Luister. Die migraine had je al toen je beloofde me in te komen stoppen, en die gladheid was ALLANG voorspeldquote:Op woensdag 27 januari 2010 21:34 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Luister. Vanavond ga jij gewoon naar me luisteren, want als ik met deze migraine en deze gladheid naar Norrd Holland moet komen rijden, is dat heel zielig ende gevaarlijk
Hmmmquote:Op woensdag 27 januari 2010 21:34 schreef ElisaB het volgende:
[..]
En wat leest ElisaB? Hou je bek een beetje vol
Omdat Elies het zegt!quote:
Hier dan maar:quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:38 schreef Greys het volgende:
Hou je bek een beetje vol!
Tevens quapo!
Gaan jullie mee rellen dan!!!!quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:40 schreef senesta het volgende:
En Q en ik wonen ook in Noord holland. En Den helder is makkelijk, de trein rijd niet verder
En hoe laat gaat het slotje er morgen weer af?quote:
Nou ja, in elk geval de tweede aanval kwam ernaquote:Op woensdag 27 januari 2010 21:38 schreef tombolafan het volgende:
Luister. Die migraine had je al toen je beloofde me in te komen stoppen, en die gladheid was ALLANG voorspeld![]()
Dus ik word nu een beetje verdrietig; ik heb mn hele huis schoongemaakt en mn bed verschoond omdat jij beloofde me in te komen stoppen op bed te drukken, en nu weiger je...
Hey, ik ga zo ananananananananasrijst met garnalen en ananananananas maken voor in me bentoquote:Op woensdag 27 januari 2010 21:41 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Gaan jullie mee rellen dan!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Na 22.20 posten FTW!!!!!!![]()
![]()
![]()
Ik heb ooit een poging gedaan om een heul eigens F&F baggertopic te krijgen, wist je dat?quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:41 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Gaan jullie mee rellen dan!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Na 22.20 posten FTW!!!!!!![]()
![]()
![]()
Om 08:07, als ik met Senseo en peuk achter mijn bureautje kruipquote:Op woensdag 27 januari 2010 21:41 schreef Ingetje79 het volgende:
En hoe laat gaat het slotje er morgen weer af?
pffffffquote:Op woensdag 27 januari 2010 21:43 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nou ja, in elk geval de tweede aanval kwam ernaEn ik ga waarschijnlijk op de oprit hier al vrescheleijk vallen, want het is spekspiegeltjeglad. Ik weiger niet, ik vraag om poldermodel-overeenstemming
Als je je mooie beloftes nie waar maakt en alllemaal huilende mensen op je geweten hebt straks mag je ook mooi niet de SC sluiten, tis the whole package of niks hequote:Op woensdag 27 januari 2010 21:43 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nou ja, in elk geval de tweede aanval kwam ernaEn ik ga waarschijnlijk op de oprit hier al vrescheleijk vallen, want het is spekspiegeltjeglad. Ik weiger niet, ik vraag om poldermodel-overeenstemming
Euhm, nou daar durf ik niets over te zeggen, slotje van Eliesquote:Op woensdag 27 januari 2010 21:41 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
En hoe laat gaat het slotje er morgen weer af?
Ja ja, ik doe mijn bestquote:Op woensdag 27 januari 2010 21:41 schreef oh-oh het volgende:
Jaaaaaa hou je bek een beetje vol wil je Elies!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |