Ik zit aan de dubbelfris bessen en appel light, uit mn Super de Boer doosquote:
Ik ben alleen het wiki wachtwoord voor de OP vergetenquote:
QkeleQ! Ik had even gemist of je nou wel of niet naar je stage was gegaan vanmorgen?quote:
Gevonden en done!quote:Op woensdag 27 januari 2010 15:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ben alleen het wiki wachtwoord voor de OP vergeten
Kom er zo wel weer opDan zal ik die ook meteen verbeteren!
Met welke insteek?quote:Op woensdag 27 januari 2010 15:31 schreef Ynske het volgende:
net de stoute schoenen aangetrokken en een tweetal fotografen aangeschreven
jup. Maar ik voel me nog steeds niet geweldig.quote:Op woensdag 27 januari 2010 15:42 schreef Greys het volgende:
[..]
QkeleQ! Ik had even gemist of je nou wel of niet naar je stage was gegaan vanmorgen?
Waarvoor?quote:Op woensdag 27 januari 2010 @ 15:31 schreef Ynske het volgende:
net de stoute schoenen aangetrokken en een tweetal fotografen aangeschreven
Dat laatste heb ik ook, maar ik ben niet ziekquote:Op woensdag 27 januari 2010 15:43 schreef Qwea het volgende:
[..]
jup. Maar ik voel me nog steeds niet geweldig.
Vanochtend was het weer heel erg aanwezig, nu wat minder, maar het komt wel steeds terug.
En ik heb het stervenskoud en ben dood moe
geen dip. Alles laten checken gisteren. Teveel stress blijktquote:Op woensdag 27 januari 2010 15:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat laatste heb ik ook, maar ik ben niet ziek
Gewoon rustig aan proberen te doen, tijdig wat eten en drinken (suikerspiegel dipje enzo, kan je ook duizelig van worden) en op tijd naar bed vanavond
/ja mam
Maar als je straks ipv stage loopt gewoon 'echt' (=betaaldquote:Op woensdag 27 januari 2010 15:48 schreef Qwea het volgende:
[..]
geen dip. Alles laten checken gisteren. Teveel stress blijktik neem volgens de HA teveel hooi op mijn vorkje
Ja, geen idee. Maar vooral omdat ik nu ook met crohn zit en niet goed in conditie ben volgens de HA.quote:Op woensdag 27 januari 2010 15:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar als je straks ipv stage loopt gewoon 'echt' (=betaalddus niet dat je nu niets doet, integendeel) gaat werken maak je toch ook zulke uren?
En dan?
Ah oke, dat wist ik niet, van die drie jaar!quote:Op woensdag 27 januari 2010 15:56 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, geen idee. Maar vooral omdat ik nu ook met crohn zit en niet goed in conditie ben volgens de HA.
Overigens duurt dat werken nog wel een poos. Hierna moet ik nog 3 jaar een andere opleiding
quote:Op woensdag 27 januari 2010 15:59 schreef ElisaB het volgende:
Gofter... migraine. Lig ik hier achter een archiefkast op een stap bubbeltjesenveloppen en de telefoon blijft maar gaan
Heb hier medelijden met mij...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |