abonnement Unibet Coolblue
pi_257016
Je weet wel, die sloerie van Wurreld offlain, de would be biologische moeder van Tessa, de laatste self made miljardair in NL en de wereld...nou die dus. Ze heeft alles mee. Genoeg poen om te bieden, ze weet hoe webcams werken, ze deugt voor geen nanometer, ze spreekt met een gespleten tong (handig voor job), ze ziet iedereen als minderheid (leuk voor je weet wel).....

Kortom noem maar op.... nou eh noem maar op dan....


Als je kan, of weet je een betere kandidaat..

Je weet het vaak soms nooit

pi_257017
Ja, jij met je N.O.L.letjes zal de komende maanden nog heel wat frustratie van je af moeten schrijven. Vrijdag j.l. 19.45!!!
Maar blijf je gewoon uiten. Gooi het er allemaal maar uit. Ik weet dat er genoeg mensen hier op FOK rond zwerven die een zwak voor LEMMINGEN hebben.
pi_257018
Okee Coos let ff niet op mij (het verwerkingsproces werkt zelfreinigend, misschien iets voor Brammetje). Nina is nu World beroemd en vanwege haar unieke karaktertrekken eventjes in de picture. Vandaar dat wij ons moeten laven aan deze opportunity gelet op de noodzakelijke vulling van lijn 13!


Je weet het vaak soms nooit

pi_257019
Ericsson, na de volgende regels past jou topic weer helemaal op dit Forum.

Een advies van een amateurtje:

Koop middellange PUTS (speculeren op een koersdaling) Endemol voor niet te veel geld.

Dit busprogramma is een RAMP voor endemol. Het entiousasme voor evt. kopers van dit soort pulp zal na het debacle de Bus zijn uitwerking niet missen op de overige verkopen. Endemol is going down!!

Als Bullent goochem is gaat hij er nu uit. Verteld het hele verhaal. SBS kan niet anders doen dan de boel opdoeken. Dat is wereldnieuws (ja toch CNN bij BB) Büllent heeft een lekker bekkie en als hij in het Engels nog een beetje uit de voeten kan. Wie weet wat hem de filmrechten opleverd.
Ja hij er er volgens mij alleen zo nog wijzer van worden.

Dus SBS en de firma Endemol een flinke deuk.
En jij Ericsson, heel snel je putjes verkopen. Helpt je N.O.L. vergeten.

pi_257020
Q'plagh !!! nog an toe. Ik zie het zelfs nog heavier: TRT koopt het hele zooitje op voor de neus van die Spanen en gebruikt het hele Busprogrammateam als aardbevingsresistente heipalen in Anatolie. De heer De Mol doet voortaan dienst als job van kut, eh, kop van jut in de vakantiecentra alwaar hij de toiletten tip top houdt. Is ook weer's wat anders voor Ome Sjon; kan ie stront zuigen ipv rond strooien.

I have a dream !!

Je weet het vaak soms nooit

abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')