Ze doet het gewoon 3 x op rijquote:Op dinsdag 26 januari 2010 23:10 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik was ff sanitair afwateren
5 miniviervoeters en 2 minitweevoeters en Pokkehandtas () is inderdaad de rechtmatige werpster
Ze komt hier zelf out of the blue binnengestiefeld.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 23:09 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Maar wie had er ANDERHALF UUR voor nodig om te weten wie pokkedinges was?![]()
Niet de Farmvillers!Hell, dankzij FV mogen ook jullie haar live meemaken!
Ik maak wel een beetje een attractie van d'r.![]()
Nou, dat doe ik al sinds zaterdag niet meer, maar kennelijk valt het toch niet op...quote:
Rechtmatige werpster.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 23:10 schreef ElisaB het volgende:
[..]
5 miniviervoeters en 2 minitweevoeters en Pokkehandtas () is inderdaad de rechtmatige werpster
Elies, dat laatste zou je ook eens moeten proberenquote:Op dinsdag 26 januari 2010 23:10 schreef Greys het volgende:
Oeh bijna vol.
*remt op tijd voor het slotje*
LOGGER.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 23:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Elies, dat laatste zou je ook eens moeten proberen
A heb ik zaterdag en zondag amper gelezenquote:Op dinsdag 26 januari 2010 23:12 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nou, dat doe ik al sinds zaterdag niet meer, maar kennelijk valt het toch niet op...
DAt is het nog wel het mooiste, haar er ieder vers topic weer mee kunnen pesten.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 23:13 schreef Ingetje79 het volgende:
ELIEHIIIIIEEEEEEEEEEES!
WU ZIJN HIEHIEEEEER
En zo is het!quote:Op dinsdag 26 januari 2010 23:12 schreef JJH het volgende:
Ze komt hier zelf out of the blue binnengestiefeld.
Ze stelt zich geeneens behoorlijk voor.
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 23:09 schreef Greys het volgende:
Koffie zetten?
Of mekaar in bed aan het drukken
En welke gek zat er nu weer door het slotje te postenquote:Op dinsdag 26 januari 2010 23:10 schreef ElisaB het volgende:
Nou, terecht. Het is 'n apartequote:Op dinsdag 26 januari 2010 23:09 schreef Cat22 het volgende:
Ik maak wel een beetje een attractie van d'r.![]()
Ik ook niet meer. Vrij nutteloos.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 23:14 schreef DeZwabber het volgende:
FUCK SOCIALE PROFIELENSITES
yeah![]()
de enige reden dat ik hyves heb, is zodat iedereen zou stoppen met zeuren of ik een hyves had![]()
kom d'r echt helemaal nooit
okee, je hebt een punt!quote:Op dinsdag 26 januari 2010 23:14 schreef oh-oh het volgende:
[..]
A heb ik zaterdag en zondag amper gelezen
en B valt het idd in het niet bij alle mensen die het wel gewoon doen
Ja, daar is een speciaal topic voor!quote:Op dinsdag 26 januari 2010 23:14 schreef oh-oh het volgende:
[..]
A heb ik zaterdag en zondag amper gelezen
en B valt het idd in het niet bij alle mensen die het wel gewoon doen
Oh ja, doe es iets nuttigs met je modskillz wil je Elies?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 23:14 schreef Greys het volgende:
Eliesje, frot je even ergens een 596 in de TT? Je mag zelf kiezen waar!
Be creative!
Ik snap het niet. Ik zit écht goed op te letten heurquote:Op dinsdag 26 januari 2010 23:13 schreef Greys het volgende:
Elies, dat laatste zou je ook eens moeten proberen
Donequote:Op dinsdag 26 januari 2010 23:14 schreef Greys het volgende:
Eliesje, frot je even ergens een 596 in de TT? Je mag zelf kiezen waar!
Be creative!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |