Deze maar snel vol spammen maar danquote:Op vrijdag 22 januari 2010 21:14 schreef oh-oh het volgende:
Mss kunnen ze Shalalalieeeeee gaan zingen voor ons![]()
Oh Greys, geen natte droom dth tt????\
Nou, dat laatste, daar kunnen we het nog eens over hebbenquote:Op vrijdag 22 januari 2010 21:18 schreef Desunoto het volgende:
Top Gear natuurlijk. Jullie zijn toch niet gek?
graaisquote:
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 21:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou, dat laatste, daar kunnen we het nog eens over hebben
Daar gokten er in het Popstars topic ook al twee op ja!quote:Op vrijdag 22 januari 2010 21:19 schreef Bamba het volgende:
Net even in de reclame van topgear de kleine stukjes van de duo's gezien..Wat een niveauEn is die Nance weer zwanger?
toch niet,quote:Op vrijdag 22 januari 2010 21:23 schreef Ynske het volgende:
shit, wolffs is neergeschoten.... ziet er niet best uit
quote:
Ja dat weet ik maar die is ongerelateerd!quote:Op vrijdag 22 januari 2010 21:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Je sig!
Je weet dat we hier een user hebben die Loveless heet?
Oh, kapsel van Geer heb ik dan weer niet gezienquote:Op vrijdag 22 januari 2010 21:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Daar gokten er in het Popstars topic ook al twee op ja!
Ik ga er zo eens op letten, het is me nog niet opgevallen. Verbaasde me meer over het huidige kapsel van Geer, dat hij het maar weer snel af mag scheren!
Ik probeerde nog wel de lapo te pakken voor een fijne natte droom tt maar helaasquote:Op vrijdag 22 januari 2010 21:24 schreef nokwanda het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik ga wel poesknuffen.
(nee hoor... ik laat de hele boel even met rust en ga een potje Monopoly spelen. Gewoon normaal doen wat we vaak doen en niet de hele tijd alle poezen achterna lopen)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |