abonnement Unibet Coolblue
  Redactie Frontpage / Weblog donderdag 28 januari 2010 @ 19:25:14 #1
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_77387560


Welkom in het altijd bruisende ONZ Feedback topic! Voor al uw 'Onzin voor je leven' gerelateerde vragen zit u hier goed!
De Fok ONZ! Service desk bestaat uit: murp, jogy, NJ en SuperwormJim.

Waar dient dit topic voor, zeg je? .
Soms kan het gebeuren dat je het niet eens bent met een slotje, een verdwenen post of andere ingrepen door ons kloeke moderators team. Om te voorkomen dat men als een losgeslagen gilles de la tourette patient topics begint te openen met vragen over moderaties, hebben we 'feedback' in het leven geroepen. Hier kun je terecht met vragen en/of opmerkingen omtrent moderaties in het onzin forum. Bedenk je echter wel dat ook wij moderators, al lijken we nog zo eng, gewoon mensen zijn. Stel je vragen op een normale manier, dan zullen wij deze graag beantwoorden. Kortom: houd het netjes.

Okay, maar wat als ernstige haast bij is? .
Mochten er dingen gebeuren die echt niet door de beugel kunnen of wil je de moderators attent maken op rasechte bagger, gebruik dan een topicreport of stuur ons een PM. Ons frivole team deelt een gezamenlijke inbox welke te bereiken is onder de username ONZePM. Gezien een leven bij ons blauwen niet bekend is, zal er ongetwijfeld iemand aanwezig zijn om je vragen te beantwoorden.

Tof! Ik vind het hier nu al gezellig! .
En zo zien we het ook graag. Let echter wel dat het feedback topic niet bedoeld is om gezellig met zijn allen te keuvelen over allerlei triviale zaken. Enige slowchat zal niemand tegen het been stoten, maar weet waar de grenzen liggen. Kijk niet gek op als je posts opeens verdwijnen en mocht dit gebeuren, heb daar dan ook vrede mee. Bagger is ook hier niet welkom.

Maar hoe weet ik waar ik mag slowchatten en waar niet? .
Als er een topic gemaakt wordt door een van onze creatieve geesten in ONZ en wij merken deze op dan editten wij 'ONZ-mod's seal of ontopicworthiness' erin, dit betekent dat er extra op het topic gelet gaat worden en dat hier dus niet geslowchat gaat worden.


Ontopic meedoen of opzouten dus. Er is meer dan genoeg plek om je postcount op te krikken en waar het niet de gehele tijd weggehaald zal worden + de bijkomende notes. Dit doen we omdat zo'n topic het waard is om creatief te doen met posten en wij hopen dan ook dat dit helpt om de users de lol te laten inzien van het maken van creatieve posts.
Om de slowchatters van dienst te zijnhebben we ook een banner met de tekst 'ONZ-modjes seal of permitted' Deze wordt dan weer gevrijwaard van eventuele slotjes tot de 300 grens is bereikt (policyoverschrijdende bezigheden uitgezonderd ). Zo weten jullie meteen waar jullie aan toe zijn.


Het is in geen geval de bedoeling dat men de banners zelf erin gaat zetten want dan heb je een goede kans dat iedereen dat gaat doen en de banners hun 'waarde' verliezen, wij zullen dus zorgen voor plaatsing. Je kan ons altijd vragen om de banner erin te doen mocht je dat willen.
En misbruik wordt gewoon beschouwd als topicverkloten en ook als zodanig tegen opgetreden.
De seals zijn gemaakt door LOLBOY.

Het wordt me volkomen duidelijk nu .
Mooi zo. Je kan je ei altijd aan ons kwijt. Gebruik dit topic niet om te slowchatten, kijk eens de regels door voor de lol, en mocht je iets speciaals willen vertellen, maak dan gebruik van de speciale PM. En onthoud:
quote:
Op woensdag 8 maart 2006 20:58 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ze worden erop uitgekozen. Na een gruwelijk trainingskamp waarin ze moeten waden door de topicdiarree en postbrei krijgen ze 48 uur om het complete oeuvre (let op de spelling NJ ) van Conflict en alle badsloeven uit het hoofd te leren. Daarna krijgen ze een herkenningstest met willekeurige topics van Paniekzaaier, sweetgirly, paultjuhh, Emmykuhh, en croupouque waarbij ze de verschillende gradaties van baggerheid moeten benoemen. Bij meer dan 1 inschattingsfout gaat hun account door de shredder en mogen ze het later nog eens proberen onder een kloon.
They are the few, the proud, the able.
Allen voor bier, bier voor allen. Deze OP is hier te vinden.

[ Bericht 99% gewijzigd door murp op 28-01-2010 19:26:28 ]
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
  Redactie Frontpage / Weblog donderdag 28 januari 2010 @ 19:25:30 #2
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_77387573
Remlof heeft gelijk
Beste besluit van Remlof
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 18:39 schreef remlof het volgende:

[..]

Deze mag nog nog vol gepost worden, maar dan is het afgelopen met de ONZ SC. Het schiet zijn doel voorbij, er komt hier alleen nog een vaste kliek en de andere ONZ-users slowchatten in topics die daar niet voor bedoeld zijn.
Na dit topic zullen de ONZ-mods af en toe een willekeurig kuttopic bestempelen als slowchattopic in plaats van het te sluiten. Op die manier hopen we slowchat te creëren die openstaat voor meer users.
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
  Forum Admin donderdag 28 januari 2010 @ 19:25:59 #3
58651 crew  murp
murp
  donderdag 28 januari 2010 @ 19:26:28 #4
104871 remlof
Europees federalist
pi_77387614
En nee, dat ie centraal stond had er niets mee te maken.
  Redactie Frontpage / Weblog donderdag 28 januari 2010 @ 19:28:29 #5
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_77387715
Het is gewoon beter zoals remlof het zegt want dan komen er meer mensen slowchatten van fok ipv een vaste groep , zoals hier ook was gisteren : ToT

Toen heeft ToT hem ook op gegeven moment op slot gezet, maar ToT is ook het nieuwe talent van fok
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
pi_77387730
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 19:25 schreef Paul het volgende:
Remlof heeft gelijk
Beste besluit van Remlof
[..]
En anders SC's dan zoals het KLB SC?
Feyenoord Rotterdam
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 donderdag 28 januari 2010 @ 19:30:50 #7
74056 crew  ToT
pi_77387842
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 19:28 schreef Paul het volgende:
Het is gewoon beter zoals remlof het zegt want dan komen er meer mensen slowchatten van fok ipv een vaste groep , zoals hier ook was gisteren : ToT

Toen heeft ToT hem ook op gegeven moment op slot gezet, maar ToT is ook het nieuwe talent van fok
*Kuch!* Ik loop hier al langer dan jij hoor!

Maar thx!
  Moderator donderdag 28 januari 2010 @ 19:30:53 #8
245701 crew  naatje_1
Naatzipiraat
pi_77387846
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 19:28 schreef o.us het volgende:

[..]

En anders SC's dan zoals het KLB SC?
Die is net zo erg, aldus SWJ

En PUB SC is ook net zo erg, die was ook lange tijd een van de actiefste
Verder ken ik de andere SCs niet echt
Hier schreef Aoibhin het volgende: Beter autist in de kist dan een feestje gemist w/ *O*
  donderdag 28 januari 2010 @ 19:31:42 #9
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_77387887
Naat, je kan 1 enkele actie, als de centraalzetting, niet de schuld geven van alle problemen die de ONZ SC echt had.

Maar stel, zelfs al kwam het door de centraalzetting, dan nog was het gebeurd. Niets meer aan te doen. Nu de vinger wijzen is niet alleen nutteloos, ook nog enorm kinderachtig.
Laffe huichelaar
pi_77387940
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 19:30 schreef naatje_1 het volgende:

[..]

Die is net zo erg, aldus SWJ

En PUB SC is ook net zo erg, die was ook lange tijd een van de actiefste
Verder ken ik de andere SCs niet echt
PUB is de laatste tijd echt alleen maar kliek, valt helemaal stil.
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 donderdag 28 januari 2010 @ 19:33:21 #11
74056 crew  ToT
pi_77387976
Gewoon lekker doorgaan met ONZ zelf en de leuke topics daarin, en je merkt vanzelf wel waar SC op en beetje zo'n natuurlijke wijze gaat verlopen, dat het een sealtje krijgt!

Now let's all have a good time here!
  Moderator donderdag 28 januari 2010 @ 19:34:22 #12
245701 crew  naatje_1
Naatzipiraat
pi_77388025
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 19:31 schreef timmmmm het volgende:
Naat, je kan 1 enkele actie, als de centraalzetting, niet de schuld geven van alle problemen die de ONZ SC echt had.

Maar stel, zelfs al kwam het door de centraalzetting, dan nog was het gebeurd. Niets meer aan te doen. Nu de vinger wijzen is niet alleen nutteloos, ook nog enorm kinderachtig.
Ik ben 15, remember

Dat doe ik ook niet, als je mn post in het vorige topic had gelezen, had je meer oorzaken gelezen
Hier schreef Aoibhin het volgende: Beter autist in de kist dan een feestje gemist w/ *O*
  Redactie Frontpage / Weblog donderdag 28 januari 2010 @ 19:34:36 #13
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_77388040
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 19:33 schreef ToT het volgende:
Gewoon lekker doorgaan met ONZ zelf en de leuke topics daarin, en je merkt vanzelf wel waar SC op en beetje zo'n natuurlijke wijze gaat verlopen, dat het een sealtje krijgt!

Now let's all have a good time here!
Ok hamsterfilmpje komt eraan
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
pi_77388759
Ik ben helemaal in de war. Paul die begrijpt dat SC dicht gaat omdat er kliekjesvorming was... huh?
En dan ook nog het er mee eens zijn dat het gesloten wordt omdat andere users dan slowchatten in andere topics.
Heeft ie een hogere dosis Ritaling gehad?
  Redactie Frontpage / Weblog donderdag 28 januari 2010 @ 19:57:32 #15
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_77389152
Heeft te maken met mijn goede voornemens voor 2010 Dirkh.
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
pi_77392554
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 18:39 schreef remlof het volgende:

[..]

Deze mag nog nog vol gepost worden, maar dan is het afgelopen met de ONZ SC. Het schiet zijn doel voorbij, er komt hier alleen nog een vaste kliek en de andere ONZ-users slowchatten in topics die daar niet voor bedoeld zijn.
Na dit topic zullen de ONZ-mods af en toe een willekeurig kuttopic bestempelen als slowchattopic in plaats van het te sluiten. Op die manier hopen we slowchat te creëren die openstaat voor meer users.
Kliekjesvorming? Dikke bullshit, iedereen was welkom. We hebben nooit geprobeerd iemand buiten te sluiten.

Jullie zullen ;t druk krijgen met notes en bans, omdat nu heel ONZ overspoelt word met bagger door de SC;ers.
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
  donderdag 28 januari 2010 @ 21:06:45 #17
104871 remlof
Europees federalist
pi_77392784
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 21:02 schreef DevilsWhore het volgende:

[..]

Kliekjesvorming? Dikke bullshit, iedereen was welkom. We hebben nooit geprobeerd iemand buiten te sluiten.
Maar dat voelden anderen wel zo.
quote:
Jullie zullen ;t druk krijgen met notes en bans, omdat nu heel ONZ overspoelt word met bagger door de SC;ers.
Dat zou heel dom zijn van die SC'ers.

Lees het laatste ONZ SC topic nog eens door, dan zie je hoe we de SC in ONZ voortaan weer gaan doen en dat velen de reden van de sluiting wel begrijpen.
pi_77393069
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 21:06 schreef remlof het volgende:

[..]

Maar dat voelden anderen wel zo.
Dat snap ik dan niet. Ik persoonlijk heb nooit geprobeerd anderen weg te krijgen, ja ik liep tegen Paul te bitchen, maar dat kwam meer door hoe hij tegen mij deed. Op een ander reageerde ik gewoon niet, omdat ik diegene gewoon irritant vind en niet uit kan staan. Er zijn de afgelopen tijd meerdere mensen geweest die nieuw in de SC waren, maar toch bleven posten. Iedereen was welkom in ons kliekje.
quote:
[..]

Dat zou heel dom zijn van die SC'ers.
Is het ook, maar het zal me niks verbazen als het gebeurd.
quote:
Lees het laatste ONZ SC topic nog eens door, dan zie je hoe we de SC in ONZ voortaan weer gaan doen en dat velen de reden van de sluiting wel begrijpen.
Ik zal gaan lezen.
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
  Redactie Frontpage / Weblog donderdag 28 januari 2010 @ 21:21:06 #19
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_77393438
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 21:13 schreef DevilsWhore het volgende:

[..]

Dat snap ik dan niet. Ik persoonlijk heb nooit geprobeerd anderen weg te krijgen, ja ik liep tegen Paul te bitchen, maar dat kwam meer door hoe hij tegen mij deed. Op een ander reageerde ik gewoon niet, omdat ik diegene gewoon irritant vind en niet uit kan staan. Er zijn de afgelopen tijd meerdere mensen geweest die nieuw in de SC waren, maar toch bleven posten. Iedereen was welkom in ons kliekje.
[..]

Is het ook, maar het zal me niks verbazen als het gebeurd.
[..]

Ik zal gaan lezen.
Zo bitchy deed je toch niet, was toch maar een grapje? ? ?
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
pi_77393536
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 21:21 schreef Paul het volgende:

[..]

Zo bitchy deed je toch niet, was toch maar een grapje? ? ?
Jij liep tegen mij te kankeren, vanwege Edwinuss, dus van mij mochten ze je wel een enkeltje gaskamers geven.
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
  Redactie Frontpage / Weblog donderdag 28 januari 2010 @ 21:23:57 #21
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_77393582
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 21:23 schreef DevilsWhore het volgende:

[..]

Jij liep tegen mij te kankeren, vanwege Edwinuss, dus van mij mochten ze je wel een enkeltje gaskamers geven.
Dat viel toch wel mee, maar laten we dat niet bepraten in de FB
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
pi_77393725
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 21:23 schreef DevilsWhore het volgende:

[..]

Jij liep tegen mij te kankeren, vanwege Edwinuss, dus van mij mochten ze je wel een enkeltje gaskamers geven.
!!!!
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
  donderdag 28 januari 2010 @ 22:47:11 #23
148588 rulerofdeath
Ruler the Rotting-BrainEater
pi_77397529
nu wordt er hier geknuffeld?
Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIE®TAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 donderdag 28 januari 2010 @ 22:52:06 #24
74056 crew  ToT
pi_77397760
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 22:47 schreef rulerofdeath het volgende:
nu wordt er hier geknuffeld?
GROUPHUG!!!!!!

(Maar dit is geen verkapt baggertopic he! )
pi_77397797
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 22:52 schreef ToT het volgende:

[..]

GROUPHUG!!!!!!
  Moderator donderdag 28 januari 2010 @ 22:54:32 #26
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_77397877
Ja hallo, de SC is niet verhuisd naar de FB.
Zoek maar een ander plekje, bijvoorbeeld (maar niet bij voorkeur) de KLB SC, om te knuffelen. Kssst.
F.K.A. SuperwormJim
  vrijdag 29 januari 2010 @ 00:14:16 #27
245963 poqpoq
eten geeft me troost
pi_77400914
bagger sc is dus ook niet toegestaan?
It's time to kick ass and chew bubblegum. And I'm all out of bubblegum.
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 vrijdag 29 januari 2010 @ 00:15:34 #28
74056 crew  ToT
pi_77400953
quote:
Op vrijdag 29 januari 2010 00:14 schreef poqpoq het volgende:
bagger sc is dus ook niet toegestaan?
NACHTbagger wel! Maar echt SC niet nee.
  vrijdag 29 januari 2010 @ 02:27:18 #29
169780 Marijkezwolle
Queen multiquote
pi_77403278
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 21:06 schreef remlof het volgende:

[..]

Maar dat voelden anderen wel zo.
[..]

Dat zou heel dom zijn van die SC'ers.

Lees het laatste ONZ SC topic nog eens door, dan zie je hoe we de SC in ONZ voortaan weer gaan doen en dat velen de reden van de sluiting wel begrijpen.
Ik vind het jammer om te horen dat mensen serieus dat gevoel hadden. Ik had het idee dat nieuwkomers zich namelijk wel welkom voelden. Met name omdat we nog steeds nieuwe aanwas hadden e.d.
Maar goed, dat zal dan wel zo zijn daar gaat het me ook niet om. Wat mij echter wel tegen de borst stuit is dat om deze reden de SC gesloten is, terwijl het in talloze andere SC's precies hetzelfde is. Waarom mogen die dan wel blijven bestaan? Kliekjes ontstaan imho nou eenmaal in SC's, met name wanneer users bevriend raken irl. En er werd nota bene een topic geopend dat de ONZ SCers niet welkom zouden zijn in de KLB SC.
Heb dan of een meer eenduidig beleid (helemaal geen SC's meer), of stel duidelijkere regels op. Maar ik vind het ronduit belachelijk dat een groep wel welwillende users "gestraft" worden om iets wat elders ook gebeurd.
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
  vrijdag 29 januari 2010 @ 02:31:56 #30
104871 remlof
Europees federalist
pi_77403322
quote:
Op vrijdag 29 januari 2010 02:27 schreef Marijkezwolle het volgende:

[..]

Ik vind het jammer om te horen dat mensen serieus dat gevoel hadden. Ik had het idee dat nieuwkomers zich namelijk wel welkom voelden. Met name omdat we nog steeds nieuwe aanwas hadden e.d.
Maar goed, dat zal dan wel zo zijn daar gaat het me ook niet om. Wat mij echter wel tegen de borst stuit is dat om deze reden de SC gesloten is, terwijl het in talloze andere SC's precies hetzelfde is. Waarom mogen die dan wel blijven bestaan? Heb dan of een meer eenduidig beleid (helemaal geen SC's meer), of stel duidelijkere regels op. Maar ik vind het ronduit belachelijk dat een groep wel welwillende users "gestraft" worden om iets wat elders ook gebeurd.
We zijn een enorm groot forum en willen het zoveel mogelijk gebruikers naar de zin maken. En een SC waar een kliekje onderling loopt te dollen zonder dat iemand een idee heeft waar het over gaat is alleen interessant voor dat kliekje. En er zullen best meer SC's zijn waar dat zo is en waar het kan treden we daar ook tegen op, maar ONZ staat al bol van de slowchats, dus op die manier heeft een extra 'ONZ SC' zonder centraal thema totaal geen functie. Er zijn genoeg andere SC's waar je terecht kan.
  vrijdag 29 januari 2010 @ 02:35:17 #31
169780 Marijkezwolle
Queen multiquote
pi_77403348
quote:
Op vrijdag 29 januari 2010 02:31 schreef remlof het volgende:

[..]

We zijn een enorm groot forum en willen het zoveel mogelijk gebruikers naar de zin maken. En een SC waar een kliekje onderling loopt te dollen zonder dat iemand een idee heeft waar het over gaat is alleen interessant voor dat kliekje. En er zullen best meer SC's zijn waar dat zo is en waar het kan treden we daar ook tegen op, maar ONZ staat al bol van de slowchats, dus op die manier heeft een extra 'ONZ SC' zonder centraal thema totaal geen functie. Er zijn genoeg andere SC's waar je terecht kan.
Nou ja, niet dus. Voor mijn gevoel ben ik daar niet welkom, en daar ben ik niet de enige in. Het wordt zelfs specifiek benoemd, zie de KLB SC! Daarnaast gaat het er mij om dat die kliekjes overal zijn, kijk naar een F&F of een PUB. Waarom bestaan die SC's nog wel dan?
Maar goed, ik vind mijn plekje wel, ik zat sowieso al minder in de ONZ SC, maar het gaat mij om het principe (iets met gelijke monniken gelijke kappen).
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
  vrijdag 29 januari 2010 @ 02:46:07 #32
104871 remlof
Europees federalist
pi_77403396
quote:
Op vrijdag 29 januari 2010 02:35 schreef Marijkezwolle het volgende:

[..]

Nou ja, niet dus. Voor mijn gevoel ben ik daar niet welkom, en daar ben ik niet de enige in. Het wordt zelfs specifiek benoemd, zie de KLB SC! Daarnaast gaat het er mij om dat die kliekjes overal zijn, kijk naar een F&F of een PUB. Waarom bestaan die SC's nog wel dan?
Maar goed, ik vind mijn plekje wel, ik zat sowieso al minder in de ONZ SC, maar het gaat mij om het principe (iets met gelijke monniken gelijke kappen).
ONZ staat al vol met SC's, de meeste andere subfora hebben er maar één of hooguit twee. Maar ook die horen uiteraard open te staan voor nieuwkomers, if not, zet een TR of kaart het aan in het feedbacktopic van dat forum.
pi_77405229
quote:
Op vrijdag 29 januari 2010 02:46 schreef remlof het volgende:

[..]

ONZ staat al vol met SC's, de meeste andere subfora hebben er maar één of hooguit twee. Maar ook die horen uiteraard open te staan voor nieuwkomers, if not, zet een TR of kaart het aan in het feedbacktopic van dat forum.
Moet je dan niet juist die allemaal aanpakken en naar de SC verwijzen of zeg ik dan iets heel doms?
It's not a bug! It's a feature!
Colleagues, relatives or friends making 'funny' jokes? Instantrimshot.nl
pi_77405541
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 19:33 schreef ToT het volgende:
Gewoon lekker doorgaan met ONZ zelf en de leuke topics daarin, en je merkt vanzelf wel waar SC op en beetje zo'n natuurlijke wijze gaat verlopen, dat het een sealtje krijgt!

Now let's all have a good time here!
Waarom denk je dat ik een topic had gemaakt met "Speurtocht naar Seal" als TT, het is al 3 maanden geleden dat zo'n seal ooit gebruikt is.
Als jullie eens iets actiever die seal gaan gebruiken dan hebben we er nog iets aan, op dit moment totaal niet, heel die seals worden zo goed als nooit gebruikt.
  vrijdag 29 januari 2010 @ 09:33:08 #35
148588 rulerofdeath
Ruler the Rotting-BrainEater
pi_77405717
quote:
Op vrijdag 29 januari 2010 09:25 schreef Elmostyle het volgende:

[..]

Waarom denk je dat ik een topic had gemaakt met "Speurtocht naar Seal" als TT, het is al 3 maanden geleden dat zo'n seal ooit gebruikt is.
Als jullie eens iets actiever die seal gaan gebruiken dan hebben we er nog iets aan, op dit moment totaal niet, heel die seals worden zo goed als nooit gebruikt.
ToT is geen mod op ONZ
Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIE®TAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
  vrijdag 29 januari 2010 @ 09:35:16 #36
169780 Marijkezwolle
Queen multiquote
pi_77405766
quote:
Op vrijdag 29 januari 2010 09:12 schreef c0nd0r het volgende:

[..]

Moet je dan niet juist die allemaal aanpakken en naar de SC verwijzen of zeg ik dan iets heel doms?
Ik denk dat het een verloren "strijd" is. Ik vind het allemaal prima, alleen vind ik het hypocriet dat enkel wij aangepakt worden Maar lang leve andere kanalen en topics
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
pi_77405782
quote:
Op vrijdag 29 januari 2010 09:33 schreef rulerofdeath het volgende:

[..]

ToT is geen mod op ONZ
Oja inderdaad, maar iig dan aan Remlof ofzo gericht of wel-onz mods.
pi_77405900
quote:
Op vrijdag 29 januari 2010 09:35 schreef Marijkezwolle het volgende:

[..]

Ik denk dat het een verloren "strijd" is. Ik vind het allemaal prima, alleen vind ik het hypocriet dat enkel wij aangepakt worden Maar lang leve andere kanalen en topics
Ja maar goed, dat is nogal onrechtvaardig en gemakkelijk..
Zullen we als wraak gewoon deze FB maar gaan misbruiken dan om ons punt te maken?
It's not a bug! It's a feature!
Colleagues, relatives or friends making 'funny' jokes? Instantrimshot.nl
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 vrijdag 29 januari 2010 @ 11:14:38 #39
74056 crew  ToT
pi_77408716
Die seal was de laatste tijd gewoon niet nodig, omdat er al een SC-topic was, lijkt me.
pi_77408949
quote:
Op vrijdag 29 januari 2010 09:35 schreef Marijkezwolle het volgende:

[..]

Ik denk dat het een verloren "strijd" is. Ik vind het allemaal prima, alleen vind ik het hypocriet dat enkel wij aangepakt worden Maar lang leve andere kanalen en topics
Sowieso heeft discussieren met de crew geen zin.
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
pi_77408980
quote:
Op vrijdag 29 januari 2010 11:14 schreef ToT het volgende:
Die seal was de laatste tijd gewoon niet nodig, omdat er al een SC-topic was, lijkt me.
Oke feit Ik neem aan dat er wel iedere dag minstens 1 SC-topic bijkomt ?
  Leukste jonkie 2022 vrijdag 29 januari 2010 @ 12:08:04 #42
213457 engine
pi_77410813
quote:
Op vrijdag 29 januari 2010 11:21 schreef Elmostyle het volgende:

[..]

Oke feit Ik neem aan dat er wel iedere dag minstens 1 SC-topic bijkomt ?
En die moet ik dan iedere keer gaan zoeken
Naja ik vind het wel jammer want de SC was toch een goede reden om dagelijks op Fok te kijken.
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
pi_77411038
Moeten wij nu tr's gaan plaatsen op de SC's waar wij niet geaccepteerd worden? Want volgens mij is dat van heel wat SC's allang bekend. Misschien was het voor nieuwe leden lastig om zich in een gesprek te mengen ( Wat mij niet zo lijkt, want ik had er geen moeite mee en er zijn er nog heel wat bij gekomen de laatste tijd), maar wij hebben nooit lopen kankeren op nieuwe leden, ze bewust lopen negeren of wat dan ook. Er moeten gewoon mensen verbannen worden uit de KLB SC omdat ze zich zo onbeschoft gaan gedragen tegen wat nieuwe mensen, wat ze altijd al deden en ook doen onderling. Kan iemand mij dan uitleggen waarom zoiets wel openblijft?
  vrijdag 29 januari 2010 @ 12:38:32 #44
169780 Marijkezwolle
Queen multiquote
pi_77412013
quote:
Op vrijdag 29 januari 2010 09:41 schreef c0nd0r het volgende:

[..]

Ja maar goed, dat is nogal onrechtvaardig en gemakkelijk..
Zullen we als wraak gewoon deze FB maar gaan misbruiken dan om ons punt te maken?

Ik ben het helemaal met je eens hoor, maar het is mij de energie niet meer waard. Blijkbaar is dit wat de crew wil en kunnen we ze niet van gedachten veranderen, Om die reden maak ik er liever elders iets leuks van
Blijkbaar is het erg moeilijk toe te geven dat er sprake is van een inconsequent beleid of dat er eventueel zelfs voorbarige conclusies getrokken zijn danwel acties ondernomen zijn. Het moge duidelijk zijn dat er weinig mensen zijn die het volledig eens zijn met dit besluit, met name omdat voor mijn gevoel de redenen (muv het incrowd geneuzel) nergens op slaan.
Dit is echt het laatste wat ik er over kwijt wil
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
  vrijdag 29 januari 2010 @ 12:42:01 #45
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_77412119
Ik vind het niet erg dat we naar de KLB SC worden verbannen.
Maar is het echt nodig daar om constant te schelden, met kanker te smijten en subtiele doodsverwensingen naar je hoofd te krijgen?
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
pi_77413991
Jimmie, murpje

het is vrijdag middag

kan deze open ?
Het vrijdagmiddag lesbische tieners topic deel VIER

dankjullie
 2011 13" i5 ...
  vrijdag 29 januari 2010 @ 13:39:08 #47
169780 Marijkezwolle
Queen multiquote
pi_77414564
quote:
Op vrijdag 29 januari 2010 12:42 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik vind het niet erg dat we naar de KLB SC worden verbannen.
Maar is het echt nodig daar om constant te schelden, met kanker te smijten en subtiele doodsverwensingen naar je hoofd te krijgen?
En we zijn daar ook ZO welkom Wanneer wordt de KLB SC gesloten?
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
  vrijdag 29 januari 2010 @ 13:40:52 #48
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_77414635
Hoort de Eindhoven SC niet in subforum stad en streek?
Het oldbies SC topic kan toch wel naar het oldbies subforum?
Homo hoort ook niet in ONZ thuis denk ik zo
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
  Moderator vrijdag 29 januari 2010 @ 16:52:03 #49
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_77422573
quote:
Op vrijdag 29 januari 2010 11:21 schreef Elmostyle het volgende:

[..]

Oke feit Ik neem aan dat er wel iedere dag minstens 1 SC-topic bijkomt ?
Neuh, niet per sé. Het moet wel een verrassing blijven he.
quote:
Op vrijdag 29 januari 2010 12:13 schreef Myraela het volgende:
Moeten wij nu tr's gaan plaatsen op de SC's waar wij niet geaccepteerd worden? Want volgens mij is dat van heel wat SC's allang bekend. Misschien was het voor nieuwe leden lastig om zich in een gesprek te mengen ( Wat mij niet zo lijkt, want ik had er geen moeite mee en er zijn er nog heel wat bij gekomen de laatste tijd), maar wij hebben nooit lopen kankeren op nieuwe leden, ze bewust lopen negeren of wat dan ook. Er moeten gewoon mensen verbannen worden uit de KLB SC omdat ze zich zo onbeschoft gaan gedragen tegen wat nieuwe mensen, wat ze altijd al deden en ook doen onderling. Kan iemand mij dan uitleggen waarom zoiets wel openblijft?
Daarvoor kun je terecht in de KLB FB
quote:
Op vrijdag 29 januari 2010 13:25 schreef AskMe het volgende:
Jimmie, murpje

het is vrijdag middag

kan deze open ?
Het vrijdagmiddag lesbische tieners topic deel VIER

dankjullie
Geopend.
quote:
Op vrijdag 29 januari 2010 13:39 schreef Marijkezwolle het volgende:

[..]

En we zijn daar ook ZO welkom Wanneer wordt de KLB SC gesloten?
Daarvoor kun je terecht in de KLB FB
quote:
Op vrijdag 29 januari 2010 13:40 schreef Huppelmuts het volgende:
Hoort de Eindhoven SC niet in subforum stad en streek?
Het oldbies SC topic kan toch wel naar het oldbies subforum?
Homo hoort ook niet in ONZ thuis denk ik zo
Nee, nee en wel.
F.K.A. SuperwormJim
  zaterdag 30 januari 2010 @ 17:40:23 #50
268120 Ochtendjas
Avond is te mainstream
  Forum Admin zaterdag 30 januari 2010 @ 17:45:56 #51
58651 crew  murp
murp
pi_77454485
quote:
Op zaterdag 30 januari 2010 17:40 schreef Ochtendjas het volgende:
Fap Free Februari!
Waarom?!
omdat het een kuttopic is?
  zaterdag 30 januari 2010 @ 18:05:35 #52
268120 Ochtendjas
Avond is te mainstream
pi_77455092
quote:
Op zaterdag 30 januari 2010 17:45 schreef murp het volgende:

[..]

omdat het een kuttopic is?
Zeker omdat jij een vrouw bent en niet kan fappen hè?
Het is hier toch zeker ONZ of niet?
  Moderator zaterdag 30 januari 2010 @ 18:07:24 #53
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_77455151
quote:
Op zaterdag 30 januari 2010 18:05 schreef Ochtendjas het volgende:

[..]

Zeker omdat jij een vrouw bent en niet kan fappen hè?
Het is hier toch zeker ONZ of niet?
Hij is ongesteld, niet mee in discussie gaan. Dat is gevaarlijk.
En verder heb je gelijk: het is hier ONZ. En niet BAGGER. Jouw topic is bagger, en blijft dicht. Klaar. Opgelost. Next!
F.K.A. SuperwormJim
  zaterdag 30 januari 2010 @ 20:55:14 #54
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_77460485
Mag ik hier even zeggen dat ik het slowchatten in ONZ best wel mis en dat ik best moet wennen aan die andere modjes allemaal

WORM IK MIS JOU VOORAL!!
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
  Forum Admin zaterdag 30 januari 2010 @ 21:00:49 #55
58651 crew  murp
murp
pi_77460699
quote:
Op zaterdag 30 januari 2010 20:55 schreef Huppelmuts het volgende:
Mag ik hier even zeggen dat ik het slowchatten in ONZ best wel mis en dat ik best moet wennen aan die andere modjes allemaal

WORM IK MIS JOU VOORAL!!
nee, dat mag je niet zeggen, oh kut dat heb je al gedaan
  zaterdag 30 januari 2010 @ 21:06:49 #56
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_77460892
quote:
Op zaterdag 30 januari 2010 21:00 schreef murp het volgende:

[..]

nee, dat mag je niet zeggen, oh kut dat heb je al gedaan
We missen jou ook hoor, Murp!

Ik heb een lief klein vraagje. Mag ik vanavond een ONZ special openen. Gister had ik een themafeest, met als thema rock. Ik ben daarvoor helemaal als Gene Simmons omgetoverd. Ik heb in een van de laatste Sctopics beloofd dat ik daar foto´s van zou posten.
Die belofte zou ik graag houden.
Laffe huichelaar
  Forum Admin zaterdag 30 januari 2010 @ 21:44:49 #57
58651 crew  murp
murp
pi_77462109
quote:
Op zaterdag 30 januari 2010 21:06 schreef timmmmm het volgende:

[..]

We missen jou ook hoor, Murp!

Ik heb een lief klein vraagje. Mag ik vanavond een ONZ special openen. Gister had ik een themafeest, met als thema rock. Ik ben daarvoor helemaal als Gene Simmons omgetoverd. Ik heb in een van de laatste Sctopics beloofd dat ik daar foto´s van zou posten.
Die belofte zou ik graag houden.
pi_77465177
Heren/Dames van ONZ,

Jullie hebben het leuker gemaakt op ONZ!!

Ondanks het wegvallen van BrauN en zijn kornuiten!
Vooral mijn complimenten naar ToT en Murp, voor het ( voor jullie o zo vervelende ) nachtelijk geblaat

Ik heb het echt naar mijn zin op ONZ, keep up!

Allen voor bier, bier voor allen

pi_77468108
Toch wel kwaliteit in die nachtbagger he !
Leuke onderwerpen zoals muziek enzo.
  Moderator zondag 31 januari 2010 @ 09:53:16 #60
245701 crew  naatje_1
Naatzipiraat
pi_77470736
Zo, ik ben nu over het verlies van de ONZ SC heen, maar ik heb nog wel een aantal vragen/opmerkingen omtrent dit onderwerp.

(1) Dat rode sealtje, kan je dat aanvragen net zoals dat groene sealtje?
(2) SC komt meestal omdat TS in kwestie mee gaat praten met de mensen die in zijn topic posten, dus dan kan je met voorbedachte raden een SC beginnen...
(3) Jullie hoeven de baggertopics nu toch niet meer te sluiten? Want dan is het bedoeld voor de SC?
Hier schreef Aoibhin het volgende: Beter autist in de kist dan een feestje gemist w/ *O*
  zondag 31 januari 2010 @ 10:51:06 #61
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_77471518
quote:
Op zondag 31 januari 2010 09:53 schreef naatje_1 het volgende:
Zo, ik ben nu over het verlies van de ONZ SC heen, maar ik heb nog wel een aantal vragen/opmerkingen omtrent dit onderwerp.

(1) Dat rode sealtje, kan je dat aanvragen net zoals dat groene sealtje?
(2) SC komt meestal omdat TS in kwestie mee gaat praten met de mensen die in zijn topic posten, dus dan kan je met voorbedachte raden een SC beginnen...
(3) Jullie hoeven de baggertopics nu toch niet meer te sluiten? Want dan is het bedoeld voor de SC?
Het komt er op neer dat je een permitted seal krijgt als de mod in een goede bui is. Als je topic ruk en bagger is, maar eigenlijk te leuk om dicht te gooien, dan kom je in aanmerking. Zo heb ik het altijd begrepen
Laffe huichelaar
  Moderator zondag 31 januari 2010 @ 13:00:04 #62
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_77474432
quote:
Op zondag 31 januari 2010 09:53 schreef naatje_1 het volgende:
Zo, ik ben nu over het verlies van de ONZ SC heen, maar ik heb nog wel een aantal vragen/opmerkingen omtrent dit onderwerp.

(1) Dat rode sealtje, kan je dat aanvragen net zoals dat groene sealtje?
(2) SC komt meestal omdat TS in kwestie mee gaat praten met de mensen die in zijn topic posten, dus dan kan je met voorbedachte raden een SC beginnen...
(3) Jullie hoeven de baggertopics nu toch niet meer te sluiten? Want dan is het bedoeld voor de SC?
quote:
Op zondag 31 januari 2010 10:51 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Het komt er op neer dat je een permitted seal krijgt als de mod in een goede bui is. Als je topic ruk en bagger is, maar eigenlijk te leuk om dicht te gooien, dan kom je in aanmerking. Zo heb ik het altijd begrepen
Niet alle baggertopics zijn geschikt voor een sealtje. Als iemand een kuttopic opent kan het wel eens gebeuren dat door een topicwending het toch nog een leuk topic wordt. Wanneer we zien dat een hoop users een bepaald oorspronkelijk kuttopic erg leuk vindt en er veel in gepost wordt, willen we er een sealtje of permitted slowchat aan geven.

Aan verzoekjes doen we niet wat dit betreft. Maar we kunnen niet álle topics in de gaten houden. Daarvoor is de TR erg handig handig.
F.K.A. SuperwormJim
  Moderator maandag 1 februari 2010 @ 18:14:48 #64
245701 crew  naatje_1
Naatzipiraat
pi_77520874
Gesprekje op het spoor. [Paint!]

sealtje is wel op zijn plaats Tevens wil ik hem aandragen voor een TTT, als het topic goed blijft lopen
Hier schreef Aoibhin het volgende: Beter autist in de kist dan een feestje gemist w/ *O*
  maandag 1 februari 2010 @ 23:41:12 #65
280358 donthate
Aandachtsgeilurt
pi_77536850
quote:
Op maandag 1 februari 2010 23:16 schreef porsche1 het volgende:
Het is nog geen nacht, misschien in jouw stront land. Maar hier is het gewoon 23:16
quote:
Op maandag 1 februari 2010 23:34 schreef porsche1 het volgende:

[..]

Ga jij nou maar hosselen in tha hoed. Of hoe noemt jullie soort dat?
Jij bent het niet waard om op in te gaan.
quote:
Op maandag 1 februari 2010 23:39 schreef porsche1 het volgende:

[..]

Neen. Ik vind het erg vermakkelijk hoe jij op mij reageert. Zo'n typisch bontkraagje.

Dit zijn slechts 3van meneer die echt overal discrimineerd... Hij blijft maar doorgaan en waar het opslaat:S

Dt is nog niet eens het ergste kan er nog wel 100bij gaan plakken
  dinsdag 2 februari 2010 @ 00:09:16 #66
245963 poqpoq
eten geeft me troost
pi_77537775
er zijn 2 slowchat bagger topics in onz.
Nachtbagger waar we allemaal op vechtkampen zitten
Officiële nachtbagger #1 om 00:00 met Rupert!

kan er even geslot worden danku
It's time to kick ass and chew bubblegum. And I'm all out of bubblegum.
  Moderator dinsdag 2 februari 2010 @ 06:08:27 #67
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_77539604
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 00:09 schreef poqpoq het volgende:
er zijn 2 slowchat bagger topics in onz.
Nachtbagger waar we allemaal op vechtkampen zitten
Rupertnachtbaggert

kan er even geslot worden danku
Ik gooi ze gewoon allemaal dicht
quote:
Op maandag 1 februari 2010 18:14 schreef naatje_1 het volgende:
Gesprekje op het spoor. [Paint!]

sealtje is wel op zijn plaats Tevens wil ik hem aandragen voor een TTT, als het topic goed blijft lopen
quote:
Op maandag 1 februari 2010 23:41 schreef donthate het volgende:Dit zijn slechts 3van meneer die echt overal discrimineerd... Hij blijft maar doorgaan en waar het opslaat:S

Dt is nog niet eens het ergste kan er nog wel 100bij gaan plakken
Plaats iedere keer een TR bij het topic met daarin de verwijzing naar de betreffende post. Dat is veel effectiever dan hier een opmerking plaatsen in FB.
F.K.A. SuperwormJim
pi_77541581
Kan iemand ff de user Keltie uit mijn topic verwijderen?

Adolf was een feyenoord fan

user is op zijn feyenoord pikkie getrapt
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
  dinsdag 2 februari 2010 @ 12:05:06 #69
65837 cerror
ik kom af en toe
pi_77545530
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 09:49 schreef stevenmac26 het volgende:
Kan iemand ff de user Keltie uit mijn topic verwijderen?

Adolf was een feyenoord fan

user is op zijn feyenoord pikkie getrapt
Als de mods elke user die op z'n pikkie is getrapt uit een topic zou moeten editten dan bleef er geen ONZ meer over.
Hoi, ik ben een lamzak met een passie voor flessen wasverzachter.
Neuk mijn oor en noem me Harry Mulisch
  dinsdag 2 februari 2010 @ 15:27:21 #70
280358 donthate
Aandachtsgeilurt
pi_77553178
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 06:08 schreef SuperwormJim het volgende:


Plaats iedere keer een TR bij het topic met daarin de verwijzing naar de betreffende post. Dat is veel effectiever dan hier een opmerking plaatsen in FB.
Oke bedankt:)

Zal dat doen
  Trouwste user 2022 woensdag 3 februari 2010 @ 16:12:07 #71
7889 tong80
Spleenheup
pi_77595088
Superwormjim, wat begrijp je niet aan de term 'Onzin' ?

Dit is een briljant topic :

Mensen die klagen over Valentijn. Deel 2.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Moderator woensdag 3 februari 2010 @ 16:12:40 #72
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_77595103
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 16:12 schreef tong80 het volgende:
Superwormjim, wat begrijp je niet aan de term 'Onzin' ?

Dit is een briljant topic :

Mensen die klagen over Valentijn. Deel 2.

Jij wilde je eigen topic voor je woordgrapjes. Die heb je gekregen. Niet meer zeuren nu.
F.K.A. SuperwormJim
  Trouwste user 2022 woensdag 3 februari 2010 @ 16:14:14 #73
7889 tong80
Spleenheup
pi_77595161
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 16:12 schreef SuperwormJim het volgende:

[..]

Jij wilde je eigen topic voor je woordgrapjes. Die heb je gekregen. Niet meer zeuren nu.


Hoe smoor ik tong80 met een goedkoop excuus de mond


Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Trouwste user 2022 woensdag 3 februari 2010 @ 16:18:11 #74
7889 tong80
Spleenheup
pi_77595327
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Moderator woensdag 3 februari 2010 @ 16:25:00 #75
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_77595619
quote:
Goed topic. Maar je hoeft je linkjes niet hier te dumpen hoor. Daar is ONZ-FB niet voor.
F.K.A. SuperwormJim
pi_77613022
SNEL POST HIER:

Dit is een slechte lemming.
  donderdag 4 februari 2010 @ 06:21:11 #77
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_77618972
[paint] Wraak op vreemdgang
Waarom is mijn kwaliteitstopic gesloten?
This isn't even my final form.
  Moderator donderdag 4 februari 2010 @ 06:23:07 #78
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_77618974
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 06:21 schreef Levolution het volgende:
[paint] Wraak op vreemdgang
Waarom is mijn kwaliteitstopic gesloten?
Een topic bestaande uit drie posts, allemaal met alleen maar een kruisje, is geen kwaliteitstopic.
F.K.A. SuperwormJim
  donderdag 4 februari 2010 @ 06:24:26 #79
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_77618976
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 06:23 schreef SuperwormJim het volgende:

[..]

Een topic bestaande uit drie posts, allemaal met alleen maar een kruisje, is geen kwaliteitstopic.
Ik heb werkelijk waar drie strips gepost en kan ze hier en via een andere laptop gewoon zien. Hoe kan dit?
This isn't even my final form.
  Moderator donderdag 4 februari 2010 @ 06:27:20 #80
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_77618979
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 06:24 schreef Levolution het volgende:

[..]

Ik heb werkelijk waar drie strips gepost en kan ze hier en via een andere laptop gewoon zien. Hoe kan dit?
ff testen:
F.K.A. SuperwormJim
  Moderator donderdag 4 februari 2010 @ 06:27:38 #81
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_77618980
Het ligt in ieder geval niet aan tinypic.
F.K.A. SuperwormJim
  donderdag 4 februari 2010 @ 06:29:35 #82
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_77618985
Ik heb ze uit Illustrator geëxporteerd, misschien is het een bestandstype dat niet ondersteund wordt door het web. Even in Paint proberen op te slaan en hier een test doen, brb.
This isn't even my final form.
  donderdag 4 februari 2010 @ 06:31:06 #83
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_77618990


En?
This isn't even my final form.
  Moderator donderdag 4 februari 2010 @ 06:31:50 #84
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_77618993
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 06:31 schreef Levolution het volgende:
[ afbeelding ]

En?
Hij doet 't.

Maarre: wtf
F.K.A. SuperwormJim
  donderdag 4 februari 2010 @ 06:32:53 #85
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_77618995
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 06:31 schreef SuperwormJim het volgende:

[..]

Hij doet 't.

Maarre: wtf
Excuseer mijn gevoel voor humor.

Mag ie weer open als ik alles fiks?
This isn't even my final form.
  Moderator donderdag 4 februari 2010 @ 06:34:17 #86
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_77618997
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 06:32 schreef Levolution het volgende:

[..]

Excuseer mijn gevoel voor humor.

Mag ie weer open als ik alles fiks?
Ik zal 'm weer open gooien. Ik hoop alleen niet dat het plaatje dat je hier hebt gepost nog het minst schunnige plaatje was, het is hier geen KPD.
F.K.A. SuperwormJim
  donderdag 4 februari 2010 @ 06:35:26 #87
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_77619000
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 06:34 schreef SuperwormJim het volgende:

[..]

Ik zal 'm weer open gooien. Ik hoop alleen niet dat het plaatje dat je hier hebt gepost nog het minst schunnige plaatje was, het is hier geen KPD.
Dankjewel Maak je geen zorgen, de rest is ONZ-vriendelijk.
This isn't even my final form.
  Moderator donderdag 4 februari 2010 @ 14:17:04 #88
245701 crew  naatje_1
Naatzipiraat
pi_77628991
Een bedankje voor het opschonen van mijn topic
Hier schreef Aoibhin het volgende: Beter autist in de kist dan een feestje gemist w/ *O*
pi_77639967
Gister of eergister heb ik rond 23 uur een topic geopend.
Deze is nu uit de database verdwenen.

Vertel mij eens waarom ?

Ik kan hem in ieder geval nergens vinden.
  Moderator donderdag 4 februari 2010 @ 19:54:28 #90
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_77641021
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 19:31 schreef the_legend_killer het volgende:
Gister of eergister heb ik rond 23 uur een topic geopend.
Deze is nu uit de database verdwenen.

Vertel mij eens waarom ?

Ik kan hem in ieder geval nergens vinden.
Geen idee, ik verwijder geen topics.
F.K.A. SuperwormJim
pi_77641479
Oke dan ga ik dalijk maar eens rondvragen in de feedback.
Zelfs het topic van 2005 wat ik in mijn topic had staan is spoorloos.
pi_77641862
Kan dit topic: MC Martin in de bus gespot!!! hier misschien weer open?
Dan verander ik de OP wel even.
  Moderator donderdag 4 februari 2010 @ 20:14:27 #93
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_77641943
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 20:13 schreef AdvancedPower het volgende:
Kan dit topic: MC Martin in de bus gespot!!! hier misschien weer open?
Dan verander ik de OP wel even.
Open.
F.K.A. SuperwormJim
pi_77642001
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 20:14 schreef SuperwormJim het volgende:

[..]

Open.
Dank je!
Zou de TT misschien nog even gewijzigd kunnen worden in: [video] MC Martin gespot in de bus!!!

Linkje: MC Martin in de bus gespot!!!
  Moderator donderdag 4 februari 2010 @ 20:16:46 #95
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_77642040
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 20:15 schreef AdvancedPower het volgende:

[..]

Dank je!
Zou de TT misschien nog even gewijzigd kunnen worden in: [video] MC Martin gespot in de bus!!!

Linkje: [video] MC Martin gespot in de bus!!!
Alstu
F.K.A. SuperwormJim
pi_77642078
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 20:16 schreef SuperwormJim het volgende:

[..]

Alstu
Dank u.
  donderdag 4 februari 2010 @ 20:51:27 #97
241851 Muchachooo
Kan ook gitaar spelen!
pi_77643601
voor zover het mogelijk is wil ik Slogans voor users aanbevelen voor een seal of ontopic worthiness
Maar doet dat eigenlijk nauwelijks nog.
  Moderator donderdag 4 februari 2010 @ 22:10:50 #98
245701 crew  naatje_1
Naatzipiraat
pi_77647649
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 20:51 schreef Muchachooo het volgende:
voor zover het mogelijk is wil ik Slogans voor users aanbevelen voor een seal of ontopic worthiness
Tevens draag ik hem aan voor een TTT
Hier schreef Aoibhin het volgende: Beter autist in de kist dan een feestje gemist w/ *O*
  donderdag 4 februari 2010 @ 22:16:30 #99
280358 donthate
Aandachtsgeilurt
pi_77647975
Nachtbagger nummer doen we niet meer aan

er was er al een open dus zou iemand deze dicht kunnen kegelen
  donderdag 4 februari 2010 @ 23:09:14 #100
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_77650846
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 22:10 schreef naatje_1 het volgende:

[..]

Tevens draag ik hem aan voor een TTT
Blijf je hier nu werkelijk voor élke scheet een TTT aanvragen?
Laffe huichelaar
  Redactie Frontpage / Weblog vrijdag 5 februari 2010 @ 00:03:05 #101
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_77653273
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 23:09 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Blijf je hier nu werkelijk voor élke scheet een TTT aanvragen?
So true
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
  Moderator vrijdag 5 februari 2010 @ 06:05:37 #102
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_77657122
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 20:51 schreef Muchachooo het volgende:
voor zover het mogelijk is wil ik Slogans voor users aanbevelen voor een seal of ontopic worthiness
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 22:10 schreef naatje_1 het volgende:

[..]

Tevens draag ik hem aan voor een TTT
Hij is leuk, maar niet ieder leuk topic is een sealtje en/of TTT vermelding waard.
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 22:16 schreef donthate het volgende:
Nachtbagger nummer doen we niet meer aan

er was er al een open dus zou iemand deze dicht kunnen kegelen
Ik ga ze gewoon allemaal dichtgooien.
F.K.A. SuperwormJim
  Redactie Frontpage / Weblog zaterdag 6 februari 2010 @ 08:35:42 #103
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_77695144
Sorry worm ik zal weer lief zijn, maar je moet wel ff 3fm luisteren
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
pi_77706114
Is ToT een soort hulp-mod hier ofzo? Ik zie hem steeds vaker hier modden en topics sluiten...

Heb ik wat gemist
  Forum Admin zaterdag 6 februari 2010 @ 16:59:27 #105
58651 crew  murp
murp
pi_77706518
quote:
Op zaterdag 6 februari 2010 16:46 schreef Loveless85 het volgende:
Is ToT een soort hulp-mod hier ofzo? Ik zie hem steeds vaker hier modden en topics sluiten...

Heb ik wat gemist
ToT is van ONZ
pi_77706538
quote:
Op zaterdag 6 februari 2010 16:59 schreef murp het volgende:

[..]

ToT is van ONZ
Waarom staattie niet in de Index of is er geen MED van
  Forum Admin zaterdag 6 februari 2010 @ 17:04:58 #107
58651 crew  murp
murp
pi_77706697
quote:
Op zaterdag 6 februari 2010 16:59 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Waarom staattie niet in de Index of is er geen MED van
omdat ie officieel dat andere subforum modt
pi_77706726
quote:
Op zaterdag 6 februari 2010 17:04 schreef murp het volgende:

[..]

omdat ie officieel dat andere subforum modt
Jullie hebben hem geadopteerd zeg maar.

Komtie uit Haiti?
  Forum Admin zaterdag 6 februari 2010 @ 17:08:20 #109
58651 crew  murp
murp
pi_77706806
quote:
Op zaterdag 6 februari 2010 17:05 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Jullie hebben hem geadopteerd zeg maar.

Komtie uit Haiti?
ja, maar met een ufo hierheen gebracht
pi_77706824
quote:
Op zaterdag 6 februari 2010 17:08 schreef murp het volgende:

[..]

ja, maar met een ufo hierheen gebracht
Nee ok, dan snap ik het
pi_77718383
Waarom werd mijn topic gesloten?
Noot noot.
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 zaterdag 6 februari 2010 @ 23:34:37 #112
74056 crew  ToT
pi_77718590
Geen één! !!! !!! !!! !!!!

Grapje van het jaar, toedels
Noot noot.
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 zaterdag 6 februari 2010 @ 23:38:37 #114
74056 crew  ToT
pi_77718667
quote:
Op zaterdag 6 februari 2010 23:35 schreef Jojoortje het volgende:
Geen één! !!! !!! !!! !!!!

Grapje van het jaar, toedels
Je had er eentje onder een kloon gemaakt he!
pi_77721784
Kappersnacht vervolg!

Oke het is nachtbagger maar dit is niet meer leuk
Die foto... klikken op eigen risico

Pagina 1 ergens onderaan
  Moderator zondag 7 februari 2010 @ 08:30:49 #116
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_77723594
quote:
Op zondag 7 februari 2010 01:44 schreef the_legend_killer het volgende:
Kappersnacht vervolg!

Oke het is nachtbagger maar dit is niet meer leuk
Die foto... klikken op eigen risico

Pagina 1 ergens onderaan
opgeslot
F.K.A. SuperwormJim
pi_77778706
Nee dus

Waarom is dit gesloten? Een topic waarin Latijn werd gesproken mocht toch ook?

Edit: voor de volledigheid: Hic loquimur Latine.

[ Bericht 26% gewijzigd door Dastan op 08-02-2010 19:10:57 ]
pi_77784466
Hoi Worm of ToT :

Ik heb in mijn topic over Zweden de OP willen veranderen, maar hij geeft aan dat ie op slot is gegooid. Ik heb daar een seal gekregen dus daar zal het wel aan liggen. Kan die OP weer "vrijgegeven" worden of kan dat niet?
Ik wil namelijk in de OP de lijst maken met Zwedengangers

Gaan jullie trouwens ook mee ? Word kei lachen!

Het gaat nu om dit lijstje

Monopoly
The_Legend_Killer
iBenny
Twizu
Donthate
Ladidadida
Pumpkinsoup
Justmattie
Surveillance-Fiets
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 maandag 8 februari 2010 @ 20:59:21 #119
74056 crew  ToT
pi_77784718
Hij kan volgens mij niet vrijgegeven worden, maar we kunnen de OP wel editen.

Post hier (of PM) de exacte inhoud die je er in wil hebben!
Alleen dit lijstje er bij in zetten?
pi_77784808
quote:
Op maandag 8 februari 2010 20:59 schreef ToT het volgende:
Hij kan volgens mij niet vrijgegeven worden, maar we kunnen de OP wel editen.

Post hier (of PM) de exacte inhoud die je er in wil hebben!
Alleen dit lijstje er bij in zetten?
Tuurlijk wel, gewoon editten en dan het vinkje weghalen bij post op slot.
pi_77784894
quote:
Op maandag 8 februari 2010 20:59 schreef ToT het volgende:
Hij kan volgens mij niet vrijgegeven worden, maar we kunnen de OP wel editen.

Post hier (of PM) de exacte inhoud die je er in wil hebben!
Alleen dit lijstje er bij in zetten?
Ik pak trouwens wel post #3 misschien net zo handig, ik zal hem nog meerdere keren moeten editten

Bedankt iig!
  maandag 8 februari 2010 @ 22:15:05 #122
270173 FFSletop
Optische Illusie
pi_77788511
Slotjesverzoek op "piep in mijn computer"

lemmings.
I don't do Cocaine.... I just like the way it smells.
It's all about what he says, she says, Bullsh*t!
  Moderator dinsdag 9 februari 2010 @ 06:17:31 #123
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_77795961
quote:
Op maandag 8 februari 2010 18:55 schreef Dastan het volgende:
Nee dus

Waarom is dit gesloten? Een topic waarin Latijn werd gesproken mocht toch ook?

Edit: voor de volledigheid: Hic loquimur Latine.
Zie de sluitpost:
quote:
Op maandag 8 februari 2010 18:40 schreef Snakey het volgende:
We zijn een Nederlands forum.
quote:
Op maandag 8 februari 2010 21:02 schreef Monopoly het volgende:

[..]

Ik pak trouwens wel post #3 misschien net zo handig, ik zal hem nog meerdere keren moeten editten

Bedankt iig!
Graag gedaan.
quote:
Op maandag 8 februari 2010 22:15 schreef FFSletop het volgende:
Slotjesverzoek op "piep in mijn computer"

lemmings.
Aan slotjesverzoeken doen we niet.
Het topic is in ieder geval in de ochtendronde mee op slot gegaan.
F.K.A. SuperwormJim
pi_77814879
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 06:17 schreef SuperwormJim het volgende:

[..]

Zie de sluitpost:
[..]
Dat is dus totaal geen argument als jullie Latijnse topics en Engelse topics wel toestaan.
  Moderator dinsdag 9 februari 2010 @ 17:42:31 #125
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_77815222
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 17:32 schreef Dastan het volgende:

[..]

Dat is dus totaal geen argument als jullie Latijnse topics en Engelse topics wel toestaan.
Er zijn veel meer users die Latijns en/of Engels lezen/schrijven dan Arabisch.
F.K.A. SuperwormJim
pi_77815468
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 17:42 schreef SuperwormJim het volgende:

[..]

Er zijn veel meer users die Latijns en/of Engels lezen/schrijven dan Arabisch.
Dat betwijfel ik. Er zijn meer users die een Arabisch topic willen verzieken. Dat is zeker. Maar geef dat dan als reden.
  Moderator dinsdag 9 februari 2010 @ 19:21:20 #127
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_77818982
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 17:51 schreef Dastan het volgende:

[..]

Dat betwijfel ik. Er zijn meer users die een Arabisch topic willen verzieken. Dat is zeker. Maar geef dat dan als reden.
Dan is dat de reden. Wat jij wil.
F.K.A. SuperwormJim
  woensdag 10 februari 2010 @ 12:33:02 #128
148588 rulerofdeath
Ruler the Rotting-BrainEater
pi_77841372
wtf is dit dan weer voor censuur?

er kan toch gewoon antwoord gegeven worden?
Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIE®TAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
  Forum Admin woensdag 10 februari 2010 @ 12:37:39 #129
58651 crew  murp
murp
pi_77841531
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 12:33 schreef rulerofdeath het volgende:
wtf is dit dan weer voor censuur?

er kan toch gewoon antwoord gegeven worden?


oftopic geneuzel wordt altijd verwijderd.. ook dat omdatje post totaal irrelevant is
  woensdag 10 februari 2010 @ 13:07:41 #130
148588 rulerofdeath
Ruler the Rotting-BrainEater
pi_77842362
dus in het GM topic mag niet meer gevraagd worden hoe iemand is en bespreken wat diegene gaat doen/ondergaat?
Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIE®TAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
  Forum Admin woensdag 10 februari 2010 @ 13:11:13 #131
58651 crew  murp
murp
pi_77842447
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 13:07 schreef rulerofdeath het volgende:
dus in het GM topic mag niet meer gevraagd worden hoe iemand is en bespreken wat diegene gaat doen/ondergaat?
gewoon het topic teuglezen, snap je het niet? gewoon nogmaals lezen
pi_77842461
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 13:07 schreef rulerofdeath het volgende:
dus in het GM topic mag niet meer gevraagd worden hoe iemand is en bespreken wat diegene gaat doen/ondergaat?
Nee wnat dan moet je maar naar de SC maar die is niet meer.
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
  woensdag 10 februari 2010 @ 13:18:41 #133
148588 rulerofdeath
Ruler the Rotting-BrainEater
pi_77842670
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 13:11 schreef murp het volgende:

[..]

gewoon het topic teuglezen, snap je het niet? gewoon nogmaals lezen
ik zie het nu.
alsof ook maar iemand het hele goedemorgen topic terug gaat lezen

en als ik me niet vergis gebeurt dit al wel een hele tijd en een periode daarvoor werd d'r gewoon knetterhard gebaggerd daar. Daar was de nachtbagger toen niks bij.

En ik zie het probleem niet. De meeste GM-topics halen de 200 posts niet. Wat is het probleem dat er heel af en toe een 2e bij komt?

ow, en posts verwijderen in een feedback topic is wel erg sneu trouwens
Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIE®TAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
  woensdag 10 februari 2010 @ 13:53:54 #134
169780 Marijkezwolle
Queen multiquote
pi_77843840
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 13:18 schreef rulerofdeath het volgende:

[..]

ik zie het nu.
alsof ook maar iemand het hele goedemorgen topic terug gaat lezen

en als ik me niet vergis gebeurt dit al wel een hele tijd en een periode daarvoor werd d'r gewoon knetterhard gebaggerd daar. Daar was de nachtbagger toen niks bij.

En ik zie het probleem niet. De meeste GM-topics halen de 200 posts niet. Wat is het probleem dat er heel af en toe een 2e bij komt?

ow, en posts verwijderen in een feedback topic is wel erg sneu trouwens
Bovendien ben ik het overzicht kwijt qua waar we wel mogen SCen, dus dat heb ik allang opgegeven. Ik vind het daarom erg vreemd dat je niet eens maar mag vragen hoe het met iemand is. Dat doe ik al zolang het GM topic bestaat en dit is voor het eerst dat er zo moeilijk over gedaan word en dat er zelfs posts van mij verwijderd worden Wat is er toch allemaal aan de hand dat het nu opeens allemaal zo vreselijk ongezellig en chagrijnig moet? Ik ben namelijk amper nog in ONZ door dit soort geneuzel, het wordt er imho niet leuker op zo.
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
  Moderator woensdag 10 februari 2010 @ 13:59:24 #135
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_77844019
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 13:53 schreef Marijkezwolle het volgende:

[..]

Bovendien ben ik het overzicht kwijt qua waar we wel mogen SCen, dus dat heb ik allang opgegeven.
En dat terwijl dat heel simpel en duidelijk is. Je mag sc'en in:
- De SC-topics over heel FOK!
- De topics in ONZ waar een SC sealtje in de OP staat.
quote:
Ik vind het daarom erg vreemd dat je niet eens maar mag vragen hoe het met iemand is.
Dat mag zeker. Maar niet, zoals deze keer, er een groepsgresprek op msn van maken. Dan ga je gewoon lekker msn'en.
quote:
Dat doe ik al zolang het GM topic bestaat en dit is voor het eerst dat er zo moeilijk over gedaan word en dat er zelfs posts van mij verwijderd worden
Nee, dit is niet de eerste keer. Dit is de eerste keer dat jij het in gaten hebt.
quote:
Wat is er toch allemaal aan de hand dat het nu opeens allemaal zo vreselijk ongezellig en chagrijnig moet? Ik ben namelijk amper nog in ONZ door dit soort geneuzel, het wordt er imho niet leuker op zo.
Het is hartstikke gezellig in ONZ, zolang je je gewoon aan een paar simpele regels kunt houden.
F.K.A. SuperwormJim
  woensdag 10 februari 2010 @ 14:06:26 #136
148588 rulerofdeath
Ruler the Rotting-BrainEater
pi_77844242
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 13:18 schreef rulerofdeath het volgende:

[..]

ik zie het nu.
alsof ook maar iemand het hele goedemorgen topic terug gaat lezen

en als ik me niet vergis gebeurt dit al wel een hele tijd en een periode daarvoor werd d'r gewoon knetterhard gebaggerd daar. Daar was de nachtbagger toen niks bij.

En ik zie het probleem niet. De meeste GM-topics halen de 200 posts niet. Wat is het probleem dat er heel af en toe een 2e bij komt?

ow, en posts verwijderen in een feedback topic is wel erg sneu trouwens
En wanneer is het volgens jou een groepsgesprek op msn?
Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIE®TAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
  woensdag 10 februari 2010 @ 14:35:36 #137
169780 Marijkezwolle
Queen multiquote
pi_77845297
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 13:59 schreef SuperwormJim het volgende:

[..]

En dat terwijl dat heel simpel en duidelijk is. Je mag sc'en in:
- De SC-topics over heel FOK!
- De topics in ONZ waar een SC sealtje in de OP staat.
[..]

Dat mag zeker. Maar niet, zoals deze keer, er een groepsgresprek op msn van maken. Dan ga je gewoon lekker msn'en.
[..]

Nee, dit is niet de eerste keer. Dit is de eerste keer dat jij het in gaten hebt.
[..]

Het is hartstikke gezellig in ONZ, zolang je je gewoon aan een paar simpele regels kunt houden.
Kunnen we het GM topic niet gewoon verhuizen? Naar GC of R&P, want jullie maken het verrekte ongezellig. Ik begin geen groepsgesprek. Ik had het over Erwins nieuwe huis, mijn rijbewijs en ajf als kersverse pappa. Wat is daar groepsgesprekkerig aan volgens jou?
Het valt mij op dat enkel in ONZ er zoveel gezeur is, in de andere SC's doen de mod's net zo gezellig mee. Enkel hier is het constant een of andere machtsstrijd en gezanik. Ik wens jullie er succes mee in elk geval Ik ben er echt klaar mee
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
  Forum Admin woensdag 10 februari 2010 @ 15:56:21 #138
58651 crew  murp
murp
pi_77848270
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 14:06 schreef rulerofdeath het volgende:

[..]

En wanneer is het volgens jou een groepsgesprek op msn?
als je het gesprek net zo goed op msn kan houden voor het (incrowd) clubje
  woensdag 10 februari 2010 @ 16:27:32 #139
148588 rulerofdeath
Ruler the Rotting-BrainEater
pi_77849521
ja,dan kun je net zo goed half FOK! op msn toevoegen en daar gaan beginnen.
Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIE®TAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
  Redactie Frontpage / Weblog woensdag 10 februari 2010 @ 16:28:10 #140
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_77849548
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 16:27 schreef rulerofdeath het volgende:
ja,dan kun je net zo goed half FOK! op msn toevoegen en daar gaan beginnen.
Dat doe ik dus al !!
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
  woensdag 10 februari 2010 @ 16:28:42 #141
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_77849564
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 16:27 schreef rulerofdeath het volgende:
ja,dan kun je net zo goed half FOK! op msn toevoegen en daar gaan beginnen.
Niet als je goed leest. Probeer het nog eens. Vergeet vooral het woordje incrowd niet.
Laffe huichelaar
  woensdag 10 februari 2010 @ 16:32:43 #142
148588 rulerofdeath
Ruler the Rotting-BrainEater
pi_77849713
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 16:28 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Niet als je goed leest. Probeer het nog eens. Vergeet vooral het woordje incrowd niet.
maar we mogen dus niet meer vragen aan iemand wat deze vandaag gaat doen. dat moet maar op msn. Ik heb dus niet iedereen op msn.
Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIE®TAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
  Redactie Frontpage / Weblog woensdag 10 februari 2010 @ 16:35:42 #143
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_77849810
Mods willen gewoon geen kliekjesvorming
Maar ik denk ook dat er iets te veel wordt doorgeslagen op dit moment, Fok is er voor de users.
Users moeten het leuk hebben op fok, daar gaat het modden om.
Volgens mij zijn er nu wel redelijk wat users in ONZ niet zo vrolijk, misschien iets releaxer modden, ik heb er geen last van trouwens hoor, maar ik kom even op voor mijn medefokker zoals Marijkezwolle. Ik kom sowieso niet in slowchats of goedemorgentopics.
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
  woensdag 10 februari 2010 @ 16:36:11 #144
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_77849838
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 16:32 schreef rulerofdeath het volgende:

[..]

maar we mogen dus niet meer vragen aan iemand wat deze vandaag gaat doen. dat moet maar op msn. Ik heb dus niet iedereen op msn.
Niet als je goed leest, probeer het nog eens.

driemaal is scheepsrecht!
Laffe huichelaar
  Moderator woensdag 10 februari 2010 @ 16:37:58 #145
245701 crew  naatje_1
Naatzipiraat
pi_77849915
Mag ik hier ook even wat over zeggen:

Dat msngesprek is onzin, want ik zit nou juist op fok omdat ik msn vreselijk irritant vind, en ik zit dan dus ook nooit op msn. Tevens was er op het moment van de GM in ONZ vanochtend geen permitted slowchat seal te bekennen in de topics die bovenaan staan en de SCs waar ik in zit daar kwam niemand heen omdat ze allemaal in het GM topic zitten, dus kan ik het ze net zo goed daar vragen in plaats van bij de SC.

En je kunt overigens wel alle posts verwijderen van het GM topic als er niet eens een beetje SC mag, want dat was eerst wel toegestaan en nu dus ineens ook niet meer. Ik weet niet wanneer dit topic begon, maar het leek mij als n00b een topic waar je een beetje bij kon praten met mensen nadat je goedemorgen had gezegd.

Wat marijke zegt, daar ben ik het mee eens: Zet het topic gewoon in GC of sluit deze reeks (waar het wel op gaat lijken nu)
Hier schreef Aoibhin het volgende: Beter autist in de kist dan een feestje gemist w/ *O*
  Redactie Frontpage / Weblog woensdag 10 februari 2010 @ 16:40:53 #146
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_77850007
Van mij mogen ze het sluiten ik hoef niet heel fok goedemorgen goedemiddag of goedenacht te wensen hoor
Maarja er is een doelgroep voor blijkt.
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
  woensdag 10 februari 2010 @ 16:42:22 #147
148588 rulerofdeath
Ruler the Rotting-BrainEater
pi_77850059
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 16:36 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Niet als je goed leest, probeer het nog eens.

driemaal is scheepsrecht!
nou, vertel jij eens hoe je het ziet?

We mogen niet meer slowchatten. dat was ons gezegd
Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIE®TAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
  woensdag 10 februari 2010 @ 16:44:33 #148
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_77850130
Je mag vragen hoe het gaat, je mag best wat slowchatten, maar het moet toegankelijk blijven voor iedereen. Wanneer je het over ajf's kindje gaat hebben, is het alleen nog toegankelijk voor de gebruikelijke kliek.

Zolang het algemeen blijft, mag je best wat SCen.
Laffe huichelaar
  woensdag 10 februari 2010 @ 16:45:38 #149
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_77850159
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 16:44 schreef timmmmm het volgende:
Je mag vragen hoe het gaat, je mag best wat slowchatten, maar het moet toegankelijk blijven voor iedereen. Wanneer je het over ajf's kindje gaat hebben, is het alleen nog toegankelijk voor de gebruikelijke kliek.

Zolang het algemeen blijft, mag je best wat SCen.
O, en wanneer het alleen toegankelijk is voor de gebruikelijke kliek, kan je het beter op msn doen. Dat was de opmerking die je het eerst niet goed las.
Laffe huichelaar
  Moderator woensdag 10 februari 2010 @ 16:46:14 #150
245701 crew  naatje_1
Naatzipiraat
pi_77850181
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 16:44 schreef timmmmm het volgende:
Je mag vragen hoe het gaat, je mag best wat slowchatten, maar het moet toegankelijk blijven voor iedereen. Wanneer je het over ajf's kindje gaat hebben, is het alleen nog toegankelijk voor de gebruikelijke kliek.

Zolang het algemeen blijft, mag je best wat SCen.
Sorry hoor, maar als ik vraag hoe het is, dan gaat hij het natuurlijk hebben over zijn kind, en wat ik versta onder een SC bij GM is hoi, hoi, hoest, (antwoord) hoest mj, (antwoord)
Hier schreef Aoibhin het volgende: Beter autist in de kist dan een feestje gemist w/ *O*
  woensdag 10 februari 2010 @ 16:48:04 #151
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_77850249
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 16:46 schreef naatje_1 het volgende:

[..]

Sorry hoor, maar als ik vraag hoe het is, dan gaat hij het natuurlijk hebben over zijn kind, en wat ik versta onder een SC bij GM is hoi, hoi, hoest, (antwoord) hoest mj, (antwoord)
Ja, dan moet je niet bij mij zijn. Het boeit mij geen reet, ik kom daar nooit. Ik vind het alleen wel lachwekkend dat er hier mensen zijn die het beleid niet snappen die er in zitten, terwijl ik aan de hand van 3 posts het beleid wél uit kan leggen.

Persoonlijk ben ik het er niet mee eens of erop tegen. Het laat me geheel en al koud.
Laffe huichelaar
pi_77850364
Jezus, bler niet zo. GM is niet de vervanging van SC, slowchatten doe je maar in een SC. Zo simpel is het.
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
  woensdag 10 februari 2010 @ 16:52:30 #153
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_77850411
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 16:51 schreef DevilsWhore het volgende:
Jezus, bler niet zo. GM is niet de vervanging van SC, slowchatten doe je maar in een SC. Zo simpel is het.
Ik wacht nog op de eerste pipo die gaat roepen, JA, MAAR ze hebben de SC gesloten, dus in het GM topic
Laffe huichelaar
pi_77850504
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 16:52 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Ik wacht nog op de eerste pipo die gaat roepen, JA, MAAR ze hebben de SC gesloten, dus in het GM topic
Dan is het heel snel afgelopen met GM.
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
  woensdag 10 februari 2010 @ 17:23:35 #155
169780 Marijkezwolle
Queen multiquote
pi_77851462
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 16:51 schreef DevilsWhore het volgende:
Jezus, bler niet zo. GM is niet de vervanging van SC, slowchatten doe je maar in een SC. Zo simpel is het.
Is toch fijn dat degene die de meeste MSN gesprekken houdt in SC's hier even een grote bek komt geven...
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
pi_77851493
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 17:23 schreef Marijkezwolle het volgende:

[..]

Is toch fijn dat degene die de meeste MSN gesprekken houdt in SC's hier even een grote bek komt geven...
Ik doe het dan ook niet in GM
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
  Forum Admin woensdag 10 februari 2010 @ 17:29:09 #157
58651 crew  murp
murp
pi_77851658
Ja klaar hoor, open maar een topic in FB, ik hoef het niet meer te zien in ONZ-FB
  Forum Admin woensdag 10 februari 2010 @ 17:33:16 #158
58651 crew  murp
murp
pi_77851793
en de rest van de zooi berichten die hieronder komt delete ik, al is het ontopic
  woensdag 10 februari 2010 @ 18:02:53 #159
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_77852750
timmmm

Mag deze weer open? Ik zie hem nu pas, en ik wil graag reageren
Laffe huichelaar
  Moderator woensdag 10 februari 2010 @ 18:49:16 #160
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_77854449
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 18:02 schreef timmmmm het volgende:
timmmm

Mag deze weer open? Ik zie hem nu pas, en ik wil graag reageren
Dat topic bestaat niet eens.
F.K.A. SuperwormJim
  woensdag 10 februari 2010 @ 19:16:14 #161
148588 rulerofdeath
Ruler the Rotting-BrainEater
pi_77855460
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 16:44 schreef timmmmm het volgende:
Je mag vragen hoe het gaat, je mag best wat slowchatten, maar het moet toegankelijk blijven voor iedereen. Wanneer je het over ajf's kindje gaat hebben, is het alleen nog toegankelijk voor de gebruikelijke kliek.

Zolang het algemeen blijft, mag je best wat SCen.
tjah, daar zit wat in. Maar waar ik op doelde ging over DevilsWhore die vandaag naar de dokter moest. daar had ik, en anderen, nog niets van gehoord.
Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIE®TAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
  woensdag 10 februari 2010 @ 19:17:04 #162
148588 rulerofdeath
Ruler the Rotting-BrainEater
pi_77855491
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 17:29 schreef murp het volgende:
Ja klaar hoor, open maar een topic in FB, ik hoef het niet meer te zien in ONZ-FB
ow, sorry, deze had ik niet gelezen. excuses
Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIE®TAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
pi_77855547
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 19:16 schreef rulerofdeath het volgende:

[..]

tjah, daar zit wat in. Maar waar ik op doelde ging over DevilsWhore die vandaag naar de dokter moest. daar had ik, en anderen, nog niets van gehoord.
Gynaecoloog
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
  woensdag 10 februari 2010 @ 19:19:49 #164
104871 remlof
Europees federalist
  donderdag 11 februari 2010 @ 10:29:10 #165
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_77874950
Je zat op de kans een slotje te zetten te wachten, hè Murp?
Laffe huichelaar
  Redactie Frontpage / Weblog donderdag 11 februari 2010 @ 10:31:35 #166
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_77875027
Je zat op de kans een slotje te zetten te wachten, hè Murp?
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
  Forum Admin donderdag 11 februari 2010 @ 10:32:10 #167
58651 crew  murp
murp
pi_77875048
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 10:29 schreef timmmmm het volgende:
Je zat op de kans een slotje te zetten te wachten, hè Murp?
ja
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 10:31 schreef Paul het volgende:
Je zat op de kans een slotje te zetten te wachten, hè Murp?
ja
  Redactie Frontpage / Weblog donderdag 11 februari 2010 @ 10:36:53 #168
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_77875174
Murp je wilt echt vechten he !
Waarom zit jij nou weer in MEN , dat is een spelletjes forum, kan dan jonge ik geef je een hoek
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
  Forum Admin donderdag 11 februari 2010 @ 10:37:31 #169
58651 crew  murp
murp
pi_77875190
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 10:36 schreef Paul het volgende:
Murp je wilt echt vechten he !
Waarom zit jij nou weer in MEN , dat is een spelletjes forum, kan dan jonge ik geef je een hoek
kom maar, met je plaffertjeskop
  Redactie Frontpage / Weblog donderdag 11 februari 2010 @ 10:42:32 #170
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_77875310
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 10:37 schreef murp het volgende:

[..]

kom maar, met je plaffertjeskop
Wat is een plaffertje
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
  donderdag 11 februari 2010 @ 10:43:50 #171
148588 rulerofdeath
Ruler the Rotting-BrainEater
pi_77875341
een plat poffertje?
Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIE®TAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
  donderdag 11 februari 2010 @ 10:44:16 #172
65837 cerror
ik kom af en toe
pi_77875350
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 10:42 schreef Paul het volgende:

[..]

Wat is een plaffertje
Ik schat een lid van de pfaf familie.
Oftewel een pompeuse kutbelg met de intelligentie van een oezbeekse snorkever.
Hoi, ik ben een lamzak met een passie voor flessen wasverzachter.
Neuk mijn oor en noem me Harry Mulisch
  Forum Admin donderdag 11 februari 2010 @ 10:44:34 #173
58651 crew  murp
murp
pi_77875362
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 10:42 schreef Paul het volgende:

[..]

Wat is een plaffertje
het bekte lekker
nu weer FB
  Moderator donderdag 11 februari 2010 @ 15:44:15 #174
245701 crew  naatje_1
Naatzipiraat
pi_77886197
Ik ga mijn plicht weer voor vandaag vervullen:

Ik draag het verkeersborden topic aan voor een sealtje

Deze: Verkeersborden Painten!
Hier schreef Aoibhin het volgende: Beter autist in de kist dan een feestje gemist w/ *O*
pi_77887749
carnaval staar weer voor de deur

deze user post in zowat elk topic waar hij instaat dat plaatje
Op dinsdag 2 september 2008 22:59 schreef Danny het volgende:
sorry.
leukste topic aller tijden
Voor computergerelateerde vragen klik hier
  donderdag 11 februari 2010 @ 16:41:55 #176
118585 Crutch
Filantroop || Taalzwengel
pi_77888247
Kan ThaOMG in de kliko? Wat een kutuser is dat
Je moeder is een hamster
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 donderdag 11 februari 2010 @ 18:28:03 #177
74056 crew  ToT
pi_77891724
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 16:41 schreef Crutch het volgende:
Kan ThaOMG in de kliko? Wat een kutuser is dat
Ban-aanvragen zijn ook banbaar he!
  Moderator donderdag 11 februari 2010 @ 19:08:34 #178
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_77893198
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 15:44 schreef naatje_1 het volgende:
Ik ga mijn plicht weer voor vandaag vervullen:

Ik draag het verkeersborden topic aan voor een sealtje

Deze: Verkeersborden Painten!
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 16:28 schreef SpeedyRich het volgende:
carnaval staar weer voor de deur

deze user post in zowat elk topic waar hij instaat dat plaatje
We zullen er eens op letten.
F.K.A. SuperwormJim
  donderdag 11 februari 2010 @ 19:21:54 #179
118585 Crutch
Filantroop || Taalzwengel
pi_77893709
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 18:28 schreef ToT het volgende:

[..]

Ban-aanvragen zijn ook banbaar he!
Dan stel ik voor dat jullie wat strenger optreden. Dan maar wat vaker een gastslotje o.i.d.
Je moeder is een hamster
  donderdag 11 februari 2010 @ 21:10:18 #180
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_77897761
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 16:28 schreef SpeedyRich het volgende:
carnaval staar weer voor de deur

deze user post in zowat elk topic waar hij instaat dat plaatje
en nog 1 van hem
Donthate!
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
  donderdag 11 februari 2010 @ 21:12:33 #181
104871 remlof
Europees federalist
pi_77897862
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 21:10 schreef Huppelmuts het volgende:

[..]

en nog 1 van hem
Donthate!
[Forum] Banmeldtopic
  donderdag 11 februari 2010 @ 21:15:56 #182
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_77898022
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 21:12 schreef remlof het volgende:

[..]

[Forum] Banmeldtopic
Die bekijk ik niet dagelijks. Ik zag het aan je sluitpost.
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
  donderdag 11 februari 2010 @ 23:08:47 #183
192856 -SG-
PSV Eindhoven!
pi_77903802
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 23:06 schreef -SG- het volgende:
Godverdomme zeg, nachtbagger wordt steeds vroeger. Waar is de tijd gebleven dat het gewoon om/na 0.00 uur werd geopend?
A little knowledge is a dangerous thing.
  Redactie Frontpage / Weblog donderdag 11 februari 2010 @ 23:39:09 #184
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_77905052
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 23:08 schreef -SG- het volgende:

[..]


Ach meid toch, wat erg voor je zeg
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 donderdag 11 februari 2010 @ 23:40:08 #185
74056 crew  ToT
pi_77905088
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 23:08 schreef -SG- het volgende:

[..]
True, merk ik ook al, en er lopen er momenteel zelfs 2!
  Redactie Frontpage / Weblog donderdag 11 februari 2010 @ 23:41:02 #186
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_77905117
ToT en -SG- ik vind dit heel erg voor jullie dit is echt FB waardig yep verschrikkelijk
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 donderdag 11 februari 2010 @ 23:44:12 #187
74056 crew  ToT
pi_77905234
Paul, ffs, laat Stoffer aan je vinger hangen, dan doe je nog eens wat nuttigs!

Anyway, 1 van de 2 nachtbaggertopics op slot gegooid. (Naast de 3 of 4 kleinere die ik al op slot gegooid had!
  Redactie Frontpage / Weblog donderdag 11 februari 2010 @ 23:49:35 #188
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_77905431
Come on, lekker boeiend of de nachtbagger om 23.50 uur of om 000 uur word geopend.


Stoffer hangt nu aan m'n vinger btw
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
  donderdag 11 februari 2010 @ 23:51:40 #189
192856 -SG-
PSV Eindhoven!
pi_77905494
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 23:49 schreef Paul het volgende:
Come on, lekker boeiend of de nachtbagger om 23.50 uur of om 000 uur word geopend.


Stoffer hangt nu aan m'n vinger btw
22.30 wel .
A little knowledge is a dangerous thing.
  donderdag 11 februari 2010 @ 23:51:55 #190
192856 -SG-
PSV Eindhoven!
pi_77905507
Sowieso eigenlijk gewoon niet voor 0.00 openen.
A little knowledge is a dangerous thing.
  Redactie Frontpage / Weblog donderdag 11 februari 2010 @ 23:52:11 #191
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_77905517
Oooooooooooooooh ok dan heb je gelijk
Delete m'n postjes maar ToT
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 donderdag 11 februari 2010 @ 23:53:25 #192
74056 crew  ToT
pi_77905559
Yay Stoffer!

Ja 22.30 is gewoon bullshit voor nachtbagger. De echte no-lifers moeten gewoon ff geduld hebben; ze hebben de hele nacht nog voor zich!
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 23:52 schreef Paul het volgende:
Oooooooooooooooh ok dan heb je gelijk
Delete m'n postjes maar ToT
Dus in het vervolg: EERST kijken, DAN pas blèren!
  vrijdag 12 februari 2010 @ 06:50:49 #193
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_77908779
Nu wordt de OP van het GM topic iedere keer aangepast, kan je dan niet beter de wiki aanpassen?
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
  Moderator vrijdag 12 februari 2010 @ 07:02:53 #194
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_77908803
quote:
Op vrijdag 12 februari 2010 06:50 schreef Huppelmuts het volgende:
Nu wordt de OP van het GM topic iedere keer aangepast, kan je dan niet beter de wiki aanpassen?
Nee, dat is niet nodig. Dit is pas de tweede keer dat de OP is aangepast. Over een tijdje heeft men wel door hoe het werkt, en dan is dat niet meer nodig.
F.K.A. SuperwormJim
  Redactie Frontpage / Weblog zaterdag 13 februari 2010 @ 09:36:17 #195
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_77947604
MURRRRRRRRRRRP doe es niet ik was net aan het fotosoepen voor mn topic
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
  Forum Admin zaterdag 13 februari 2010 @ 09:37:32 #196
58651 crew  murp
murp
pi_77947613
quote:
Op zaterdag 13 februari 2010 09:36 schreef Paul het volgende:
MURRRRRRRRRRRP doe es niet ik was net aan het fotosoepen voor mn topic
pech
  Redactie Frontpage / Weblog zaterdag 13 februari 2010 @ 09:37:49 #197
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_77947614
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
  Forum Admin zaterdag 13 februari 2010 @ 09:38:08 #198
58651 crew  murp
murp
  zaterdag 13 februari 2010 @ 19:45:25 #199
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_77962765
'SPLAIN THIS!

Kuttopic, uiteraard, maar TS weigert hem ook gewoon te laten zakken door hem te kicken. Slotje graag.
Laffe huichelaar
  zondag 14 februari 2010 @ 17:23:11 #200
269599 Lonker
Doe maar gewoon
pi_77988414
Als ik een TR doe, zien jullie dan ook dat ik hem heb gedaan of zien jullie alleen dat er een TR is gedaan ?
Op dinsdag 16 februari 2010 15:42 schreef Nikmans het volgende:
Lonker is echt zo'n boutuser die opeens uit het niets is gekomen en nu 600 keer per dag post :r
Op dinsdag 16 februari 2010 16:07 schreef MASD het volgende:
LONKER KANKERHAAS.
  Forum Admin zondag 14 februari 2010 @ 17:46:06 #201
58651 crew  murp
murp
pi_77989298
quote:
Op zondag 14 februari 2010 17:23 schreef Lonker het volgende:
Als ik een TR doe, zien jullie dan ook dat ik hem heb gedaan of zien jullie alleen dat er een TR is gedaan ?
het ligt eraan of je de: "ik wil dit anoniem doen" vinkje aan heb staan
  zondag 14 februari 2010 @ 21:38:35 #202
104871 remlof
Europees federalist
pi_77998829
Zo kan ie wel weer, open er maar een apart topic voor desnoods, kunnen we dit topic voor feedback houden.
pi_77998935
quote:
Op zondag 14 februari 2010 21:38 schreef remlof het volgende:
Zo kan ie wel weer, open er maar een apart topic voor desnoods, kunnen we dit topic voor feedback houden.
Dat wás feedback Remlof
  zondag 14 februari 2010 @ 21:40:58 #204
104871 remlof
Europees federalist
pi_77998978
quote:
Op zondag 14 februari 2010 21:40 schreef Dirkh het volgende:

[..]

Dat wás feedback Remlof
Ik kan geen feedback terugvinden in die schoolpleinruzie van jullie, sorry.
pi_77999092
quote:
Op zondag 14 februari 2010 21:40 schreef remlof het volgende:

[..]

Ik kan geen feedback terugvinden in die schoolpleinruzie van jullie, sorry.
Als je al te dom bent om dat niet te zien, bemoei je er dan gewoon niet mee. Oh, ticked at schoolpleinruzie.
  Forum Admin zondag 14 februari 2010 @ 21:46:11 #207
58651 crew  murp
murp
pi_77999247
quote:
Op zondag 14 februari 2010 21:44 schreef the_legend_killer het volgende:
Nachtbakker - Met verse afbakbroodjes!

Het was een nachtbakker
ja, die dicht is
  zondag 14 februari 2010 @ 21:46:30 #208
104871 remlof
Europees federalist
pi_77999260
quote:
Op zondag 14 februari 2010 21:42 schreef Dirkh het volgende:

[..]

Als je al te dom bent om dat niet te zien, bemoei je er dan gewoon niet mee. Oh, ticked at schoolpleinruzie.
Hier verder: Paul vs. Dirkh
Dan ruim ik de bagger hier even op.
  zondag 14 februari 2010 @ 21:46:54 #209
280358 donthate
Aandachtsgeilurt
pi_77999289
quote:
Op zondag 14 februari 2010 21:46 schreef murp het volgende:

[..]

ja, die dicht is
Dat is *onze* Nachtbagger die blijft elke avond los waarom nu niet? ja ben er3dagen niet geweest kan wat gemist hebben
  Forum Admin zondag 14 februari 2010 @ 21:47:59 #210
58651 crew  murp
murp
pi_77999351
quote:
Op zondag 14 februari 2010 21:46 schreef donthate het volgende:

[..]

Dat is *onze* Nachtbagger die blijft elke avond los waarom nu niet? ja ben er3dagen niet geweest kan wat gemist hebben
is het al nacht? nee.. hebben wij een speciaal NB-topic? NEE
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 zondag 14 februari 2010 @ 21:48:04 #211
74056 crew  ToT
pi_77999361
quote:
Op zondag 14 februari 2010 21:46 schreef donthate het volgende:

[..]

Dat is *onze* Nachtbagger die blijft elke avond los waarom nu niet? ja ben er3dagen niet geweest kan wat gemist hebben
Check je klok!
  zondag 14 februari 2010 @ 21:49:34 #212
280358 donthate
Aandachtsgeilurt
pi_77999453
quote:
Op zondag 14 februari 2010 21:48 schreef ToT het volgende:

[..]

Check je klok!
O okee maar hij werd meestal al eerder geopend en is nog nooit dicht gegooit maar ieder geval we wachten wel
  zondag 14 februari 2010 @ 21:52:05 #213
104871 remlof
Europees federalist
pi_77999606
quote:
Op zondag 14 februari 2010 21:49 schreef donthate het volgende:

[..]

O okee maar hij werd meestal al eerder geopend en is nog nooit dicht gegooit maar ieder geval we wachten wel
Wacht maar tot na middernacht
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 zondag 14 februari 2010 @ 22:05:06 #214
74056 crew  ToT
pi_78000472
quote:
Op zondag 14 februari 2010 21:49 schreef donthate het volgende:

[..]

O okee maar hij werd meestal al eerder geopend en is nog nooit dicht gegooit maar ieder geval we wachten wel
Gisteren heb ik het ook dichtgegooid toen-ie net over tienen geopend werd!
pi_78004339
quote:
Op zondag 14 februari 2010 21:46 schreef remlof het volgende:

[..]

Hier verder: Paul vs. Dirkh
Dan ruim ik de bagger hier even op.
Persoonlijk vond ik dit topic toch beter.
pi_78005839
quote:
Op zondag 14 februari 2010 21:46 schreef murp het volgende:

[..]

ja, die dicht is
maak je die open om 12 uur of moet er een nieuwe komen ?
  maandag 15 februari 2010 @ 18:45:22 #217
195039 Armoed
Cunning linguist
pi_78025923
Well, I can take you far away, with my mind
  Forum Admin maandag 15 februari 2010 @ 18:46:18 #218
58651 crew  murp
murp
pi_78025956
quote:
Op maandag 15 februari 2010 18:45 schreef Armoed het volgende:
[POLL] Wie is meer bad-ass?

wtf waarom
je heb toch je uitslag? en wat wil je dat er nog meer met dit topic gebeurd dan?
  maandag 15 februari 2010 @ 18:49:05 #219
195039 Armoed
Cunning linguist
pi_78026033
quote:
Op maandag 15 februari 2010 18:46 schreef murp het volgende:

[..]

je heb toch je uitslag? en wat wil je dat er nog meer met dit topic gebeurd dan?
Meer discussie 3 stemmen...

Well, I can take you far away, with my mind
  maandag 15 februari 2010 @ 19:06:55 #220
269599 Lonker
Doe maar gewoon
pi_78026647
quote:
Op zondag 14 februari 2010 17:46 schreef murp het volgende:

[..]

het ligt eraan of je de: "ik wil dit anoniem doen" vinkje aan heb staan
ahh thanks
Op dinsdag 16 februari 2010 15:42 schreef Nikmans het volgende:
Lonker is echt zo'n boutuser die opeens uit het niets is gekomen en nu 600 keer per dag post :r
Op dinsdag 16 februari 2010 16:07 schreef MASD het volgende:
LONKER KANKERHAAS.
pi_78034566
Mag ik nog feedback geven? Of zie ik een leuke AT in ONZ?
  maandag 15 februari 2010 @ 22:06:29 #222
269599 Lonker
Doe maar gewoon
pi_78035278
Mag ik tenminste een sluit post ?

ToT ooit
Op dinsdag 16 februari 2010 15:42 schreef Nikmans het volgende:
Lonker is echt zo'n boutuser die opeens uit het niets is gekomen en nu 600 keer per dag post :r
Op dinsdag 16 februari 2010 16:07 schreef MASD het volgende:
LONKER KANKERHAAS.
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 maandag 15 februari 2010 @ 22:08:49 #223
74056 crew  ToT
  dinsdag 16 februari 2010 @ 14:51:32 #224
270173 FFSletop
Optische Illusie
pi_78057382
Kan Van_Der_Valk aub geband worden pauper spamt alle subfora vol
I don't do Cocaine.... I just like the way it smells.
It's all about what he says, she says, Bullsh*t!
  dinsdag 16 februari 2010 @ 16:41:28 #225
269599 Lonker
Doe maar gewoon
pi_78062259
Waarom moet je altijd zo een topic afsluiten met je geflikker ?
Op dinsdag 16 februari 2010 15:42 schreef Nikmans het volgende:
Lonker is echt zo'n boutuser die opeens uit het niets is gekomen en nu 600 keer per dag post :r
Op dinsdag 16 februari 2010 16:07 schreef MASD het volgende:
LONKER KANKERHAAS.
  Moderator dinsdag 16 februari 2010 @ 16:42:25 #226
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_78062315
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 16:41 schreef Lonker het volgende:
Waarom moet je altijd zo een topic afsluiten met je geflikker ?
Dat doe ik alleen bij de notoire baggeraars om een waarschuwing af te geven dat het anders gevaar kan opleveren voor de postrechten. Lief he.
F.K.A. SuperwormJim
  dinsdag 16 februari 2010 @ 16:45:54 #227
269599 Lonker
Doe maar gewoon
pi_78062467
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 16:42 schreef SuperwormJim het volgende:

[..]

Dat doe ik alleen bij de notoire baggeraars om een waarschuwing af te geven dat het anders gevaar kan opleveren voor de postrechten. Lief he.
Ja,,, maar je kan toch ook zeggen : Lonker, ik waarschuw je, ophouden met je bagger.

Dan vind ik je liever
Op dinsdag 16 februari 2010 15:42 schreef Nikmans het volgende:
Lonker is echt zo'n boutuser die opeens uit het niets is gekomen en nu 600 keer per dag post :r
Op dinsdag 16 februari 2010 16:07 schreef MASD het volgende:
LONKER KANKERHAAS.
  Moderator dinsdag 16 februari 2010 @ 16:46:34 #228
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_78062487
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 16:45 schreef Lonker het volgende:

[..]

Ja,,, maar je kan toch ook zeggen : Lonker, ik waarschuw je, ophouden met je bagger.

Dan vind ik je liever
Nee, en nu kappen.
F.K.A. SuperwormJim
  dinsdag 16 februari 2010 @ 17:24:27 #229
269599 Lonker
Doe maar gewoon
pi_78064275
Deel 1 van epilepsie werd gewoon goed gekeurd....zelfs modjes en Fa's posten.... en nu wordt deel 2 bestraft met een note ?
Op dinsdag 16 februari 2010 15:42 schreef Nikmans het volgende:
Lonker is echt zo'n boutuser die opeens uit het niets is gekomen en nu 600 keer per dag post :r
Op dinsdag 16 februari 2010 16:07 schreef MASD het volgende:
LONKER KANKERHAAS.
  Moderator dinsdag 16 februari 2010 @ 17:25:04 #230
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_78064297
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 17:24 schreef Lonker het volgende:
Deel 1 van epilepsie werd gewoon goed gekeurd....zelfs modjes en Fa's posten.... en nu wordt deel 2 bestraft met een note ?
Inderdaad.
F.K.A. SuperwormJim
  dinsdag 16 februari 2010 @ 17:25:56 #231
269599 Lonker
Doe maar gewoon
pi_78064336
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 17:25 schreef SuperwormJim het volgende:

[..]

Inderdaad.
Verklaring ?

Want ik vraag me nou echt af wat jij onzin vind en wat niet
Op dinsdag 16 februari 2010 15:42 schreef Nikmans het volgende:
Lonker is echt zo'n boutuser die opeens uit het niets is gekomen en nu 600 keer per dag post :r
Op dinsdag 16 februari 2010 16:07 schreef MASD het volgende:
LONKER KANKERHAAS.
  Moderator dinsdag 16 februari 2010 @ 17:26:38 #232
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_78064371
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 17:25 schreef Lonker het volgende:

[..]

Verklaring ?
Jij baggert. Ik heb je gewaarschuwd. Het is bagger. Een note. Klaar.
F.K.A. SuperwormJim
  dinsdag 16 februari 2010 @ 17:28:12 #233
269599 Lonker
Doe maar gewoon
pi_78064441
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 17:26 schreef SuperwormJim het volgende:

[..]

Jij baggert. Ik heb je gewaarschuwd. Het is bagger. Een note. Klaar.
Kan jij mij vertellen dan wat tot onzin hoort en wat tot bagger. Of heb je zelf geen verklaring ?
Op dinsdag 16 februari 2010 15:42 schreef Nikmans het volgende:
Lonker is echt zo'n boutuser die opeens uit het niets is gekomen en nu 600 keer per dag post :r
Op dinsdag 16 februari 2010 16:07 schreef MASD het volgende:
LONKER KANKERHAAS.
  Moderator dinsdag 16 februari 2010 @ 17:29:11 #234
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_78064487
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 17:28 schreef Lonker het volgende:

[..]

Kan jij mij vertellen dan wat tot onzin hoort en wat tot bagger. Of heb je zelf geen verklaring ?
Nee, daar is geen verklaring voor. Dat moet je aanvoelen. Als je dat niet kunt, moet je geen topics openen.
F.K.A. SuperwormJim
  Forum Admin dinsdag 16 februari 2010 @ 17:30:03 #235
58651 crew  murp
murp
pi_78064514
en klaar Lonker einde discussie tot zover
  dinsdag 16 februari 2010 @ 17:30:35 #236
269599 Lonker
Doe maar gewoon
pi_78064538
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 17:29 schreef SuperwormJim het volgende:

[..]

Nee, daar is geen verklaring voor. Dat moet je aanvoelen. Als je dat niet kunt, moet je geen topics openen.
Oke sorry
Op dinsdag 16 februari 2010 15:42 schreef Nikmans het volgende:
Lonker is echt zo'n boutuser die opeens uit het niets is gekomen en nu 600 keer per dag post :r
Op dinsdag 16 februari 2010 16:07 schreef MASD het volgende:
LONKER KANKERHAAS.
pi_78064709
Oké wel hulde voor de moderator die de OP van mijn topic verwijderde
Ik zal nu stoppen met kuttopics omdat dat zo'n toffe actie was
  dinsdag 16 februari 2010 @ 18:04:04 #238
280358 donthate
Aandachtsgeilurt
pi_78065956
Meest geliefde Fok! user deeltje 3

zou iemand em dicht willen gooien tot dat pingwing eris of als hij der weer is een nieuwe opent
  Moderator dinsdag 16 februari 2010 @ 18:06:41 #239
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_78066071
F.K.A. SuperwormJim
pi_78070080
Lonker gaat stoppen
Het is echt waar hoor! Het interview was dan misschien niet zo serieus, maar hij gaat echt stoppen
Op woensdag 5 mei 2010 00:37 schreef henrydg het volgende:
GATVERDAMME TS. GAT VR DAMME WAT BEN JIJ GOOR JE KUNT TOCH NAAR HE TOILET LOPEN VUIEL RANSAAP GATVERDAMME :r :r
  Forum Admin dinsdag 16 februari 2010 @ 19:49:07 #241
58651 crew  murp
murp
pi_78070133
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 19:48 schreef 9611Niels het volgende:
Lonker gaat stoppen
Het is echt waar hoor! Het interview was dan misschien niet zo serieus, maar hij gaat echt stoppen
ok
pi_78075382
Oh en die MSN log mocht wel want toestemming van beide partijen
Op woensdag 5 mei 2010 00:37 schreef henrydg het volgende:
GATVERDAMME TS. GAT VR DAMME WAT BEN JIJ GOOR JE KUNT TOCH NAAR HE TOILET LOPEN VUIEL RANSAAP GATVERDAMME :r :r
  Forum Admin dinsdag 16 februari 2010 @ 21:27:17 #243
58651 crew  murp
murp
pi_78075411
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 21:26 schreef 9611Niels het volgende:
Oh en die MSN log mocht wel want toestemming van beide partijen
oh,
  woensdag 17 februari 2010 @ 07:44:25 #244
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_78088020
Wie heeft de wiki van de GM OP aangepast?
Er staat een foutje in
quote:
[subNotoire Slowchatters zullen worden genote.[/sub]
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
  Moderator woensdag 17 februari 2010 @ 07:47:42 #245
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_78088057
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 08:53 schreef Ezechielk het volgende:
Jim
Ik heb je nieuwe toevoeging in de OP maar in de wiki gezet
F.K.A. SuperwormJim
  † In Memoriam † woensdag 17 februari 2010 @ 07:51:28 #246
264940 8108139dpths
pi_78088094
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 07:44 schreef Huppelmuts het volgende:
Wie heeft de wiki van de GM OP aangepast?
Er staat een foutje in
[..]
Ez weer
  woensdag 17 februari 2010 @ 07:54:28 #247
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_78088113
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 07:47 schreef SuperwormJim het volgende:

[..]
Die is nog niet echt wakker zo sochtends vroeg dus
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
  Moderator woensdag 17 februari 2010 @ 21:48:23 #248
245701 crew  naatje_1
Naatzipiraat
pi_78118292
Ik durf het bijna niet te vragen, maar als je deel 1 hebt gelezen lig je echt helemaal dubbel

Mag deze een TTT: [Paint] Paulie Geller. #2

Ik kan er ook niets aan doen dat het alweer zo'n goed topic is
Hier schreef Aoibhin het volgende: Beter autist in de kist dan een feestje gemist w/ *O*
pi_78126346
Yo, no offence, maar wat de fuck is er op met die tinfoilhat-mod die uit z'n bomkelder is gekropen om hier een beetje te gaan lopen modden? Ik bedoel, als het alleen bij nachtbagger sluiten bleef: prima, maar onderhand is die ToT actiever dan menig mod hier.

En dan niet gaan zeggen dat jogy druk is, want dan neem je maar lekker een nieuwe mod aan.
º¤ø„¸Hardcore ¸„ø¤º°
„ø¤º°¨UNITED!!``°º¤
from albania.
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 donderdag 18 februari 2010 @ 01:32:23 #250
74056 crew  ToT
pi_78126458


Ik vind ONZ'ertjes gewoon LIEV!
pi_78126496
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 01:32 schreef ToT het volgende:


Ik vind ONZ'ertjes gewoon LIEV!
En nu ben je een mod die loopt te SC'en in andermans FB-topic.
º¤ø„¸Hardcore ¸„ø¤º°
„ø¤º°¨UNITED!!``°º¤
from albania.
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 donderdag 18 februari 2010 @ 01:34:36 #252
74056 crew  ToT
pi_78126523
De vraag ging over mij!
pi_78128257
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 01:34 schreef ToT het volgende:
De vraag ging over mij!
Jup, en je geeft geen antwoord. .

Ik bedoel het minder negatief dan het eruit kwam, maar ik vind een dergelijke mate van gastmodden nogal dubieus. Het zal vast wel allemaal goedkeuren van de ONZ-mods gebeuren, want heuj, minder nachtbagger om te sluiten, maar een mod die in een subforum begint te modden 'omdat ie d'r nu eenmaal veel is' lijkt me niet het beste idee.

Weet niet hoe het nu is, maar in mijn tijd ( 24) was je buiten 'jouw' forum gewoon een user-met-een-kleurtje, en hoewel je natuurlijk opgezadeld werd met een voorbeeldfunctie (want geen hond die je puur als user ziet), moest je niet in andermans forum gaan rommelen, omdat díe mods hun eigen users en alle gekkigheid d'r omheen het beste kennen, en omgekeerd.

Just my 2 cts, maar ik zou wat terughoudender zijn.
º¤ø„¸Hardcore ¸„ø¤º°
„ø¤º°¨UNITED!!``°º¤
from albania.
  Moderator donderdag 18 februari 2010 @ 06:30:00 #254
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_78128390
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 21:48 schreef naatje_1 het volgende:
Ik durf het bijna niet te vragen, maar als je deel 1 hebt gelezen lig je echt helemaal dubbel

Mag deze een TTT: [Paint] Paulie Geller. #2

Ik kan er ook niets aan doen dat het alweer zo'n goed topic is
Het is inderdaad een goed topic. Maar het begint er op te lijken dat er voor ieder painttopic een sealtjes of een TTT wordt aangevraagd.
F.K.A. SuperwormJim
  Moderator donderdag 18 februari 2010 @ 08:13:24 #255
245701 crew  naatje_1
Naatzipiraat
pi_78128861
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 06:30 schreef SuperwormJim het volgende:

[..]

Het is inderdaad een goed topic. Maar het begint er op te lijken dat er voor ieder painttopic een sealtjes of een TTT wordt aangevraagd.
Het zijn dan ook gewoon goede topics Je hebt echter gelijk dat ik zo'n beetje voor elk topic wat goed loopt een TTT aanvraag, daarom ook die opening van die post Ik zal iig proberen te minderen
Hier schreef Aoibhin het volgende: Beter autist in de kist dan een feestje gemist w/ *O*
  Redactie Frontpage / Weblog donderdag 18 februari 2010 @ 09:23:28 #256
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_78129728
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 01:28 schreef Nosh het volgende:
Yo, no offence, maar wat de fuck is er op met die tinfoilhat-mod die uit z'n bomkelder is gekropen om hier een beetje te gaan lopen modden? Ik bedoel, als het alleen bij nachtbagger sluiten bleef: prima, maar onderhand is die ToT actiever dan menig mod hier.

En dan niet gaan zeggen dat jogy druk is, want dan neem je maar lekker een nieuwe mod aan.
ToT is gewoon de beste mod
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
  donderdag 18 februari 2010 @ 09:27:38 #257
118585 Crutch
Filantroop || Taalzwengel
pi_78129800
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 09:23 schreef Paul het volgende:

[..]

ToT is gewoon de beste mod
Idd, ToT is relaxed.
Je moeder is een hamster
  donderdag 18 februari 2010 @ 10:23:35 #258
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_78131082
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 09:23 schreef Paul het volgende:

[..]

ToT is gewoon de beste mod
ToT is een mod die zich zelf de tering baggert, en totaal verstoken is van enig gevoel voor humor. Per definitie dus ongeschikt om ONZ te modden.

Maar dat jij hem goed vindt, zegt al genoeg.
Laffe huichelaar
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 donderdag 18 februari 2010 @ 10:26:43 #259
74056 crew  ToT
pi_78131148
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 10:23 schreef timmmmm het volgende:

[..]

ToT is een mod die zich zelf de tering baggert, en totaal verstoken is van enig gevoel voor humor. Per definitie dus ongeschikt om ONZ te modden.

Maar dat jij hem goed vindt, zegt al genoeg.
Ik merk al in meerdere topics dat je UI best wel bij je past!
  Redactie Frontpage / Weblog donderdag 18 februari 2010 @ 10:26:54 #260
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_78131155
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 10:23 schreef timmmmm het volgende:

[..]

ToT is een mod die zich zelf de tering baggert, en totaal verstoken is van enig gevoel voor humor. Per definitie dus ongeschikt om ONZ te modden.

Maar dat jij hem goed vindt, zegt al genoeg.
ToT baggert gewoon mee 'snachts en gooit het daarna zelf op slot. ToT is gewoon ok en zo gewoon gebleven
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
  donderdag 18 februari 2010 @ 10:29:08 #261
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_78131214
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 10:26 schreef ToT het volgende:

[..]

Ik merk al in meerdere topics dat je UI best wel bij je past!
Baggeren in FB. I rest my case
Laffe huichelaar
  donderdag 18 februari 2010 @ 10:30:02 #262
118585 Crutch
Filantroop || Taalzwengel
pi_78131247
Hier ToT:

Je moeder is een hamster
  Moderator donderdag 18 februari 2010 @ 10:31:26 #263
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_78131285
Einde SC.
Ontopic met FB.
F.K.A. SuperwormJim
pi_78141390
Waarom moest het Verjaardagsafteltopic dicht
  donderdag 18 februari 2010 @ 16:41:38 #265
269599 Lonker
Doe maar gewoon
pi_78144139
Mijn account gaat naar Mopst3r , is dat goed ?
Op dinsdag 16 februari 2010 15:42 schreef Nikmans het volgende:
Lonker is echt zo'n boutuser die opeens uit het niets is gekomen en nu 600 keer per dag post :r
Op dinsdag 16 februari 2010 16:07 schreef MASD het volgende:
LONKER KANKERHAAS.
  Moderator donderdag 18 februari 2010 @ 17:28:06 #266
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_78146425
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 15:39 schreef Lotte. het volgende:
Waarom moest het Verjaardagsafteltopic dicht
opsomtopics, afteltopics, enz ... horen hier niet thuis.
F.K.A. SuperwormJim
  Moderator donderdag 18 februari 2010 @ 17:28:32 #267
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_78146452
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 16:41 schreef Lonker het volgende:
Mijn account gaat naar Mopst3r , is dat goed ?
Interesseert me helemaal niets.
F.K.A. SuperwormJim
  donderdag 18 februari 2010 @ 20:41:44 #268
269599 Lonker
Doe maar gewoon
pi_78155682
Oke, dan gaat hij nu naar Mopst3r. Bij enige vorm van bagger is hij dan ook aansprakelijk !
Op dinsdag 16 februari 2010 15:42 schreef Nikmans het volgende:
Lonker is echt zo'n boutuser die opeens uit het niets is gekomen en nu 600 keer per dag post :r
Op dinsdag 16 februari 2010 16:07 schreef MASD het volgende:
LONKER KANKERHAAS.
  donderdag 18 februari 2010 @ 20:42:05 #269
269599 Lonker
Doe maar gewoon
pi_78155693
O ja, Hvj swj
Op dinsdag 16 februari 2010 15:42 schreef Nikmans het volgende:
Lonker is echt zo'n boutuser die opeens uit het niets is gekomen en nu 600 keer per dag post :r
Op dinsdag 16 februari 2010 16:07 schreef MASD het volgende:
LONKER KANKERHAAS.
  Moderator vrijdag 19 februari 2010 @ 06:21:20 #270
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_78171473
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 20:41 schreef Lonker het volgende:
Oke, dan gaat hij nu naar Mopst3r. Bij enige vorm van bagger is hij dan ook aansprakelijk !
Bij overmatige bagger wordt dat account gewoon geband.
F.K.A. SuperwormJim
  vrijdag 19 februari 2010 @ 20:57:15 #271
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_78199340
Is er geen mod aanweizg om iets te doen aan de burp explosie?
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
  Moderator vrijdag 19 februari 2010 @ 20:58:09 #272
245701 crew  naatje_1
Naatzipiraat
pi_78199394
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 20:57 schreef Huppelmuts het volgende:
Is er geen mod aanweizg om iets te doen aan de burp explosie?
Nee, anders was die van mij allang dicht en had ik het niet aangedurfd om een topic aan te maken
Hier schreef Aoibhin het volgende: Beter autist in de kist dan een feestje gemist w/ *O*
  vrijdag 19 februari 2010 @ 20:58:42 #273
118585 Crutch
Filantroop || Taalzwengel
pi_78199433
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 20:57 schreef Huppelmuts het volgende:
Is er geen mod aanweizg om iets te doen aan de burp explosie?
Waait wel weer over
Je moeder is een hamster
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 zaterdag 20 februari 2010 @ 01:07:20 #274
74056 crew  ToT
pi_78213392
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 20:57 schreef Huppelmuts het volgende:
Is er geen mod aanweizg om iets te doen aan de burp explosie?
Ik lees het nu pas!
Is al opgelost!
  Moderator zaterdag 20 februari 2010 @ 16:11:35 #275
245701 crew  naatje_1
Naatzipiraat
pi_78231634
Hier schreef Aoibhin het volgende: Beter autist in de kist dan een feestje gemist w/ *O*
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 zaterdag 20 februari 2010 @ 16:12:26 #276
74056 crew  ToT
  zaterdag 20 februari 2010 @ 19:49:29 #277
136730 PiRANiA
All thinking men are atheists.
  Moderator zaterdag 20 februari 2010 @ 19:50:26 #278
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_78238784
Fixed.
F.K.A. SuperwormJim
  Trouwste user 2022 dinsdag 23 februari 2010 @ 06:28:03 #279
7889 tong80
Spleenheup
pi_78331438
Wat is er in hemelsnaam kut aan dit topic

Het theezakje.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Moderator dinsdag 23 februari 2010 @ 06:28:38 #280
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_78331440
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 06:28 schreef tong80 het volgende:
Wat is er in hemelsnaam kut aan dit topic

Het theezakje.

De TT, de OP en de rest van het topic.
F.K.A. SuperwormJim
  Trouwste user 2022 dinsdag 23 februari 2010 @ 06:33:38 #281
7889 tong80
Spleenheup
pi_78331447
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 06:28 schreef SuperwormJim het volgende:

[..]

De TT, de OP en de rest van het topic.
Qua TT ben ik het met je eens.

Had uitgebreider gemoeten. 'Wat vinden jullie van theezakjes ?' Bijvoorbeeld.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  dinsdag 23 februari 2010 @ 16:08:13 #282
280358 donthate
Aandachtsgeilurt
pi_78347740
Dit is dan echt Donthate!!

Piranha plaats racistische foto's waaronder die met KKK dat vind ik te ver gaan zou iemand ze kunnen verwijderen
  Moderator dinsdag 23 februari 2010 @ 16:13:48 #283
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_78348011
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 16:08 schreef donthate het volgende:
Dit is dan echt Donthate!!

Piranha plaats racistische foto's waaronder die met KKK dat vind ik te ver gaan zou iemand ze kunnen verwijderen
Dicht. Klaar.
F.K.A. SuperwormJim
  dinsdag 23 februari 2010 @ 16:21:49 #284
280358 donthate
Aandachtsgeilurt
pi_78348344
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 16:13 schreef SuperwormJim het volgende:

[..]

Dicht. Klaar.
Nja hij had niet dicht gehoeven hoor maar zo is het ook goed hoor dat steven foto van me post niks mis mee maar toch ieder geval bedankt
pi_78398180
Kijk deze gast zenuwachtig zijn dan hee ToT ga eens dood
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ga je eigen forum maar modden
  Moderator woensdag 24 februari 2010 @ 17:00:09 #286
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_78399027
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 16:42 schreef TwyLight het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
F.K.A. SuperwormJim
  woensdag 24 februari 2010 @ 19:45:30 #287
115062 onderjas
Eigenlijk een trui
pi_78405313
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 19:42 schreef ToT het volgende:
A purse met rocks is helaas geen reden om dit open te houden! Sorry!
Oh shit man, ik had de 'not' niet gelezen.
pi_78406742
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 20:13 schreef Kakpizza het volgende:
Sterf.
Heb even alle regels doorgelezen maar vind dit geen wenselijk en toepasselijk gedrag volgens mij is dit tegen de regels
  woensdag 24 februari 2010 @ 20:57:18 #289
115062 onderjas
Eigenlijk een trui
pi_78408657
Je bent er nog wat vergeten SWJ.
  donderdag 25 februari 2010 @ 00:18:30 #290
291089 Gourmetschotel
Doe je vlees er maar op !
pi_78420153
Nachtbagger mag niet meer ?
  Redactie Frontpage / Weblog donderdag 25 februari 2010 @ 00:22:37 #291
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_78420277
Je leert het ook nooit he Lonker
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
  Admin donderdag 25 februari 2010 @ 00:24:27 #292
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_78420320
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 00:18 schreef Gourmetschotel het volgende:
Nachtbagger mag niet meer ?
Wat was er met je afgesproken?
Of, wat beloofde je ook weer, boehoe ik beter mn leven boehoe, blaat huil jank
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  donderdag 25 februari 2010 @ 00:25:08 #293
291089 Gourmetschotel
Doe je vlees er maar op !
pi_78420338
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 00:24 schreef yvonne het volgende:

[..]

Wat was er met je afgesproken?
Of, wat beloofde je ook weer, boehoe ik beter mn leven boehoe, blaat huil jank
Bla bla, volgens mij is er ook afgesproken dat er gewoon een nachtbagger topic mocht zijn ?
  Admin donderdag 25 februari 2010 @ 00:26:32 #294
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_78420374
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 00:25 schreef Gourmetschotel het volgende:

[..]

Bla bla, volgens mij is er ook afgesproken dat er gewoon een nachtbagger topic mocht zijn ?
Die teringzooi van jou kan ik amper een topic noemen, als je nieteens de moeite neemt iets leuks te maken gaat ie gewoon op slot.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  donderdag 25 februari 2010 @ 00:27:38 #295
291089 Gourmetschotel
Doe je vlees er maar op !
pi_78420399
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 00:26 schreef yvonne het volgende:

[..]

Die teringzooi van jou kan ik amper een topic noemen, als je nieteens de moeite neemt iets leuks te maken gaat ie gewoon op slot.
Moet jij nou een volwassen persoon voorstellen met je ''teringzooi''' ?
Ach, ik ga er geen eens meer op in, laat maar weer
pi_78420447
Vertrek alsjeblieft naar habbohotel Lonker
  Admin donderdag 25 februari 2010 @ 00:30:01 #297
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_78420448
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 00:27 schreef Gourmetschotel het volgende:

[..]

Moet jij nou een volwassen persoon voorstellen met je ''teringzooi''' ?
Ach, ik ga er geen eens meer op in, laat maar weer
Voor iemand die een laatste kans kreeg gedraag je je uiterst stupide.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  donderdag 25 februari 2010 @ 00:31:00 #298
291089 Gourmetschotel
Doe je vlees er maar op !
pi_78420468
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 00:30 schreef yvonne het volgende:

[..]

Voor iemand die een laatste kans kreeg gedraag je je uiterst stupide.
Nee hoor, ik laat gewoon zien waar het op slaat. Blijkbaar durven veel users dat niet, wat niet mijn probleem is.
pi_78420520
ijs_beer fan!
  Admin donderdag 25 februari 2010 @ 00:33:46 #300
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_78420553
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 00:31 schreef Gourmetschotel het volgende:

[..]

Nee hoor, ik laat gewoon zien waar het op slaat. Blijkbaar durven veel users dat niet, wat niet mijn probleem is.
Euh,
herhaal dat nog es?
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  donderdag 25 februari 2010 @ 00:34:36 #301
291089 Gourmetschotel
Doe je vlees er maar op !
pi_78420579
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 00:33 schreef yvonne het volgende:

[..]

Euh,
herhaal dat nog es?
Oke :

Ik laat zien waar het op slaat

Zo goed ?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')