abonnement Unibet Coolblue
  maandag 3 april 2000 @ 20:27:00 #1
2946 femfatale
Lets party!!!!
pi_257096
bron: Internetredactie tussen de sterren

"Vanavond komen er geen nieuwe passagiers in De Bus. In tegenstelling tot eerdere berichten heeft de redactie besloten dit even uit te stellen. Dit is om de passagiers in de gelegenheid te laten het verlies van een huidige passagier te verwerken. Wanneer er nu een nieuwe passagier bij komt is nog niet bekend, maar we houden je op de hoogte."

Sinds wanneer houdt SBS6 rekening met de gevoelens van de passagiers???
Ik denk eerder dat ze of geen geschikte passagiers hebben gevonden of er is niet genoeg geboden. Want tenslotte is het SBS6 toch om het geld te doen. Waarschijnlijk nemen ze geen genoegen meer met een inleggeld van 6000,- gulden.

never play games........
pi_257097
Ben het helemaal met je eens. Wat zijn ze nou weer allemaal aan het doen!...
Ten eerste lees ik dat er maar 2 mensen op de bank komen en op Jop zijn fansite las ik dat dit Jop en Aziz zijn.En nu dit.. Opeens word er besloten geen nieuwe mensen in de bus te brengen vanavond.
Inderdaad niet om de bussers te ontzien maar hoogstwaarschijnlijk vanwege het probleem nieuwe kandidaten.
Wat een shitzooi.Bah
  maandag 3 april 2000 @ 20:52:00 #3
2705 cynix
is verdwaald
pi_257098
Er zijn in Nederland toch wel meer mensen te vinden van het type dat nu in De Bus zit? Niet iedereen zal toch het smerige gemanipuleer van JdMP doorhebben?
De uiteindelijke kandidaat zal in ieder geval niet beschikken over een internet-aansluiting, dat is duidelijk.

Er moeten toch nog genoeg 'naieve' mediabeluste mensen rondlopen in Nederland, die net als ALLE BB-ers en Bus-sers dit als een kans zien later 'iets in de media te doen'? Wat is nou 6000 piek voor een mogelijke carrierestart? Er ligt in ieder geval een schnabbelcircuit te wachten. Het alternatief om hetzelfde te bereiken is via het bed van een van de 'media-tycoons'. En dan moet je ook nog maar afwachten...
Dus het is gewoon een afweging tussen geestelijk of sexueel misbruik.

Nee, dit lijkt mij een puur 'kijkcijfer-technische' beslissing.

PS: Er zijn nu dus 2 identieke topics over dit onderwerp geopend. Mmmm.

pi_257099
SBS6 loopt de boel steeds opzichtiger te belazeren!

Ze kunnen nu echt de schijn niet meer ophouden dat het scenario door hun bepaald wordt
en zeer zeker niet door de stemmers of de naiëve buspassagiers.
Sinds het vertrek van Seki en de manier waarop SBS6 hier in betrokken was is de bus allang zo leuk niet meer,
maar dat SBS6 het nog bonter zou maken vraagt er bijna om om massaal de bus te boycotten.

Troost voor de passagiers, ze mogen op vacantie om wat bij te komen! hahahaha!

Freestyle
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')