abonnement Unibet Coolblue
  zondag 2 april 2000 @ 02:05:00 #1
525 Roache
troika hier, troika daar
pi_256912
Met pijn in het hart deel drie, daar de vorige vol zat. Hieronder de laatste post van Moor. Van Moor - 02 April 2000 @ 12:19.

--------------------------------------------------------------------------------

quote:
--------------------------------------------------------------------------------
op 04-01-2000 om 09:34 PM schreef femfatale het volgende:

quote:
op 04-01-2000 om 04:51 AM schreef Borgia het volgende:
Borgia ontploft nu pas!
Zojuist even de Fanclub Seki pagina gecheckt.
____________________
Hahahahaha, jaja, jullie Seki is er lekker uitgepest. Onze Iwan weet hoe hij complotjes moet zetten. Hij wint!
VCB Apeldoorn
____________________
Ik lust geen peultjens meer, sterker nog, mijn maag verdraagt even niets.
HET IS OORLOG! Aantreden ! presenteerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr....geweer!


--------------------------------------------------------------------------------


Borgia, dat jij een enorme hekel aan Iwan hebt en waarschijnlijk ook aan zijn vrienden mag wel blijken uit jouw teksten.
Ik vind het wel vreemd dat je nu allerlei teksten gaat verzinnen zodat meerdere personen jouw hekel, aan Iwan en vrienden, gaan ondersteunen.
Heel laag!!!!



Voor Kruimel: hier nog even een praktijk-voorbeeld van "trolling":
FemFatale doet dit (wsch. onbewust) d.m.v. wat in de logica heet: een 'false argument'.
Zij neemt de "false" premisse dat Borgia het door haar gequootte stukje heeft verzonnen. "False", want niet als vaststaand feit bewezen. Gevolgd door een 'statement' en 'false reasoning': dat het verzinnen is gebeurd "om anderen te winnen voor hekel aan Iwan en vrienden", en tenslotte een "false conclusion", want gebaseerd op 'false premisse' en 'false reasoning': "Heel laag!!!" Maar omdat deze conclusie een hoge scheldwaarde heeft voor 1 persoon, kunnen anderen, die dus niet het 'target' ervan zijn, heel gemakkelijk ertoe worden bewogen, om met terugwerkende kracht ook de 'premisse' en de 'reasoning' voor "waar" aan te nemen.
En het "trollende" effekt zit hem erin, dat de betrokken 'target' gaat reageren op de scheld-conclusie, en probeert de premisse en reasoning met argumenten te bestrijden, terwijl deze 2 sowieso niet op waarheid berustten. Snap je ? Hopelijk doorziet Meister het en laat ook hij zich niet "trollen", zelfs al gebeurt het onbewust hier.


Ben te zaai voor een signature
pi_256913
Hallo Moor hebbie een eitje op of zo? In deel I schreef je en dan doet Coos nog wat verwarring in de soep enz.. Nee dat was geen verwarring. Sorrow liet een post later blijken dat hij ‘the message’ begreep. Wat ik niet begrijp is, dat jij je laat verleiden tot, in op dit forum, niet ter zake doende discussies. Of liever, mee gaat lopen doen met ongenuanceerd heen en weer geblaat. Het gaat veelal niet meer over het doel, ( delibereren over wat we zien en hoe een ieder van ons voor zich daar persoonlijk tegen aan kijkt. Desnoods de meest maffe geintjes of gore grappen als ten tijde van BB over maken), maar de middelen. Zoals jezelf al in meerdere topics schreef heeft de firma JdM en consorten precies waar ze ons hebben willen. Maar waar ben je nu dan mee bezig. Elkaars komma’s neuken!! Wat een lol. Moor vanaf deel I van VVP lees ik je. Samen met Voyeur heb je zo’n beetje de hele rit dit topic gedragen. Zinnige bijdragen veelal, waar ook bijna altijd ergens op het eind van zo’n discussie een ‘point’ lag. Waarna wij allen overgingen tot het ontleden van de door de volgende poster geplaatste stelling. Je zou bijna heimwee krijgen naar die tijden. Maar Moor, het je laten meeslepen in ruzies van anderen doe je dat nu omdat er verder eigenlijk geen ruk aan die bus is of ben jij misschien, zoals sommige anderen, van mening dat het ‘niveau’ van het hier aanwezige buspubliek niet hetzelfde is als tijdens BB. Laat a.u.b. iedereen zich gewoon weer lekker uitleven in commentaar op het gebodene en niet meer op elkaar. Een hoop lol hebben (laat Meerhoer maar schuiven) en in de tussentijd houden we met zijn allen wel de vinger aan de pols om moord en brand te roepen als de knollen en citroenen die ons nu verkocht worden “groter” worden.

Ik voel dat ‘bepaalde’ dingen van ‘bepaalde’ mensen niet ‘bepaald’ goed over komen. Mag ik dat a.u.b. even zeggen.

pi_256914
quote:
op 04-02-2000 om 02:58 AM schreef Coos het volgende:
Hallo Moor hebbie een eitje op of zo?

Dankje, Coos, net begonnen: één met caramel en één met advocaat - die laatste kan ik je aanbevelen

quote:

Maar waar ben je nu dan mee bezig. Elkaars komma’s neuken!! Wat een lol.

Jammer. Wat jij ervaart als "elkaars komma's neuken" was niets anders dan een goedbedoelde uitleg van het verschijnsel "trollen" en wat redeneer-technieken en 'fallacies' daarin,
ten behoeve van Kruimel die de uitleg van Meister niet erg leek te begrijpen. Beter begrip van oa. deze dingen lijkt me in het belang van het voorkomen van mis-communicatie en daaruit volgend gescheld op het Net, cq. FOK!Forum.

quote:

Ik voel dat ‘bepaalde’ dingen van ‘bepaalde’ mensen niet ‘bepaald’ goed over komen. Mag ik dat a.u.b. even zeggen.

En bij dezen mijn dank. Hopelijk begrijp je alsnog mijn motieven.

  zondag 2 april 2000 @ 12:30:00 #4
2722 Quenda®
*Poison for You.
pi_256915
Van Borgia kreeg ik het bericht dat de beheerders van de Seki Fansite hadden besloten om het bovenstaande bericht weg te halen uit hun forum.

Elders, op de fansite van Aziz staat een bericht te lezen van de Iwan Fansite:

We willen jullie er op wijzen dat "Apeldoorn-VCA" een stoker is die NIET bij ons hoort!!! We worden de laatste tijd regelmatig verrast door berichten van mensen die anderen willen laten denken dat WIJ (Iwan-Fans) ons op een dergelijke manier uiten! MISSELIJK!
(Kees - beheerder Iwan-site)

-------------

Bij deze,Borgia, mijn excuses dat ik kritiek had op je berichtje, het moge duidelijk zijn dat zowel Borgia als de Iwan site hier niets mee te maken hebben!!

[Dit bericht is gewijzigd door Quenda® (Datum 02 April 2000).]

  zondag 2 april 2000 @ 12:40:00 #5
2722 Quenda®
*Poison for You.
pi_256916
Aangezien de discussies hier op het forum hoger oplopen , vooral midden in de nacht, heb ik besloten hier niet meer op te reageren...Reden? Ik vind dat iedereen het recht heeft om zijn of haar mening tegeven, ongeacht of iemands schrijfstijl mij nu wel of niet bevalt!
In de BB tijd waren er ook enkele mensen die het erg funny vonden om onze dyslectische medemens aan te vallen en direct een reactie te plaatsen als iemand wat spelfouten maakte, nu word je afgerekend als je reactie te kort is.

misschien ietwat zeikerig van mij kant, maar berichten geschreven onder invloed van drank/softdrugs die 's nachts geschreven worden lees ik toch ook? (wél met een korreltje zout

Ik bewonder de schrijfstijl van sommige mensen hier, maar vind niet dat anderen, die dat niet hebben, zomaar afgezeken mogen worden !

op verzoek Van Dendroaspis Angusticeps gewijzigd

[Dit bericht is gewijzigd door Quenda® (Datum 02 April 2000).]

  zondag 2 april 2000 @ 18:42:00 #6
2722 Quenda®
*Poison for You.
pi_256917
omhoog
  zondag 2 april 2000 @ 18:57:00 #7
2957 Meister
Food & Beverage Consumer
pi_256918
Beste Quenda, ik ben het met je eens dat in beginsel elke mening even waardevol als als een andere. Ik apprecieer het echter wel, als mensen de moeite nemen om hetgeen zij beweren met enige argumenten te onderbouwen.

Op die manier is namelijk te controleren op welke gronden zij tot een mening komen. Dan bestaat de mogelijkheid dat blijkt dat je eigen mening onjuist of onvolledig is, of dat degene die met je van mening verschilt misschien bepaalde dingen over het hoofd heeft gezien.

Op die manier kan je allebei van elkaar leren en zo tot een genuanceerdere en misschien meer objectieve kijk op de zaken komen. Dat lijkt me bij uitstek de reden om met anderen in discussie te gaan of een publiek Forum. Anders kan je de discussie wel helemaal overslaan en alle berichtjes reduceren tot het minimaal vereiste:

Op 1 april 14.32 schreef Quenda:

Ja
---------------------------------

Op 2 april 12.41 schreef Meister:

Nee

---------------------------------

[Dit bericht is gewijzigd door Meister (Datum 02 April 2000).]

  zondag 2 april 2000 @ 19:22:00 #8
2928 Dendroaspis Angusticeps
'Would you like some veno
pi_256919
quote:
op 04-02-2000 om 12:40 PM schreef Quenda® het volgende:

Ik bewonder de schrijfstijl van sommige mensen hier, maar vind dat anderen, die dat niet hebben, zomaar afgezeken mogen worden !


Ehhh Quenda......
Moest dat niet zijn :"Ik bewonder de schrijfstijl van sommige mensen hier, maar vind niet dat anderen, die dat niet hebben, zomaar afgezeken mogen worden!


VAMOS!!!

The only reason some people get lost in thought is because it's an
unfamiliar territory...


pi_256920
quote:
op 04-02-2000 om 12:40 PM schreef Quenda® het volgende:
Aangezien de discussies hier op het forum hoger oplopen , vooral midden in de nacht, heb ik besloten hier niet meer op te reageren...Reden? Ik vind dat iedereen het recht heeft om zijn of haar mening tegeven, ongeacht of iemands schrijfstijl mij nu wel of niet bevalt!
In de BB tijd waren er ook enkele mensen die het erg funny vonden om onze dyslectische medemens aan te vallen en direct een reactie te plaatsen als iemand wat spelfouten maakte, nu word je afgerekend als je reactie te kort is.

misschien ietwat zeikerig van mij kant, maar berichten geschreven onder invloed van drank/softdrugs die 's nachts geschreven worden lees ik toch ook? (wél met een korreltje zout

Ik bewonder de schrijfstijl van sommige mensen hier, maar vind dat anderen, die dat niet hebben, niet zomaar afgezeken mogen worden !


Beste Quenda,
als ik het goed lees, is mijn post bij jou hetzelfde overgekomen als bij Coos, die het 'komma's neuken' noemde.
Jammer... het taalgebruik was wsch. iets te wetenschappelijk/afstandelijk,
toch was het oprecht óók bedoeld als een positief gebaar naar Femfatale, om haar aan te zetten tot nuancering. Maar het verkeerd begrip van de term "troll" door Kruimel, opgevat als een scheldwoord, (trol als het noorse woord voor aardmannetje, met één "l"),
heeft wsch. toch een indruk doen ontstaan, alsof ik nu Femfatale 'aan 't afzeiken' was door haar slechte bedoelingen aan te wrijven, ondanks dat ik duidelijk 2x de term "onbewust" inlaste, en het over het Net-werkwoord "trollen" had. (Een 'Net-sport' overigens, als je het met humor onderling kan doen (én het allebei dóórhebt). Dat kan dàn juist óók leiden tot een pittig 'tackelen' van elkaars emoties in een discussie, zonder dat er gekwetst wordt).

Jammer, en dus door mij niet zo bedoeld jegens Femfatale. Bij deze excuses aan Femfatale als zij het ook als 'afzeiken' mocht hebben opgevat.

[Dit bericht is gewijzigd door Moor (Datum 02 April 2000).]

  zondag 2 april 2000 @ 23:16:00 #10
2722 Quenda®
*Poison for You.
pi_256921
Het gaat me niet om de vaktaal die iedereen gebruikt, de texten zijn voor mij gemakkelijk te begrijpen!
het gaat erom dat er mensen afgezeken worden die niet zoveel woorden nodig hebben om hun mening/gevoel op te schrijven.
Het zou toch te zot voor woorden zijn als mensen niet serieus genomen worden omdat zij niet met een woordenboek op schoot aan het schrijven zijn, om andere posters te imponeren??????
  zondag 2 april 2000 @ 23:36:00 #11
2734 THE BORG
Houston, we have a problem....
pi_256922
Gaan we nu weer verder met Iwan ???

Gezeur aldoor.

pi_256923
Er worden een hoop dure woorden gebruikt die weinig zeggen. Laat iedereen maar weer eens schrijven in begrijpelijke zinnen, zonder er een woordenboek naast te moeten leggen.
pi_256924
quote:
op 04-02-2000 om 07:38 PM schreef Moor het volgende: Maar het verkeerd begrip van de term "troll" door Kruimel, opgevat als een scheldwoord, (trol als het noorse woord voor aardmannetje, met één "l"),



Hieruit blijkt dat ook Moor evenals Meister het begrip Trolling niet zo goed hebben begrepen als ze zelf beweren.

Ik moet daarbij bekennen dat ik het begrip nog niet kende, maar na wat onderzoek heb de betekenis ervan toch helder ben ik van mening.
(1 punt voor Meister)

Hoewel het wezen "Trol" in het Nederlands met één L word geschreven is word het in het Engels geschreven met 2 maal L "Troll"

De Troll is de posting op zich, en dus niet de poster.
Je kan de persoon dus alleen fatsoenlijk aanduiden met Troller en niet met Troll.

In de ruimste zin des woords staat het begrip Troll volgens mij, voor het posten om reacties uit te lokken, zonder te willen bijdragen of deelnemen aan de discussie

Uiteindelijk vind ik overigens niet dat Jessicaa een Troller is, omdat ze op een fatsoenlijke manier deelneemt aan de discussie.


greetz Kruimel


  maandag 3 april 2000 @ 00:00:00 #14
3051 chuckie
woont nu in Leidsche Rijn
pi_256925
quote:
op 04-02-2000 om 11:36 PM schreef THE BORG het volgende:
Gaan we nu weer verder met Iwan ???

Gezeur aldoor.



ik hat ook effe t gefoel daat ut nie meer ofer ivan gong moar daat hullie hun eige aallemaol zo faantaastisch finde goe gesgrefe woar???? kom uit utreg
wanna play?
  maandag 3 april 2000 @ 00:09:00 #15
2957 Meister
Food & Beverage Consumer
pi_256926
Kruimel,

bedankt dat je de moeite hebt genomen een en ander even te verifieren. Nogmaals, ik keur het gebruik van scheldwoorden op dit soort Fora in principe af. Het kan natuurlijk best wel eens voorkomen als geintje tussen vrienden, en en een beetje krachtige of bloemrijke taal moet je ook kunnen hebben -we moeten niet omzichtig om elkaars gevoelens heen gaan draaien-, maar zonder ironie iemand bewust proberen te beledigen vind ik beneden de maat.

Desondanks: Een 'troll' kan zowel de poster zelf zijn als zijn berichtje. 'Ignore the guy, he's just a troll' hoor ik in ieder geval regelmatig (over anderen! ).

[Dit bericht is gewijzigd door Meister (Datum 03 April 2000).]

  maandag 3 april 2000 @ 00:16:00 #16
2957 Meister
Food & Beverage Consumer
pi_256927
quote:
op 04-02-2000 om 11:36 PM schreef THE BORG het volgende:
Gaan we nu weer verder met Iwan ???

Gezeur aldoor.


ok, ik heb geen zin om het nog een keer te typen

quote:

Nu staat Iwan dan bovenaan. Deze lege huls, die immers alleen maar uiterlijk is, wordt door velen aangeduid als 'Pretty Boy'. Ik neem dus aan dat hij door veel vrouwen wel aantrekkelijk wordt gevonden. Hetzelfde geldt overigens voor Büllent.

Rest de vraag, waarom nu pas? Ik vind dat zelf een sterke aanwijzing voor de aanwezigheid van een script, waarin elke passagier even een periode krijgt waarin hij of zij in het middelpunt van de belangstelling staat. Dat houdt het interessant voor de kijkers - als het nu al een gewonnen race zou zijn voor een van de deelnemers, zou niemand nog de moeite nemen het programma te bekijken.

Er is hier veel geklaagd over het feit dat Iwan zo populair blijkt te zijn bij de kijkers, terwijl hij dat niet is bij veel mensen op dit Forum. Ik denk echter dat zijn ogenschijnlijke suprematie geen lang leven meer beschoren is.

Volgende week weten we wie het minst populair is - die zal moeten vertrekken. Weten we dan ook wie, heel verrassend, nu opeens het meest populair blijkt te zijn? Is het Antonette? Of toch Esmeralda ? .... BERT mag het weten ...


  maandag 3 april 2000 @ 00:21:00 #17
2946 femfatale
Lets party!!!!
pi_256928
quote:
op 04-02-2000 om 07:38 PM schreef Moor het volgende:
Beste Quenda,
als ik het goed lees, is mijn post bij jou hetzelfde overgekomen als bij Coos, die het 'komma's neuken' noemde.
Jammer... het taalgebruik was wsch. iets te wetenschappelijk/afstandelijk,
toch was het oprecht óók bedoeld als een positief gebaar naar Femfatale, om haar aan te zetten tot nuancering. Maar het verkeerd begrip van de term "troll" door Kruimel, opgevat als een scheldwoord, (trol als het noorse woord voor aardmannetje, met één "l"),
heeft wsch. toch een indruk doen ontstaan, alsof ik nu Femfatale 'aan 't afzeiken' was door haar slechte bedoelingen aan te wrijven, ondanks dat ik duidelijk 2x de term "onbewust" inlaste, en het over het Net-werkwoord "trollen" had. (Een 'Net-sport' overigens, als je het met humor onderling kan doen (én het allebei dóórhebt). Dat kan dàn juist óók leiden tot een pittig 'tackelen' van elkaars emoties in een discussie, zonder dat er gekwetst wordt).

Jammer, en dus door mij niet zo bedoeld jegens Femfatale. Bij deze excuses aan Femfatale als zij het ook als 'afzeiken' mocht hebben opgevat.


Beste Moor,

Bedankt voor je excuses, maar die waren niet nodig geweest. Ik heb het nooit gezien als afzeiken, maar meer als positieve kritiek.
Ik had het berichtje wat Borgia van de Seki site had afgehaald nooit gezien, en het is stom van mij dat ik niet eerder inzag dat het niet de stijl van Borgia was om leugens rond te gaan strooien. (bij deze mijn excuses aan Borgia)
Het is gewoon jammer dat een bepaald persoon uit naam van anderen dingen op de site's zet die de racistische kant op gaan. Deze heb ik ook gelezen op de site van Aziz. Ik durf het niet eens te herhalen zo walgelijk vind ik dat.

Uiteindelijk mag iedereen zijn mening geven en als personen op hun fouten worden gewezen, moet dat kunnen.
No hard feelings!!!


never play games........
  maandag 3 april 2000 @ 09:46:00 #18
2734 THE BORG
Houston, we have a problem....
pi_256929
quote:
op 04-03-2000 om 12:16 AM schreef Meister het volgende:

Nu staat Iwan dan bovenaan. Deze lege huls, die immers alleen maar uiterlijk is, wordt door velen aangeduid als 'Pretty Boy'. Ik neem dus aan dat hij door veel vrouwen wel aantrekkelijk wordt gevonden. Hetzelfde geldt overigens voor Büllent.


[/quote]
Ik kan me niet voorstellen dat hij bovenaan staat, ook niet met dat plastic-gezichtje van hem.
Mogelijk dat er geknoeid wordt met stemresultaten om nog meer mensen te motiveren te gaan bellen.

  maandag 3 april 2000 @ 11:33:00 #19
2957 Meister
Food & Beverage Consumer
pi_256930
Dat is ook mijn suggestie in de rest van het stukje. Ik denk dat iedereen (behalve Aziz misschien) zijn fifteen minutes of fame krijgt van de Bus-redactie, ongeacht wat de bellers ervan vinden....
  maandag 3 april 2000 @ 18:48:00 #20
3050 hannus
says hi ...
pi_256931
Help, iemand heeft zijn haar geweer gepresenteerd naar aanleiding van een vals berichtje onder naam van een Iwan fan. Ik ben nieuw hier en reageer hier onder mijn eigen naam als beheerder van Iwan's fanclub. Ik zal dan bij deze wel afgeschoten gaan worden en hoop dat dat dan ook alleen hier op dit forum gaat gebeuren....alstublieft laat Iwan's fanclub leven; deze wordt voornamelijk bezocht door vrienden familie en fanzzz en deze bestaan vooral uit jonge meisjes. Voorts bewegen er zich veel puberale mensjes tussendoor die onder allerlei namen valse berichtjes plaatsen ...... niet echt een goed platform voor een leuke discussie dus. Veel zinnige discussies van anti-Iwan fans worden met halve zinen onderuitgehaald en dat leidt dan ook weer tot frustraties bij de fans en anti-fans. Have mercy met deze geplaagde beheerder want zoals jullie regelmatig weten te melden doen wij echt alles (maar dan ook alles) om Robowan te laten winnen!!! We hebben namelijk nogal wat geinvesteerd in face-lifts en gel voor Robowan.

De kans bestaat namelijk dat als de fanclub en zijn beheerders (lees: het moederschip)neergehaald worden Robowan stuurloos door de bus zou moeten gaan. De ingebouwde chips worden dan niet meer bestuurd en de benzine drinkende, smeerolie-schijtende Robowan verandert in Iwan... met veel temperament, een sterke mening over alles en iedereen en zeer mooi geformuleerde afgemaakte zinnen. Dat kan en mag niet de bedoeling zijn van onze inzet want dan wint hij dit hoog-intellectuele programma nooit en zoals jullie weten mag Robowan niet zonder de centjes thuiskomen. Wij noemen hem namelijk niet 'de Witte Ridder' om al die bullshit redenen die wij op onze site vermelden,.... nee, de naam verbergt een veel groter opgezette WIT-was actie. Robowan dient de hoofdprijs (een ton of 7 of 8) naar de Nederlandse bankrekening van de fanclub over te laten maken, hij krijgt dan zijn miljoen van onze Luxemburgse rekening overgemaakt. Robowan zal met dit geld een nieuw leven op kunnen bouwen en de centjes hard nodig hebben om alle therapieen (die nodig zijn emoties weer te kunnen uitten en de glans weer terug in zijn ogen te krijgen)
te kunnen bekostigen. Ons geld is gewit en de emotionele schade die wij bij onze vriend hebben aangericht is dan afgekocht (daar voel ik mij dan beter bij).

Mochten jullie overigens besluiten mij nog niet af te schieten en het gepresenteerde geweer nog even weg te bergen wil ik wel proberen om af en toe wat duidelijkheid over deze te nuchtere Food & Beverage manager (zonder knipoog) te geven. Hoe dan ook, ik zal proberen objectief te blijven.

Oh ja, met de topic 'IWAN MOET WEG' kan ik het wel eens zijn .... hij moet echt weg uit Enschede! Wat een dooie verlebte bouwput is dat Miracle Planet.

sommiche passahiers drijven wel euns over!
  maandag 3 april 2000 @ 23:38:00 #21
2734 THE BORG
Houston, we have a problem....
pi_256932
Fanclub Iwan ??
Over gezichtsverlies gesproken....

  dinsdag 4 april 2000 @ 00:26:00 #22
2946 femfatale
Lets party!!!!
pi_256933
quote:
op 04-03-2000 om 11:38 PM schreef THE BORG het volgende:
Fanclub Iwan ??
Over gezichtsverlies gesproken....

Nee , dit vind ik geen gezichtsverlies.
Deze beheerder heeft alleen alle wind uit de zeilen genomen . Hij heeft het verhaal af gemaakt, waar velen een begin mee hadden gemaakt. Ik vind dat klasse.
En ook heel veel lef hebben, want ik weet hoeveel kritiek er over Iwan geuit is en daarbij ook over zijn vrienden.
Toch zijn deze vrienden de enige die allerlei acties op touw zetten voor hun vriend Iwan.
De kans is groot dat er op het verhaal van Hannus veel gereageerd wordt, en waarschijnlijk ben ik dan ook het haasje.

1 ding: Iwan moet zeker weg uit die gigantische zandbak in Enschede!!!!!!


never play games........
  dinsdag 4 april 2000 @ 00:49:00 #23
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_256934
quote:
op 04-02-2000 om 11:16 PM schreef Quenda® het volgende:
Het gaat me niet om de vaktaal die iedereen gebruikt, de texten zijn voor mij gemakkelijk te begrijpen!
het gaat erom dat er mensen afgezeken worden die niet zoveel woorden nodig hebben om hun mening/gevoel op te schrijven.
Het zou toch te zot voor woorden zijn als mensen niet serieus genomen worden omdat zij niet met een woordenboek op schoot aan het schrijven zijn, om andere posters te imponeren??????

Ben blij met deze reactie Quenda, voor mij als medelander, valt het niet altijd mee om m'n woorden en bedoelingen, zo goed mogelijk te schrijven, soms is het zelfs moeilijk om texten te begrijpen.
Ik kan niet zo goed tussen de regels door lezen.
Ik werd een beetje bang, dat het FF, bijzonder elitair aan't worden was en dat men alleen nog maar mocht posten, indien men het Nederlands perfect beheerste, je werd meteen afgestraft op spelfouten en lengte van hetgeen je wilde melden.
Bijzonder is wel, dat men elkaar over en weer durft te beschuldigen van xenofobie en rascisme, terwijl men zich niet afvraagt of diegene die post misschien soms een medelander is, en inderdaad, mensen met dyslexie, bedenken zich wel 3 x voordat ze hier een lang verhaal gaan schrijven.

Alleen dode vissen zwemmen met de stroom mee!
  dinsdag 4 april 2000 @ 02:13:00 #24
2722 Quenda®
*Poison for You.
pi_256935
weet je, het kan mij absoluut niet boeien of iemand spelfouten maakt (doe het zelf ook

ooit kwam hier het broertje van Bart, (sjoerd) die ook moeite had met spelling, en weet je wat ik nu het mooiste van alles vond?
hij trok zich helemaal niX aan van al het gezeur over zijn schrijfsels , en ging vrolijk verder met posten

Voor de beheerder van de Iwan site, leuk stukje!

  dinsdag 4 april 2000 @ 02:50:00 #25
1593 Perico
Serpent Rouge
pi_256936
Food en beverages manager... kan dat ook niet zijn dat je de frisdrank en reep-automaten van nieuwe voorraad voorziet? Op stations, kantines e.d...

Ik word namelijk altijd kriegelig van zo'n eufemismen... secretaresse werd office manager, poetsvrouw interieurverzorger, werkeloze loopbaanorienterende en uitsmijter gastheer...

abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')