abonnement Unibet Coolblue
pi_77238700
quote:
Op maandag 25 januari 2010 08:20 schreef Alicey het volgende:

[..]

Het eindigde ook allemaal een beetje vervelend... Echtscheidingen, bah.
Wie wat waar hoe?

je btw ook voor zeven.
ijs_beer fan!
  maandag 25 januari 2010 @ 08:22:36 #202
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_77238710
quote:
Op maandag 25 januari 2010 08:21 schreef NanKing het volgende:

[..]

Wie wat waar hoe?

je btw ook voor zeven.
Geen zin om er op een publiek forum heel uitgebreid op in te gaan, maar het gaan om een van mijn broers en een van mijn schoonzussen. De beslissing om uit elkaar te gaan is net genomen. Het eindigde er gisteren in dat mijn broer boos is weg gegaan..
pi_77238722
Hoeft ook niet uitgebreid . Maar jeutje altijd kut zoiets van dichtbij meemaken.
ijs_beer fan!
  maandag 25 januari 2010 @ 08:28:03 #204
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_77238744
quote:
Op maandag 25 januari 2010 08:23 schreef NanKing het volgende:
Hoeft ook niet uitgebreid . Maar jeutje altijd kut zoiets van dichtbij meemaken.


Ja. Maar het is ongeveer de laatste, al mijn andere broers en zussen hebben het al meegemaakt.

Ik vind het vooral kut voor mijn moeder dat zoiets dan ook gebeurt tijdens een feestdag.
  maandag 25 januari 2010 @ 08:28:38 #205
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_77238746
Oja, goeiemorgen

Wat kut Alicey Ouders van mn ex (overigens is ze voor mij geen ex, hou echt fucking veel van dr) gaan ook uit elkaar
Nobody is telling you who you are, they're just telling you who you should and should not be.
|| justdiggit.org ||
pi_77238751
Wat een kutstreek zeg . Ga dan nog 1 keertje for the sake of je moeder een keertje samen rechtop zitten en houd je bakkes erover.
ijs_beer fan!
pi_77238869
Goeiemorgen.

Idd nogal een kutstreek.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
  maandag 25 januari 2010 @ 08:58:07 #208
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_77239112
Pff mijn halve team is ook ziek en er zijn nog allemaal losse eindjes. Lekker begin van de week.
  maandag 25 januari 2010 @ 09:00:51 #209
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_77239147
Kutstreek vind ik weer wat overdreven, maar echt slim of tactvol is het niet.
  maandag 25 januari 2010 @ 09:10:14 #210
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_77239291


Ik deel uit.
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
  maandag 25 januari 2010 @ 10:32:35 #211
277627 Seven.
We are Borg.
pi_77240862
Alicey

Mijn examen was een daverend succes. En het was de laatste én ik ben vandaag en morgen vrij. . Zodirect eerst zonnebank, dat heb ik mij al 3 maanden voorgenomen en het kwam er steeds niet van.
Resistance is futile.
  maandag 25 januari 2010 @ 10:44:22 #212
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_77241192
Gefeli 7!
  maandag 25 januari 2010 @ 10:45:24 #213
277627 Seven.
We are Borg.
pi_77241225
quote:
Op maandag 25 januari 2010 09:10 schreef Tha_Erik het volgende:


Ik deel uit.
quote:
Op maandag 25 januari 2010 10:44 schreef Alicey het volgende:
Gefeli 7!
Thanks, ben wel kapot na de hele nacht gestudeerd te hebben maar het was het waard.
Resistance is futile.
  maandag 25 januari 2010 @ 10:55:03 #214
152525 Knuffelzacht
Pathologische leugenaar
pi_77241485
quote:
Op maandag 25 januari 2010 09:10 schreef Tha_Erik het volgende:


Ik deel uit.
kusjes
quote:
Op maandag 25 januari 2010 10:32 schreef Seven. het volgende:
Alicey

Mijn examen was een daverend succes. En het was de laatste én ik ben vandaag en morgen vrij. . Zodirect eerst zonnebank, dat heb ik mij al 3 maanden voorgenomen en het kwam er steeds niet van.
gefeli!! 7 ik ga ook vandaag nadat ik bij de chiropractor ben geweest, nu eerst oksels laseren (jaja vrijwillig 2x op een dag pijnlijden haha)

@alicey is idd jammer dat dat zo verlopen is....just suck it up!
Ik ben tenminste niet bang voor broccoli!!
Arrogantie is een ander woord voor zelfkennis
Hoe langer ik Bi ben hoe lesbischer ik word
Life: Highly overrated but you still gotta play the game
pi_77244031
Hi all. Feli, 7! Sterkte KZ...
Mu!
  maandag 25 januari 2010 @ 12:31:11 #216
152525 Knuffelzacht
Pathologische leugenaar
pi_77244328
nou laseren viel mee... ander apparaat gebruikt... die zou normaliter pijnlijker moeten zijn maar ik vond hem minder pijnlijk altijd al geweten dat ik vreemd ben
Ik ben tenminste niet bang voor broccoli!!
Arrogantie is een ander woord voor zelfkennis
Hoe langer ik Bi ben hoe lesbischer ik word
Life: Highly overrated but you still gotta play the game
  maandag 25 januari 2010 @ 12:44:11 #217
277627 Seven.
We are Borg.
pi_77244720
Kz, SC:

Dat laseren, is dat definitief?
Resistance is futile.
pi_77245403
Dat laseren, is dat duur?
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_77246268
Hoi Pixie .
ijs_beer fan!
pi_77246344
quote:
Op maandag 25 januari 2010 13:37 schreef NanKing het volgende:
Hoi Pixie .
Opzondag 29 mei 2011 23:51 schreef Adelante het volgende:
Pizie heeft echt overal foto's van he!?! Of een zingend varken of een benchpressende she-male: niets is haar te gek!
pi_77246417
Ik lijk wel helderziend
ijs_beer fan!
pi_77246504
Nanking is helderziend!
Wanneer ga ik trouwen?
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_77246609
Even in mijn glazenbol kijken.
ijs_beer fan!
pi_77246621
14 april 2014
ijs_beer fan!
  maandag 25 januari 2010 @ 13:49:39 #225
180739 Qebbel
Stewardesbisch!
pi_77246661
Ik heb gewoon bijna een heel topic gemist! Nieuwe auto's, nieuwe mensen, echtscheidingen...

KZ, hoest met je rug?? Bij mij nog steeds onveranderd. Vanmiddag weer fysio, maar na 2 weken non-stop mega pijn, begin ik er nu echt wel ff klaar mee te zijn, geloof ik.

Top Gear was wel echt geniaal!!! Op een gegeven moment ging Jeremy Clarkson het publiek in om meningen over auto's te peilen; kwam hij echt VLAK naast mij staan. Was helemaal bang dat hij iets zou gaan vragen en ik iets mega doms zou zeggen natuurlijk. Maar dat deed hij niet, thank God. Was helaas daardoor wel een hele tijd vol in beeld met mijn face op de grote projectieschermen die er hingen .
En de auto's

Reminds me dat ik echt heel heel hard moet gaan werken, of iets briljants moet uitvinden, want ik heb toch niet geleefd als ik nooit zo'n echte bolide voor m'n deur heb gehad? Maar goed, never gonna happen!
Als kunst volmaakt is, is de wereld overbodig.
Wees wie je bent, maar accepteer ook anderen!
pi_77246697
Mooie datum.
Was een strikvraag, ik ben al gepartnerrrregistreerd
Maar 14 april gaan we vast iets heel leuks doen!
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
  maandag 25 januari 2010 @ 13:53:14 #227
152525 Knuffelzacht
Pathologische leugenaar
pi_77246785
quote:
Op maandag 25 januari 2010 12:44 schreef Seven. het volgende:
Kz, SC:

Dat laseren, is dat definitief?
quote:
Op maandag 25 januari 2010 13:08 schreef Vanyel het volgende:
Dat laseren, is dat duur?
Ok laseren....

Het is pijnlijk (geloof dat pijnloos absoluut niet), ik vind het zo pijnlijk dat ik het al niet eens meer durf om mijn schaamstreek ooit te laten doen want daar zitten nog veeeel meer haartjes op elkaar en mijn oksels voelt al aan of iemand steeeeds harder een elastiekje per flits er op schiet
Het is zeker niet goedkoop, ik zit bij 1 van de goedkoopste in mijn regio (40euro per keer voor oksels)
Het is onzeker hoeveel behandelingen je er bij nodig hebt (gemiddeld 6 tot 8 als je er goed op reageert maar kan uit lopen tot 12-18 keer, ik val waarschijnlijk in die categorie)
Ja het is definitief alleen als je klaar bent moet je 2x per jaar langs komen omdat zo te houden.

nog een notitie tot definitief.... ligt ook aan of haar groei hormonaal is. Ik ben binnen gekomen voor rond navel en tepelhof. Nu ik gestopt ben bij die 2 merk ik dat navel nog wel zwarte haartjes komen maar gewoon dunne lange die ik af en toe met pincet moet weg trekken (waren dikke zwarte) en tepelhof komen ze gewoon weer terug dus bij die heeft dat niet geholpen. Mja navel zien mensen eerder dan tepels dus dat vind ik nog wel het belangrijkst
Ik ben tenminste niet bang voor broccoli!!
Arrogantie is een ander woord voor zelfkennis
Hoe langer ik Bi ben hoe lesbischer ik word
Life: Highly overrated but you still gotta play the game
pi_77246792
Gepartnerrrregistreerd is toch niet 't zellufde!

Hoi @ kwebbel
ijs_beer fan!
  maandag 25 januari 2010 @ 13:57:47 #229
152525 Knuffelzacht
Pathologische leugenaar
pi_77246943
quote:
Op maandag 25 januari 2010 13:49 schreef Qebbel het volgende:
Ik heb gewoon bijna een heel topic gemist! Nieuwe auto's, nieuwe mensen, echtscheidingen...

KZ, hoest met je rug?? Bij mij nog steeds onveranderd. Vanmiddag weer fysio, maar na 2 weken non-stop mega pijn, begin ik er nu echt wel ff klaar mee te zijn, geloof ik.

Top Gear was wel echt geniaal!!! Op een gegeven moment ging Jeremy Clarkson het publiek in om meningen over auto's te peilen; kwam hij echt VLAK naast mij staan. Was helemaal bang dat hij iets zou gaan vragen en ik iets mega doms zou zeggen natuurlijk. Maar dat deed hij niet, thank God. Was helaas daardoor wel een hele tijd vol in beeld met mijn face op de grote projectieschermen die er hingen .
En de auto's

Reminds me dat ik echt heel heel hard moet gaan werken, of iets briljants moet uitvinden, want ik heb toch niet geleefd als ik nooit zo'n echte bolide voor m'n deur heb gehad? Maar goed, never gonna happen!
hoi hoi. Met rug gaat steeds beter.... Kan weer redelijk normaal lopen en in kussens hangen op de bank (kan niet echt normaal zitten op mijn bank lol) Ben gestopt met pijnstillen en merk nu wel dat mijn rug dus stijf is (dat voelde ik natuurlijk niet) maar daar heb ik dan nog diazepam voor liggen Ga zo naar de chiropractor, hoef deze week maar 2x ipv 3x

jammer dat de jouwe nog steeds klote is.... al gedacht aan pijnstilling??
Ik ben tenminste niet bang voor broccoli!!
Arrogantie is een ander woord voor zelfkennis
Hoe langer ik Bi ben hoe lesbischer ik word
Life: Highly overrated but you still gotta play the game
  maandag 25 januari 2010 @ 14:05:58 #230
180739 Qebbel
Stewardesbisch!
pi_77247250
quote:
Op maandag 25 januari 2010 13:53 schreef NanKing het volgende:
Gepartnerrrregistreerd is toch niet 't zellufde!

Hoi @ kwebbel
Hoi Nanking!

quote:
Op maandag 25 januari 2010 13:57 schreef Knuffelzacht het volgende:

[..]

hoi hoi. Met rug gaat steeds beter.... Kan weer redelijk normaal lopen en in kussens hangen op de bank (kan niet echt normaal zitten op mijn bank lol) Ben gestopt met pijnstillen en merk nu wel dat mijn rug dus stijf is (dat voelde ik natuurlijk niet) maar daar heb ik dan nog diazepam voor liggen Ga zo naar de chiropractor, hoef deze week maar 2x ipv 3x

jammer dat de jouwe nog steeds klote is.... al gedacht aan pijnstilling??
Ja, ik slik ibu's die wel een beetje helpen hoor. Maar vooral 's ochtends is het een hel. En bankzitten gaat ook niet eigenlijk, alleen kaarsrecht . Wel fijn dat er bij jou in ieder geval verbetering is. Snap dat bij mij niet zo goed! Blijft continue hetzelfde.
Als kunst volmaakt is, is de wereld overbodig.
Wees wie je bent, maar accepteer ook anderen!
  maandag 25 januari 2010 @ 14:12:04 #231
152525 Knuffelzacht
Pathologische leugenaar
pi_77247486
quote:
Op maandag 25 januari 2010 14:05 schreef Qebbel het volgende:

[..]

Hoi Nanking!


[..]

Ja, ik slik ibu's die wel een beetje helpen hoor. Maar vooral 's ochtends is het een hel. En bankzitten gaat ook niet eigenlijk, alleen kaarsrecht . Wel fijn dat er bij jou in ieder geval verbetering is. Snap dat bij mij niet zo goed! Blijft continue hetzelfde.
vraagaan dokter iets anders dan ibu (ibu is sowieso slecht voor je gezondheid)
Ik ben tenminste niet bang voor broccoli!!
Arrogantie is een ander woord voor zelfkennis
Hoe langer ik Bi ben hoe lesbischer ik word
Life: Highly overrated but you still gotta play the game
pi_77247716
Het beste is nog altijd paracetamol. 8 stuks per dag in dosissen van 2 tegelijk.

Je kunt ook om diclofenac vragen maar das ook niet een al te heppie middel. Ik heb een keer een 200mg spuit er van gehad (ook voor mijn rug) ik was er helemaal high van !
ijs_beer fan!
  maandag 25 januari 2010 @ 14:22:27 #233
152525 Knuffelzacht
Pathologische leugenaar
pi_77247894
quote:
Op maandag 25 januari 2010 14:17 schreef NanKing het volgende:
Het beste is nog altijd paracetamol. 8 stuks per dag in dosissen van 2 tegelijk.

Je kunt ook om diclofenac vragen maar das ook niet een al te heppie middel. Ik heb een keer een 200mg spuit er van gehad (ook voor mijn rug) ik was er helemaal high van !
diclofenac hielp voor mij niet... leuk tegen kiespijn maar meer ook niet. Tramadol helpt heul goed tegen heftige pijn iig. Misschien idee om paracetamol met codeine te vragen kijken of dat meer voor je doet.
Ik ben tenminste niet bang voor broccoli!!
Arrogantie is een ander woord voor zelfkennis
Hoe langer ik Bi ben hoe lesbischer ik word
Life: Highly overrated but you still gotta play the game
  maandag 25 januari 2010 @ 14:25:24 #234
152525 Knuffelzacht
Pathologische leugenaar
pi_77248004
hmm besloten om morgen naar zonnebank te gaan... heb ik morgen tenminste een doel haha

en zit me af te vragen wanneer het verstandig is om weer te gaan werken...
Ik ben tenminste niet bang voor broccoli!!
Arrogantie is een ander woord voor zelfkennis
Hoe langer ik Bi ben hoe lesbischer ik word
Life: Highly overrated but you still gotta play the game
pi_77248228
Ik hou van ibu. Misschien niet de hemel voor je maag, maar het werkt wel. Net als diclofenac bij mij trouwens, maar dat is helemaal ruk voor je maag.
Het allermeest hou ik van mixjes. Veel ibu met veel paracetamol. Dat doet de minste pijn.

Oh en wb partnerrregistreren vs trouwen. Voelt hetzelfde (denk ik), maar ik wil niet trouwen.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_77248262
Mijn glazen bol zei dat je gaat trouwens, dus dat ga je ook.
ijs_beer fan!
pi_77249150
quote:
Op maandag 25 januari 2010 14:31 schreef NanKing het volgende:
Mijn glazen bol zei dat je gaat trouwens, dus dat ga je ook.
Dus...
pi_77249749
quote:
Op maandag 25 januari 2010 14:30 schreef Vanyel het volgende:
Ik hou van ibu. Misschien niet de hemel voor je maag, maar het werkt wel. Net als diclofenac bij mij trouwens, maar dat is helemaal ruk voor je maag.
Het allermeest hou ik van mixjes. Veel ibu met veel paracetamol. Dat doet de minste pijn.
+1
quote:
Oh en wb partnerrregistreren vs trouwen. Voelt hetzelfde (denk ik), maar ik wil niet trouwen.
Er is natuurlijk nog wel wat verschil tussen trouwen en partnerregistratie. Maar als het hetzelfde voelt, waarom wil je dan niet trouwen?

*SC wil wel met Alicey trouwen maar heeft haar nog niet echt gevraagd*
Mu!
pi_77249780
Bij dezen dan maar SC?
ijs_beer fan!
pi_77250065
quote:
Op maandag 25 januari 2010 14:31 schreef NanKing het volgende:
Mijn glazen bol zei dat je gaat trouwens, dus dat ga je ook.
Maar ik willetniet!
quote:
Op maandag 25 januari 2010 15:08 schreef SingleCoil het volgende:
Er is natuurlijk nog wel wat verschil tussen trouwen en partnerregistratie. Maar als het hetzelfde voelt, waarom wil je dan niet trouwen?
Kun je mij dat verschil beschrijven? Volgens mij is namelijk het enige verschil de flitsscheiding. Zodra er kinderen in het spel zijn, vervalt de mogelijkheid tot flitsscheiding, dus zijn ze dan hetzelfde.
Ik wil niet trouwen omdat ik het huwelijk een archaïsch instituut vind voor een jongetje en een meisje.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_77250150
Ja, dat zeg je nuhu dat je niet wil.
ijs_beer fan!
pi_77250820
Maar op 14 april 2014 zeg ik iets heel anders natuurlijk!
Want dan ga ik TROUWEN!


Laat 't mijn schatje niet horen
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_77250846
Juist jij begrijpt 't.
ijs_beer fan!
  maandag 25 januari 2010 @ 15:45:36 #244
152525 Knuffelzacht
Pathologische leugenaar
pi_77251609
quote:
Op maandag 25 januari 2010 14:30 schreef Vanyel het volgende:
Ik hou van ibu. Misschien niet de hemel voor je maag, maar het werkt wel. Net als diclofenac bij mij trouwens, maar dat is helemaal ruk voor je maag.
Het allermeest hou ik van mixjes. Veel ibu met veel paracetamol. Dat doet de minste pijn.

Oh en wb partnerrregistreren vs trouwen. Voelt hetzelfde (denk ik), maar ik wil niet trouwen.
alleen jammer dat iburpofen de kans hartfalen vergroot, dat zelfs amerikaanse cardiologen het apart vinden dat het vrij verkrijgbaar is in europa en dat nergens echt word gewezen op het mogelijk gevaar (en dat uit de mond van een land waar je de meest bizare pilletjes kan kopen)

heb dit toevallig vorig jaar bij radar gezien
Ik ben tenminste niet bang voor broccoli!!
Arrogantie is een ander woord voor zelfkennis
Hoe langer ik Bi ben hoe lesbischer ik word
Life: Highly overrated but you still gotta play the game
pi_77252520
quote:
Op maandag 25 januari 2010 15:14 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Maar ik willetniet!
[..]

Kun je mij dat verschil beschrijven? Volgens mij is namelijk het enige verschil de flitsscheiding. Zodra er kinderen in het spel zijn, vervalt de mogelijkheid tot flitsscheiding, dus zijn ze dan hetzelfde.
Ik wil niet trouwen omdat ik het huwelijk een archaïsch instituut vind voor een jongetje en een meisje.
Ik weet dat er in ieder geval verschillen zijn rond het erkennen en aanvaarden van kinderen, de preciese verschillen ken ik niet. Maar in een huwelijk tussen man en vrouw is het iig zo dat een in dat huwelijk geboren kind ook automatisch kind van beide ouders is, en in een partnerschap moet de vader het kind ook expliciet erkennen. En bij partnerschap van gelijke sexe ligt het nog weer wat complexer geloof ik.
Verder is er geloof ik ook nog iets in de het verschoningsrecht en het erfrecht, maar dat kan ook al weer achterhaald zijn.

Het huwelijk is idd een archaisch instituut, maar niet alleen voor een jongetje en een meisje. Na alles wat afgeknok is om ook meisje-meisje en jongetje-jongetje het recht te geven te trouwen vind ik dat je praktisch aan de samenleving verplicht bent er gebruik van te maken
Trouwen is ook goedkoper.
Mu!
pi_77252587
quote:
Op maandag 25 januari 2010 16:07 schreef SingleCoil het volgende:

[..]

Het huwelijk is idd een archaisch instituut, maar niet alleen voor een jongetje en een meisje. Na alles wat afgeknok is om ook meisje-meisje en jongetje-jongetje het recht te geven te trouwen vind ik dat je praktisch aan de samenleving verplicht bent er gebruik van te maken
Wat? Dat vind ik echt onzin, als je niet wil trouwen hoef je dat ook niet te doen.
This might be a surprise but it's true
That I'm not like you and I don't want your advice
Or your praise or to move in the ways you do
And I never will
pi_77252594
quote:
Op maandag 25 januari 2010 16:07 schreef SingleCoil het volgende:
Na alles wat afgeknok is om ook meisje-meisje en jongetje-jongetje het recht te geven te trouwen vind ik dat je praktisch aan de samenleving verplicht bent er gebruik van te maken
Trouwen is ook goedkoper.
Erg he...
Dat het nu moet...

Gelijke rechten => ja
Trouwen => nee dank u
pi_77253004
quote:
Op maandag 25 januari 2010 16:07 schreef SingleCoil het volgende:
Ik weet dat er in ieder geval verschillen zijn rond het erkennen en aanvaarden van kinderen, de preciese verschillen ken ik niet.
Alleen bij hetero's. Voor mijn soort werkt dat bij huwelijk en registratie exact hetzelfde.
quote:
Verder is er geloof ik ook nog iets in de het verschoningsrecht en het erfrecht, maar dat kan ook al weer achterhaald zijn.
Inderdaad achterhaald.
quote:
Het huwelijk is idd een archaisch instituut, maar niet alleen voor een jongetje en een meisje. Na alles wat afgeknok is om ook meisje-meisje en jongetje-jongetje het recht te geven te trouwen vind ik dat je praktisch aan de samenleving verplicht bent er gebruik van te maken p
Ik ga er vanuit dat je dat niet meent.
quote:
Trouwen is ook goedkoper.
Niet.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_77253022
Bwah! Aan de samenleving verplicht om te trouwen? WTF.

Ik lolde een beetje .
ijs_beer fan!
pi_77253061
Shame on you!

Huilen moet je, tranen met tuiten om het onrecht dat je wordt aangedaan.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')