reed, dus niet. Weer in Lille Europe de bus genomen naar Brussel-Zuid. Maar de trein was bomvol, dus was het haasten naar de bussen. Gelukkig waren we als één van de eersten erbij

    Ook nog extra problemen gehad, omdat we boeking hadden met hotel. Konden we onze tickets niet thuis uitprinten, dus hadden wij geen tickets van onze station naar Brussel-Zuid (Eurostar tickets zijn geldig van elke Belgische station tot Brussel-Zuid). Wij moesten zelf tickets kopen en konden het bedrag terug claimen. Maar vanwege de hectiek in Brussel-Zuid besloten we dat maar in Kings Cross te doen (werd via de telefoon verteld dat het ook ging). Daar zeiden ze weer van niet, je moet dat in je eigen station doen
    Vandaag in Brussel-Zuid bij Eurostar balie gevraagd, loket was dicht voor restitutie. Dus moet het per post doen.

    Al met al, een drukke 4-daagse gehad.

    Beetje lange post geworden
    Dinsdag was inderdaad hondenweer, woensdag was plotseling vet mooi

    Jammer dat je wat problemen hebt gehad met de Eurostar. Toen ik las dat er een probleem was in Belgie met die commuter treinen was ik bang dat ik voor het eerst ook problemen zou krijgen of dat ik via Lille naar Brussels moest of ander gedoe waar ik absoluut niet van houdt. Ik vertrek maandag ochtend om 6.20. En raad eens, die gaat regelrecht naar Brussel De Eurostar houdt gewoon van me, ik heb nooit problemen met d'r Maar ja, wat wil je ook, heb al aardig wat geld uitgegeven aan de Eurostar
    People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
    Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
      zondag 21 februari 2010 @ 14:48:35 #180
    16570 Thijz
    Ignorance Is Bliss
    pi_78264026
    Zijn er trouwens nog plekken in Londen waar je gegeten moet hebben? Beetje zoals je Döner Kebab in Kreuzberg (Berlijn) gegeten moet hebben?
    Na einai kalitero anthropo apo ton patera tou.
    Op vrijdag 18 juni 2010 23:17 schreef Catwoman1986 het volgende:
    Held :D
      zondag 21 februari 2010 @ 15:07:17 #181
    49641 Individual
    Meet John Doe...
    pi_78264721
    quote:
    Op zondag 21 februari 2010 14:48 schreef Thijz het volgende:
    Zijn er trouwens nog plekken in Londen waar je gegeten moet hebben? Beetje zoals je Döner Kebab in Kreuzberg (Berlijn) gegeten moet hebben?
    In een van de 1000en pubs kan je bangers en mash (worstjes met aarappelpuree) eten of fish n chips van een chippie of pie and mash in de East End waar je ook prima curries kan eten.

    Dim sum in Chinatown is een trekpleister voor inwoners en toeristen.

    Je kan zelfs Nederlands, Duits, Frans, Afrikaans, Latijns, Chinees, etc etc eten. Alles is er!
    reset
    pi_78285645
    quote:
    Op zondag 21 februari 2010 15:07 schreef Individual het volgende:

    [..]

    In een van de 1000en pubs kan je bangers en mash (worstjes met aarappelpuree) eten of fish n chips van een chippie of pie and mash in de East End waar je ook prima curries kan eten.

    Dim sum in Chinatown is een trekpleister voor inwoners en toeristen.

    Je kan zelfs Nederlands, Duits, Frans, Afrikaans, Latijns, Chinees, etc etc eten. Alles is er!
    Vandaag nog bij My Old Dutch geweest! (pannenkoekenhuis)
      maandag 22 februari 2010 @ 09:55:40 #184
    16570 Thijz
    Ignorance Is Bliss
    pi_78294204
    quote:
    Op zondag 21 februari 2010 15:07 schreef Individual het volgende:

    [..]

    In een van de 1000en pubs kan je bangers en mash (worstjes met aarappelpuree) eten of fish n chips van een chippie of pie and mash in de East End waar je ook prima curries kan eten.

    Dim sum in Chinatown is een trekpleister voor inwoners en toeristen.

    Je kan zelfs Nederlands, Duits, Frans, Afrikaans, Latijns, Chinees, etc etc eten. Alles is er!
    Ok, tof. Zijn er nog goeie tentjes in de omgeving van Paddington?
    Na einai kalitero anthropo apo ton patera tou.
    Op vrijdag 18 juni 2010 23:17 schreef Catwoman1986 het volgende:
    Held :D
      maandag 22 februari 2010 @ 11:56:50 #185
    10524 ASSpirine
    I say goodday
    pi_78297914
    Ik heb ook nog ethiopisch gegeten in London, wel heel speciaal zeg... Je krijgt een enorme pannekoek als het ware waarop ze een stoofschotel overheen gooien. Je scheurt wat van je pannekoek af en eet het dan met je handen. Alleen is dat een soort zuurdesem deeg, veel te zuur vond ik. Wel speciale ervaring
    Ik delf het onderspit. Ik dolf het onderspit. Ik heb het onderspit gedolven. Ik heb Dolf ondergespoten.
    Citaat Rik De Leeuw over wissel Robben "Ik zie toch TWEE benen!!!"
    10C9H8O4
      maandag 22 februari 2010 @ 13:44:27 #186
    96922 Public_NME
    Come on you Whites!
    pi_78301875
    quote:
    Op zondag 21 februari 2010 14:48 schreef Thijz het volgende:
    Zijn er trouwens nog plekken in Londen waar je gegeten moet hebben? Beetje zoals je Döner Kebab in Kreuzberg (Berlijn) gegeten moet hebben?
    Ik ben altijd wel een fan van de Nieuw Zeelandse keten Gourmet Burger Kitchen (GBK's).

    Morgen ga ik trouwens ook weer naar London, voor nog geen 7uur in totaal om precies te zijn
    The black and white you'll never pass, stick yer blue flag up yer arse!
    'They know on the Continent that European football without the English is like a hot dog without the mustard' Sir Bobby Charlton
    pi_78302266
    quote:
    Op maandag 22 februari 2010 13:44 schreef Public_NME het volgende:

    [..]

    Ik ben altijd wel een fan van de Nieuw Zeelandse keten Gourmet Burger Kitchen (GBK's).

    Morgen ga ik trouwens ook weer naar London, voor nog geen 7uur in totaal om precies te zijn
    Ja! GBK! Ordinaire vreettent Steinlagers Burgers

    Ik ga morgen pas weg, als de Eurostar me toelaat. Daar gaan we dan maar van uit. Ik dacht dat het vandaag was maar had me vergist. Heb in ieder geval mazzel dat mijn trein ook een directe verbinding is met Brussel.
    People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
    Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
    pi_78302369
    quote:
    Op maandag 22 februari 2010 13:44 schreef Public_NME het volgende:

    [..]

    Ik ben altijd wel een fan van de Nieuw Zeelandse keten Gourmet Burger Kitchen (GBK's).

    Morgen ga ik trouwens ook weer naar London, voor nog geen 7uur in totaal om precies te zijn
    GBK kan je tegenwoordig vergeten. In plaats daarvan langs de Byron Burger gaan, weer een stap vooruit in burgers...
    "Winners never quit, 'cause quitters never win"
    "Greedy people get rich, but pigs get slaughtered"
      maandag 22 februari 2010 @ 13:57:33 #189
    49641 Individual
    Meet John Doe...
    pi_78302391
    quote:
    Op zondag 21 februari 2010 23:29 schreef Niek. het volgende:

    [..]

    Vandaag nog bij My Old Dutch geweest! (pannenkoekenhuis)
    Welke van de 4?

    Ik ben in die in Holborn en Chelsea geweest en was prima te doen. Het menu zou wat Nederlandser mogen, want van de 20 pannekoeken zijn er volgens mij maar 2 een NL recept en de rest zijn met pizza toppings. Gelukkig mag je ook je eigen pannekoek samenstellen.
    reset
      maandag 22 februari 2010 @ 14:00:12 #190
    49641 Individual
    Meet John Doe...
    pi_78302481
    quote:
    Op maandag 22 februari 2010 09:55 schreef Thijz het volgende:

    [..]

    Ok, tof. Zijn er nog goeie tentjes in de omgeving van Paddington?
    Paddington zit vol met eettentjes, dus loop rond en ga op onderzoek!
    reset
    pi_78302486
    Die hamburgertoko's
    Tap tap tap
    pi_78302579
    quote:
    Op maandag 22 februari 2010 13:57 schreef Individual het volgende:

    [..]

    Welke van de 4?

    Ik ben in die in Holborn en Chelsea geweest en was prima te doen. Het menu zou wat Nederlandser mogen, want van de 20 pannekoeken zijn er volgens mij maar 2 een NL recept en de rest zijn met pizza toppings. Gelukkig mag je ook je eigen pannekoek samenstellen.
    My Old Dutch
    "Winners never quit, 'cause quitters never win"
    "Greedy people get rich, but pigs get slaughtered"
      maandag 22 februari 2010 @ 14:22:13 #193
    49641 Individual
    Meet John Doe...
    pi_78303409
    Het is geen volwaardige NL (Oost NL) pannekoekenboerderij kwaliteit, maar het is zeker ook niet slecht. Slechte ervaring?
    reset
      maandag 22 februari 2010 @ 16:10:41 #194
    96922 Public_NME
    Come on you Whites!
    pi_78307794
    quote:
    Op maandag 22 februari 2010 13:54 schreef sitting_elfling het volgende:

    [..]

    Ja! GBK! Ordinaire vreettent Steinlagers Burgers
    Ja zeker Geniale dagen altijd, rond een uurtje of 13 de pub in bij Putney Bridge, daarna wedstrijdje van Fulham, daarna een burgertje klappen bij GBK's en dan afzakken bij the Boathouse.
    The black and white you'll never pass, stick yer blue flag up yer arse!
    'They know on the Continent that European football without the English is like a hot dog without the mustard' Sir Bobby Charlton
    pi_78308000
    quote:
    Op maandag 22 februari 2010 14:22 schreef Individual het volgende:
    Het is geen volwaardige NL (Oost NL) pannekoekenboerderij kwaliteit, maar het is zeker ook niet slecht. Slechte ervaring?
    Ja, 2 keer geweest, twee keer slecht bevallen. Ik maak dan gewoon liever zelf een pannekoek. Beetje ranzige tent ook (Holborn). Maar goed, ieder zijn ding, misschien had ik een andere moeten proberen.
    "Winners never quit, 'cause quitters never win"
    "Greedy people get rich, but pigs get slaughtered"
    pi_78308127
    "Winners never quit, 'cause quitters never win"
    "Greedy people get rich, but pigs get slaughtered"
      dinsdag 23 februari 2010 @ 12:42:21 #197
    50936 The_Hives
    Is nu tripple oom Hives O+ !!!
    pi_78339485
    Gister terug gekomen van een weekendje London. Leuk gehad met goed weer zeker op zaterdag.

    Had alleen verwacht dat we onze Oystercard op City Airport weer konden inruilen voor cash, aangezien je ze daar ook bij de balie kon kopen. Blijkt dat je die alleen in de tube kan inleveren. Dus dan had ik die in de metro moeten inleveren en dan weer apart een kaartje kopen voor de DLR. Beetje raar. Nu zit ik dus met 2 Oystercards . Gelukkig stond er per kaart nog maar 3 euro op ofzo...
    AFC AJAX Kampioen 2012-2013
    Fok! Federatie
    1918,1919,1931,1932,1934,1937,1939,1947,1957,1960,1966,1967,1968,1970,1972,1973,1977,1979,1980 1982,1983,1985,1990,1994,1995,1996,1998,2002,2004,2011,2012,2013
    pi_78492735
    Hoi Ik ga binnenkort (21 Maart) naar Londen, ik ga met school, maar wil er het beste van maken in de vrije tijd die ik heb. Als het goed is heb ik van 2 tot laat vrij te besteden. Nou wou ik aan jullie vragen wat nou leuke dingen zijn om te doen. Ik ben al wel eerder in London geweest, toen hebben we ook toeristische dingen gedaan en gezien, maar ik wil nu wel wat meer zien. We zitten geloof ik ook redelijk centraal.
    Maar mijn probleem is dus dat ik niet zo goed weet wat ik allemaal voor leuks kan doen. Ik kan niet alles doen, ik ben er maar 2,5 dag, dus ik wil het wel redelijk centraal houden. En daarom ben ik hier, in de hoop dat jullie misschien wat tips voor mij hebben

    Waar ik dan vooral naar zoek:

    Leuke winkels
    Leuke eettentjes (Graag goedkoop)
    Plekken waar je geweest moet zijn (Behalve de echt toeristische dingen als Hyde Park, B. Palace, en the London Eye).


    OH, en ik had nog een vraag. Iedereen roept wat anders over hoe je moet betalen in Londen. Of dat je beter kan pinnen in Londen zelf, of niet. Ik h oor namelijk altijd dat je heel veel extra moet betalen als je gaat pinnen in Engeland.
    Kan iemand mij verder helpen met dit verhaal? Zou heel handig zijn

    [ Bericht 18% gewijzigd door RenRen- op 26-02-2010 20:16:14 ]
      vrijdag 26 februari 2010 @ 20:36:37 #199
    49641 Individual
    Meet John Doe...
    pi_78493895
    Je kan snelle catamaran varen op de Thames en zo een heleboel dingen zien onderweg. Het is gewoon onderdeel van het London OV. Als je de boot van de London Eye naar Greenwich neemt kom je langs de City of London, HMS Belfast, de Tower, onder Tower Bridge en door naar Canary Wharf.



    Omdat het een snelle (forenzen) boot is (60km/h+) duurt dat maar 40 min. Het kost £5 per enkele reis of £12 voor de hele dag (en dan zou je nog langs de O2 en Thames Barrier kunnen)



    In Greenwich kan je winkelen op de markt en in de kleine winkeltjes eromheen. Als cultuur je ding is kan je de Naval Academy (UNESCO) bekijken en over de meridiaan springen (+gratis museum) en tegelijk op het oostelijk en westelijk halfrond staan. Je zou ook de O2 van binnen kunnen bekijken (gratis).

    Tips en foto's: http://www.thamesclippers(...)eseeing-leisure.html

    Go East!!
    reset
    pi_78501662
    Waarom oost? Dankjewel! Ik heb een paar dingen opgeschreven hiervan
      vrijdag 26 februari 2010 @ 23:22:06 #201
    177699 La_Vita
    Coo coo ca-choo
    pi_78503562
    Heeft iemand nog een tip voor een redelijk maar niet al te prijzig hotel?

    Ik ben een tripje aan het boeken, maar de kosten vallen telkens veel hoger uit dan ik had gedacht
    My mama didn't raise no fool
    pi_78504343
    Palmers Lodge. Vorig weekend gezeten. 14 pond per nacht dacht ik
    pi_78505963
    www.kayak.co.uk best handig voor hotels, auto's en vluchten.
      zaterdag 27 februari 2010 @ 10:34:51 #204
    50936 The_Hives
    Is nu tripple oom Hives O+ !!!
    pi_78513564
    quote:
    Op vrijdag 26 februari 2010 22:57 schreef RenRen- het volgende:
    Waarom oost? Dankjewel! Ik heb een paar dingen opgeschreven hiervan
    pinnen kost niets extra's. Maar 1 tip: pin niet op het vliegveld, daar hadden wij meest negatieve wisselkoers
    AFC AJAX Kampioen 2012-2013
    Fok! Federatie
    1918,1919,1931,1932,1934,1937,1939,1947,1957,1960,1966,1967,1968,1970,1972,1973,1977,1979,1980 1982,1983,1985,1990,1994,1995,1996,1998,2002,2004,2011,2012,2013
      zaterdag 27 februari 2010 @ 10:38:21 #205
    50936 The_Hives
    Is nu tripple oom Hives O+ !!!
    pi_78513613
    quote:
    Op vrijdag 26 februari 2010 23:22 schreef La_Vita het volgende:
    Heeft iemand nog een tip voor een redelijk maar niet al te prijzig hotel?

    Ik ben een tripje aan het boeken, maar de kosten vallen telkens veel hoger uit dan ik had gedacht
    wat is niet te prijzig? Afgelopen weekend Central Park hotel geweest. 3 nachten 230 pond voor 2 personen.
    Waren goede, ruime kamers en hadden ook een bad erbij (wat we niet besteld hadden ofzo).
    AFC AJAX Kampioen 2012-2013
    Fok! Federatie
    1918,1919,1931,1932,1934,1937,1939,1947,1957,1960,1966,1967,1968,1970,1972,1973,1977,1979,1980 1982,1983,1985,1990,1994,1995,1996,1998,2002,2004,2011,2012,2013
    pi_78513908
    quote:
    Op zaterdag 27 februari 2010 @ 10:34 schreef The_Hives het volgende:

    [..]

    pinnen kost niets extra's. Maar 1 tip: pin niet op het vliegveld, daar hadden wij meest negatieve wisselkoers
    We komen niet in de buurt van een vliegveld Dus dat scheelt. Heel erg bedankt, want dan is dat al en zorg minder
    pi_78513972
    volgende week zit ik in Reading voor een cursus. Maar ik vlieg via London City, op dat vliegveld ben ik nog nooit geweest. En dan naar Paddington voor de trein naar Reading
    pi_78515825
    quote:
    Op zaterdag 27 februari 2010 10:34 schreef The_Hives het volgende:

    [..]

    pinnen kost niets extra's. Maar 1 tip: pin niet op het vliegveld, daar hadden wij meest negatieve wisselkoers
    Als je geld wilt wisselen:
    Tesco's Extra heeft altijd wel een gunstige wisselkoers gehad Of de Post Office
    It took God six days to create the earth, and Monty Python just 90 minutes to screw it up.
    pi_78516151
    quote:
    Op zaterdag 27 februari 2010 12:24 schreef Mr. Orange het volgende:

    [..]

    Als je geld wilt wisselen:
    Tesco's Extra heeft altijd wel een gunstige wisselkoers gehad Of de Post Office
    Geld wisselen? Is het niet veel makkelijker om gewoon te pinnen?
    pi_78516383
    quote:
    Op zaterdag 27 februari 2010 12:35 schreef Niek. het volgende:

    [..]

    Geld wisselen? Is het niet veel makkelijker om gewoon te pinnen?
    Daarom zei ik: als

    Geen idee. Heb al tijden niet meer gepinned met een UK pinpas toen ik naar NL ben gegaan. Volgens mij maakte het niet zoveel uit. Ik wisselde altijd euro's omdat iedereen dacht in NL dat mijn visa debit kaartje een credit kaart was, of ze konden het niet accepteren
    It took God six days to create the earth, and Monty Python just 90 minutes to screw it up.
      zaterdag 27 februari 2010 @ 13:38:45 #211
    50936 The_Hives
    Is nu tripple oom Hives O+ !!!
    pi_78518037
    quote:
    Op zaterdag 27 februari 2010 12:35 schreef Niek. het volgende:

    [..]

    Geld wisselen? Is het niet veel makkelijker om gewoon te pinnen?
    AFC AJAX Kampioen 2012-2013
    Fok! Federatie
    1918,1919,1931,1932,1934,1937,1939,1947,1957,1960,1966,1967,1968,1970,1972,1973,1977,1979,1980 1982,1983,1985,1990,1994,1995,1996,1998,2002,2004,2011,2012,2013
      zaterdag 27 februari 2010 @ 14:23:20 #212
    50691 Christiaan
    Futue te ipsum
    pi_78519443
    Hoi,

    Ik heb een hostel gevonden bij New Cross Railway Station. Kunnen wij met zo'n metropas daar ook de trein pakken het centrum in, of moeten we dan steeds een kaartje kopen voor de trein?
    Op maandag 9 november 2009 12:25 schreef Whiskey_Tango het volgende:
    Dat interesseert GroenLinks voor geen meter, ze zien je als een wandelende zak euro's waar ze handig een tap in kunnen drukken voor hun socialistische hobbies.
      zaterdag 27 februari 2010 @ 14:27:44 #213
    49641 Individual
    Meet John Doe...
    pi_78519567
    quote:
    Op vrijdag 26 februari 2010 22:57 schreef RenRen- het volgende:
    Waarom oost? Dankjewel! Ik heb een paar dingen opgeschreven hiervan
    Oost is makkelijk te komen over de rivier en er zijn onderweg ernaartoe veel dingen te zien en als je de centrale grote dingen al gezien hebt is het een goede vervolgexcursie en Greenwich heeft een rijke historie en het heeft onafhankelijke en kleine winkeltjes rondom een bedekte markt en 5 min verderop zitten veel 2e hands/antiek winkeltjes en veel goede eettentjes en Greenwich Park is het mooiste park van Engeland (2e mooiste in de wereld) en het is de plaats waar tijd begint en het is een UNESCO World Heritage Site en en en
    reset
      zaterdag 27 februari 2010 @ 14:40:53 #214
    49641 Individual
    Meet John Doe...
    pi_78519916
    quote:
    Op zaterdag 27 februari 2010 14:23 schreef Christiaan het volgende:
    Hoi,

    Ik heb een hostel gevonden bij New Cross Railway Station. Kunnen wij met zo'n metropas daar ook de trein pakken het centrum in, of moeten we dan steeds een kaartje kopen voor de trein?
    Dat is niet altever van mij af. New Cross is niet een toeristenbuurt en kan wat ruig zijn. Metro komt er niet in de buurt, dus zal je bus of trein (of boot) moeten pakken. Met een Oystercard kan je al die dingen gebruiken.

    Er zit een hele cheesy club (The Venue) en ik ken je niet of weet niet wat het plan is, maar hier kan je echte chavs aanschouwen en zelfs zonder alteveel moeite een bezwangeren. Er zijn trouwens wel wat goede muziek kroegen met goede live muziek in New Cross, maar het belangrijkste is dat er veel treinen naar Charing Cross (Trafalgar Square zeg maar) gaan.

    Kijk eens op streetmap zou ik zeggen.
    reset
      zaterdag 27 februari 2010 @ 15:00:56 #215
    177699 La_Vita
    Coo coo ca-choo
    pi_78520498
    quote:
    Op zaterdag 27 februari 2010 10:38 schreef The_Hives het volgende:

    [..]

    wat is niet te prijzig? Afgelopen weekend Central Park hotel geweest. 3 nachten 230 pond voor 2 personen.
    Waren goede, ruime kamers en hadden ook een bad erbij (wat we niet besteld hadden ofzo).
    Ah kijk dat is wel n leuke prijs
    Heb nu een hotel 2p 2 nachten voor 200 euro. Maar wel midden in de winkelstraten dus dat is fijn
    My mama didn't raise no fool
    pi_78521757
    Voor mensen die met zn 3en of 4en gaan kan ik het Marriott Hotel Regents Park aanraden. Ongeveer 100 pond per nacht met zn 3en of 4en. Goede kamers, elke dag nieuw beddengoed, handdoeken etc.

    Dit is inclusief ontbijt en je zit maar 200 meter van de metro. Binnen 10 minuten ben je in hartje centrum
    pi_78522555
    quote:
    Op zaterdag 27 februari 2010 @ 14:27 schreef Individual het volgende:

    [..]

    Oost is makkelijk te komen over de rivier en er zijn onderweg ernaartoe veel dingen te zien en als je de centrale grote dingen al gezien hebt is het een goede vervolgexcursie en Greenwich heeft een rijke historie en het heeft onafhankelijke en kleine winkeltjes rondom een bedekte markt en 5 min verderop zitten veel 2e hands/antiek winkeltjes en veel goede eettentjes en Greenwich Park is het mooiste park van Engeland (2e mooiste in de wereld) en het is de plaats waar tijd begint en het is een UNESCO World Heritage Site en en en
    Blijf ademhalen
    Dat klinkt wel heel leuk Staat op mijn lijstje. Ik ga met mijn kaart op pad en heel erg verdwalen
    pi_78526280
    quote:
    Op zaterdag 27 februari 2010 14:23 schreef Christiaan het volgende:
    Hoi,

    Ik heb een hostel gevonden bij New Cross Railway Station. Kunnen wij met zo'n metropas daar ook de trein pakken het centrum in, of moeten we dan steeds een kaartje kopen voor de trein?
    Je wilt misschien toch even rondkijken met Google Street View... New Cross is zoals hierboven gezegd nou niet echt het Londen wat je op televisies ziet... het is echt typische Zuid-Oost Londen, fried chicken en betting shops buurt.

    Qua vervoer is het niet slecht: het ligt aan de East London Line/London Overground welke een soort van ringlijn om Londen vormt. Alleen is deze op dit moment nog gesloten omwille van een grote upgrade... maar hij gaat volgens mij binnen een maand weer open.

    Daarnaast heb je heel wat treinen richting London Bridge (waar je kunt overstappen op de metro), is Deptford Bridge dicht in de buurt (een DLR station, de DLR is Londen's 'tweede' metrosysteem zeg maar) en zijn er heel wat bussen/nachtbussen vandaaruit.
    Het is op zich niet bijzonder onveilig daar maar ik je wilt wel oppassen. ik denk ook niet dat iemand het ooit als een leuke/mooie buurt zou bestempelen.

    Kijk even rond via http://maps.google.com/maps?oi=map&q=se14
    ik zeg hierbij niet dat je hier niet moet verblijven, maar ik wil gewoon dat je een beetje weet waar je naartoe gaat. Er zijn veel hotels in dit soort buurten die toeristen lokken die niet beter weten. Zo heb ik lang in Harringay gewoond en weet ik dat daar een vreselijk hotel zit dat onwetende toeristen lokt die geen idee hebben wat voor plaats dit is.
    pi_78526753
    quote:
    Op zaterdag 27 februari 2010 14:40 schreef Individual het volgende:

    [..]
    .

    Er zit een hele cheesy club (The Venue) en ik ken je niet of weet niet wat het plan is, maar hier kan je echte chavs aanschouwen en zelfs zonder alteveel moeite een bezwangeren. Er zijn trouwens wel wat goede muziek kroegen met goede live muziek in New Cross, maar het belangrijkste is dat er veel treinen naar Charing Cross (Trafalgar Square zeg maar) gaan.

    Hoevaal nageslacht heb jij al rondlopen

    M'n huisgenoot kwam ook met een 19-jarig negerinnetje thuis gisteren Hij is 37. Maar ze vond het wel leuk zo'n oudere jongen. Vanochtend ging ze ook weer in d'r uitgaanskleren de deur uit. Meisjes hier
      zaterdag 27 februari 2010 @ 19:22:25 #220
    49641 Individual
    Meet John Doe...
    pi_78527794
    Geen waar ik van weet iig haha!

    Is al weer jaren geleden dat ik in zo'n tent ben geweest trouwens. Grappig te zien dat sommige groepen (dronken) meisjes per limosine aankomen. Klinkt heel wat, maar is ongeveer dezelfde prijs als een taxi en hebben daardoor hun status compleet verloren. Vreemd fenomeen.
    reset
    pi_78553088
    TVP, binnenkort weekendje Londen
      zondag 28 februari 2010 @ 16:37:10 #222
    177699 La_Vita
    Coo coo ca-choo
    pi_78556191
    Vanavond alles boeken, yay!

    Maar weet iemand of het klopt dat easyjet geen limiet van 5kg meer heeft op handbagage?
    My mama didn't raise no fool
      zondag 28 februari 2010 @ 16:40:29 #223
    177699 La_Vita
    Coo coo ca-choo
    pi_78556307
    Oh ik heb het al gevonden op hun website
    quote:
    Vanaf 12 juli 2004 gelden er nauwelijks meer beperkingen voor het meenemen van handbagage aan boord van de easyJet vliegtuigen. Het maximale aantal kilo’s dat de passagier aan handbagage mee mag nemen vervalt geheel en de omvang van de bagage wordt aanzienlijk vergroot. Op deze manier wordt het voor passagiers gemakkelijk om nog sneller over te stappen of het vliegveld te verlaten. Met name zakelijke reizigers (En fanatieke shopperss!! ) profiteren van de soepele normen die easyJet nu hanteert.
    My mama didn't raise no fool
      zondag 28 februari 2010 @ 20:25:06 #224
    50691 Christiaan
    Futue te ipsum
    pi_78564474
    Dank voor alle reacties. We hebben een ander hotel gevonden, Ibis Wembley. We vliegen alleen om 7.15 terug naar NL. Hoe komen we zo vroeg van Wembley weer naar stansted?
    Op maandag 9 november 2009 12:25 schreef Whiskey_Tango het volgende:
    Dat interesseert GroenLinks voor geen meter, ze zien je als een wandelende zak euro's waar ze handig een tap in kunnen drukken voor hun socialistische hobbies.
    pi_78564904
    quote:
    Op zondag 28 februari 2010 20:25 schreef Christiaan het volgende:
    Dank voor alle reacties. We hebben een ander hotel gevonden, Ibis Wembley. We vliegen alleen om 7.15 terug naar NL. Hoe komen we zo vroeg van Wembley weer naar stansted?
    Jij denkt, ik zoek een hotel lekker ver buiten de stad?

    Van Wembley naar Stansted is zo makkelijk nog niet. Zal je in de vroege ochtenduren tijdje mee kwijt zijn (of je moet gewoon taxi nemen). Zoniet moet je @liverpool street zien te geraken danwel bij een opstapplaats van national expres bussen (www.nationalexpress.co.uk)
      zondag 28 februari 2010 @ 20:38:25 #226
    50691 Christiaan
    Futue te ipsum
    pi_78565201
    quote:
    Op zondag 28 februari 2010 20:33 schreef zeebeschuit het volgende:

    [..]

    Jij denkt, ik zoek een hotel lekker ver buiten de stad?

    Van Wembley naar Stansted is zo makkelijk nog niet. Zal je in de vroege ochtenduren tijdje mee kwijt zijn (of je moet gewoon taxi nemen). Zoniet moet je @liverpool street zien te geraken danwel bij een opstapplaats van national expres bussen (www.nationalexpress.co.uk)
    Ja ach, mooi hotel en de metro doet z'n ding wel. Wat zou een taxiritje kosten denk je?
    Op maandag 9 november 2009 12:25 schreef Whiskey_Tango het volgende:
    Dat interesseert GroenLinks voor geen meter, ze zien je als een wandelende zak euro's waar ze handig een tap in kunnen drukken voor hun socialistische hobbies.
      zondag 28 februari 2010 @ 20:44:50 #227
    177699 La_Vita
    Coo coo ca-choo
    pi_78565529
    Zo net alles geboekt (met de creditcard van mn vader )

    2 nachten in het St Giles hotel, 50 meter van Oxfordstreet. We vliegen met z'n 2en vanaf Amsterdam samen voor 140 euro (retour). Dat viel me nog wel mee

    Happyhappyhappy
    My mama didn't raise no fool
      zondag 28 februari 2010 @ 20:46:32 #228
    50691 Christiaan
    Futue te ipsum
    pi_78565626
    Tevens nog een vraagje: het wordt waarschijnlijk heel vroeg opstaan, dus we willen de nacht misschien doorhalen. Komt mijn vriendin van 17 de kroeg wel binnen?
    Op maandag 9 november 2009 12:25 schreef Whiskey_Tango het volgende:
    Dat interesseert GroenLinks voor geen meter, ze zien je als een wandelende zak euro's waar ze handig een tap in kunnen drukken voor hun socialistische hobbies.
    pi_78565859
    quote:
    Op zondag 28 februari 2010 20:38 schreef Christiaan het volgende:

    [..]

    Ja ach, mooi hotel en de metro doet z'n ding wel. Wat zou een taxiritje kosten denk je?
    Rond de 55 pond.

    Weet trouwens niet wanneer je gaat maar in weekends zal je problemen ondervinden met metro want Jubilee Line rijdt dan voor grootste gedeelte niet.
    quote:
    Op zondag 28 februari 2010 20:46 schreef Christiaan het volgende:
    Tevens nog een vraagje: het wordt waarschijnlijk heel vroeg opstaan, dus we willen de nacht misschien doorhalen. Komt mijn vriendin van 17 de kroeg wel binnen?
    Mja meestal wel. Alleen discotheken checken ze soms wel goed. Maar pubs/kroegen staat er zelden iemand streng te controleren. Zolang ze niet op een 14-jarige breezer lijkt zou het geen probleem moeten zijn. Als je geweigerd wordt zijn er toch zo paar honderd andere cafes waar ze wel in komt
      zondag 28 februari 2010 @ 21:08:05 #230
    50691 Christiaan
    Futue te ipsum
    pi_78566907
    quote:
    Op zondag 28 februari 2010 20:50 schreef zeebeschuit het volgende:

    [..]

    Rond de 55 pond.

    Weet trouwens niet wanneer je gaat maar in weekends zal je problemen ondervinden met metro want Jubilee Line rijdt dan voor grootste gedeelte niet.
    [..]

    Mja meestal wel. Alleen discotheken checken ze soms wel goed. Maar pubs/kroegen staat er zelden iemand streng te controleren. Zolang ze niet op een 14-jarige breezer lijkt zou het geen probleem moeten zijn. Als je geweigerd wordt zijn er toch zo paar honderd andere cafes waar ze wel in komt
    Dank. Dan blijven we lekker in het centrum. Wel balen van Jubilee line. We gaan van donderdag 15 april, en zondagochtend vliegen we terug. Rijden ze dan ook niet?

    Rijden er bussen of zo ipv de Jubilee dan?
    Op maandag 9 november 2009 12:25 schreef Whiskey_Tango het volgende:
    Dat interesseert GroenLinks voor geen meter, ze zien je als een wandelende zak euro's waar ze handig een tap in kunnen drukken voor hun socialistische hobbies.
    pi_78568916
    Als de Jubilee lijn niet rijd (vrijwel elk weekend) dan zijn er bussen maar dat duurt erg lang.
    pi_78570837
    quote:
    Op zondag 28 februari 2010 20:25 schreef Christiaan het volgende:
    Dank voor alle reacties. We hebben een ander hotel gevonden, Ibis Wembley. We vliegen alleen om 7.15 terug naar NL. Hoe komen we zo vroeg van Wembley weer naar stansted?
    Stansted naar Wembley is heel makkelijk: Stansted naar Liverpool met de trein, dan Metropolitan Line rechstreeks naar Wembley Central. 45 minuten voor de trein, een 30 minuten voor de metro.
      zondag 28 februari 2010 @ 22:18:29 #233
    96922 Public_NME
    Come on you Whites!
    pi_78571181
    Yay! Ik ga ook weer naar London verhuizen, waarschijnlijk over 2 weken, heel abrupt! Ze gooien me eerst in een hotel bij Trafalgar Square, maar ik wil het liefst z.s.m. een huisje regelen. Zal wel weer veel op de gumtree te vinden zijn...
    The black and white you'll never pass, stick yer blue flag up yer arse!
    'They know on the Continent that European football without the English is like a hot dog without the mustard' Sir Bobby Charlton
    pi_78571238
    quote:
    Op zondag 28 februari 2010 22:18 schreef Public_NME het volgende:
    Yay! Ik ga ook weer naar London verhuizen, waarschijnlijk over 2 weken, heel abrupt! Ze gooien me eerst in een hotel bij Trafalgar Square, maar ik wil het liefst z.s.m. een huisje regelen. Zal wel weer veel op de gumtree te vinden zijn...
    Nee joh, maar paar duizend per dag Waar ga je zoeken?

    Alvast welkom (terug toch?)
    pi_78571306
    quote:
    Op zondag 28 februari 2010 21:39 schreef Niek. het volgende:
    Als de Jubilee lijn niet rijd (vrijwel elk weekend) dan zijn er bussen maar dat duurt erg lang.
    Wij pakten in het weekend gewoon een andere lijn en kwamen overal waar we wilden komen
      zondag 28 februari 2010 @ 22:29:01 #236
    96922 Public_NME
    Come on you Whites!
    pi_78571753
    quote:
    Op zondag 28 februari 2010 22:19 schreef zeebeschuit het volgende:

    [..]

    Nee joh, maar paar duizend per dag Waar ga je zoeken?

    Alvast welkom (terug toch?)
    Aangezien ik vlakbij Victoria ga werken, zoek ik iets in SW met een mainline connection. Dus denk richting Clapham of misschien zelfs Wimbledon (hier woonde ik vlakbij in 2004-2005) Maarja misschien ga ik ook wel richting het westen, Shebu o.i.d.
    The black and white you'll never pass, stick yer blue flag up yer arse!
    'They know on the Continent that European football without the English is like a hot dog without the mustard' Sir Bobby Charlton
    pi_78575853
    quote:
    Op zondag 28 februari 2010 22:18 schreef Public_NME het volgende:
    Yay! Ik ga ook weer naar London verhuizen, waarschijnlijk over 2 weken, heel abrupt! Ze gooien me eerst in een hotel bij Trafalgar Square, maar ik wil het liefst z.s.m. een huisje regelen. Zal wel weer veel op de gumtree te vinden zijn...
    Yay! Welcome back Public_NME

    Als je echt voor een huisje wil gaan misschien wat agents afgaan? Vooral als het gaat om SW is het percentage scam, rotzooi en crap nogal hoog op websites zoals Gumtree
    People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
    Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
      woensdag 3 maart 2010 @ 11:19:42 #238
    217529 Jabberwocky
    Jabberwo)))cky
    pi_78674271
    Ik ben 12 en 13 mei in Londen ivm een open dag van de universiteit waar ik wil gaan studeren. Die is in Islington.

    Hoe ver is dat van het centrum af en aanraders voor een leuk goedkoop hotelletje voor die twee nachten? 14 mei vertrek ik om 06:55 alweer vanaf Stansted trouwens (later kan niet ivm andere afspraken in NL), gaat het ov dan alweer of moet ik per taxi?
    "Beware the Jabberwock, my son!
    The jaws that bite, the claws that catch!
    Beware the Jubjub bird, and shun
    The frumious Bandersnatch!"
      woensdag 3 maart 2010 @ 11:25:42 #239
    74976 JDude
    groetjes, veldmuis
    pi_78674527
    quote:
    Op zondag 28 februari 2010 20:44 schreef La_Vita het volgende:
    Zo net alles geboekt (met de creditcard van mn vader )

    2 nachten in het St Giles hotel, 50 meter van Oxfordstreet. We vliegen met z'n 2en vanaf Amsterdam samen voor 140 euro (retour). Dat viel me nog wel mee

    Happyhappyhappy
    Vorig jaar met m'n werk (uitje) nog in dat hotel verbleven. Best aardig. Wel wat krappe kamers en stel je bij het uitzicht ook niet teveel voor... maar hé, je bent in Londen dus zult er waarschijnlijk toch bijna alleen slapen.
    It's always around me, all this noise
    But not nearly as loud as the voice saying
    "Let it happen, let it happen (It's gonna feel so good)
    Just let it happen, let it happen"
      woensdag 3 maart 2010 @ 12:02:59 #240
    49641 Individual
    Meet John Doe...
    pi_78676008
    quote:
    Op woensdag 3 maart 2010 11:19 schreef Jabberwocky het volgende:
    Ik ben 12 en 13 mei in Londen ivm een open dag van de universiteit waar ik wil gaan studeren. Die is in Islington.

    Hoe ver is dat van het centrum af en aanraders voor een leuk goedkoop hotelletje voor die twee nachten? 14 mei vertrek ik om 06:55 alweer vanaf Stansted trouwens (later kan niet ivm andere afspraken in NL), gaat het ov dan alweer of moet ik per taxi?
    Ik las: "ik ben 12 (jaar oud) en 13 mei...

    Islington is centraal. Het absolute middelpunt (Trafalgar Square) ligt er een paar km vanaf, maar centraal London (zone 1) is zo groot als heel Amsterdam.

    Naar Stansted kan je met Terrabus vanaf Liverpool street. Die gaan de hele nacht door en zijn goedkoop.
    reset
      woensdag 3 maart 2010 @ 14:55:57 #241
    217529 Jabberwocky
    Jabberwo)))cky
    pi_78683390
    Haha, die leeftijd ben ik inmiddels wel voorbij.

    Maar dan is het het handigst om een goedkoop ho(s)tel in de buurt van Liverpool Street te nemen denk ik. Als iemand tips heeft hoor ik het graag.
    "Beware the Jabberwock, my son!
    The jaws that bite, the claws that catch!
    Beware the Jubjub bird, and shun
    The frumious Bandersnatch!"
      woensdag 3 maart 2010 @ 15:25:35 #242
    49641 Individual
    Meet John Doe...
    pi_78684686
    Zelf nooit een hotel nodig gehad hier, maar hostelworld geeft mij: http://www.hostelworld.co(...)eakfast/London/32660

    Dat is 1 bus naar Liverpool Street, hoewel zo vroeg als jij weg moet kan je denk ik beter een minicab bestellen die minder dan £10 zou moeten kosten.

    Maar beter is als iemand bij Liverpool Street zelfs iets kent.
    reset
    pi_78697116
    quote:
    Op woensdag 3 maart 2010 15:25 schreef Individual het volgende:
    Zelf nooit een hotel nodig gehad hier, maar hostelworld geeft mij: http://www.hostelworld.co(...)eakfast/London/32660

    Dat is 1 bus naar Liverpool Street, hoewel zo vroeg als jij weg moet kan je denk ik beter een minicab bestellen die minder dan £10 zou moeten kosten.

    Maar beter is als iemand bij Liverpool Street zelfs iets kent.
    Alleen eettenten . Ben er zo'n beetje elke dag te vinden. Hostels daarentegen heb ik geen weet van in die buurt.

    Ik heb eindelijk een kamer op de korrel voor tijdens de zomer en dan voor 1 jaar lang. Hangt nog ff af of ik baantje kan vinden in Londen (voor de zomer) en dan ga ik eindelijk echt fatsoenlijk wonen na al dat gezeik van me dat Hostels niet goed zijn, ik toch overstag ben gegaan voor een kamer
    People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
    Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
    pi_78698860
    quote:
    Op zondag 28 februari 2010 20:50 schreef zeebeschuit het volgende:

    [..]

    Rond de 55 pond.

    Weet trouwens niet wanneer je gaat maar in weekends zal je problemen ondervinden met metro want Jubilee Line rijdt dan voor grootste gedeelte niet.
    [..]

    Mja meestal wel. Alleen discotheken checken ze soms wel goed. Maar pubs/kroegen staat er zelden iemand streng te controleren. Zolang ze niet op een 14-jarige breezer lijkt zou het geen probleem moeten zijn. Als je geweigerd wordt zijn er toch zo paar honderd andere cafes waar ze wel in komt
    Ligt eraan welke kroeg. Ik (25) word nog vaak om mijn ID-kaartje gevraagd. O'neils is wel een makkelijke om in te komen. Een als All Bar One word iets moeilijker denk ik


    Er zijn genoeg kleinere kroegen waar je makkelijk in komt
    It took God six days to create the earth, and Monty Python just 90 minutes to screw it up.
    pi_78710689
    quote:
    Op zaterdag 27 februari 2010 14:40 schreef Individual het volgende:

    [..]

    Dat is niet altever van mij af. New Cross is niet een toeristenbuurt en kan wat ruig zijn. Metro komt er niet in de buurt, dus zal je bus of trein (of boot) moeten pakken. Met een Oystercard kan je al die dingen gebruiken.

    Er zit een hele cheesy club (The Venue) en ik ken je niet of weet niet wat het plan is, maar hier kan je echte chavs aanschouwen en zelfs zonder alteveel moeite een bezwangeren. Er zijn trouwens wel wat goede muziek kroegen met goede live muziek in New Cross, maar het belangrijkste is dat er veel treinen naar Charing Cross (Trafalgar Square zeg maar) gaan.

    Kijk eens op streetmap zou ik zeggen.
    Ik zat net voor de grap eens te kijken he:







    En als toetje:




    Welterusten
    pi_78710889
    quote:
    Op woensdag 3 maart 2010 23:22 schreef zeebeschuit het volgende:

    [..]

    Ik zat net voor de grap eens te kijken he:

    [ afbeelding ]
    [ afbeelding ]
    [ afbeelding ]
    [ afbeelding ]
    [ afbeelding ]

    En als toetje: [ afbeelding ]
    Voor het volgende bedrijfsuitje maar even regelen dat we daar heen gaan
    pi_78711005
    quote:
    Op woensdag 3 maart 2010 23:26 schreef Niek. het volgende:

    [..]

    Voor het volgende bedrijfsuitje maar even regelen dat we daar heen gaan


    Zaterdag is de Britney Spears Tribute Ik gok dat het dan helemaal los gaat
    pi_78711732
    quote:
    Op woensdag 3 maart 2010 23:27 schreef zeebeschuit het volgende:

    [..]

    [ afbeelding ]

    Zaterdag is de Britney Spears Tribute Ik gok dat het dan helemaal los gaat
    Fok! meet in The Venue?
    pi_78711893
    quote:
    Op woensdag 3 maart 2010 23:38 schreef Niek. het volgende:

    [..]

    Fok! meet in The Venue?
    Ik ga er denk ik serieus wel 'n keer heen . Even die engelse cultuur opsnuiven. NW en centrum kan wel weekje gemist worden.

    Lekker babbelen met de dikke en de dunne



    En he, je kunt gewoon je moeder meenemen! Maakt allemaal niet uit daar!



    quote:
    Op woensdag 3 maart 2010 23:42 schreef sitting_elfling het volgende:

    [..]

    Nou, jeuj Ik wil daar niet gezien worden, zelfs niet in beschonken toestand Geef mij maar de Electric Ballroom in Camden Dat soort foto's van hierboven doen me teveel denken aan vroeger. (volksfeesten in het dorp enzo )
    Geinig, ben ik ook regelmatig te vinden

    En mja... Drenthe Je voelt je er vast direct thuis..
    pi_78712027
    quote:
    Op woensdag 3 maart 2010 23:38 schreef Niek. het volgende:

    [..]

    Fok! meet in The Venue?
    Nou, jeuj Ik wil daar niet gezien worden, zelfs niet in beschonken toestand Geef mij maar de Electric Ballroom in Camden Dat soort foto's van hierboven doen me teveel denken aan vroeger. (volksfeesten in het dorp enzo )
    People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
    Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
      woensdag 3 maart 2010 @ 23:47:46 #251
    49641 Individual
    Meet John Doe...
    pi_78712348
    quote:
    Op woensdag 3 maart 2010 23:22 schreef zeebeschuit het volgende:

    [..]

    Ik zat net voor de grap eens te kijken he:

    Welterusten
    Haha LOL!!!

    ies koeltoer!
    reset
    pi_78712593
    quote:
    Op woensdag 3 maart 2010 23:42 schreef sitting_elfling het volgende:

    [..]

    Nou, jeuj Ik wil daar niet gezien worden, zelfs niet in beschonken toestand Geef mij maar de Electric Ballroom in Camden Dat soort foto's van hierboven doen me teveel denken aan vroeger. (volksfeesten in het dorp enzo )
    Ik zou dr ook nog niet dood willen worden gevonden hoor. Het enge is dat met flinke beergoggles sommige meiden daar nog aantrekkelijk zouden kunnen lijken...
    pi_78713475
    quote:
    Op woensdag 3 maart 2010 23:51 schreef Niek. het volgende:

    [..]

    Ik zou dr ook nog niet dood willen worden gevonden hoor. Het enge is dat met flinke beergoggles sommige meiden daar nog aantrekkelijk zouden kunnen lijken...
    Dat dus! Ik ga dus echt niet naar dat soort tenten toe. Mn ex-vriendin vond dat altijd wel geweldig hier in Londen. Ik ga liever naar een cafe met live muziek. En clubbing kan ook nog wel in zaakjes zoals Pacha.

    Om het even over een heel andere toer te gooien. Straks met Cameron hier in de UK aan de macht en Wilders( wie weet?) wordt het moeilijk kiezen waar het politiek slechter gaat worden bestuurd In de UK of in Nederland. We treffen het maar met Boris hier in Londen
    People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
    Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
    pi_78713654
    Speaking about..

    Vrijdag is onze geblondeerde vriend in london!
    http://blogs.cbn.com/hurd(...)n-london-friday.aspx
    http://www.socialistworker.co.uk/art.php?id=20410

    Gezellig!

    De pond gaat ook helemaal inzakken (volgens de NL tv is Engeland zelfs qua situatie een 3de wereld land): http://www.time.com/time/business/article/0,8599,1969418,00.html
    http://blogs.telegraph.co(...)f-a-sterling-crisis/

    Lastige keus of ik aan een Euro-salaris moet vasthouden of toch een keer moet overstappen op de pond. Nu telkens 10-20% verlies vanwege EUR GBP koers.
    pi_78714004
    quote:
    Op donderdag 4 maart 2010 00:13 schreef zeebeschuit het volgende:
    Speaking about..

    Vrijdag is onze geblondeerde vriend in london!
    http://blogs.cbn.com/hurd(...)n-london-friday.aspx
    http://www.socialistworker.co.uk/art.php?id=20410

    Gezellig!

    De pond gaat ook helemaal inzakken (volgens de NL tv is Engeland zelfs qua situatie een 3de wereld land): http://www.time.com/time/business/article/0,8599,1969418,00.html
    http://blogs.telegraph.co(...)f-a-sterling-crisis/

    Lastige keus of ik aan een Euro-salaris moet vasthouden of toch een keer moet overstappen op de pond. Nu telkens 10-20% verlies vanwege EUR GBP koers.
    En dan moet Geert MP worden van Nederland Wat een flater zullen we dan slaan. Ik zal eens kijken of ik vrijdag wat tumult kan zien daar

    Oh, en ik hoop dat de pond gaat inzakken. Ik wissel continu nog steeds alles om. En Engeland is qua economie inderdaad rutje prut Maar dat maakt voor mij niet zoveel uit :p
    People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
    Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
    pi_78811974
    quote:
    Op donderdag 4 maart 2010 00:13 schreef zeebeschuit het volgende:
    Speaking about..

    Vrijdag is onze geblondeerde vriend in london!
    http://blogs.cbn.com/hurd(...)n-london-friday.aspx
    http://www.socialistworker.co.uk/art.php?id=20410
    Oh daarom was er zoveel politie op de been rond Whitehall.
    Ik heb ook Zuma nog voorbij zien komen
      zaterdag 6 maart 2010 @ 13:32:28 #257
    23267 Roel_Jewel
    Gobbledigook
    pi_78812108
    quote:
    Op woensdag 3 maart 2010 23:22 schreef zeebeschuit het volgende:

    [..]

    Ik zat net voor de grap eens te kijken he:

    [ afbeelding ]
    [ afbeelding ]
    [ afbeelding ]
    [ afbeelding ]
    [ afbeelding ]

    En als toetje:

    [ afbeelding ]


    Welterusten
    Die zijn naast broer en zus ook meteen allemaal neef of nicht van elkaar?
    pi_78812194
    Mooi weer hier vandaag!
    People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
    Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
    pi_78812303
    quote:
    Op zaterdag 6 maart 2010 13:35 schreef sitting_elfling het volgende:
    Mooi weer hier vandaag!
    Gisteren was het ook al erg lekker weer, eindelijk lente!
      zaterdag 6 maart 2010 @ 13:41:56 #260
    49641 Individual
    Meet John Doe...
    pi_78812385
    quote:
    Op zaterdag 6 maart 2010 13:32 schreef Roel_Jewel het volgende:

    [..]

    Die zijn naast broer en zus ook meteen allemaal neef of nicht van elkaar?
    Nu allemaal in volle borst op het deuntje van The Adams Family:

    “Your sister is your mother, your uncle is your brother
    You all fuck one another, The Venue family"
    reset
      zaterdag 6 maart 2010 @ 13:46:22 #261
    23267 Roel_Jewel
    Gobbledigook
    pi_78812531
    quote:
    Op zaterdag 6 maart 2010 13:41 schreef Individual het volgende:

    [..]

    Nu allemaal in volle borst op het deuntje van The Adams Family:

    “Your sister is your mother, your uncle is your brother
    You all fuck one another, The Venue family"
    pi_78813066
    Die clubs zijn keigoed voor m'n ego .

    Is iemand weleens in The Reflex geweest? Foute jaren 80-toko. Ben er in York geweest en dat was geweldig, heel hoog beached whale-gehalte, vraag me af of het in Londen net zo is (of beter ) .
    Tap tap tap
      zaterdag 6 maart 2010 @ 14:18:14 #263
    49641 Individual
    Meet John Doe...
    pi_78813468
    quote:
    Op zaterdag 6 maart 2010 14:05 schreef CherryLips het volgende:
    Die clubs zijn keigoed voor m'n ego .

    Is iemand weleens in The Reflex geweest? Foute jaren 80-toko. Ben er in York geweest en dat was geweldig, heel hoog beached whale-gehalte, vraag me af of het in Londen net zo is (of beter ) .
    London is het net iets minder erg. (er wonen hier percentueel veel meer buitenlanders )

    Laatste keer dat ik hier ging clubben was 7-8 jaar geleden en dat was in Brixton.
    reset
    pi_78824060
    Ik heb een uurtje of twee rond gekeken maar ik kan niet echt iets vinden, misschien dat iemand me hier kan helpen.

    Ik ga met een maat van me naar een concert in de royal albert hall. We vliegen de 25e heen, en de 29e weer terug. Aangezien we al om 06.55 terugvliegen zijn 3 nachten genoeg, die paar uurtjes op zondagnacht brengen we wel door op het vliegveld ofzo

    Het budget zal rond de ¤200 liggen aangezien we toch elke dag de deur uitgaan en alleen maar iets nodig hebben om te slapen. Enigste vereiste is dus dat het enigszins schoon is.

    Dat de bedden hard zijn of er een beetje lawaai van het verkeer is maakt niks uit omdat we toch iedere dag de kroeg induiken en waarschijnlijk binnen 10 seconden al slapen

    Het liefst een hotel (en dus geen hostel)

    Alvast bedankt!
    mvg
    pi_78824651
    Wie ga je zien, je gaat naar een van de Teenage Cancer Trust concerten?
    pi_78824895
    Ja, Noel Gallagher
    pi_78825154
    quote:
    Op zaterdag 6 maart 2010 20:07 schreef Spelvout het volgende:
    Ja, Noel Gallagher
    Sterkte. Hoop niet dat je voor niets komt

    Je weet het maar nooit met die gast... Voor hetzelfde geld is er iets op tv wat ie boeiender vind om te kijken dan op te treden

    [ Bericht 19% gewijzigd door zeebeschuit op 06-03-2010 20:43:00 ]
    pi_78825252
    quote:
    Op zaterdag 6 maart 2010 20:15 schreef zeebeschuit het volgende:

    [..]

    Sterkte. Hoop niet dat je voor niets komt
    Daar ben ik niet bang voor hoor, ben door en door Oasis/NG fan
    pi_78827441
    quote:
    Op zaterdag 6 maart 2010 20:15 schreef zeebeschuit het volgende:

    [..]

    Sterkte. Hoop niet dat je voor niets komt

    Je weet het maar nooit met die gast... Voor hetzelfde geld is er iets op tv wat ie boeiender vind om te kijken dan op te treden


    Dat is meer z'n broer. Noel komt wel opdagen.
    pi_78847459
    quote:
    Op zaterdag 6 maart 2010 21:18 schreef MCH het volgende:

    [..]



    Dat is meer z'n broer. Noel komt wel opdagen.
    Noel die komt wel ja.

    Toevallig het fragment gezien van Liam bij The Brit awards?
      zondag 7 maart 2010 @ 18:46:02 #271
    226677 revpolen
    Skysong Fireworks Liuyang
    pi_78855270
    as vrijdag weer naar londen

    heerlijke stad! vooral lilly whites op picadillycircus
    koop me altijd gek daarzo
    Skysong Fireworks Liuyang "The BEST fireworks direct to you!"
    pi_78857165
    quote:
    Op zaterdag 6 maart 2010 19:59 schreef Niek. het volgende:
    Wie ga je zien, je gaat naar een van de Teenage Cancer Trust concerten?
    Ik ook, Noel Gallagher op vrijdag, Arctic Monkeys op zaterdag .
      Eindredactie Sport / Forummod zondag 7 maart 2010 @ 21:01:39 #273
    284411 crew  heywoodu
    Van bijna dood tot olympiër:
    pi_78861802
    Even een tvp om dit topic makkelijk terug te vinden
    Ga namelijk eind maart een paar dagen met mn vriendin naar London, lekker sightseeing doen, iemand nog leuke tips die niet zo makkelijk in de folders staan?
    Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
    https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
      zondag 7 maart 2010 @ 22:59:15 #274
    159761 Arn0
    Abbey Road
    pi_78868912
    quote:
    Op zondag 7 maart 2010 19:37 schreef Aisumasen het volgende:

    [..]

    Ik ook, Noel Gallagher op vrijdag, Arctic Monkeys op zaterdag .
    Heb er wel zin in

    Weet er iemand of de Engelse pubs streng controleren op leeftijd?
    By hook or by crook, I'll be last in this book.
      zondag 7 maart 2010 @ 23:22:17 #275
    114335 sitting_elfling
    Milkbreak Man
    pi_78870072
    quote:
    Op zondag 7 maart 2010 22:59 schreef Arn0 het volgende:

    [..]

    Heb er wel zin in

    Weet er iemand of de Engelse pubs streng controleren op leeftijd?
    In het centrum meer dan in de buurten er om heen. Maarja, ik ben 22 en wordt nog meerdere malen er even op gewezen of ik mijn ID wil laten zien
    People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
    Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
      zondag 7 maart 2010 @ 23:24:38 #276
    159761 Arn0
    Abbey Road
    pi_78870171
    quote:
    Op zondag 7 maart 2010 23:22 schreef sitting_elfling het volgende:

    [..]

    In het centrum meer dan in de buurten er om heen. Maarja, ik ben 22 en wordt nog meerdere malen er even op gewezen of ik mijn ID wil laten zien
    Hmm oké, bedankt. Wel zuur want heb geen zin om geld te verspillen aan een motelkamer
    By hook or by crook, I'll be last in this book.
      zondag 7 maart 2010 @ 23:28:34 #277
    114335 sitting_elfling
    Milkbreak Man
    pi_78870334
    quote:
    Op zondag 7 maart 2010 23:24 schreef Arn0 het volgende:

    [..]

    Hmm oké, bedankt. Wel zuur want heb geen zin om geld te verspillen aan een motelkamer
    Hoe bedoel je? Je wilt de hele nacht doorbrengen in verschillende pubs en de nacht in motel/hostel/hotel overslaan in verband met de centen?

    Zorg gewoon dat 1 van je vrienden wel oud genoeg lijkt en die al de zooi ophaalt. Mits er een bouncer voorstaat wordt je voor binnenkomst al even gecheckt op leeftijd, kun je zo binnenlopen in een pub kun je worden gecheckt aan de bar. Random gecheckt worden of je wel oud genoeg bent voor de pub gebeurt niet Of je moet wel erg jong overkomen.
    People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
    Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
      zondag 7 maart 2010 @ 23:31:39 #278
    159761 Arn0
    Abbey Road
    pi_78870474
    quote:
    Op zondag 7 maart 2010 23:28 schreef sitting_elfling het volgende:
    Hoe bedoel je? Je wilt de hele nacht doorbrengen in verschillende pubs en de nacht in motel/hostel/hotel overslaan in verband met de centen?

    Zorg gewoon dat 1 van je vrienden wel oud genoeg lijkt en die al de zooi ophaalt. Mits er een bouncer voorstaat wordt je voor binnenkomst al even gecheckt op leeftijd, kun je zo binnenlopen kun je worden gecheckt aan de bar.
    Ja, dat was het plan. Gewoon 1 pub zou al voldoen.

    En wat bedoel je met "zooi ophalen"? Afijn, ik weet nog niet of het pub-plan doorgaat maar moet de hele trip naar Londen + het concert al onverwacht zelf betalen dus probeer ik wat geld te besparen.

    Edit: Ben 16 en zie er ook zo uit denk ik
    By hook or by crook, I'll be last in this book.
    pi_78870635
    Ik zou ook gewoon maar een hostel boeken, dat kost niets, en je hebt tenminste sowieso een dak boven je hoofd. Kun je op zondag nog wat leuke plekken bezoeken ook. Zelf ga ik na afloop zaterdagnacht weer richting vliegveld voor de vlucht zondagochtend, aangezien ik maandag weer fris en fruitig op school wil zijn .

    Vrijdag op zaterdag zal ik wel in een hotel overnachten, alhoewel ik behoorlijk lui ben geweest in het boeken, en de meeste hotels in de buurt nu óf bezet óf erg duur zijn geworden .

    Wat me op het volgende brengt, wat is het beste punt om je spullen veilig op te bergen in een kluisje? Want ik zie het niet zo zitten om m'n complete tas achter te laten bij de garderobe natuurlijk.
      zondag 7 maart 2010 @ 23:37:06 #280
    23267 Roel_Jewel
    Gobbledigook
    pi_78870744
    quote:
    Op zondag 7 maart 2010 23:24 schreef Arn0 het volgende:

    [..]

    Hmm oké, bedankt. Wel zuur want heb geen zin om geld te verspillen aan een motelkamer
    15-20 pond voor een hostel uitgeven lijkt me goedkoper dan een nacht zuipen....
      zondag 7 maart 2010 @ 23:38:26 #281
    159761 Arn0
    Abbey Road
    pi_78870805
    quote:
    Op zondag 7 maart 2010 23:35 schreef Aisumasen het volgende:
    Ik zou ook gewoon maar een hostel boeken, dat kost niets, en je hebt tenminste sowieso een dak boven je hoofd. Zelf ga ik na afloop zaterdagnacht weer richting vliegveld voor de vlucht zondagochtend, aangezien ik maandag weer fris en fruitig op school wil zijn .
    Hmm.. Is de vlieghaven 24/7 open? Als dat goed is voor jou tenminste, wil ik wel meegaan Klinkt wellicht nerd-achtig maar ik spendeer toch liever de nacht in de vlieghaven een boek te lezen dan de hele nacht in de pub rond te hangen.

    Ja, school op maandag. Bah. En op zondag een kwade moeder die niets wist van de London trip
    By hook or by crook, I'll be last in this book.
      zondag 7 maart 2010 @ 23:39:19 #282
    159761 Arn0
    Abbey Road
    pi_78870844
    quote:
    Op zondag 7 maart 2010 23:37 schreef Roel_Jewel het volgende:

    [..]

    15-20 pond voor een hostel uitgeven lijkt me goedkoper dan een nacht zuipen....
    Zuipen was ik sowieso niet van plan..
    By hook or by crook, I'll be last in this book.
      zondag 7 maart 2010 @ 23:40:10 #283
    114335 sitting_elfling
    Milkbreak Man
    pi_78870884
    quote:
    Op zondag 7 maart 2010 23:31 schreef Arn0 het volgende:

    [..]

    Ja, dat was het plan. Gewoon 1 pub zou al voldoen.

    En wat bedoel je met "zooi ophalen"? Afijn, ik weet nog niet of het pub-plan doorgaat maar moet de hele trip naar Londen + het concert al onverwacht zelf betalen dus probeer ik wat geld te besparen.

    Edit: Ben 16 en zie er ook zo uit denk ik
    Oe 16 is wel erg jong Zooi = alcoholische dranken. Ik neem aan dat je met vrienden gaat? Zorg dat je dan duidelijk in de groep zit. Zodat je niet zo opvalt. 1 pub 1 lange nacht is wel lang doortrekken hoor ik zou ook gewoon een hostel boeken. Dat is goedkoper dan al het bier wat je op zo'n nacht naar binnen krijgt.
    People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
    Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
      zondag 7 maart 2010 @ 23:41:49 #284
    159761 Arn0
    Abbey Road
    pi_78870966
    quote:
    Op zondag 7 maart 2010 23:40 schreef sitting_elfling het volgende:

    [..]

    Oe 16 is wel erg jong Zooi = alcoholische dranken. Ik neem aan dat je met vrienden gaat? Zorg dat je dan duidelijk in de groep zit. Zodat je niet zo opvalt. 1 pub 1 lange nacht is wel lang doortrekken hoor ik zou ook gewoon een hostel boeken. Dat is goedkoper dan al het bier wat je op zo'n nacht naar binnen krijgt.
    Hmm.. Ik ga eigenlijk alleen Nuja ik zie Aisumasen wel aan het concert zelf. En die pub was gewoon om binnen te zitten en niet echt actief bier te drinken. Ik had gekeken voor motels maar dat is al gauw 30 pond.
    By hook or by crook, I'll be last in this book.
      zondag 7 maart 2010 @ 23:45:27 #285
    114335 sitting_elfling
    Milkbreak Man
    pi_78871111
    quote:
    Op zondag 7 maart 2010 23:41 schreef Arn0 het volgende:

    [..]

    Hmm.. Ik ga eigenlijk alleen Nuja ik zie Aisumasen wel aan het concert zelf. En die pub was gewoon om binnen te zitten en niet echt actief bier te drinken. Ik had gekeken voor motels maar dat is al gauw 30 pond.
    16, en met z'n 2en. Ga gewoon een motel boeken. Die 30 pond extra is echt peanuts.
    People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
    Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
    pi_78871194
    quote:
    Op zondag 7 maart 2010 23:38 schreef Arn0 het volgende:

    [..]

    Hmm.. Is de vlieghaven 24/7 open? Als dat goed is voor jou tenminste, wil ik wel meegaan Klinkt wellicht nerd-achtig maar ik spendeer toch liever de nacht in de vlieghaven een boek te lezen dan de hele nacht in de pub rond te hangen. [..]
    Het is inderdaad beter als je in gezelschap blijft, maar kun je niet beter in de buurt van het centrum blijven? Anders wordt het wel een heel avontuur om 's ochtends weer terug naar het station te komen, en dat kost je sowieso ook geld. Een betere optie blijft: Een hostel boeken .
    quote:
    Op zondag 7 maart 2010 23:38 schreef Arn0 het volgende:

    [..]

    Ja, school op maandag. Bah. En op zondag een kwade moeder die niets wist van de London trip
    Ha! Classic!
      zondag 7 maart 2010 @ 23:47:24 #287
    159761 Arn0
    Abbey Road
    pi_78871201
    Misschien best ja. Alhoewel het geen peanuts is voor mij doch.

    Edit: Station is toch niet zover van de vlieghaven? 2 kilometer kan ik wel tevoet doen
    By hook or by crook, I'll be last in this book.
      zondag 7 maart 2010 @ 23:51:58 #288
    114335 sitting_elfling
    Milkbreak Man
    pi_78871368
    quote:
    Op zondag 7 maart 2010 23:47 schreef Arn0 het volgende:
    Misschien best ja. Alhoewel het geen peanuts is voor mij doch.

    Edit: Royal Albert Hall is toch niet zover van de vlieghaven? 2 kilometer kan ik wel tevoet doen
    Royal Albert naar welk vliegveld dan ook gaat je wel even tijd kosten!

    En die 30 pond voor een nacht extra. Dat lijkt nu veel maar misschien is het wel de meest rustgevende optie?
    En je moeder weet toch wel waar je uithangt?
    People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
    Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
    pi_78871373
    quote:
    Op zondag 7 maart 2010 23:47 schreef Arn0 het volgende:
    Misschien best ja. Alhoewel het geen peanuts is voor mij doch.

    Edit: Station is toch niet zover van de vlieghaven? 2 kilometer kan ik wel tevoet doen
    Dat lijkt me eerlijk gezegd al helemaal een wat avontuurlijk plan . En Londen heeft 5 vliegvelden hè .
      zondag 7 maart 2010 @ 23:52:56 #290
    159761 Arn0
    Abbey Road
    pi_78871405
    quote:
    Op zondag 7 maart 2010 23:51 schreef sitting_elfling het volgende:

    [..]

    Royal Albert naar welk vliegveld dan ook gaat je wel even tijd kosten!

    En die 30 pond voor een nacht extra. Dat lijkt nu veel maar misschien is het wel de meest rustgevende optie?
    En je moeder weet toch wel waar je uithangt?
    Ik mag van mijn moeder niet naar het concert gaan dus nee

    Royal Albert Hall naar het vliegveld is 2 kilometer, van daaruit naar het station is 4 kilometer.. Doenbaar.

    Edit: Oh wacht, welk vliegveld bedoel jij dan Aisumasen?
    By hook or by crook, I'll be last in this book.
    pi_78871560
    Héél slecht plan . Je kunt er op gokken dat je de hele nacht doorbrengt bent met mede-concertgangers. Maar nogmaals, ik zou gewoon in de buurt van de Royal Albert Hall een goedkoop hostel boeken, en dan de eerste trein op zondagochtend terugnemen. Oh, én je moeder op de hoogte stellen .

    Vliegveld Stansted natuurlijk, de cheap ass way .
      zondag 7 maart 2010 @ 23:58:09 #292
    159761 Arn0
    Abbey Road
    pi_78871637
    Maar mijn moeder op de hoogte stellen heeft geen nut want ze heeft al nee gezegd.. Dat gaat niet veranderen Dat zorgt ook voor dat een hostel boeken moeilijker wordt omdat ik daar een kredietkaart voor nodig hebt en iedereen die ik ken met een CC kent ook mijn moeder als je begrijpt wat ik bedoel

    Ja, die hele nacht doorbrengen met mede concertgangers kan ook wel.
    By hook or by crook, I'll be last in this book.
    pi_78872231
    quote:
    Op zondag 7 maart 2010 23:52 schreef Arn0 het volgende:

    [..]

    Ik mag van mijn moeder niet naar het concert gaan dus nee

    Royal Albert Hall naar het vliegveld is 2 kilometer, van daaruit naar het station is 4 kilometer.. Doenbaar.

    Edit: Oh wacht, welk vliegveld bedoel jij dan Aisumasen?
    Vliegveld op 2km van de Royal Albert Hall?
      maandag 8 maart 2010 @ 00:19:17 #294
    159761 Arn0
    Abbey Road
    pi_78872346
    Ja, maar niet het juiste vliegveld Maar ik zie net dat er een Starbucks in het station 24/7 open is, ook wel een toffe oplossing.
    By hook or by crook, I'll be last in this book.
    pi_78872357
    quote:
    Op zondag 7 maart 2010 23:58 schreef Arn0 het volgende:
    Maar mijn moeder op de hoogte stellen heeft geen nut want ze heeft al nee gezegd.. Dat gaat niet veranderen Dat zorgt ook voor dat een hostel boeken moeilijker wordt omdat ik daar een kredietkaart voor nodig hebt en iedereen die ik ken met een CC kent ook mijn moeder als je begrijpt wat ik bedoel

    Ja, die hele nacht doorbrengen met mede concertgangers kan ook wel.
    Oh als je fan bent van die Oasis gasten: misschien heeft 'ie slaapplekje over in dat appartement van 'm

    http://maps.google.nl/maps?sourceid=navclient&rlz=1T4ACAW_en___GB340&q=S%20End%20Green%20Camden%20Town%2C%20Greater%20London%20NW3%202%2C%20Verenigd%20Koninkrijk&um=1&ie=UTF-8&sa=N&hl=nl&tab=wl
    Hij woont boven de M&S. Zie 'm regelmatig met een kindje lopen. Vraag me niet welke van de 2 het is

    pi_78878011
    Vanaf waar en wanneer vliegen jullie Aisumasen?

    Een hostel lijkt mij eerlijk gezegd kut, krijg je weer allemaal gezeur omdat je midden in de nacht strontbezopen binnen komt vallen En sowieso met andere mensen op de kamer..
    pi_78878646
    quote:
    Op zondag 7 maart 2010 23:58 schreef Arn0 het volgende:
    Maar mijn moeder op de hoogte stellen heeft geen nut want ze heeft al nee gezegd.. Dat gaat niet veranderen Dat zorgt ook voor dat een hostel boeken moeilijker wordt omdat ik daar een kredietkaart voor nodig hebt en iedereen die ik ken met een CC kent ook mijn moeder als je begrijpt wat ik bedoel

    Ja, die hele nacht doorbrengen met mede concertgangers kan ook wel.
    Op de bonnefooi naar een hostel gaan als je er eenmaal bent en de nachten daar ter plekke cash betalen?
    Tap tap tap
      maandag 8 maart 2010 @ 12:03:15 #298
    226677 revpolen
    Skysong Fireworks Liuyang
    pi_78883371
    je bent 16 en je ouuders weten niet datje naar londen gaat..
    je weet wel datje onder de 18 niet mag vliegen zonder een volwassenen?
    Skysong Fireworks Liuyang "The BEST fireworks direct to you!"
      maandag 8 maart 2010 @ 12:15:47 #299
    159761 Arn0
    Abbey Road
    pi_78883838
    quote:
    Op maandag 8 maart 2010 09:43 schreef CherryLips het volgende:

    [..]

    Op de bonnefooi naar een hostel gaan als je er eenmaal bent en de nachten daar ter plekke cash betalen?
    Ja, dat kan ook nog indien het hostel niet volzet is..
    quote:
    Op maandag 8 maart 2010 12:03 schreef revpolen het volgende:
    je bent 16 en je ouuders weten niet datje naar londen gaat..
    je weet wel datje onder de 18 niet mag vliegen zonder een volwassenen?
    Ik ga niet met het vliegtuig
    By hook or by crook, I'll be last in this book.
    pi_78886523
    Er zijn zo veel hostels, er is altijd wel ergens een plekje
    Maar op je zestiende stiekem naar Londen? Ik zou echt klappen hebben gekregen .
    Tap tap tap
      maandag 8 maart 2010 @ 14:20:57 #301
    49641 Individual
    Meet John Doe...
    pi_78888715
    quote:
    Op maandag 8 maart 2010 00:19 schreef Arn0 het volgende:
    Ja, maar niet het juiste vliegveld Maar ik zie net dat er een Starbucks in het station 24/7 open is, ook wel een toffe oplossing.
    Op St Pancras kan je wel hangen/zitten/slapen. Het station is 24 uur per dag open en er zijn zelfs douches. Hoe vroeg gaat de trein terug?

    Doe je dat wel eens vaker? Zonder toestemming van je ouders naar het buitenland?
    reset
      Moderator maandag 8 maart 2010 @ 14:53:34 #302
    61302 crew  UIO_AMS
    Dobbelsteenavonturier
    pi_78890044
    Als niets meer baat kan een worst geen kwaad.
    Op dinsdag 7 december 2010 12:50 schreef yvonne het volgende:
    Beste moderator UIO_AMS
    Stuur een mod weg.
    abonnement Unibet Coolblue
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')