Ja en jullie waren welkom om mee uit eten te gaan met mij en meneerGb, maarja, dat werd weer bruut afgwezenquote:Op zondag 24 januari 2010 11:06 schreef Loveless85 het volgende:
SNEEUWJACHT![]()
Dat hadden ze in Tsjernobyl ook in '86'
LEVENSGEVAARLIJK
Dat voorstel heb ik even gemist hoorquote:Op zondag 24 januari 2010 11:09 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja en jullie waren welkom om mee uit eten te gaan met mij en meneerGb, maarja, dat werd weer bruut afgwezen
Dat hoor ik anders nu voor het eerst, ik had vast allemaal sneeuw in mijn oren van die heftige sneeuwjachtquote:Op zondag 24 januari 2010 11:09 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja en jullie waren welkom om mee uit eten te gaan met mij en meneerGb, maarja, dat werd weer bruut afgwezen
Ook al je oren vol van de sneeuwjacht?quote:Op zondag 24 januari 2010 11:09 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat voorstel heb ik even gemist hoor![]()
quote:
quote:Op zondag 24 januari 2010 11:14 schreef Ynske het volgende:
ik dacht echt dat jullie me zaten te bedotten met die sneeuwmaar t sneeuwt hier ook
Zal weer leuk worden op de A2 morgenquote:Op zondag 24 januari 2010 11:22 schreef Loveless85 het volgende:
Hier sneeuwt het ook, maar blijft echt niks liggen. De vorstgrens schijnt bij Utrecht te liggen, alles wat Noordelijker ligt krijgt weer lekker winterweer want de sneeuw blijft liggen, al het zuidelijkere niet
Dat klopt wel idd, hier blijft het maar half liggen.. Gouda dusquote:Op zondag 24 januari 2010 11:22 schreef Loveless85 het volgende:
Hier sneeuwt het ook, maar blijft echt niks liggen. De vorstgrens schijnt bij Utrecht te liggen, alles wat Noordelijker ligt krijgt weer lekker winterweer want de sneeuw blijft liggen, al het zuidelijkere niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |