abonnement Unibet Coolblue
pi_257100
Er komen vanavond geen nieuwe 'mensen' in de bus! het is toch niet te geloven he!
ALLES VOOR DE KIJKCIJFERS!!!
want ja, nu hadden ze 1 extreem goed bekeken uitzending(1 weg, 1 erin)
maar nu gaan ze het lekker verdelen, sjongejongejonge, dat sbs echt zooooo veel aan geld dacht had ik niet verwacht, alhoewel...valt me wel van ze tegen!
quote:
datum: Maandag 3 april 18:40
bron: Internetredactie tussen de sterren
Vanavond komen er geen nieuwe passagiers in de bus. In tegenstelling tot eerdere berichten heeft de redactie besloten dit even uit te stellen. Dit is om de passagiers in de gelegenheid te laten het verlies van een huidige passagier te verwerken. Wanneer er nu een nieuwe passagier bij komt is nog niet bekend, maar we houden je op de hoogte.
EvB



Ik vind dit dus echt BULLSHIT!!!
Alles flux?
  maandag 3 april 2000 @ 20:41:00 #2
2705 cynix
is verdwaald
pi_257101
Op zich natuurlijk logisch: Tijdens de wegstemrondes kijken er toch al veel mensen.
Nu hebben ze ook nog wat leuks voor de tussenliggende 'komkommerweek'.
Met de nodige 'aankondigingen' erbij lijkt het zo alsof er elke dag wel wat gebeurd daar in De Bus. Wij, trouwe forumlezers/posters weten wel beter, nietwaar?
  maandag 3 april 2000 @ 21:28:00 #3
2710 Lafayette
Wat ben jij ziek bezig!
pi_257102
Vraag me af hoe ze nu vanaf vandaag de stemmen gaan verdelen? Of wachten ze op de nieuwe passagier?
Klopt geen Fok van vanavond.

Lafayette

pi_257103
Het is vanavond wel ergernis in de overtreffende trap. Ten eerste 2 mensen op de bank i.p.v. 3. Vervolgens geen nieuwe mensen er in vanavond en dan ook nog es niet vermelden wanneer deze nieuwelingen er wel in komen Het kan zijn dat dit nog niet bekend is, maar er wordt in de hele uitzending met geen woord meer over gerept. Syl had toch wel even het fatsoen kunnen hebben om uit te leggen hoe het allemaal verder gaat verlopen. Of zijn er misschien helemaal nog geen nieuwe kandidaten??? Kortom we zijn weer flink te kakken gezet vanavond
  maandag 3 april 2000 @ 22:56:00 #5
2735 Aarti
ik kan best aardig zijn hoor
pi_257104
Als ze op vakantie gaan..waarnaartoe? stel ze gaan naar buitenland (ze moesten toch hun paspoort meenemen)...gaat sbs6 dan die nieuwen daarnaartoe brengen en weer halen? of wordt het nog negen dagen extra wachten.......
You've never felt pain until you've walked in a dancer's shoes
  dinsdag 4 april 2000 @ 00:01:00 #6
3029 Rona
Kermisfan
pi_257105
De bussagiers op vakantie? Het zal wel een briefing worden over hoe ze de laatste 8 weken moeten omgaan met elkaar en de nieuwe passagier?
Volgens een eerdere topic hier had men bij SBS geen geschikte kandidaten en ze zullen die nu toch ergens vandaan moeten toveren, castingbureau of eigen redactie
Je kon aan Sylvana merken dat ze helemaal niet op haar gemak was aan het begin van de show toen ze vertelde over het uitstel van de introductie.
Ne, dit zaakje had al een luchtje maar nu begint het echt ongeloveloos te stinken.
Om nog maar te zwijgen van het veilig stellen van Tessa
We'll meet again!


abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')