Vaatwasserquote:Op donderdag 21 januari 2010 23:25 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Vuile afwas in keukenkastjes zetten anyone?![]()
En dan maar hopen dat ze niet aanbieden mee te helpen bij de afwas.
quote:Op donderdag 21 januari 2010 23:23 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik vraag je adres wel tegen die tijd![]()
Ik wil m hier niet eens op bezoek hebben
Hoezo dan? Hij doet het toch gewoon bij je?quote:Op donderdag 21 januari 2010 23:27 schreef oh-oh het volgende:
En als jullie persé een op willen, vragen jullie dat maar even aan een mod.
Ik weiger
quote:Op donderdag 21 januari 2010 23:28 schreef trovey het volgende:
quote]Op donderdag 21 januari 2010 23:23 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik vraag je adres wel tegen die tijd![]()
Ik wil m hier niet eens op bezoek hebben
Maar owee als je wilt adopteren, dan moet je eerst jarenlang psychologische testen ondergaan. Terwijl ongeschikte klootjesvolk maar doorfokkenquote:Op donderdag 21 januari 2010 23:23 schreef DeZwabber het volgende:
ik ben voor een verplicht examen, voor je jezelf mag voortplanten, als je zelfs voor de snorfiets al een rijbewijs moet halen...:')
maar wil je kinderen, neuk maar vrolijk verder, ook al ben je een alcoholist, en rookt je vrouw door tijdens de zwangerschap ofzo...
quote:Op donderdag 21 januari 2010 23:25 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Deze twee waren apart al niet geschikt maar de samenkomst van genen was echt dramatisch.
Kind is echt intelectueel gezien gewoon akelig goed dr uit gekomen.
Hoe het kan is me een raadsel, zij heeft een broer die echt achterlijk is, haar ouder zijn zo dom als maar kan, hij is ook echt totaal niet snugger of wat dan ook.
Maar het jochie is onwijs slim.
En heel erg leuk, als zn ouders dr niet bij zijn
Ik kan heel goed stapelen.quote:Op donderdag 21 januari 2010 23:28 schreef oh-oh het volgende:
Cat jij hebt echt moeite met de afwas he?
Die staat hier echt zelden.
Oh ik zei het nog tegen een vriendin.quote:Op donderdag 21 januari 2010 23:29 schreef Bamba het volgende:
[..]
Maar owee als je wilt adopteren, dan moet je eerst jarenlang psychologische testen ondergaan. Terwijl ongeschikte klootjesvolk maar doorfokken
Ik ben dr denk ik 5 minuten per dag aan kwijt of zo hoor.quote:Op donderdag 21 januari 2010 23:31 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik kan heel goed stapelen.![]()
Ik vind het zo'n zonde van tijd en afwaswater om die dagelijks te doen. Dus dat is meestal een keer of 2 per week. Hangt af van verschillende zaken. Verwacht bezoek en gebrek aan servies zijn belangrijke triggers.![]()
Ergens is het belachelijk, want zo'n flinke vaat kost dan een half uurtje, Dus met 10 minuten per dag ben ik ook klaar. Maar ik vertik het!
En ga er geen vaatwasser voor aanschaffen want ik ben feitelijk gewoon lui.
Goed bezig vanavond Elies.quote:
IKEA houten inklap afdruiprek FTW!quote:Op donderdag 21 januari 2010 23:32 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik ben dr denk ik 5 minuten per dag aan kwijt of zo hoor.
Ik droog nooit iets af, ik heb een afdruiprek
quote:Op donderdag 21 januari 2010 23:31 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik kan heel goed stapelen.![]()
Ik vind het zo'n zonde van tijd en afwaswater om die dagelijks te doen. Dus dat is meestal een keer of 2 per week. Hangt af van verschillende zaken. Verwacht bezoek en gebrek aan servies zijn belangrijke triggers.![]()
Ergens is het belachelijk, want zo'n flinke vaat kost dan een half uurtje, Dus met 10 minuten per dag ben ik ook klaar. Maar ik vertik het!
En ga er geen vaatwasser voor aanschaffen want ik ben feitelijk gewoon lui.
ikea houten <insert iets> FTW!quote:Op donderdag 21 januari 2010 23:33 schreef Cat22 het volgende:
[..]
IKEA houten inklap afdruiprek FTW!
Voordeel is wel dat ik erg kan genieten van een schoon en leeg aanrecht. Elke dag een leeg aanrecht is maar saai.![]()
Neeeeeeee die houten afdruiprekken vind ik vies.quote:Op donderdag 21 januari 2010 23:33 schreef Cat22 het volgende:
[..]
IKEA houten inklap afdruiprek FTW!
Voordeel is wel dat ik erg kan genieten van een schoon en leeg aanrecht. Elke dag een leeg aanrecht is maar saai.![]()
quote:Op donderdag 21 januari 2010 23:31 schreef DeZwabber het volgende:
napoleon kan goeiemorgen en joepie de poepie zeggen, al een tijdje
maar hij heeft onlangs besloten dat "goeie poepie" ook wel tof klinkt
Ik had van een collega begrepen dat het echt heel erg veel geld kost om te adopteren. Die waren er flink van geschrokken. Ik vind het belachelijk. Gun die kinderen liefdevolle ouders en vraag gewoon niet zoveel geld. Het zal vast wel zijn om mensen af te schrikken om "zomaar"' te adopteren, maar mensen "nemen" tegenwoordig ook "zomaar" kinderen. Ik snap het probleem niet zo.quote:Op donderdag 21 januari 2010 23:31 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh ik zei het nog tegen een vriendin.
Ze mogen hier zo een of twee van die Haitiaantjes parkeren, die krijg ik wel leuk groot hoor.
Maar ik ga dr al dat geld niet aan uitgeven, ik help dr liever die kinderen gewoon mee.
En wat dat betreft kan ik dan zelf beter even op een neger kruipen en zelf een kind bakken, bij wijze van spreken.
Zo raar die dingen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |