Maar dat wist ik niet. En daar is in deze nieuwe situatie geen mouw aan te passen?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:44 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nou, uhm, jawel
Want ik MOET voor de zomer klaar zijn. Langer gaat mn overeenkomst met school niet (er was een woord voor ofzo) ik zit al in mn 3de jaar over een opleiding waar ik 2 over had mogen doen.
I dunno. IBgroep moet daar ook aan mee willen werken ivm stufi natuurlijkquote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:47 schreef JJH het volgende:
[..]
Maar dat wist ik niet. En daar is in deze nieuwe situatie geen mouw aan te passen?
En je alleen thuis komt om te eten en te slapen en in het weekend rent om te wassen te strijken en bij te slapenquote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:46 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Terwijl je ogen verwilderd in je hoofd staan, je continue kwijlt en de wereld aanziet voor een doedelzak
Welcome to life.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:48 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
En je alleen thuis komt om te eten en te slapen en in het weekend rent om te wassen te strijken en bij te slapen
Daar proberen we je dus voor te behoeden Qquote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:48 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
En je alleen thuis komt om te eten en te slapen en in het weekend rent om te wassen te strijken en bij te slapen
Diezelfde dokter een brief laten pennen ivm de medische omstandigheden kan tot kwijtschelden van 1 jr leidenquote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:47 schreef Qwea het volgende:
[..]
I dunno. IBgroep moet daar ook aan mee willen werken ivm stufi natuurlijk
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:49 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Daar proberen we je dus voor te behoeden Q
Misschien kan de decaan je daar wel mee helpen.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:47 schreef Qwea het volgende:
[..]
I dunno. IBgroep moet daar ook aan mee willen werken ivm stufi natuurlijk
Gotta love her.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:49 schreef oh-oh het volgende:
Oma zit in het verkeerde topic te posten.
Alweeeeeeeeer
Maar ze zegt het wel goed:quote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:49 schreef oh-oh het volgende:
Oma zit in het verkeerde topic te posten.
Alweeeeeeeeer
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:48 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik heel goed. En weet je wat zo grappig is? Precies dát is je probleem. Je wilt zoveel en je moet inbinden. Maar daar staat Q een beetje in de weg.
Doe jezelf een lol en laat het niet te ver komen. Je gaat er spijt van hebben
[/oma-sprak]
Ja, zal ik je een grapje vertellen?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:49 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Daar proberen we je dus voor te behoeden Q
Ik zou bijna zeggen ik ken die schoolquote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:49 schreef Enfermera het volgende:
-knip-
Ik kon ook echt alleen maar lachen om dat domme gedoe wat alleen mijn school kan, op deze manier!
![]()
Serieus? Maar dat is bij een prestatiebeurs neem ik aan? Ik heb het nou nog in gift vorm. Dus dat zou dan wel iig handig zijn voor volgend jaarquote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:49 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Diezelfde dokter een brief laten pennen ivm de medische omstandigheden kan tot kwijtschelden van 1 jr leiden
tis niet makkelijk, maar luister in hemelsnaam naar de signalen die je lichaam geeft. doet ze niet voor niets en als t eenmaal te ver is, ben je er niet zo snel om alles weer op de rit te krijgenquote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:51 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, zal ik je een grapje vertellen?zover is het al.
Ik plof neer op de bank als ik thuis kom.. en ik ben niet in staat veel meer te doen dan te gapen. Zelfs de afwas is al teveel
En in het weekend moet er gestreken, gewassen, schoongemaakt worden en slaap ik bij overdag en 's avonds
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |