abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 1 april 2000 @ 15:05:00 #1
2640 dolphin
Je zelf zijn, dat is het!
pi_256828
De passagiers deel 7!

Na het kijken van deze week viel het mij steeds meer op dat barbiepopje Iwan één of ander gebrek heeft. Hij kan zich moeilijk verstaanbaar maken, dit komt misschien door zijn plastic mondhoeken en hij praat ontzettend vaag! Dit komt misschien dan ook door zijn plastic hersens.

Iwan is in het gewone dagelijkse leven F&B manager wat inhoudt dat je voor een minder dan modaal loon je eigen de tering werkt op een leidinggevende postitie in de horeca. Waarschijnlijk raadt u het al ik werk ook in de horeca. Iwan vindt het spannendste van zijn werk om een echt team neer te zetten en te werken volgens vaste normen en waarden. Nou Barbiepopje chapeau! Een echt team neerzetten daar heb jij zeker niet de kwaliteiten voor. je kijkt eerst 4 weken de kat uit de boom en daarna pas laat jij je eigen zien. En dan nog laat hij zich eigen zien op persoonlijk aanraden van Tessa het terroriserende busdrama! Hoe wil hij in godsnaam dit realiseren.

Jop en Iwannetje passen hierom ook perfect bij elkaar. Twee leeghoofden waar verder niets bij zit dan stoer praten over het starten van een eigen zaak en hoe ze het wel effe zouden doen terwijl ze nog niet eens in staat zijn om zich als volwassen mensen te presenteren.

Het is trouwens voor ons dikke allochtoontje wel zielig dat hij uitgekotst is door Jop en Katja. Het volgende probleem wat zich zal aandoen is dat Aziz verliefd blijkt te zijn op Antoinette. Ik zag hem Antoinette masseren en ik dacht even dat hij zijn besneden zweetlepel naar binnen wou schuiven bij haar. Maar hij kon zich helaas bedwingen. Katja vindt ik trouwens wel achterbaks, zij had ook gewoon gelijk in het begin tegen Aziz kunnen zeggen even goede vrienden maar je fietst hem er toch echt niet in! Waarom moest onze Dikkie Trom daar nou 7 weken op wachten!

Wat een drama van de week zeg over de kwestie van hebben Bullent en Essie gezoend ja of nee. Het mooiste was eigenlijk dat ons terroriserende busdrama Tessa voor heel Nederland gelijk over kwam als een ouwehoer eerste klas! Alleen daarvoor zijn deze aanvaringen al interessant. Ik beb er ook van overtuigd dat Tessa op de bank zit maandag en er uitgeflikkerd wordt. Nichtje Iwan wordt ook al ziek van haar en Bullent kan haar bloed wel zuipen. Antoinette zal nooit op Aziz stemmen, zeker niet op Esmeralda dus daar gaat teefje Tessa, Exit!!!!!!

Aziz wordt trouwens met de week zieliger door dat gelul van over op de bank zitten. Aziz je maakt je eigen belachelijker dan je denkt, dat kamelenlachje van je is al dodelijk genoeg voor je populariteit! Maar zonder gekheid ik dacht dat de oude Aziz bijna weer terug was tijdens zijn auditie voor All you need is love! Of deed hij een video-oproep???????????????????

Trouwens erg goedkoop vond ik het van wandelend busdrama Willeke en supermiep Esmee om te verschijnen op de uitbraak en als eerste gezamenlijk Vamos te roepen. Iets goedkoper?????????? Deze vrouwpersonen zijn toch niet voor niets er uit geflikkerd terwijl Seki er uit zichzelf is uit gegaan!!!
Maar onze bosnische vriend of zijn zus zullen waarschijnlijk wel terroristendwerg Eef Hoos op ze afsturen. Wie weet, Chuckie get's Luckie!

In ieder geval zou ik als buspassagier iedere dag alles checken of er geen semtexbolletje ergens onder is geplakt.

Trouwens wel een leuke sponsor van Teefje Tessa, zouden ze het maanlandschap ook naar haar gaan noemen?? Welkom op de Tessaplaneet, de planeet waar de lucht nog zuurder is dan die uit Tessa haar flamoes komt!!!!!!!

Trouwens wat een theater ook toen Aziz in de huiskamer ging slapen. Ik had hem lekker laten gaan, geen gesnurk en geschijt meer in de slaapkamer wat wil je nog meer?????

Zagen jullie hgem trouwens lopen toplees door de bus???????????????? Jezus sbs gaat wel heel ver om dit te laten zien. Er kijken tenslotte ook kleine kindertjes en die raken zo echt getraumatiseerd. Aziz heeft ook een goed contact met zijn familie, wie gaat er nou als je mag bellen naar zijn stamkroeg bellen????????? Die deden ook lekker spontaan mee. Vooral toen hij begon te klagen dat hij in de gevarenzone zat. God wat leefden zij mee!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ja het was weer een lekker weekie, misschien kunnen ze Eef Hoos in de bus plaatsen maandag. Wordt de sfeer toch nog explosief!!!!!

Later,

Meesteroplichter, Barkeeper en Uw gastheer tijdens duistere praktijken. Ook deskundig op het gebied van de psychose.


  zondag 2 april 2000 @ 21:47:00 #2
2640 dolphin
Je zelf zijn, dat is het!
pi_256829
Heeft niemand dan een leuke aanvulling????

Meesteroplichter, Barkeeper en Uw gastheer tijdens duistere praktijken. Ook deskundig op het gebied van de psychose.


pi_256830
Aanvulling lijkt mij in deze overbodig!
Erg goed stukkie weer!

Is Iwan overigens geboren met die plastic mondhoeken of is dat sinds z'n laatste face-lift?

Put On Your Shitkickers And Kick Some Shit....!
  dinsdag 4 april 2000 @ 11:46:00 #4
2640 dolphin
Je zelf zijn, dat is het!
pi_256831
Ja hij is zo geboren, tentijde van zijn geboorte heeft de bobo er een hele uitgave aan gewijdt.

Deze uitgave is toen wel uit de handel genomen omdat de toenmalig geplaatste foto's dermate schokkend was dat alle peuters uit het hele land last kregen van draaierige darmpjes. Of dat aan Iwan lag was niet bekend het kon ook namelijk zo zijn dat Olvarit een foutje had gemaakt. maar goed toen deden ze nog geen DNA testen.

Later,

Meesteroplichter, Barkeeper en Uw gastheer tijdens duistere praktijken. Ook deskundig op het gebied van de psychose.


pi_256832
hahahahahahahahahahahaha

Dus Iwan is eigenlijk een heel vies en eng mannetje?

Put On Your Shitkickers And Kick Some Shit....!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')