abonnement Unibet Coolblue
pi_77423074
Hallo,

Vanmiddag een doosje ''nourilax'' gekocht bij de DA. Ik wil namelijk afvallen voor de zomer... Heb geen zin om te sporten dus het moet maar zo. Ik hoor altijd dat laxeermiddelen zo slecht voor je zijn enzo, maar wat is er dan precies zo slecht? En hoe moet je het innemen? gewoon slikken?

Deze heb ik gekocht: http://www.drogisterij.ne(...)5mg/P/2643571/direct

Er zijn ook goedkopere van 1.76 bv. Maar ik heb deze gekocht omdat deze wat duurder was.. Wat is het verschil tussen die van 1.76 en deze van mij voor 3.19 . Val ik met die van mij sneller af?
pi_77423189
Vooral doen...heel goed voor je gezondheid ....Sjee....leren mensen het nou nooit dat het het slechtste is wat je kunt doen om af te vallen ...en of je van duurdere ook sneller afvalt ....je hele spijsvertering gaat naar zijn grootje...is dat genoeg om je duidelijk te maken dat laxeermiddelen geen afslankmiddelen zijn

Extra tip: steek een vinger in je keel na het eten...val je nog sneller af ...OK je zit dan gevaarlijk in de buurt van een eetstoornis maar ach ja...als het er maar af is voor de zomer
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_77423299
quote:
Op vrijdag 29 januari 2010 17:08 schreef trovey het volgende:
Vooral doen...heel goed voor je gezondheid ....Sjee....leren mensen het nou nooit dat het het slechtste is wat je kunt doen om af te vallen ...en of je van duurdere ook sneller afvalt ....je hele spijsvertering gaat naar zijn grootje...is dat genoeg om je duidelijk te maken dat laxeermiddelen geen afslankmiddelen zijn

Extra tip: steek een vinger in je keel na het eten...val je nog sneller af ...OK je zit dan gevaarlijk in de buurt van een eetstoornis maar ach ja...als het er maar af is voor de zomer
Gelukkig beantwoord je al mijn vragen
  vrijdag 29 januari 2010 @ 17:12:31 #4
44552 Black_Ninja
Ninja's bestaan!
pi_77423315
Ik ga er vanuit dat je hiermee wilt trollen...

als dat niet het geval is. Afvallen door laxeermiddel is een HEEEEL SLECHT IDEE!!!!

Je helpt je spijsverteringssysteem er mee omzeep. Je krijgt geen voedingsstoffen binnen dus ook geen mineralen en vitaminen.

Hoeveel moet je eigenlijk afvallen?
Domo Arigato!
pi_77423348
quote:
Op vrijdag 29 januari 2010 17:12 schreef Black_Ninja het volgende:
Ik ga er vanuit dat je hiermee wilt trollen...

als dat niet het geval is. Afvallen door laxeermiddel is een HEEEEL SLECHT IDEE!!!!

Je helpt je spijsverteringssysteem er mee omzeep. Je krijgt geen voedingsstoffen binnen dus ook geen mineralen en vitaminen.

Hoeveel moet je eigenlijk afvallen?
2 kilo maar. Ben opzich niet moddervet, maar het kan altijd iets strakker.
  vrijdag 29 januari 2010 @ 17:15:00 #6
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_77423390
Vooral doen inderdaad als je gezondheid je niet lief is.
pi_77423397
quote:
Op vrijdag 29 januari 2010 17:12 schreef xChar het volgende:

[..]

Gelukkig beantwoord je al mijn vragen

Om je duidelijk te maken dat je gewoon gezond moet afvallen als het nodig is om af te vallen en geen rotzooi gaat gebruiken....echt laxeermiddelen gebruiken is gewoon heel slecht voor je hele lichaam....doe het niet op die manier....voor je het weet zit je in een vicieuze cirkel waar je niet meer uitkomt en heb je een eetstoornis.
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
  vrijdag 29 januari 2010 @ 17:16:42 #8
44552 Black_Ninja
Ninja's bestaan!
pi_77423454
quote:
Op vrijdag 29 januari 2010 17:13 schreef xChar het volgende:

[..]

2 kilo maar. Ben opzich niet moddervet, maar het kan altijd iets strakker.
2 kilo... en dan ga je je zo lopen vergiftigen... Gewoon een weekje iets minder eten

Of ga een paar keer in het weekend een wandelingetje doen in het bos of langs het strand dan ben je die 2 kilo ook kwijt en is nog gezond ook.
Domo Arigato!
pi_77423456
quote:
Op vrijdag 29 januari 2010 17:13 schreef xChar het volgende:

[..]

2 kilo maar. Ben opzich niet moddervet, maar het kan altijd iets strakker.

Laat gewoon een tijdje de extra's staan....zoek wat oefeningen op het internet op om de boel wat strakker te krijgen en klaar ben je.....die 2 kilo krijg je er ook op een gezonde manier zo af.
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_77423489
quote:
Op vrijdag 29 januari 2010 17:15 schreef trovey het volgende:

[..]

Om je duidelijk te maken dat je gewoon gezond moet afvallen als het nodig is om af te vallen en geen rotzooi gaat gebruiken....echt laxeermiddelen gebruiken is gewoon heel slecht voor je hele lichaam....doe het niet op die manier....voor je het weet zit je in een vicieuze cirkel waar je niet meer uitkomt en heb je een eetstoornis.
Ik weet dat het ''onweis'' slecht voor me is, dat lees je overal op het internet. Maar ik zal ook echt niet alle 30 tabletten gebruiken, als die 2 kilo eraf is kan het doosje gewoon de vuilnisbak in Het moet me gewoon even tijdelijk van die 2 kilo afhelpen. Hoeveel pillen moet ik daarvoor ongeveer slikken?
pi_77423542
quote:
Op vrijdag 29 januari 2010 17:17 schreef xChar het volgende:

[..]

Ik weet dat het ''onweis'' slecht voor me is, dat lees je overal op het internet. Maar ik zal ook echt niet alle 30 tabletten gebruiken, als die 2 kilo eraf is kan het doosje gewoon de vuilnisbak in Het moet me gewoon even tijdelijk van die 2 kilo afhelpen. Hoeveel pillen moet ik daarvoor ongeveer slikken?

Je luistert niet echt ....ik ga je in ieder geval geen advies geven hoe je je lichaam kan verkloten
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
  vrijdag 29 januari 2010 @ 17:20:42 #12
44552 Black_Ninja
Ninja's bestaan!
pi_77423561
quote:
Op vrijdag 29 januari 2010 17:17 schreef xChar het volgende:

[..]

Ik weet dat het ''onweis'' slecht voor me is, dat lees je overal op het internet. Maar ik zal ook echt niet alle 30 tabletten gebruiken, als die 2 kilo eraf is kan het doosje gewoon de vuilnisbak in Het moet me gewoon even tijdelijk van die 2 kilo afhelpen. Hoeveel pillen moet ik daarvoor ongeveer slikken?
Dit had ik van een meisje/vrouw nog wel verwacht maar een man...

1, wat is er zo erg aan sporten?
2, waarom kutten met je gezondheid
3, waarom niet gewoon een klein beetje moeite doen
Domo Arigato!
pi_77423617
Gewoon het hele doosje, dan ben je er ook meteen van af
trol
What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?
pi_77423619
quote:
Op vrijdag 29 januari 2010 17:20 schreef Black_Ninja het volgende:

[..]

Dit had ik van een meisje/vrouw nog wel verwacht maar een man...

1, wat is er zo erg aan sporten?
2, waarom kutten met je gezondheid
3, waarom niet gewoon een klein beetje moeite doen
Ik ben vrouw, alleen ben ik pas een soort van 'nieuw' op Fok! Heb nog niet zo snel kunnen vinden waar ik dat kan aanpassen.
  vrijdag 29 januari 2010 @ 17:23:14 #15
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_77423654
Je raakt alleen vocht kwijt, al je eten wordt perfect verteerd en alle calorieen worden gewoon normaal opgenomen. Je zal lichter worden, tot je wat drinkt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[PAINT] Wat gebeurt er bij de formaties #1 -- #2 -- #3 -- #4 -- #5 -- #6 -- #7 -- #8 -- #9 -- #10
Steun de strijd voor een indianenforum!
pi_77423677
vergeet niet 3 maal daags na het eten een heel doosje weg te kanen. succes.
Tussen dromen en doen staat slechts het woord 'en'
  vrijdag 29 januari 2010 @ 17:24:24 #17
44552 Black_Ninja
Ninja's bestaan!
pi_77423697
quote:
Op vrijdag 29 januari 2010 17:22 schreef xChar het volgende:

[..]

Ik ben vrouw, alleen ben ik pas een soort van 'nieuw' op Fok! Heb nog niet zo snel kunnen vinden waar ik dat kan aanpassen.
ok, dan klopt mijn vooroordeel dus nog ook....

mag je nog wel mijn vragen beantwoorden:
1, wat is er zo erg aan sporten?
2, waarom kutten met je gezondheid
3, waarom niet gewoon een klein beetje moeite doen
Domo Arigato!
  vrijdag 29 januari 2010 @ 17:24:47 #18
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_77423706
En ik weet dat omdat ik door een darmaandoening elke dag 20 dingen moet slikken en de pijn die je daarvan krijgt, wens je niemand toe. Argh, ik kan me zo kwaad maken op mensen zoals jij die dat vrijwillig willen slikken! Het is een marteling, echt waar.

Elke nacht uren op de wc zitten, met bloedende tandafdrukken in m'n handen om het maar niet uit te schreeuwen van de pijn (want die krampen zijn écht onvoorstelbaar heftig), biddend en smekend dat m'n buik rustig wordt en ik kan gaan slapen... en dat wil jij omdat je te lamlendig ben om een rondje te lopen?!?
[PAINT] Wat gebeurt er bij de formaties #1 -- #2 -- #3 -- #4 -- #5 -- #6 -- #7 -- #8 -- #9 -- #10
Steun de strijd voor een indianenforum!
  vrijdag 29 januari 2010 @ 17:26:30 #19
267856 TGVkopper
HOU ME TEGEN JONGUH!!!
pi_77423762
Obvious troll
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
It all makes sense after the 'shrooms and the purple haze.
pi_77423800
quote:
Op vrijdag 29 januari 2010 17:24 schreef Black_Ninja het volgende:

[..]

ok, dan klopt mijn vooroordeel dus nog ook....

mag je nog wel mijn vragen beantwoorden:
1, wat is er zo erg aan sporten?
2, waarom kutten met je gezondheid
3, waarom niet gewoon een klein beetje moeite doen
1. Ben al bij de sportschool geweest, alleen juist die laatste 2 kilos er juist het lastigst van af.
2. Omdat ik snel wil afvallen, en dat sporten ben ik nu zat.
3. Ik vind dat ik al genoeg moeite heb gedaan.
  vrijdag 29 januari 2010 @ 17:28:55 #21
44552 Black_Ninja
Ninja's bestaan!
pi_77423844
quote:
Op vrijdag 29 januari 2010 17:27 schreef xChar het volgende:

[..]

1. Ben al bij de sportschool geweest, alleen juist die laatste 2 kilos er juist het lastigst van af.
2. Omdat ik snel wil afvallen, en dat sporten ben ik nu zat.
3. Ik vind dat ik al genoeg moeite heb gedaan.
Die laatste 2 is echt vet, dat krijg je dan sowieso er niet vanaf met laxeermiddelen... Ging je naar fitness?
Domo Arigato!
pi_77423858
TS is dikzak.
pi_77423871
Laxeermiddelen zijn bedoeld om obstipatie tegen te gaan, niet om af te vallen. Gewoon minder eten en meer bewegen.

Bisacodyl werkt overigens ook niet echt goed om af te vallen. Je raakt er voornamelijk water en zouten mee kwijt en wat weinig calorieën.
pi_77424060
quote:
Op vrijdag 29 januari 2010 17:23 schreef 08gnoT. het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eens
What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?
pi_77424069
Cool, tot nu toe nog niemand ontmoet die anorexia aan het ontwikkelen was....
You can't convince a believer of anything; for their belief is not based on evidence, it's based on a deep seated need to believe
C. Sagan
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')