abonnement Unibet Coolblue
pi_77652275
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 18:25 schreef don-diablo het volgende:
Mn bestelling is vandaag binnen gekomen
Mijn bestelling zou ook vandaag binnen moeten gekomen zijn, maarja, ze zijn weer eens laat.
Hoe bevalt alles?
quote:
Ik houd niet echt van witte broeken, ook niet van broeken die te slim zijn.
Deze zit m.i. toch wel aan de (erg) slimme kant, maar ik zou hier niet gaan vragen of een kledingstuk jou al dan niet past.
pi_77653606
binnen gehad:




jasje gaat terug.
zo mooi als hij er daar uitziet, zo lelijk istie in het echt.

heel dun, geen pasvorm want heel kort aan de achterkant maar de mouwen zijn weer te lang :p

zoals dat model hem draagt is niet te doen iig.

overhemd is OKE, zeker voor die 15 pond. lekker getailleerd.
  vrijdag 5 februari 2010 @ 09:16:54 #153
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_77658738
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 23:40 schreef Phrits het volgende:

[..]

Mijn bestelling zou ook vandaag binnen moeten gekomen zijn, maarja, ze zijn weer eens laat.
Hoe bevalt alles?
[..]

Ik houd niet echt van witte broeken, ook niet van broeken die te slim zijn.
Deze zit m.i. toch wel aan de (erg) slimme kant, maar ik zou hier niet gaan vragen of een kledingstuk jou al dan niet past.
Broek zit prima en die houd ik ook

http://www.asos.com/Nudie/Nudie-Thin-Finn-Skinny-Jeans/Prod/pgeproduct.aspx?iid=912590&cid=2582&sh=0&pge=0&pgesize=20&sort=-1&clr=Blue+Stone+Organic
Love will tear us apart (Joy Division)
  vrijdag 5 februari 2010 @ 13:50:38 #154
219246 Salt_Seafood
Im A Salty Belfast
pi_77667729
quote:
Op zaterdag 30 januari 2010 16:55 schreef Salt_Seafood het volgende:
Ik weet dat het geen Asos is, maar Serene Order (soort Asos, maar dan kleiner) heeft laatste uitverkoop tot wel 70%

Net een wit overhemd besteld:

http://www.sereneorder.co(...)ni-pleated-16763.htm

maat m (van 185 naar 55 pond)
en

http://www.sereneorder.co(...)ie-herbert-18375.htm

voor erbij

de doorgestreepte prijzen waren bij aanvang ook echt de gevraagde prijzen
Ik heb deze bestelling binnen gekregen en ook al is het overhemd iets aan de grote kans, wat een kwaliteit
<a href="http://steamcommunity.com/id/outlandos/" rel="nofollow" target="_blank">Seafood! on Steam</a>
  vrijdag 5 februari 2010 @ 14:55:58 #155
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_77670352
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 13:50 schreef Salt_Seafood het volgende:

[..]

Ik heb deze bestelling binnen gekregen en ook al is het overhemd iets aan de grote kans, wat een kwaliteit
Overhemd beetje see through of lijkt dat zo door die foto? Vind je stropdas tof alleen die k had van mij niet zo gehoeven, was mooier geweest
Love will tear us apart (Joy Division)
pi_77679306
WUUUT? Kan het nu met paypall? Is dat net zoiets als iDeal? Dan kan ik eindelijk daar kleding kopen! Wilde dat al eerder, maar ik heb geen CC en mijn ouders vinden dat te riskant(fraude en zo)... JEEEJ!
  vrijdag 5 februari 2010 @ 20:31:27 #157
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_77682056
Oh noeeees. Paypal. Ikganiet kijkenikganietkijken
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  vrijdag 5 februari 2010 @ 20:46:29 #158
219246 Salt_Seafood
Im A Salty Belfast
pi_77682825
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 19:17 schreef Stefanovich het volgende:
WUUUT? Kan het nu met paypall? Is dat net zoiets als iDeal? Dan kan ik eindelijk daar kleding kopen! Wilde dat al eerder, maar ik heb geen CC en mijn ouders vinden dat te riskant(fraude en zo)... JEEEJ!
Durven je ouders wel naar buiten om boodschappen te doen? Of zijn ze bang dat ze overvallen worden dan?

<a href="http://steamcommunity.com/id/outlandos/" rel="nofollow" target="_blank">Seafood! on Steam</a>
pi_77683609
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 20:46 schreef Salt_Seafood het volgende:

[..]

Durven je ouders wel naar buiten om boodschappen te doen? Of zijn ze bang dat ze overvallen worden dan?


Correctie; mijn vader wil dat niet... mijn moeder maakt het niet uit
Zit nou net een beetje te kijken, nog niet echt iets gevonden wat ik de moeite waard vind om te bestellen
Beetje inspiratieloos allemaal
pi_77688720
Ik merk wel dat ik de goede TT gekozen
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
pi_77688914
Volgens mij is paypal minstens net zo riskant als cc hoor, maar dat terzijde.

Gebruik het zelf ook wel trouwens.
pi_77699852
tvp
pi_77726465
quote:
Op zaterdag 30 januari 2010 19:59 schreef Lauwra het volgende:
woepie net weer besteld sinds lange tijd, vond asos te duur worden! Valt nu gelukkig over t algemeen weer mee

[ afbeelding ]
excellent choice
pi_77726505
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 00:13 schreef G-NiLES het volgende:
binnen gehad:

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

jasje gaat terug.
zo mooi als hij er daar uitziet, zo lelijk istie in het echt.

heel dun, geen pasvorm want heel kort aan de achterkant maar de mouwen zijn weer te lang :p

zoals dat model hem draagt is niet te doen iig.

overhemd is OKE, zeker voor die 15 pond. lekker getailleerd.
hoe stuur je die spullen eigenlijk terug?
en binnen hoeveel dagen krijg je je geld terug?
pi_77726508
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 23:21 schreef Smart_ass het volgende:
Volgens mij is paypal minstens net zo riskant als cc hoor, maar dat terzijde.

Gebruik het zelf ook wel trouwens.
Huh? Waarschijnlijk gewoon omdat weinig mensen een creditcard hebben maar wel veel mensen paypal..

Heeft niets met het risico te maken?
pi_77728870
Iemand ervaring met het terugsturen van een product? Ik heb donderdag een spijkerbroek gekocht waarvan ik de stof toch niet zo geslaagd vind. Hoelang duurt het voordat het geld weer op je PP staat?

Ik heb overigens het plastic wat er omheen zat verscheurd. Maar dat wel niet zo'n probleem moeten opleveren toch?
  zondag 7 februari 2010 @ 15:25:52 #167
274401 Lauwra
Save the horse ride a cowboy
pi_77730981
quote:
Op zondag 7 februari 2010 12:31 schreef donnerkabab het volgende:

[..]

excellent choice
dank hij is binnen en erg leuk!
  zondag 7 februari 2010 @ 15:27:34 #168
274401 Lauwra
Save the horse ride a cowboy
pi_77731042
quote:
Op zondag 7 februari 2010 14:05 schreef MikeLowrey het volgende:
Iemand ervaring met het terugsturen van een product? Ik heb donderdag een spijkerbroek gekocht waarvan ik de stof toch niet zo geslaagd vind. Hoelang duurt het voordat het geld weer op je PP staat?

Ik heb overigens het plastic wat er omheen zat verscheurd. Maar dat wel niet zo'n probleem moeten opleveren toch?
Ik heb wel eens iets terug gestuurd, dat doe je gewoon via je postkantoor, kan in dezelfde verpakking maar hoeft niet. Zolang je maar t briefje erbij doet met waarom je het terugstuurt en goeie adres sticker op de verpakking.

Kosten ligt aan t gewicht, zoals al werd gezegd. Dan hebben ze het binnen +/- 3 dagen binnen, zou rekenen op 1 week voor je je geld terug hebt.
pi_77798696
Net pakketje binnen, donderdag besteld. Leuke spullen, zeker met die 20%-korting ook prima prijs. Helaas hebben ze wel een beveiligingstag aan een spijkerbroek laten zitten. Weet niet wat ik daar nu mee moet ...
pi_77799505
quote:
Op zondag 7 februari 2010 12:32 schreef donnerkabab het volgende:

[..]

hoe stuur je die spullen eigenlijk terug?
en binnen hoeveel dagen krijg je je geld terug?
Hoe stuur je dat terug? Gewoon terug in die zak, zit een papiertje met een plaklabel bij. Label plak je op die zak, je eigen adres trek je eraf, en je vinkt aan wat je opstuurd.

Meestal een weekje dan krijg je een mail dat alles binnen is, daarna wordt het bijna direct teruggestort op je PayPal. Verzendkosten weet ik niet, ik heb daar iemand voor
pi_77814101
quote:
Op zondag 7 februari 2010 12:33 schreef Breathtaking het volgende:

[..]

Huh? Waarschijnlijk gewoon omdat weinig mensen een creditcard hebben maar wel veel mensen paypal..

Heeft niets met het risico te maken?
Nee hierboven werd gezegd dat iemand geen cc gebruikte omdat dat onveilig zou zijn, en nu blij was dat het ook met Paypal kon. Terwijl Paypal volgens mij minstens net zo onveilig is, maargoed.
pi_77890277
Fuck, heb net m'n jeans binnen, maar heb met m'n stomme hoofd een maat te klein besteld
Dus ik ga ruilen...

Enig idee hoe lang het ongeveer duurt voordat ik het product in de juiste maat weer in huis heb?
pi_77894866
Nog een cardigan besteld met 20% korting.



link

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 11-02-2010 19:55:35 ]
  vrijdag 12 februari 2010 @ 14:14:48 #174
290795 groenegiraffe
nog nooit gezien!
pi_77919063
Zal ik het hier vragen of in het volgende topic

Ik zit met een vraag, ik wil graag een jurkje kopen voor mijn vrienden. Ze draagt maat 36.
Nu zit ik te kijken op Asos bij de maat-tabel en ik twijvel. Zal ik met een "lace dress" (zo;n form fitting geval) een UK8 of een Uk10 nemen? Ervaringen van de dames graag, hoe vallen de maten van asos jurkjes?
groen, echt waar!
pi_77923784
quote:
Op vrijdag 12 februari 2010 14:14 schreef groenegiraffe het volgende:
Zal ik het hier vragen of in het volgende topic

Ik zit met een vraag, ik wil graag een jurkje kopen voor mijn vrienden. Ze draagt maat 36.
Nu zit ik te kijken op Asos bij de maat-tabel en ik twijvel. Zal ik met een "lace dress" (zo;n form fitting geval) een UK8 of een Uk10 nemen? Ervaringen van de dames graag, hoe vallen de maten van asos jurkjes?
Als ik jouw was zou ik een AK47 nemen....

Oke, ff serieus, geen idee.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')