Raar idd.quote:Op maandag 25 januari 2010 21:10 schreef ScottTracy het volgende:
Sorry voor de TT, ik heb het nog steeds niet verwerkt dat één van de mooiste 00's platen niet in de lijst staat
zeker, word altijd helemaal blij van die plaatquote:Op maandag 25 januari 2010 21:11 schreef -Hans- het volgende:
Tof, Domien mag dit uur nog een van de tofste platen van 2009 draaien. Imho dan.
ULYSSES
.
Ja, vond het al raar dat er een plaat van Coldplay in de lijst staat die je niet al een paar miljoen keer hebt gehoord.. Maar Domien noemde net al het probleem met Coldplay, ze maken alles tot single op een album..quote:Op maandag 25 januari 2010 21:12 schreef Niveath het volgende:
Zulke platen van Coldplay en die van net van Keane maken de lijst wel een stuk leuker. Van die platen die ze normaal niet draaien en ook niet kapot gedraaid zijn toen het singles waren.
En WTF? "Deze video bevat inhoud van EMI. Het is niet langer in uw land beschikbaar."quote:Op maandag 25 januari 2010 21:10 schreef ScottTracy het volgende:
Sorry voor de TT, ik heb het nog steeds niet verwerkt dat één van de mooiste 00's platen niet in de lijst staat
Sarcastisch?quote:Op maandag 25 januari 2010 21:12 schreef -Hans- het volgende:
Ah,de favoriete zangeres van Domien ook dit uur. Dido
Huh? Ik kan 'em gewoon zien. Zit je in het buitenland?quote:Op maandag 25 januari 2010 21:17 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
En WTF? "Deze video bevat inhoud van EMI. Het is niet langer in uw land beschikbaar."
Sterf. Langzaam en pijnlijk.
4 albums -> 22 singles, beetje overkill idd...quote:Op maandag 25 januari 2010 21:15 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Ja, vond het al raar dat er een plaat van Coldplay in de lijst staat die je niet al een paar miljoen keer hebt gehoord.. Maar Domien noemde net al het probleem met Coldplay, ze maken alles tot single op een album..
En ik kan 'm vanuit Groningen ook zien! Dacht dat Groningen viel onder het kopje buitenlandquote:Op maandag 25 januari 2010 21:18 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Huh? Ik kan 'em gewoon zien. Zit je in het buitenland?
In Belgiëquote:Op maandag 25 januari 2010 21:18 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Huh? Ik kan 'em gewoon zien. Zit je in het buitenland?
Wat een achtergesteld land is 't ookquote:
quote:Op maandag 25 januari 2010 21:20 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Wat een achtergesteld land is 't ook
quote:Op maandag 25 januari 2010 21:20 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Wat een achtergesteld land is 't ook
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |