quote:Op maandag 25 januari 2010 22:21 schreef HugoChavez het volgende:
, maar dat systeem bestaat niet in 0031.
Shit. Mijn credit card bestaat niet in Nederland.quote:Op maandag 25 januari 2010 22:21 schreef HugoChavez het volgende:
alleen met een visa, maar dat systeem bestaat niet in 0031.
Hij bedoelt vast bankpassen gebaseerd op VISA?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 11:39 schreef Copycat het volgende:
[..]
Shit. Mijn credit card bestaat niet in Nederland.
Waar berg ik zoveel geld op dan? Het kan toch gestolen worden, ook in je hotelkamer door personeel.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 11:38 schreef Hik het volgende:
[..]
En waarom zou contant geld gevaarlijk zijn?
Moet je een heel hoog inkomen voor hebben. Ik krijg geen kredietkaart van mijn bank of van welke bank dan ook. Ik verdien 913 euro netto per maand.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 11:46 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Hij bedoelt vast bankpassen gebaseerd op VISA?
Een creditcard kun je simpel aanvragen, Hugo! Zowel Mastercard als VISA.
Tja, het zal allemaal wat strenger geworden zijn.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 12:53 schreef HugoChavez het volgende:
[..]
Moet je een heel hoog inkomen voor hebben. Ik krijg geen kredietkaart van mijn bank of van welke bank dan ook. Ik verdien 913 euro netto per maand.
Vertel,want jij hebt zo een geweldige "witte" CC dat wij daarbij verbleken en de rest van de wereld ook?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 11:39 schreef Copycat het volgende:
[..]
Shit. Mijn credit card bestaat niet in Nederland.
Vraag gewoon een creditcard aan bij de Rabobank. Volgens mij krijg je die wel. Gebruik hem alleen voor je reis en zeg hem daarna op / knip hem door, als je denkt dat je er niet mee om kan gaan.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 13:36 schreef HugoChavez het volgende:
Ik wil eigenlijk ook liever geen kredietkaart, ik wil niet rood kunnen staan gewoon. Uit zelfbescherming.
Alleen nu kan ik dus niet pinnen.
Of sommige producten op internet bestellen.
Ik had dus enkele euro's meegenomen, maar die zijn inderdaad gestolen in mijn hotelkamer. Sowieso is het irritant dat het kamermeisje elke ochtend om 8 uur wil schoonmaken als ik nog wil slapen. Ik ben op vakantie, niet op mijn werk.quote:Op woensdag 3 februari 2010 04:45 schreef thingamajig het volgende:
[..]
Vraag gewoon een creditcard aan bij de Rabobank. Volgens mij krijg je die wel. Gebruik hem alleen voor je reis en zeg hem daarna op / knip hem door, als je denkt dat je er niet mee om kan gaan.
Of wissel gewoon geld hier in Nederland om en draag het op je lichaam als je daar naartoe gaat.
Tsja, ik moet het toch compenseren. Het is hier al zo duur, mijn banksaldo is bijna nul en ik mag niet rood staan, moet ik dan gaan bedelen in de straten van Dakar samen met de andere Senegalezen?quote:Op woensdag 10 februari 2010 13:16 schreef Lemans24 het volgende:
Tsja, moeten we dit nu serieus nemen? Weglopen uit een restaurant omdat je geld gejat is?
Waarom eet je dan bij zo'n Italiaan en niet bij een Kaapverdisch restaurant? Je doet het toch echt zelf, enorme droeftoeter.quote:Op woensdag 10 februari 2010 13:32 schreef HugoChavez het volgende:
Trouwens de eerste keer in het restaurant was het een Italiaanse eigenaar en die zijn toch allemaal maffia.
Italianen stelen zelf ook, dus mag ik ook van hen stelen. En Italianen zijn gehaat hier door de KaapVerdianen op Boavista en Sal en de Senegalese illegale immigranten hier hebben ook een schijthekel aan Italianen.
And I can't blame them.
Italianen zijn corrupte spaghettivreters en weigeren de mooie Portugese taal te spreken, ze verstaan me niet eens als ik gewoon in het Portugees (de voertaal hier) vraag 'Muíto bom dia senhor, quería um café faz favor'.
Grazie, mille grazie ... wat nou? Grazie? Niets grazie, het is muíto obrigado.
Fala a lingua, Italianos da merda. Porre!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |