Je leert het ook nooit hè.quote:Op zondag 24 januari 2010 23:40 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Wat een dijenkletser weer
Volgende keer zal ik wat ingetogener proberen te zijn.
Ik ben die grote slanke met dat mooie natuurlijke haar en die prachtige ogenquote:
Fipo ?quote:Op zondag 24 januari 2010 23:41 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik ben die grote slanke met dat mooie natuurlijke haar en die prachtige ogen
En verder: FiPo
Dat was ik in mijn vroegere levenquote:Op zondag 24 januari 2010 23:41 schreef Bamba het volgende:
Elies? Tombola en ik hadden het in de auto nog over je vorige avater, die donkerharige vrouw. Wie is dat?
Ik was er namelijk heilig van overtuigd dat jij dat was![]()
Ik zie helemaal geen haar zoquote:Op zondag 24 januari 2010 23:41 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik ben die grote slanke met dat mooie natuurlijke haar en die prachtige ogen
En verder: FiPo
Ik vond je verhaal (inclusief visuele demonstratie) bij de Mac ook zeer entertaining.quote:Op zondag 24 januari 2010 23:42 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dat was ik in mijn vroegere leven![]()
En verder: breek me de bek niet open, want als ik eenmaal los ben, dan kan ik niet meer ophouden. Van de opwinding
Jennifer Beals
Flashdance!!!! Dat zei ik!!!quote:Op zondag 24 januari 2010 23:42 schreef ElisaB het volgende:
[..]
En verder: breek me de bek niet open, want als ik eenmaal los ben, dan kan ik niet meer ophouden. Van de opwinding
Jennifer Beals
Elies zit nog in het vorige deelquote:
quote:Op zondag 24 januari 2010 23:40 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Wat een dijenkletser weer
Volgende keer zal ik wat ingetogener proberen te zijn.
Als ik vrouw was zou ik voor haar wel lesbienne willen worden, ofzo.quote:Op zondag 24 januari 2010 23:42 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Jennifer Beals
Da's Greys na een aanvaring met de Carmensetquote:Op zondag 24 januari 2010 23:45 schreef JJH het volgende:
[..]
Als ik vrouw was zou ik voor haar wel lesbienne willen worden, ofzo.
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 24 januari 2010 23:45 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Da's Greys na een aanvaring met de Carmenset
Deja vu!quote:Op zondag 24 januari 2010 23:45 schreef JJH het volgende:
[..]
Als ik vrouw was zou ik voor haar wel lesbienne willen worden, ofzo.
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Ah, van Flashdance!!quote:Op zondag 24 januari 2010 23:42 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Jennifer Beals
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |