abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_256719
Net nog even naar Larry King op CNN gekeken.

Hierbij deed Waler Concrite toch één van de goeroes, zoniet DE goeroe, van de journalistiek een opmerkelijke uitspraak.
Op een vraag omtrent de toekomstige rol van de geschreven pers op internet antwoordde hij:
“De kranten kunnen een zeer grote rol op internet verwerfen, indien zij hun voordeel aan kwaliteit en kwantiteit inzetten om de integriteit van de nieuwsgaring en de berichtgeving op internet te verbeteren. De toegang van Jan en Alleman tot het net geeft alleen maar aanleiding tot valse geruchten en roddels."

Gezien het gebeuren vooral in de afgelopen week rond SEKI en De Bus mag deze uitspraak des te opmerkelijker genoemd worden.
Het is juist de “officieële” pers geweest, die de roddels en valse geruchten verspreid hebben en het is alleen maar dankzij internet en forums zoals deze en dus de bijdrage van Jan en Alleman, dat deze roddels en valse geruchten ontzenuwd worden. Alleen op deze wijze kan nog enige integriteit aan nieuwsgaring en berichtgeving worden verleend.

Ik raad de heren King en Concrite dan ook aan om de nieuwsgaring en de berichtgeving van onze vaderlandse pers omtrent het gebeuren rondom De Bus en vooral rondom SEKI eens te vergelijken me die van dit forem. Zij zullen tot de conclusie moeten komen dat alle Jannen en Allemannen te samen meer weten van integriteit dan een of andere journalist (NRC), die al lang blij is, dat hij de klepel hoort, alhoewel hij niet weet waar de klok hangt.
Ik vermoedde al gedurende enige tijd, dat de schrijvende zowel als beeldende pers het in hun broek doen van angst als het om internet gaat, maar dat een Walter Concrite het er zo duidelijk bovenop zou leggen. ZEEEEEER OPMERKELIJK!!!!!

Larry King live wordt straks om 11 uur op CNN herhaald.

Voor nu GOEIEMORGEN ik ga naar bed.

[Dit bericht is gewijzigd door fondaco (Datum 01 April 2000).]

pi_256720
He jongen, wat geniet ik toch altijd van je stukjes. Daar is nooit iets aan toe tevoegen, alleen bijval. Bij deze!
Als Eerlijkheid het hoogste goed is,
dan is het logisch dat velen er niet bij kunnen.

abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')