De Sola heeft een vlakke achterkant, die kan dus mooi tegen de muur staan.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 08:59 schreef Hydrogeny het volgende:
Ok, de Sola lijkt me een hoek kachel? Wel strakste design. Scan 63 klein en (weinig plaats voor, of in ieder geval minder plaats voor)hout moet op de grond, die valt af. F371 is groot, effectieve warmteverspreiding en opslag in de kachel voor hout. Design ook mooi dan de Scan63.
We zijn beide geen fan van speksteenquote:Op vrijdag 22 januari 2010 10:43 schreef bonke het volgende:
waarom niety een speksteen kachel ?:)
die zijn duurder in aanschaf maar verwarmen een heel stuk meer en houden de warmte ook langer vast
Nope, en inderdaad... ieder zijn meningquote:Op vrijdag 22 januari 2010 10:41 schreef sigme het volgende:
Ik vind ze alledrie gruwelijk lelijk. Maar dat vroeg je niet.
Nope totaal nietsquote:Op vrijdag 22 januari 2010 10:29 schreef IkWilbert het volgende:
@Hydrogeny, heb je toevallig ook kennis van de kwaliteit van deze merken? Levensduur, onderhoud e.d?
Rest van de kamer wordt natuurlijk aangepast, hoe het nu is blijft niet zo. Wij hebben ook een andere smaak qua inrichting.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 11:27 schreef Hydrogeny het volgende:
[..]
Nope totaal nietsVerder pas ik mijn mening aan...: Sola=te nieuw design ten opzichte van de rest van de kamer. Jotul weet ik geen hoogte van dus zou misschien wel eens te hoog kunnen zijn. (verder vind ik zo'n pijp ook lelijk maar goed, weet niet of je die nog in de muur kunt maken of iets anders op verzinnen).
edit: overigens staan hier ook nog leuke kachels zoals de ragani:
http://www.multysyst.nl/producten/classics/s_ragani.html
Hoe bedoel je?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 11:45 schreef Rewimo het volgende:
Hoe zit het met je afvoer?
Ook leuk, al is mijn vriendin geen voorstander van een hangende kachel...quote:
Wellicht dat je dan ook eerst even de rest van de inrichting moet doorgeven, welke design ga je aanhouden. Scheelt veel met de keuze natuurlijk. Wat wil je? Inrichting op kachel aanpassen of kachel op inrichting? Mooi huisje/buurt zo te zien, veel groen, rustig gelegen?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 11:42 schreef IkWilbert het volgende:
[..]
Rest van de kamer wordt natuurlijk aangepast, hoe het nu is blijft niet zo. Wij hebben ook een andere smaak qua inrichting.
Die ragani vind ik veel te klassiek overkomen.
Maten de Jotul:
[ afbeelding ]
Die heeft Stuv ookquote:Op vrijdag 22 januari 2010 11:51 schreef IkWilbert het volgende:
[..]
Ook leuk, al is mijn vriendin geen voorstander van een hangende kachel...
Ik dat gewoon gaan uitkomen op een staande op de grond kachel
Heel rustig gelegen met het bos aan de overkantquote:Op vrijdag 22 januari 2010 11:54 schreef Hydrogeny het volgende:
[..]
Wellicht dat je dan ook eerst even de rest van de inrichting moet doorgeven, welke design ga je aanhouden. Scheelt veel met de keuze natuurlijk. Wat wil je? Inrichting op kachel aanpassen of kachel op inrichting? Mooi huisje/buurt zo te zien, veel groen, rustig gelegen?
Zeker, en des te beterquote:Op vrijdag 22 januari 2010 10:48 schreef IkWilbert het volgende:
[..]
Nope, en inderdaad... ieder zijn mening![]()
Dit gaf de verkoper ook aan, jotul en lotus waren erg goede merken. Over Scan was ie ook erg te spreken.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 12:21 schreef sigme het volgende:
[..]
Zeker, en des te beter.
Maar Jøtul is in elk geval een prima merk. Ook wijd verkrijgbaar en dus reserveonderdelen etc leverbaar.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |